Gravida din Arad care a murit de COVID răspândea teorii ale conspirației: Nu port mască pentru că facilitează reproducerea bacteriilor care pot ajunge în gură și în plămâni

de Alina Neagu     HotNews.ro
Luni, 3 august 2020, 8:35 Actualitate | Coronavirus


Coronavirus Romania
Foto: Daniel MIHAILESCU / AFP / Profimedia
Femeia de 39 de ani din Arad însărcinată în 28 de săptămâni care a murit săptămâna trecută în urma infecției cu COVID-19 posta pe Facebook teorii ale conspirației despre virus. Ea se lăuda cu faptul că nu purta mască pe motiv că "facilitează reproducerea pentru bacteriile care pot ajunge în gură și în plămâni" și acuza autoritățile de faptul că "ți-au spus să #staiîncasă în loc să îți întărești sistemul imunitar contactând un agent patogen la fel cum ți-au spus că se moare de pojar când știi foarte bine că asta este o abominație".

Într-un mesaj postat pe contul său de Facebook pe data de 7 mai, femeia din Arad afirma că "păstrez distanțe sociale pentru că respect spațiul personal al altora, dar nu pentru că mi-e frică de concetățenii sau vecinii mei. De fapt, aș îmbrățișa cu bucurie pe cineva chiar acum în public dacă ar fi un sentiment reciproc. Îmbrățișarea generează eliberearea de endorfine care ridică starea de spirit și ameliorează stresul. Avem parte de suficient stres în această perioadă".

"Nu merg la testare, chiar dacă prezint simptome de răceală. Știu deja că testul ar ieși pozitiv de COV1D-19 pentru a fi adăugat la numerele de "cazuri noi" crescând panica cu care se alimentează circul orchestrat de autorități și massmedia. Și nu am nevoie de carantină forțată, stat în spital cu forța sau luat medicamente degeaba", mai spunea femeia.

"Dacă oficialii îți spuneau să te arunci în cap de la balcon că așa scapi de un virus o făceai?"


Mesajul integral postat de femeia de 39 de ani din Arad pe contul său de Facebook pe data de 7 mai, pe care ea îi îndemna pe prietenii săi de pe rețeaua de socializare să îl distribuie mai departe:

"1. Nu port mască pentru că facilitează reproducerea perfectă pentru bacteriile care pot ajunge în gură și în plămâni. Nu am nevoie de o infecție respiratorie superioară.

2. Nu port mănuși pentru că am suficientă minte să realizez că ar trebui să schimb mănușile de fiecare dată când ating ceva, altfel e doar contaminare încrucișată cu aceleași mănuși.

3. Păstrez distanțe sociale pentru că respect spațiul personal al altora, dar nu pentru că mi-e frică de concetățenii sau vecinii mei. De fapt, aș îmbrățișa cu bucurie pe cineva chiar acum în public dacă ar fi un sentiment reciproc. Îmbrățișarea generează eliberearea de endorfine care ridică starea de spirit și ameliorează stresul. Avem parte de suficient stres în această perioadă.

4. Nu fac vaccinul antigripal pentru că nu vreau să-mi cresc șansele de a face o boală respiratorie superioară și de a mă contamina cu 4 tulpini de coronavirus cu 36%.

5. Nu merg la testare, chiar dacă prezint simptome de răceală. Știu deja că testul ar ieși pozitiv de COV1D-19 pentru a fi adăugat la numerele de 'cazuri noi' crescând panica cu care se alimentează circul orchestrat de autorități și massmed1a. Și nu am nevoie de carantină forțată, stat în spital cu forța sau luat medicamente degeaba.

6. Mă spăl pe mâini cu săpun și apă pentru că... asta am făcut întotdeauna, e normă de igienă elementară.

7. Nu voi face niciun vaccin. Guvernul nu a mandatat niciodată un vaccin și nu mă va obliga niciodată să accept ceva în corp, mai ales în numele unui virus care nu apare decât în statistici și la TV sau alte surse de informare mainstream. Nu sunt oaie și nu mă poate manipula nimeni să cred că guvernul, politicienii și organizațiile mondiale finanțate de filantropi dubioși lucrează pentru binele și siguranța mea.

8. Nu voi trăi cu frică deoarece nu am trăit niciodată așa și nu voi începe acum. Dacă vrei să stai în casă și să nu ieși pentru că 'faci ceea ce trebuie' e treaba ta. Dacă oficialii îți spuneau să te arunci în cap de la balcon că așa scapi de un virus o făceai? Nu cred că ești departe. Oficialii ți-au spus să #staiîncasă în loc să îți întărești sistemul imunitar contactând un agent patogen la fel cum ți-au spus că se moare de pojar când știi foarte bine că asta este o abominație. Așadar, voi continua să ies din casă și să fac ceea ce îmi dictează propria conștiință nealterată de minciunile și panica cu care unii aleg să își hrănească mintea.

9. Oprește știrile și începe cercetările independente. Vei afla multe și vei realiza că ai fost mințit și manipulat. Vei afla inclusiv că OMS are interdicție în multe țări din cauza milioanelor de victime pe care le-a făcut cu va©©inurile. Culmea, țările unde OMS nu are acces, au cele mai puține cazuri de c0r0navirus. Da, e mai greu să faci eforturi de gândire ca să îți formezi propria viziune decât să iei totul ambalat de la TV ca să crezi ce vor alții.

Preluat & personalizat. Nu ezitați să dați un copy și un paste direct pe profilul vostru.\uD83D\uDDA4"

Femeia a murit în ambulanță, în timp ce era transferată de la spitalul din Arad la cel din Timișoara


Femeia de 39 de ani însărcinată în 28 de săptămâni a murit săptămâna trecută în ambulanță, în timp ce era transferată de la Arad la Timișoara. Managerul Spitalului din Timișoara i-a acuzat pe medicii arădeni că ar fi putut salva viața pacientei dacă o intubau la timp.

"De ce este halucinant cazul? Pentru că din informațiile noastre pacienta a ajuns la Spitalul Județean Arad inițial asimptomatică, fiind depistată pozitiv în urma unui contact cu o altă persoană pozitivă. Nu a fost transferată la Maternitatea COVID-19 din județul Arad, ci a fost ținută la Spitalul Județean Arad inițial în Secția de Chirurgie pentru că acolo există zonă roșie, cu consult ginecologic fără probleme. Atunci când pacienta a început să se decompenseze a fost transferată pe secția ATI a aceluiași spital, unde nu ar mai fi fost urmărită corespunzător. Din informațiile noastre a fost 'descoperită' în această dimineață la raportul de gardă de către un epidemiolog din cadrul DSP Arad, căruia i s-a transmis că acest caz îi depășește. Acest lucru este halucinant având în vedere că pacienta ar fi avut o saturație de oxigen de 70%, mult sub limita obligativității intubării, fiind deci un caz clasic de ATI. Fiindcă pacienta nu avea probleme ginecologice, dacă ar fi ajuns la noi la timp, noi am fi internat-o direct pe secția ATI pentru că exact acolo se face managementul unui caz care se agravează. O simplă intubare făcută la timp ar fi ajutat la salvarea a două vieți omenești, dintre care a unui făt. Astfel de întâmplări sunt oripilante și de neacceptat!", declara vineri managerul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Timişoara, Raul Pătraşcu, citat de AradOnline.ro.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















96770 vizualizari

  • +92 (116 voturi)    
    daca masca ar facilita infectiile (Luni, 3 august 2020, 8:38)

    Francisc 1 [utilizator]

    toti chirurgii , si toti zugravii vopsitorii oameni care lucreaza in praf si poarta masca ar fi tot timpul bolnavi !
    • -38 (66 voturi)    
      Cati isi permit masti de calitate precum chirurgii (Luni, 3 august 2020, 10:36)

      strutul [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      si sa le schimbe la max 4h si sa poarte si 2 buc in acelasi timp?

