​Coronavirus România: Alte circa 6.500 de cazuri în ultimele 24 de ore / 168 de decese / Record nou de pacienți la terapie intensivă

de C.V.     HotNews.ro
Vineri, 11 decembrie 2020, 13:08 Actualitate | Coronavirus


Coronavirus Romania
Foto: Facebook / MApN
Alte 6.460 de noi cazuri de COVID-19 au fost raportate în ultimele 24 de ore în România, în urma a 30.246 de teste (21%). Bilanțul a ajuns la 545.567, potrivit datelor transmise vineri de Grupul de comunicare strategică. În ultima zi s-au înregistrat alte 168 de de decese, iar 1.299 de pacienți sunt spitalizați la terapie intensivă.


Până astăzi, 11 decembrie, pe teritoriul României, au fost confirmate 545.567 de cazuri de persoane infectate cu noul coronavirus (COVID – 19). 443.168 de pacienți au fost declarați vindecați.

În urma testelor efectuate la nivel național, față de ultima raportare, au fost înregistrate 6.460 cazuri noi.

Până astăzi, 13.116 persoane diagnosticate cu infecție cu SARS – CoV – 2 au decedat.

În intervalul 10.12.2020 (10:00) – 11.12.2020 (10:00) au fost raportate 168 decese (97 bărbați și 71 femei).

Dintre acestea, 1 deces a fost înregistrat la categoria de vârstă 20-29 de ani, 2 decese la categoria de vârstă 30-39 de ani, 8 decese la categoria de vârstă 40-49 de ani, 16 decese la categoria de vârstă 50-59 de ani, 44 decese la categoria de vârstă 60-69 ani, 49 decese la categoria de vârstă 70-79 ani și 48 decese la categoria de peste 80 de ani.

155 dintre decesele înregistrate sunt ale unor pacienți care au prezentat comorbidități, pentru 9 pacienți decedați nu au fost înregistrate comorbidități, iar pentru 4 pacienți decedați nu au fost raportate comorbidități până în prezent.

În unitățile sanitare de profil, numărul total de persoane internate cu COVID-19 este de 12.319. Dintre acestea, 1.299 sunt internate la ATI.

Până la această dată, la nivel național, au fost prelucrate 4.386.813 teste. Dintre acestea, 30.246 de teste au fost efectuate în ultimele 24 de ore, 20.287 în baza definiției de caz și a protocolului medical și 9.959 la cerere.

Pe teritoriul României, 40.530 persoane confirmate cu infecție cu noul coronavirus sunt în izolare la domiciliu, iar 11.527 de persoane se află în izolare instituționalizată. De asemenea, 66.100 de persoane se află în carantină la domiciliu, iar în carantină instituționalizată se află 116 persoane.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















12583 vizualizari

  • -15 (31 voturi)    
    ha (Vineri, 11 decembrie 2020, 13:16)

    martel55 [utilizator]

    am palfonat umarul de ifnectari prin reducerea numaruluid e teste..daca s-ar face pe bune anchete epidemilogice si s-ar adapta la realitatea deifnita aia de caz data de INSP (mana in mana cu ministerul sanatatii) permitandu-se testarea contactilor (acum te pun in izolare si iti iterzic sa te mai testezi si la privat chiar daca vrei), am fi mai apropae de cifrele reale si am controla cat de cat pandemia....la noi insa s emerge pe principiile de dinainte de 89, daca ascundem cazurile prin blocarea testarii, acestea nu exista (in statistici, ca altfel, mai ales prin zona rurala daca mergem, e jale cati "raciti" sunt pe care nu ii testeaza nimeni)
    • +3 (11 voturi)    
      eu cred ca (Vineri, 11 decembrie 2020, 13:32)

      EuInsumi [utilizator] i-a raspuns lui martel55

      Nu se mai fac atat de multe teste la cerere pentru ca nu mai sunt concedii
    • +6 (16 voturi)    
      In apa se vede invers (Vineri, 11 decembrie 2020, 13:36)

      Ccoto [utilizator] i-a raspuns lui martel55

      Si daca numarul de teste a scazut pentru ca a scazut numarul de infectari? Naiba sa va inteleaga pe voi, postacii, ba se raporteaza din burta mai multe cazuri, ba se fac putine teste ca sa iasa mai putine cazuri.
      Raspunde la o intrebare simpla: Cand numarul de cazuri de infectare scade in mod real (indiferent cum, vaccin/restrictii/masca, etc), ce trebuie sa se intample ca sa fii multumit si sa recunosti ca da, e real, numarul de cazuri scade...? Spune un indicator sau o serie de date care sa fie relevante si multumitoare pentru tine.
      • +2 (12 voturi)    
        cat mi-as dori sa aveti dreptate... (Vineri, 11 decembrie 2020, 14:56)

        festina [utilizator] i-a raspuns lui Ccoto

        Din capu' locului, nu-i iau in seama pe negationisti, inconstienti sau cei care cauta cu orice pret nod in papura cand interpreteaza informatiile oficiale.
        Personal sunt convins ca nu e nicio conspiratie in masluirea informarilor zilnice, asta abereaza niste lunatici.

