România trece din nou de 10.000 de cazuri de COVID-19 pe zi: Alte 10.142 de îmbolnăviri raportate în ultimele 24 de ore / Bilanțul a ajuns la 334.236 / Alte 121 de decese, record de pacienți la ATI - 1.152

de I.H.     HotNews.ro
Joi, 12 noiembrie 2020, 12:35 Actualitate | Coronavirus


Coronavirus in Romania
Foto: Grosescu Alberto Mihai / Shutterstock Editorial / Profimedia
Alte 10.142 de noi cazuri de infectare cu noul coronavirus au fost raportate în România în ultimele 24 de ore, bilanțul COVID-19 ajungând la 334.236, potrivit datelor transmise joi de Grupul de Comunicare Strategică. În ultima zi s-au înregistrat alte 121 de decese, în timp ce la terapie intensivă sunt internați 1.152 de pacienți, fiind cel mai mare număr de la debutul pandemiei.
Până astăzi, 12 noiembrie, pe teritoriul României, au fost confirmate 334.236 de cazuri de persoane infectate cu noul coronavirus.

În urma testelor efectuate la nivel național, față de ultima raportare, au fost înregistrate 10.142 cazuri noi de persoane infectate cu SARS – CoV – 2 , acestea fiind cazuri care nu au mai avut anterior un test pozitiv. Distinct de cazurile nou confirmate, în urma retestării pacienților care erau deja pozitivi, 2.599 de persoane au fost reconfirmate pozitiv.

Până astăzi, au decedat 8.510 de persoane diagnosticate cu infecție cu SARS – CoV – 2.

În intervalul 11.11.2020 (10:00) – 12.11.2020 (10:00) au fost raportate 121 de decese (77 bărbați și 44 femei), ale unor pacienți infectați cu noul coronavirus, internați în spitalele din Alba, Arad, Argeș, Bacău, Bistrița-Năsăud, Botoșani, Brăila, Brașov, Călărași, Caraș-Severin, Constanța, Galați, Gorj, Harghita, Iași, Maramureș, Mureș, Neamț, Olt, Prahova, Suceava, Teleorman, Timiș, Vâlcea, Vaslui, Vrancea, Ilfov și Municipiul București.

Dintre acestea, 1 deces a fost înregistrat la categoria de vârstă 30-39 de ani, 5 decese la categoria de vârstă 40-49 de ani, 10 decese la categoria de vârstă 50-59 de ani, 37 decese la categoria de vârstă 60-69 ani, 37 decese la categoria de vârstă 70-79 ani și 31 decese la categoria de peste 80 de ani. 117 dintre decesele înregistrate sunt ale unor pacienți care au prezentat comorbidități, 1 pacient decedat nu a prezentat comorbidități, iar pentru 3 pacienți decedați nu au fost raportate comorbidități până în prezent.

În unitățile sanitare de profil, numărul total de persoane internate cu COVID-19 este de 12.852. Dintre acestea, 1.152 sunt internate la ATI, fiind cel mai mare număr de la debutul pandemiei.

Până la această dată, la nivel național, au fost prelucrate 3.593.720 de teste. Dintre acestea, 35.762 au fost efectuate în ultimele 24 de ore, 20.855 în baza definiției de caz și a protocolului medical și 14.907 la cerere.

Pe teritoriul României, 44.243 de persoane confirmate cu infecție cu noul coronavirus sunt în izolare la domiciliu, iar 13.013 de persoane se află în izolare instituționalizată. De asemenea, 81.163 de persoane se află în carantină la domiciliu, iar în carantină instituționalizată se află 19 persoane.

De la debutul pandemiei, 224.916 pacienți au fost declarați vindecați.











Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















20131 vizualizari

  • -26 (44 voturi)    
    nihil novi (Joi, 12 noiembrie 2020, 13:18)

    cucuveauamov [utilizator]

    Dragnea e de vina
    • 0 (14 voturi)    
      sigur, inclusiv in restul europei (Joi, 12 noiembrie 2020, 13:55)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      In toate tarile cu multe cazuri de covid, dragnea e de vina
    • +4 (12 voturi)    
      Aici ai dreptate! (Joi, 12 noiembrie 2020, 14:10)

      Landser [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Țărămbetele de telorman e de vina pt tot precum si pesedeu tau mult iubit!
    • 0 (12 voturi)    
      Oho ! (Joi, 12 noiembrie 2020, 14:17)

      Martinezu [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Si speram sa plateasca cu varf asta.
      Poate are grija covidul si de el.
    • -4 (12 voturi)    
      hehe (Joi, 12 noiembrie 2020, 15:48)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Dragnia SI peeeeeseeeeeedeeeee, jo napot!
      Partea buna e ca #NUscapati!
      смерть россиян, смерть Путина.
    • +6 (10 voturi)    
      noooo, (Joi, 12 noiembrie 2020, 16:27)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      de vină e o cucuvea proastă și mov care mai crede și că este spirituală.
  • -24 (52 voturi)    
    Alegeri cu orice pret ! (Joi, 12 noiembrie 2020, 13:30)

    gv [utilizator]

    Pentru Sica Mandolina nu conteaza ca nu mai e nici un loc in spitale, nici un loc la ATI, pot sa fie si mii de morti pe saptamana, daca Lukasenco de Sibiu nu renunta nici in ruptul capului la mult-doritele alegeri si la visul de a avea si parlamentul lui, ca guvernul lui nu-i mai ajunge, vrea omul o jucarie noua.
    Lukasenco si Sica Mandolina se vor catara la propriu pe cadavre spre puterea totala.
    Ca sa citez din clasici in viata, "trebuie sa moara mii de oameni ca Lukasenco de Sibiu sa aiba si parlamentul lui".
    • +4 (18 voturi)    
      ca sa vezi (Joi, 12 noiembrie 2020, 13:58)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui gv

      Si daca o mai lalaim asha inca 3 luni cu guvernul prefacandu-se ca ia masuri, da' cu ochii la sondaje, si cu parlamentul + CCR punand piedica la fiecare masura a guvernului (cum a fost aia cu inchiderea pietelor inchise, care s-a modificat in parlament incat sa deschida nu doar pietele, ci si balciurile, talciocurile, etc), o sa fie mai bine?

      Macar asha in 3 saptamani tragem linie, hotaram cine ne conduce in urmatorii 4 ani, si luam pandemia de coada de-adevaratelea.

      Da' tie nu de pandemie iti e, ci de locul calduts pe care risti sa-l pierzi...
    • +10 (22 voturi)    
      Sa ne amintim PSD la inceputul pandemiei ... (Joi, 12 noiembrie 2020, 14:08)

      ABBV [utilizator] i-a raspuns lui gv

      Era plin de "Spartacus" si "Conan" care declarau sus si tare ca nu exista panemie. De ceva vreme panica .....vai chiar exista virus.... Dar ...inca a ramas un cor mare de "Spartacus" care umbla cu masca doar pe gura ....Ca deh stiu ei mai bine ...
      Acum ca sa fiu impartial nici cu PNL nu mie rusine ... adica sa plimbi pozitivi dupa concediu medical prin oras .....e absolut genial .....
      Dar ....din orice pozitie ....mai bine raul cel mai mic USR PLUS sau PNL - care pe alocuri mai au oameni competenti. Decat partidul care tipa ca e defavorizat electoral de sloganul "Fara Penali" Oare de ce ?
    • +3 (3 voturi)    
      asa a fost si in SUA dar nu s-a plans nimeni (Joi, 12 noiembrie 2020, 17:20)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui gv

      desi acolo au murit mai multi si rata de infectare e maxima
  • -28 (52 voturi)    
    Ce ti-e si cu virusul asta nenorocit, (Joi, 12 noiembrie 2020, 13:35)

    xrogo [utilizator]

    nu prea asculta de Johann si ale sale previziuni!
    • +1 (13 voturi)    
      ba asculta (Joi, 12 noiembrie 2020, 15:27)

      doz2018 [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      vei vedea cum scade nr zilnic de infectari pana la alegeri
      • -1 (1 vot)    
        Cu siguranta (Joi, 12 noiembrie 2020, 19:51)

        Mihail. [utilizator] i-a raspuns lui doz2018

        Graficul e gata, deja (cel facut in Origin arata mai bine decat cel facut in Excel).
    • +2 (10 voturi)    
      hehe (Joi, 12 noiembrie 2020, 15:49)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Impact cu podeaua in 5, 4, 3...
  • +18 (40 voturi)    
    >>>> (Joi, 12 noiembrie 2020, 13:40)

