Coronavirus România: Aproape 9.500 de cazuri de COVID-19 în ultima zi / 174 decese, peste 1.100 de pacienți la terapie intensivă

de C.V.     HotNews.ro
Vineri, 13 noiembrie 2020, 13:15 Actualitate | Coronavirus


Coronavirus Romania
Foto: Daniel MIHAILESCU / AFP / Profimedia
Alte 9.489 de noi cazuri de infectare cu noul coronavirus au fost raportate în România în ultimele 24 de ore, bilanțul COVID-19 ajungând la 343.725, potrivit datelor transmise vineri de Grupul de Comunicare Strategică. În ultima zi s-au înregistrat alte 174 de decese, în timp ce la terapie intensivă sunt internați 1.149 de pacienți, fiind foarte aproape de cel mai mare număr de la debutul pandemiei.


Până astăzi, 13 noiembrie, pe teritoriul României, au fost confirmate 343.725 de cazuri de persoane infectate cu noul coronavirus (COVID – 19). 231.808 pacienți au fost declarați vindecați.

În urma testelor efectuate la nivel național, față de ultima raportare, au fost înregistrate 9.489 cazuri noi.

Până astăzi, 8.684 de persoane diagnosticate cu infecție cu SARS – CoV – 2 au decedat.

În intervalul 12.11.2020 (10:00) – 13.11.2020 (10:00) au fost raportate 174 decese.

Dintre acestea, 1 deces a fost înregistrat la categoria de vârstă 20 – 29 de ani, 1 deces a fost înregistrat la categoria de vârstă 30-39 de ani, 5 decese la categoria de vârstă 40-49 de ani, 18 decese la categoria de vârstă 50-59 de ani, 39 decese la categoria de vârstă 60-69 ani, 66 decese la categoria de vârstă 70-79 ani și 44 decese la categoria de peste 80 de ani.

168 dintre decesele înregistrate sunt ale unor pacienți care au prezentat comorbidități, iar 6 pacienți decedați nu au prezentat comorbidități.

În unitățile sanitare de profil, numărul total de persoane internate cu COVID-19 este de 12.892. Dintre acestea, 1.149 sunt internate la ATI.

Până la această dată, la nivel național, au fost prelucrate 3.630.856 de teste. Dintre acestea, 37.136 de teste au fost efectuate în ultimele 24 de ore, 22.169 în baza definiției de caz și a protocolului medical și 14.967 la cerere.

Pe teritoriul României, 47.681 de persoane confirmate cu infecție cu noul coronavirus sunt în izolare la domiciliu, iar 13.141 de persoane se află în izolare instituționalizată. De asemenea, 78.569 de persoane se află în carantină la domiciliu, iar în carantină instituționalizată se află 19 persoane.

În ceea ce privește situația cetățenilor români aflați în alte state, 6.862 de cetățeni români au fost confirmați ca fiind infectați cu SARS – CoV – 2. Dintre aceștia, doar 797 au fost declarați vindecați.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















13786 vizualizari

  • -7 (31 voturi)    
    Pandemia evolueaza normal, nu e nimic anormal (Vineri, 13 noiembrie 2020, 13:30)

    Gryphus [utilizator]

    chiar daca guvernul face tot ce poate pt a panica populatia, pt a speria oamenii sa stea in case (tactica SOVIETICA din manualul de manipulare psihologica a maselor)

    Pandemia covid evolueaza in mod normal, tot mai multi oameni se infecteaza pt ca acest virus se raspandeste usor...prin RESPIRATIE, p[rin aerosoli, prin mucoasa oculara etc

    Ei trebuie sa se ocupe ca sa fie locuri in spitale, nu sa se laude la TV ca 'nu mai sunt locuri la ati' ca asta nu va face nimic pt oamenii care au nevoie de tratament
    • +8 (20 voturi)    
      Normal??? Avem 1200 de oameni la ATI! (Vineri, 13 noiembrie 2020, 14:44)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Intelegeti asta? Boala a blocat in intregime sectiile de terapie intensiva dedicate Covid19 si vi se pare normal. Romania are cu totul 2000 de paturi la ATI (si nu e putin, raportat la populatie fata de media europeana), in ritmul asta nu o sa mai avem terapie intensiva deloc in Romania pentru accidente de masina, operatii chirugicale, AVC sau alte boli grave.

