Articol actualizat

FOTO&VIDEO "Terapia Intensivă s-a mutat pe holuri". Imagini dramatice din Institutul Matei Balș: Pacienți cu COVID-19 conectați la oxigen direct pe holul spitalului

de Alina Neagu     HotNews.ro
Miercuri, 25 noiembrie 2020, 0:03 Actualitate | Coronavirus


Holul Institutului Matei Bals
Foto: Constantin Vasile Ifteme
Pacienți cu COVID-19 sunt întinși pe paturi de campanie sau conectați la oxigen direct pe holul Institutului Matei Balș din București, din cauză că în secția de Terapie Intensivă și în saloane nu mai sunt locuri. Imagini dramatice din Institutul Balș au fost publicate în mediul online de un tânăr din București infectat cu coronavirus. "Vedem o realitate a acestor zile şi situaţia nu e numai la Matei Balş", a comentat medicul Adrian Marinescu.

Imaginile au fost publicate în mediul online de Constantin Vasile Ifteme, medic veterinar din București și pacient cu COVID-19.


"Cam așa arată holurile spitalului Matei Balș cu bolnavi de Covid, este înspăimântător, nu mai au pe unde să îi așeze, pacienții stau pe scaune la oxigen, sunt internați pe paturi de campanie. Terapia intensivă s-a mutat pe holuri. Nici nu vreau să vă spun ce muncă duc medicii, de dimineață nu i-am vazut să bea un pahar de apă. Oameni buni, trebuie să înțelegem că sistemul sanitar nu mai are cum să facă față, cât de curând intră în colaps, daca nu e deja", este mărturia lui Constantin Vasile Ifteme.








Medicul Adrian Marinescu: "Vedem o realitate a acestor zile şi situaţia nu e numai la Matei Balş"

"Vedem o realitate a acestor zile şi situaţia nu e numai la Matei Balş. În condiţiile în care în Capitală avem în mod constant 1.500 de pacienţi şi, hai să facem un calcul, să ne gândim că 20 la sută dintre aceştia au nevoie de oxigen, au nevoie de un loc să se interneze, e clar că numărul de locuri pe care îl avem - şi indiferent cât am reuşi în fiecare zi să facem şi asta se întâmplă şi sâmbăta, duminica - nu este suficient. Şi atunci pacienţii trebuie să fie ajutaţi. Până în momentul când reuşim să-i transferăm în altă parte sau să facem locuri în spital, ei rămân în camera de gardă. E adevărat că primesc tratamentul cu oxigen, primesc tratamentul necesar, dar sunt imaginile pe care dvs. le vedeţi. E, până la urmă, un lucru real”, a explicat, marţi seara, la Digi24, medicul Adrian Marinescu, citat de News.ro.

Medicul de la Matei Balș a spus că se întâmplă în mod constant să fie şi peste 30 de pacienţi în camera de gardă, în condiţiile în care numărul de paturi este de 19, maximum 20.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





23900 vizualizari

  • +45 (67 voturi)    
    Stai asa (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 0:19)

    RaduMischie [utilizator]

    Cat va dura pana se gaseste unul sa zica ba ca e trucaj, ba ca cel care a postat nu exista sau i-a fost clonat contul sau a luat bani, ba ca poza e de asta vara, ba ca nu e din Romania, ba ca aia si aialalta?
    • -38 (56 voturi)    
      Condițiile mi se par bune. Mult spatiu liber. (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 0:53)

      Argon [utilizator] i-a raspuns lui RaduMischie

      Condițiile din acel spital mi se par bune. Remarc foarte mult spațiu liber. Risipa as putea zice.
      • +30 (44 voturi)    
        ? (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 2:17)

        TheNamelessOne [utilizator] i-a raspuns lui Argon

        tu ai comentat ca nu aveai ce face azi? nici in gluma nu poti spune asa ceva.
        • -6 (12 voturi)    
          inseamna ca n-ai vazut.. (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 10:53)

          Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui TheNamelessOne

          ... spital in India. sau ce, crezi ca Romania e mai dezvoltata?
      • +11 (23 voturi)    
        Aceasta interventie.... (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 6:00)

        Seby30 [utilizator] i-a raspuns lui Argon

        oglindeste ce fel de om esti. Acesti oameni care sunt in acele paturi au luat bani si sunt platiti bine ca sa spuna ca au Covid. Nu-i asa? :)))
        • -5 (11 voturi)    
          nu... oamenii n-au luat bani.. (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 10:54)

          Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Seby30

          .. oamenii au dat bani pe spaga. aia care-au impins spaga mai babana au pat mai la geam.
      • +15 (21 voturi)    
        Așteptăm (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 8:01)

