UPDATE A murit șeful clinicii de Neurologie de la Spitalul Universitar București / Era diagnosticat cu COVID-19

de I.H.     HotNews.ro
Joi, 3 septembrie 2020, 13:22 Actualitate | Coronavirus


Dr. Ovidiu Bajenaru
Foto: Captura video
Șeful clinicii de Neurologie de la Spitalul Universitar de Urgență București, profesor doctor Ovidiu Băjenaru, a murit joi. Medicul, în vârstă de 63 de ani, era diagnosticat cu COVID-19, fiind internat la Institutul Matei Balș.

Mesajul postat pe pagina de Facebook a Spitalului Universitar de Urgenţă Bucureşti:
  • “Tuturor celor cunoscuţi, dar mai ales nouă, personalului medical al SUUB şi, în mod particular, colegilor din Clinica de Neurologie, ne este foarte dificil să vorbim la trecut despre omul, medicul şi profesorul Ovidiu Alexandru Bajenaru.
  • Cu imensă părere de rău, inevitabilul s-a întâmplat şi d-l profesor Ovidiu Bajenaru nu mai este printre noi, dar spiritul domniei sale va fi prezent în continuare prin urmaşii lui profesionali. Dumnezeu să-l odihnească în pace!”, a transmis managerul SUUB, Cătălin Cîrstoiu.
Şi conducerea Universităţii de Medicină şi Farmacie "Carol Davila" a transmis un mesaj:
  • "Personalitate marcantă a neurologiei la nivel internaţional, Profesorul Ovidiu Alexandru Băjenaru a fost un om luminat, a avut viziune, a creat, a muncit continuu, sacrificându-şi binele personal în folosul comunităţii academice şi al umanităţii. Cadrele didactice şi studenţii Universităţii noastre aduc, cu respect profund şi dragoste, un ultim omagiu Profesorului Băjenaru şi sunt alături de familia îndurerată".
Profesorul Ovidiu Alexandru Băjenaru era membru corespondent al Academiei Române, preşedinte de Onoare al Societăţii de Neurologie din România, directorul Departamentului de Neuroştiinţe Clinice al Universităţii.


Medicul neurolog Ovidiu Băjenaru, în vârstă de 63 de ani, era internat la Institutul Matei Balș din Capitală de o săptămână și jumătate, cu COVID-19, potrivit știrilorprotv.ro.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















40815 vizualizari

  • -28 (76 voturi)    
    Se pare ca medicii pica precum mustele! (Joi, 3 septembrie 2020, 13:43)

    Marionette [utilizator]

    ZIua si profesorul universitar mort. Dar noi deschidem restaurante si scolile! Grozav!
    • -6 (32 voturi)    
      pai da... (Joi, 3 septembrie 2020, 14:07)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      .. posta pe facebook ca nu crede in covid.
    • +7 (13 voturi)    
      Pai asta arata cat de praf esti (Joi, 3 septembrie 2020, 15:03)

      Savitar [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      Nu numai in spitale, in toate. E haos si tu te caini de restaurante. Nu restaurantele is problema ci oamenii, ca restaurantele is deschise mai peste tot!!!
  • 0 (102 voturi)    
    De ce bolic CRONICE suferea ??? (Joi, 3 septembrie 2020, 13:46)

    Gryphus [utilizator]

    din pacatae in Romania continua aceasta intoxicare pro COVID incercand sa se lase impresia ca oamenii mor DOAR de covid.
    • -15 (97 voturi)    
      tu suferi de prostie... (Joi, 3 septembrie 2020, 13:48)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      tu suferi de prostie... pacat ca nu e fatala in toate cazurile.
      • +9 (63 voturi)    
        fa-ti un test.. (Joi, 3 septembrie 2020, 14:07)

        Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

        ... s-ar putea sa fii pozitiv.
      • +24 (66 voturi)    
        In primul rând, (Joi, 3 septembrie 2020, 14:09)

        Ciprian1979c [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

        Nu scrie nicăieri ca a murit de covid! Intr al doilea de ce ar suferi cel de mai sus de prostie? E legitim ce spune, cunosc cazuri de oameni de 85 de ani asimptomatici, asa ca nu-mi spune ca omul ăsta (D-zeu sa l ierte!), la doar 63, era sănătos! De fapt, din ce am observat, nici nu contează vârsta, nu contează decât de ce boli suferi!
        • -8 (20 voturi)    
          Multumim (Joi, 3 septembrie 2020, 14:34)

          Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui Ciprian1979c

          Pentru opinia experta si informata.
        • -7 (31 voturi)    
          lol? (Joi, 3 septembrie 2020, 16:26)

          igorashu [utilizator] i-a raspuns lui Ciprian1979c

          Era internat la Matei Bals, infectat cu Covid-19.
          Crezi ca s-a aruncat de la balcon ca la voi?
          • +6 (22 voturi)    
            Adică, (Joi, 3 septembrie 2020, 18:05)

            Ciprian1979c [utilizator] i-a raspuns lui igorashu

            sunt rus, troll rus sau pro rus pt ca am alta opinie decat a ta?! Prietene, gasesete mi toate comentariile de pe hotnews si pe urma abereaza! COVID 19 este o boala foarte grava pt oamenii care au anumite boli, nu pt toata lumea! Deja a apărut prin alte parti ca facuse infarct, ca avea stenturi, ca era bolnav! Crezi ca minimalizez boala sau nu cred in ea daca spun asta? E cam "lame" sa crezi asta! Si-nca ceva: ce te face pe tine sa crezi ca rusii minimalizează riscul de îmbolnăvire? Din cate am văzut eu, doar ei, si chinezii umbla încolonați cu măști, prind bolnavii care fug din carantină cu plasa de pescuit and so on!
            • -10 (20 voturi)    
              Exact (Joi, 3 septembrie 2020, 18:38)

              igorashu [utilizator] i-a raspuns lui Ciprian1979c

              Sunt nenumarate cazuri de oameni fara alte boli care au murit de Covid. DOAR de Covid.
              Gasesti inclusiv pe Hotnews articole.

              Mai lasa-ne cu osanalele aruncate rusilor. Ei sunt cei care fac stadiul 3 de testare a vaccinului pe toata populatia, doar de dragul de a fi primii.
              • +10 (18 voturi)    
                Dar, el avea alte boli! (Joi, 3 septembrie 2020, 18:58)

                Ciprian1979c [utilizator] i-a raspuns lui igorashu

                Si nu sunt nenumărate! Marea majoritate sunt oameni fără dosar medical, cărora nu li se face autopsie. Si de unde ai tras concluzia ca eu aduc '"osanale" rușilor?! Rusii de rand(la fel si chinezii) sunt doar niște dobitoci care ar face orice le cer autoritățile, de frica, evident!
                • -5 (9 voturi)    
                  Amice... (Joi, 3 septembrie 2020, 21:59)

                  igorashu [utilizator] i-a raspuns lui Ciprian1979c

                  E foarte convenabil cum uiti ce ai scris mai inainte. Sau poate logica nu e punctul tau forte...
                  Hai sa iti reamintesc:
                  - cunosti oameni de 85 ani asimptomatici, dar pui la indoiala ca omul asta era sanatos. Logica fiind?
                  - ai spus ca avea alte boli. Care-s alea? Dar tu nu minimalizezi Covid, ci doar atribui moartea celorlalte cauze.
                  Ca sa vorbim pe cifre: https://weinbergerlab.github.io/excess_pi_covid/#overview
                  Ce e peste linia punctata era numarul de decese conform mediei multi-anuale.
                  - nu minimalizezi importanta bolii, dar ii consideri dobitoci pe cei care fac ce le cer autoritatile. Pai China are mai putine cazuri de Covid decat Romania si are o populatie de 74 ori mai mare. Unde-s mai multi dobitoci?
                  - nu te acuzam ca aduci osanale rusilor de rand, ci doar alora de la varf. Vad ca de aia n-ai zis nimic rau.
                  • +1 (7 voturi)    
                    Prin definiție, (Joi, 3 septembrie 2020, 22:40)

                    Ciprian1979c [utilizator] i-a raspuns lui igorashu

                    aia de la varf sunt cei mai mari dobitoci, prin ce masuri iau, in frunte cu Putin(în primă fază vreo două săptămâni au interzis țigările în Rusia, printre altele, așa e că asta îți place, ție și majorității hipsterilor raw vegan, bicicliști?): nu înțeleg, de ce nu ai înțeles! Logica este extrem de simplă, nu ai numite comorbidități, nu o pățești, indiferent de vârstă! Omul ăsta avea acele comorbidități! nu înțeleg de ce îmi prind mintea să explic unora care, cum fac, cum nu fac, vor sa scoată de la mine, pt ca mi au citit cateva fraze, că sunt simpatizant Putin! Să vă spălați pe cap cu Putin al vostru! Da, al vostru, e un fel de "standard" pentru orice pentru voi, nu puteți scrie un rând fără să vă gândiți la el!
      • +2 (42 voturi)    
        Pacat ca de ce suferi tu nu e fatal (Joi, 3 septembrie 2020, 14:18)

        Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

        nu pot sa-ti raspund cum meriti pt ca nu ma cobor la nivelul tau si nici nu imi permite redactia hn
      • -2 (16 voturi)    
        termintati cu prostiile! (Joi, 3 septembrie 2020, 15:03)

        wweesstt [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

        bai habotnicilor aici nu-i pe credinta, cine crede, cine nu crede... este pe cifre! conform datelor oficiale furnizate de INS (total morti in lunile din anul acestea, cu apocalipticul covid, sunt mai putini morti decat anul trecut pe vremea asta!) ce e de crezut sau de necrezut?! toti avem morti in familii din cauza a diferite boli, pt acei morti nu s-au facut spitale de campanie, nu s-au alocat fonduri suplimentare, nu s-a imprumutat tara, si nu s-a oprit economia si lumea! Terminati cu 'bau baul' avem multe de facut in tara, trebuie sa DESFINTAM OBLIGATORIU pensiile speciale; conform cifre si date oficiale avem cea mai mare cheltuiala cu aparatul bugetar raportat la venituri din europa; avem conform date oficiale, pe cifre, cel mai mare impozit pe salarii din europa; avem cele mai putine autostrazi per capita din europa; avem o viteza medie a trenurilor de marfa de 14km la ora, o rusine pentru europa; avem baroni si primari in comune depopulate, avem institutii politizate, avem cel mai grotesc 'mercato' cu politicieni din europa; avem inreastructura energetica la pamant, avem nevoie de irigatii pt agricultura etc etc etc. Toate astea sunt pe cifre! nu pe credinte! Acum gata cu 'bau bau' la treaba!
        • -3 (7 voturi)    
          apropo de "habotnici": (Joi, 3 septembrie 2020, 17:56)

          Altiro [utilizator] i-a raspuns lui wweesstt

          Medicul Radu Țincu la emisiunea ”Oamenii dimineții”, de la Digi 24, despre vocație, despre lupta pentru salvarea de vieți și despre cât de importantă este credința în Dumnezeu: ”fără El nu există nicio vindecare”!
    • +10 (22 voturi)    
      scrie ca "inevitabilul" s-a produs... (Joi, 3 septembrie 2020, 13:50)

      demaGOGU [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      ...fiecare intelege cat vrea, mai precis cat poate.
    • -6 (56 voturi)    
      Nu doar, ci de (Joi, 3 septembrie 2020, 14:02)

      pi5 [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Ce relevanta are ce boli cronice atât timp cât cu acele boli el trăia și cu tot ce deriva din asta(profesa, apt de munca etc)?
      • +11 (55 voturi)    
        De unde stii tu ca traia cu acele boli? (Joi, 3 septembrie 2020, 14:18)

        Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui pi5

        poate era in ultima faza
        • -4 (24 voturi)    
          Alternativ (Joi, 3 septembrie 2020, 14:35)

          Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

          De unde stii tu ca era in ultima faza si pe ce te bazezi?
          • +16 (24 voturi)    
            Am zis POATE (Joi, 3 septembrie 2020, 16:49)

            Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui Orpheus

            vs certitudinea cu care s-a pronuntat cel de dinaintea mea care stia sigu sigur ca ala mai traia 100 de ani daca nu venea covidu
    • -3 (27 voturi)    
      alo, (Joi, 3 septembrie 2020, 14:37)

      Cib Ara [anonim] i-a raspuns lui Gryphus

      mai baiatule , de a 50+ incepi sa ai comorbiditati . cu f putine exceptii toalalumea a avut un ulcer o hipertensiune , supraponderal , o steatoza hepatica etc. deci covidul rade lejer .
    • +14 (22 voturi)    
      Printre altele, (Joi, 3 septembrie 2020, 15:33)

      unins [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      avea două stenturi PUSE în 2019 luna mai .
    • -5 (15 voturi)    
      Daca era internat la Bals, era infectios-Covid (Joi, 3 septembrie 2020, 16:08)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Daca ar fi fost la Fundeni, intrebarea ar fi avut rost. Dar asa, nu.

