Coronavirus în România: 1.109 noi cazuri raportate în ultimele 24 de ore. Bilanțul ajunge la 103.495

de R.M.     HotNews.ro
Duminică, 13 septembrie 2020, 12:26 Actualitate | Coronavirus


Coronavirus Romania
Foto: lcv / Alamy / Alamy / Profimedia
Alte 1.109 noi cazuri de COVID-19 au fost raportate în ultimele 24 de ore în România, bilanțul ajungând la 103.495, potrivit datelor publicate duminică de Grupul de comunicare strategică. În ultima zi s-au înregistrat alte 36 de decese, astfel încât bilanțul total al victimelor ajunge la 4.163.

Dintre acestea, 3 decese au fost înregistrate la categoria de vârstă 50-59 ani, 9 decese la categoria de vârstă 60-69 ani, 14 decese la categoria de vârstă 70-79 ani și 10 decese la categoria de peste 80 de ani. Pentru 4 pacienți decedați nu au fost raportate comorbidități până în prezent.

În spitale sunt internate cu COVID-19 7.052 de persoane, dintre care 465 la ATI.

În ultimele 24 de ore, au fost efectuate 14.784 teste, 8.978 în baza definiției de caz și a protocolului medical și 5.806 la cerere, astfel încât numărul total de teste efectuate de la debutul pandemiei ajunge la 2.081.644.

10.835 de persoane confirmate cu infecție cu noul coronavirus sunt în izolare la domiciliu, iar 5.780 de persoane se află în izolare instituționalizată. De asemenea, 37.409 persoane se află în carantină la domiciliu, iar în carantină instituționalizată se află 5 persoane.

43.025 de pacienți au fost declarați vindecați și 11.283 de pacienți asimptomatici au fost externați la 10 zile după depistare.

În ceea ce privește situația cetățenilor români aflați în alte state, 6.599 de cetățeni români au fost confirmați ca fiind infectați cu COVID-19 (coronavirus): 1.905 în Italia, 1253 în Spania, 124 în Franța, 2.935 în Germania, 159 în Marea Britanie, 28 în Olanda, 2 în Namibia, 4 în SUA, 111 în Austria, 20 în Belgia, 6 în Japonia, 2 în Indonezia, 2 în Elveția, 3 în Turcia, 2 în Islanda, 2 în Belarus, 19 în Grecia, 5 în Cipru, 2 în India, 2 în Ucraina și câte unul în Argentina, Tunisia, Irlanda, Luxemburg, Emiratele Arabe Unite, Malta, Brazilia, Bulgaria, Kazakhstan, Suedia, Republica Congo, Ungaria și Qatar. De la începutul epidemiei de COVID-19 (coronavirus) și până la acest moment, 126 de cetățeni români aflați în străinătate, 31 în Italia, 19 în Franța, 43 în Marea Britanie, 11 în Spania, 14 în Germania, 2 în Belgia, unul în Suedia, unul în Elveția, unul în SUA, unul în Brazilia, unul în Republica Congo și unul în Grecia, au decedat.

Dintre cetățenii români confirmați cu noul coronavirus, 338 au fost declarați vindecați: 308 în Germania, 18 în Franța, 6 în Japonia, 2 în Indonezia, 2 în Namibia, unul în Luxemburg și unul în Tunisia.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















9302 vizualizari

  • -11 (23 voturi)    
    Stai sa inceapa scoala sa vedeti apoi (Duminică, 13 septembrie 2020, 13:21)

    patrunjel [utilizator]

    Stai sa inceapa scoala sa vedeti apoi 5000 de cazuri pe zi. O sa regretam cele 1300 de acum.
  • 0 (14 voturi)    
    medai/săptămână crește ușor (Duminică, 13 septembrie 2020, 13:23)

    clencix [utilizator]

    Rapoarte infestați/testați, media/săptămână(suma ponderată LMMJVSD %/săptămână):
    15/22/29 iun/6/13/20/27iul/3/10/17/24/31aug/07sep:
    3.12/3.30/3.70/4.41/4.43/5.09/ 6.11/ 6.20/ 6.43/5.80/5.79/5.76/5.92%.
    Media săptămânală curentă nu mai scade, crește ușor, apare un mic dâmb pe platoul 5-6% între 20iul-13sept.
    Creșteri medie pe aceste ultime săptămâni:
    1.02/0.09/0.23/-0.63/-0.01/-0.03/0.16% .
    • +1 (11 voturi)    
      . (Duminică, 13 septembrie 2020, 15:25)

