Coronavirus în România. Bilanțul zilnic continuă să crească alarmant: 3.130 de cazuri noi - un nou record absolut/ Totalul îmbolnăvirilor atinge 145.700 / La ATI sunt în continuare peste 600 de pacienți

de I.H.     HotNews.ro
Joi, 8 octombrie 2020, 12:50 Actualitate | Coronavirus


Testare medicala de laborator
Foto: Pixabay.com
Alte 3.130 de noi cazuri de COVID-19 au fost raportate în ultimele 24 de ore în România și a fost atins un nou record absolut, bilanțul ajungând la 145.700, potrivit datelor raportate joi de Grupul de Comunicare Strategică. Este pentru prima dată de la debutul pandemiei în țara noastră când este depășit pragul de 3.000 de îmbolnăviri. În ultimele 24 de ore au fost făcute 30.191 de teste, număr record. În ultima zi s-au înregistrat alte 44 de decese, iar la terapie intensivă sunt internați 607 pacienți, în scădere față de ziua precedentă, când erau 612.
Până astăzi, 8 octombrie, pe teritoriul României, au fost confirmate 145.700 de cazuri de persoane infectate cu noul coronavirus.

În urma testelor efectuate la nivel național, față de ultima raportare, au fost înregistrate 3.130 de cazuri noi de persoane infectate cu SARS – CoV - 2, acestea fiind cazuri care nu au mai avut anterior un test pozitiv. Distinct de cazurile nou confirmate, în urma retestării pacienților care erau deja pozitivi, 584 de persoane au fost reconfirmate pozitiv. Este pentru prima dată de la debutul pandemiei în țara noastră când este depășit pragul de 3.000 de îmbolnăviri

Până astăzi, au decedat 5.247 persoane diagnosticate cu COVID-19.

În intervalul 07.10.2020 (10:00) – 08.10.2020 (10:00) au fost raportate 44 de decese (28 bărbați și 16 femei), ale unor pacienți infectați cu noul coronavirus, internați în spitalele din Alba, Argeș, Bacău, Bihor, Caraș-Severin, Cluj, Constanța, Covasna, Dâmbovița, Dolj, Gorj, Iași, Maramureș, Olt, Prahova, Teleorman, Timiș, Vaslui, Vrancea și Municipiul București. Dintre acestea, 1 deces au fost înregistrat la categoria de vârstă 40-49 de ani, 2 decese la categoria 50-59 de ani, 10 decese la categoria de vârstă 60-69 ani, 19 decese la categoria de vârstă 70-79 ani și 12 decese la categoria de peste 80 de ani. Toate decesele înregistrate sunt ale unor pacienți care au prezentat comorbidități.

În unitățile sanitare de profil, numărul total de persoane internate cu COVID-19 este de 8.491. Dintre acestea, 607 sunt internate la ATI.

Până la această dată, la nivel național, au fost prelucrate 2.598.262 de teste. Dintre acestea, 30.191 au fost efectuate în ultimele 24 de ore, 18.626 în baza definiției de caz și a protocolului medical și 11.565 la cerere.

Pe teritoriul României, 13.325 de persoane confirmate cu infecție cu noul coronavirus sunt în izolare la domiciliu, iar 7.989 de persoane se află în izolare instituționalizată. De asemenea, 25.603 persoane se află în carantină la domiciliu, iar în carantină instituționalizată se află 9 persoane.

De la debutul pandemiei, 113.112 pacienți au fost declarați vindecați.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















32120 vizualizari

  • -54 (100 voturi)    
    Mulțumim Werner (Joi, 8 octombrie 2020, 12:57)

    Lovercraft [utilizator]

    că ne-ai scos la vot ca pe vite...
    • +6 (40 voturi)    
      tu te-ai uitat (Joi, 8 octombrie 2020, 13:04)

      adrhc [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      ... ca a explodat numarul de cazuri la 1-2 saptamani dupa scoala? asta in caz ca nu ai fost la alegeri care intr-adevar au fost ok (masca obligatorie, dezinfectant la intrare, etc)
      • +9 (25 voturi)    
        Probabil... (Joi, 8 octombrie 2020, 14:39)

        Valtran [utilizator] i-a raspuns lui adrhc

        .....ca ce vedem acum este rezultatul cumulat al celor doua evenimente descrise de voi .
        Or mai fi si alte motive, pe care nu reusim sa le identificam, deocamdata.