      Daca masca e folosita necorespunzator este cat se poate de adevarata afirmatia: "Nu port mască pentru că facilitează reproducerea bacteriilor care pot ajunge în gură și în plămâni"
      • +26 (42 voturi)    
        .. (Luni, 3 august 2020, 11:02)

        ak33 [utilizator] i-a raspuns lui strutul

        Facilitează pe naiba, cati s au îmbolnăvit in urma acestor facilitari de bacterii care au ajuns in gura si plamani?
        • +27 (39 voturi)    
          Selectie naturala! (Luni, 3 august 2020, 12:42)

          Urzitoru [utilizator] i-a raspuns lui ak33

          Nu mai trebuie sa fugim de tigri ca acum mii si mii de ani, dar mai apare cate un covid care ne mai triaza! Diferenta e ca acum, daca nu vrei sa risti, te poti feri, o eviti pe doamna care nu poarta masca!
          Si apropo, vad ca inca sunt oameni care nu au inteles... Mastile le purtam sa ii protejam pe cei de langa noi, nu pe noi insine! Ne protejam unii pe altii! Purtam o masca sa nu raspandim aerosolii care ne ies din gura si nas atunci cand vorbim si respiram (acel abur care il vedem iarna ca ne iese din gura, el exista tot timpul, doar ca iarna poate fi vazut datorita frigului)! Ar trebui sa fie limpede deja pt toata lumea ca masca pe care o porti nu te protejeaza pe tine! Puteti sa va dati seama dupa faptul ca puteti simti mirosul de fum de tigara prin masca, daca el este in aer... sau mirosuri de parfum, covrigi, fastfood, noxe de la masini, etc... Particulele acestor gaze sunt mult mai mari de cat marimea unui virus! Unde mai pui ca intra aer prin lateralele mastii si pe sub ochi...
          In concluzie, va rog, tine de bun simt, purtati masca pt ca nu pe dvs va puneti in pericol, ci pe noi restul! Cu viata dvs faceti ce vreti, nu si cu a noastra!
          • +15 (27 voturi)    
            din pacate (Luni, 3 august 2020, 13:29)

            fl0rin [utilizator] i-a raspuns lui Urzitoru

            doamna (i-as zice altfel dar nu mi se aproba comentariul), inainte de a face obiectul selectiei naturale, a infectat pe multi altii, dintre care unii probabil chiar respectau normele de preventie.
          • +4 (6 voturi)    
            Apropo de tigri si masti (Luni, 3 august 2020, 15:20)

            ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui Urzitoru

            Bastinasii din jungla indiana se aparau de atacul tigrilor punand...o masca pe ceafa. Masca pictata, nu de respiratie, crezand ca tigrul nu ataca daca vede ca stai cu fata la el. Un fel de legenda urbana din jungla reala.
            • 0 (2 voturi)    
              Asta e cumva? (Miercuri, 5 august 2020, 1:06)

              Urzitoru [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

              Asta e un fel de aluzie fina care sa te duca cu gandul ca masca sanitara nu ar impiedica raspandirea virusului? Un fel de mesaj subliminal?
              Esti generatia 3.0 a trolilor rusi? Si daca ar fi adevarata povestea, iar tu ai spus-o fara intentie malitioasa... tot trebuie sa verifici ce spui pt ca poate fi interpretat usor, iar unii oameni cauta conspiratii oriunde!
              • 0 (2 voturi)    
                Mda (Miercuri, 5 august 2020, 11:06)

                Luk [utilizator] i-a raspuns lui Urzitoru

                Paranoia e o buba mai serioasa decat Covid19.
          • +3 (5 voturi)    
            Hmmm (Marţi, 4 august 2020, 11:57)

            Sah [utilizator] i-a raspuns lui Urzitoru

            Vad ca dintr-o data toata lumea spune cu ipocrizie: ''porti ca sa ai grija de cel de langa''.
            Astept sa ii vad cum au grija fata de cel de langa cand acesta este infometat, nu are haine, nu are casa, este bolnav sau este furat din buzunar.
            Atunci nimeni nu face nimic,, pentru ca nu i s-a lipit de catre propaganda eticheta pe creier cu ''grija fata de cel de langa''.
            De cand exista omenirea, abia acum au constat ''oamenii de stiinta'' ca masca salveaza planeta''!
            Vad ca a inceput era tonomatelor...
            • 0 (4 voturi)    
              Ochelari poate? (Miercuri, 5 august 2020, 1:39)

              Urzitoru [utilizator] i-a raspuns lui Sah

              Pai nu vezi bine! Chiar saptamana trecuta un cersetor flutura un teanc de bani pe la nasul unui muncitor spunand ca: "Eu fac in doua zile cat faci tu intr-o luna"... Dar daca te-ai trezit sa cuantifici responsabilitatea sociala a romanilor, de ce nu incepi cu entitatea care ar trebui sa fie motorul ajutorarii nevoiasilor! Biserica ortodoxa! Ia vezi ce posibilitati are si care e performanta sociala (si apropo, daca nu ai ce manca azi, totusi nu mori! E o diferenta intre a fi sarac si a fi mort)!
              Cand vorbesc de masca fac apel la bun simt! Eu nu vreau sa ma imbolnavesc, iar daca purtatul mastii are un efect semnificativ in reducerea raspandirii virusului, atunci o port si am pretentia sa o porti si tu! Daca tie nu iti pasa de sanatate, cand ajungi acasa nu te speli pe maini, apoi te imbolnavesti si mori... nu imi pasa! Cum am mai spus, selectie naturala! Imi pasa in schimb de cei care incearca sa se fereasca dar nu pot! De cei care trebuie sa iasa la munca, de batranii care au bani putini si nu au pe cineva care sa le faca cumparaturile, astfel trebuie sa se expuna ei mergand in piata, imi pasa de tinerii care nu isi permit sa aibe si sa intretina o masina proprie, prin urmare trebuie sa mearga cu tine care nu porti masca in autobuz!
              Nu e vorba de grija ca de la o mama! E vorba de responsabilitate, bun simt si siguranta sanatatii! Asa cum nu e ok sa te besesti in lift sau sa urinezi in gara, la fel nu e ok sa umbli fara masca!
              • 0 (2 voturi)    
                Hmmm (Vineri, 7 august 2020, 1:01)

