3.382 de cazuri de COVID-19 și 119 decese, raportate în ultimele 24 de ore

de Redactia     HotNews.ro
Marţi, 23 februarie 2021, 13:07 Actualitate | Coronavirus


Coronavirus in Romania
Foto: Grosescu Alberto Mihai / Shutterstock Editorial / Profimedia
3.382 de cazuri de infectare cu noul coronavirus au fost raportate în ultimele 24 de ore în România, bilanțul COVID-19 ajungând la 784.711, din care pacienți vindecați 728.252, potrivit datelor publicate marți de Grupul de Comunicare Strategică. Numărul de teste a fost de 23.599 RT-PCR și 9.381 antigenice. În ultimele 24 de ore au fost raportate 119 decese.

În unitățile sanitare de profil, numărul total de persoane internate cu COVID-19 este de 7.463. Dintre acestea, 978 sunt internate la ATI.

Pe teritoriul României, 38.666 de persoane confirmate cu infecție cu noul coronavirus sunt în izolare la domiciliu, iar 10.623 de persoane se află în izolare instituționalizată. De asemenea, 52.814 persoane se află în carantină la domiciliu, iar în carantină instituționalizată se află 162 de persoane.

În ultimele 24 de ore au fost raportate 119 decese (68 bărbați și 51 femei). Dintre acestea, 1 deces a fost înregistrat la categoria de vârstă 30-39 de ani, 4 decese la categoria de vârstă 40-49 ani, 6 decese la categoria de vârstă 50-59 ani, 38 decese la categoria de vârstă 60-69 ani, 41 decese la categoria de vârstă 70-79 ani și 29 decese la categoria de peste 80 de ani.

118 dintre decesele înregistrate sunt ale unor pacienți care au prezentat comorbidități, iar 1 pacient decedat nu a prezentat comorbidități.

De la începutul epidemiei în România au murit 20.013 de persoane confirmate cu COVID-19.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















.*.


11235 vizualizari

  • -4 (32 voturi)    
    Mulțumim restaurantelor! (Marţi, 23 februarie 2021, 13:28)

    BEDE [utilizator]

    Mulțumim restaurantelor că au făcut tam-tam că să se deschidă: acestea sunt o sursă de infectare.
    De școli, ce să zic: este chair nevoie, spre deosebire de crâșme, de care, cel puțin eu, mă pot lipsi fără probleme, iar, pentru sănătate, ar fi mai bine ca acum mai mulți să se lipsescă.
    • +3 (15 voturi)    
      ... (Marţi, 23 februarie 2021, 13:41)

      Alin Delin [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      De ce nu ii multumesti divinitatii ca ne-a nacut si asta e unul din motivele pentru care se transmit virusii de la om la om. Acum sincer, tu ce preferi? O viata fara covid dar fara sa faci nimic, fara ai un sens al vietii? Sau unua cu riscuri dar in care esti liber? Stai linistit, am trecut prin covid, si eu si parintii si socrii.
      • +1 (9 voturi)    
        mda (Marţi, 23 februarie 2021, 14:51)

        rmos [utilizator] i-a raspuns lui Alin Delin

        "Stai linistit, am trecut prin covid, si eu si parintii si socrii." si ce inseamna asta? ca la fel o sa fie pentru toti? amice, daca tu ai trecut cu bine, si ma bucur pentru asta, nu toti avem norocul tau. din pacate multi facem forme grave si multi mor. lumea nu e formata doar din tine, parintii si socrii tai. stiu ca e greu sa intelegi asta, ca nu esti tu cel mai important in univers si totul se raporteaza la tine
        • 0 (8 voturi)    
          Nici voi panicatii nu sunteti importanti (Marţi, 23 februarie 2021, 15:25)

