UPDATE Lista de așteptare în platforma de vaccinare anti-COVID va funcționa din 15 martie / Valeriu Gheorghiță: După 15 martie se vor putea programa la vaccinare persoanele din etapa 3

de I.H.     HotNews.ro
Duminică, 28 februarie 2021, 18:34 Actualitate | Coronavirus


Platforma vaccinare
Foto: Hotnews
Lista de așteptare în platforma de programări pentru vaccinarea anti-COVID va funcționa din 15 martie, iar programarea efectivă la vaccin se va face direct din listă, a declarat duminică seară coordonatorul campaniei de vaccinare, Valeriu Gheorghiță. El spune că după 15 martie se vor putea programa și persoanele din etapa 3 (populația generală), iar vaccinarea propriu-zisă va începe, cel mai probabil, în aprilie.

Medicul a explicat, la Digi 24, că prin operaționalizarea acestei liste de așteptare, din 15 martie, persoana care va intra în platformă va avea posibilitatea să opteze pentru un centru în care să se vaccineze și să vadă câte persoane sunt în față.

El a spus că operaționalizarea acestei liste de așteptare a fost amânată pentru a activa toate cele peste 750 de centre de vaccinare din țară.
  • "Dacă operaționalizam mai devreme lista de așteptare reduceam foarte mult din opțiunile persoanei. Din 15 martie această listă va fi disponibilă și fiecare persoane o va putea accesa și se va putea înscrie.
  • După ce lista de așteptare va fi disponibilă, ocuparea unui loc în platformă, adică programarea efectivă pentru vaccinare, se va face doar din această lista de așteptare. Platforma va avea opțiunea de a notifica în primul rând persoanele din listă și se va așteapta 24 de ore pentru confirmare din partea acestora", a explicat medicul militar.
După 15 martie se vor putea programa la vaccinare persoanele din etapa 3

El spune că după 15 martie se vor putea programa și persoanele din etapa 3 (populația generală), iar vaccinarea propriu-zisă va începe, cel mai probabil, în aprilie.
  • "În ceea ce priveşte etapa a treia, posibilitatea de programare a persoanelor va fi disponibilă chiar după 15 martie, şi acest lucru e important, în momentul în care va fi disponibilă acea listă de aşteptare, iar vaccinarea respectivă probabil va debuta în luna aprilie", a afirmat Gheorghiţă.
"De mâine vor fi cel puţin 30.000 de persoane vaccinate în fiecare zi"

Coordonatorul campaniei de vaccinare a susținut că de luni, 1 martie, vor fi vaccinate cel puţin 30.000 de persoane în fiecare zi şi vor fi zile în care se va depăşi cifra de 40.000 de oameni vaccinați.
  • "A fost o scădere cauzată de numărul limitat de doze din luna februarie, în sensul în care pe baza calendarului de livrare am blocat locurile la programare după 11 februarie şi am deschis noi locuri din 1 martie.
  • De mâine vor fi cel puţin 30.000 de persoane vaccinate în fiecare zi, vom avea zile în care vom depăşi 40.000 de persoane vaccinate. Această scădere din ultimele zile nu este cauzată de scăderea adresabilităţii persoanelor, ci a fost generată de lipsa programărilor care la rândul ei a fost cauzată de o indisponibilitate a dozelor”, a adăugat Valeriu Gheorghiţă.
De la debutul campaniei de vaccinare în România, în 27 decembrie, numărul total al persoanelor vaccinate cu cel puțin o doză a ajuns la 915.761, dintre care 707.295 au fost vaccinate cu Pfizer, 77.812 cu Moderna, iar 130.654 cu AstraZeneca.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















23564 vizualizari

  • +7 (41 voturi)    
    Pana acum doar bugetarii s-au programat (Duminică, 28 februarie 2021, 18:45)

    Kivek [utilizator]

    de acum si amarastenii care le platesc salariile se vor putea pune la coada la vaccin
    • +4 (16 voturi)    
      Hai încolonarea (Duminică, 28 februarie 2021, 19:23)

      Captain Obvious [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

      Ce atâta vaccin! Uite acum trebuiesc esențialii revaccinati
      • 0 (24 voturi)    
        Gen: mars la coada, sarakilor! (Duminică, 28 februarie 2021, 19:47)

