Încă o veste proastă adusă de noua tulpină a coronavirusului: Copiii sunt acum la fel de predispuși la infectare ca adulții

de G.S.     HotNews.ro
Marţi, 22 decembrie 2020, 8:22 Actualitate | Coronavirus


Testare coronavirus la copii
Foto: STEFAN SAUER / AFP / Profimedia
Noua variantă a coronavirusului ce se răspândește rapid în Marea Britanie a suferit mutații ce fac copiii la fel de predispuși la infectare ca adulții, spre deosebire de tulpinile anterioare, au spus luni cercetători citați de Reuters.

Oamenii de știință din grupul de consilieri ai guvernului britanic NERVTAG ce studiază noua variantă a Sars-Cov-2 spun că aceasta a devenit rapid tulpina dominantă din sudul Regatului Unit și ar putea să devină repede dominantă în toată țara.

”Avem un grad mare de certitudine că această variantă are un avantaj din punct de vedere al transmiterii față de alte variante ale virusului din Marea Britanie”, a declarat Peter Horby, profesor de boli infecțioase la Universitatea Oxford și președinte al NERVTAG.

”Există indicii că are o înclinație mai mare în a infecta copiii”, a spus și Neil Ferguson, profesor și epidemiolog la Colegiul Imperial din Londra, și el membru al NERVTAG.

”Încă nu am stabilit nicio cauză a acestui fapt, dar îl putem vedea în datele actuale. Vom avea nevoie de și mai multe date pentru a vedea cum se va comporta în continuare”, a adăugat acesta.

Apariția noii tulpini, despre care unii cercetători spun că este cu până la 70% mai transmisibilă, a făcut ca multe țări să-și închidă legăturile cu Marea Britanie, iar mari părți din Regatul Unit au intrat în restricții severe pentru perioada de Sărbători.

Wendy Barclay, profesor și specialist în virusologie la Colegiul Imperial, a spus că printre mutațiile noilor variante sunt și unele ce privesc modul în care Sars-Cov-2 intră în celulele umane, ceea ce ar putea însemna că și ”copiii sunt, poate, la fel de sensibili la virus ca adulții”.

”De aceea, ținând cont de tiparele manifestate, este de așteptat ca mai mulți copii să fie infectați”, a mai spus Barclay.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















23688 vizualizari

  • +3 (45 voturi)    
    a scos bil gheitz.. (Marţi, 22 decembrie 2020, 8:29)

    Ismail Paine de circ [utilizator]

    .. update la cip?
    • +6 (22 voturi)    
      Keep walking, nothing to see here (Marţi, 22 decembrie 2020, 10:16)

      JohnR [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

      E doar un OTA software update. ;) COVID se transforma treptat in gripa sezoniera, care afecteaza si copiii evident. Cu cat un virus se maturizeaza, ii scade mortalitatea si creste rata de transmitere. Similar cu gripa spaniola.
      • +5 (11 voturi)    
        copiii sunt, POATE, la fel de sensibili la virus.. (Marţi, 22 decembrie 2020, 11:39)

        luciannn [utilizator] i-a raspuns lui JohnR

        Asta da cercetator...

        In cercetarile lui i-a dat cu virgula, pardon, POATE, si s-a gandit sa iasa in mass media sa dea un interviu despre acest POATE...

        Se potriveste cu directia data de bosii mass mediei globale, deci e buna de publicare...
  • +29 (51 voturi)    
    Deci nu stim nimic, o luam de la inceput... (Marţi, 22 decembrie 2020, 8:37)

    IoPaNet [utilizator]

    "Există indicii"
    "Încă nu am stabilit"
    "ar putea însemna"
    "poate"
    "este de așteptat"
    • +15 (35 voturi)    
      Incertitudini (Marţi, 22 decembrie 2020, 9:13)

      marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui IoPaNet

      Panica se instaleaza mai usor cand sunt incertitudini.
      • +8 (32 voturi)    
        Doar prostii traiesc in certitudini (Marţi, 22 decembrie 2020, 9:48)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui marc.andre

        Sa fie oare atat de multi cititori pe HN certati cu stiinta sau doar zona de comentarii ii atrage in mod deosebit? "refugiul nebunilor".. ;)

        “The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.” Charles Bukowski
        • +13 (21 voturi)    
          da si nu prea (Marţi, 22 decembrie 2020, 10:04)

          licasamadau [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          Ai dreptate cu refugiul nebunilor, insa in ceea ce priveste stiinta, aceasta se bazeaza pe "facts" nu pe "doubts", daca tot o dam pe engleza.
          • +3 (13 voturi)    
            stiinta pare a fi condusa de CCN pe surse (Marţi, 22 decembrie 2020, 10:25)

            Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui licasamadau

            s-ar putea sa pare ca
          • +2 (6 voturi)    
            Stiinta (Marţi, 22 decembrie 2020, 12:01)

            JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui licasamadau

            Stiinta se bazeaza pe testari, incercari si erori multiple pana se ajunge la o concluzie certa. Functioneaza putin mai diferit de credinta...
        • +4 (12 voturi)    
          Nimic concret (Marţi, 22 decembrie 2020, 11:04)

          mns [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          In acelasi timp, daca tot suntem toti niste nebuni, uite ce spun niste specialisti in domeniu (cautati podcastul This Week in Virology episodul 696 - aici e vorba de epidemiologi si oameni ce au studiat virusi toata viata lor):

          "It's a variant. It's not a strain. A strain is a virus with a new biological property. There have been no new properties ascribed to this isolate other than sequence differences, which is not enough to make a strain.. nor have we seen any other new strains of SARS-CoV-2 that anybody's demonstrated to be biologically different. None. It hasn't happened yet. I'm not saying it couldn't but it hasn't."
          "Nobody's done any experiments to determine the effects of these changes on any property of the virus. Yet when a journalist calls up a scientist and say "What do you think?" and the scientist says "These could have an effect on virulence or transmission or antibody neutralization," somehow that gets translated in to "It's making the virus more virulent" and that's what's circulated and a dozen people this week said to me "What do you think about these mutations in the UK that make the virus more virulent, more transmissible, more resistant to neutralization by antibodies?" None of that has been shown, folks! It's speculation. There's no paper on any of this."
      • -2 (4 voturi)    
        Ce sa-ti spun (Marţi, 22 decembrie 2020, 11:59)

        JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui marc.andre

        Ce sa-ti spun, domne, de parca astia care traiesc din inchinari si amin-uri, traiesc din certitudini.
    • +10 (18 voturi)    
      nu stim nimic dovedit (Marţi, 22 decembrie 2020, 9:34)

      t_beriu [utilizator] i-a raspuns lui IoPaNet

      Ca asta e pana la urma stiinta, cunoastere pe baza de dovezi. Daca vrei certitudini vezi la Ismail, cel cu postul de deasupra. El are o certitudine de neclintit. Bun, certitudini de neclintit au si schizofrenicii paranoizi.
      • -1 (21 voturi)    
        o certitudine e (Marţi, 22 decembrie 2020, 9:50)

        Captain Obvious [utilizator] i-a raspuns lui t_beriu

        ca scad bursele si unora le place sa cumpere actiuni la pret redus.
        • -1 (9 voturi)    
          hehe (Marţi, 22 decembrie 2020, 10:46)

          transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui Captain Obvious

          Pai daca tot esti un rusnache smecher renunta la votca si baga-ti rublele in actiuni "la pret redus".
    • +4 (4 voturi)    
      Si, ca de obicei, OMS se baga in seama... (Marţi, 22 decembrie 2020, 12:49)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui IoPaNet

      Ok, nu spune nimeni sa stie de la inceput cum evolueaza fara sa faca analize, dar, ca de obicei, deja se baga in seama, da ordine (nu isi da cu presupusul, ci direct ordine) si creaza mai mult haos si neincredere.
  • 0 (40 voturi)    
    ... (Marţi, 22 decembrie 2020, 8:38)

    cartograful [utilizator]

    rezultatul "carantinei", au reusit selectia unei tulpini de virus mai contagioase. "Felicitari" specialistilor.
    • +5 (21 voturi)    
      Da (Marţi, 22 decembrie 2020, 9:39)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

      Si SARS-COV-2 urmarea stirile si se gandea cum sa actioneze... Nu are nicio treaba. Bazat pe logica ta, cum ar fi evoluat si adaptat SARS2 pentru celelalte mutatii? De exemplu diferenta dintre tulpina chineza si cea europeana din Italia de la inceput? Nu era carantina. Sau e si acolo vreo conspiratie sau un virus care sta pe Internet ?! Sau cea care e gasita la nurci? Acolo ce s-a intamplat? Nu voia virusul sa faca discriminare?!

