Coronavirus în România: Aproape 4.000 de cazuri noi în ultima zi / 81 decese, 985 persoane în stare gravă

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 25 februarie 2021, 12:43 Actualitate | Coronavirus


Coronavirus Romania
Foto: Facebook / MApN
Alte 3.923 cazuri noi de coronavirus au fost raportate joi, pentru ultimele 24 de ore, după efectuarea a 28.141 de teste și 8.706 teste rapide antigen, potrivit datelor furnizate de Grupul de Comunicare Strategică.

În total, de la debutul pandemiei în România au fost înregistrate 791.971 de cazuri. În ultima zi au fost înregistrate 81 decese de persoane infectate cu COVID, iar la terapie intensivă sunt internate 985 persoane.

În urma testelor efectuate la nivel național, față de ultima raportare, au fost înregistrate 3.923 cazuri noi de persoane infectate cu SARS – CoV – 2 (COVID – 19).

Până astăzi, 20.167 de persoane diagnosticate cu infecție cu SARS – CoV – 2 au decedat. În ultimele 24 de ore au fost raportate 81 de decese (39 bărbați și 42 femei), ale unor pacienți infectați cu noul coronavirus, internați în spitalele din Alba, Arad, Bacău, Bihor, Bistrița-Năsăud, Brăila, Botoșani, Brașov, Caraș-Severin, Călărași, Dâmbovița, Galați, Gorj, Hunedoara, Iași, Maramureș, Mehedinți, Mureș, Neamț, Prahova, Sălaj, Satu Mare, Sibiu, Suceava, Timiș, Vaslui, Vrancea, Ilfov și București.

Dintre acestea, 3 decese au fost înregistrate la categoria de vârstă 40-49 de ani, 6 decese la categoria de vârstă 50-59 ani, 21 decese la categoria de vârstă 60-69 ani, 30 decese la categoria de vârstă 70-79 ani și 21 decese la categoria de peste 80 de ani.

77 dintre decesele înregistrate sunt ale unor pacienți care au prezentat comorbidități, 3 pacienți decedați nu au prezentat comorbidități, iar pentru 1 pacient decedat nu au fost raportate comorbidități până în prezent.

În unitățile sanitare de profil, numărul total de persoane internate cu COVID-19 este de 7.640. Dintre acestea, 985 sunt internate la ATI.

Până la această dată, la nivel național, au fost prelucrate 5.959.349 teste RT-PCR și 279.446 de teste rapide antigenice. În ultimele 24 de ore au fost efectuate 28.141 de teste RT-PCR (18.390 în baza definiției de caz și a protocolului medical și 9.751 la cerere) și 8.706 teste rapide antigenice.

Pe teritoriul României, 38.907 persoane confirmate cu infecție cu noul coronavirus sunt în izolare la domiciliu, iar 10.850 de persoane se află în izolare instituționalizată. De asemenea, 52.541 de persoane se află în carantină la domiciliu, iar în carantină instituționalizată se află 133 de persoane.

În ultimele 24 de ore, au fost înregistrate 3.044 de apeluri la numărul unic de urgență 112 și 606 la linia TELVERDE (0800 800 358).

Ca urmare a încălcării prevederilor Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, polițiștii și jandarmii au aplicat, în ziua de 24 februarie, 5.231 de sancţiuni contravenţionale, în valoare de 1.142.509 lei. De asemenea, au fost întocmite 2 dosare penale pentru zădărnicirea combaterii bolilor.

În ceea ce privește situația cetățenilor români aflați în alte state, 19.362 de cetățeni români au fost confirmați ca fiind infectați cu SARS – CoV – 2 (coronavirus): 2.539 în Italia, 12.667 în Spania (**), 195 în Marea Britanie, 125 în Franța, 3.116 în Germania, 93 în Grecia, 49 în Danemarca, 37 în Ungaria, 28 în Olanda, 2 în Namibia, 4 în SUA, 7 în Suedia, 137 în Austria, 22 în Belgia, 6 în Japonia, 2 în Indonezia, 43 în Elveția, 3 în Turcia, 2 în Islanda, 2 în Belarus, 5 în Bulgaria, 12 în Cipru, 2 în India, 2 în Ucraina, 8 în Emiratele Arabe Unite, 13 în Republica Moldova, 3 în Muntenegru, 218 în Irlanda, 2 în Singapore, 3 în Tunisia și câte unul în Argentina, Luxemburg, Malta, Brazilia, Kazakhstan, Republica Congo, Qatar, Vatican, Portugalia, Egipt, Pakistan, Iran, Slovenia, Federația Rusă și Croația.

De la începutul epidemiei de COVID-19 (coronavirus) și până la acest moment, 179 de cetățeni români aflați în străinătate, 34 în Italia, 19 în Franța, 43 în Marea Britanie, 53 în Spania, 14 în Germania, 2 în Belgia, 3 în Suedia, 4 în Irlanda, 2 în Elveția, unul în SUA, unul în Brazilia, unul în Republica Congo, unul în Grecia și unul în Iran, au decedat.