        Ragnagorsk [utilizator] i-a raspuns lui Argon

        să ne uimești cu un selfie din acel "mult spațiu liber", cu larghețe "risipit"...
    • +10 (10 voturi)    
      Nu dureaza nimic, (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 11:36)

      1anonim [utilizator] i-a raspuns lui RaduMischie

      Holuri pline am mai vazut si la multe alte spitale, prin Italia, Spania..Nu e nici o noutateș la fel e si cu oxigenarea pe coridoare. Ba la Brgamo am vazut ca au ajuns cu oxigenul si la masinile de salvare, pacientii erau tinuti in salvari, ca nu era loc in spital, si erau pusi la oxigen. Comentariul cu trucajul , cu clonarea sunt prostii ale celor care nu au habar ce e in realitate.
  • +18 (46 voturi)    
    ptr cei care nu cred, (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 0:20)

    Coco Whistle [utilizator]

    ptr cei care nu se vaccineaza, ptr cei care sint ca toma..i-as invita la o plimbare pe holuri, poate se vor sensibiliza...in cazul de fata singura autoritate care ar trebui sa 'take over' ar fi armata. deci, unde sinteti tovarasi?
    • -13 (37 voturi)    
      Flacau, daca vrei sa te vaccinezi, cine te ... (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 1:56)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

      Flacau, daca vrei sa te vaccinezi, cine te impiedica? Ce tot stabilesti tu cine trebuie sa se vaccineze? Daca oamenii nu vor, cu ce ocazie vrei tu sa-i plimbi pe holurile de la Matei Bals? Daca tu ai un singur neuron, trebuie sa te expuna astia de viu, la Antipa, sau cum rationezi?
    • +12 (36 voturi)    
      Sau ... (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 7:39)

      radionet [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

      Nu as obliga pe nimeni sa se vaccineze. Dar ar conditiona angajatorii si scolile sa primesca doar pe cei vaccinati. La fel hotelurile sa primeasca doar persoane vaccinate. De iesit si de intrat in tara doar daca esti vaccinat. Etc
      • +10 (30 voturi)    
        de acord (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 10:01)

        festina [utilizator] i-a raspuns lui radionet

        si-asa anti-vaccinistii sunt adeptii conspiratiilor. Se pot retrage linistiti in pesteri sau in Matrix
      • -7 (29 voturi)    
        Da, da... (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 10:24)

        sorance2000 [utilizator] i-a raspuns lui radionet

        , si asa se naste o dictatura medicala.
        • +7 (25 voturi)    
          Mie imi e frica de dictatura prostiei (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 11:05)

          treos [utilizator] i-a raspuns lui sorance2000

          Pentru asta militeaza antivaccinistii si conspirationisti Covid.
      • -5 (29 voturi)    
        ai uitat de mancare (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 10:43)

        Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui radionet

        sa li se interzica si accesul la mancare anti-vaxxerilor. sa fie lasati sa moara in ghetto-uri sau stai, cel mai bine ii ducem in niste lagare de izolare pentru a proteja intreaga populatie de covidul ucigas care face miliarde victime in Romania.

        inapoi in '33.
        • +7 (19 voturi)    
          De ce? (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 11:06)

          treos [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

          Ai o gandire totalitara. E suficient sa fie vaccinati si obligati sa respecte masurile de siguranta ca restul lumii.
          • -6 (14 voturi)    
            care e diferenta? (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 12:28)

            Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui treos

            care e diferenta intre vaccinul fortat pentru "binele tuturor" si "exterminarea evreilor" pentru salvarea economiei sabotate de ei?

            dar intre un vaccin fortat pentru binele tuturor si prelevarea fortata a unui rinichi pentru ajutarea societatii care are multe cazuri de insuficienta renala?

            care e diferenta intre a discrimina pe motiv ca un om nu vrea sa se vaccineze pentru ca are anumite credinte (sau poate se informeaza mai mult, nu stiu) si a discrimina populatia gay care e principalul vector de transmitere a HIV ?

            care e diferenta intre a duce in gulag pe antivaxxeri si a duce in gulag toti oamenii fara adapost, cersetorii, tiganii, evreii?

            totul incepe cu o stea galbena in piept sau cu o premisa mai autentica sau mai putin autentica, documentata sau mai putin documentata ca realitatea e cea impusa de organul de guvernamant.

            asa a inceput si in 1933, asa va fi si acum si daca lumea n-o sa se trezeasca, curand va realiza ca intre fascism si democratia din 2020 nu e nicio diferenta.