        Oricum, trebuie aratati cu claritate si fara jena vinovatii reali : TOTI CEI CARE NU POARTA MASCA !
        Nu e vina celor care se cred doctori fiindca au trecut cu troleibuzul prin fata facultatii. E vina celor care le "inghit" propaganda anti-masca, impotriva masurilor de protectie.
        Lumea e plina de ciudati, prosti ori ticalosi . Dar nu te forteaza nimeni sa-i urmezi spre catastrofa.

        Exista un numar de telefon la care ii puteti reclama pe cei care va pun in primejdie sanatatea si viata.

        Folositi-l, pana nu e prea tarziu !
        • +6 (16 voturi)    
          NU DOAR MASCA! Trebuie si restul regulilor! (Joi, 8 octombrie 2020, 14:50)

          Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

          Degeaba porti masca, daca stai intr-o inghesuiala la metrou, unul in altul si stai la 10cm de vecinul de metrou. Masca nu te ajuta singura!
          Degeaba porti masca, daca nu te speli pe maini cand intri in casa si dupa ce porti masca, iti duci mana murdara la gura!
          Degeaba porti masca, daca nu porti si manusi!
          Degeaba porti masca, daca nu iti faci si testul, voluntar, o data la 2 saptamani!
          Oricum, totul corelat + ACTINIUNI CONCRETE ALE GUVERNULUI (testarea masiva, amenzi pt cine nu respecta, incurajarea testarii) ajuta la combaterea pandemiei!
          • 0 (2 voturi)    
            ca sa-ti faci testul (Joi, 8 octombrie 2020, 18:04)

            Vecin [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

            voluntar la 2 saptamani inseamna sa fii foarte bine platit si practic sa ai bani de aruncat. Poate tu ai intre 500 si 800 de lei pe luna de cheltuit pe teste la cerere. Cine nu are, n-o sa stie niciodata ca s-a imbolnavit sau a avut boala, decat daca a ajuns deja in stadiul de a avea simptome. Fiindca statul nu te testeaza gratis decat daca esti simptomatic.
            • +1 (1 vot)    
              Drept e, da' e justificat pretul (Joi, 8 octombrie 2020, 19:09)

              Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Vecin

              De-aia si costa atat de mult testele la laboratoarele private, pentru ca efectiv sunt scumpe, nu pentru ca le scumpesc artificial firmele care le fac. Evident, la pretul de cost se mai adauga ceva, ca laboratoarele tre' sa-si si plateasca personalul, sa amortizeze si masinile, si sa faca si ceva profit pentru actionari. Da' sursa majora a pretului mare e kitul de testare care-i scump.
        • +5 (11 voturi)    
          Pe bune? (Joi, 8 octombrie 2020, 15:35)

          imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

          "Or mai fi si alte motive, pe care nu reusim sa le identificam, deocamdata."

          Da, mare mister. Hai sa o luam putin logic. Asa cum a zis si adrhc, votul nu are legatura. Daca masca si dezinfectantul au fost oblgiatorii, precum si numarul de persoane din sala, cam greu sa presupui ca de aici a aparut.

          Next, ne uitam la cronologie:
          1. s-a permis la mare... unde nu se poarta masca
          2. s-au deschis granitele - sa nu uitam ca se cumparau rezultate negative ca sa dovedeasca ca nu-s bolnavi, desi nu isi faceau teste; slabe sanse ca cineva sanatos sa cumpere avize de rezultat negativ, nu crezi?
          3. s-au deschis terasele; adica alea care nu tin mesele la cate 2m distanta
          4. s-au deschis institutiile de invatamant
          5. s-au deschis restaurante, teatre, jocuri de noroc etc.

          Putem continua cu ce a fost premergator: anularea amenzilor date celor neconformi, lucru care i-a motivat sa sfideze si mai mult. Apoi faptul ca nu mai trebuia ca cineva bolnav sa stea in spital, ba chiar putea pleca pe propria raspundere. Din nou, lucru perfect pentru cei care nu cedeau in covid (si despre care s-a scris ca mureau la cateva zile dupa)

          ... dar desigur ca de la vot se trage numarul crescator.
          Sa nu uitam ca din mai de la rpima relaxare si pana in jumatatea augustului aveam cate 300 de bolnavi pe zi. Asta dupa ce se stabilziase numarul de bolnavi cand eram toti "in arest la domiciliu" cum zic cei anti-masca.