          GAB95 [utilizator] i-a raspuns lui rmos

          Da cum sa nu! Multi fac forme grave adica o minoritate? Crezi ca toti suntem nascuti ieri?
          Las-o balta! Frica de moarte v-a orbit ratiunea!
          • 0 (6 voturi)    
            alt egoist (Marţi, 23 februarie 2021, 16:56)

            rmos [utilizator] i-a raspuns lui GAB95

            de unde ai tras tu concluzia ca sunt panicat? sa inteleg ca, in mintea ta, cei care respecta reguli sunt ... panicati? :)))) nu sunt panicati, sunt doar oameni de bun simt care se mai gandesc si la alte persoane, nu doar la ei! iar afirmatia ta "Nici voi panicatii nu sunteti importanti" spune totul despre tine. omule, TOATA lumea e importanta, nu doar anumiti oameni. stiu ca pentru tine e foarte greu sa faci ceva bine si pentru alte persoane dar iti spun, asta inseamna o societate. egoismul e caracteristica salbaticilor. ar trebui sa intelegi asta, suntem in mileniul 3 ....
            • -1 (7 voturi)    
              Nu intelegi nimic! (Marţi, 23 februarie 2021, 17:44)

              GAB95 [utilizator] i-a raspuns lui rmos

              Chiar fac bine, nu contorizezi ce fac eu, port masca pe strada si in spatii publice.Problema este ca va lasati calcata viata in picioare si lasati abuzurile sa curga...Si da panica ascunsa sub masca bunului simt si al resposabilitatii, alta vrajeala. Cu totii suntem satuli de mizeria asta numita covid, dar nu putem continua la nesfarsit cu restrictii cretine.
              • +1 (3 voturi)    
                Forma corecta... (Marţi, 23 februarie 2021, 21:40)

                Valtran [utilizator] i-a raspuns lui GAB95

                ....este "satui".
              • +1 (1 vot)    
                ai gresit persoana mister (Miercuri, 24 februarie 2021, 15:02)

                rmos [utilizator] i-a raspuns lui GAB95

                stai tu linistit ca nu-mi calca nimeni viata picioare si nici panicat nu sunt. ai vazut tu vreo postare de-a mea din care sa rezulte panica? eu vad din ce postezi ca tu esti de fapt panicat, speriat, disperat. de exemplu "nu putem continua la nesfarsit cu restrictii cretine" - asta denota ca esti panicat si speriat. hai sa te linistesc eu putin: restrictiile nu sunt cretine, doar ca esti tu prea limitat ca sa intelegi utilitatea lor. in plus, de unde ai scos aberatia asta cu "la nesfarsit"? ai tu un glob de cristal si ai vazut si in 2022 restrictii? iti spun sa te uiti mai atent sau poate globul e stricat :)))
                • 0 (0 voturi)    
                  Presa profesteste restrictii (Joi, 25 februarie 2021, 16:55)

                  GAB95 [utilizator] i-a raspuns lui rmos

                  Poate ca o sa fie si in 2022 restrictii, nu e mare lucru. Doar sunt utile, eu nu inteleg nimic si sunt panicat si speriat. Sunt doar dezgustat si satul de mascarada asta! Dar voi astia intunecatii...Mai greu cu intuitia
            • +2 (6 voturi)    
              Ba, cu tot respectul.... (Marţi, 23 februarie 2021, 18:06)

              Valtran [utilizator] i-a raspuns lui rmos

              .....e foarte bine sa te gandesti doar la tine, cu o conditie : procesul respectiv sa fie de calitate.
              Insa, in cazul lor, nu e : nu au suficienta minte incat sa inteleaga ca, daca altora le merge rau, tie n-are cum sa-ti fie bine.

              Nu ii duce mintea nici sa fie egoisti asa cum se cuvine ....
              • +1 (5 voturi)    
                Nu ne este bine orice ar fi (Marţi, 23 februarie 2021, 20:07)

                GAB95 [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

                Atata timp cat acceptati abuzuri si va ganditi doar la binele comun!
                • +2 (2 voturi)    
                  Sigur ca ne gandim.... (Marţi, 23 februarie 2021, 21:20)

                  Valtran [utilizator] i-a raspuns lui GAB95

                  ....doar la binele comun atunci cand acesta (binele comun) este pus in primejdie. Si nu este nicidecum un lucru de care sa ne fie rusine.

                  La ce fel de bine ar trebui sa ne gandim, daca nu la cel comun ?

                  Si care sunt acele abuzuri acceptate de societate ?
    • -1 (15 voturi)    
      Lol (Marţi, 23 februarie 2021, 13:41)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      Mi se rupe de sanatatea ta, dupa un an de carpe si masuri stupide.

      Daca ti-e frica de aer curat si socializare, poti sta in casa cu 3 masti una peste alta.