    GemstonePig [utilizator]

    Asta este platoul de infectari 9-10k . In cateva zile va scadea pentru ca tot mai multe zoneau interdictii. Ramane presiunea uriasa pe ATI. Deja unele orase comanda containere frigorifice speciale.
    • +8 (14 voturi)    
      E putin devreme pentru platou (Joi, 12 noiembrie 2020, 14:35)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui GemstonePig

      Acu' o saptamana R0 era inca la 1.2. Aia inseamna ca si sa ne dam toti peste cap de trei ori si sa ne incuiem in casa, macar cateva zile numarul de infectii zilnice o sa mai creasca - ar trebui sa fim foarte norocosi sa inceapa sa scada, si aia ar insemna ca masurile guvernului au fost fenomenal de eficiente.

      Deocamdata scade R0, ceea ce e bine. La un platou insa putem sa ne asteptam abia cand R0 se stabilizeaza pe la 1.0. Si abia dupa aia, daca R0 scade in continuare, putem sa ne asteptam la o scadere a numarului de infectii zilnice. Si abia pe cand numarul de infectati zilnic o sa inceapa sa fie sub numarul celor externati + morti zilnic putem sa ne asteptam sa scada presiunea pe spitale si pe ATI.

      Epidemia asta e ca un razboi de transee. Nu se castiga in cateva saptamani.
      • +1 (13 voturi)    
        Pui pariu ca se dubleaza numarul (Joi, 12 noiembrie 2020, 16:34)

        Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

        Pana de Sarbautori???
        • +6 (6 voturi)    
          exista o tendinta de scadere (Joi, 12 noiembrie 2020, 18:20)

          Paul_ [utilizator] i-a raspuns lui Parzivall

          Cel putin in inceputul acesta de saptamana se remarca o tendinta de scadere. Trebuie sa asteptam zilele urmatoare.

          Dar de +50%, +60% pana in decembrie nu cred ca scapam.

          Problema este ca saptamana vine valul de la ATI. Acum 2 saptamani erau 5000 de cazuri noi pe zi si practic s-au ocupat paturile ATI care erau pentru COVID.

          Din 28.10 pana in 03.11 s-au imbolnavit 37800. Daca 5% ajung la ATI si in acelasi timp mor cam 120 de zi, asta inseamna ca la sfarsitul saptamanii acestea, inceputul saptamanii viitoare va fi nevoie de inca 1000 de paturi la ATI.
      • 0 (0 voturi)    
        Vreau si eu linkul ... (Joi, 12 noiembrie 2020, 17:30)

        Emma12 [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

        cu valorile R0 actualizate. Mersi frumos.
        • +1 (1 vot)    
          Numa' sa nu ma taie HN ... (Joi, 12 noiembrie 2020, 19:19)

          Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Emma12

          ... ca pun link la alte site-uri:

          https://www.graphs.ro/covid_r.php

          Aveti acolo mult mai multa informatie, inclusiv R0 pe judete.
    • +1 (9 voturi)    
      Containere (Joi, 12 noiembrie 2020, 14:52)

      Betabeta [utilizator] i-a raspuns lui GemstonePig

      Fiti mai explicit cu destinatia containerelor
      - Extensie la morgi ? Suna sinistru dar...
      - Pentru depozitarea vaccinurilor ? Cred ca este o chestie de sac la pomul laudat ca va mai dura pana ca ele sa vina intr-o cantitate indestulatoare dar sa fim optimisti...
    • -4 (6 voturi)    
      Nu e inca in platou (Joi, 12 noiembrie 2020, 16:45)

      Casargoz [utilizator] i-a raspuns lui GemstonePig

      Daca toata lumea poarta masca varful "paltoului" va fi pe 28 decembrie.( nu spun cifre pentru ca estimarile sunt si cu netestati)
      Daca lumea nu respecta varful "platoului" va fi pe 28 noiembrie.
      Presiunea maxima pe ATI va fi pe 16-17 decembrie cu un necesar de aproximativ 2700 de paturi. (estimarea conservatoare)
      Iar respiratoarele invazive depinde de noroc :va fi de voie de un numar intre 1300 si 2200 (asta spune statistica)
      Mai multe detalii :Univeristy of Washington
      :)
  • -3 (15 voturi)    
    Aviz coronascepticilor (Joi, 12 noiembrie 2020, 14:04)

    oxbridge [utilizator]