      BogdanNicolaescu [anonim] i-a raspuns lui clencix

      stai sa vezi ce 'damb' vine acum cu deschiderea scolilor si a facultatilor.... sunt atat de prosti incat nu poarta nici unul masca, ia in deradere, au impresia ca e de ras... si apoi se mira de ce ajung in spital sau si mai rau
  • +9 (25 voturi)    
    coincidenta? (Duminică, 13 septembrie 2020, 13:27)

    martel55 [utilizator]

    cand sunt mai multi morti zilnic, scade numarul pacientilor de la ATI, cand sunt mai putine decese (dar tot fde oridnul zecilor), creste mnumarul de la ATi...asta ar insmena ca de la ATI ai sanse mici in romania sa mai iesi viu, spre deosbire de tarle vestice, unde dupa valul din martie, situatia s-a schimbat si numarul de decese este mult mai mic
    • +14 (20 voturi)    
      mortalitate (Duminică, 13 septembrie 2020, 14:17)

      gpavel [utilizator] i-a raspuns lui martel55

      cea mai mare mortalitate la terapie intensiva din europa(si pintre cele mai mari din lume),rezultat al dotarilor,dar mai ales a lipsei personalului pregatit(o lipsa mai veche care s-a accentuat prin aprobarea injumatatirii turelor),lipsei personalului care ar trebui sa maseze,sa schimbe in permanenta pozitia celui intubat,microclimatul ingrozitor(temperatura peste 40 gr)prin oprirea instalatiilor de aer conditionat neadecvate (cu recirculare a aerului si nu cu aer proaspat racit),gresala din proiectarea sistemului,lipsa medicilor de alte specialitati pentru tratarea complicatiilor(se trateaza practic doar boala de baza,infectia,celelalte boli care apar sau se acutizeaza in timpul tratamentului nu sunt urmarite si tratate)....
      • -8 (12 voturi)    
        . (Duminică, 13 septembrie 2020, 15:21)

        BogdanNicolaescu [anonim] i-a raspuns lui gpavel

        mai injurati voi mult personalul medical ca nu-l veti mai avea nici pe asta
        • +2 (10 voturi)    
          amenintari fara fond (Duminică, 13 septembrie 2020, 16:39)

          John_Re [utilizator] i-a raspuns lui BogdanNicolaescu

          majoritatea medicilor romani sunt foarte slab pregatiti.

          realitatea "doare" .... stiu.... sorry fot that ...

          unde locuiesc acum n-am intalnit nici un medic roman pentru ca n-au fost in stare sa treaca examenele...
          • -2 (6 voturi)    
            Probabil... (Duminică, 13 septembrie 2020, 17:52)

            Valtran [utilizator] i-a raspuns lui John_Re

            ....locuiti in strainatate, undeva la tara, nu-i asa ?
            • 0 (6 voturi)    
              nope (Duminică, 13 septembrie 2020, 18:54)

              John_Re [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

              sunt vreo 7-8 milioane de locuitori in zona.

              rural (la tara) pot considera Bucurestiul.

              nu-i asa ca e greu sa porti un dialog fara insulte?
              • -1 (5 voturi)    
                In ce... (Duminică, 13 septembrie 2020, 19:51)

                Valtran [utilizator] i-a raspuns lui John_Re

                ..... a constat insulta, ma rog ?
                Si cand locuiesti IN STRAINATATE intr-o zona cu 7-8 milioane de locuitori (ca noi, in Romania, nu avem asa ceva ) e dificil sa gasesti romani, pur si simplu. Inca si mai greu o fi sa gasesti doctori romani .
                Asa ca afirmatia ta "medicii romani sunt foarte slab pregatiti fiindca nu i-am intalnit eu " este denigratoare si frizeaza calomnia.

                Arata, in schimb, superficialitate si lipsa capacitatii de analiza.
            • -1 (7 voturi)    
              Vulpea (Duminică, 13 septembrie 2020, 19:29)

              Vaka [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

              cand nu ajunge la struguri zice ca sunt acrii...
              • -2 (6 voturi)    
                In acest context.... (Duminică, 13 septembrie 2020, 19:52)

                Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

                .. "acri" se scrie cu un singur "i".