                Sah [utilizator] i-a raspuns lui Urzitoru

                Vazand agresivitatea ta, chiar ma gandeam ca faci parte din ipocritii care nici macar nu stiu sa scrie corect.
                Apoi am avut si dovada: ''sa aibe'' :))))...si nu poti spune ca litera 'a' era langa 'e' si ai tastat gresit! ;)
                ''Argumentul'' cu cersetorul bogat, arata ce ''viziune'' ai in viata, slava Domnului ca nu sunt multi ca tine.
                Apropo: tu (paranoic fiind) nu ma poti obliga pe mine, om sanatos sa port ceea ce vrei tu ca sa te ''salvez''!
                Daca vrei sa fii in siguranta, cumpara-ti un costum de siguranta complet si umbla in el...nu ii obliga pe altii sa aiba (sau ''sa aibe''...ca sa intelegi si tu:) ) grija de ipohondria ta! ;)
                • 0 (2 voturi)    
                  Ba da, (Vineri, 7 august 2020, 12:51)

                  Urzitoru [utilizator] i-a raspuns lui Sah

                  ba da, esti obligat prin lege sa o porti si o sa o porti! Cati destepti din astia ca tine au iesit de la terapie intensiva cu opinia schimbata la 180 de grade!
                  • 0 (0 voturi)    
                    Hmmm (Luni, 17 august 2020, 14:42)

                    Sah [utilizator] i-a raspuns lui Urzitoru

                    Legea este anticonstitutionala...legile anticonstitutionale sunt clasice in dictatura. ;)
                    Vad ca iti place dictatura...pofta buna!
        • +1 (13 voturi)    
          masca e de unica folosinta alftel risti infectii (Luni, 3 august 2020, 14:03)

          Boham [utilizator] i-a raspuns lui ak33

          orice medic intrebi o sa-ti spuna la fel: masca aia e de unica folosinta, se aduna microbi pe ea dupa purtare
          • +5 (9 voturi)    
            depinde de masca (Luni, 3 august 2020, 18:53)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui Boham

            Unele sunt lavabile...

            Oricum, microbii care se "aduna" din respiratie sunt cea mai mica problema, avand in vedere cati o poarta pe brat, sub barba etc.
        • -2 (18 voturi)    
          Face cineva statistica? (Luni, 3 august 2020, 14:16)

          MVM [utilizator] i-a raspuns lui ak33

          Nu, toate decesele sunt declarate, nu confirmate, de Covid 19. Este logic ca un mediu umed, cu suport textil, să faciliteze dezvoltarea culturilor bacteriene, din care unele sunt nocive. Nu toate, desigur.
          • +11 (19 voturi)    
            ... (Luni, 3 august 2020, 14:42)

            ak33 [utilizator] i-a raspuns lui MVM

            In tot acest timp in care unii plang ca mediul umed din mascuta favorizează înmulțirea bacteriilor(da este adevarat dar asta nu iti pune viata in pericol) isi pupa in bot cățelul dupa ce acesta a lins alte catele fara nicio teama de bacterii, sa nu mai vorbesc de cum isi pupa partenera de viata peste tot. Acolo nu mai sun5 bacterii, nu?
            • +2 (10 voturi)    
              Puteti... (Marţi, 4 august 2020, 1:27)

              Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui ak33

              ... sa nu va mai pupati partenera de viata peste tot.
              De fapt, ar fi mai igienic sa n-o mai pupati deloc, nicaieri.
              De fapt, ar fi inca si mai igienic sa traiti in camere complet separate.
              De fapt, daca tot traiti separat, la ce va mai trebuie partenera de viata?!? Ce mai e si chestia asta retrograda cu partenera de viata?!?
              O casca de realitate virtuala si mana dreapta (spalata si inainte si dupa si neaparat inmanusata) sunt cu MULT mai igienice decat o partenera de viata. Cam asta inteleg ca e recomandarea progresistelor autoritati canadiene. Welcome to the Brave New World.
              Alta intrebare?
              • +1 (3 voturi)    
                . (Marţi, 4 august 2020, 12:39)

                ak33 [utilizator] i-a raspuns lui Prostu' satului

                nu stiu de ce mi te adresezi mie
                • 0 (2 voturi)    
                  Chiar asa? (Marţi, 4 august 2020, 15:34)

                  Luk [utilizator] i-a raspuns lui ak33

                  E evident de ce va raspunde dumneavoastra, v-as putea spune, dar aia ar fi consultanta sau mentorat:))
                  • +1 (3 voturi)    
                    .. (Marţi, 4 august 2020, 15:46)

                    ak33 [utilizator] i-a raspuns lui Luk

                    Gigi , eu port masca , afiramtia cu cainele sau prietena am facut-o la adresa plangaciosilor care tot plang ca se imbolnavesc de la masca
                    • 0 (2 voturi)    
                      Mda (Marţi, 4 august 2020, 16:10)

                      Luk [utilizator] i-a raspuns lui ak33

                      Nu doar ca are dreptate, dar are mai multa dreptate decat am crezut eu ca are.
                      Faptul ca purtati masca nu-i o scuza acceptabila pentru un exemplu atat stupid ca cel cu prietena pupata "peste tot".

                      E jenant, zau asa...
                      • 0 (2 voturi)    
                        .. (Marţi, 4 august 2020, 17:43)

                        ak33 [utilizator] i-a raspuns lui Luk

                        ma scuzati domnule ca sunteti asa de pudic
                        hai ma fa altceva si nu mai trolla pe aici
                        • 0 (2 voturi)    
                          Ah (Marţi, 4 august 2020, 22:41)

                          Luk [utilizator] i-a raspuns lui ak33

                          Nu eram deloc pudic. Doar ma miram ca un om intreg la cap compara pupatul unui caine in bot (si indirect in fundul altuia) cu pupatul unei femei (chiar si peste tot).
                          O sa-ti fac un desen cand am timp si doar daca te porti frumos.
      • +16 (28 voturi)    
        Multe (Luni, 3 august 2020, 11:53)

        corsic [utilizator] i-a raspuns lui strutul

        scuze mai gasiti. Cum vi se demonstreaza o prostie pe care o debitati imediat gasiti alta.
        • +5 (13 voturi)    
          da, sunt plinele spitalele de constructori (Luni, 3 august 2020, 13:40)

          numaiamnume [utilizator] i-a raspuns lui corsic

          care folosesc aceeasi masca saptamani la rand.
      • +10 (18 voturi)    
        Exact (Luni, 3 august 2020, 12:58)

        CetateanulRoman [utilizator] i-a raspuns lui strutul

        Zugravii folosesc numai masti de lux din hirtie de tip "sugativa" marca cea mai ieftina Dedeman...
        Chestia cu schimbatul asa des e o recomandare pt cei care au simptome si umplu masca cu germeni. Pt ceilalati e mai mult marketing, trebuie sa fie si vinzare...
        Daca reusesti sa gindesti un pic gasesti un echilibru
      • +9 (13 voturi)    
        Mai mult de atat (Luni, 3 august 2020, 15:12)

        ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui strutul

        La o inspiratie gresita, masca poate ajunge in plamani! Un asemenea caz poate fi tratat doar post-mortem si numai cu acceptul pacientului.
    • +31 (57 voturi)    
      exact la asta m-am gandit! (Luni, 3 august 2020, 11:00)

      Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Poate ca nu din cauza lipsei mastii a murit, dar afirmatia "masca facilitează reproducerea bacteriilor" m-a socat!

      Pentru noi, purtarea mastii a fost ceva indedit, acum din februarie, insa pe asiatici ii vedeam la Tv cu masti pe strada inca de acum 15 ani!
      Si chiar si inainte de Revolutie, chirurgii purtau masca!