      Inventezi stiinta aiurea...
      • +7 (15 voturi)    
        ... (Marţi, 22 decembrie 2020, 10:34)

        cartograful [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        Pt cei care cred in evolutionism, virusul cauta sa se adapteze, ii impui conditii grele de adaptare, selectezi cele mai adaptabile tulpini. Copacii si-au inaltat tulpinile pt a nu fi accesibile frunzele pt animale, girafa si-a lungit gatul. Carantina avea rost ori daca era f scurta si respectata ori daca nu era deloc. Carantina prelungita si facuta la misto a slabit sistemul imunitar al oamenilor pt. ca acesta e facut sa fie continuu antrenat prin contact cu agenti patogeni. Deci ce obtii cand intra in contact o populatie cu imunitatea slabita si un virus din care s-au selectat cele mai agresive tulpini? Epidemie.... Adaugam si timing-ul prost (mai avem inca 2-3 luni de sezon rece) si "felicitarile" de mai sus se justifica. Asa e cand in stiinta bagi politica
        • -1 (9 voturi)    
          Ai perfecta dreptate (Marţi, 22 decembrie 2020, 11:18)

          mmagic [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

          Pe langa ca ai dreptate
          Anglia cu toata varietatea genetica a populatiilor de pe teritoriul ei venite din toate colturile pamantului si cu toata densitatea populatiei, este o adevarata pepiniera pentru virusi noi.
          • -1 (3 voturi)    
            Felicitari (Marţi, 22 decembrie 2020, 12:06)

            JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui mmagic

            Felicitari, Dr Mengele! Deci propunerea dvs. medicala este ca toti oamenii sa fie blonzi, ca sa nu mai avem probleme cu virusii astia?
        • -3 (5 voturi)    
          mai bine ai fi ramas la harti (Marţi, 22 decembrie 2020, 12:04)

          TheBorg [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

          Aceasta varianta a aparut brusc, cu acea serie de 17 modificari genetice, in septembrie, cand nu mai era nicio carantina de cateva luni.

          Vara si la inceputul toamnei sistemul imunitar are eficienta maxima, deci nu este valabila ipoteza ta.

          In schimb oameni cu sistemul imunitar slabit exista in orice populatie. Prin ridicarea restrictiilor in timpul verii virusul a gasit terenul propice pentru a infecta suficient de multa populatie, pana cand a dat peste astfel de persoane.

          La cei cu sistemul imunitar slabit lupta cu virusul poate dura luni de zile. Daca tot vorbeai de evolutie, daca astfel de persoane au fost tratate cu diverse, gen remdesivir, plasma convalescenta, etc., asta a adaugat o presiune evolutionara suplimentara asupra virusului.

          In final, dupa ce a suferit cele 17 modificari, virusul a evadat din acea persoana imunodeficienta. Acum, trei luni mai tarziu, vedem rezultatele.

          Concluzie: Restrictiile trebuie intarite, oamenii trebuie sa fie mai precauti, si vacinarea facuta cat mai rapid pentru a nu se repeta acest accident, cu consecinte mai grave. Macar la varianta noua vaccinul inca este eficient.
    • +3 (11 voturi)    
      . (Marţi, 22 decembrie 2020, 10:11)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

      cu cat un virus trece prin mai multe gazde, cu atat creste probabilitatea de a suferi mai multe mutatii. Fara carantina cine stie ce/cate mutatii erau.
    • -2 (4 voturi)    
      Hmmm (Marţi, 22 decembrie 2020, 12:04)

      JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

      Adica, dupa mintea ta, carantina l-a facut sa muteze, iar daca oamenii nu se protejau, virusul statea in aceeasi forma, ca prostul?
    • -2 (6 voturi)    
      Absolut fals. (Marţi, 22 decembrie 2020, 13:17)

      Marionette [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

      Mutatiile sunt cu atat mai multe cu cat se imbolnavesc mai multi. Spre exemplu daca s-ar fi imbolnavit doar 10 asta nu inseamna ca s-ar fi selectat o specie care omoara de la 100km!
      Ba din contra, as spune ca pentru ca nu s-a facut carantina corecta s-au imbolnavit atat de multi incat au permis mutatia spre o tulpina mai agresiva (cu copiii).
      Daca nu ar fi expus copiii la virus prin scoala atunci nu s-ar fi selectat tulpina asta.
      De-aia ziceam din vara : NU INCEPETI SCOALA in sistem clasic!
  • +13 (19 voturi)    
    Pana acum s-a scris insa (Marţi, 22 decembrie 2020, 8:42)

    MAGArusul [utilizator]