                Cat despre sensul frazei... are vreunul ?
          • 0 (6 voturi)    
            Adevarul este (Duminică, 13 septembrie 2020, 19:33)

            Vaka [utilizator] i-a raspuns lui John_Re

            ca sunt trei categorii de medici romani:
            - dinozaurii: stiu meserie si sunt spagari de meserie
            - cei buni: au plecat din Romania
            - cei care au trecut prin scoala ca gasca prin apa: aia pe care ii mai gasim prin Romania....
            • -1 (7 voturi)    
              E amuzant.... (Duminică, 13 septembrie 2020, 20:11)

              Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

              ....cum incercati sa faceti sa incapa toate cele in lumea dumneavoastra mititica, presarata cu sentinte !
              Pentru a reusi, v-ar trebui , totusi, mai multa profunzime si mai putina ingamfare.
              Sau o lume mai mare !

              Vreau, fara intentia de a provoca vreo fisura pe un ego atat de subred, sa va anunt ca, in Romania, mai sunt si alte categorii de medici.

              Nu puneti la inima !
              • -1 (3 voturi)    
                Sa vedem (Duminică, 13 septembrie 2020, 21:27)

                Vaka [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

                Medic. Medic in Romania. Si afectat de COVID (ma refer la venitul nefiscalizat.
                • +2 (2 voturi)    
                  Sunteti... (Duminică, 13 septembrie 2020, 22:45)

                  Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

                  ..... din ce in ce mai obscur in enunturi.
                  Odihniti-va !
                  Reluam cand va mai reveniti .
        • -2 (6 voturi)    
          Aveti dreptate ! (Duminică, 13 septembrie 2020, 17:49)

          Valtran [utilizator] i-a raspuns lui BogdanNicolaescu

          Imaginati-va ca sunteti in locul unui tanar de 27-30 ani, care a studiat vreme de vreo 6 ani intr-una dintre cele mai solicitante facultati.
          Termina studiile si incepe munca intr-un mediu ostil si pe bani putini (MULT mai putini decat iau colegii lui in strainatate).
          In plus, cu ocazia pandemiei, se vede pus in situatia ca toata munca si toate studiile lui sa fie contestate de "doctori" cu diploma de google, care au "minte proprie" si "drepturi !
          Pai, i-ar trebui motive serioase CA SA RAMANA si nu ca sa plece !
          • -3 (7 voturi)    
            Meseria (Duminică, 13 septembrie 2020, 19:30)

            Vaka [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

            este o alegere personala, locul unde o practici depinde de ce stii sa faci.
      • 0 (2 voturi)    
        Subiectul... (Duminică, 13 septembrie 2020, 21:06)

        Valtran [utilizator] i-a raspuns lui gpavel

        ....a fost dezbatut si aici, pe HN.
        Pare-se ca avem cea mai mare rata a mortalitatii din UE.
        Cum ar putea fi, dupa aproape 30 de ani de administrare PSD ?
    • +3 (11 voturi)    
      Pai in Romania intri sanatos in spital (Duminică, 13 septembrie 2020, 14:52)

      Savitar [utilizator] i-a raspuns lui martel55

      si iesi cu picioarele inainte. Daca mai esti si bolnav.....
      • +1 (9 voturi)    
        De ce.... (Duminică, 13 septembrie 2020, 15:11)

        Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Savitar

        ....ai intra in spital daca ai fi sanatos ?
        • +1 (9 voturi)    
          In vizita! Sau bagat cu forta. (Duminică, 13 septembrie 2020, 15:48)

          Savitar [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

          Au fost bagati cu forta asimptomatici, unde au luat un stafilococ auriu sau alta mizerie si s-au dus pe copca, au ajuns in urna inapoi acasa!
          • -2 (8 voturi)    
            Mda... (Duminică, 13 septembrie 2020, 17:29)

            Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Savitar

            Sunt convins ca asta ai vrut sa zici......
            • 0 (6 voturi)    
              Esti ruda cu Orban? (Duminică, 13 septembrie 2020, 17:56)

              Savitar [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

              De ii tii palma? Tu crezi ca astia va spun tot la stiri??? Te inseli amarnic! Mai vorbeste cu oameni, si o sa auzi de cutare, cutare, care a intrat in spital cu un picior rupt si s-a intors sub forma de cenusa acasa.
              • 0 (6 voturi)    
                Am vorbit... (Duminică, 13 septembrie 2020, 19:02)

                Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Savitar

                ....cu destui oameni si nu am aflat pe nimeni care s-o fi sfarsit-o cum spui tu, in afara de cazurile semnalate de presa. Iar situatia din spitalele Romaniei imi este cunoscuta in mod direct, ca fost pacient.