        Dar nu pot sa nu ma intreb de ce dracu' scade nr de testari?
        In saptamanile 43-48 se testau zilnic cca 35.000 (vorbesc de zilele "full", din timpul saptamanii) iar acum numai cca 30.000.

        Sa fie intradevar, cum spuneti Dvs, cererea reala de testare mai mica sau incapacitatea DSP de a urmari contactii si a le cere testarea?
        Daca Dvs aveti dreptate e o veste buna, dar daca se intampla ceea ce presupun eu, atunci e nashpa.

        Pare ca suntem in continuare pe o panta usor descendenta, dar asta se bate cap in cap cu factorul de reproductie R care e iar supra-unitar in tara, iar in Bucuresti e de-a dreptul ingrijorator (in ultimele 3 zile variaza intre 1,16 azi si 1,24 acu' 3 zile, ceea ce inseamna din nou crestere exponentiala).

        Indiferent cine are dreptate (sper ca Dvs) , eu va rog sa nu lasati garda jos si sa va protejati in continuare.
        Daca acu' cateva luni nu intrevedeam nicio speranta reala de a ne relua vietile normale, acu' avem optiunea vaccinarii. Inca putina rabdare si scapam de nenorocirea asta.
        Sanatate si paziti-va!
        • 0 (4 voturi)    
          Numar de teste (Vineri, 11 decembrie 2020, 16:40)

          Ccoto [utilizator] i-a raspuns lui festina

          In cifre absolute, da, numarul de teste e mai scazut decat acum 3 saptamani, cand se ajungea la 35.000 in zilele pline. Totusi, proportional, acum se fac mai multe teste decat in perioada de maxim, pentru a identifica un bolnav.
          Daca la 35.000 teste gasesti 10.000 bolnavi, faci practic 3.5 teste pentru a gasi un caz.
          Cand faci 30.000 teste si gasesti 6.500 bolnavi, practic faci 4.6 teste pentru un caz.
          Cam asta e explicatia scaderii testelor odata cu scaderea cazurilor.
          Si o intrebare retorica...atunci cand ajungem la 100 cazuri pe zi, cate teste ar trebui facute, 30.000 sau 35.000 ? Sau 500-1.000?
          In concluzie, cred ca suntem pe trend descendent si o sa ne oprim o perioada pe la 1.000-1.500 cazuri pe zi.
          • +1 (3 voturi)    
            da, stiu (Vineri, 11 decembrie 2020, 18:03)

            festina [utilizator] i-a raspuns lui Ccoto

            se numeste rata de pozitivizare si a scazut de la o medie de 26-28% acu' 3 saptamani la cca 22% saptamana asta.
            E un criteriu important de luat in calcul pt a vedea trendul.

            Dar tot specialistii spun ca la o rata de peste 5% de pozitivizare nu se testeaza destul si exista pericolul sa scape multe cazuri "pe sub radar".

            De accea eu afirm ca trebuie sa testam mai mult, macar sa ne apropiem de capacitatea de testare pe care o avem (50k) ca sa avem o imagine mai reala. Ca tot noua o sa ne fie mai bine in final, sa luam masuri in cunostinta de cauza.

            Poate ma insel...
            • -1 (3 voturi)    
              Are sens sa testezi mai mult doar daca ... (Vineri, 11 decembrie 2020, 22:47)

              Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui festina

              ... iti permiti, si cand testezi pentru a masura. Noi testam pentru a descoperi cine trebuie tratat.

              Cata vreme se testeaza toti simptomaticii, ii cam identifici pe toti cei ce au nevoie de tratament - unul fara simtpome n-are nevoie de tratament.

              Tot asa, cata vreme testezi toti simptomaticii si contactele tuturor celor descoperiti pozitivi se pun in izolare/carantina, se limiteaza eficient raspandirea infectiei.

              Avem intr-adevar o problema cu faptul ca anchetele epidemiologice nu se fac suficient de rapid, da' la problema aia un numar mai mare de teste nu ajuta.

              Ar fi intr-adevar mai ieftin, dpv social, sa ii testezi pe toti cei ce-i trimiti in carantina sau izolare, da' pt. aia n-ar ajunge capacitatea noastra de testare, ci ar trebui marita de multe ori, potential pana bine peste suta de mii de teste pe zi. Daca la fiecare simptomatic identifici doar cate 3 persoane, in medie, pe care trebuie sa le pui in izolare, pe alea trebuie sa le testezi si imediat, si peste trei zile, si peste cinci, ca sa filtrezi cei care chiar au luat boala si sa le dai liber celor sanatosi. In perioada de incubatie, e prea putin virus in organism ca sa iasa testul pozitiv, si incubatia e variat de rapida de la o persoana la alta. Asa ca n-ai castiga mult.

