Raluca Turcan: Dacă 60-70 % din populaţie nu se va imuniza, nu putem spune că riscul a trecut şi că restricţiile vor fi ridicate

de Redactia     HotNews.ro
Duminică, 27 decembrie 2020, 18:24 Actualitate | Coronavirus


Raluca Turcan
Foto: Facebook
Ministrul Muncii, Raluca Turcan, afirmă că, dacă 60-70 % din populaţie nu se va imuniza împotriva COVID, "nu putem spune că riscul a trecut şi că restricţiile vor fi ridicate".

Raluca Turcan spune, într-un mesaj pe Facebook, că, alături de personalul medical, în prima etapă de vaccinare împotriva COVID-19 vor fi vaccinați și angajații din centrele sociale, iar administratorii acestor centre vor face programarea rezidenților din centre pentru etapa a doua. În cazul beneficiarilor se vor organiza echipe de vaccinare mobile care se vor deplasa pentru a administra vaccinul în locurile respective.

"Aș vrea să vă rog să vă gândiți la următoarea chestiune, în afara acestor informații de organizare. Vaccinarea, împreună cu respectarea măsurilor sanitare, este calea sigură pentru ca viața noastră, a tuturor, să revină la normal. Dar trebuie să fim conștienți de un lucru – dacă 60-70 la sută din populație nu se va imuniza, nu putem spune că riscul a trecut și că restricțiile vor fi ridicate", susține Raluca Turcan.

Ea spune că vaccinul a parcurs toate fazele de testare necesare și a fost omologat atât de rapid pentru că au fost urgentate etapele birocratice, nu cele medicale.

"Acest vaccin previne boala, previne infectarea cu SARS COV 2 sau limitează o formă severă a bolii. Coronavirusul acesta nenorocit este atât de imprevizibil și evoluează atât de diferit de la o persoană la alta, iar acum poate fi prevenit. Pe cei care au încă îndoieli îi întreb – de ce să nu ne folosim de acest instrument care este vaccinul? Dacă toate testele clinice au fost făcute, dacă medicii de specialitate, medicii epidemiologi și ceilalți, îl fac, noi ceilalți de ce nu l-am face? Avem în sfârșit o soluție ca să ne reluăm viețile așa cum le știam. Eu mă voi vaccina. Când îmi va veni rândul", adaugă Turcan.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















6362 vizualizari

  • +6 (40 voturi)    
    70 % (Duminică, 27 decembrie 2020, 18:41)

    Irina25 [utilizator]

    Pentru ca cei vaccinati pot raspandi in continuare virusul la fel de "bine" ca si cei nevaccinati, nu se mai poate spune despre ultimii ca sunt "niste nenorociti care vor sa ne imbolnaveasca". Acum incercati sa asmutiti oamenii unii impotirva altora, cu chestia asta, ca din cauza nevaccinatilor nu se ridica restrictiile...

    Oricum, e drept ca ati ajuns la putere facand cardasie, pardon, coalitie ca altii, dar daca 70 % dintre oameni nu sunt de acord cu voi, inseamna ca nu sunteti atat de reprezentativi pe cat va dati...
    • +1 (23 voturi)    
      Tipic (Duminică, 27 decembrie 2020, 19:40)

      MatzuCatzu [utilizator] i-a raspuns lui Irina25

      Niciun argument medical, nimic la obiect...doar orgoliu, arogantza si egoism feroce! Pe scurt, cu voi aia 70% care ganditi ca voi, nu altfel, ganditi ca o turma de 70%...scapa cine poate!
    • +9 (15 voturi)    
      urmeaza stigmatizarea celor care nu vor vaccin (Duminică, 27 decembrie 2020, 21:40)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui Irina25

      cel mai bine e sa nu spui nimic

      pt ca vor urma intrebari 'prietenesti': te-ai vaccinat?

      iar cine spune NU va fi stigmatizat, s-a dat semnalul. adica cumva din cazua ta nu sunt ceilalti liberi desi e o MINCIUNA
      • +3 (3 voturi)    
        mda (Luni, 28 decembrie 2020, 10:05)

        Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        Dna Turcan e sincera, are dreptate, dar ii lipseste cu desavarsire flerul. In momentul in care un nehotarat a auzit-o a inteles ca trebuie sa nu isi faca vaccin. ...din pacate asa functioneaza psihicul uman.
    • +3 (7 voturi)    
      Ba sunt (Luni, 28 decembrie 2020, 1:22)