      Si vi se pare nomal? 200 de decese pe zi numai din cauza asta e normal? E o crestere cu 35% a mortalitatii medii, daca nu va dati seama.

      Auzi la el, pandemia evolueaza normal.. Pana ajunge la cineva apropiat care face o forma grava, pana atunci evolueaza "normal"...
      • +1 (3 voturi)    
        Pai "norma" pt aceasta perioada a anului (Vineri, 13 noiembrie 2020, 16:24)

        Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

        Stai sa vezi prin decembrie-ianuarie, o sa te apuce plansul!!!
      • -4 (8 voturi)    
        Lol (Vineri, 13 noiembrie 2020, 16:49)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

        Da, e perfect normal, fi-v-ar gripa a naibii.

        Ai probleme cu paturile de ATI, guvernul e de vina, autoritatile.

        Du-te protesteaza-le alora, nu pricep de ce trebuie sa tii toata tara in casa, la izolare.
        • -2 (4 voturi)    
          Aiurea (Vineri, 13 noiembrie 2020, 17:12)

          Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui HP

          Ai probleme nu atat cu paturile cat cu medicii. Aia nu cresc in pom.

          Ce se putea face e ce-a facut Noua Zeelanda sau Taiwanul, unde proportia de cretini e aparent mai mica, si unde nu exista legislatie care sa previna aplicarea cu forta a masurilor de prevenire a raspandirii bolii, atunci cand e nevoie.

          Ca idee, alea doua tari sunt practic revenite la normal. Da' aia pentru ca o perioada buna de timp regulile de izolare au fost respectate la sange.
        • -2 (4 voturi)    
          Nu... (Vineri, 13 noiembrie 2020, 17:22)

          Valtran [utilizator] i-a raspuns lui HP

          ......e nevoie sa pricepi.
          Poarta masca si respecta restrictiile.
      • 0 (0 voturi)    
        Decesele sunt raportate MINCINOS de covid (Sâmbătă, 14 noiembrie 2020, 11:08)

        Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

        in alte tari nu se raporteaza cadeces de covid daca ai si alte boli

        in romania se raporteazaa mincinos pt a speria oamenii

        da pandemia evolueaza NORMAL ca asa e in pandemie, probabil tu crezi ca e ceva ce dispare peste noapte daca iti pui 3 perechi de masti si stai in casa o saptamana
    • +2 (4 voturi)    
      Matale judeci cam prost (Vineri, 13 noiembrie 2020, 17:11)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      De unde vrei sa scoata statul medici ca sa trateze bolnavii care ajung la terapie intensiva? Sau matale ai impresia ca pe aia-i califici in doua saptamani la locul de munca?

      Din cauza ca prea multi judeca ca matale am ajuns in situatia asta. Si tot din cauza alora care judeca ca matale mor zeci de oameni care-ar fi putut sa mai aibe zile altfel.
  • -8 (14 voturi)    
    Adevaratul numar de morti nu este spus. (Vineri, 13 noiembrie 2020, 13:34)

    Marionette [utilizator]

    Pe cifrele de la statistica din august si septembrie am vazut ca numarul de morti a fost cu 2000-2400 mai mare decat cel oficial de covid raportat la anii trecuti. Deci undeva de la 2.5-4 ori mai multi morti decat mortii oficial de covid.
    Nu m-ar mira ca in loc de 200 de morti pe zi cati sunt acum sa fie de fapt un 500-1000 pe zi. Mergand pe acelasi rationament.
    Adevarul il va sti cine scapa in martie.
    • -3 (15 voturi)    
      ... (Vineri, 13 noiembrie 2020, 14:55)

      sentenced [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      Daca anul trecut am fi aplicat acelasi model de raportare a deceselor care se aplica acum pentru covid am fi putut scoate cateva zeci de mii de morti de boli respiratorii (toti oamenii imunocompromisi dezvolta probleme respiratorii, plamanii sunt organe mari, foarte expuse la bacteriile din exterior din cauza functiei pe care o indeplinesc, bolnavii de HIV aproape toti mor de pneumonie, batranii care mor aproape toti dezvolta probleme respiratorii).
      Ai dreptate, numarul de morti nu este real, ci mult mai mic.
      P.S. In primele 8 luni din 2019 au murit 176745 iar in primele 8 luni din 2020 au murit 176362, asa ca nu o mai arde aiurea cu excesul inexistent de decese.
  • -5 (11 voturi)    
    Logic (Vineri, 13 noiembrie 2020, 13:38)

    doz2018 [utilizator]

