Coronavirus în România: 4.637 de cazuri în ultimele 24 de ore, în urma a 24.242 de teste / Bilanțul a ajuns la 623.066 / Alte 135 de decese în ultima zi

de I.H.     HotNews.ro
Marţi, 29 decembrie 2020, 13:13 Actualitate | Coronavirus


Coronavirus in Romania
Foto: Andrei PUNGOVSCHI / AFP / Profimedia
Alte 4.637 de noi cazuri de COVID-19 au fost raportate în ultimele 24 de ore în România, în urma a 24.242 de teste. Bilanțul a ajuns la 623.066, potrivit datelor transmise marți de Grupul de Comunicare Strategică. În ultima zi au decedat alte 135 de persoane, iar la terapie intensivă sunt internați 1.162 de pacienți.
Până astăzi, 29 decembrie, pe teritoriul României, au fost confirmate 623.066 de cazuri de persoane infectate cu noul coronavirus.
În urma testelor efectuate la nivel național, față de ultima raportare, au fost înregistrate 4.637 cazuri noi de persoane infectate cu SARS – CoV – 2, acestea fiind cazuri care nu au mai avut anterior un test pozitiv.

Până astăzi, au decedat 15.469 persoane diagnosticate cu infecție cu SARS – CoV – 2.

În intervalul 28.12.2020 (10:00) – 29.12.2020 (10:00) au fost raportate 135 de decese (89 bărbați și 46 femei), ale unor pacienți infectați cu noul coronavirus, internați în spitalele din Arad, Argeș, Bacău, Bihor, Bistrița-Năsăud, Botoșani, Brăila, Brașov, Buzău, Caraș-Severin, Cluj, Constanța, Dolj, Galați, Harghita, Hunedoara, Iași, Maramureș, Mehedinți, Neamț, Olt, Prahova, Sălaj, Satu Mare, Sibiu, Teleorman, Timiș, Tulcea, Vaslui, Vrancea, Ilfov și Municipiul București. Dintre acestea, 1 deces a fost înregistrat la categoria de vârstă 30-39 de ani, 4 decese la categoria de vârstă 40-49 de ani, 14 decese la categoria de vârstă 50-59 de ani, 36 decese la categoria de vârstă 60-69 ani, 48 decese la categoria de vârstă 70-79 ani și 32 decese la categoria de peste 80 de ani. 129 dintre decesele înregistrate sunt ale unor pacienți care au prezentat comorbidități, pentru 4 pacienți decedați nu au fost înregistrate comorbidități, iar pentru 2 pacienți decedați nu au fost raportate comorbidități până în prezent.

În unitățile sanitare de profil, numărul total de persoane internate cu COVID-19 este de 9.628. Dintre acestea, 1.162 sunt internate la ATI.

Până la această dată, la nivel național, au fost prelucrate 4.751.057 de teste. Dintre acestea, 24.242 au fost efectuate în ultimele 24 de ore, 15.541 în baza definiției de caz și a protocolului medical și 8.701 la cerere. De asemenea, de la ultima informare făcută de GCS, au fost raportate și rezultatele a 349 de teste prelucrate anterior ultimelor 24 de ore și transmise până la data de 29 decembrie.

Pe teritoriul României, 33.613 persoane confirmate cu infecție cu noul coronavirus sunt în izolare la domiciliu, iar 9.429 de persoane se află în izolare instituționalizată. De asemenea, 52.355 de persoane se află în carantină la domiciliu, iar în carantină instituționalizată se află 66 de persoane.

De la debutul pandemiei, 549.262 de pacienți au fost declarați vindecați.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















7475 vizualizari

  • -6 (14 voturi)    
    Persoana VACCINATE pot infecta alte persoane? (Marţi, 29 decembrie 2020, 13:29)

    Gryphus [utilizator]

    Intrebare: personele vaccinate le pot infecta pe cele nevaccinate?

    Raspuns: NU SE STIE!!!