      Dogul [utilizator] i-a raspuns lui Irina25

      Ba sunt nenorociți, pentru că, fiind nevaccinați, sunt expuși riscului de a se infecta/face forme nasoale de covid. Si iar stau calare pe medici in spitale. Așa ca, da, sunt niște nenorociți cu trei clase peste clasa 1
    • 0 (2 voturi)    
      Te crezi câine? (Luni, 28 decembrie 2020, 12:55)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Irina25

      De zici că cineva te asmute?Cap de ce mai ai?
  • +4 (32 voturi)    
    Ei da! (Duminică, 27 decembrie 2020, 18:47)

    VR007 [utilizator]

    Își bate gura de pomană! 25% din populație e civilizată și lucidă; restul...egoism feroce și neștiință crasă, dar aerele sunt de savanți! Vom purta masca ani de zile și zău dacă mă afectează asta major; dar dăștepții neamului tare vor mai suferi fără chiolhanuri!
    • +3 (17 voturi)    
      25%? (Duminică, 27 decembrie 2020, 19:14)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui VR007

      .. esti generos.
      • -3 (13 voturi)    
        Tu oricum n-ai tangență cu acele procente. (Duminică, 27 decembrie 2020, 19:41)

        Tayen [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

        Trolii se știe în ce categorie intră.
        • -2 (12 voturi)    
          Troli zici? (Duminică, 27 decembrie 2020, 20:10)

          MatzuCatzu [utilizator] i-a raspuns lui Tayen

          Nu stii si nu stii ca nu stii! Astia stii in care categorie intra!! :))))
    • +7 (9 voturi)    
      ce inseamna in cifre 70% ??? asta e minciuna (Duminică, 27 decembrie 2020, 21:41)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui VR007

      daca nu se spune ce inseamna 70% din populatie, cu cifre ca sa putem verifica atunci e doar o minciuna
  • +5 (15 voturi)    
    Doamna Raluca (Duminică, 27 decembrie 2020, 18:55)

    Utilizator5 [utilizator]

    Cred ca va referiti la 70% din populatia globului pentru ca nu traim aici in bula noastra ca cei din Coreea de Nord, zilnic zeci de mii trec granitele noastre, vor fi si vaccinati sau nevaccinati.
    Sau poate se pregateste viza "vaccinul" pentru intrarea in Romania, la frontiere? Atunci poate, dar asa...
    Vaccinarea e o problema globala, tot globul de la triburi la metropole, altfel virusul va trai la cineva si daca oamenii nu se revaccineaza se vor infecta de la acel caz cand imunitatea vaccinului dispare.
    Chiar si asa, vaccinul avand 90 si ceva eficacitate si din cei vaccinati 1-10% vor contacta virusul adica e cu cantec daca dispare de tot. Eu cred ca ce nu ni se spune e ca va trebui sa ne "abonam" la vaccin cativa ani ca pandemia sa mai slabeasca, dar sa treaca definitiv Covid-ul, nu stiu daca e usor. Totusi sper ca va fi bine pentru toata lumea.
  • +15 (17 voturi)    
    dna draga (Duminică, 27 decembrie 2020, 18:57)

    zot [utilizator]

    lumea mare nu mai are incredere in ce spun politicienii,
    asa ca sunt tentati, in mare masura, sa faca invers decat spuneti;
    lasati specialistii sa vorbeasca, dar nici ei sa repete continuu aceleasi vorbe, care de cele mai multe ori, nu spun mare lucru si nu au darul sa mobilizeze .
    dati informatii precise, documentate, fara contraziceri
    intre dvstra.
    anuntati modul de inscriere pentru diverse categorii de persoane cat mai repede, iar cei sceptici, cand vor vedea cati doritori sunt, poate se vor convinge mult mai repede
  • -2 (12 voturi)    
    Cap au, minte ce le mai trebuie ... (Duminică, 27 decembrie 2020, 18:59)

    Gigi Kent [utilizator]

    Daca in cele 30-40% nevaccinati raman cei vulnerabili nu ati facut nici o sfariala. Procentul ala din intreaga populatie e cretinoid. Oricum conteaza sa scada internarile la ATI / decesele. Daca scad bine. Daca nu scad va fi interesant de ce.