                Nu sunt ruda cu Orban, nu "ii tin palma" (asa cum cu mojicie afirmi) dar nici nu arunc cu rahat in oameni fiindca as primul murdarit.
                Asa ca .... spala-te pe dinti !
                • +1 (3 voturi)    
                  Correct, nu esti Ruda, esti Sluga (Duminică, 13 septembrie 2020, 20:56)

                  Savitar [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

                  De aia nici nu ai apa calda sa te speli!
                  • 0 (4 voturi)    
                    Domnu' instalator independent... (Duminică, 13 septembrie 2020, 21:22)

                    Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Savitar

                    .......ma bucura faptul ca, in putinele momente de respiro pe care le aveti la CET Vest, va ganditi sa ma invatati si pe mine cum sa ma raportez la Orban.

                    Maaaaare trebuie sa va fie efortul !
            • 0 (6 voturi)    
              Ca spitalele (Duminică, 13 septembrie 2020, 19:37)

              Vaka [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

              romanesti sunt necropole si personalul din ele cioclii in alb (ma rog, verde, albastru sau ce mai poarta...)

              Am experiente personale, nemijlocite cu sistemul de sanatate romanesc de as putea sa scriu zeci de pagini. Cu date, locuri, nume si sume.
              • 0 (4 voturi)    
                In acest context... (Duminică, 13 septembrie 2020, 20:54)

                Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

                ...."ciocli" se scrie cu un singur "i".
                Si nu va mai obositi cu relatarile - toti am fost, suntem sau vom fi, la un moment dat, clientii sistemului de sanatate romanesc.

                Oricum, paginile alea, daca le scrieti tot asa....
              • -2 (2 voturi)    
                In acest context.... (Duminică, 13 septembrie 2020, 21:09)

                Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

                ...."ciocli" se scrie cu un singur "i".

                Nu va mai obositi cu relatarile - toti am fost, suntem sau vom fi clientii sistemului de sanatate romanesc.

                Iar paginile alea, daca le scrieti tot asa....
                • 0 (4 voturi)    
                  Cand ziceam de vulpe (Duminică, 13 septembrie 2020, 21:31)

                  Vaka [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

                  ziceam ca va luati de colaterale, cum ar fi o greseli de dactilografiere.

                  Cat despre "toti am fost, suntem sau vom fi clientii sistemului de sanatate romanesc" - timpul viitor poate vi se aplica, familiei mele nu.

                  Dar na cand mai mult nu se poate ne facem ca stim gramatica.
                  • +1 (1 vot)    
                    Fie.... (Duminică, 13 septembrie 2020, 22:24)

                    Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

                    .....mintiti in mod intentionat fie ati uitat ce si unde ati scris !
                    Ati dat raspuns la o postare a mea adresata lui John_re.
                    Iar faptul ca NU a fost a fost o greseala de "dactilografiere" ci o cunoastere superficiala a limbii romane este aratat de "isprava" repetata mai jos, de data asta cu "cioclii" (sic!).
                    Si semnele de punctuatie au rolul lor ....eu cred ca ati vrut sa spuneti : " Dar, na ! Cand mai mult nu se poate....".

                    Oricum, un lucru ma face invidios si anume ca stiti viitorul asa de bine si frumos !

                    Si iar vine chestia aceea ciudata : "ne facem ca stim gramatica" .... cati sunteti, de fapt ?
        • +3 (7 voturi)    
          Pt ca la noi nu e ca la nimeni (Duminică, 13 septembrie 2020, 17:27)

          gogpintenog [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

          La noi functioneaza puscaria medicală. Daca esti asimtomatic te baga fortat. De aici si reticenta mtira de a se testa. Eu unul nu m-as testa noci obligat
          • -1 (5 voturi)    
            Daca legea (Duminică, 13 septembrie 2020, 17:38)

            Valtran [utilizator] i-a raspuns lui gogpintenog

            prevede sa fii internat daca esti asimptomatic, vei fi. Iar daca nu prevede, nu vei fi.
            • +1 (5 voturi)    
              "Dura lex sed lex" (Duminică, 13 septembrie 2020, 19:38)

              Vaka [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

              Vrem sa spunem.

              dar nu Stupida lex suna mai bine?
              • 0 (4 voturi)    
                Nu..... (Duminică, 13 septembrie 2020, 20:21)

                Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

                ...si in acest caz particular, al pandemiei.

