Deținuții vor fi vaccinați înaintea populației generale. Cei privați de libertate, puși în primul val al etapei a treia, împreună cu angajații din HoReCa, bănci și frizerii

de G.S.     HotNews.ro
Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 11:43 Actualitate | Coronavirus


Penitenciarul Bucuresti Jilava
Foto: anp.gov.ro
Deținuții din penitenciarele românești au fost introduși în primul val al etapei a treia de vaccinare contra Covid-19, alături de personalul din hoteluri și restaurante, angajații frizeriilor și saloanelor de înfrumusețare și lucrătorii din industriile spectacolelor, financiar-bancar și asigurări, potrivit Hotărârii de Guvern publicate în Monitorul Oficial.

Informația privind includerea celor privați de libertate în rândul celor care vor primi vaccinul înaintea populației adulte generale a fost publicată prima oară de Digi 24.

Cine intră în etapa a III-a, potrivit documentului oficial:

  • a) Persoane care își desfășoară activitatea în cadrul unor unități, operatori economici cu risc ridicat de infectare al personalului propriu și al persoanelor deservite, din următoarele domenii de activitate:
i) lucrătorii din Industria extractivă,
ii) lucrătorii din Industria prelucrătoare
iii) lucrătorii din Hoteluri și restaurante
iv) lucrătorii din domeniul de întreținere corporală, coafură și alte activități de înfrumusețare
v) lucrătorii din domeniul spectacole, activitati culturale și recreative.
vi) lucrătorii din sistemul financiar, bancar și din domeniul asigurărilor, cu precădere a celor care au contacte directe cu publicul și a celor care prestează servicii esențiale de plăți, administrare cont și investiții și operează infrastructuri critice naționale, precum și personalul critic de suport al acestora;
vii) persoanele cazate în centrele regionale de proceduri și cazare ale solicitanților de azil aflate în subordinea Inspectoratului General pentru Imigrări”.
viii) persoanele cazate în centrele pentru cazarea străinilor luați în custodie pubIică aflate în subordinea Inspectoratului General pentru Imigrări”;
ix) persoane private de libertate;
x) persoane care asigură infrastructura de comunicații;
xi) lucrătorii din domeniul muzeal și al colecțiilor publice;
xii) lucrătorii din biblioteci.

  • b) populaţia adultă, alte categorii decât cele prevăzute la punctele 1 și 2 de la litera C;
  • c) populaţia pediatrică, în funcţie de evoluţia epidemiologică şi de caracteristicile vaccinurilor aprobate pentru utilizarea la persoanele cu vârsta sub 18 ani.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















.*.


4856 vizualizari

  • +16 (32 voturi)    
    Dragnea se vaccineaza inaintea noastra. Ms PNL (Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 11:45)

    Kivek [utilizator]

    asa ne dam seama care e locul nostru, al oamenilor cinstiti care platim impozite si lucram in PRIVAT, in Romania

    ultimii oameni suntem, dupa puscariasi
    • -12 (26 voturi)    
      prioritatile de vaccinare (Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 12:00)

      DiDiRo [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

      au o logica pe care nu trebuie sa o amesteci cu politica! Ele au legatura cu reducerea propagarii virusului si in final eradicarea lui. Atat si nimic mai mult.
      • +11 (23 voturi)    
        In alte tari prioritar la vaccin nu sunt detinutii (Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 12:12)

        Kivek [utilizator] i-a raspuns lui DiDiRo

        care e prioritatea ca PUSCARIASII sa se vaccineze?
        • -1 (7 voturi)    
          de unde stii ma? (Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 15:23)

          Andy0 [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

          pareristilor!
          • +2 (4 voturi)    
            Pentru că este anormal, ilogic. (Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 15:55)

            Tayen [utilizator] i-a raspuns lui Andy0

            Dar, după scris, tu nu ai auzit de noțiunile acestea.
            • -2 (6 voturi)    
              ce e ilogic? (Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 17:40)