      De unde povestea asta cu bacteriile??
      • +12 (20 voturi)    
        de la sputnik (Luni, 3 august 2020, 13:27)

        fl0rin [utilizator] i-a raspuns lui Jegul Cristian Ioan

        .
      • -2 (18 voturi)    
        purtarea mastii (Luni, 3 august 2020, 14:12)

        rpd [utilizator] i-a raspuns lui Jegul Cristian Ioan

        Purtarea mastii timp indelungat favoriseaza dezvoltarea bacteriilor. Mediul creat prin respitatie in cadrul mastii este propice dezvoltatii de bacterii (ale tale). Acesta este unul dintre motivele pentru care se recomanda schimbarea mastii dupa un timp.
        Acelasi lucru se intampla cand purtam fularul peste nas iarna. Mediul umed creat permite dezvoltarea bacteriilor si ulterior a racelii. De aceea medicii nu recomanda la copii purtarea fularului peste nas / gura.
        • +8 (10 voturi)    
          .. (Luni, 3 august 2020, 14:45)

          ak33 [utilizator] i-a raspuns lui rpd

          Stai tu liniștit ca nu nori de la bacteriile favorizate de mediul umed. Mai degrabă mori de ce in shaorma decat de bacteriile din fular. Apropo teama asta tot dr la strainu cercel o aveti? Ala de zicea ca, covidul trece cu o supa calda si multa dragoste?
          • +4 (6 voturi)    
            sfat (Luni, 3 august 2020, 15:28)

            rpd [utilizator] i-a raspuns lui ak33

            Eu am explicat utilizatorului de mai sus de unde este "povestea" cu bacteriile. Cu siguranta nu mori nici de la purtatul mastii si nici a fularului, dar e posibil sa cresti probabilitatea sa racesti. Beneficiile purtarii mastii sunt incontestabile si justificate, insa daca nu schimbi masca dupa un timp cred ca va este clar ca nu e sanatos.
            Informatia referitoare la purtatul fularului o am de la doamna doctor pediatru. Urmandu-i sfatul acesta si altele nu am fost nevoit pana acum sa administrez antibiotic copiilor in timpul perioadelor reci.
      • +3 (15 voturi)    
        raposata (Luni, 3 august 2020, 14:13)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Jegul Cristian Ioan

        se pare ca era adepta Oliviei Steer.
        "Autodidacta" de internet, oponenta clar a vaccinarii, genul care stie tot pt. ca ea studiaza problemele (unde, pe net?).
        Punctele 4 (care implica si 7), 5 si 8 din propria postare arata o inconstienta crasa, mai ales pentru o femeie care urma sa devina mama.
        Iar punctul 8 o clasifica direct ca o amenintare pentru concitadinii sai prin ignorarea acestora : "Așadar, voi continua să ies din casă și să fac ceea ce îmi dictează propria conștiință", (desi singura sustine ca stie ca e posesoare de SARS-Cov 2, dar, se pare, mai mult de forma si nu de fond, de-adevaratelea).
        Trecand insa de aprecierile privind gandirea decedatei, chiar soi astefl de oameni trebuie salvati de la moarte si deci, mi se pare ca afirmatiile managerului Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Timişoara, Raul Pătraşcu, aduc acuze grave de omor prin malpraxis almcolegilor sai din Arad.
        Inconstienta in privinta SARS-Cov 2 si a vaccinurilor se pare ca nu a murit din aceste cauze.
    • +14 (38 voturi)    
      Crowd control (Luni, 3 august 2020, 11:11)

      Vaka [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Cu cele 9 sau zece punce de mai sus m-am intalnit pe la inceputul lui Aprilei pe unul din siturile crestin-ortodoxe care erau inchise de autoritati si despre a caror inchidere se facea reclama in presa...

      De atunci am ravazut cele de mai sus propagate pe internet de diversi, majoritatea folosindu-le pentru a intarata lumea la discutii contradictorii. O analiza rapida a textului va duce la concluzia ca este construit astfel incat sa creeze o polarizare rapida a cititorului. De aici pana la o discutie violenta sau chiar agresivitate mai e doar un pas.
      • -6 (10 voturi)    
        Scuzati-ma, v-am dat plus. (Luni, 3 august 2020, 14:03)

        Marionette [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

        Dar ati baut ceva?
    • +11 (27 voturi)    
      Hopaaaa, cumva AVC? (Luni, 3 august 2020, 11:20)

      Marionette [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Ce se intampla nea Francisc acum e buna masca? A inebunit lupul? Sau daca mor si PSD-isti inseamna ca e bine sa porti masca? Se spune ca coronavirusul intra in corp si daca exista o problema undeva o accentueaza. La tine a intrat in corp, a gasit capul defect si apoi a facut o frumusete de AVC facandu-te sa vii de data asta cu un mesaj de bun simt!
      Hai c-am trait s-o vad si pe-asta!!!
      • -7 (19 voturi)    
        esti redus ? (Luni, 3 august 2020, 13:01)

        Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

        cand am postat eu ceva impotriva purtarii masti , poti sa-mi dai un singur exemplu?
        • -2 (24 voturi)    
          Nu-i redus, e cu premeditare (Luni, 3 august 2020, 13:56)

          Vaka [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

          Pune cuvinte in gura oamenilor si distorsioneaza realitatea. Si ma tem ca nu e platita, o face din convingere...
    • -9 (29 voturi)    
      Dar chirurgii (Luni, 3 august 2020, 12:27)

      noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      folosesc mastile din comert, sau unele sterile? Stau cu aceeasi masca 12 ore sau le schimba dupa fiecare operatie? Merg cu ele prin praf si pe strada sau stau intr-un mediu teoretic curat/ steril?!
      • +12 (18 voturi)    
        da cu zugravii ce ai? (Luni, 3 august 2020, 13:02)

        Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

        nu poarta masca ? in praf si mizerie?
      • +8 (14 voturi)    
        voi2013bc (Luni, 3 august 2020, 13:27)

        Doina Pantazi [anonim] i-a raspuns lui noi2013

        Vrei sa spui ceva, sau ne arati ce inteligent esti si ai gasit schepsisul? Bine-nteles, sunt masti si masti, pentru chirurgie, pentru sudura, pentru imprastiat insecticide. Au caracteristicile si modul de intrebuintare adecvat situatiei. In cazul cetateanului care merge la cumparaturi, calitatea esentiala este sa nu imprastie productiile proprii in nasul altora.
    • +11 (21 voturi)    
      DARWIN (Luni, 3 august 2020, 12:55)

      CetateanulRoman [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Nici nu ai mai multe de comentat. Nici nu ar trebui sa ne zbatem sa ii convingem.
      De fapt toata zbaterea cu convingerea covidiotilor e ca e mai ieftin daca ii convingi sa se apere decit sa ii tratezi. Si nu poti sa ii lasi netratati
      Tanti asta nu a mai apucat.
      Acum un an era tot asa una cu un site in care propvaduia tratamente naturiste pt cancer; dadea exemplul ei, mintea de rupea cum ca s-a vindecat. Bineinteles nu a avut nici o sansa, nici macar cea data de terapia clasica cu antitumorale.
      Aviz amatorilor
    • -3 (21 voturi)    
      Eronat (Luni, 3 august 2020, 14:15)