    Nu v-am zis ca va scadea nr de infectari zilnice pana la alegeri? Si evident si procentulfata de nr de teste efectuate in 24 de ore.
    Ac est rezultat poate avea doua surse: eficienta masurilor luate de guvern sau eficienta celui care tine pixul in mana
  • +2 (10 voturi)    
    Sa speram ca raportarile sunt corecte (Vineri, 13 noiembrie 2020, 13:39)

    bogdan1477 [utilizator]

    Nush cum se face, dar parca prea usor s-a lasat covidul convins sa se plafoneze imediat dupa masurile abia luate. Pe de alta parte, privind cifrele din toata Europa, se pare ca urmam trendul general. Ceea ce e mai putin igrijorator decat cresterea din ultimele saptamani....
    • +5 (9 voturi)    
      Nu e efectul masurilor de acum (Vineri, 13 noiembrie 2020, 14:49)

      Ephemeris [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      e efectul masurilor din urma cu cateva saptamani. Masca peste tot, plus carantinare la unele localitati.
      Chiar presedintele a spus ca plafonare la 10 000 e prea mult.
      • +1 (1 vot)    
        sa speram... (Vineri, 13 noiembrie 2020, 15:59)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Ephemeris

        Vedem in 1-2 saptamani
    • 0 (2 voturi)    
      Nu s-a plafonat inca (Vineri, 13 noiembrie 2020, 17:15)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      A inceput abia sa fie cresterea mai lenta, adica inca 1-2 saptamani cel putin o sa avem crestere de cazuri, de la o saptamana la alta, dar tot mai mica. Abia cand o ajunge R0 la 1 o sa avem plafonare, da' pana acolo mai avem.
      • +1 (1 vot)    
        cifrele arata plafonare (Vineri, 13 noiembrie 2020, 20:35)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

        De joia trecuta pana vinerea asta, numarul de cazuri a fost relativ constant, chiar cu o usoara scadere azi. Deci, sub rezerva (pe care o am si eu) ca cifrele sunt corecte, se vede o plafonare.
  • -3 (13 voturi)    
    Aviz coronascepticilor (Vineri, 13 noiembrie 2020, 13:44)

    oxbridge [utilizator]

    - 343.725 persoane infectate înseamnă între populația rezidenta la 01.07.2018 in judetul Harghita (331.947) și in județul Brăila (347.076)
    - 8.684 persoane decedate înseamnă între populația rezidenta la 01.07.2018 in Targu Cărbunești GJ (8.639) și in Curtici AR (8.829).
  • +9 (19 voturi)    
    hai ca se poate! (Vineri, 13 noiembrie 2020, 13:48)

    festina [utilizator]

    masurile chiar par sa functioneze.
    R0 a inceput sa scada (estimare 10.11- 1,11, estimare azi-1,06).
    Vad si eu pe strada ca tot mai multa lume poarta masca corect.
    Daca vom continua sa respectam regulile (si,implicit, sa ne respectam unii pe altii), probabil ajungem la platou saptamana viitoare si apoi scadem usor-usor.