      Hai sictir.
    • +5 (9 voturi)    
      Stai sa vezi.... (Marţi, 23 februarie 2021, 13:56)

      Valtran [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      ....cand ne-o explica un "specialist" de pe aici ca cresterea numarului de cazuri si decese e falsa, autoritatile avand motive ascunse in a comunica situatii inexacte......
      Noroc cu mintea lor patrunzatoare, - nimic nu le scapa ! Nu mai poti avea un secret, ca vine el, specialistul, si dintr-o privire isi da seama ce si cum !
      Altfel, toata lumea stie, nu-i asa ? , ca pandemia trece de la sine, fara vaccin....

      Intre timp, in Scotia, dupa prima doza :

      Prof Sheila Bird, Formerly Programme Leader, MRC Biostatistics Unit, University of Cambridge, said

      “For Pfizer/BioNTech, vaccine effectiveness (VE) for reducing COVID-19 hospitalizations peaked at 28-34 days after Dose 1 at 85% (95% CI: 76 to 91); thereafter reduced to 66% (95% CI: 57 to 76) at 35+ days after Dose 1.  Coincidentally, this reduction is precisely the policy-relevant 20% reduction in VE for COVID-19 hospitalizations that the NIHR research-call is framed to detect by means of randomization to interval between 1st and 2nd doses.

      “For the Oxford/AstraZeneca vaccine, which in Scotland was used predominantly in those aged 80+ years and available only since 4 January, VE at 28-34 days after Dose 1 for reducing COVID-19 hospitalizations was estimated at 94% (95% CI: 73 to 99).  The later start means that the current analysis cannot yet estimate Oxford/AstraZeneca’s VE at 35+ days after Dose 1.

      The Herald :

      Data on vaccine effect was gathered between 8 December and 15 February. During this period, 1.14 million vaccines were administered and 21 per cent of the Scottish population had received a first dose based on Scottish Government prioritisation.
      The Pfizer vaccine has been received by some 650,000 people and 490,000 have had the Oxford-AstraZeneca vaccine.
    • -1 (9 voturi)    
      Alt speriat (Marţi, 23 februarie 2021, 15:17)

      GAB95 [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      DA! Clar restaurantele sunt marea sursa de infectare, zboara covidul pe acolo ca mustele la rahat! Nu exista nicio dovada cum ca restaurantele sunt sursa de infectare.Sunteti niste spalati pe creier! Lipseste-te tu de viata normala cat mai mult. Restul au chef de viata!
      • +1 (5 voturi)    
        Scurta ? (Marţi, 23 februarie 2021, 15:41)

        Valtran [utilizator] i-a raspuns lui GAB95

        .
        • -2 (2 voturi)    
          adînc (Marţi, 23 februarie 2021, 17:32)

          di livio [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

          .
          • +2 (2 voturi)    
            Nu (Marţi, 23 februarie 2021, 21:21)

            Valtran [utilizator] i-a raspuns lui di livio

            Fiindca ai inteles chiar si tu.
  • +5 (25 voturi)    
    Hmmmmmmm! Nu e bine! (Marţi, 23 februarie 2021, 13:33)

    Marionette [utilizator]

    Ca sa fie clar, tulpina britanica este in Romania de luni de zile. La traficul ce exista intre Ro si UK sigur este de mult timp. Tocmai de-aia jumatate din cazurile cu tulpina britanica sunt luate din comunitate. Deci explicatia cresterii numarului de cazuri NU ESTE ca "a venit" tulpina britanica si de-aia.
    Pana acum am avut 2 luni de 2000 cazuri constant si in jur de 75 morti pe zi.
    Am deschis restaurante si scoli deja vad 4000 pe zi si 100+ morti.
    Evident, masura normala este :oprirea scolilor in sistem clasic si a restaurantelor. Dar nu , vom mai sta pana ajungem la 500 morti oficiali pe zi (si 2500 neoficial, ulterior confirmati oficial de INS peste 2-3 luni).
    Brava voua oameni responsabili! Faceti atata circ cu femeia moarta la constanta, atata circ cu colectiv si cu orice incendiu, dar voi omorati prin deciziile voaste 2-3 Colective PE ZI si totul e ok!
    Poate ar trebui sa fie bagati la inchisoare Ministrul Sanatatii si al Educatiei. Ei au semnat, ei sa raspunda pentru sutele de morti.
    • -3 (11 voturi)    
      de 1 an de zile (Marţi, 23 februarie 2021, 13:42)

      Alin Delin [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      avem doar numere si 0 viata reala. Daca iti plac asa de mult numerele siai linistit intr-o biblioteca toata ziua.
    • +1 (9 voturi)    
      Chill, joi au fost 3058 de infectari (Marţi, 23 februarie 2021, 14:08)

      Denulu [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      Acum fix 3 saptamani, 111 morti.