      MVM [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Chirurgii poartă măști conforme, nu cârpele pe care și le permit oamenii, și primesc liber după o operație mai lungă, să revină la normal.
      Zugravii chiar se îmbolnăvesc de diverse boli și acestea sunt socotite ”boli profesionale”.
      Nu mai fiți cinici!
  • +54 (86 voturi)    
    selectie naturala (Luni, 3 august 2020, 8:39)

    numaiamnume [utilizator]

    pacat ca acel copilas nu a avut nici o sansa din cauza unei imbecile de mama! :(
    • 0 (30 voturi)    
      m-am documentat putin despre caz (Luni, 3 august 2020, 13:47)

      numaiamnume [utilizator] i-a raspuns lui numaiamnume

      Indiferent de ce a postat doamna, ea a murit din cauza medicilor incompetenti, care n-au intubat-o corespunzator. Indiferent daca porti sau nu masca, cand esti intr-un anturaj de babuini, nu poti sa te protejezi de ei. Medicii sunt responsabili in cazul asta pentru moartea ei si a copilului, iar aceasta campanie impotriva ei este doar o musamalizare a incompentei medicilor din Arad.
    • +4 (12 voturi)    
      copilul (Luni, 3 august 2020, 14:18)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui numaiamnume

      se pare ca a murit, ca si mama (chiar daca era cu negationismul tipi Olivia Steer, in opinii), din cauza unui malpraxis al celor de la ATI Arad.
      Sa asteptam rezultatele anchetei.
  • -23 (91 voturi)    
    si ce daca? (Luni, 3 august 2020, 8:48)

    mariusssss [utilizator]

    Totusi, a murit din cauza sistemului medical din Romania, neprimind la timp ingrijirile necesare. Cred ca multi oameni imbratiseaza teoriile conspiratiei deoarece nu au incredere in sistemul nostru de sanatate, nestiind in ce sa mai creada. Dumnezeu s-o ierte!
  • -54 (94 voturi)    
    dubla masura (Luni, 3 august 2020, 8:56)

    idealogul [utilizator]

    Bai frate ce ipocrizie.
    Va plangeti ca bocitoarele pentru soarta copilului.
    De zecile de milioane de copii avortati nu va pasa deloc.
    • -15 (31 voturi)    
      E la modă (Luni, 3 august 2020, 11:25)

      marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui idealogul

      Acum, tot ce nu este despre COVID, nu prezintă interes.
      Trebuie sa fim bombardați zi și noapte cu decese și îmbolnăviri de COVID pentru a ne educa corespunzător.
      Ai dreptate, sunt multe cauze de deces care nu mai prezintă interes mediatic, deși fac mai multe victime decât COVID. Cum se numește asta, știe cineva?
  • +5 (25 voturi)    
    Deapre morti (Luni, 3 august 2020, 9:10)

    alibaba_zeul_meu [utilizator]

    numai de bine!
  • +47 (73 voturi)    
    Trist. Aviz celor care spun ca nu cred in Covid (Luni, 3 august 2020, 9:31)

    Doru1963 [utilizator]

    Mi-a ramas in minte afirmatia unui medic (parca din Timisoara):

    "Toti ajunsi la terapie intensiva au un singurl lucru in comun: nici unul nu CREDEA in Covid"

    N-au importanta teoriile conspirative, n-are importanta daca virusul asta a fost pornit de cineva intentionat sau nu, ce e important e ca nu vreau sa ma imbolnavesc, nici eu nici familia mea.
    • -11 (37 voturi)    
      Credinta (Luni, 3 august 2020, 11:01)

      Vaka [utilizator] i-a raspuns lui Doru1963

      nu trebuie amestecata cu opinia.

      A crede ca ceva exista sau nu este pana la urma o opinie personala bazata pe un numar de element printre care experienta directa este importanta, mai ales in randu oamenilor slab instruiti.

      A crede in ceva este alta mancare de peste, are de a face cu o convingere (poate fi numita si filozofica) in existenta de netagaduit a ceva supranatural, in general o divinitate.

      Astfel a crede ca acest virus nu exista reprezinta esecul conducatorilor si in general al celor abilitati cu protejarea sanatatii populatiei.

      A crede in virus, este o prostie fara margini.
      • -1 (5 voturi)    
        Nu chiar ... (Luni, 3 august 2020, 22:57)

        andypandy [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

        Sa crezi ca nu exista virusul este o dovada de prostie maxima. In ce univers paralel non SF se pot pune toate tarile lumii de comun acord sa minta despre un virus non-existent?!? Pe bune? Adica ok, nu crezi ce zice politicul in RO sau chiar OMS ... bai dar toata lumea minte??? Pe bune? Stiri straine nu citim putin? E o conspiratie la nivel mondial? Pe bune? Niste tari care nu pot cadea de acord pe teme serioase precum inarmarea sau poluarea pica ele de acord sa inventeze un virus??? Zau mai oameni bune ... asta e prostie maxima.
    • -1 (35 voturi)    
      ce legartura are credinta cu ATI? e aberant (Luni, 3 august 2020, 11:55)

      Boham [utilizator] i-a raspuns lui Doru1963

      cum adica "Toti ajunsi la terapie intensiva au un singurl lucru in comun: nici unul nu CREDEA in Covid" ???

      e aberant sa spui asa ceva, daca un medic a spus asta inseamna ca el are o probleme de gandire, omul e dus cu pluta

      de unde stie el ce credeau toti cei de la ATI, le-a luat interviu?

      si ce treaba are EL ca medic cu ce cred pacientii??

      el trebuie sa-si faca treaba de medic, nu sa judece parerile pacientilor

      colegiul medicilor ar trebui sa sactioneze asemenea comportamente
    • 0 (14 voturi)    
      sunteti usor, ca fiu soft, analfabet functional (Luni, 3 august 2020, 15:59)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Doru1963

      planurui diferite:
      1. EA cu credinta ei si
      2. MEDICII cu datoria de a salva vieti omenesti.

      EA face pe nebuna - este dreptul ei.

      MEDICII sunt obligati sa apare viata pana cand dau peste un nebun si atunci semneaza neica si gata - liber de obligatie pentru medic.

      Doctorul trebuia sa o intubeze - dar daca pacientul-nebun dadea cu semnatura ca nu vrea era THE END.
      • +3 (9 voturi)    
        Dom'le (Luni, 3 august 2020, 21:20)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui ..13

        Cred dumneata ca nu intelegi termenul de analfabet functional.
        Ce voce din cap ti-a soptit ca femeia a refuzat sa fie intubata? Alo?! :)))
  • +37 (61 voturi)    
    Credinta in teoriile conspiratiei (Luni, 3 august 2020, 10:00)

    Ephemeris [utilizator]

    e, in felul ei, o comorbiditate. Unde sunt postacii pro-conspiratii, sa ne spuna ei cum de fapt era pe moarte, fiind bolnava, si de asta a murit, nu de covid.
    Sau rudele ei au fost platite de guvern sa spuna ca a murit de covid, de fapt a murit de "guvid"
    • 0 (34 voturi)    
      Mda (Luni, 3 august 2020, 11:54)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Ephemeris

      Ai impresia ca daca esti parte din turma care "face frumos", ai scapat de resonsabilitate, asa-i?
      Nu scapa nimeni de Covid, tovarasele, inceteaza sa-ti inchipui ca te poti alia cu statul sau ca statul o sa-ti fie recunoscator pentru ca infierezi cu manie proletara ce crede unul sau altul.
      Interneaza-te si vom vedea daca scapi, pricepi ce simplu este?
      Raspunderea pentru viata ta o ai tu si e irelevant ce fac ceilalti. E doar atat de simplu.
  • -32 (94 voturi)    
    Asta e un articol (Luni, 3 august 2020, 10:08)

    Luk [utilizator]

    Care nu ar trebui sa apara nici macar intr-o fituica cu care iti impachetezi mancarea.
    E complet irelevant, tendentios, mizerabil si ticalos.