Dintre cetățenii români confirmați cu infecție cu noul coronavirus, 798 au fost declarați vindecați: 677 în Germania, 90 în Grecia, 18 în Franța, 6 în Japonia, 2 în Indonezia, 2 în Namibia, unul în Luxemburg, unul în Tunisia și unul în Argentina.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















11013 vizualizari

  • -10 (40 voturi)    
    Hai ca e bine... (Joi, 25 februarie 2021, 13:02)

    dancila.docila [utilizator]

    ...v-ati propus sa ajungem iar la 8-9000 de cazuri zilnic si asta faceti. Maine fac pariu ca o sa avem 4500 buc....
    • -7 (23 voturi)    
      Catu: 'E sub control'. O rezolva PNL...pandemia (Joi, 25 februarie 2021, 13:32)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui dancila.docila

      Catu nu stie cati mineri sunt angjati in Valea Jilui, printre altele, dar pt el Pandemia e sub control

      s-au vaccinat toti bugetarii deci restul nu mai conteaza
    • -5 (29 voturi)    
      pune pariu (Joi, 25 februarie 2021, 13:58)

      Vasile-Vasile [utilizator] i-a raspuns lui dancila.docila

      pune si ce vrei tu.
      si daca ajungem la cate cazuri zici tu ce e cu asta?
      iar incepi si tu cu paranoia?
      crezi ca nu trebuie sa ma traiasca oamenii, sa munceasca, se se bucure de ceva ca sunt cazuri?
      bolnavilor! fugiti in padure!
      • +2 (24 voturi)    
        Oamenii vor trai... (Joi, 25 februarie 2021, 14:37)

        Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Vasile-Vasile

        ....dupa cum isi aştern.

        Esti obraznic si tendentios. Dar asta vine, ca la toti inconstientii de teapa ta, dintr-o capacitate redusa de analiza (de fapt, stii bine la ce ma gandesc cand zic asta...) si ingamfare.

        Veti purta masca si veti avea restrictii atata timp cat unii ca tine raspandesc virusul.

        Acu', mergi si bucura-te de "ceva"....
        • +2 (8 voturi)    
          ehem (Joi, 25 februarie 2021, 17:00)

          Point [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

          stimate domn,ma facusi sa ma gandesc la cei care aplaudau minerii care bateau bietii studenti.profilul lor psihologic nu e cu nimic diferit fata de cel al domniei voastre.
          ''calitatile'' brutelor si ale aplaudacilor se rezuma la obedienta si ingustimea gandirii.
          daca se striga la tv ca masca face minuni,intodeauna se vor gasi unii care sa creada asta,iar fanatismul apostolilor mastii preacurate,nu cunoaste limita sau macar o minima informare.
          • -4 (8 voturi)    
            Nu va ingrijorati ! (Joi, 25 februarie 2021, 20:03)

            Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Point

            Capacitatile dumneavoastra intelectuale nu sunt chiar de incredere.
            Prin urmare, nu sunteti vinovat de gandurile ce va traverseaza ziua.....sau saptamana...sau....
            V-ar fi putut veni si ganduri mai neobisnuite.
            Nu-mi plac cei care vorbesc/scriu in sentinte. Dau dovada de marginire si calitate redusa a actului gandirii. Se pretind, in schimb, mai bine informati din surse imaginare si imaginate de ei.
            Noi, astazi, suntem cei agresati de cei ca voi. Pur si simplu ne puneti in pericol sanatatea si vietile. Dovada inconstientei voastre e raspandita prin spitale.Nu te poti astepta ca acest lucru sa nu provoace reactii.
            Hai, respectati regulile, purtati masca, pastrati-va curat si nu va mai bagati in sufletul oamenilor . In felul asta nu veti avea pe nimeni pe constiinta.
        • 0 (4 voturi)    
          Daaa, sau pana cand se va decide scoaterea lor (Joi, 25 februarie 2021, 17:18)

          GAB95 [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

          Chiar! Oare nu iesi pe afara? Nu vezi ca masca se poarta, si chiar ai impresia ca virusul circula de nebun pe afara? Il vezi? Eu zic sa te pui in combinezon ca e mai sigur!
          • 0 (2 voturi)    
            Moderatorul... (Joi, 25 februarie 2021, 21:00)

            Valtran [utilizator] i-a raspuns lui GAB95

            ....ti-a cenzurat o postare. Stii tu ce postare....
            Nu ti-am putut raspunde fiindca nu stiu ce ai scris. Incearca aici si vei avea raspunsul pe masura.
    • +9 (25 voturi)    
      Diano, șezi (Joi, 25 februarie 2021, 13:59)

      Dogul [utilizator] i-a raspuns lui dancila.docila

      Șoșoaco, după un an de pandemie, tu continui să crezi/zici că cineva-ți face calcule și zice că azi tre să fie atâtea cazuri și mâine atâtea cazuri. Mai spală-te pe ochi
  • -2 (32 voturi)    
    De fapt, (Joi, 25 februarie 2021, 13:04)

    PetricaGhezea [utilizator]

    a crescut numarul de teste, de aici si cresterea de cazuri. Procentul de pozitivare este 10%,cam cat a fost si pana acum.
    • +3 (21 voturi)    
      serios? (Joi, 25 februarie 2021, 13:30)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui PetricaGhezea

      Ia uita-te aici: https://covid19.geo-spatial.org/statistici/teste-efectuate si zi-mi unde vezi tu crestere a numarului de teste...

      Daca o crestere brusca de la 2700 la 3900 nu-ti spune nimic....