    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=107029651310786&id=101845835162501
    • 0 (14 voturi)    
      Ba se știe postac! (Marţi, 29 decembrie 2020, 13:55)

      _Un stelist_ [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Rolul vaccinului e altul, da’ tu vrei să’l demonizezi.
      • -5 (13 voturi)    
        Guvernul spune clar ca nu se stie, postacule (Marţi, 29 decembrie 2020, 15:02)

        Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui _Un stelist_

        spui se stie dar nu ne spui si ce se stie la voi in unitatea de propaganda. uite, iti citez eu din raspunsul dat de GUVERNUL ROMANIEI

        nu stiu ce satii tu (nimic) si din ce surse ca nu ne spui


        Guvern+Medici: "Data despre masura in care o persoana vaccinata mai poate transmite virusul urmeaza a fi generate, colectate si analizate in perioada urmatoare (1-2 ani???)"

        Deci NU se stie, iti spune clar.
        Daca tu crezi ca se stie inseamna ca guvernul ne minte si ascunde aceste informatii de noi ceea ce e mai rau
    • 0 (10 voturi)    
      Răspuns: DA (Marţi, 29 decembrie 2020, 14:02)

      TurmentatuTheThird [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      "personele vaccinate le pot infecta pe cele nevaccinate?" - răspunsul este DA. Nu că nu se știe.

      Persoanele vaccinate pot lua virusul (nu intru în detalii aici cum), dar organismul lor reacționează mult mai repede, având virusul în "memorie" și producând anticorpii mult mai repede, înainte ca virusul să devină o problemă. Dar asta nu înseamnă că cel vaccinat nu poartă virusul. Îl poartă. Și dacă este purtător, îl poate da mai departe.

      Cum funcționează vaccinul se explică prin clasa a X-a sau a XI-a. Căutați un manual de biologie.
      • -4 (14 voturi)    
        Aici nu e vorba de orice vaccin pt orice virus (Marţi, 29 decembrie 2020, 15:03)

        Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui TurmentatuTheThird

        ce ai citit tu in clasa a x-a la biologie e o chestie generala, de principiu despre virusuri

        oricum e destul de penibil daca tu iti traiesti viata dupa ce ai citit in clasa a x-a intr-un manual pt copii
        • 0 (0 voturi)    
          Esti penibil (Miercuri, 30 decembrie 2020, 10:29)

          Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

          Nu ai notiuni elementare de virusologie dar te dai expert. Banuiesc ca iti traiesti viata dupa abecedarul de Cl I altfel nu se explica mentalitatea infantila. Si da un vaccinat poate transmite virusul (asa cum poate un telefon mobil sau alta suprafata contaminata) dar un timp mai scurt si cu transmisibilitate mult mai redusa decat o persoana nevaccinata ce devine (chiar daca face sau nu boala) gazda temporara a virusului
      • 0 (0 voturi)    
        E putin mai cu cantec (Marţi, 29 decembrie 2020, 23:07)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui TurmentatuTheThird

        Depinde de relatia dintre viteza de reactie a sistemului imunitar la detectarea virusului si de viteza de inmultire a virusului.

        De la intrarea in organism a virusului pana la prima generatie de progenituri trece un timp variabil, diferit de la un virus la altul. In momentul in care virusul e detectat in organism, celulele B si T de memorie specializate pe virusul respectiv incep sa se inmulteasca - mai rapid sau mai putin rapid, in functie de cati virusi sunt recunoscuti - inmultirea incepe atunci cand o celula de memorie da nas in nas cu antigenul.

        Acuma, daca pana la momentul la care prima generatie de virusi inmultita in organism celulele de memorie B s-au inmultit atat de mult incat au generat deja o cantitate industriala de anticorpi neutralizanti, virusul, imediat ce iese din celula, da de-un anticorp neutralizant inainte sa apuce sa intre in alta celula sa se inmulteasca. Si-atunci si daca-l expiri si intra-n organismul altuia, e degeaba, ca nu mai poate sa se inmulteasca, nici in tine nici in cel caruia i-l dai.