      Unde ai vazut tu "2 luni de 2000 cazuri constant si in jur de 75 morti pe zi"?
    • -1 (9 voturi)    
      Nu vedeti realitatea! (Marţi, 23 februarie 2021, 15:19)

      GAB95 [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      Sutele de morti aiurea! Doar de covid nu! Orbi mai sunteti....
    • 0 (0 voturi)    
      iar tu? (Miercuri, 24 februarie 2021, 9:22)

      Vasile-Vasile [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      dar pe arafat si velea nu ii bagam la inchisoare pt masurile de anul trecut, masuri drastice timp de 2 luni, care in final nu au avut nici un efect??
      sute de morti sunt in capul tau!
      • 0 (0 voturi)    
        Restrictiile nu au niciun efect! (Joi, 25 februarie 2021, 16:27)

        GAB95 [utilizator] i-a raspuns lui Vasile-Vasile

        Pai ce sa facem?! Restrictii pe viata, sa nu mai fie covid!
        Asta vor astia cu panica in glanda si sange...
        Ce efecta sa aiba? Pe termen scurt dupa care o luam de la capat?
        Multi nu vor sa se trezeasca! Eh asa vor muri..Intr-un somn profund...
  • +3 (9 voturi)    
    Se pare ca incepe distractia cu noile tulpini (Marţi, 23 februarie 2021, 13:44)

    bogdan1477 [utilizator]

    Deja de saptamana trecuta a inceput, imperceptibil aproape, cresterea numarului de cazuri: https://www.g4media.ro/epidemia-de-covid-19-in-usoara-crestere-saptamana-trecuta-in-romania-cele-mai-multe-infectii-noi-au-fost-in-bucuresti-iar-cele-mai-multe-decese-in-maramures.html

    Iar saptamana asta cresterea incepe sa fie vizibila cu ochiul liber. Daca s-ar institui lockdown acum, ar aparea o crestere uspara timp de 2 saptamani, urmata de o descrestere cam la fel. Dar cine are curaj azi sa instituie lockdown si sa dubleze scorul electoral al hAUR?
    Probabil autoritatile se vor preface ca nu vad nimic timp de inca 3-4 saptamani, dupa care vor urma 2-3 luni de lockdown cu 3-400 de morti/zi. Dupa care, vom fi salvati de vara.
  • 0 (6 voturi)    
    Sa vedem maine (Marţi, 23 februarie 2021, 14:09)

    PowerIon [utilizator]

    Sa zicem ca azi a fost o factura regularizata dupa raportarile reduse din week-end (adica duminica si luni pana la ora 10).
    Tot din aceasta cauza o fi crescut si numarul internatilor la ATI.
    Sa vedem maine.
  • +1 (7 voturi)    
    o sa avem iar cresteri (Marţi, 23 februarie 2021, 14:22)

    Divergent [utilizator]

    La ce ritm de vaccinare avem (cam cu viteza melcului sau a trenului CFR), foarte probabil c ain martie vom depasi nr de 5000 cazuri/zi!
  • -2 (2 voturi)    
    Trebuia deschis scolile? (Marţi, 23 februarie 2021, 14:29)

    ideinoi [utilizator]

    Dascalul mare dixit.
    Doar el se pricepe, nu degeaba e specialist.
    Poate chiar seamana cu Albert Einstein, stiti, fizicianul ala cu mustata.
    Dar nu cred ca din cauza pregatirii, a tarii de origine, sau asemanarii fizice.
    Defapt exista o asemanare si intre un cintaret jazz si un pian rupt,
    Ambii au numai doua picioare........Pe pamant.
  • +2 (6 voturi)    
    Ce v-am spus eu? (Marţi, 23 februarie 2021, 14:39)

    ploiesteanu [utilizator]

    Se pare că a venit deja valul 3!
  • +5 (9 voturi)    
    din pacate... (Marţi, 23 februarie 2021, 14:50)

    festina [utilizator]

    valul 3 probabil a-nceput.