          A fost vot in mai? Eu nu imi aduc aminte sa fi fost.

          Deci hai sa vedem, mare mister de unde apar bolnavii...
          • -1 (1 vot)    
            Sigur, ai dreptate... (Joi, 8 octombrie 2020, 17:22)

            Valtran [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

            .....cu cele ce au premers situatia actuala.
            Insa oamenii vorbesc in special de cresterile din ultima vreme . La astea m-am referit.
            Insa, din nou, ai dreptate - cand incepi prost un lucru, nu are cum sa se termine bine.
            Vara a inceput prost, platim acum.
        • 0 (0 voturi)    
          Mai e o cauza (Joi, 8 octombrie 2020, 19:11)

          Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

          Foarte multa lume isi planifica concediul in septembrie - vremea e inca buna in multe destinatii turistice, da' sezonul se termina cam pe la vremea aia, asa ca scad preturile. Asa ca numa' bine, suprapus cu primele saptamani de scoala am avut si intoarcerea multora din concediu. Cand calatoresti, inevitabil ai contact cu multa lume, stai la gramada cu multi oameni straini vreme indelungata, in spatii inchise (avion, autocar, sali de asteptare), asa ca chiar daca rata de transmisie e mica, tot e bine mai mare ca aia daca stai la tine acasa si te vezi zilnic tot cu aceeasi oameni.
        • 0 (0 voturi)    
          Mai e o cauza (Joi, 8 octombrie 2020, 19:11)

          Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

          Foarte multa lume isi planifica concediul in septembrie - vremea e inca buna in multe destinatii turistice, da' sezonul se termina cam pe la vremea aia, asa ca scad preturile. Asa ca numa' bine, suprapus cu primele saptamani de scoala am avut si intoarcerea multora din concediu. Cand calatoresti, inevitabil ai contact cu multa lume, stai la gramada cu multi oameni straini vreme indelungata, in spatii inchise (avion, autocar, sali de asteptare), asa ca chiar daca rata de transmisie e mica, tot e bine mai mare ca aia daca stai la tine acasa si te vezi zilnic tot cu aceeasi oameni.
    • +13 (27 voturi)    
      macar (Joi, 8 octombrie 2020, 13:05)

      alex34 [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      te-ai razubunat pe el si nu l-ai votat, asa-i?
    • +15 (55 voturi)    
      Multumim PSD! (Joi, 8 octombrie 2020, 13:06)

      Marionette [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      Ca ne-a pus mereu strambe in lupta cu coronavirusul! Prin Ciolacu dar si bombele plantate la CCR si institutia avocatului borfasilor.
      Multumim Lovercraft ca sfatuiai oamenii sa nu poarte masti!
      Multumim ca predicai oamenilor ca covid nu exista!
      Tu si PSD n-ar trebui sa existati!
    • +17 (53 voturi)    
      mda (Joi, 8 octombrie 2020, 13:07)

      SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      multumeste-i renate weber ca a facut ca amenzile sa fie ilegale...

      multumeste-le celor de la CCR care la ordinul de sabotare emis de PSD au sabotat orice lege de bun simt care a fost emisa in sprijinul populatiei...

      ai cui sa le multumesti..

      la final poti sa multumesti tot PSD-ului care a tinut o tara intreaga in saracie si coruptie,

      pentru ca vezi tu de aia mor romanii.. nu de covid19 ci de starea de sanatate foarte proasta datorita FOAMEI, a CORUPTIEI din sistemul sanitar.. si etc etc etc...
      • -3 (17 voturi)    
        Aloo (Joi, 8 octombrie 2020, 14:31)

        copci [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

        Amenzile sunt legale din mijlocul lui mai, de unde vine tampenia asta cu amenzile nu sunt legale?
        • 0 (2 voturi)    
          Atunci a inceput raspandirea in masa populatiei (Joi, 8 octombrie 2020, 19:15)

          Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui copci

          Pana la vremea aia, se puteau face cu relativa celeritate anchetele epidemiologice. Cand n-ai cum sa tii potentialii infectati inchisi, si te trezesti ca-ti apar cazuri noi ca ciupercile dupa ploaie, peste tot, fara o sursa pe care s-o poti identifica, nu mai ai cum sa izolezi rapid cazurile.