              Andy0 [utilizator] i-a raspuns lui Tayen

              S-au identificat categoriile esentiale si ele sunt vaccinate.
              Dupa care in faza a 3-a printe alte 11 categorii sunt si cei sunt incarcerati. Voi habar nu aveti cati sunt gen DRAGNEA, vad ca toti zic de DRAGNEA. dar sunt sute de mii de oameni pe langa asta in puscarie si unii sunt infractori cu gainarii, doar cativa sunt gen dragnea(probabil sub 0,001%. Nu era bine cand francezii ne faceau pe noi tigani din cauza unei maini de oameni.
              Eu daca trec strada in loc nepermis sunt prins si platesc amenda nu sunt considerat om bun de OMORAT. Mi-am luat pedeapsa, aia care au facut mici prostii isi platesc greselile prin puscaria insasi nu e nevoie sa ii condamni la moarte. Stim ca inchisorile sunt focare asa ca nu vad gargara asta de 2 lei pentru cateva mii de oameni vaccinati voluntar, pentru ca doar o parte din ei se vaccineaza, si au dreptu (adica astia au dreptu sa voteze dar nu sa traiasca, nu? minte limita zic...)
              Pe mine ma ingrijoreaza profesorii care nu se vaccineaza aia au dreptu sa imi educe copilul fiind niste limitati in gandire, dar asta se pare nu deranjeaza, deranjeaza dreptu la viata...
              • 0 (2 voturi)    
                Și tu ești funcțional? (Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 21:01)

                Tayen [utilizator] i-a raspuns lui Andy0

                Mai citește o dată ce-am scris eu.
                Dar mai e un aspect: din ce hetnie-i format grosul pușcăriașilor?
        • +2 (4 voturi)    
          fiindca e un mediu inchis (Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 16:13)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

          limitat fizic si virusul se poate raspindi mult mai rapid.
          Da, nu sunt de acord ca Dragnea sa beneficieze de vaccin inaintea altuia de aceeasi varsta dar hai sa fim obiectivi.
          Treaba Sanatatii e sa lupte cu virusul, treaba Justitiei e sa lupte cu Dragnea si altii ca el. Daca confundam chestiile nu suntem mai presus de Dragnea si gandirea psd-ista.
      • +15 (25 voturi)    
        pe bune? (Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 12:13)

        subcultura [utilizator] i-a raspuns lui DiDiRo

        Detinutii merg la servici, servesc la mese, lucreaza cu publicul, fac cumparaturi, ies in societate?

        Ei sunt protejati prin minime masuri de igiena. Oricum trec prin carantina la intrarea in puscarie.
      • +9 (17 voturi)    
        Cum sa nu ! :)))))))) (Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 13:57)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui DiDiRo

        Doar detinutii se misca liber in toata Romania !

        Te impiedici de ei pe strada, in hipermarket, in piete, peste tot si duc si aduc cu ei covid cat cuprinde !


      • +2 (4 voturi)    
        propagare... (Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 15:09)

        danton68 [utilizator] i-a raspuns lui DiDiRo

        puscariasii sunt izolati deci nu propaga virusul !
        • 0 (2 voturi)    
          decat intre ei, eventual (Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 16:14)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui danton68

          Pai daca e asa simplu hai sa-i lasam sa moara.
          • +1 (3 voturi)    
            De acord cu tine. (Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 21:02)

            Tayen [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

            După care repetăm figura până curățăm țara.
  • +13 (21 voturi)    
    Parca Guv lucreaza pt PSD (Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 12:10)

    subcultura [utilizator]

    probabil vor sa ii scoata cu 80% la viitoarele alegeri.