        Kivek [utilizator] i-a raspuns lui Captain Obvious

        Gheo ne anunta trimfalist ca dupa ce s-au vcaccinat toti bugetarii speciali si esentiali plus prietenii lor si toata famiglia (vezi cazul Halep)

        ne lasa si pe noi, ceilalti 19 milioane sa ne punem la COADA la vaccin, ca pe vremea comunistilor.

        aia cumparau de la alimentaa de partid unde se gaseau de toate, dupa ace mai ramanea, niste gheare de pui (AstraZeneca) le dadeau fraierilor care stateau la coada la alimentara :-)))

        dar altfel 'Revolutia' a fost de succes
        • -4 (16 voturi)    
          AstraZeneca e mai eficient ca Pfizer (Duminică, 28 februarie 2021, 20:36)

          Paper_tiger [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

          Vaccinul AstraZeneca e in majoritatea cazurilor la fel de eficient, si in unele cazuri chiar MAI EFICIENT ca cel Pfizer! (vezi studiile pe scara larga din UK). Nu cumparati toate prostiile spuse de Ursula si Macron.
          • +3 (11 voturi)    
            lasa-ma cu studiile din UK facute de AstraZeneca (Duminică, 28 februarie 2021, 21:26)

            Kivek [utilizator] i-a raspuns lui Paper_tiger

            eu am vazut studiile facute de univ din America si din Africa de Sud care spun clar ca cel mai bun e Pfizer si AstraZeneca e la 60% in cel mai bun caz

            studii facute de englezi pt o firma engleza nu vreau
  • +16 (30 voturi)    
    Esențialii (Duminică, 28 februarie 2021, 19:15)

    VasilescuA [utilizator]

    Cum e cu esențialii, s-au terminat ? Gata cu vaccinatul bugetarilor, începem serios și cu aceia într-adevăr vulnerabili ? Că de cei care hrănesc bugetarii (categoria a 3-a, ultimii oameni din societate, privații) nu vorbim încă. Poate la anul, sau peste vreo 2 ani.
    • -6 (12 voturi)    
      privatii adevarati (Duminică, 28 februarie 2021, 19:44)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui VasilescuA

      nu postacii platiti din bani publici, ca tine
    • 0 (2 voturi)    
      Esentialule (Luni, 1 martie 2021, 8:42)

      Ion12345 [utilizator] i-a raspuns lui VasilescuA

      Ai dreptate esentialule, ca cu cele cateva sute de lei de la tine se "hranesc" bugetarii dar indirect. de banii aia tu primesti de la stat servicii de mii de lei pe luna, drumuri, sanatate, paza, educatie(nu e cazul tau, ca se vede ca nu intelegi ce citesti ca in articol scrie clar ca o sa primesti si tu vaccin din aprilie), etc. Toate mai bune sau mai rele dar daca statul te-ar taxa independent pentru fiecare serviciu nu ti-ai permite nici in vise.
  • -2 (8 voturi)    
    Vaccin insuficient? (Duminică, 28 februarie 2021, 19:59)

    alien_ [utilizator]

    Cum se explică faptul că în ultimele zile a încetinit vaccinarea din lipsă de vaccin, în timp ce pe stoc avem 600000 de doze de vaccin nefolosite?
  • 0 (20 voturi)    
    Platforma este o inutilitate (Duminică, 28 februarie 2021, 20:03)

    Calin02 [utilizator]

    Nu gasesti niciodata solturi disponibile. Ce se intampla cu acum vaccinurile, se intampla in tot sistemul medical.

    Daca nu cunosti pe cineva sa te bage peste rand, mori cu zile. Vaccinati au au fost pana acum doar smecherii, pardon "esentialii".
    • +8 (14 voturi)    
      ... (Duminică, 28 februarie 2021, 21:01)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Calin02

      Eu am reprogramat sambata rude care initial prinsesera abia la sfarsitul lui martie. Chiar maine. Adevarat ca in alta localitate, dar nici prima oara nu prinsesera la ei in oras.
      S-a anuntat de joi cel putin ca sambata deschid locuri noi.
      • +5 (9 voturi)    
        Ai fost pe faza (Duminică, 28 februarie 2021, 22:19)

        D.M.A.Gogu [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

        Eu nu, am fost pe site la 9:00, cand toate locurile erau deja rezervate. Incerc de mai bine de o luna sa imi programez mama de 83 de ani. E mai greu de transportat (probleme la coloana), nu am cum sa o duc la Botosani sau Caras. Prin urare, astept sa isi gaseasca locuri intai toti esentialii, diversi cronici cu junghiuri mai mult sau mai putin inchipuite, ori cu raceli frecvente.