    - 334.236 persoane infectate înseamnă între populația rezidenta la 01.07.2018 in judetul Harghita (331.947) și in județul Brăila (347.076)
    - 8.510 persoane decedate înseamnă între populația rezidenta la 01.07.2018 in Tautii-Magherau MM (8.469) și in Dumbrăveni SB (8.529).
    Sursa: INSSE

    Fiecare noua zi de 10.000 cazuri va aduce 350-400 noi decese in următoarele săptămâni, pe baza istoricului existent. Adică jumătate din numărul mediu zilnic de decese din anii trecuți. Cifre reci, pentru cine are urechi sa audă.
    • -4 (6 voturi)    
      Ce vrei sa facem? (Joi, 12 noiembrie 2020, 18:00)

      Vasile-Vasile [utilizator] i-a raspuns lui oxbridge

      Da, bine. Si acum ce vrei sa facem ??
      Sa ne baricadam in case? Din ce vom trai, economia trebuie sa mearga mai departe, imunizarea la fel, nu suntem ca niste copii care daca nu ne jucam azi cu masinutele o facem maine sau alta data, ca merge si asa. Nu aici, in societate nu e asa: daca nu muncim zi de zi nu putem merge mai departe, sau mergem dar cu probleme. asta nu intelege lumea.
      Si s-au vazut si rezultatele asa-ziselor masuri ale guv, adica inchiderea (aproape totala) a activitatilor 2 luni si purtatul asa-zisei masti: mai nimic, cazurile au continuat sa creasca geometric, de la sfrsitul lui septembrie. Deci, sa ii mai credem ca masca sau evitarea aglomeratiilor mai are vre-un efect? NU
      Dar ce sa faci, acum e cam tarziu, au spalat creierele la ff multa lume ....
      • +2 (4 voturi)    
        Diferența e că acum avem un vaccin confirmat (Joi, 12 noiembrie 2020, 18:46)

        Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui Vasile-Vasile

        Eficient în proporție de 90%. Cel de la Pfizer. Cei de la Moderna vor anunța rezultatele vaccinului lor săptămâna viitoare, după cum spune Dr. Fauci, iar tonul său a fost la fel de optimist.

        Avem noi o expresie aici în RO: când cineva „se împotmolește ca rromul la mal”. E, în acest caz, riscăm să fim toți o țară de rromi și să murim pe capete cu nici 2-3-4 luni înainte ca vaccinul (sau vaccinurile) să înceapă fie distribuit(e) prin țară!
      • +3 (3 voturi)    
        Minti ! (Joi, 12 noiembrie 2020, 20:31)

        Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Vasile-Vasile

        Atunci cand au fost restrictii am avut nu doar foarte putini bolnavi ci si foarte putine decese.
        Apoi s-au relaxat masurile si imbecilul roman a ales (si inca opteaza pentru....) sa imbolnaveasca pe toata lumea din jurul sau.
        Situatia actuala este rezultatul acestui tip de comportament (prosti care "gandesc cu mintea proprie" si nu respecta nimic ) si al relaxarii restrictiilor.

        Am fi putut sa ne vedem foarte bine de viata cat mai aproape de normal daca nu erau atatia doctori de uichipedia, numerologi cu fite de statisticieni si gospodine influensări.

        Cat despre economie : pentru orice om intreg la minte, pe primul loc sunt VIATA si SANATATEA. Personale si ale altora.Toate celelalte lucruri (inclusiv economia) sunt pe planul doi sau trei.

        Economia isi revine insa din moarte nu s-a intors nimeni, in afara de Iisus. Nu stiu pe nimeni care sa se creada Mantuitor dar stiu o gramada care ar vrea sa fie mantuiti.
        De boala, macar.
        • 0 (0 voturi)    
          rekord absolut de vindecați, 6830 (Vineri, 13 noiembrie 2020, 10:24)

          di livio [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

          salutări de la imbecilu român, peeseediist, rus, belarus...ăla care nu respectă genialili măsuri ale comandantului acțiunii
  • +7 (23 voturi)    
    ... (Joi, 12 noiembrie 2020, 14:25)

    sentenced [utilizator]