    Bine ca s-au vaccinat deja Citu, Voiculescu, Arafat, Orban, Barna, curtea de conturi, securistii etc., la etatea lor nu stii niciodata
    • +6 (10 voturi)    
      Ai studiat vreodată ce mișună prin PNL? (Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 12:45)

      Tayen [utilizator] i-a raspuns lui subcultura

      Ia analizează-i și o să ai și răspunsul. Sau, și mai bine, studiază trecutul. Vezi capitolele U.S.L. plus cel cu absorbția DL.
    • +1 (3 voturi)    
      probabilitate mare! (Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 15:12)

      danton68 [utilizator] i-a raspuns lui subcultura

      cei mentionati de tine probabil sunt pasibili de puscarie .... deci trebuie vaccinati inaintea noastra!
  • +15 (21 voturi)    
    Sper ca e o gluma (Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 12:11)

    JijiKent [utilizator]

    Cum draq sa fie vaccinati detinutii inaintea populatiei? Pana si astia sunt din categoria specialilor?
    • +15 (17 voturi)    
      Pai sunt speciali, (Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 12:31)

      Milka Man [utilizator] i-a raspuns lui JijiKent

      ca doar primesc mancare, apa calda, caldura, asistenta medicala platite tot de prosti. Si cand nu le convine ceva, urla si CEDO se executa imediat si porunceste sa li se indeplineasca voia.
    • +7 (13 voturi)    
      Simplu. Chiar, spune-mi ceva nor la noi. (Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 12:48)

      Tayen [utilizator] i-a raspuns lui JijiKent

      Suntem singura țară care și-a distrus economia, a dezincriminat furtul, are pensii speciale și se împrumută doar pentru „consum”.
    • +4 (12 voturi)    
      la cati PSD-isti sunt la puscarie sunt esentiali (Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 13:10)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui JijiKent

      Romania e inca condusa de securisti, ca numai asa se poate explica aceasta bizarerie.
  • +10 (12 voturi)    
    Acuzatii din procese penale (Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 12:38)

    SomerCautLucru [utilizator]

    Ar trebui pe aceeasi logica sa adauge si acuzatii din procese penale, ca saracii trebuie sa se prezinte la tribunal sa dea socoteala.
  • +11 (15 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 12:44)

    [anonim]

    • +9 (11 voturi)    
      De ce vă mirați? (Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 13:01)

      Tayen [utilizator] i-a raspuns lui

      Care a fost una dintre primele legi abolite după căderea lui Ceaușescu? A fost abolită legea ilicitului. Asta-i țara, cu asta defilăm.
  • +16 (18 voturi)    
    Detinutii sunt mai importanti decat mine (Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 12:53)

    VOX. [utilizator]

    Asta e situatia, de ce sa neg adevarul?
    Daca eu ma plang ca am frig in apartament, primesc "minusuri". Daca ei se plang ca au frig in celula, ong-urile sar imediat in ajutorul lor.
  • +12 (14 voturi)    
    Sunt mai importanti detinutii decat populatia (Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 13:01)

    Susufler0 [utilizator]

    adulta care produce si face sa mearga sandramaua asta numita Romanika !

    PS. Rusine !
  • +10 (14 voturi)    
    Cred si eu... (Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 13:16)

    John M. [utilizator]

    Puscariasii sunt fostii oameni de seama ai Romaniei!
  • +6 (8 voturi)    
    ar trebui puși (Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 13:48)

    Fu Thien Zbang [utilizator]

    exact lângă politicieni,viitorii„coledzi”!
  • -3 (11 voturi)    
    cred ca se exagereaza pe seama asta. (Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 15:22)

    Andy0 [utilizator]

    Detinutii nu sunt numai criminali sunt si oameni cu probleme minore care nu au avut o reprezentare foarte buna in procese. Acum puscaria poate sa fie un focar si am vazut asta in nenumarate cazuri, de ce sa condamni oamenii la moarte. I-ai condamnat odata pentru faptele lor acum le dai si sentinta capitala?
    Evident voi lua minusuri pentru comentariul meu, dar desi nu sunt aparatorul infractorilor nu ma consider nici calaul lor. Oricum aia care nu vor sa se vaccineze nu vor fi fortati, dar celorlalti nu le putem da sansa la viata? noi astia liberi putem sa ne ferimi ei nu au cum!
    Mereu in tara asta ne-a placut cancanul uitand ca mizeriile sunt la nivel mare nu alea cateva mii de vaccinuri fac diferenta aici, asa-i nu?!
    • +1 (1 vot)    
      Ai naibii. (Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 21:04)

      Tayen [utilizator] i-a raspuns lui Andy0

      Numai îngerași avem prin pușcării, așa-i?
  • 0 (0 voturi)    
    daca nu miscam neuronii prea des... (Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 22:42)

    ..13 [utilizator]

    Asa se intampla cand este nevoie de decizii - rad toate curcile de deciziile luate pe pandemia asta.