    E o rusine!
    • +17 (59 voturi)    
      Sigur? (Luni, 3 august 2020, 10:25)

      VR007 [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      E greu tare să recunoști că ai greșit crezând ce credea și ea?
      • -5 (49 voturi)    
        Tu ai probleme mari... (Luni, 3 august 2020, 11:12)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui VR007

        Au ucis-o aia din salvare, credinta n-are nicio legatura.
        Doar prostanacii se bucura de moartea cuiva si tot ei aleg sa sprijine statul in raport cu individul.
        E complet irelevant ce credea, cu cine a facut copilul, de unde era si unde se ducea.
        Relevant e ca s-a internat asimptomatica si ca au murit doi oameni (s-a deschis dosar penal, tovarase).
        Nu ma astept sa intelegi, ma astept sa faci o pauza, sa te gandesti la astea si pe urma sa comentezi iar.
        Moartea celor doi oameni se adauga la lungul sir de crime comise de sistemul nostru medical.
        Indiferent ce credea, acum n-o sa mai creada niciodata. Un copil nici n-a apucat sa traiasca si matale te bucuri.
        Repet: ai probleme mari.
        • +9 (33 voturi)    
          ... (Luni, 3 august 2020, 11:52)

          mihai_mi [utilizator] i-a raspuns lui Luk

          Ca sistemul nostru medical este praf o stie, sau ar trebui sa o stie, oricine. Acesta este un motiv in plus ca noi, oamenii de rand, sa facem tot ce ne sta in putinta astfel incat sa nu ajungem ca natie sa depindem de acest sistem medical depasit. Ce putem face acum??? Pai sa purtam nenorocita aia de masca!
          • +2 (36 voturi)    
            Masca nu face subiectul discutiei (Luni, 3 august 2020, 12:06)

            Luk [utilizator] i-a raspuns lui mihai_mi

            Sunt destui care au purtat masca si tot au luat. Aici vorbim despre o femeie insarcinata care a murit intr-o salvare.
            Nu pe camp, nu intr-o pestera si nici intr-un subsol insalubru.
            Ce credea sau nu credea doamna, daca purta sau nu masca nu mai e important.
            Asta ca sa nu mai vorbim despre faptul ca masca ii protejeaza pe ceilalti, nu pe cel care o poarta.

            Sistemul nostru medical a mai ucis doi oameni si lumea e preocupata de credintele victimelor?
            Chiar atat de rau a ajuns populatia asta?
            Atat de dezabuzati sunt concetatenii mei?
            Astia plin de empatie pentru batrani si diabetici se bucura de moartea unui nou-nascut sau o considera fireasca?
            Sau sunt tot aia care considerau firesc ca tinerii sa arda si sa moara in chinuri pentru ca "asculta muzica diavolului"?
            Voi chiar existati?
            • +4 (32 voturi)    
              ... (Luni, 3 august 2020, 12:44)

              mihai_mi [utilizator] i-a raspuns lui Luk

              "Ce credea sau nu credea doamna, daca purta sau nu masca nu mai e important. " - Ba da! Este foarte important! Este o lectie si un semnal de alarma pt. cei care nu cred in existenta virusului si prin inconstienta lor contribuie la propagarea virusului.
              • -3 (29 voturi)    
                Vad ca ai probleme cu intelesul (Luni, 3 august 2020, 12:58)

                Luk [utilizator] i-a raspuns lui mihai_mi

                Repet: masca ii protejeaza pe ceilalti, nu pe purtator. O porti ca sa nu dai, nu ca sa nu iei.
                Pricepi? A fost greu?
              • +9 (19 voturi)    
                ce lectie? (Luni, 3 august 2020, 13:55)

                numaiamnume [utilizator] i-a raspuns lui mihai_mi

                Masca o porti ca sa-i protejezi pe cei din jur. Daca crezi ca te protejeaza si pe tine, sa stii ca protectia oferita este foarte redusa. Important e sa o poarte cei din jurul tau.
                • 0 (10 voturi)    
                  ... (Luni, 3 august 2020, 15:02)

                  mihai_mi [utilizator] i-a raspuns lui numaiamnume

                  Imi poti spune, te rog, cum ai dedus ca nu stiu asta? Oare nu m-am exprimat suficient de clar?
                • +1 (5 voturi)    
                  ... (Luni, 3 august 2020, 16:13)

                  mihai_mi [utilizator] i-a raspuns lui numaiamnume

                  Lectia e: daca esti inconstient si nu porti masca contribui la raspandirea virusului. Ce nu e clar? Ca sa stii: masca ii protejeaza pe cei din jur si mai putini pe tine.
            • +4 (30 voturi)    
              exact (Luni, 3 august 2020, 13:54)

              numaiamnume [utilizator] i-a raspuns lui Luk

              O persoana care a plecat din spital, cu salvarea, catre alt spital. Moarta si ea si copilul pentru ca medicii au fost incompetenti si au dorit sa scape cat mai repede de ea, trimitand-o la alt spital. Ea trebuia intubata corespunzator!!! Nici o postare a ei nu justifica incompetenta medicilor de acolo!!
              • -4 (20 voturi)    
                de unde stii ca vrut sa fie intubata? (Luni, 3 august 2020, 15:23)

                revo [utilizator] i-a raspuns lui numaiamnume

                o femeie cu mintile ratacite si "convingeri ferme", genul "stie ea cum sta treaba", dupa cum reiese din postarile proprii, crezi ca ar fi acceptat sa fie intubata? Pe urma ii acuza de malpraxis, de comportament abuziv, impotriva vointei ei.
                • +4 (16 voturi)    
                  Tu de unde stii ca n-a vrut? (Luni, 3 august 2020, 17:52)

                  Luk [utilizator] i-a raspuns lui revo

                  Mah, voi chiar sunteti obraznici.
            • -4 (18 voturi)    
              noi existăm (Luni, 3 august 2020, 15:17)

              zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui Luk

              Chiar și cu același nick.
              a
              Apropo, virusul ăsta e un fleac, nu ? Există ?
              • +3 (13 voturi)    
                A propos (Luni, 3 august 2020, 17:53)

                Luk [utilizator] i-a raspuns lui zavalitaa

                Cred ca IQ dumitale e chiar subunitar.
                • -3 (3 voturi)    
                  apropo (Marţi, 4 august 2020, 13:36)

                  zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui Luk

                  N-ar fi mai bine să postezi în alte părți ?
                  Tot apropo, nu m-am lămurit, virusul ăsta e un fleac, nu ? Abuzurile autorităților, nu ? Tătaru să ne laseeee
                  • +3 (3 voturi)    
                    N-as putea posta in alte parti (Marţi, 4 august 2020, 13:55)

                    Luk [utilizator] i-a raspuns lui zavalitaa

                    Mi-ai lipsi.
        • -5 (15 voturi)    
          s-ar putea ca Dansa - decedata (Luni, 3 august 2020, 20:19)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Luk

          SA fii refuzat orice intubarea sau orice altceva -

          este doar o presupunere.