    E in interesul TUTUROR (panicati,coronasceptici,indiferenti,prudenti,rationali,nesimtiti) sa scadem infectarile,respectand regulile.
    Astfel TUTUROR ne va fi mai bine (psihic,economic si sanitar).
    Multumesc celor care au inteles in sfarsit sa se protejeze si sa-i protejeze pe celialti.
    Si nu, nu sunt AraHat! :)
    Sanatate!
    • 0 (2 voturi)    
      hai sa vedem cum creste (Vineri, 13 noiembrie 2020, 15:00)

      Casargoz [utilizator] i-a raspuns lui festina

      Model Imperial College of London : short term prediction. Saptamana urmatoare tot crestem.

      https://mrc-ide.github.io/covid19-short-term-forecasts/index.html#ensemble-model
    • -6 (14 voturi)    
      o sa functioneze precum in FR, GE, UK (Vineri, 13 noiembrie 2020, 15:15)

      Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui festina

      Franta, Spania, Italia au masca obligatorie peste tot, afara si in interior de 3 luni. Din ce am vazut eu in Fr, 75% poarta corect masca.
      Cazurile au explodat ca la primul val. Efectul mastii e fix zero.
      • +5 (9 voturi)    
        nu e chiar asa (Vineri, 13 noiembrie 2020, 15:20)

        Casargoz [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

        In Ile de France dupa ora 21 era festival la terase. Chiar si atunci cand purtatul era obligatoriu.
      • +1 (5 voturi)    
        cand vorbesc de masuri (Vineri, 13 noiembrie 2020, 16:26)

        festina [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

        nu ma refer numai la masca, ci si la reducerea mobilitatii,distantare, abtinerea de la petreceri, igiena. Toate impreuna duc la reducerea infectiilor. Asta trebuie sa intelegem toti, ca e in beneficiul nostru, nu al guvernantilor (in orice tara s-ar afla ei)
        • 0 (2 voturi)    
          Mai o chestie (Vineri, 13 noiembrie 2020, 17:18)

          Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui festina

          Acuma e nasol de tot, da' si daca reusim sa facem sa scada numarul de infectii zilnice, pana la vaccin - ceea ce pentru masa mare a populatiei e foarte probabil sa dureze pana-n vara - o sa tot trebuiasca sa ne tinem de masurile astea restrictive, altfel toate eforturile facute sunt degeaba, si numarul de cazuri iar o sa creasca.

          Cum zicea cineva de curand, tot pe-aic pe HN, lupta asta cu epidemia nu e un sprint, e un maraton. Care maraton, indiferent cat de rau ne mananca nervii si ne seaca mintile, nu se termina inainte sa ajunga vaccinarea la un macar 70%.
          • 0 (0 voturi)    
            eu eram cu maratonul :) (Sâmbătă, 14 noiembrie 2020, 10:29)

            festina [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

            ...
          • 0 (0 voturi)    
            Pana ajunge vaccinul la tine (Sâmbătă, 14 noiembrie 2020, 16:54)

            Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

            In baza asta, ajungi oale si ulcele. Si covidul vad ca e ca gripa, vine iarna, jale o sa fie. Pregatiti-va pt ce e mai rau!
      • +2 (4 voturi)    
        Alt istet. (Vineri, 13 noiembrie 2020, 16:40)

        Marionette [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

        E zero efectul pentru ca se transmite prin antene 5 g nu?
    • -1 (5 voturi)    
      Lol (Vineri, 13 noiembrie 2020, 16:51)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui festina

      Mie nu imi e bine deloc, nici psihic, nici economic, iar responsabilitatea pentru partea sanitara e a guvernantilor.
      • -1 (3 voturi)    
        Pe toata lumea chinuie epidemia asta (Vineri, 13 noiembrie 2020, 17:23)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui HP

        Mie-mi vine sa ma urc pe pereti si sa sar in cap de-acolo. Da' ma abtin, pentru ca oricat de mult m-ar scoate din sarite situatia, cand analizes rational, pe baza de date si cifre, atat imi da, ca altceva decat sa respectam masurile de prevenire a raspandirii bolii nu avem ce face. Oricat s-ar ocupa de bine guvernul de sistemul medical, cata vreme numarul de cazuri, mai ales grave, creste enorm de la o zi la alta, tot mai multi oameni mor, si tot mai multi se imbolnavesc. Medici care sa-i trateze nu cresc in pom, si cu cat mai multi oameni se imbolnavesc cu atat mai afectata e si economia. Asa ca respectand masurile de prevenire a raspandirii bolii, ajutam si la reducerea impactului asupra economiei.