      Da' nu-i bai, maine vor fi 4500, sambata 5000, marti 6000, si tot asha. Si daca ne mai scarpinam in cap vro 2 saptamani gandindu-ne ce sa facem, ajungem la 20.000 de cazuri/zi.
      • +5 (9 voturi)    
        link-ul e de anul trecut. E adevărat (Joi, 25 februarie 2021, 14:54)

        ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Există o creștere a numărului de teste, azi au ajuns la 36847. Și s-au adunat și focarele. Dacă te uiți pe 16 septembrie 2020 s-a renunțat la numărarea focarelor și numărul de noi cazuri a scăzut de la 61134 la 17622 pe 17 septembrie 2020. https://www.worldometers.info/coronavirus/country/romania/
        • 0 (2 voturi)    
          cam incurci cifrele (Joi, 25 februarie 2021, 17:38)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

          Ce vezi tu acolo pe worldmeters e numarul de cazuri active, care a fost prost calculat pana in septembrie 2020, pana devenise de 60 de ori mai mare decat numarul total de cazuri zilnice, de parca fiecare infectat cu covid se vindeca dupa minim 2 luni.Numarul de cazuri noi il gasesti in primul grafic, si in perioada aia varia intrte 1100 si 1500. Si sper sa nu ajungem vreodata la 61.000 de cfazuri noi pe zi, ca ar fi dramatic.

          Iar "focarele" de care zici tu au aparut tot timpul la numarul de cazuri noi. Ele au fost scoase doar din calcull incidentei la 14 zile pe localitati si judete, in momentul in care cifrele aratau ca Bucurestiul trebuie sa intre in lockdown. Si cum bucuresteanul nu putea indura asha afront, ca doar el nu e provincial din ala parlit, au schimbat modul de calcul ca sa iasa cifrele cum trebuie.

          Asha ca... includerea focarelor, care abia a fost activata, va duce la cresterea incidentei pe localitati in urmatoarele saptamani. Dar numarul de cazuri noi depistate e fix ala raportat zilnic.
    • +10 (20 voturi)    
      ! (Joi, 25 februarie 2021, 14:02)

      tudorr [utilizator] i-a raspuns lui PetricaGhezea

      A fost de 8%, in ultimele zile au fost constant mai multe cazuri, suntem pe urcare spre valul 3! Enjoy your paranghelii!
  • -1 (43 voturi)    
    Daca sunt atatia care calatoresc sau ies la restau (Joi, 25 februarie 2021, 13:07)

    Miky60 [utilizator]

    .*.

    Daca sunt atatia care calatoresc in calatorii ne-esentiale doar pentru ca nu pot trai un an fara sa posteze pe Instagram sau Facebook poze din calatorii pentru a se considera "travel influencers" uite unde ajungem. Sa numaram mortii din cauza ca ei imprastie virusul ucigas! De parca ar intra zilele in sac si nu mai pot calatori...

    .*.
    • -6 (34 voturi)    
      Ciudosule (Joi, 25 februarie 2021, 13:20)

      Atoatestiutorul [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Stai in casa tu cu familia cat vreti. Cu ce va deranjeaza ei, care calatoresc sau merg liber? Doare ei sunt responsabili? Ia stati voi in pesteri, ce...nu poti?
      • +2 (12 voturi)    
        Responsabili... (Joi, 25 februarie 2021, 14:48)

        Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Atoatestiutorul

        ...de raspandirea virusului, vrei sa spui.
    • -6 (32 voturi)    
      lasa-ne omule (Joi, 25 februarie 2021, 13:51)

      Vasile-Vasile [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      lasa-ne, tu si alti paranoici de aici, gen marioneta!
      fugi in padure ca societatea nu e de tine!
      aceste numere sunt date intentionat, pentru a putea justifica niste actiuni viitoare, gen inchidere de scoli, servire numai afara la terasa etc!
      dar la cei care nu au avut parte de asistenta medicala anul trecut, cam 2 luni, nu te gandesti? poate unii din care mor acum sunt aceia!
      inchideti-va in case paranoicilor!
      • -1 (23 voturi)    
        Vasili, vasili, lasa-ne cu propaganda FSB! (Joi, 25 februarie 2021, 14:19)

        Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui Vasile-Vasile

        Ce nume de rusnac ai. E clar, esti platit de MOscova sa faci propaganda FSB!
        • -6 (20 voturi)    
          :)))))) (Joi, 25 februarie 2021, 14:45)

          Vasile-Vasile [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

          propaganda e in capul tau!
          ca si altii, cine nu are pareri pro-covid, gata e rusnac, e de la la moscova etc!
          si culmea, chiar am votat cu pnl,
          dar acum regret!
          si te-ai gandit? in ce pestera sau padure te duci?
          nu de alta, dar oamenii par sa te manance si tu vrei sa fii nemuritor!
      • 0 (18 voturi)    
        Respecta regulile ! (Joi, 25 februarie 2021, 14:47)

        Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Vasile-Vasile

        Cei care mor acum din alte cauze decat covid mor din vina celor ca tine, care raspandesc virusul , si NU din cauza bolnavilor de covid.
        Societatea (ca vad ca-ti place termenul....) se cere respectata iar TU esti cel care nu-si cunoaste locul.