        Cam aceasta este utilitatea platformei. E bine ca se misca lucrurile, insa poate ar trebui incheiata intai vaccinarea celor vulnerabili.
      • +5 (5 voturi)    
        programarea pe internet (Duminică, 28 februarie 2021, 22:31)

        tcvl [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

        ai programat tu rudele, ele de ce nu s-au programat singure ? Pentru ca nu se descurcau, nu? Dar câte persoane in vârstă sunt cu rude/copii care să le programeze ? La fel pățesc si eu , ca persoana care a scris inaintea ta - ma chinui de peste o luna sa programez pe tatăl meu care are 71 ani si boli cronice. Nu am reusit nici eu, dar el care nu stă toata ziua pe net sa prinda cele 30 minute in care au fost disponibile locuri ... Asa ca depinde de localitatea/judetul unde vrei sa prinzi loc, nu e peste tot lapte și miere ... În plus, eu am aflat întâmplător citind știri pe internet chiar sâmbătă că apar locuri noi și am intrat imediat (era deja ora 13 ) dar ce să vezi, în tot județul vâlcea erau 0 locuri disponibile. Apoi am aflat că s-au epuizat in 30 minute de la publicarea lor
        • +1 (1 vot)    
          Greu (Luni, 1 martie 2021, 8:15)

          SwatGuard [utilizator] i-a raspuns lui tcvl

          Eu am reusit sa-mi programez si parintii si socrii folosind platforma. La socrii a fost usor ca s-au deschis noile centre si erau peste 1000 de locuri disponibile. Pentru parinti am verificat de luni dimineata pana miercuri seara cand am gasit odata la 10-15 minute. Altfel nu ai cum sa prinzi in localitatile in care nu ai centre noi.
          Deci in concluzie stai doar la calculator sau pe telefon daca ai cum, daca nu, Dumnezeu cu mila.
  • +10 (12 voturi)    
    Platforma este utila (Duminică, 28 februarie 2021, 21:21)

    B.T. Alexandru [utilizator]

    Totusi , chiar daca este specificul nostru sa fim carcotasi, programarea pe platforma este foarte utila. Nu se pot face programari conform necesitatilor pentru ca nu sunt disponibile doze suficiente. Este valabil pentru toate tarile din lume. Dar procesul avanseaza si da sperante. Sunt zone in tara in care si acum exista locuri libere ( pentru grupele I si II) Sunt semne ca exista zone in care interesul este mai mic. Odata cu evolutia vaccinarilor presiunea pe programari va scadea si cred ca actiunea merge bine. Este una din putinele actiuni in care ne compartam si noi bine. Saritul peste programare, pilele, fentarea randului de asteptare este incetatenite prea tare ca sa dispara. Medicii isi introduc prietenii ca bolnavi cronici, institutiile isi introduc rudele ca angajati, organizatorii din centrele de vaccinare redistribuie doze ramase, etc
    cale lunga pana dispar metehnele. dar organizare generala a actiunii este buna. Dovada ca suntem pe loc fruntas la procentul de vaccinare.
    • +3 (5 voturi)    
      //// (Duminică, 28 februarie 2021, 22:23)

      GemstonePig [utilizator] i-a raspuns lui B.T. Alexandru

      Pur si simplu astea se fac in toata lumea civilizata sau mai sudamericana. Din clipa in care au spus ca nu pedepsesc ca nu dau amenzi ca nu pot trage la raspundere un medic pentru vaccinarile pe pile era clar ca e deschisa cursa specialilor.
    • +3 (3 voturi)    
      Pilele si fentarea randului (Luni, 1 martie 2021, 9:11)

      micul_licurici [utilizator] i-a raspuns lui B.T. Alexandru

      Cred ca o sa uitam de astea in curand, productia de vaccinuri va creste rapid (au interes sa vanda cat mai multe) si o sa uitam de toate acuzatiile astea ca s-a bagat unul sau altul in fata, mi-e ca foarte rapid o sa avem disponibile destule vaccinuri si o sa ne rugam de oameni sa se vaccineze.