          Stiti ca a mai fost un caz cu un nenea care a refuzat un anume tratament si a murit...

          Nu te poti pune cu unii - semneaza ca nu sunt de acord si moarte buna! daca se poate scrie asa ceva...

          Pacat insa ca nu a fost nimeni sa o influenteze si sa ii atraga atentia care va avea un copil care are nevoie de o mama si uite cat poate sa fie de trist ca nici copiil nu a mai avut - imi vine sa urc pe pereti!
      • +4 (32 voturi)    
        ... (Luni, 3 august 2020, 12:09)

        Imperialistu [utilizator] i-a raspuns lui VR007

        Ce relevanta au opiniile femeii in problema competentei medicale a celor care s-au ocupat de ea?
      • +4 (32 voturi)    
        e irelevant (Luni, 3 august 2020, 12:30)

        noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui VR007

        ce crede o persoana. Sistemul medical trebuie sa isi faca datoria si nu si-a facut, asa cum nu a facut-o in numeroase alte cazuri.
    • +19 (53 voturi)    
      Heh (Luni, 3 august 2020, 10:30)

      Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      Dar de ce sa nu apara? Este foarte bine sa apara, sa se vada ca negationistii sunt niste imbecili.
      Singurul regret in toata povestea asta este ca, din cauza unei tampite, a murit un copil absolut nevinovat.
      • 0 (26 voturi)    
        Imbecili (Luni, 3 august 2020, 12:10)

        Imperialistu [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

        sunt multi. Asta nu inseamna ca medicii pot fi incompetenti. Nu stii cum a luat boala, asa ca nu mai vorbi fara sa iti dai cu parerea. Nu e ca si cum nu au luat destui care au incercat sa se protejeze.
        • +1 (3 voturi)    
          medicii, ca și tu în meseria ta (Marţi, 4 august 2020, 15:36)

          zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui Imperialistu

          POT fi incompetenți. Ei nu trebuie ajutați, nu ?
          Trecutul pe roșu POATE fi făcut inteligent, da dacă tu te lauzi pe mijlocul drumului că ești invulnerabil și-i mai și provoci pe alții să ți se alăture... cam inviți dezastrul.
          Când ești tentat la compătimire... recitește cele 9 puncte de vedere ale grasei ăleia duduind de boli și prostie 100% Made in Mioriția
    • +9 (43 voturi)    
      gresit! (Luni, 3 august 2020, 10:38)

      dessik [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      chiar avem nevoie de asa articole
      • -7 (31 voturi)    
        Pentru ce? (Luni, 3 august 2020, 11:05)

        Vaka [utilizator] i-a raspuns lui dessik

        Am sa te rog sa argumenteze de ce avem nevoie de asemenea articole. Simpla enuntare a "chiar avem nevoie de asa articole" nu numai ca nu aduce valoare, dar creeaza confuzie.
        • +8 (26 voturi)    
          pentru ca (Luni, 3 august 2020, 11:23)

          uxh75588 [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

          sa primeze bunul simt!
        • +3 (21 voturi)    
          Pentru a scadea presiunea pe sistemul medical (Luni, 3 august 2020, 13:14)

          CetateanulRoman [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

          Fiindca lucrind sub presiune permanenta apar greseli. Fiindca medicii sint pusi in situatia sa selecteze cine primeste ventilatie si cine nu. In curind si cine primeste medicatie si cine nu! Pe cine intereseaza ca tratamentul unei persoane care manifesta furtuna de citokine si apoi se si agraveaza costa cam 20000Euro (doua zeci de mii de euro) numai medicatia specifica! Ca in momentul asta firmele producatoare ne fac cadou medicatia, dar in curind va fi pe bani si din momentul ala adio tratament!
          Fiindca a sta acasa si a te proteja inseamna viata pt multi si nu "dreptul" unor imbecili de a se afisa pe la terase fiindca in rest nu inseamna nimic pt nimeni, iar "realizarile" lor se masoara in sticle de bere si pitipoance.
    • +7 (39 voturi)    
      nu e nimic tendentios (Luni, 3 august 2020, 10:51)

      t_beriu [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      E o dovada clara ca toata filozofia aia zen in care mancatul sanatos, picaturile de aloe vera, painea fara gluten si ce-or mai invoca unii ca panaceu universal, reteta sanatatii vestice, toate aste nu valoreaza nimic impotriva unui agent infectios.
      Se stie ca femeile insarcinate au o sansa dubla de a dezvolta simptome severe de covid. De vina pare sa fie tendinta de a dezvolta diabet de sarcina si posibil si cresterea naturala in greutate pe timpul sarcinii (diabetul si obezitatea sunt comorbiditati cunoscute).
      Cat despre tinutul ei in sectia de ginecologie pana s-a agravat prea mult, nu stiu ce sa zic...trebuie investigat daca cauza acestui malpraxis nu e chiar insistenta pacientei de a nu fi transferata pe sectia ATI. Data tinem cont de convingerea conspirationista pe care pacienta o avea relativ la covid, nu ar fi inposibil ca aceasta sa fi insistat sa ramana la ginecologie pana s-a agravat.
      • -2 (14 voturi)    
        Glutenul e un alergizant de temut (Luni, 3 august 2020, 13:58)

        Namaste! [utilizator] i-a raspuns lui t_beriu

        pentru cei cu boala celiaca, foarte gravă, predispozand la cancer la oameni tineri; nu va repeziți să măturați nici cu cei care practică relaxarea Zen, nici cu cei care folosesc Aloe Vera, nu va onorează!
    • -2 (20 voturi)    
      De ce ? (Luni, 3 august 2020, 11:03)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      Fatul care s-a stins odata cu cea care il purta in pantec si PUTEA SA IL NASCA INAINTE DE TERMEN, deja nu mai depindea de vointa acesteia !

      Tot ceea ce mama a facut dupa trecerea perioadei in care putea avorta in mod legal va fi judecat intr-un fel sau in altul !

      PS. Din pacate pt viata curmata mama nu are nicio scuza, aparte de tot ceea ce inseamna sistem sanitar !

      PPS. Nu-mi iese din minte un gand : copilul nevaccinat anti poliomielitic, anti tuberculoza, anti gripal, anti-covid etc si mama lui luptandu-se sa-l treaca prin valurile vietii
    • -11 (37 voturi)    
      Absolut de acord (Luni, 3 august 2020, 11:04)

      Vaka [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      Presa are trebui sa se ocupe cu informatii de interes larg. Si cu valoare adaugata.