        NU vor fi suficiente locuri in spitale atata timp cat numarul de bolnavi de covid e mare .
        NU vor fi refuzati bolnavii de covid la internare asta fiind nu doar imoral ci si ilegal.
    • +11 (19 voturi)    
      ... (Joi, 25 februarie 2021, 13:59)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Cresterea cea mai mare e la 5-19 ani. Nu cred ca au umblat prin restaurante si excursii internationale, mai ales ca a inceput scoala.
      Cine stie unde s-or fi infectat, ca la scoala sigur nu, asa ne-a zis cimpeanu.
      Nimeni nu-si trimite copilul bolnav , salile sunt aerisite, spatiul e suficient pentru toti 30, toata lumea poarta masca.
    • -4 (18 voturi)    
      aceeasi placa la infinit (Joi, 25 februarie 2021, 14:12)

      eyesopen [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      fara nici cea mai mica dovada ca aia care s-au saturat sa stea in penitenciar si vor totusi sa-si mai si traiasca viata sunt cauza imbolnavirilor. s-a cam zgariat, pe bune. da' ma rog, daca asa-s indicatiile, te inteleg - trebuie sa pui si tu o paine pe masa.
      • 0 (18 voturi)    
        Tu crezi ca virusul e de la Oculta Mondiala, nu? (Joi, 25 februarie 2021, 14:58)

        Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui eyesopen

        .*.

        Ce sa iti explic tie, ca tu crezi ca virusul e de la Oculta Mondiala si ca vaccinul iti baga cip cu 5G, nu? Asa v-a invatat pe voi Sosoaca si cu propaganga ruseasca!
        Dar cifrele nu mint. Uita-te la ce spun specialistii in Sanatate Publica si specialistii de la OMS!

        .*.
        • -6 (14 voturi)    
          asta-i! (Joi, 25 februarie 2021, 15:56)

          eyesopen [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

          chiar ma intrebam cand o sa vii cu "propaganda ruseasca" si celelate chestii pe care le ai pe aceeasi placa.
          oricum, atat timp cat imi citezi din "marii specialisti oms" (hahaha), e clar.

          altfel, realitatea te contrazice flagrant si in privinta raspandirii virusului, si in ceea ce ma priveste: am fost infectat (o gripa mai usurica, la ani-lumina distatnta de propaganda panicarda pe care o promoveaza unii de la nivele mai inalte, cu sprijinul presei si a martorilor lui covid) si m-am si vaccinat intre timp (printre altele, ca sa pot calatori macar in tari mai inteligente decat astea socialiste, spre disperarea celor care cred ca pozele puse pe instagram omoara oameni :D)
      • 0 (18 voturi)    
        Pai, placa asta cu "penitenciarul"... (Joi, 25 februarie 2021, 16:10)

        Valtran [utilizator] i-a raspuns lui eyesopen

        ...si "traitul vietii" cu pretul sanatatii altora are varsta cel putin egala cu cealalta.
        De un an de zile, peste tot in lume, se tot ofera dovezi ca, daca nu sunt respectate regulile masca/igiena/distantare, creste numarul de cazuri. Bun, sa presupunem ca tu nu ai aflat de aceste dovezi (ca asa rezulta din postarea ta...) si e de presupus ca nici nu vei afla vreodata.
        Nici o problema : respecta regulile fiindca asa cere legea.
        • -1 (7 voturi)    
          nu cere legea (Joi, 25 februarie 2021, 18:22)

          UnOmOarecare [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

          Exista un ordin 874/2020 care iti da voie sa nu porti masca daca consideri ca iti afecteaza capacitatea de oxigenare.
          • +1 (5 voturi)    
            In nici un caz.... (Joi, 25 februarie 2021, 20:14)

            Valtran [utilizator] i-a raspuns lui UnOmOarecare

            .....nu exista "daca consideri" . Nimic nu este lasat la aprecierea ta.
            Este scris , negri pe alb , la Punctul I.2 asa :
            "b) persoana suferă de boli care afectează capacitatea de oxigenare"

            NU scrie : persoana CONSIDERA ca ii afecteaza capacitatea de oxigenare.

            Cand nu intelegeti ce cititi, cereti ajutorul !

            P.S. e publicat in Monitorul Oficial. Deci , ghici ce e....
        • +1 (9 voturi)    
          de fapt (Joi, 25 februarie 2021, 19:27)

          eyesopen [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

          nu exista nicio dovada - absolut niciuna - ca purtatul botnitei in aer liber sau mersul prin oras la 2 noaptea au vreo treaba cu raspandirea virusului. balivernele oms nu tin loc de dovezi stiintifice.
          tot de un an incoace se vede cum inchiderea oamenilor in case are doar un efect minor asupra ratei infectarii, in conditiile in care contagierea se produce in special in familie si la locul de munca. toate tarile europene cu rate mari de infectare au avut in toata perioada asta cresteri masive ale numerelor la saptamani sau chiar luni de la introducerea masurilor de penitenciar.

          altfel nu, legile absurde trebuie combatute, nu respectate orbeste. ca-i plina istoria de legi tampite pe care sunt convins ca n-ai vrea sa le respecti doar "pentru ca-s legi".
          • 0 (8 voturi)    
            Aspectul legal si moral (Joi, 25 februarie 2021, 20:06)

            GAB95 [utilizator] i-a raspuns lui eyesopen

            Al legilor pentru cei panicati nu mai conteaza, da-le naiba de legi, Constitutie si drepturile omului. Ei sunt cei mai importanti si oricine e importriva lor trebuie starpit!
            • -2 (6 voturi)    
              Sunt satul.... (Joi, 25 februarie 2021, 20:45)