    Pentru o informare corecta cred ca se impune sublinierea ca detinutii nu se imbolnavesc decat daca nu vin in contact cu membrii familiilor lor, cu cei care ii pazesc sau daca lucreaza in libertate de la cei cu care lucreaza.

    deci unde sunt urgentele?
    In familiile oarecum obisnuite, la cei care pazesc penitenciarele - nu am auzit ca astia sa fie printre prioritati -si restul poporului care lucreaza.

    La fel ca in familiile in care batranul este ingrijit de restul acestia si practic batranul vine in contact numai cu membrii familie dar prioritate are batranul... Sau batranii din centrele de ingrijire care sarmanii nu vin in contact decat cu lucratorii de acolo si cu familia daca binevoieste sa ii viziteze. deci urgenta la caminele de batrani era vaccinarea celor care ii ingrijesc pe batrani si apoi familiile acestora...

    No, totusi este si ceva bun in deciziile din ultima vreme. Constat ca rumanul a inceput sa ia deciziile dupe capul lui, adicalea, asa cum este acel cap, incepe sa il foloseasca si evident ca mai intai face tandari logica fireasca. Dar cum si la scoala scolerii gresesc sa ii incurajam sa gandeasca cu capetele din dotare, va rog frumos sa nu dati alte conotatii, si sa incerce, cu multa stradanie, transpiratie si luari in barba procesul decizional.

    Hai ca se poate!

    Spor tovarase Arafat - era bine daca aia cu restaurantele era lasata mai moale...

    Cat despre norma de 30% ocupare - este de rasul plansul...

    In ceea ce priveste ocuparea la concerte si spectacole iarasi trebe sa ai lipsuri multe la logicutza sa pretinzi ca daca ai si masca pe fata te poti infecta de la vecinul si atunci nu sta nimeni vrea 2 locuri la stanga si tot atatea la dreapta... Multa gandire, multa sradanie pentru elaborarea normei....Chiar ma ingrijorez de atata gandire...
  • +1 (1 vot)    
    Pare o decizie corectă (Duminică, 24 ianuarie 2021, 10:50)

    Mirobo [utilizator]

    Specific celor care guvernează,conduc destinele națiilor se omite precizarea că vor fi create inechități sociale.
    Principiile întâietății la vaccinare sunt discriminante și din punctul meu de vedere.
    De ce?
    Pentru că trebuiesc vaccinați mai întâi cei care au o mobilitate mare respectiv cei care intră în contact direct cu suspecții/bolnavii de covid în mod deliberat(sist sanitar).
    În penitenciar dacă porți mască e un pericol?
    Eu zic că nu.Nici eu nu am covid .Respect distanțarea socială,port mască,igienă corespunzătoare.Dau un exemplu care îmi vine acum în minte.
    Mai degrabă cei care îi păzesc trebuie vaccinați (gardienii).
    Un agent de vânzări care într-o zi de muncă se deplasează prin 3 județe și intră în contact cu diverși clienți nu e un vector mai important de contaminare decât un deținut?Da e adevărat că celulele sunt micuțe dar atunci când calci pe bec ți-o asumi nu?Și pentru ei ar fi soluții dacă s-ar vrea.
    Soferii care transportă,livrează alimente sunt importanți?Eu zic că mai mult decât cei trecuți în eșalonul următor.
    Lucrătorii din sectorul energetic care asigură pe teren buna funcționare ar trebui luați în calcul pentru vaccinare urgent?
    Ca să concluzionez-cei care produc sunt cei mai expuși și cei mai marginalizați atunci când vine vorba de drepturi.
    Valorizarea socială în ce constă?Cine creează inechitățile și cine le acceptă placid ca o bovină?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by