            sigur, cand zilnic auziti de cazurile de covid, mortile si spitalele "pline" e greu sa puneti in context si sa vedeti ca in Romania se moare de 30 de ori mai mult decat de covid si ca in Romania s-a murit mereu, la fel, e greu sa ganditi logic, ganditi cu creierul reptilian unde e doar frica. frica cultivata zi de zi de televiziune si guvern fara o baza reala (in 2010 cu gripa porcina a fost la fel? a facut 600k de victime).
      • -1 (13 voturi)    
        Sau... Drepturile Omului? (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 11:41)

        RDU2 [utilizator] i-a raspuns lui radionet

        Unul dintre ele este dreptul la educatie, nu ai voie sa il restrangi in baza obligativitatii unui vaccin. Mai ales ca acel vaccin nu este disponibil (inca) pe scara larga, nu se poate administra la liber, sunt persoane care au contra-indicatie din partea medicilor la orice vaccin etc.
        Sa se vaccineze cine doreste / se stie in zona de risc, daca vaccinul chiar este eficient nu vad de ce ar mai avea probleme din cauza ca unii sunt nevaccinati. Atata timp cat vaccinul ma protejaza, este treaba altora ca nu vor sa se vaccineze, nu am nicio problema sa mearga la scoala cu copiii mei.
    • +12 (14 voturi)    
      Am dorit sa fac antigripal anul acesta (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 8:31)

      MAGArusul [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

      Asa cum am facut in ultimii 20 de ani. Surpriza: pentru prima data nu am gasit vaccinul.
      • -7 (19 voturi)    
        n-ai nevoie de antigripal (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 10:44)

        Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui MAGArusul

        in 2020 gripa a disparut, uita-te pe statistici.
        • +7 (9 voturi)    
          Eu nu am discutat despre necesitatea (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 10:51)

          MAGArusul [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

          Vaccinului ci despre existenta lui pe piata.
      • -5 (13 voturi)    
        n-ai dat tu spaga unde trebuie.. (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 10:56)

        Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui MAGArusul

        ... altfel gaseai orice.
        • +3 (3 voturi)    
          Posibil (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 18:18)

          MAGArusul [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

          Insa in final nu am mai facut avand in vedere ca atunci cand ies din casa ies pe camp.
    • -5 (25 voturi)    
      si totusi, (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 8:51)

      exis [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

      poti sa crezi dar sa nu te vaccinezi?
      • -4 (18 voturi)    
        poti. (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 10:57)

        Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui exis

        ... dar hipsterii vaccinisti se cred superiori ca ei il fac :) se lauda pe facebook ca au facut vaccin.
        • +4 (6 voturi)    
          si covidioti antivac. se cred superiori ca nu fac (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 15:56)

          UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

          vaccinul...cine e mai inteligent?
    • -6 (26 voturi)    
      ? (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 9:25)

      Hexadanus [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

      Survival rate: better than 99%.
      Ce ne facem cand o sa avem de-a face cu un virus cu mortalitate de mai mult de 5%? Ne sinucidem in masa, dinainte?
      Am un unchi care a murit de covid, 85 de ani.
      Stiu familie care si-a pierdut pruncul la cateva luni, Gripa tip A.
    • -5 (27 voturi)    
      NU ma vaccinez nici dupa 1000 de stiri ca asta (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 10:40)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

      eu stiu ca e propaganda si nu ma afecteaza in nici un fel
      • +5 (27 voturi)    
        Nu e dupa tine (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 11:07)

        treos [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        Te vaccinezi ori te muti in jungla, in societate printre oameni civilizati oricum nu vei fi lasat
        • -4 (14 voturi)    
          bine Adolf (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 11:52)

          Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui treos

          ti-am inteles opinia, cine te mai deranjeaza? pe cine mai trimitem in gulag?

          nevaccinatii pentru o boala cu 99,97% rata de supravietuire.
          cancerosii? obezii? aia cu hepatita?
          aia cu hpv, aia cu hiv?
          aia care racesc iarna?

          ce mai ai pe lista? pe cine sa mai dam afara din societate ca sa te simti in siguranta?
        • -6 (10 voturi)    
          în junglă sau în cazarmă, tăt aia (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 11:57)

          di livio [utilizator] i-a raspuns lui treos

          cu pensie specială militară...dv. sînteți de serviciu azi, e bine, spor la muncă...da oare vă vom mai întîlni pe ici-șa cu același nick?...cre că nu, dăcît o părere
  • -25 (49 voturi)    
    clar (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 0:34)

    cucuveauamov [utilizator]

    Dragnea si PSD ii tin pe oameni pe holuri ...daca ar fi fost Klaus presedinte, si-ar fi transformat 5 case in cinci spitale ...pare ghinion am avut
    • +25 (35 voturi)    
      Alea pe langa spitalele construite de PSD deja? (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 1:09)

      UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Mai tineti minte cate spitale ne-a promis PSDul de la USL incoace?
      Unde sunt spitalele postacule PSDist?
      • -3 (9 voturi)    
        sic (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 14:09)

        costelo999 [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

        le zugraveste peneleu le doteaza si le inchide, nu a zis ficusu ca avem 3000 de paturi la ati ? ele sunt in spitalele care le zugraveste si doteaza peneleu
  • -19 (53 voturi)    
    Lol (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 2:05)

    HP [utilizator]

    Așa, și ?