              Valtran [utilizator] i-a raspuns lui GAB95

              .....de obraznicia imbecilului roman care isi imagineaza ca are dreptul sa imprastie boala cui, cat si unde vrea el.
              exista o formula despre care imbecilul crede ca e magica si ca ii subliniaza inaltul nivel de inteligenta si cuprindere intelectuala : drepturi si libertati fundamentale. abuzand de ea, incearca sa isi explice lui, in primul rand, cum de e lumea asa de-a dracului de nu-l lasa pe el la bere si gratar, cand are el chef !
              nu sunt jurist si nici nu vreau sa fiu. dar exista on line suficienta informatie privitoare la mantra imbecililor. asa ca am cautat pe : www.apador-ch.org si www.drepturicivile.ro
              in primul rand, manualul drepturilor omului, redactat de apador-ch.

              la rubrica 2.3 conditii generale in care exercitiul drepturilor relative poate fi restrans 

              - la punctul 1 (paginile 25, 26) : cedo accepta ca in domeniile tehnice , recursul la consilieri poate fi necesar
                   puteti intelege de ce exista, in vremuri de pandemie, medici care consiliaza guvernul.

              - la punctul 2) (pagina 26) se mentioneaza explicit : " protejarea sanatatii si a moralei, protejarea drepturilor si libertatilor altora ".
              da ! a sanatatii ! pentru asa ceva, se ingradesc drepturile relative.

              si mai interesant este pe www.drepturicivile.ro 

              1) la dreptul la libertate si siguranta : " intr-o cauza nepenala , se poate dispune detentia legala a unei persoane susceptibile sa transmita o boala contagioasa"... asadar, nu trebuie certitudine.

              2) drepturile mai pot fi restranse si " ca masura necesara..... pentru protejarea sanatatii, sau a moralei, ori protejarea drepturilor si libertatilor altora"

               aceasta formulare este folosita cu privire la urmatoarele drepturi si libertati :

              a) dreptul la respectarea vietii private si de familie

              b) libertatea de gandire, de constiinta si de religie

              c) libertatea de exprimare

              d) libertatea de intrunire si asociere

              e) libertatea de circulatie

              altfel spus, in conditii legale si in situatii exceptionale, toate aceste drepturi pot fi restranse
              • +1 (5 voturi)    
                Si pentru ca cei ca tine ..... (Joi, 25 februarie 2021, 21:37)

                Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

                ...din vina carora au murit oameni :

                Drepturile omului din prima generatie se impart in : absolute (5) si relative (19).
                Desi Dreptul la viata este considerat absolut, are , totusi, 3 derogari :
                1) legitima aparare
                2) opozitia violenta la o arestare legitima
                3) reprimarea unor tulburari violente sau a unei insurectii (EXACT ASA este exprimarea din Manualul D.O.  al APADOR-CH).

                ATAT !

                NU SCRIE nimic despre :
                1) comorbiditati.
                2) varsta victimelor.
                3) starea economiei mondiale, nationale, judetene sau comunale/satesti.
                4) parerea ta
                5) orice altceva

                Prin urmare, Dreptul la viata POATE fi invocat ( si TREBUIE invocat) in cazul tuturor celor decedati din cauza unor imbecili inconstienti.
                Nimeni nu este "racit/gripat", spun medicii,. Este vorba de un virus ucigas .
                Si conteaza ce spun medicii, nu lacatusii-mecanici.

                Medici pe ale caror diplome scrie "Facultatea de medicina" si nu altceva.
                • -1 (3 voturi)    
                  Medicii aia (Vineri, 26 februarie 2021, 8:34)

                  Alex2016 [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

                  Sunt prizonierii propriei specializari. Au primit putere politica si implementeaza doar ceea ce stiu. Niciodata societatea nu va functiona daca e condusa de preceptele finite si ingurste ale unei singure profesii, fie ea medic sau instalator. Medicii aia cu diploma au actionat cam asa > te duci la dentist cu o carie. Dentistul iti socate toti dintii si te leaga de un scaun si vei fi de acum incolo hranit cu perfuzii. yuhuuuu.....nu vei mai face niciodata carii. Sau cum se zice, tratamentul a reusit, pacientul e decedat. Cind renunti la libertate pt siguranta, nu vei avea nici libertate si nici siguranta.
                  • 0 (0 voturi)    
                    Platitudinile... (Vineri, 26 februarie 2021, 14:07)

                    Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Alex2016

                    ....enuntate cu aere de "filozof" tot platitudini raman iar "filozoful" , tot sfertodoct.
                    1) In primul rand, doctorii aia NU au putere politica. Sunt doar consilieri so nici macar nu lucreaza singuri. Ei urmaresc situatia dpdv epidemiologic si propun solutii. Matematicienii si specialistii in statistica eleboreaza modele. Solutiile finale sunt colective. Implementarea lor tine de politicieni fiindca ei au puterea.
                    2) tu nu reusesti sa identifici corect "pacientul" : acesta nu esti tu si nici vreun prieten de-al tau. Este societatea, in ansamblul ei. Rezultatele muncii doctorilor sunt masurabile : scade numarul de cazuri ca urmare a masurilor luate. Adica, medicii si-au facut treaba. Adica, parabola ta cu dentistii e lipsita de fundament.
                    3) "perla" de la sfarsit ma amuza de cate ori mi se serveste ! Ca sa nu te solicit prea mult iti spun doar atat : ontologic vorbind, cele doua concepte, "libertatea" si "siguranta", se situeaza pe niveluri atat de indepartate unul de celalalt incat nu interfereaza catusi de putin. Adica, "libertatea" se situeaza transcendent si natura ei intima ii este inaccesibila omului. Nu este a lui, "libertatea" . Ca in imobiliare, omul nu are decat "uzul" dar nu si "nuda proprietate " si nici "fructul". Nefiind a lui nici nu poate dispune de ea. Deci, nu poate "renunta" la libertate. El poate "tânji" , cel mult, dupa uzul ei . Dar Libertatea nu dispare fiindca omul nu (mai) are uzul ei.
                    "Siguranta" e un concept cat se poate de mundan si natura lui intima se situeaza la nivelul perceptiei instictuale a omului. Este a lui, siguranta, si crede ca o poate stapani : renunta la ea cand isi asuma riscuri.
                    Numai ca, fiind mundana, este supusa omenescului . Asadar, circumstantelor. Si cum acestea se schimba constant, rezulta ca omul nu e nicidecum stapanul ei.
                    Intr-un cuvant : liber esti mereu dar niciodata in siguranta, indiferent de circumstante.
                    Asa ca ultima ta fraza, este , scuza-ma.....prosteasca.
          • -1 (3 voturi)    
            De fapt... (Joi, 25 februarie 2021, 20:28)