          Atunci s-a pus samanta. Acuma nu c-a incoltit, s-a copt si-a mai rasarit de 10 ori. Daca nu se inmulteau la vremea aia necontrolat cazurile, si nu se propaga inmultirea ca urmare a inconstientei unei parti prea mari a populatiei, acuma alta era situatia, si n-aveam zeci de morti pe zi.
    • +16 (40 voturi)    
      nu te-a scos nimeni la vot (Joi, 8 octombrie 2020, 13:14)

      cristi_an [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      vite sunteti asa in general ca nu respectati nici-o masura de bun simt!
      • +1 (3 voturi)    
        multa minciuna (Joi, 8 octombrie 2020, 15:47)

        Mary80 [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

        toata lumea a respectat regulile. Am mers prin toate magazinele in ultima perioada, nu era nici macar o singura persoana fara masca purtat corect. Aruncatul vinei asupra populatiei este o nemernicie fara margini.
        • +1 (3 voturi)    
          Zău? (Joi, 8 octombrie 2020, 16:27)

          war4peace [utilizator] i-a raspuns lui Mary80

          Fugi, măi, de-aici. Când ies din casă, oriunde întorc capul văd bovine bipede cu masca purtată aiurea.
          Masca pe barbă nu e purtată corect.
          Masca pe gură, dar cu nasul pe-afară nu e purtată corect.
          Masca pe cot sau încheietură nu e purtată corect.
          Scobitul în nas, în dinți sau frecatul la ochi nu e OK.
          Datul măștii jos de pe gură și nas când vorbești la telefon sau aiurea nu e purtat corect.

          Și asta în magazine, supermarketuri și pe stradă, le-am văzut pe toate și încă le văd.
          • 0 (0 voturi)    
            masca nu e obligatorie (Joi, 8 octombrie 2020, 22:31)

            Mary80 [utilizator] i-a raspuns lui war4peace

            in locuri publice. Daca trebuia pusa si guvernul nu a dat lege inseamna ca guvernul e vinovat, nu populatia
            • 0 (0 voturi)    
              Alo! (Vineri, 9 octombrie 2020, 0:36)

              war4peace [utilizator] i-a raspuns lui Mary80

              Ai citit ce am scris?
              În supermarket e obligatorie.
              În magazine e obligatorie.
              În locuri aglomerate e obligatorie.
        • 0 (0 voturi)    
          Azi am fost la medic (Joi, 8 octombrie 2020, 19:18)

          Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Mary80

          Nu c-am avut pofta, c-am avut nevoie. La o clinica privata scumpa, in speranta ca n-o sa fie aglomeratie si-o sa pot pleca repede. Cu programare.

          Ei bine, nici la o clinica medicala masurile nu-s respectate ca la carte. Receptionera purta masca sub nas, adica pe jumatate degeaba.

          Miercurea ce-a trecut am fost la cumparaturi - pe care le fac o data la doua saptamani cel mult. Doar daca nu vrei nu-i vezi pe cei care poarta masca incorect. Am vazut inclusiv angajati care aranjau marfa fara sa poarte masca.

          Despre ce vorbim? Astia toti care nu respecta regulile ce sunt, daca nu populatie? Martieni?
          • -1 (1 vot)    
            daca esti obsedat (Joi, 8 octombrie 2020, 22:31)

            Mary80 [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

            o sa ti se para ca nu e pusa bine pe nas, ca a mai ramas 1milimetru spatiu...
      • +1 (1 vot)    
        pesedacul (Joi, 8 octombrie 2020, 16:06)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

        iubăreț a stat ca pe ghimpi să fie primul la postare. E concurs între postacii bolșevici, care bagă primul texte împotriva luiu Iohannis. Le-ar fi plăcut să fie la butoane ai lor.
    • +6 (26 voturi)    
      acuma Ciurdarul Ciolacuu (Joi, 8 octombrie 2020, 13:17)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      nu itzi spune nimic ?
    • +19 (49 voturi)    
      ca vitele... (Joi, 8 octombrie 2020, 13:20)