    Toate datele merg spre concluzia asta:
    -nr de infectari noi -zi de marti (raportarile de luni) : 3382 azi, 2676 acu' 7 zile, 2797 acu' 14 zile, 2676 acu' 21 zile
    -nr apeluri ATI legat de covid (3652 ieri, 2508 acu' zile, 2409 acu' 14 zile). Cei care suna sunt in mare parte cei care duc boala pe tacute acasa si suna cand nu mai pot, de unde si ideea ca de fapt sunt mult mai multe cazuri decat cele raportate
    -rata de reproductie (sub-unitara in ultimele 2 luni, supra-unitara incepand de saptamana trecuta)
    -nr la ATI -trend crescator incepand de saptamana trecuta.

    Problema nu e ca azi sunt "doar" 3382 cazuri pozitive, ci trendul si mai ales pericolul de a avea o crestere exponentiala (tot asa a crescut usor in septembrie pana a explodat in octombrie).

    E clar ca oamenii nu mai respecta regulile ca acum cateva saptamani (se vede cu ochiul liber pe strada cum din ce in ce mai multi poarta masca la mistho sub barba).

    Eu ii inteleg si pe cei care nu mai suporta regulile, dar ii rog sa se gandeasca ca, pana nu ne vaccinam cat mai multi -si mai ales cei vulnerabili- ,nu exista DECAT alternativa MAI NASOALA (adica restirctii mai dure). Eu nu vreau asta si nimeni cred ca nu vrea. atunci hai sa respectam inca o perioada regulile, ca sa nu ne fie mai rau economic tuturor. Acum exista vaccinuri...
    • -1 (7 voturi)    
      Asta e ca aia "cu 2 saptamani in casa si trece" (Marţi, 23 februarie 2021, 15:26)

      GAB95 [utilizator] i-a raspuns lui festina

      Sigur! Si dupa se gasesc alte scuze de prelungire a restrictiilor si voi inghititi tot rahatul!
      • +2 (4 voturi)    
        matale esti orbit... (Marţi, 23 februarie 2021, 18:04)

        festina [utilizator] i-a raspuns lui GAB95

        de furia restrictiilor...

        Nu "inghitim rahatul", doar observ ca toate guvernele lumii nu au alternativa la restrictii cand cazurile cresc exponential.

        Si care ar fi solutia matale? Sa dam drumu' la tot pana ne imunizam si cine scapa, ok, cine nu, ghinion?

        Cand o sa intelegi si matale ca un set de reguli mici,dar aplicate consecvent de catre toti, sunt un rau mai mic decat un yo-yo intre carciumi si carantina, o sa-ti mai scada furia de la purtatul mastii.

        Cand auzi de reguli parca vezi rosu in fata ochilor. Dar gandeste-te cu un pas doi inaintesi vezi ce urmeaza daca regulile nu se mai respecta.

        Daca acu' 3-6-9 luni nu exista un orizont de timp in care sa zicem c-am scapat de belele, acu' exista vaccinurile.

        Doar sa le accepte majoritatea,ca si aici e o problema: in general din ce-am observat, cei "fara botnita" "fara restrictii", fara,fara... sunt si anti-vaxxeri. Nu toti ,dar o buna parte.
        Si nu numai ca sunt anti-vaxxeri, dar incearca sa convinga si pe altii sa nu se vaccineze.
        Mai fratilor, voi va dati singuri cu stangu-n-dreptu'. Cu cat convingeti mai multa lume sa nu se vaccineze, cu atat o sa purtati "botnita" aia mai mult.
        Asa ca vedeti-va interesul:)
        • +3 (3 voturi)    
          "Asa ca vedeti-va interesul" (Marţi, 23 februarie 2021, 18:54)

          Valtran [utilizator] i-a raspuns lui festina

          Nu sunt capabili. Ceri prea mult
        • -1 (5 voturi)    
          Trist mai esti (Marţi, 23 februarie 2021, 20:04)