            Valtran [utilizator] i-a raspuns lui eyesopen

            .....exista dovezi stiintifice numeroase, venite nu doar de la OMS ci si din diferite (multe !) tari ca portul botnitei nu ajuta dar cel al mastilor, da.
            Dovezile prezentate de organismele nationale si internationale NU-SI PIERD VALABILITATEA fiindca asa declari tu pe net. Cel putin, nu pentru oamenii rationali.
            In nicio tara in care s-au luat masuri ce au fost respectate, fie de bunavoie, fie cu sprijinul politiei, nu s-au inregistrat cresteri ci scaderi ale ratei de infectare urmate de scaderi al numarului deceselor.
            In UK aveau pe la inceputul lui ianuarie vreo 60.000 noi cazuri si 1.800 morti. Azi au sub 10.000 cazuri noi si vreo 400 morti.
            De fapt, nu trebuie sa te uiti spre alte tari fiindca acelasi lucru se observa si in Romania.

            Prin urmare, datele arata ca masurile luate si legile care le sprijina nu-s "tampite" ci salveaza vieti. Iar cei care nu le respecta pun in pericol vietile altora. De unde si necesitatea intariirii lor cu ajutorul Politiei.
          • 0 (4 voturi)    
            De fapt ... (Joi, 25 februarie 2021, 21:08)

            Valtran [utilizator] i-a raspuns lui eyesopen

            .....exista dovezi stiintifice numeroase, venite nu doar de la OMS ci si din diferite (multe !) tari ca portul botnitei nu ajuta dar cel al mastilor, da.
            Dovezile prezentate de organismele nationale si internationale NU-SI PIERD VALABILITATEA fiindca asa declari tu pe net. Cel putin, nu pentru oamenii rationali.
            In nicio tara in care s-au luat masuri ce au fost respectate, fie de bunavoie, fie cu sprijinul politiei, nu s-au inregistrat cresteri ci scaderi ale ratei de infectare urmate de scaderi al numarului deceselor.
            In UK aveau pe la inceputul lui ianuarie vreo 60.000 noi cazuri si 1.800 morti. Azi au sub 10.000 cazuri noi si vreo 400 morti.
            De fapt, nu trebuie sa te uiti spre alte tari fiindca acelasi lucru se observa si in Romania.

            Prin urmare, datele arata ca masurile luate si legile care le sprijina nu-s "tampite" ci salveaza vieti. Iar cei care nu le respecta pun in pericol vietile altora. De unde si necesitatea intariirii lor cu ajutorul Politiei.
        • 0 (8 voturi)    
          Felicitari, ai vorbit ca o vita!!! (Joi, 25 februarie 2021, 20:05)

          Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

          Pt ca doar o vita ar crede ca toate legile si si bune, ca nu exista legi strambe!!!
          • +3 (5 voturi)    
            :)))) (Joi, 25 februarie 2021, 22:41)

            Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Parzivall

            Stimata doamna,

            Aveti dreptare dar nu trebuie sa fiti invidioasa !
            E adevarat ca numai cand ma adresam Domniei voastre vorbeam ca o vita special pentru a va facilita intelegerea unor idei mai complexe, cum ar fi "apa e uda", "iarba e grasa", "nu te culca unde iti faci nevoile", etc. Si, trebuie sa recunosc, v-ati descurcat de minune !
            Dar uite.... viata mi-a mai scos si pe altii in cale. Nu e vina mea mea , nu fiti geloasa !

            Altfel, ca intotdeauna,

            Respectele mele !
    • +4 (10 voturi)    
      Și dacă (Joi, 25 februarie 2021, 15:38)

      Alex2016 [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Nu pun pe Instagram și Facebook, pot călători și ieși la restaurant? Ca vad ca faci spume grav. Fa ca mine, șterge social media și închide TV - ul. Vei începe sa trăiești. Apoi și pandemia dispare încet da sigur.
  • -8 (32 voturi)    
    Daca s-ar si testa (Joi, 25 februarie 2021, 13:07)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    ar fi cam dublu. Sunt mai ales cronicii si varstnicii care au fost privati in 2020 de asistenta medicala de catre gruparea criminala Tataru-Arafat, si care acum o mierlesc pe capete.
    • +3 (23 voturi)    
      gresit (Joi, 25 februarie 2021, 13:53)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      https://covid19.geo-spatial.org/statistici/teste-efectuate

      Daca te uiti pe graficul ala vezi ca Romania testeaza intre 30 si 40.000 de persoane pe zi din noiembrie oncoace in mod aproape constant. Si cand erau 10.000 de cazuri cu pozitivare 30% si cand erau 2500 de cazuri cu pozitivare 7-8%.