      287 [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      ...ati imers la Eforie si in Nuba, ca vitele se sta in statiile de transport in comun, ca vitele se asteapta la poarta scolii. Fara a pomeni de vitele care se inghesuie in biserici.
    • +5 (15 voturi)    
      neah, nu ține (Joi, 8 octombrie 2020, 13:30)

      zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      Nu ține, sincer
    • +11 (25 voturi)    
      :)) (Joi, 8 octombrie 2020, 13:34)

      sorvas [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      bah ce dezinformare mizera. ce om mic esti.
    • +4 (12 voturi)    
      hai zi-o pe aia dreapta (Joi, 8 octombrie 2020, 15:03)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      Pe voi v-au scos la alegeri ca pe vite stapanii vostri din PSD, mitundu-va cu un mic, un kil de ulei, o galeata, etc. Asha ca lasa vrajeala asta de doi bani.
    • 0 (0 voturi)    
      contrazici retorica 'partidului iubit' (Joi, 8 octombrie 2020, 21:54)

      pancu_dan [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      si te penalizeaza Ciolacu&co daca nu te potolesti.

      PSD spunea din aprilie ca raportarile sunt exagerate, ca nu este asa grav, ca guvernul vrea sa ne tina inchisi ca sa fure si sa instaureze dictatura. Pe rand, Guvernul a relaxat masurile, infectiile s-au multiplicat dar nu am vazut ca PSD sa isi schimbe ideile.
      Acum tu ce faci? contrazici partidul!?! Asa ceva nu-i tolerat in PSD!!! Keep calm, nu-i nimic grav, ti-a spus Ciolacu si mai marii partidului de atatea ori, ce te vaieti aici ca o baba???
  • +34 (70 voturi)    
    Sa multumim unora ca (Joi, 8 octombrie 2020, 12:59)

    Bradisor [utilizator]

    Buzatu PSD Vaslui care zice sa putrtam masca in somn sau CIolacu care declara de la tribuna parlamentului ca mastile sunt h. higenica si ca raportarile sunt false
    • +16 (38 voturi)    
      adauga pe "botnitzara" Iosefina Pascal (Joi, 8 octombrie 2020, 13:02)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Bradisor

      si Sparanghel Squad
    • -4 (28 voturi)    
      dar ce putere are psd Vaslui! (Joi, 8 octombrie 2020, 13:04)

      kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui Bradisor

      probabil ca el conduce România și este ascultat de bucuresteni.

      Un miracol, clar!
    • +10 (30 voturi)    
      ai uitat (Joi, 8 octombrie 2020, 13:08)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui Bradisor

      CCR care a considerat ca amenzile mari sunt neconstitutionale si a scos bolnavii asimtomatici din spitale.
    • +7 (13 voturi)    
      daca n-ar fi el (Joi, 8 octombrie 2020, 13:08)

      alex34 [utilizator] i-a raspuns lui Bradisor

      ar veni altul care ar profita de pe urma naivitatii romanilor...,gandirea lor e prost sa fii sa nu profiti cand sunt asa usor de prostit...
  • +36 (48 voturi)    
    rodoh..unde esti tati cu statistica? (Joi, 8 octombrie 2020, 13:01)

    relax1 [utilizator]

    tu ne prezentai statistica...ca e OK ...ca nu trece de 6%...hai rodoh...arata-ne ca minte guvernul si ca nu e COVID de fapt
    • +4 (18 voturi)    
      Covidul ăsta e o boală ușoară mă (Joi, 8 octombrie 2020, 13:31)

      zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui relax1

      Nu trebuie să dramatizăm, pe bune
  • -3 (25 voturi)    
    De ce (Joi, 8 octombrie 2020, 13:04)

    vlad.pe [utilizator]

    De ce Guvernul Orban nu a luat masuri impotriva grupurilor care raspandeau curentul Anti Botnita? Oamenii aia practic instigau la crima iar Statul Român ar trebui sa isi protejeze cetatenii, conform Constitutiei.
    • +1 (1 vot)    
      Pentru ca ... (Joi, 8 octombrie 2020, 19:22)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui vlad.pe

      ... guvernului ii lipseste baza legala. Si cu ce parlament avem acuma, slabe sperante sa se poata trece vreo lege prin parlament care sa incrimineze dezinformarea in mod specific cand atinge sanatatea publica.