      In utlimele zile am vorbit cu aceste 2 persoane despre vaccinuri :

      Primul: Da, ma vaccinez dar doar cu Pfizer sau Moderna nu cu "apa de ploaie" AstraZeneca, pai ce sunt fraier ? Nu vezi ca toti astia importanti s-au vaccinat cu astea, noua la astia prosti ne da AZ ce-i asta... asta nu e eficient deloc.


      Al doilea: Da, dar numai cu AstraZeneca in niciun caz cu alea 2 care-ti modifica ADN. Toti cunoscutii mei se vaccineaza cu AZ, prieteni familie, colegi de serviciu. Nimeni nu vrea sa se vaccineze cu niste vaccinuri facute in graba care cine stie ce efecte au peste 4-5 ani. Nu, fara discutie AZ care-i facut pe varianta "clasica".

      Concluzie: Te doare capu' nu alta, fiecare cu bula lui...
  • -1 (11 voturi)    
    Lol (Luni, 1 martie 2021, 1:32)

    HP [utilizator]

    La 750 de centre care pot vaccina maxim 60 de oameni zilnic (dupa declaratiile bossului), ar fi maxim 45.000/zi.

    Adica 1.350.000 pe lună, care in mod realist vor fi 1.000.000-1.200.000.

    La cei 16-18.000.000 care ar mai fi de vaccinat, ar trebui inca un an si ceva.

    Si nici doze suficiente nu sunt.

    Bonus, pana la toamna deja vor iesi alte versiuni de vaccin.

    O sa ne tot vaccinam pana la a doua sosire, ca sa faca Pfizer banul gros.

    Nimic nu are vreo logica in toata vrajeala asta de dimensiuni planetare.
    • -1 (3 voturi)    
      Ai dreptate @Lol (Luni, 1 martie 2021, 7:49)

      VasilescuA [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Ai uitat să ne zici de implicarea în „vrajeala asta de dimensiuni planetare„ ,în conspirația asta formidabilă pe care bine ai demascat-o, a reptilienilor, a lui Bil Gheiț, sorosiștilor etc.
    • +1 (3 voturi)    
      Daca tu crezi ca un centru de vaccinare (Luni, 1 martie 2021, 11:44)

      kokos [utilizator] i-a raspuns lui HP

      are un singur flux de 60 persoane/zi inseamna ca esti foarte "inteligent" . Afla ca fiecare centru de vaccinare are mai multe puncte de vaccinare , asa ca se pot vaccina mult mai multe persoane decat ai calculat tu.De ex. la mine in oras este un centru care va avea in final 20 puncte de vaccinare , adica 1200 persoane/zi.De altfel noi am vaccinat deja 40.000 persoane/zi saptamanile trecute cu doar 300 de centre deschise.Iar de vaccinat nu sunt 16-18 milioane ci 10.7 milioane , asa ca ai facut niste calcule de toata jena.
      • 0 (2 voturi)    
        Lol (Luni, 1 martie 2021, 12:05)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui kokos

        Boss, citeste atent ce am scris, in special partea cu "dupa declaratiile lui Valeriu Gheorghita".

        Puncte de vaccinare, cu 60 pe zi, da, vine 1200 per centru, dar numarul cabinetelor e tot de vreo 700 pe toata tara.

        Legat de numarul celor ce trebuiesc vaccinati, de unde ai scos 10.7 milioane ?

        Chiar si cu 10 milioane, si cu 100.000/zi, e nevoie de 100 de zile, adica s-ar termina vaccinarea prin iunie-iulie.
        • +1 (1 vot)    
          Boss , sunt 750 de CENTRE , (Luni, 1 martie 2021, 15:47)

          kokos [utilizator] i-a raspuns lui HP

          fiecare cu mai multe puncte de vaccinare si sunt 60 persoane/zi/punct , nu pe centru. Deja am vaccinat 40 .000/zi si vom ajunge la 100.000/zi cand se vor deschide toate centrele, doar sa avem atatea doze . 10.7 milioane vezi in link de unde le-am scos , si tinta e sa se atinga cifra asta de vaccinati in septembrie pentru ca se face si rapel.

          https://www.rfi.ro/social-124504-ministrul-sanatatii-la-rfi-despre-momentul-care-romanii-vor-primi-vacccinul-anti-covid


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by