    Cu ce e de vină populația ?

    E un virus fără leac, ce afectează aproape absolut bătrânii și bolnavii cronici.

    Dacă stau pe holuri e pentru că sistemul medical e praf, iar asta nu e vina noastră, ci a politicienilor.

    Mor ăștia dar mor și cei bolnavi cronic, cu cancer, dar de ăia nu îi pasă nimănui.

    A se scuti. Ridicați restricțiile.
    • -7 (35 voturi)    
      Pai asta-i rolul presei (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 5:06)

      shobolanul de santina [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Sa bage spaima-n populatie.
      De spitalele fara pacienti nu zice nimeni nimic. Sunt Spitale speciale Covid in Moldova (Iasi, Bacau...) goale!
      Dar Presa e platita de putere (fara gluma!) sa publice anunturile finantate de Stat : Purtati Masca, Platiti cu cardul etc cu zeci de mii de lei pe luna per site/post radio/ziar publicat. Adica mesaje de "interes public" care ar trebui sa fie publicate gratuit.
      Deci banii se sifoneaza legal si presa arata trei paturi pe un hol de spital...

      Modus Operandi:
      - creeaza un subiect de interes public (pandemie, amenintare cu razboi, revolte)
      - amplifica artificial prin toata media (platita) sau inchide opozantii pentru ca difuzeaza "date false")
      - demonizeaza pe cai care nu cred sau sunt impotriva actiunilor statului
      - introdu metode de urmarire a populatiei (aplicatii pe telefon, controlul deplasarilor)
      - penalizeaza pe cei care nu se supun
      - controleaza tranzactiile (plata online) implicit finantele fiecarui om
      Control total al populatie prin frica (murim!!!) , forta (politie, armata si jandarmi pe strazi) si finante (plati cu cardul, control asupra bancilor implicit a finantelor personale) si tu , ca Stat, ai putere absoluta, nu te intreaba nimeni ce faci, cu ce bani si de ce.
      Parerea mea.
      • +3 (31 voturi)    
        mai shobolane (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 10:09)

        festina [utilizator] i-a raspuns lui shobolanul de santina

        mai tu esti deja cipat si nu stii :)
        Ai grija, te rog, ca paranoia cu conspiratia te poate destabiliza de tot. Sa nu "vezi" cumva dusmani si prin casa si, Doamne fereste, sa faci ceva nesabuit.
        Sa stii ca oculta mondiala are in manualul de modus operandi si naivi (unii le-ar spune idioti utili) ca tine, sa vada lumea ce aberatii debiteaza cei care "rezista".
        Parerea mea :)
        • -5 (33 voturi)    
          Mai festino! (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 10:45)

          shobolanul de santina [utilizator] i-a raspuns lui festina

          Tu folosesti punctul trei de mai sus.
          Ia zii, cine-i mai idiot: ala care sta inchis in casa cu botnita sau ala care umbla liber fara? Ala care se uita pe statistici si vede ca rata de mortalitate e de 0.3% sau ala care vede morti gramada? Ala carte inghite tot pe nerasuflate sau cel care le mai si mesteca un pic?
          PS: am trecut prin trei "epicentre" de diferite tipuri de "gripa" (SARS, Chicken Fever, Mad Cow) inainte si am supravietuit. Nu-ti fa tu griji ca stii ce se spune de ala care moare de grija altuia.
          Stai linistit, cumpara botnite, dezinfectant, manusi si stai in casa. Tu esti util pentru Stat. Un idiot dar util.
          Parerea mea.
          • +6 (22 voturi)    
            Raspuns (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 11:08)

            treos [utilizator] i-a raspuns lui shobolanul de santina

            Idiot e ala care umbla fara masca. Infecteaza pe altii si face pe viteazul, dar de fapt e un iresponsabil vesel.
            • -5 (13 voturi)    
              Sunt dou chestii de lamurit (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 11:46)

              shobolanul de santina [utilizator] i-a raspuns lui treos

              1. Nu infectez petru ca nu sunt infectat
              2. Daca sunt infectat nu te infectez pentru ca tie ti-e frica si porti masca (bravo!)
              Ai mers toata viata ta fara masca mai putin anul 2020...deci esti idiot?
          • +6 (16 voturi)    
            mi-ai luminat dimineata... (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 11:28)