      Cat de capabil e parlamentul sa legifereze cu cap si coada s-a vazut cu legea carantinei. Dupa ce-au tinut-o trei saptamani la saramura, au facut-o praf. Au mutat decizia medicala de la specialist la birocrati.
  • 0 (4 voturi)    
    nu stiu de ce (Joi, 8 octombrie 2020, 13:06)

    adrhc [utilizator]

    .. dar chestia asta imi aduce aminte de o expresie dintr-un film mai vechi: "hasta la vista baby!"
  • +14 (32 voturi)    
    Sunt pacienti (Joi, 8 octombrie 2020, 13:09)

    Martinezu [utilizator]

    Aflati la ATI inca nu cred ca sunt infectati cu COVID.
    Deci toate discutiile astea ca uite asa si uite pe dicolo, sunt fara rost.
    Nu exista pe lumea asta posibilitati in a-i convinge pe prosti ca trebuie sa respecte masurile.
    Pentru ca ei nu pot intelege. creierul lor e incarcat cu rahat si nu mai incape o informatie corecta.
    Pentru ei vinovat e cine le spune Dan Budeanu si Lovin chatista la A3.
  • +10 (24 voturi)    
    virusul nu da doi bani (Joi, 8 octombrie 2020, 13:13)

    cristi_an [utilizator]

    pe smiorcaielile voastre cu masca e botnita, teatrul e cultura, moastele sunt sfinte...samd.
    O sa purtati masca, o sa va spalati cu spirt si in gura
    • -17 (27 voturi)    
      Nu. (Joi, 8 octombrie 2020, 14:08)

      marie-cu-palarie [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

      Nu, nu o să purtăm. Dar tu ești liber să porți măscuță și în somn. Că poate iei cough-cough de la pernă.
      • +9 (11 voturi)    
        ba o sa purtati (Joi, 8 octombrie 2020, 15:03)

        cristi_an [utilizator] i-a raspuns lui marie-cu-palarie

        dar nu ca insistam noi... ci o sa purtati singuri, speriati de bombe...ca deh, sunteti niste viteji pana apare virusul in batatura voastra
      • +6 (12 voturi)    
        nu vrei masca??? (Joi, 8 octombrie 2020, 15:03)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui marie-cu-palarie

        S-ar putea sa ai sansa unei alte masti - capac de cosciug -

        nu doresc nimanui, dar in aceasta situatie sa mai sustii aberatii este dureros cel putin pentru tine si cei care casca gura la tine
  • -20 (38 voturi)    
    ciuma galbena si ciuma albastra (Joi, 8 octombrie 2020, 13:14)

    mpx [utilizator]

    - pnl si usr plus tatucul lor werner sunt de vina pt explozia de cazuri
    - au trebuit sa se imbolnaveasca si moara oamenii pentru ca sa aiba ei alegeri acum cand sunt pe valul prostirii si manipularii
    • +8 (24 voturi)    
      vezi că (Joi, 8 octombrie 2020, 13:43)

      fokerul [utilizator] i-a raspuns lui mpx

      ai toate simptomele de prostie, doar inteligenţa este asimptomatică la tine
      • -1 (1 vot)    
        uita-te in oglinda (Joi, 8 octombrie 2020, 15:46)

        mpx [utilizator] i-a raspuns lui fokerul

        cap sec si minte lipsa
  • +7 (23 voturi)    
    Cred ca fratia penalului... (Joi, 8 octombrie 2020, 13:14)

    AdevaratulProfet [utilizator]

    ...Ciolacu, Ponta, Tariceanu isi freaca mainile de bucurie la noul bilant zilnic, poate, poate or reusi sa evite darea de seama cu poporul in 6 Decembrie...Insa spre disperarea lor sunt cateva elemente care contrazic asta :
    1. numarul de decese zilnice a scazut mult fata de ieri
    2. numarul de persoane vindecate este in crestere
    3. recordul de astazi s-a inregistrat si in urma celui mai mare numar de teste de pana acum
    4. numarul de persoane internate la ATI a scazut

    Asa ca, DA, pe 6 Decembrie vom merge la vot si nu vom pune stampila pe nimeni din fratia penalului!!!
    • -17 (27 voturi)    
      S-o crezi tu ca mai iese cineva la vot pe 6 dec (Joi, 8 octombrie 2020, 13:45)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui AdevaratulProfet

      La cate cazuri sunt la fix 10 zile dupa alegeri, s-o crezi tu ca mai este cineva inconstient astfel incat sa se expuna ducandu-se la vot. Acum mai importante sa stai in casa, sa te speli pe maini, sa porti masca si sa dezinfectezi totul. Nici la cumparaturi sa nu mai mergi, sunt atatea servicii de livrari. Iar la vot de ce sa te mai duci? Oricum toti fura voturile si mai intai iese cineva si apoi ne lasa sa votam...
      • +1 (1 vot)    
        Matale stai linistit acasa (Joi, 8 octombrie 2020, 19:29)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        Cei care isi dau seama ca n-are cum sa fie cresterea de azi urmarea alegerilor o sa mearga. Ceea ce-i mai bine, zic io - merg sa voteze mai multi dintre cei ce-s in stare sa judece logic, mai putini prosti.
  • +1 (13 voturi)    
    Oamenii înseamnă mai mult decât niște numere (Joi, 8 octombrie 2020, 13:17)

    oxbridge [utilizator]

    Dar:
    - 145.700 persoane infectate înseamnă între populația rezidenta la 01.07.2018 in Buzău (132.857 locuitori) și Baia Mare (145.899).
    - 5.247 persoane decedate înseamnă între populația rezidenta la 01.07.2018 in Isaccea (5.243) și Abrud (5.368).
    Sursa: INSSE
  • -18 (30 voturi)    
    Hmmm (Joi, 8 octombrie 2020, 13:18)

    Mazeta [utilizator]

    Poate sa incercam cu două măști, puse una peste alta?
    • +7 (19 voturi)    
      tu porti masca (Joi, 8 octombrie 2020, 13:39)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      una peste alta din momentul primului comentariu pe Hotnews ( nu e sarcasm )
      • +10 (18 voturi)    
        Masca (Joi, 8 octombrie 2020, 13:52)

        osica [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Aș adăuga că Mazeta poartă masca direct pe creier
  • -1 (17 voturi)    
    felicitari domnului Manciu (Joi, 8 octombrie 2020, 13:26)

    Francisc 1 [utilizator]

    pentru locul eligibil pe listele PNL !
  • -2 (28 voturi)    
    ASTEA SUNT URMARILE (Joi, 8 octombrie 2020, 13:44)

    jidanul [utilizator]

    La nivelul guvernului situatia pandemiei e scapata total de sub contol din cauza masuriilor proaste luate la inceputul pandemiei, cand trebuia ca toate persoanele care intrau in tara sa fie testate si introduse in carantina 14 zile, sub paza militara si testate si apoi trimise in izolare inca 14 zile si iar testate. Lockdown-ul trebuia sa dureze o luna de zile, timp in care trebuiau dezinfectate toate spitalele, inclusiv impotriva infectilor nosocomiale, apoi toate blocurile, cladirile de birouri, fabrici, asolut tot. Inainte de inceperea scolilor si a facultatilor trebuiau testati toti elevii, studentii si cadrele didactice. Toata activitatea trebuia sa fie axata, in principal, pe preventie, pe testare si depistarea celor infectati, depistarea rapida si tratarea cazurilor grave si protejarea categoriilor de romani vulnerabili si cu comorbiditati. Din nefericire, aceste lucruri nu s-au intamplat si rezultatele se vad acum, asta e realitatea. Si aceasta realitate e crunta, e dura dar, numai Bunul Dumnezeu ne mai scapa. De celelalte aberatii, cu amenzi, licitatii trucate, starile de alerta si obsesia paranoida cu alegerile, nici nu mai are rost sa ne pierdem timpu ...
    • 0 (0 voturi)    
      Matale ai memoria scurta, ... (Joi, 8 octombrie 2020, 19:35)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui jidanul

      ... si suferi de boala PSD_ului: vrei sa se faca si sa se dea de toate, da' eviti sa specifici si din ce bani.

      Cam asa s-a si facut, la inceput, cum zici matale, doar ca in limita resurselor disponibile. Nu puteai sa pui in carantina institutionalizata un milion de oameni, ca n-aveai unde, si nici cum sa-i pazesti.