              Daca ne uitam la altii, care la o adica si-ar permite sa-i testeze pe cei pe care noi ii punem in izolare, nici ei n-o fac. Tocmai din motivul pe care l-am descris.
              • 0 (4 voturi)    
                Cine trebuie tratat? (Sâmbătă, 12 decembrie 2020, 5:41)

                Fu Leng [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

                Are you fucking kidding me? Adica cine trebuie sa moara intr-un spital, romanesc?!!!!
    • +1 (3 voturi)    
      Zi si mie o tara in lumea asta (Vineri, 11 decembrie 2020, 14:26)

      DanielM65 [utilizator] i-a raspuns lui martel55

      Unde se fac lucrurile corect.
      • +1 (5 voturi)    
        SCADERE cu 500 de cazuri fata de ieri. (Vineri, 11 decembrie 2020, 16:14)

        Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui DanielM65

        si totusi PRESA anunta 'recorduri' desi e o SCADERE a nr de cazuri
  • +2 (10 voturi)    
    Corectati (Vineri, 11 decembrie 2020, 13:22)

    Altiro [utilizator]

    168 decese, nu 178.
  • -2 (12 voturi)    
    scade (Vineri, 11 decembrie 2020, 14:05)

    costelo999 [utilizator]

    e bine, in ritmul asta pina vine vaccinul, nici nu mai avem nevoie de el, bani dati aiurea, hihihihihhihi
  • +7 (11 voturi)    
    Pentru Martel (Vineri, 11 decembrie 2020, 14:42)

    Lionheart [utilizator]

    Ți-a trecut prin cap și varianta că scăderea numărului de infectări se datorează măsurilor restrictive?
    • +1 (3 voturi)    
      Ar fi imposibil (Vineri, 11 decembrie 2020, 16:36)

      Martinezu [utilizator] i-a raspuns lui Lionheart

      Nu trece nimic prin beton
  • +4 (10 voturi)    
    e foarte simplu (Vineri, 11 decembrie 2020, 15:42)

    hcoanda [utilizator]

    Calculati rata de pozitivare si urmariti trendul.
    Asa se poate asigura o comparabilitate a datelor.
    Rata de pozitivare e in scadere de la 30% la aprox. 20% deci masurile care s-au luat au fost bune si incep sa dea rezultate.
    • +1 (3 voturi)    
      aici aveti dreptate... (Vineri, 11 decembrie 2020, 16:29)

      festina [utilizator] i-a raspuns lui hcoanda

      ...
      • 0 (2 voturi)    
        Doar o problema (Vineri, 11 decembrie 2020, 22:51)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui festina

        Numarul de reproducere e in crestere. Frica mi-e ca in conditiile astea iar o sa avem crestere cat de curand.

        Azi a trebuit sa ies din casa. E o agitatie si-o viermuiala pe strazi de zici ca toata lumea a fost impunsa de streche, cel putin in orasul in care locuiesc io. Aia explica cresterea numarului de reproducere - aici e deja binisor supraunitar.
    • 0 (6 voturi)    
      Nu-s masurile, e tot Virusul (Vineri, 11 decembrie 2020, 20:43)

      Fu Leng [utilizator] i-a raspuns lui hcoanda

      Daca nu ai observat, ca si la gripa, e cu ups and downs.
      • +3 (3 voturi)    
        ups and downs (Sâmbătă, 12 decembrie 2020, 11:49)

        festina [utilizator] i-a raspuns lui Fu Leng

        e fix cum percepe lumea frica si lehamitea de a se proteja. Cum scade nr de infectari, cum incepem sa lasam garda jos. Si o luam de la capat.

        Masurile scad infectarile, dar ar trebui sa le mai si respectam.

        In loc sa fim consecventi in a respecta regulile, ne dam cu stangu-n dreptu' ca masochistii/prostii...
  • 0 (8 voturi)    
    Mi-e mila de cei de la ATI (Vineri, 11 decembrie 2020, 19:46)

    Fu Leng [utilizator]

    E ca si cum s-ar fi dus la ghilotina! Ati vazut in destule articole recente de cum de moare in spital in Romania!!!
    • +2 (2 voturi)    
      Fara tub (Sâmbătă, 12 decembrie 2020, 12:47)

      gamma [utilizator] i-a raspuns lui Fu Leng

      ...mori imediat . Vezi ce a facut colegul tau brancardierul .


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by