            festina [utilizator] i-a raspuns lui shobolanul de santina

            esti haios. Conspirationist, da' haios.
            Lucrurile ar putea ramane asa, cu mici intepaturi intre noi, daca situatia sanitara n-ar fi grava si unii nu s-ar chinui sa o nege.
            Si bag de seama ca tu esti mai speriat de dictatura mondiala decat sunt eu de Covid
            Te anunt ca ies zilnic din casa,dar sunt precaut si port "botnita" peste tot, Si da,
            folosesc dezinfectant de maini:)
            Cat despre cele 3 "epicentre" trecute, banuiesc ca ai observat cum s-au umplut spitatele si au murit oamenii cu milioanele de la "Mad Cow":) . Faci sofisme.
            Ramane cum am stabilit...
            • -5 (13 voturi)    
              Nu uita (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 11:49)

              shobolanul de santina [utilizator] i-a raspuns lui festina

              Sa porti si crema anti-UV cu indice mare de protectie si prezervativ tot timpul ca ..cine stie...
              Festina lente....ramane exact cum am stabilit, intradevar.
          • +5 (13 voturi)    
            Sobolan (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 11:56)

            helvig [utilizator] i-a raspuns lui shobolanul de santina

            Astia nu stau ascunsi prin gauri mizere si se hranesc din gunoaie? Acum scoateti capul la lumina sa spuracati lumea cu tampeniile voaste? Hai inapoi la ghena cu voi.
        • -5 (25 voturi)    
          de idiotii de la davos ai auzit? (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 10:46)

          Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui festina

          se numeste "the great reset" si n-are legatura cu covidul dar minune, se potriveste cu ce zice sobolanul
          • +5 (19 voturi)    
            hai ca m-ai convins... (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 11:09)

            festina [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

            iei o carte/opinie (the great reset) si brusc totu' devine clar, mai ceva ca picaturile-n ochi. Iti sugerez si "Capra cu trei iezi", sa ai o perspectiva mai larga:)
            • -5 (9 voturi)    
              asa e, m-ai convins (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 11:57)

              Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui festina

              ai facut un pic misto si totul s-a rezolvat.

              totul e o conspiratie, stati linistiti la locurile voastre caci vi s-a pregatit si voua un loc in noul normal pregatit de Davos. Lumea va avea mereu nevoie de idioti utili pentru diferite task-uri. Trebuiesc doar luati in evidenta ca asseturi pentru a sti cand sa-i muti dintr-un tarc intr-altul, cand trebuie sa mai scapi din vite, din astea.

              pentru cei care nu sunt oi aveti:

              https://greatreset.com/
              https://www.weforum.org/great-reset

              Bucurati-va, in 10 ani nu veti mai detine nimic, nu veti avea intimitate si veti fi fericiti conform "the great reset".
      • +8 (18 voturi)    
        eu sunt mai pervers, asa (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 10:25)

        natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui shobolanul de santina

        pe mine ma excita sa-mi platesc facturile online si la magazin cu cardul :)

        restul sunt OZN-uri din ciclul "tot Universul asta are ceva cu mine"
    • +18 (30 voturi)    
      Pe bune? In Italia si in Spania ce a fost? (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 6:01)

      Seby30 [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Si acolo e sistemul praf? Mai nou si in Germania sunt probleme...nici sistemul germani nu mai e performant? Ne lasi?
      • -10 (28 voturi)    
        Lol (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 9:47)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui Seby30

        Tocmai, cu toate restrictiile, tot au murit aia, si mor in continuare.

        Solutia e sa lasi virusul sa treaca prin populatie in mod natural.

        Cine moare, aia e.
        • +10 (16 voturi)    
          de ce n-am pune-o si de o ciuma, holera (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 10:26)

          natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui HP

          ca si-asa e supraaglomerata planeta
          • -7 (11 voturi)    
            sa stii... (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 11:00)

            Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui natbl73

            .. ca nu suna rau.
    • -12 (18 voturi)    
      Just (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 7:21)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui HP

      .
    • +13 (29 voturi)    
      Deci (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 8:45)

      Florinm11 [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Tu zici sa se ridice restricțiile ca oricum mor aia bătrâni și aia bolnavi și tu de fapt ești tânăr și nu te interesează. Ești un bou.
      • -8 (28 voturi)    
        Lol (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 9:48)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui Florinm11

        Nu doar eu, ci majoritatea oamenilor intregi la cap.

        Masurile astea sunt luate de ochii fraierilor, ca nu cumva sa zica cineva dupa aia ca nu si-au facut treaba.

        E corectitudine politica dusa la extrem.