          GAB95 [utilizator] i-a raspuns lui festina

          Cu siguranta vaccinul o sa aduca imunizarea, daca nu ghionion, sunt pro vaccin dar nu pro restrictii idioate. Reguli simple? Da cum sa nu...astea sunt abuzuri nu reguli
          Ce garantie am eu ca dupa un numar de persoane imunizate nu voi fi obligat sa port masca? Ce orizont de timp am acum? Unul nesigur evident, pentru voi iubitorii de restrictii si abuzuri e perfect.
          • +1 (5 voturi)    
            Daca tu nu le intelegi.... (Marţi, 23 februarie 2021, 21:27)

            Valtran [utilizator] i-a raspuns lui GAB95

            ...nu inseamna ca restrictiile sunt idioate. Buba e la tine si nu la cei care au conceput si implementat restrictiile.
            Si da, atata vreme cat grupul tau restrans (cum ai scris in postarea de mai jos) pune in pericol sanatatea si viata oamenilor, va vom forta sa respectati regulile care ne protejeaza pe toti. Fie ca va plac/intelegeti, fie ca nu.

            Asa e intr-o tara democratica ce respecta Drepturile Omului.
        • -1 (3 voturi)    
          Majoritatea le accepta si le respecta (Marţi, 23 februarie 2021, 20:05)

          GAB95 [utilizator] i-a raspuns lui festina

          Doar pentru ca sunt un procent mic care nu accepta asta iti da tie dreptul sa spui ca nu se respecta? Frica vorbeste din tine!
          • +1 (5 voturi)    
            ha-ha... (Marţi, 23 februarie 2021, 20:47)

            festina [utilizator] i-a raspuns lui GAB95

            hai ca m-ai facut sa rad cu frica ...Bine macar ca procentu' ghertzoilor e mic.
            Ti-as mai da "n" argumente in favoarea respectarii regulilor de catre noi toti pana la imunizarea prin vaccin, da' mi-e ca esti prea orbit de furie si ai un blocaj mental.
            Plus ca am si lucruri mai bune de facut.

            Noroc ca majoritatea intelege situatia si mai exista si legi pe lumea asta.
            Daca nu vrei sa intelegi situatia si te blochezi in furie/negare , exista..."camasa de fortza" :):)
            Cat e halatu'? Cat e halatu'?
            • +3 (3 voturi)    
              Nu de furie e orbit el.... (Marţi, 23 februarie 2021, 21:37)

              Valtran [utilizator] i-a raspuns lui festina

              ..... ci de propriile-i limitari intelectuale.

              Ce, nu ai mai vazut ca el pe-aici ?
              • -1 (3 voturi)    
                Tocmai ca gandesc si altceva (Marţi, 23 februarie 2021, 22:18)

                GAB95 [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

                In afara de covid, gandesc si pun intrebari, nu ca voi care luati totul de a gata de la specialisti...
                Asta e prea multi intunecati...Mai dormiti ca e bun somnul ;)
                • 0 (2 voturi)    
                  "gandesc si pun intrebari " (Marţi, 23 februarie 2021, 23:07)

                  Valtran [utilizator] i-a raspuns lui GAB95

                  Exact de asta ne este si noua frica !

                  Daca ati "gandi" doar in timpuri normale ne-am amuza si atata tot ! Dar acum atentati la sanatatea si viata oamenilor.

                  Cand de-astia ca tine se-apuca sa "gandeasca" in perioade grele, ne asteapta numai primejdii.

                  Cat despre intrebari, nici o problema ! Asa se descopera lumea....
                  • 0 (0 voturi)    
                    Voi nu ganditi niciodata! (Joi, 25 februarie 2021, 16:29)

                    GAB95 [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

                    Cel putin singuri...Iti e teama asa de tare de viata ta, ca noi astia liberi te omoram? Stai naiba in casa! Vrei sa-ti sudez usa?
                    • 0 (0 voturi)    
                      Libertatea ta...... (Joi, 25 februarie 2021, 17:14)

                      Valtran [utilizator] i-a raspuns lui GAB95

                      ....se termina atunci cand pui in primejdie sanatatea mea .
                      Si se termina brutal sau usor, dupa cum alegi tu (vezi ? Esti liber sa alegi ) dar de terminat se termina, intr-un fel sau altul.
                      Nu mi-e teama de viata mea (ce-o mai fi insemnand si asta in mințisoara ta) ci ma feresc de prosti si inconstienti.
                      Nu, nu poti veni sa-mi sudezi usa fiindca nu-mi aleg meseriaşi dintre imbecili.
                      Dar poti veni sa-mi faci clanță daca vrei sa ne cunoastem...
                      • 0 (0 voturi)    
                        editat de moderator. ultimul avertisment pentru jigniri repetate (Joi, 25 februarie 2021, 20:24)