      Doctorii sunt expusi masiv si continuu la virus, iar imunitatea nu face fata la un asemenea atac.
    • -6 (20 voturi)    
      Pai chiar mor de COVID (Joi, 3 septembrie 2020, 16:21)

      IarbaVerdeDeAcasa [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      S-a raspuns la aceasta intrebare deja.

      In ziua de azi, chiar si cu boli cronice, poti trai cu medicamente si tratament pana la 80-90 de ani.
    • +3 (7 voturi)    
      evident ca era bolnav (Joi, 3 septembrie 2020, 19:59)

      c1 [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      "Din informaţiile medicilor, Ovidiu Băjenaru avea 2 stenturi pe cord. Acum 6 luni, făcuse insuficienţă renală cu anemie severă. Era însă stabil."

      sursa; protv
    • +2 (2 voturi)    
      Ai vrea tu (Joi, 3 septembrie 2020, 22:07)

      Capbreaz [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      sa ai dreptate. As vrea si eu sa ai dreptate. Dar nu ai. Si oricum, nu e o fericire ca oamenii mor, indiferent daca e cu sau de COVID
    • +1 (3 voturi)    
      cum sa nu... (Vineri, 4 septembrie 2020, 1:39)

      Foxcrawl.com [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      una doua "de ce boli cronice suferea omul". Dar poate ca nu suferea de nicio boala. Ce-ar fi ca tu sa fii rapus de covid (bat in lemn ca nu iti doresc nicidecum asa ceva) si apoi sa spuna toti, "lasa, era normal, avea comorbiditati". Problema e ca virusul asta le accelereaza sfarsitul celor care au niste boli cu care ar putea sa o mai duca lejer zeci de ani. P/S: Si atentie, articolul nici nu spune ca a murit de covid ci doar ca era infectat.
  • +36 (46 voturi)    
    Dumnezeu sa-l odihneasca (Joi, 3 septembrie 2020, 13:58)

    pmct [utilizator]

    Am avut ocazia sa-l cunosc personal pe acest om. Un om deosebit cu multa emaptie fata de oameni. Pacat sa aflu o asa veste.
    • -30 (54 voturi)    
      oare.. (Joi, 3 septembrie 2020, 14:08)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui pmct

      cat i-ai dat spaga?
      • +1 (15 voturi)    
        Incredibil (Joi, 3 septembrie 2020, 14:36)

        Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

        Cand vad oameni cu asa o lipsa de empatie imi vine sa ii scuip in fata.
      • +12 (22 voturi)    
        nu i-am dat si nu a cerut (Joi, 3 septembrie 2020, 15:35)

        pmct [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

        daca asta te roade pana la os lasa-ma sa te eliberez de acest stres inutil. Acest om nu avea nicio obligatie sa ma transfere la spitalul universitar, eu fiind internat intr-un spital de provincie unde eram ca si mort. Rudele mele au sunat la spitalul universitar la sectia de neurologie (in prelabil mai sunase si la alte spitale din Bucuresti) sa intrebe daca pot fi transferat si raspunsul a fost, da dar cu trimitere. Problema mare era ca doctorul care ma trata, un incompetent si un spagar, nu a vrut sa-mi dea trimitere la bucuresti ci in alta parte unde stia el niste prieteni ca sa nu i se vada incompetenta cu care m-a tratat. Auzind astea, domnul doctor Ovidiu Băjenaru m-a luat pe propria lui raspundere la Bucuresti ca sa ma trateze, fara sa ma cunoasca, fara sa-l cunosc. A facut acest lucru doar ca sa salveze un om care tocmai avuze un atac cerebral si era pe moarte.

        Sper ca povestea mea te va linisti si vei putea sa-ti continui viata nesemnificativa si neimportanta, cel putin, fara acest chin inutil.
      • +1 (5 voturi)    
        Stiu (Joi, 3 septembrie 2020, 18:51)

        Futurist Irefutabil [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

        Ca vorbesti din proprie experienta, ce nu am inteles e daca tu dai sau tu iei.
    • +3 (13 voturi)    
      de ce simtim mereu nevoia sa ascundem (Joi, 3 septembrie 2020, 15:52)

      alfa1 [utilizator] i-a raspuns lui pmct

      gunoiul sub pres ? de ce nu recunoastem ca marea majoritate dintre medici sunt niste spagari chiar dupa ce le-au marit salariile ?? nu ne mai facem bine ...
  • +7 (9 voturi)    
    felicitari HN pentru titlul corect (Joi, 3 septembrie 2020, 14:59)

    omul.rau [utilizator]

    .


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by