        In realitate ne doare in cot ca mor aia batrani si bolnavi, dar ne doare cu adevarat cand ni se impun restrictii anticonstitutionale si care au facut economia planetei praf.
        • -7 (21 voturi)    
          Interesant e (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 11:15)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui HP

          Interesant e ca moderatorul HN m-ar bloca imediat daca i-as spune unuia ca-i bou, vad ca regulile nu se aplica tuturor.
          In realitate este asa cum spui. Mie mi-a murit cineva apropiat saptamana trecuta (nu de covid) si nimanui nu i-a pasat (incepand cu spitalul si terminand cu orice soi de institutie sau cetatean - care nu-i membru al familiei) si nu-i pasa. Nici n-ar avea de ce, oamenii mor tot timpul, ne pastram efuziunile pentru familie.
      • -7 (11 voturi)    
        tataie.... (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 11:00)

        Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Florinm11

        .. pā cat baga astia pensia?
    • +12 (20 voturi)    
      politicieni (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 8:58)

      om_normal [utilizator] i-a raspuns lui HP

      votati de gunoaie ca tine
    • +13 (27 voturi)    
      Gresit (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 9:16)

      bgd20 [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Ba dimpotriva, e vina noastra a tutror, ca am acceptat ani la randul un astfel de sistem medical. Stiam cu totii cum este, si totusi nu am facut nimic ca popor. Am permis politicienilor sa isi bata joc de el.

      Daca vrei ridicarea restrictiilor, du-te in padure. Acolo nu te deranjeaza nimeni. Si intre timp invata sa traiesti intr-o comunitate.
      • -10 (22 voturi)    
        Lol (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 9:49)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui bgd20

        Iesi pe strada, nimeni nu e de acord cu masurile.

        Doar voi, astia din bula PC, care sunteti minoritari.
  • -6 (30 voturi)    
    Misto PR stunt (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 6:08)

    Concediati_Bugetarii [utilizator]

    Da nu prea cred ca mai tine. O sa aflam mai tarziu ca defapt se facea dezinfectare sau ceva in saloane.
    Altfel, tare bolnavi oameni, foarte intensiv sta mamaie pe scaun acolo fara nicio problema; cred ca putea sa stea asa si acasa, cu aceleasi simptome de raceala simpla. Desi parca e mai bine sa vad sistemul medical socialist cum se chinuie (ati observat cum Europa si nu America are "probleme" cu spitalele, nu?).
  • -5 (29 voturi)    
    hahahaha (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 6:20)

    john70 [utilizator]

    `Imaginile par luate dintr-un spital canadian!
    Sa vezi cum e vinerea si sambata seara in spitalele din downtown Toronto: sunt atat de multi betivi si drogati ca ii pune pe jos unul langa altul, mai rau ca intr-un MASH.
  • +1 (21 voturi)    
    Mda (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 6:54)

    TheFaime [utilizator]

    Si acuma, in buna maniera romaneasca, o sa apara Arafat sau Tataru si o sa trimita corpul de control, o sa-l dea afara pe managerul de Spital, ca nah..doar nu o sa fie vina Ministerului Sanatatii sau al GSU pentru o asftel de situatie, nu? Aia tot canta de luni bune ca n-au conditii, ca n-au paturi..dar urla degeaba. Pe unii ii doare la patina.. Din pacate sufera oameni nevinovati, dar macar au parte de tratament (incerc sa fiu optimist)..Romania e in deriva totala, am lasat orice prost sa ajunga la putere si acum culegem roadele incompetentei
  • -10 (26 voturi)    
    Unde (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 8:17)

    Ibit [utilizator]

    Sunt sutele de paturi ATI promise de Iohannis ?
    • +12 (16 voturi)    
      sunt (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 9:42)

      om_normal [utilizator] i-a raspuns lui Ibit

      in cele 8 mari spitale regionale ,
  • +6 (36 voturi)    
    ce e un pic ciudat (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 9:00)

    hanu [utilizator]

    guvernul/autoritatile au avut la dispozitie martie, aprilie, mai, iunie, iulie, august, septembrie, octombrie ca sa ia masuri pt dotari, spatii, personal spitale de campanie dotate full etc.
    Inteleg ca primele luni nu s-a putut dar a trecut mai mult de juma de an... atat suntem oare de corupti?...
    • -1 (15 voturi)    
      nu inteleg (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 10:31)

      chiareleste [utilizator] i-a raspuns lui hanu

      de ce ai luat downvotes. mie mi se pare ca ai mare dreptate.
    • +11 (17 voturi)    
      minus, desi la "personal" ai dreptate (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 10:32)

      natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui hanu

      exista paturi, sectii, chiar spitale goale, si guvernul/autoritatile nu fac hocus-pocus sa "inventeze personal"
      • +7 (9 voturi)    
        in strainatate (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 11:03)

        hanu [utilizator] i-a raspuns lui natbl73

        au primit urgent rezidentii drept de practica, de exemplu. Bine, la noi problema e de ani de zile, a avut loc o distrugere SISTEMATICA a sistemului medical... Din cunoscutii mei medici doar cam 1/3 mai sunt in tara, in principiu pentru ca au prins post bun, unii pe merit altii pe cuno$tinte...
    • -3 (13 voturi)    
      au fost ocupati.. (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 11:02)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui hanu