      Si faptul ca saptamana trecuta, la acelasi numar de teste am avut o usoara crestere a numarului de cazuri la 7 zile a fost un semn ca ceva nou se intampla.

      Iar ce vedem saptamana asta e pur si simplu cresterea exponentiala tipica tulpinii britanice. Sambata vom trece de 5000, si in 2 saptamani, daca nu se intampla nimic, trecem de 20.000.
      • -2 (6 voturi)    
        Nu vor fi 20000 (Joi, 25 februarie 2021, 16:49)

        luptator_din_munti [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Pentru ca nu avem capacitate de testare asa de mare, si nu va fi rata de pozitivare de 50%. In cel mai negru scenariu vor fi 12000 de cazuri si zile cu peste 300 de morti. Dar nu e obligatoriu ca cel mai negru scenariu sa se si intample. vestea buna este ca, la fel ca si celelalte valuri, in 2 luni va trece. lasandu-ne pe un nou platou, de data asta nu la 2300 de cazuri ci probabil la 3000 de cazuri. Pana la toamna cand...
        • -2 (2 voturi)    
          mi-as dori sa ai dreptate... (Joi, 25 februarie 2021, 17:45)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui luptator_din_munti

          Dar tot aceeasi capacitate de testare am avut si in noiembrie cand ajunsesem la 10.000 si la pozitivare de 30%. Iar tulpina asta britanica e mult mai violenta decat cele dinainte.

          Uite aici evolutia din UK:
          https://coronavirus.data.gov.uk/details/cases
          * 2 nov 20.000 de cazuri
          * lockdown o luna,
          * 1 dec 13 .000 de cazuri
          * relaxare lockdown
          * 1 Jan 60.000 de cazuri, cu record absolut 8 Jan 68.000 de cazuri si la cateva saptamani record de decese la 1800

          iar noi suntem de 3.5 ori mai putini...

          Si in UK conditiile erau sensibil mai stricte decat sunt acum in Romania...

          Sper din tot sufletul sa ma insel si sa ai dreptate tu. Si vom vedea in foarte scurt timp ce si cum.
  • +18 (36 voturi)    
    Pregati va (Joi, 25 februarie 2021, 13:09)

    Costi888 [utilizator]

    Pentru valul 3 sau 4.. si pentru noi tulpini.
    • +9 (15 voturi)    
      Nasol (Joi, 25 februarie 2021, 13:45)

      bogdanrech [utilizator] i-a raspuns lui Costi888

      Sper să nu apară vreo tulpină pe care vaccinurile să nu o trateze că atunci chiar o să fie nașpa.
  • +6 (18 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Joi, 25 februarie 2021, 13:20)

    [anonim]

  • +7 (19 voturi)    
    Bine ca ati deschis scolile (Joi, 25 februarie 2021, 13:25)

    raz_ [utilizator]

    Bine ca ati deschis scolile ca stateam prea bine. Era chiar nasol ca scazusem sub 1000 la ATI.
    Nu vreau sa ma gandesc ca sunteti atat de cinici incat sa mai vreti sa curatati din votantii PSD.
  • +12 (20 voturi)    
    restaurante (Joi, 25 februarie 2021, 13:25)

    yyyxxx1981 [utilizator]

    Cel putin in restaurantele din Bucuresti, sta toata lumea unul langa altul cu mesele lipite, zeci de oameni respirand acelasi aer in spatiu inchis fara masca. Ne miram ca 1+1=2 ?
    • -2 (4 voturi)    
      Si culmea... (Joi, 25 februarie 2021, 17:11)

      GAB95 [utilizator] i-a raspuns lui yyyxxx1981

      Niciunul de acolo nu are covid? Trebuie sa te testezi ca sa iti dai seama ca ai... Wow taman acolo e problema :))
      Ce de idioti utili!
  • -3 (23 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Joi, 25 februarie 2021, 13:32)

    [anonim]

    • -2 (10 voturi)    
      Te iubesc (Joi, 25 februarie 2021, 14:56)

      dani777 [utilizator] i-a raspuns lui

      Ca ma binedispui zilnic! :)))))
    • -2 (12 voturi)    
      Aia cu 2 măști (Joi, 25 februarie 2021, 15:01)

      ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui

      ai spus-o la mișto?
      • +1 (9 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Joi, 25 februarie 2021, 15:19)

        [anonim] i-a raspuns lui ploiesteanu

        • 0 (0 voturi)    
          dap (Vineri, 26 februarie 2021, 10:01)

          Alex2016 [utilizator] i-a raspuns lui

          se vede ce competenti sunt , ne tin in restrictii de un an, propovaduiesc o apocalipsa care numai nu mai vine o data si ne-au fotat vietile joburile si libertatea pe baza de panica, presupuneri si modele matematice care nu se regasesc niciodata in viata reala.
          Au decedat 2,5 milioane din 8 miliarde intr-un an, mare parte din ei "cu covid" iar 97 % din cei detectati ca fiind infectati au scapat ca de o gripa. 2,5 mil din 8 miliarde mureau si daca se incecau cu salata de bouef intr-un an.
          Dar noah.....purtati 3 masti, ca asa zic aceeasi experti
    • +3 (15 voturi)    
      3 masti (Joi, 25 februarie 2021, 15:42)