    Ca formele de boala sunt la fel (a crescut doar infectiozitatea). Asadar copiii se vor infecta insa vor face tot forme usoare ale bolii. Daca nu va fi asa, inseamna ca ce s-a scris nu are cum sa fie corect.
  • -4 (34 voturi)    
    BigFarma uberAlles (Marţi, 22 decembrie 2020, 8:44)

    idealogul [utilizator]

    Bai frate e mai ceva ca la Hollywood.
    Am impresia Dumnezeu ii iubeste pe cei de la BigPharma sau poate ca......?
    Ganditi-va ca noua tulpina este o pleasca cereasca pentru BigPharma deoarece acum copii si adolescsntii vor trebui vaccinati si ei cu Kalasnicovul.
    PROFIT DUBLU. URAAA.
    Pe de alta parte au imunitate absoluta la orice efecte negative va produce vaccinul lor.
    Ce poti sa ceri mai mult.
    Injectezi lumea cu compotel, ii jupesti de bani si nimeni nu iti poate face nimic.
    Probabil se simt mai tarei decat God aproapte ca Kratos.
    • +2 (18 voturi)    
      claaaar, big pharma peste tot! (Marţi, 22 decembrie 2020, 9:40)

      t_beriu [utilizator] i-a raspuns lui idealogul

      Si ciuma lui Justinian, si variola, si holera, astea tot de big pharma alcatuite din tamaduitoarele si vracii satului au fost inventate, cu siguranta!
      Bah, sa vezi TOATE statele lumii chinuindu-se sa iasa la mal neafectate sanitar si economic, sa vezi spre doua milioane de decese, zeci de milioane ajunsi in terapie intensiva....si tu sa fii convins ca e o facatura...asta inseamna schizo pur, autentic. Sau o ignoranta crasa, un analfabetism stiintific crunt, demn de cei care cred in pamantul plat.
      • -1 (25 voturi)    
        stiinta a murit de covid (Marţi, 22 decembrie 2020, 10:20)

        idealogul [utilizator] i-a raspuns lui t_beriu

        Diferenta e ca atunci era o epidemie reala care in unele locuri intr-o luna a murit o jumatate din populatie zonei.
        Acum este o gripa mai puternica care nici in tarile gen Suedia in care nu a fost carantina nu a omorat mai multi oameni decat media anului trecut.
        Anul acesta au murit mai putini oameni decat anul trecut. Dovedit matematic si stiintific si publicat pe hotnews.
        Numai fricosii dn secta Martorii lui Covid compara o pandemie care statistic si stiintific a omarat mai putin oameni intr-un an decat se murea in mod normal cu epidemii de genul ciuma neagra care a ras complet comunitati intregi.
        Si mai scutiti-ma cu cele x milioane de morti. I-ati adunat si pe cei calcati de tir sau cazuti de pe bloc. Majoritatea batranilor cu comorbiditati care anii trecuri erau trecuti in acte ca mor de cauze naturale acum mor de Covid cu totii.
        Apropo cati au murit anul acesta de gripa si cati au murit anul trecut? Grea intrebare. Incedibil dar anul acesta nu mai e nimeni bolnav de gripa. Anii trecuti se facea carantina prin scoli si spitale.
        Ca sa nu mai amintim de testele PCR dau rezultate corect doar la pestele cailor.
        • -2 (12 voturi)    
          Amice... (Marţi, 22 decembrie 2020, 10:32)

          Lionheart [utilizator] i-a raspuns lui idealogul

          ... idealogul, ești cu capul.
          • -2 (12 voturi)    
            Eu gandesc cu capul meu (Marţi, 22 decembrie 2020, 11:23)

            idealogul [utilizator] i-a raspuns lui Lionheart

            Pentru toti Martorii lui covid gandeste Patriarhul Faucii.
            Ia mai povestiti-ne cum e cu medicamentul minune Redemsivir ala miraculor care costa 1000% pastila si invia mortii mai ceva ca Hristos.
            Esti in stare sa formulezi un argument coerent.
            Ce nu e adevarat din ce am spus eu.
            Ca testele PCR dau fals pozitiv foarte des?
            Ca s-au trezit unii care nu au dat nici un test ca sunt pozitivi?
            Ca batrani de 90 de ani cu diabet si cancer sunt trecuti ca fiind morti de Covid?
            Ca in Suedia e bine mersi. Intr-un an de pandemie APOCALIPTICA covid in Suedia fara nici o carantina au murit cu toate cifrele umflate 7800 de persoane. Si ca o duc mai bine decat Spania, Anglia, Franta etc. etc.
            Tie ti se pare ca 7800 de persoane moarte intr-un an este o apocalipsa, sfarsitul lumii si toti trebuie sa fim inchisi in beci, someri, flamanzi, imbecili analfabeti pe online, fara viitor dar cu vaccinare fortata ca la bovine.
            Poti spune exact si cu dovezi unde am gresit?
            • -3 (7 voturi)    
              Hai ca esti prost! (Marţi, 22 decembrie 2020, 12:48)