        Si masurile alea, la nivel individual, nu-s sfarsitul lumii. Purtat masca cand iesi din casa, limitat durata si numarul contactelor cu oameni cu care nu stai in casa, si cam atat. Poti sta la o bere cu prietenii in fata tabletei. Nu e aceeasi experienta, aia-i drept, da' alternativa e un risc mult crescut de imbolnavire, si o criza si mai adanca decat aia care oricum vine.

        Situatia e, vorba unui fost coleg, de porc. Doar ca nerespectand regulile nu facem decat s-o facem si mai rea.
      • -1 (3 voturi)    
        Responsabilitarea ..... (Vineri, 13 noiembrie 2020, 17:25)

        Valtran [utilizator] i-a raspuns lui HP

        ......revine fiecarui individ in parte.
        Ca nu va veni Orban sa iti puna masca ...
        • +1 (1 vot)    
          poate vine Viktor (Vineri, 13 noiembrie 2020, 19:09)

          di livio [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

          Mii de măști FFP 3 false la Spitalul "Victor Babeș” din Timișoara. Medic: Picau filtrele din ele, este o crimă la adresa personalului medical...amu asta cetii pe Hotnews nu pe latrina tri...amu pt aiasta cui îi revine responsabilitarea?...tăt imbecilului român ăla din crîșmă?...sau poate imbecilului român din guvern, dsu, etc?
      • 0 (0 voturi)    
        pai nici mie nu imi e (Sâmbătă, 14 noiembrie 2020, 10:28)

        festina [utilizator] i-a raspuns lui HP

        acum. Tocmai asta e ideea, daca reducem infectarile, o sa ne fie TUTUROR mai bine mai tarziu. Dar daca nu facem un efort acum ( a se citi sacrificii, mai mici pt unii,mai apasatoare pt altii), o sa ne fie in continuare rau TUTUROR pana la vaccinarea generalizata. Si asta se va intampla probabil in a doua parte a anului viitor
  • -5 (15 voturi)    
    guvernatorul ne va tine de ~10k pana la alegeri... (Vineri, 13 noiembrie 2020, 14:03)

    demaGOGU [utilizator]

    ...dupa care va declansa testarea in masa si, in consecinta urgia sanitara (stati in case) si economica(concedieri, taieri masive de venituri)
    • -1 (1 vot)    
      Matale ... (Vineri, 13 noiembrie 2020, 17:23)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      ... ti-ai ales bine nick-ul.
  • -5 (11 voturi)    
    ha ha (Vineri, 13 noiembrie 2020, 14:17)

    Gabr [utilizator]

    parca nu mai erau locuri la ATI cand se tot plangea ca ajungem la 500 :)) acum la 1100 liniste totala, se pare ca sunt locuri dar e mai bine sa te plangi si sa creezi panica.Rusine. Pana cand se sfarseste circul asta sigur mai gasesc ei cateva mii de paturi.
    110 decese la categoria 70+.... restul e cancan.
  • 0 (6 voturi)    
    Date nerelevante (Vineri, 13 noiembrie 2020, 14:45)

    Koczka [utilizator]

    Am urmarit zilnic raportarile GCS si am ajuns la concluzia ca multe dintre ele sunt nerelevante.
    Asazisa plafonare la 10k infectari zilnice cred ca nu reflecta realitatea deoarece:
    - nr de testari este limitat mai ales in judetele care nu sunt centre universitare si cu dotari mai reduse pentru testare
    - in ultimele zile a acazut ponderea testarilor dispuse de DSP pentru completarea anchetelor epidemiologice
    - marea majoritate a populatiei nu a efectuat niciodata vreun test Covid su nu a apelat la servicii medicale in general
    - in cazul formelor asimptomatice sau usoare cele mai multe neraportate, purtatorii virusului nu au respectat nici o forma de izolare si au circulat liberi

    In paralel cu testele existente ar trebui sa se identifice esantioane reprezentative din populatie pentru care sa se efectueze teste de prevalenta anticorpi Covid si mai ales in cazul celor care au acesti anticorpi daca infectarea recidiveaza si cum ?