    Mergeti pe invitatii prin medicii de familie direct la cei cu boli cronice / varstnici si se va rezolva problema mai repede decat vaccinand 60-70% din populatia sanatoasa.
  • +4 (26 voturi)    
    Restricțiile nu se mai justifică (Duminică, 27 decembrie 2020, 19:03)

    hsl [utilizator]

    atunci când sistemul sanitar poate prelua și avea grijă de cei bolnavi, chiar dacă nu s-a vaccinat nici măcar un singur român.
    Voi trebuie dor să aveți grijă ca sistemele să funcționeze normal, nu e treaba voastră - a politicienilor - să decideți cu privire la sănătatea indivizilor.
    Eu nu mă voi vaccina și voi ignora în continuare prostiile voastre sanitare (respect ce măsuri recomandă specialiștii, nu politicienii); viața mea este la fel de normală ca anul trecut, a voastră însă a devenit ilogică (iar cei care acceptă mizeriile pe care le-ați impus nu pot fi considerați că au vreo viață).
    Acest vaccin NU PREVINE INFECTAREA și nici îmbolnăvirea; ajută doar ca organismele să lupte mai eficient cu boala, or cine nu are nevoie, pentru că are un sistem imunitar antrenat, n-are absolut niciun motiv să se vaccineze.
    • -2 (22 voturi)    
      :)) hic sunt leones (Duminică, 27 decembrie 2020, 19:42)

      MatzuCatzu [utilizator] i-a raspuns lui hsl

      Esti varza! Nimic nu stii realmente despre vaccin, dar aerul e de savant! Si ca tine e intreaga turma de 70%!
      • 0 (0 voturi)    
        Mănânc și varză deci pot spune că „sunt” (Duminică, 27 decembrie 2020, 23:08)

        hsl [utilizator] i-a raspuns lui MatzuCatzu

        Doar că la mine varza se transformă în energie pentru creier pe când la alții doar se depune.
    • +4 (6 voturi)    
      95% (Duminică, 27 decembrie 2020, 20:02)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui hsl

      95% cica ar preveni imbolnavirea. Asta daca nu mint producatorul, autoritatile de aprobare etc.
      • +1 (1 vot)    
        Dacă peste 50% din infectați nu se îmbolnăvesc (Duminică, 27 decembrie 2020, 23:14)

        hsl [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        iar alte 40-45% nu au nevoie de spitalizare, ce rost își are vaccinul pentru 95% din omenire?
        Sunt convins că persoanele vulnerabile au nevoie să se vaccineze, însă rezolvăm cu virusul acesta obosit, vaccinând... 1-2% (hai 5% ca să eliberăm complet spitalele), nu 70% cât dau ăștia din gură.
        Eu prefer să-mi dezvolt anticorpii din infectarea întâmplătoare (așa cum se întâmplă cu gripa) până când voi avea nevoie de ajutor și abia atunci voi cere să fiu vaccinat.
        • 0 (2 voturi)    
          Suntem Europeni (Luni, 28 decembrie 2020, 13:36)

          Razorxyz [utilizator] i-a raspuns lui hsl

          Noi nu suntem nativi americani, populația europei este capabila sa suporte orice coronavirus nou sau vechi. "Problema" este că speranța de viață a crescut constant în ultimii ani, ăsta datorita vaccinării antigripale în masă. Ca rezultat ,acum, vârsta medie a decedaților de covid în Anglia, Irlanda este 85 de ani. Deci,intradevar, trebuie vaccinati maxim 10%.
      • 0 (2 voturi)    
        Lol (Luni, 28 decembrie 2020, 1:58)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        Dă-mi un link de încredere unde scrie că vaccinul previne îmbolnăvirea.

        Niciun vaccin nu previne nimic.

        Vaccinurile sunt ca să nu mai mori, îți antrenează corpul forțat să lupte cu boala DUPĂ ce o iei.
        • 0 (0 voturi)    
          Incurci... (Luni, 28 decembrie 2020, 17:53)

          Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui HP

          Incurci imbolnavirea cu infectarea. Vaccinurile nu previn intr-adevar infectarea. Cred ca la asta te referi. Imbolnavirea inseamna simptome (eventual severe).
    • -2 (12 voturi)    
      Un vaccin PREVINE INFECTAREA , (Duminică, 27 decembrie 2020, 21:06)

      kokos [utilizator] i-a raspuns lui hsl

      ca de aia se cheama vaccin , nu mai abera pe aici. Daca ai sistemul imunitar antrenat atunci poti sa te oferi voluntar intr-un spital covid daca esti convins ca nu te imbolnavesti.
      • +1 (1 vot)    
        Vaccinul poate preveni îmbolnăvirea, nu infectarea (Duminică, 27 decembrie 2020, 23:26)