              Marionette [utilizator] i-a raspuns lui idealogul

              Mars sub piatra de unde ai iesit!
            • 0 (8 voturi)    
              ai gresit tot (Marţi, 22 decembrie 2020, 12:52)

              TheBorg [utilizator] i-a raspuns lui idealogul

              Dovezi:

              - COVID-19 este a 3-a cauza de deces in SUA in acest an, si a devenit principala cauza de deces in primavara la primul val, si din nou la al treilea val din aceasta toamna/iarna:

              Sursa: https://jamanetwork.com/journals/jama/fullarticle/2774465

              - COVID-19 a produs un exces de mortalitate de peste 40% in primavara in SUA, si mai mult ca sigur excesul va fi mai mare in aceasta iarna, avand in vedere ca acest val 3 este mai grav in SUA.

              Sursa:
              https://www.cdc.gov/nchs/nvss/vsrr/covid19/excess_deaths.htm#dashboard

              - In Romania datele de pe Hotnews au aratat intradevar o scadere a mortalitatii, dupa primul val, care nu ne-a afectat aproape deloc datorita masurilor stricte.

              Situatia in Romania s-a schimbat radical dupa primul val, cand restrictiile s-au relaxat pe parcursul verii. Deja aveam un exces de mortalitate de 6% pentru tot anul la sfarsitul lui septembrie, si in mod sigur situatia nu s-a imbunatatit de atunci.

              Sursa:
              https://www.profit.ro/stiri/social/infografice-excesul-de-mortalitate-inregistrat-in-vara-s-a-prelungit-si-in-septembrie-doar-1-deces-excedentar-din-3-a-fost-pus-de-autoritati-pe-seama-covid-19582735

              - COVID-19 a produs un exces de mortalitate de 66% la varful primului val in Europa de Vest. A cauzat aproximativ 190.000 de decese in primul val, si acum al doilea val a produs deja si el 125.000 decese.

              Sursa:
              https://www.euromomo.eu/graphs-and-maps

              Oricum aceste informatii nu sunt pentru tine, sunt sigur ca le vei ignora. Sunt pentru cei care iti vor citi prostiile si te-ar putea credea.

              A, si vorbesti despre Suedia, unde si in vremuri normale exista distantare sociala? Nu vrei sa-i compari cu vecinii lor care au aplicat restrictii, si acum au de 10-20 de ori mai putine decese COVID-19 fata de Suedia? Suedia unde in disperare de cauza au inceput sa aplice si ei restrictii cand au vazut ca e groasa?

              Lucrurile sunt extrem de serioase. Guvernele nu si-ar risca popularitatea aplicand restrictii daca nu ar fi necesar.
        • +5 (13 voturi)    
          nene, sunt pline paturile la ATI (Marţi, 22 decembrie 2020, 10:34)

          t_beriu [utilizator] i-a raspuns lui idealogul

          In toata lumea. Noi, care aveam 7-800 de paturi la ATI am reusit sa extindem capacitatea la 1300, dar si alea sunt aproape pline, ca NICIODATA in toata istoria gripelor. Se transfera bolnavi in alte orase, in alte tari.
          Ia si tu statisticile cu decesele de gripa pe Romania. Eu am gasit doar pentru ultimii 8 ani. In ultimii 8 ani au murit cam 680 de oameni de gripa. Niciodata nu s-a ajuns la staturatie la ATI. Acum avem 680 de decese in 3 ZILE. Si statisticile decelelor per total confirma cresterea mortalitatii. Sunt date atat de clare incat nu pot fi ignorate decat daca nu vrei sa vezi realitatea, pentru ca nu vrei sa accepti situatia. Iti doresti sa ramai in bula ta in care totul e fain si frumos si sigur. Doar ca nu e.
        • +2 (8 voturi)    
          prostia (Marţi, 22 decembrie 2020, 10:35)