      Alex2016 [utilizator] i-a raspuns lui

      Și chiloți impermeabili. Și inchisa fiecare persoana singura într-o camera. Ce zici... Te-ai mai relaxa?
    • -1 (3 voturi)    
      Si eu te iubesc! (Joi, 25 februarie 2021, 17:04)

      Liros [utilizator] i-a raspuns lui

      Marionette, iti citesc in fiecare zi comentariile. Si pe mine ma binedispui, tine-o tot asa! :)))
  • -3 (19 voturi)    
    Noaptea in casa (Joi, 25 februarie 2021, 13:54)

    Victtor [utilizator]

    Toata lumea sta in case dupa ora 23 pentru a nu se infecta.
    Cu respectarea masurilor se reduce numarul.
    • -4 (22 voturi)    
      da, pentru ca virusul (Joi, 25 februarie 2021, 14:17)

      eyesopen [utilizator] i-a raspuns lui Victtor

      circula mai ales intre 23 si 5, atunci e el activ, ca tantarii. se stie, au spus-o super-competentii specialisti oms citati de Arafat, alt super-competent.
  • +13 (33 voturi)    
    eu n-am văzut pe nimeni (Joi, 25 februarie 2021, 14:05)

    mgexpert [utilizator]

    anul ăsta, tras de mânecă pentru că nu poartă mască sau că merge cu ea în barbă.
    Pe unde e vreo coadă, se bulucesc peste tine, iar dacă le atragi atenția, ori se supără ori zic : - Lasă-mă dom-le

    Cât despre igiena personală.. ce să le ceri, dacă ei se spală o dată pe lună (fără să schimbe apa..)

    E plină țara de analfabeți funcțional, jegoși, cu educația la genunchiul broaștei, dar extrem de căpoși..
  • -1 (17 voturi)    
    și numărul celor vindecați? (Joi, 25 februarie 2021, 14:37)

    periscop [utilizator]

    de ce este eludat sistematic?!
    • 0 (14 voturi)    
      Ala nu da apocalipsa (Joi, 25 februarie 2021, 15:43)

      Alex2016 [utilizator] i-a raspuns lui periscop

      Vindecatii sunt cam 97%, dar aia nu e stire. Nu ajuta la nimic ipohondrii și psihopați gen martorii lui covid "carantina for ever"
  • +8 (12 voturi)    
    valul 3 (Joi, 25 februarie 2021, 16:15)

    rmos [utilizator]

    e evident ca a inceput valul 3 si la noi. numarul cazurilor active si a celor grave au inceput sa creasca de cateva zile. amplitudinea acestui val o sa ne arate nivelul actual de imunizare. avand in vedere ca am avut un val 2 destul de puternic, probabil avem deja ~30 - 40% populatie imunizata, deci acest nou val nu ar trebui sa-l depaseasca in amplitudine pe cel precedent. probabil ca un factor care a dus la aparitia acestui nou val este si raspandirea tulpinii din uk. dar, din fericire, aceasta nu scapa imunitatii existente asa ca avem doi factori care actioneaza contrar. e interesant de vazut daca imunitatea existenta o sa reuseasca sa contracareze eficient faptul ca aceasta tulpina este mai transmisibila.
    • +4 (12 voturi)    
      Valul 10 (Joi, 25 februarie 2021, 17:06)

      GAB95 [utilizator] i-a raspuns lui rmos

      Valul 3, 4...si asa mai departe....Uite asa adio normalitate, imunizarea naturala cred ca e mai mare decat 30%, multi asimptomatici nedetectati.. Dar ce mai conteaza? Hai cu panica si angoasa, nu indemnarea la calm si liniste
      • +3 (3 voturi)    
        trist mai esti (Joi, 25 februarie 2021, 22:39)

        rmos [utilizator] i-a raspuns lui GAB95

        a aparut iar disperarea in persoana :)) vezi ceva in postul meu care sa indemne la panica? daca da, e grav pentru tine, poate ai vazut prin filme, unora li se arata niste poze si trebuie sa spuna ce cred ei ca reprezinta acele poze. anumiti oameni vad un singur lucru in toate acele poze, ceva care ii obsedeaza ... iti suna cunoscut?
    • +3 (13 voturi)    
      Aha, dar Gripa Traditionala mai e? (Joi, 25 februarie 2021, 20:06)

      Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui rmos

      Ca se pare ca a disparut brusc, peste tot in lume!!!
      • +1 (5 voturi)    
        nu a disparut complet din pacate (Joi, 25 februarie 2021, 22:49)

        rmos [utilizator] i-a raspuns lui Parzivall

        uite de exemplu in sua: https://www.cdc.gov/flu/weekly/index.htm cazurile de gripa s-au redus foarte mult pe fondul masurilor de siguranta impotriva covid. in schimb, un mare mister este de ce aceste masuri nu impacteaza si rinovirusurile, bine, nu e chiar asa mare mister, avand in vedere sectorul de varsta afectat si modalitatea de transmitere ;) revenind la gripa, se pare ca se transmite mult mai greu comparativ cu sc2, avand in vedere ca gripa e sezoniera, dispare aproape complet vara iar sc2 nu a avut prea mari probleme sa infecteze nici in sezonul cald. deci ... daca ne folosim putin etajele superioare, gasim raspunsuri. ce spui, incerci sau nu prea ai curaj?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by