        hsl [utilizator] i-a raspuns lui kokos

        Fiecare dintre noi are în organism câțiva patogeni (în perioada aceasta avem și câteva virusuri care provoacă răceli) - unii mai puțini, alții mai mulți, dar toți avem.
        Sistemul imunitar ține toată această „floră” în echilibru, de-aia nu suntem bolnavi tot timpul.
        În toate aceste luni eu am fost în contact cu mai multe persoane infectate și, pentru că știu cum să mă protejez (nu, nu am purtat mască în apropierea niciuneia și nici nu m-am spălat pe mâni imediat ce am dat noroc cu ele), nu m-am îmbolnăvit până acum de Covid, așa că eu n-am ce face cu acest vaccin.
        Îți transmit valoarea venitului meu lunar și, dacă ești în stare să mi-l plătești matale (din propriul buzunar) sunt de acord să preiau conducerea unui spital (dar unul privat, pentru că nu am absolut nicio dorință să lucrez sub controlul unor indivizi precum dna Turcan).
      • +3 (5 voturi)    
        Lol (Luni, 28 decembrie 2020, 1:55)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui kokos

        Niciun vaccin produs vreodată nu a prevenit infectarea, nici transmisia.

        Țurcan e de un analfabetism crunt, la fel ca voi.

        Vaccinul oferă organismului memoria imunovirală în mod artificial.

        Adică te ajută să nu faci o formă gravă.

        E un medicament practic, ca atunci când ai febră și iei paracetamol, cu diferența că dacă te vaccinezi, e ca și cum paracetamolul ar rămâne în corp.
  • +12 (20 voturi)    
    cu propaganda asta excesiva...? (Duminică, 27 decembrie 2020, 19:04)

    Ismail Paine de circ [utilizator]

    ... iti zic io ca nu se vor vaccina.
    fapte, nu vorbe. i-ati pus pe rapanosii aia saracii care s-au injectat primii sa dea declaratii ca vai ce minunat e dupa vaccin, simti ca zbori..
  • +13 (17 voturi)    
    Duoamna Raluca.... (Duminică, 27 decembrie 2020, 19:37)

    Eusa8 [utilizator]

    Duamna Raluca, acum ceva timp în urma nu stiati câti ani aveti si hop acum ati ajuns specialista țării în viruși și vaccinuri!
  • +10 (18 voturi)    
    Comentariile? (Duminică, 27 decembrie 2020, 19:43)

    Tayen [utilizator]

    HN nu cenzurează, doar ca nu dau comentariile care nu le convin, asa-i?
    • +5 (7 voturi)    
      Vorba aia... (Duminică, 27 decembrie 2020, 19:59)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Tayen

      Alta intrebare...
  • +12 (14 voturi)    
    Oamenii vor hotari (Duminică, 27 decembrie 2020, 20:47)

    VOX. [utilizator]

    Daca se vor vaccina sau nu. Voi sunteti niste politruci penibili, si nu ne intereseaza parerea voastra.

    Am avut un Titulescu, azi avem Firea, Turcan si alte panarame.
  • +12 (14 voturi)    
    vaccinul anticovid nu are funcții multiple (Duminică, 27 decembrie 2020, 21:23)

    EllenaS [utilizator]

    Raluca Turcan, vaccinul acesta nu dă imunitate la prostie, așa că nu te bucura! Vei râmâne la fel ca și înainte de vaccin.
  • +7 (11 voturi)    
    ... (Duminică, 27 decembrie 2020, 21:28)

    cartograful [utilizator]

    E si doamna medic? Ce calificare o recomanda sa se bage in chestii medicale? In CV nu scrie nimic de felul asta. Fun fact, am mai aflat cu ocazia asta ca are trei ani de studii la Moscova, Institutul Puskin. Sunt curios daca politicienii realizeaza cat saboteaza comunicarea cu populatia asociind imaginea lor antipatica cu tema vaccinurilor, covidului, samd.
  • +10 (12 voturi)    
    Duduia se pricepe si la epidemiologie (Duminică, 27 decembrie 2020, 21:29)

    alfa1 [utilizator]

    mai bine ar tacea ...
  • 0 (2 voturi)    
    Parca???? (Luni, 28 decembrie 2020, 12:34)

    123qwe [utilizator]

    E noul ministru al muncii?
    Sa se apuce de munca ca are destul cu PENSIILE SPECIALE, dar ea se tine de treaba celui de la Sanatate.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by