                        GAB95 [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

                        editat de moderator. ultimul avertisment pentru jigniri repetate
                • +2 (2 voturi)    
                  E evident ca nu stii ce vorbesti.... (Marţi, 23 februarie 2021, 23:24)

                  Valtran [utilizator] i-a raspuns lui GAB95

                  Ganditul cu mintea proprie ESTE DE EVITAT in urmatoarele situatii :
                  - cand nu stii ce e aia !
                  - cand nu stii cum se face !
                  - cand vezi si singur ca esti prost !
                  -cand altii iti spun ca esti prost
                  - cand faci rau altora

                  .....si, in ultimul rand , optional :
                  - cand iti faci rau tie.

                  Pana acum, nu ti-a spus nimeni, niciodata, ca esti exact contrariul a ceea ce crezi tu ca esti ?
                  • 0 (0 voturi)    
                    Lectii de gandire (Joi, 25 februarie 2021, 16:25)

                    GAB95 [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

                    Pai logic ca cineva care are alta parere este ostracizat, comunismul 2.0 este in floare. Tovarasul Valtran este activist de cinste in punerea la colt a celor care gandesc altfel, ca mine sunt multi si dintre cei care stau pe langa noi, nici unul nu are covid..Doar cei care sunt panicati..Eh stii cum e..De ce ti-e frica nu scapi :)
                    Nu-mi pun mintea cu astia ca tine, sunteti niste bieti pioni, idioti utili, mai dur vorbind!
                    • 0 (0 voturi)    
                      Nu, cei ca tine... (Joi, 25 februarie 2021, 17:25)

                      Valtran [utilizator] i-a raspuns lui GAB95

                      ....pentru care uitatu-n crăci inseamna "gandire" nu sunt numerosi. Sunt doar vocali si ingamfati si se cred buricul pamantului.
                      Asta pana cand apare politia...atunci din zmei se fac toti cosanzene.
                      "Parere".....pai, ineptiile doar in cercul vostru pot avea acest statut. Pentru orice om normal, raman ceea ce sunt : ineptii.
                      Si acum, ghici cum se numesc aia care le debiteaza !
                    • 0 (0 voturi)    
                      Astia ca tine.... (Joi, 25 februarie 2021, 18:22)

                      Valtran [utilizator] i-a raspuns lui GAB95

                      ....pentru care uitatu-n crăci inseamna "gandire" nu sunt numerosi. Sunt doar vocali si ingamfati si se cred buricul pamantului.
                      Asta pana cand apare politia...atunci din zmei se fac toti cosanzene.
                      "Parere".....pai, ineptiile doar in cercul vostru pot avea acest statut. Pentru orice om normal, raman ceea ce sunt : ineptii.
                      Si acum, ghici cum se numesc aia care le debiteaza !
                      • 0 (0 voturi)    
                        Somn usor! (Joi, 25 februarie 2021, 20:01)

                        GAB95 [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

                        Panicati, politicieni, medici care in loc sa calmeaze populatia fac agitatie..
                        Da mai spune-mi
                        Pacat ...Nu stii nimic despre mine, traiesti in si pentru aceasta pandemie, atat.
                        Mi-e mila de tine, atat pot spune
                        Stai linistit ca nu am avut probleme cu politia :)
                        Cred ca relatezi din experienta personala ;)
                        Apropo si ei sunt satuli de aceste masuri, o spune cineva din sistem, nu eu
                        Somn usor in continuare, tovarase!
    • +1 (3 voturi)    
      o remarca (Marţi, 23 februarie 2021, 15:50)

      rmos [utilizator] i-a raspuns lui festina

      "Problema nu e ca azi sunt "doar" 3382 cazuri pozitive, ci trendul si mai ales pericolul de a avea o crestere exponentiala (tot asa a crescut usor in septembrie pana a explodat in octombrie)." nu mai suntem in situatia din toamna 2020, o parte din populatie e deja imunizata si acest nou val nu are cum sa mai provoace un numar atat de mare de infectari. pentru ca tulpina din uk nu scapa imunitatii existente .... deocamdata


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by