    Din Martie pana in Octombrie am cunoscut un singur om care a fost infectat cu covid.
    De la sfarsitul lui Octombrie pana azi am in jur de 10 + inca vreo 10 colegi/cunoscuti de-ai sotiei (multi din ei au simptomele dar nu si-au facut testul).
    Ca sa nu va mai tot panicati cand cititi aceste "recorduri", tineti cont ca numarul cazurilor active este probabil de 50-100 de ori mai mare (e doar un wild guess, poate fi mult mai mult sau mai putin).
    Show must go on.
    • -1 (5 voturi)    
      Ai dreptate (Joi, 12 noiembrie 2020, 18:54)

      Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      Și eu am avut o răceală puternică și foarte lungă nu demult, cu toate că nu am mai răcit din 2016. Mi-a atras atenția atenuarea parțială a gustului și mirosului, precum și faptul că am fost rupt de oboseală câteva zile. Nu m-am testat (nu am vrut să mă expun unei potențiale explozii de particule virale în spațiul de testare de la alți contaminați), boala mi-a trecut de la sine cu vitamina C, vitamina D, zinc, quercetină și melatonină, precum și ceai la samovar și câte o dușcă de vodkă pentru dezinfectarea periodică a gâtului.
  • -11 (25 voturi)    
    E EXTREM GRAV (Joi, 12 noiembrie 2020, 14:50)

    jidanul [utilizator]

    Daca nu se va lupta pentru salvarea fiecarei vieti, mortii vor fi pe constiinta presedintelui si a guvernului, care n-au luat masurile care trebuiau in aceasta pandemie. Multi vor spune ca situatia de la noi a fost si in Italia si Spania si asa este dar, situatia de la noi a fost acum cca. 6 luni, la inceputul pandemiei, in Italia si Spania. In aceste 6 luni guvernantii puteau sa se pregateasca si sa ia masurile de care era nevoie ca sa nu ajungem in aceasta situatie extrema.
    • -1 (5 voturi)    
      S-ar putea sa te trezesti cenzurat (Joi, 12 noiembrie 2020, 17:59)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui jidanul

      De guvernanti, de Arafat sau Tataru, e de preferat sa nu scriem de rau. Cum bine spunea KWI - au luat cele mai bune masuri.
    • -1 (1 vot)    
      Domnule israelit... (Joi, 12 noiembrie 2020, 19:55)

      Mihail. [utilizator] i-a raspuns lui jidanul

      ...putin le pasa!
  • -6 (18 voturi)    
    Mincinoșii (Joi, 12 noiembrie 2020, 15:45)

    magicianul [utilizator]

    In primavara cică erau disponibile 2000 de locuri la ATI
    Apoi au făcut spitale din containere..
    4000 de locuri avem!!
    Am ajuns la 1152 si cică sunt pline paturile...
    Un reporter adevarat cerea demisia celor care au mințit!
    Punct.
  • -9 (13 voturi)    
    Pentru popor (Joi, 12 noiembrie 2020, 15:51)

    ideinoi [utilizator]

    S-a inventat reteta electronica. Poporul era fericit,mai putin medicii(ca nu au putut fura de la popor) A urmat Cardul.Poporul era si mai fericit, mai putin medicii(ca nu au putut fura de la popor) S-au inventat formulare, frumoase , colorate. Sa nu fie plictisitor, au si schimbat in fiecare an. Poporul nu mai era fericit( mai ales acum) Iar medicii si mai putin fericiti, chiar s-au intristat, vazand cat de "inventiv" poate sa fie cineva.. Unii intreb ce are asta cu COVID-ul, altii gandesc, si pricep,
  • +1 (1 vot)    
    Raportati si infectiile intraspitalicesti (Joi, 12 noiembrie 2020, 19:59)

    MDK [utilizator]

    Sa se raporteze si infectiile nosocomiale,la Colectiv au murit tineri din cauza acestor infectii, se pare ca problema inca exista in septembrie chiar Beatrice Mahler, managerul Institutului de Pneumoftiziologie „Marius Nasta” din București, a declarat vineri seara la Digi24 că trei pacienți COVID internați la terapie intensivă în spitalul pe care îl conduce au fost aduși cu infecții nosocomiale de la Spitalul Județean Brașov, respectiv de la două alte spitale din București.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by