      .. acum ies comisioane babane din dezinfectanti si masti.. comisioanele din spitale nu le mai starnesc interes.
  • +10 (28 voturi)    
    degeaba (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 10:17)

    troncota [utilizator]

    Covidiotii tot nu vor fi convinsi. Ei raman asa cum i-a facut natura: prosti.
    • -7 (21 voturi)    
      Exact! (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 10:46)

      shobolanul de santina [utilizator] i-a raspuns lui troncota

      De aceea poarta masca si stau in custi.
      • +6 (14 voturi)    
        De aia mor ca prostii (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 11:10)

        treos [utilizator] i-a raspuns lui shobolanul de santina

        Gen popa ala care pupa sicriul lu celalalt popa mort si infectat. Pupatorii de cadavre sunt cei mai mari antivaxeri.
        • -2 (2 voturi)    
          si cine plange? (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 12:15)

          Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui treos

          ca a murit un popa?
    • -5 (11 voturi)    
      covid19 (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 10:49)

      Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui troncota

      prima pandemie de care trebuie convinsa populatia prin televizor si frica indusa in fiecare zi.

      daca nu era televizorul iar spitalele erau lasate sa opereze normal, nici nu stiati ca e o pandemie, excesul de morti anual e 0, comparat cu 2019.
      • +4 (12 voturi)    
        fara televizor, nici voi n-ati fi aflat (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 12:14)

        festina [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

        ca pasta de dinti nu e crema anti-rid.
        Hai ma ,zau asa, m-am saturat de astia care mananca staniolu' si arunca ciocolata...
      • +1 (3 voturi)    
        Nu e 0 (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 18:41)

        Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

        Nici în UK, și nu va fi 0 nici în RO după ce tragem linie.
  • +1 (15 voturi)    
    De la Piatra Neamț se mai aude ceva? (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 10:46)

    moroi [utilizator]

    de câteva zile nu mai găseşti nicio stire pe prima pagină referitoare la subiect. Pare că totul e în regulă...
    • -2 (8 voturi)    
      nici n-a fost mare lucru.. (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 11:03)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui moroi

      ..un scurt-circuit minut.
    • +1 (7 voturi)    
      Nu inteleg votul negativ (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 11:36)

      mmagic [utilizator] i-a raspuns lui moroi

      Pur si simplu trebuie urmarit daca dupa marele scandal de la Piatra, s-au luat intradevar masuri concrete si la Piatra si in restul tarii la alte spitale.

      Pentru ca stim bine cum fac politicienii si ziaristii de zeci de ani :
      1. Scandal mare(sare in aer opozitia isi cere scuze puterea)
      2. Toti se agita si par ca vor sa faca ceva
      3. Se fac declaratii pompoase
      4. Apoi lumea se linisteste ... ca pare ca lucrurile merg in directia buna sau apare altceva mai arzator
      5. Iar incompetentii si puturosi care au puterea in mana nu mai fac NIMIC dar NIMIC timp de ani de zile!
      6. E subiect inchis !

      Exemplu dupa mare scandal de la COLECTIV nu avem inca un spital serios pentru MARI ARSI.

      Numai puturosi, lenesi, manipulatori si inconsitenti avem la conducere de nu au facut inca NIMIC inca!

      Degeaba au facut oamenii lanturi omenesti de la Colectiv pana la palatul legislaturii !

      Tot ce vedem ca face puterea e de ochii lumii sa inchida gura prostimii ca mai mult nu se implica nimeni sa faca.
      Toti zic ca vor sa faca dar nu pune nimeni serios osul la treaba si sa scoata banul din buzunar.
      • -4 (6 voturi)    
        tu crezi ca.. (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 12:17)

        Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui mmagic

        ...daca apare toata ziua la stiri si in ziare, si se indigneaza toti muflonii pe net, e scandal mare? esti naiv.
    • -1 (3 voturi)    
      Nu inteleg votul negativ (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 11:36)

      mmagic [utilizator] i-a raspuns lui moroi

      Pur si simplu trebuie urmarit daca dupa marele scandal de la Piatra, s-au luat intradevar masuri concrete si la Piatra si in restul tarii la alte spitale.