          Torreador [utilizator] i-a raspuns lui idealogul

          si suficienta de care daidovada este de domeniul SF. Cartea recordurilorscrie pe tine. Faci parte dintr-o "gasca cretinoida" puternic lobotomizata....
          • +4 (10 voturi)    
            Involutia lui Darwin Covidescu (Marţi, 22 decembrie 2020, 11:32)

            idealogul [utilizator] i-a raspuns lui Torreador

            Nu s-a inteles ce vreau sa spun.
            Nu neg ca exista covid.
            Nu neg ca sunt multi morti de Covid.
            Ce vreau sa spun este ca s-a exagerat foarte tare gravitatea virusului si apoi pe baza acestei exacgerari (facute cu date false de multe ori) s-au exagerat masurile de carantinare si blocare a vietii exagerate.
            Dupa un an de covid nu a venit nici o Apocalipsa cu zombii asa cum ne amenintati.
            Insa, exemplu concret, eu am 2 copii si dupa un an de invatamant online si de stat in casa sunt mai inculti si mai bolnaviciosi fizic decat acum un an. Si situatia este generalizata. Vreti sa vedeti INVOLUTIA in actiune - martorii lui Covid ne imping acolo.
            • -2 (6 voturi)    
              nu a venit (Marţi, 22 decembrie 2020, 12:46)

              Torreador [utilizator] i-a raspuns lui idealogul

              pt ca am luat masurile maxime care se puteau lua tinand cont de economia tarii... daca nu se luau masurile astea omenirea era PARDAF .... nici un sistem sanitar nu erra capabil sa tina in frau pandemia ... uita-te la Italia, Spania, SUA .... tari cu resurse nemarrginit mai mari decat ale noastre si au fost ingenuncheate ... deci Apocalipsa nu a venit pt ca am luat anumite masuri ... mai bine rabzi un an de zile decat sa o tii 3...4 ani in pandemie si sa avem pierderi umane/economice incomensurrabil mai mari ... judeca inainte sa vorbesti... vorbesti de gripa si de faptul ca sunt putine cazuri de morti si sau bolnavi de gripa anul asta... pai normal bai baiatule caci ghici ce??? de gripa te feresti tot purtand masca ... de asta ... am impresia ca vb cu peretii... oricum nu pricepi...
      • +2 (16 voturi)    
        babaiatule (Marţi, 22 decembrie 2020, 11:12)

        andr1stE [utilizator] i-a raspuns lui t_beriu

        tibi ce ai tras tati??? vreau si eu!! :D sa crezi ca unor oameni precum bill le pasa de oameni si vor sa ii ajute! vreau sa trag si eu sa cred... dar pana una alta mult mai usor era sa ajute cu paine si apa cei SAPTE MILIOANE de oameni care mor zilnic. asta asa ca sa incepem cu inceputul cu ce e usor despre acesti FILANTROPI carora le pasa de omenire. Dar daca ii doare in cot de oameni de ce avem in continuare produse MC' si KFC cu reclame in fiecare zi? De ce toti muncitorii de la oms sunf fosi CEO de la companiile farmaceutice? unde sunt decedatii de cancer? infarct? atac cerebral? alzheimer? boli ale plamanilor? Serifule vezi ca ti-am adunat aici cam 20 milioane de morti anual. Sa nu mai pun la socoteala mortii care au fumat si obezii mai ales din SUA infundati de junk food.
  • -19 (39 voturi)    
    Ce le mai place sa minta!!! (Marţi, 22 decembrie 2020, 8:51)

    Marionette [utilizator]

    Ziceti fratilor ca acum copiii sunt la fel de predispusi sa MOARA ca si adultii, ca de infectat se infectau si pana acum dar nu pateau nimic!!!!
    Acum sa va vad!!!
    Va mai permiteti sa iertati pe cretinii fara masca de langa dvs daca stiti ca asta inseamna ca va puteti ucide copilul ducandu-va acasa dupa ce ati stat langa dementi?
    Va mai permiteti sa lasati bolnavii mintal si infractorii sa faca circ fara masca in Parlament?
    Mai dati voie la buluceala?
    Mai vreti scoala in sistem clasic?
    Mai acceptati profesori nevaccinati?
    • +7 (21 voturi)    
      Si ce propui? (Marţi, 22 decembrie 2020, 9:14)

      marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      Ceva constructiv, sau eterna damnare a celor care nu iti impartasesc opiniile?
    • +8 (22 voturi)    
      si? ne mutam in matrix? (Marţi, 22 decembrie 2020, 9:59)

      liviu_m [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      stam toti în hibernare ptr restul vieții de acum încolo? ar trebui sa va fie evident ca virusul asta nu mai dispare. deja are câteva zeci de mutații, este împrăștiat în toata lumea. ori trăim cu el ori trăim fiecare în bula lui și nu mai interactioenaza nimeni cu nimeni. pe vecie. asta vreți?
      • -2 (6 voturi)    
        Nu. Mergem fara masca si ne omoram copii! (Marţi, 22 decembrie 2020, 11:53)