                Nu stiu cine "Vrem sa spunem ".... sunteti mai multi ?
                • -2 (2 voturi)    
                  Cand nu sunt greseli (Duminică, 13 septembrie 2020, 21:32)

                  Vaka [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

                  e greu de inteles sensul propozitiei?
                  • 0 (0 voturi)    
                    La dumneata,da.... (Duminică, 13 septembrie 2020, 22:34)

                    Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

                    ....intr-adevar, e greu de inteles. In oricare caz !
                  • 0 (0 voturi)    
                    In toate circumstantele ! (Duminică, 13 septembrie 2020, 23:13)

                    Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

                    Nu va mai flatati : lumea dumneavoastra continua sa fie ingusta.
              • 0 (2 voturi)    
                Nu... (Duminică, 13 septembrie 2020, 20:50)

                Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

                ..... in aceste conditii de pandemie. Ca despre asta vorbim aici !
                • -1 (1 vot)    
                  Aha (Duminică, 13 septembrie 2020, 21:33)

                  Vaka [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

                  Pai hai sa ne uitam la altii. Sa incep cu Danemarca? Sau Germania? Hai sa nu fiu vaca si sa pomenesc Suedia....
                  • 0 (0 voturi)    
                    De ce...... (Duminică, 13 septembrie 2020, 22:26)

                    Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

                    ....sa ne uitam la altii ?
                    Uita-te dumneata, daca vrei, dar nu ne povesti...tine-o pentru dumneata ...
                  • 0 (0 voturi)    
                    Lasa-i sa se uite.... (Duminică, 13 septembrie 2020, 22:30)

                    Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

                    .... pe cei care stiu sa vada.
                    Ca nu oricine se uita la fotbal intelege arbitrajul.
  • -3 (13 voturi)    
    Cred ca procentul este MUUULTTT MAI MARE de 7,5% (Duminică, 13 septembrie 2020, 13:33)

    OvidiuTudor [anonim]

    Manupularea sta in neraportarea publica a cazurilor prinse pozitive relativ la nr. de teste efectuate pe ancheta epidemiologica / disgnostic si amestecarea cu cele facute LA CERERE !
  • -1 (11 voturi)    
    no me enteresa (Duminică, 13 septembrie 2020, 15:49)

    andr1stE [utilizator]

    Nu ne intereseaza cati mor cati racesc cati tusesc!
    Interesant ar fi sa stim de ce nu mai e nu stiu ce mucus la aia care "mor" de covid in plamani, de ce nu mai sta covrigu pe haine si suprafete 7 zile, de ce in primavara cu mai putini "morti si infectati de covrig" popotarii mapn umblau pe strazi cu caskete si puscoace goale si taburi?
    De ce a fost mazilit Costache si nu s-a mai auzit nimic de el? De ce aceleasi mizerii protev-iste si digi-iste il prezentau drept dezertor care lasa corabia la greu?
    ASTEA PREZENTATI-LE BA! cu asta sa incepeti siteul...
    • -2 (6 voturi)    
      Ba ne intereseaza, (Duminică, 13 septembrie 2020, 17:35)

      Valtran [utilizator] i-a raspuns lui andr1stE

      fiind vorba despre o epidemie, cati mor, cati tusesc si cum evolueaza situatia, in general.
      Ne intereseaza si ce progrese au fost facute in a combate pandemia.
      Iar armata si-a facut datoria, asa cum prevede legea.
      Cat despre un domn numit Costache.... pe cine intereseaza, in afara de dumneavoastra, care mai e soarta lui ?
      • -1 (7 voturi)    
        Cu Costache (Duminică, 13 septembrie 2020, 19:44)

        Vaka [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

        Sunt de acord, un dobitoc spagar si infumurat. Nici urmasii nu sunt mai prejos: politruci, parveniti, incompetenti si prosti (Vela si Tataru) urcati in copac pe filiera politica - a se vedea CV-urile.

        In rest, cifrele o sa ii intereseze pe statisticieni peste cativa ani cand treaba se va fi terminat.

        In rest toate bune: cine a inteles ce inseamna sute de ani de ocupatie otomana si rusa si 50 de ani de comunism s-a carat, cine nu...


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by