        Daca insa celulele B nu se inmultesc atat de rapid, si la momentul la care primii virusi produsi la tine in organism ies din celulele infectate, ai sanse sa expiri virusi viabili care sa infecteze alte persoane.

        Reactia sistemului imunitar la infectii cu care s-a mai intalnit in trecut, sau cu care crede ca s-a mai intalnit, ca urmare a unui vaccin, la un om sanatos si nu foarte batran, daca are suficiente celule B de memorie pentru boala aia, dureaza sub o zi. COVID-19 insa se inmulteste foarte rapid si o singura celula infectata poate produce mii de virusi inainte sa moara.

        Asa ca sansele sa poti transmite boala chiar si dupa vaccinare sunt foarte-foarte mari. Da' sigur inca nu stim. Inca nu s-au facut studii in privinta asta.
    • +5 (15 voturi)    
      chiar nu inteleg ce vrei sa demonstrezi... (Marţi, 29 decembrie 2020, 14:26)

      festina [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Era o intrebare retorica...

      Stiu ca vrei sa induci teama/indoiala in vaccin.

      Nu inteleg insa de ce faci asta. Pentru bani nu cred, pentru a informa corect,asta sunt sigur nu cred!

      De fapt ceea ce faci tu mi se pare IRESPONSABILITATE!!!

      Nu vrei sa te vaccinezi, foarte bine, NU TE VACCINA!
      Dar a-i convinge si pe altii sa n-o faca e ori prostie crasa, ori inconstienta, ori atitudine criminala.

      Si-asa sunt multi oameni speriati de vaccin (e normal sa fie asa), mai baga si tu "batul prin gard" ca NESPECIALIST.

      Bai da-n fiecare zi o turui ca o moara stricata!
    • 0 (6 voturi)    
      daca e pe facebook (Marţi, 29 decembrie 2020, 15:57)

      Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      trebuie ca e adevarat !
      • -4 (4 voturi)    
        E pe pagina guvernului de pe Facebook (Marţi, 29 decembrie 2020, 16:31)

        Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

        si e si pe pagina oficiala facuta de guvern

        nu e de pe o pagina de facebook oarecare
        • 0 (0 voturi)    
          ai dreptate , nu am vazut. (Marţi, 29 decembrie 2020, 18:36)

          Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

          .
  • -4 (8 voturi)    
    Vine Vaccinul !Si e destul pentru Toti, sau nu? (Marţi, 29 decembrie 2020, 14:25)

    ideinoi [utilizator]

    Am aflat cu mare bucurie ca soseste vaccinul pe cale Aero-Terestra (ramane de lamurit), dar nu conteza detaliile mici, numai cele "Mari"
    Vor sosi asa de multe doze, ca si fratii nostri alegatori de maia, vor primi cateva sute de mi de doze.
    Ca la bere, Ca si cum am produce noi.
    Poate ca asa este, dar avionul prima data face un tur de onoare deasupra Europei.
    Presupun ca Centrele Universitare vor fi primii, ca politicienilor le e rusine (sper). Rectorii, Senatele Universitatilor, profesorii, in special preclinici, care nu au pus mana niciodata pe vreun bolnav. Ca sa nu jignesc pe nimeni din alte Institutii importante, mai bine numesc pa astia, la un loc: Cimitirul Elefantilor.
    Dar sa nu fiu rautacios, organizarea a fost perfecta, logistica de distribuire corecta, lista de asteptare mai
    vedem cat de enigmatica si lunga?
    Daca ma insel cumva, promit,cu scuzele de rigoare ca eu voi fi primul care va recunoaste greseala .
    • +1 (1 vot)    
      Nu te inseli (Marţi, 29 decembrie 2020, 22:20)

      Denulu [utilizator] i-a raspuns lui ideinoi

      Nu aveai cum, ca doar nu ai spus absolut nimic in comentariul tau.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by