        Marionette [utilizator] i-a raspuns lui liviu_m

        Ca asa spune Sosoarca!
      • -1 (7 voturi)    
        pana una alta exista vaccin (Marţi, 22 decembrie 2020, 13:01)

        TheBorg [utilizator] i-a raspuns lui liviu_m

        Pana te vaccinezi da, izolare, bula, etc. Dupa vaccin poti reveni la normal. Nu e nevoie sa dispara virusul pentru asta.

        E suficient sa fie vaccinate persoanele vulnerabile pentru a reveni cat de cat la normal. Orice in plus, e un bonus. Deci nu "pe vecie", ci cateva luni.
    • -9 (23 voturi)    
      Lol (Marţi, 22 decembrie 2020, 10:01)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      Nu, nu asta înseamnă.

      Înseamnă fix ce scrie în titlu, și anume că și copiii se pot infecta la fel ca adulții.

      Copiii au de fapt zero șanse să moară.

      Însă mi-aș dori sincer să mori tu, că de la început împrăștii istericale și măsuri naziste pe aici, cu gripa vieții de care mor doar moșii, grașii și diabeticii, de care nu ne pasă.
      • -2 (14 voturi)    
        HP? (Marţi, 22 decembrie 2020, 10:34)

        Lionheart [utilizator] i-a raspuns lui HP

        Cât de josnic poți fi?
        • +5 (7 voturi)    
          Lol (Marţi, 22 decembrie 2020, 13:49)

          HP [utilizator] i-a raspuns lui Lionheart

          Ia-ti smiorcul si du-te frate, ca de un an ne faceti viata grea.

          Esti in grupa de risc ?

          Stai in casa cu catuse de calorifer si pune-ti rudele sa iti aduca ciorba cu sufertasul de 3 ori pe zi.
  • +5 (23 voturi)    
    Când nu poți explica mecanismele... (Marţi, 22 decembrie 2020, 8:54)

    BEDE [utilizator]

    Când nu poți explica mecanismele unor fenomene dai cu statistica. Strângi multe date și vezi ce rezultă procentual...
    Așa și cu acest COVID. Nimeni nu poate explica de ce la mulți nu se manifestă mai rău decât o gripă, dar la vreo 10% este extrem de grav, iar cam 3% mod. De ce? Nu se știe.
    Așa acum și cu noua tulpină apărută. De ce se transmite mai ușor? Doar s-a observat că se transmite mai ușor... Să fie că noua tulpină va deveni dominantă, iar cea mai veche va dispărea mai curând?
    • -2 (18 voturi)    
      Cea veche (Marţi, 22 decembrie 2020, 9:15)

      marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      Tulpina veche a disparut de mult. Exista doar in statistici convenabile.
  • -10 (26 voturi)    
    Panicati-va si vaccinati-va!! (Marţi, 22 decembrie 2020, 9:25)

    xolv [utilizator]

    si nu va dezlipiti de ecranele albastre ascultand Ministerul Adevarului
  • +6 (10 voturi)    
    ... (Marţi, 22 decembrie 2020, 10:14)

    tirolez [utilizator]

    copiii oricum se infectau, doar ca faceau forme mai usoare. Probabil inca fac. Doar in capul unora nu se infectau, din motive necunoscute.
    Numai cati copii stiu eu ca au adus boala in familie prin toamna. Pustime, in general.
  • +6 (8 voturi)    
    În atenția redacției Hotnews (Marţi, 22 decembrie 2020, 11:09)

    AlexHdk [utilizator]