      Pentru ca stim bine cum fac politicienii si ziaristii de zeci de ani :
      1. Scandal mare(sare in aer opozitia isi cere scuze puterea)
      2. Toti se agita si par ca vor sa faca ceva
      3. Se fac declaratii pompoase
      4. Apoi lumea se linisteste ... ca pare ca lucrurile merg in directia buna sau apare altceva mai arzator
      5. Iar incompetentii si puturosi care au puterea in mana nu mai fac NIMIC dar NIMIC timp de ani de zile!
      6. E subiect inchis !

      Exemplu dupa mare scandal de la COLECTIV nu avem inca un spital serios pentru MARI ARSI.

      Numai puturosi, lenesi, manipulatori si inconsitenti avem la conducere de nu au facut inca NIMIC inca!

      Degeaba au facut oamenii lanturi omenesti de la Colectiv pana la palatul legislaturii !

      Tot ce vedem ca face puterea e de ochii lumii sa inchida gura prostimii ca mai mult nu se implica nimeni sa faca.
      Toti zic ca vor sa faca dar nu pune nimeni serios osul la treaba si sa scoata banul din buzunar.
      • +1 (1 vot)    
        Ca de obicei alti decat USListi care ingroapa RO (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 16:05)

        UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui mmagic

        de ani incoace:

        https://www.hotnews.ro/stiri-sanatate-24440937-asociatia-daruieste-viata-construi-spital-modular-terapie-intensiva-covid-19-piatra-neamt-unde-sectia-ati-fost-distrusa-incendiul-care-murit-10-pacienti.htm

        De asta votez USRplus!
  • +8 (16 voturi)    
    mda... (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 11:16)

    iolea [utilizator]

    iar au iesit la pascut oile care behaie impotriva vaccinurilor.
    • -2 (10 voturi)    
      haha.... (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 12:18)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui iolea

      oaia care sta la coada in cireada sa se vaccineze, rade de altii ca-s oi. phahahah
  • -2 (4 voturi)    
    Acum asteptam un mare incendiu la ATI Bals? (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 11:26)

    mmagic [utilizator]

    Daca tot a fost incendiul ala de la Piatra Neamt ... Cum e cu verificarea instalatiei electrice la Bals?

    De curiozitate:
    A venit un control cu electrician de la Electica sa verifice daca toate instalatiile electrice functioneaza respectand normele si conform cu consumul instalatiilor necesare la ATI in conditii de COVID? Si daca nu sunt atunci sa le puna la punct in mod corect!

    Ca altfel nu facem decat sa asteptam incendiul de la Bals ... sper sa nu am gura spurcata si chiar sa vina un incendiu!
  • -6 (14 voturi)    
    mă spăriei rău amu (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 11:34)

    di livio [utilizator]

    voi sta în casă cu botnița pe meclă, nici la vot nu mai merg...nu vreu a ajunge pe holurili de la Matei Balș...da dacă tot ajung aclo pot să filmez și io pă unde vreu prin spital?...sigur că voi da imaginile numa la UM Digi 24
  • +5 (7 voturi)    
    Enjoy (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 11:40)

    marius67 [utilizator]

    "Heard immunity"
    https://i.imgur.com/DBnFyDL.jpg

    Stupidity have many friends
    https://i.imgur.com/A94N0SO.jpg

    How idiots see themselves
    https://i.imgur.com/HLf1oV0.jpg
  • -5 (11 voturi)    
    Este o catastrofă! (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 12:49)

    SiktirMukles [utilizator]

    ...și cel mai îngrijorat pare pacientul cu masca pe figură din primul video: picior peste picior, tacticos, probabil navigând pe internet pe telefon. Oare se sufoca în acele momente citind despre apocalipsă pe Digi24? Ce mai, atmosfera e horror, e război, nu alta!
  • +4 (4 voturi)    
    dle Tataru, cati din spitalele din Buc au bi de a? (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 13:55)

    anonim_2017 [utilizator]

    Domnule ministru Tataru, cati din spitalele din Bucuresti au buletine de domiciliu in Bucuresti sau rezidenta in Bucuresti? Din cate se vede din presa si nu numai, toate pilele, toate cunostintele vin la Bucuresti; stiu ca pare discriminare, ca la Matei Bals se face nu stiu ce tratament experimental cu anticorpii lui TRUMP,, dar bolnavii din Bucuresti fac drumuri prin tara pentru un loc in spital iar aici vin toti bastanii ? si cine nu are pile la un spital ce face? face drumuri prin frig, dezbracati prin salvari si avioane? Va rugam sa reglementati aceste neajunsuri nefiresti!!
  • -4 (6 voturi)    
    aia nu sunt pacienti de ATI (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 17:36)

    srpc [utilizator]

    o masca de oxigen se poate pune oriunde, incusiv pe hol; la ATI trebuie admisi doar cei in stare critica


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by