      Cat despre testarea elevilor si studentilor, cre' ca maine-i testeaza guvernul pe toti, daca pui matale banii de teste. Alea, in caz ca mai identifici si-un furnizor. Da' tine cont, noi nefiind nici pe departe cea mai mare putere politica de pe glob, tre' sa luam ce ramane de la altii, adica foarte probabil n-o sa le gasesti de cumparat pe alea mai ieftine.
  • -12 (24 voturi)    
    mereu e alarmant (Joi, 8 octombrie 2020, 13:50)

    alfa1 [utilizator]

    in martie la 200 de cazuri era breaking news si fiecare caz era o poveste de 1 zi la televizor acum la 3000 iar e alarmant....voi chiar nu va dati seama ca jucam intr-un film prost pentru o banala gripa in care mor persoane cu comorbiditati....
    • +5 (11 voturi)    
      "Banala gripa... (Joi, 8 octombrie 2020, 14:46)

      Valtran [utilizator] i-a raspuns lui alfa1

      .....in care mor persoane "...
      Deja, nu mai e banala.
      Deja, e alarmant indiferent de numarul bolnavilor : 1 sau 1 milion.
      Asta , fiindca mor oameni.
      Iar oamenii au dreptul la viata chiar daca prezinta comorbiditati. Tu NU ESTI IN MASURA sa spui cand si daca un om trebuie sa moara.

      Film prost e doar ce se deruleaza in mintea ta.

      Si poate spui oamenilor pe ce site ai studiat tu medicina.... ca or fi curiosi, unii de pe aici.
    • +5 (9 voturi)    
      dupa dumneata... (Joi, 8 octombrie 2020, 15:07)

      FPop2013 [utilizator] i-a raspuns lui alfa1

      Dupa dumneata, toti diabeticii si toti hipertensivii trebuie sa crape ? Acum ???
  • -9 (19 voturi)    
    in-chi-deti sco-li-le! (Joi, 8 octombrie 2020, 14:02)

    Aidracucomunisti [utilizator]

    in-chi-deti sco-li-le! , ce nu intelegeti din asta? cat despre vot, ca iese PNL sau PSD, tot m##a aia e!
    • +4 (4 voturi)    
      ai ajuns la silabe? (Joi, 8 octombrie 2020, 15:10)

      vladm9 [utilizator] i-a raspuns lui Aidracucomunisti

      nu mai avem nevoie de educatie? nici de democratie?
      se iau masuri suplimentare de protectie in scoli si se incearca scoala la distanta.
  • 0 (6 voturi)    
    rekord absolut de teste (Joi, 8 octombrie 2020, 15:04)

    di livio [utilizator]

    are vreo relevanță?...nu știu, întreb, dăcît că onor presa nu specifică...numa rekordu de pozitivi îi reliefat cu mare grijă
  • -1 (3 voturi)    
    cam constant la ATI (Joi, 8 octombrie 2020, 15:13)

    icarag [utilizator]

    practic la ATI numarul e constant . si decesele la fel .
    hai cu imunitatea de turma, pensionarii si obezii sa stea acasa cu masca, ca vaccinul nu ajunge pina in 2022 in romania .
  • +1 (5 voturi)    
    mai lasati cazurile (Joi, 8 octombrie 2020, 15:20)

    icarag [utilizator]

    conteaza statistica . ce probabilitate e de deces, de complicatii , pe categorii de virsta , etc...
    comparat cu gripa . e mare mister , mai ales in "presa" romaneasca . am atins demult imunitate de turma impotriva logicii.
    • 0 (0 voturi)    
      Si matale ce parere ai, ... (Joi, 8 octombrie 2020, 19:37)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui icarag

      ... pe ce baza se face statistica?
  • +2 (6 voturi)    
    am trecut de (Joi, 8 octombrie 2020, 15:38)

    costelo999 [utilizator]

    2500 de cazuri pe zi, trecem si de 3000 de cazuri, incercam 5000 ? daca se vrea se poate, sa ajungem pe cei din afara, franta, germania, italia, chiar si suedia, cel putin 5000 de covidioti pe zi, haideti mindria de roman unde este, cum era strigatura aia vrem o tara ca afara ... se poate rominashilor, se poate....
  • -1 (5 voturi)    
    Versuri (Joi, 8 octombrie 2020, 15:48)

    vodatepes [utilizator]

    Versuri in ton situatia actuala
    Ati votat? Covit ati capatat.
    In rest numai de bine


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by