    Nu știu dacă voi vă uitați pe comentariile lăsate de cititorii voștri, pare că nu din modul cum e scris acest articol. Pare că sunteți în aceiași clasa de jurnalism mainstream, în care vă asumați poate mai puțin responsabilitatea decât un livrator de la Bringo. Jurnalismul independent ar trebui să fie una dintre ramurile importante ale democrației. Încercați să nu mai contribuiți la mizeria din presa națională. Fiți un agent al informării, nu al dezinformării.
    În contextul în care lipsa de încredere a populației e atât de acută, faceți un efort și lăsați supozițiile pentru rubrica de comentarii, documentați articolele, veniți cu date clare, preluate de la surse sigure.
    Vă ofer și un exemplu, nu zic că Al-Jazeera e cea mai de încredere sursa, (nu este asta intenția cu care scriu comentariul) dar uitați-vă la standardul pe care îl adoptă în a scrie un articol.
    https://www.aljazeera.com/news/2020/12/21/new-covid-strain-six-key-questions-answered
    Toate cele bune!
  • 0 (10 voturi)    
    ezicstă indicii că are o înclinație (Marţi, 22 decembrie 2020, 11:24)

    di livio [utilizator]

    curat științific, coane Fănică, să am pardon d-un pamplezir...are înclinație ca turnu din Pisa, mai mare, mai mică?...dacă purtăm botnița sub nas se înclină mai tare?...cre că s-a constatat științific că nu-i cerere pt vaccin, nici măcar medicii nu-s entuziasmați...atunci îmi pare normal să apară noi tulpini, tulpina de iarnă, primăvară-vară,tulpina Hugo Boss, tulpina Gucci, tulpina Faucci...luna și tulpina, la noi poate tulpina Arafat sau Musta-Mahler
  • +9 (9 voturi)    
    stiam eu ca am gresit ca am facut covid 2019 (Marţi, 22 decembrie 2020, 11:26)

    Francisc 1 [utilizator]

    daca asteptam oleaca luam de asta nou!
  • +2 (14 voturi)    
    Eu nu mai inteleg nimic (Marţi, 22 decembrie 2020, 11:28)

    mmagic [utilizator]

    Pana acum am avut scolile inchise pentru ca ni s-a explicat cum ca COVID19 actual este la fel de transmisibil la copii ca la adulti, deci scolile trebuie inchise.

    Acum dupa ce am avut scolile inchise cu lunile de zile vine Anglia si ne explica ca avem o noua versiune de COVID19 care se transmite la adulti la fel si la copii ?

    Adica pana acum ni s-au servit miniciuni la pachet pentru ca de fapt covid19 asta mai vechi nu se transmitea la copii?

    Sau poate ca Romania a inventat COVID19 care se transmite la copii ca si la adulti si apoi a ajuns in Anglia ...

    Cine mai spune ca medicii astia stiu ceva de capul lor si ca e o gramada de stiinta sa isi mai puna pofta in cui! Vezi contradictia asta!
  • +2 (6 voturi)    
    O no, au ajuns la Tactica, Copii? (Marţi, 22 decembrie 2020, 17:14)

    Parzivall [utilizator]

    Sa vedem ce masuri se mai iau, daca va gandeati ca ati ajuns la capatul funiei....v-ati inselat, amarnic!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță
Ar trebui să-mi fie rușine că vreau să călătoresc în pandemie? Despre „travel shaming” și „călătoriile ne-esențiale”

Schimbările RCA la decontarea directă ar putea fi inutile și costisitoare: Cât costă acum acest serviciu și ce pericol este în proiectul de OUG inițiat de autorități

Elicoptere grele pentru IGSU: Lockheed Martin propune 12 elicoptere Black Hawk construite în Polonia și cu mentenanța la Romaero pentru 273 milioane de euro / Ce alte oferte au fost depuse

Cum a început „nebunia Ivermectinei” în România și ce știm până acum despre acest medicament. Medic: Nu trebuie să plecăm de la ideea că e miraculos înainte să i se demonstreze clar eficiența

De ce nu are România credite bancare pentru studenți? Cum funcționează un asemenea mecanism în alte state

Ce conține o doză de vaccin Pfizer, în afară de ARN mesager: Grăsimi, sare și zahăr / La ce folosesc ”ingredientele”

Claudiu Năsui i-a solicitat premierului Cîțu numirea unei persoane acuzată de colaborare cu Securitatea în funcția de secretar general / De ce orice numire de secretar de stat nu poate respecta acum legea- Documente

Liberalizarea pieței energiei / Diferențe de până la 19% dintre prețul serviciului universal și cel mai mic preț de pe piață

UPDATE Cîmpeanu: „Elevii care au vulnerabilități sau aparținători cu vulnerabilități, certificate medical, vor putea învăța online; profesorii vor putea preda online” / Petiție pentru reintroducerea sistemului hibrid

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by