    Intentia statului e evidenta de a proteja sistemul medical de blocaj, dar metodologia actuala nu e suficienta pe termen mediu si lung.
    • +1 (3 voturi)    
      S-au facut teste de anticorpi (Vineri, 13 noiembrie 2020, 16:50)

      Denulu [utilizator] i-a raspuns lui Koczka

      La inceputul lui septembrie. Nu stiu daca au ajutat cu ceva.

      Ce anume te gandesti ca ar putea face guvernul cu rezultatele unor noi teste de anticorpi?

      Durata de la infectare pana la aparitia anticorpilor nu e foarte diferit de durata de la infectare pana la moarte. Stim deja ca numarul de infectari NU era plafonat acum 2 saptamani, nu trebuie sa facem teste de anticorpi pentru asta.
  • 0 (4 voturi)    
    La vot cu Carduri! (Vineri, 13 noiembrie 2020, 15:31)

    ideinoi [utilizator]

    -alegătorul va fi instruit să poziţioneze actul de identitate sau documentul de identitate în suportul terminalului informatic astfel încât datele sale de identificare să poată fi preluate în Sistemul informatic de monitorizare a prezenţei la vot şi de prevenire a votului ilegal -SIMPV; dacă acest lucru nu este posibil, operatorul de calculator va realiza această procedură după care îşi va dezinfecta mâinile prin aplicarea unei soluţii dezinfectante pe bază de alcool sau va schimba mănuşile;
    Nu cumva sa se imbolnaveasca viitorii pensionari speciali.
    Ideea ar fi sa votati cu Cardul de Sanatate, chiar in Cabinetele mediclor. Daca cumva se infecteaza,asta este. Daca cumva mor in cabinet, macar nu mai fura, si se va stopa prejudiciul imens adus pana acum. Oricum se pensioneaza dupa 15 ani de munca, si vor primi pensia binemeritata, cam un Tesla mic pe luna, Sau nu?
    Scuze am gresit categoria. Da, dragi concetateni, sa va dezinfectati la maini , purtati masca sub nas sau sub barbie si votati fericit!
    • -2 (4 voturi)    
      Clar (Vineri, 13 noiembrie 2020, 15:51)

      Casargoz [utilizator] i-a raspuns lui ideinoi

      Clar ai gresit categoria, sau mai bine zis ai amestecat lucrurile. Dar ai mare dreptate cine se ocupa de carduri se pensioneaza dupa 15 ani de munca si nu este doctor..
      Dar e pointless sa cugeti, o sa primesti minusuri pentru ceva acceptat tacit si care nu intereseaza pe nimeni.
      • 0 (0 voturi)    
        Apreciabil (Vineri, 13 noiembrie 2020, 16:20)

        ideinoi [utilizator] i-a raspuns lui Casargoz

        Macar ai citit, multumesc.Poate candva va fi si interesant.....
      • -1 (1 vot)    
        Nu ma, o sa capete minusuri ... (Vineri, 13 noiembrie 2020, 17:26)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Casargoz

        ... pentru ca judeca prost, nu pentru ca judeca.

        Adica in plina epidemie, sa faci ceva ca sa-ti moara medici. Tare "destept" tre' sa fii sa ajungi la concluzia ca asta ar fi ceva bun.
  • -1 (5 voturi)    
    nou rekord absolut de vindecați, 6892 (Vineri, 13 noiembrie 2020, 16:51)

    di livio [utilizator]

    a treia zi la rînd...6678, 6830, 6892, rekorduri absolute...sau vndecații nu-s trendy?...atunci scuze pt deranj
    • -2 (2 voturi)    
      Tu nu esti printre ei. (Vineri, 13 noiembrie 2020, 17:28)

      Valtran [utilizator] i-a raspuns lui di livio

      Nu te bucura .
    • +1 (1 vot)    
      Si trendul vindecarilor ... (Vineri, 13 noiembrie 2020, 17:28)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui di livio

      ... are cateva saptamani intarziere fata de cel al imbolnavirilor - cam ca cel al mortilor, poate cu un decalaj putin mai mare. Daca te uiti la graficele de pe https://www.graphs.ro/covid_pe_zi_compare_ati.php?range=365, cam aia o sa zi vezi.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by