      Care este valoare publicarii opiniilor, nici macar personale ale acestei doamne? Sa creeze sau sa alimenteze un val nejustificat de ura? Cineva urmareste sa tina aprinsa aceasta flacara.
      • +4 (26 voturi)    
        De la ce te abtii, botnitarule rusesc? (Luni, 3 august 2020, 11:23)

        Gheorghe Pudila [anonim] i-a raspuns lui Vaka

        Mai bine te-ai abtine de la votca si de la minciunile pe care le borasti zilnic pe aici. Ar fi mult mai bine.
        • -3 (21 voturi)    
          Bunul simt (Luni, 3 august 2020, 12:11)

          Imperialistu [utilizator] i-a raspuns lui Gheorghe Pudila

          Ar trebui sa te faca sa intelegi de ce nu este okay sa publici selectiv de pe pagina de facebook a unei persoane care a murit in timpul unei pandemii.
      • -1 (17 voturi)    
        Ceva de genul.. (Luni, 3 august 2020, 11:33)

        marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

        ..știm noi mai bine!
      • +3 (13 voturi)    
        . (Luni, 3 august 2020, 11:58)

        zigzag [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

        Pai ce sens are atunci sa permita comentarii la articole? Nu mai bine le-ar inchide si am scapa de voi?
    • -1 (27 voturi)    
      Dar corespunde trendului :) (Luni, 3 august 2020, 11:30)

      marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      În 2020 încă nu știi că informarea mediatică este făcută numai dacă corespunde trendului? De exemplu, dacă azi cineva ar demonstra că a făcut experimente de laborator despre micro-antigravitație, sigur nu ar prezenta interes, deși, poate, ar fi un prim pas decisiv pentru viitoarele mijloace de transport ce vor fi în viitor.
      • -1 (7 voturi)    
        Nerușinare chinezească! (Luni, 3 august 2020, 14:07)

        Namaste! [utilizator] i-a raspuns lui marc.andre

        Arafat e agentul fiindca si OMS-ul e la cheremul Chinei!
  • -21 (41 voturi)    
    . (Luni, 3 august 2020, 10:47)

    di livio [utilizator]

    Dumnezeu s-o ierte și s-o odihnească , mă abțin de la altceva...cum m-am abținut și la articolu lu Istodor cu fetița de la Oradea...exploatați fricile oamenilor, în timp ce alții fac licitații la greu pt medicamentu minune, botnița...despre asta-i pandemia, bani grămadă
    • +8 (16 voturi)    
      De fapt nu te abtii! (Luni, 3 august 2020, 13:07)

      Urzitoru [utilizator] i-a raspuns lui di livio

      Spui ca te abtii de la comentarii, dar nu o faci! Cata ipocrizie!
  • -3 (49 voturi)    
    TREZITI-VA OAMENI BUNI ! (Luni, 3 august 2020, 10:53)

    MINODOR [utilizator]

    TREZITI-VA OAMENI BUNI !
    Coceptiile, opiniile unui om nu trebuie sa-l priveze de dreptul la viata !
    Nu trebuie sa ti se para justificat ca a murit !
    Pentru mine nu e just ca un om sa moara pentru erori de procedura, nestiinta, indolenta, nepasare, aici trebuie sa ne punem semne de intrebare.
    Din pacate in acest moment mor mai multi oameni pentru ca nu mai au acces la sistemul sanitar decat din cauza Covid.
    • +1 (35 voturi)    
      Just (Luni, 3 august 2020, 11:18)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui MINODOR

      Uita-te si tu pe cine ar trebuie sa protejam: merita?

      Merita cei care se bucura de moartea cuiva (de parca ar fi meritata) sa-i protejezi?
      • +5 (25 voturi)    
        Da, merită! (Luni, 3 august 2020, 12:29)

        calincb [utilizator] i-a raspuns lui Luk

        Aşa cum opiniile personale nu trebuie să te priveze de dreptul la viaţă, nici opiniile exprimate nu pot fi invocate ca eu să nu te protejez, indiferent de ce ar fi vorba.
        Dacă toată lumea ar fi de acord cu principiul ca: "eu sunt dispus să-mi dau viaţa pentru ca tu să poţi avea o altă opinie", atunci lumea ar fi mai bună.
        Iar articolul merită şi el expus, pentru că, chiar dacă la prima vedere face parte din categoria celor expuse la gazeta "Aşa da ... aşa nu ..." sau "Ştiaţi că ...", poate influenţa unul din nu ştiu câţi cititori spre o optică corectă: indiferent de politică aici este vorba de sănătate, viaţă şi de ce nu, moarte. Iar în ceea ce priveşte termenul politică, nu mă refer la cea internă, pentru că este destul de evidentă (şi documentată) opoziţia: Est versus Vest.
        • +2 (30 voturi)    
          Eu cred ca trebuie sa va reganditi argumentele (Luni, 3 august 2020, 13:04)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui calincb

          Este un articol tendentios prin care se incearca transferarea responsabilitatii de la crimnal spre victima.
          Argumentele sunt de tipul "am violat-o, dar si-a meritat-o pentru ca s-a imbracat provocator".
          Personalul medical si-a batut joc si a ucis doi oameni. Ce credea, ce purta, cum se imbraca si cum vorbea sau gandea victima nu inseamna chiar nimic.

          Daca nu va e clar, atunci nu va pot ajuta.
          • +4 (16 voturi)    
            Argumentele mele sunt de principiu (Luni, 3 august 2020, 14:23)

            calincb [utilizator] i-a raspuns lui Luk

            iar în cazul articolului de faţă, chiar dacă dă impresia că ar fi tendenţios, este prezentată şi opinia medicului din Timişoara, care susţine că actul medical se caracterizează prin neglijenţă.
            Nu vreau să minimalizez incapacitatea sistemului medical românesc de a răspunde nevoilor oamenilor. Sistemul medical (ca şi cel educaţional, de altfel), sunt oglinda sistemului politic, ce configurează şi gestionează toate situaţiile din ţara asta.
            În schimb sunt foarte surprins că argumentele mele pot fi încadrate în categoria pe care aţi enunţat-o (blamarea victimei), categorie împotriva căreia am luat întotdeauna atitudine.
            Chiar dacă sunt în complet dezacord cu opiniile victimei, sunt dispus să lupt pentru faptul ca ea şi ceilaţi de aceeaşi părere, să le poate susţine.
            • +2 (16 voturi)    
              Domnule (Luni, 3 august 2020, 15:37)

              Luk [utilizator] i-a raspuns lui calincb

              Verifica din nou titlul articolului, bine?
              In cauza vorbim de un dosar penal pentru neglijenta/malpraxis. Au murit doi oameni din neglijenta unor indivizi.
              Ce legatura are ce credea victima cu asta?
              Putea sa creada ca Pamantul e plat, putea sa creda ca fost adusa de extraterestrii si ca are o conceptie imaculata, dumneata intelegi?
              Daca in cotinuare iti pare firesc, atunci citeste comentariile de la articol si-o sa pricepi ce tot spun: articolul are drept scop blamarea victimei (si vad ca si-l atinge cu brio).
              Nu e sanatos sa contrazici realitatea, nu ai nicidoata argumente in disputele cu oamenii care nu-s prosti.
              • -2 (12 voturi)    
                Încerc să înţeleg, (Luni, 3 august 2020, 17:47)

                calincb [utilizator] i-a raspuns lui Luk

                de aceea şi port această discuţie.
                Replica mea iniţială a fost la afirmaţia dvs.: "Uita-te si tu pe cine ar trebuie sa protejam: merita?".
                Referitor la articolul în sine, sunt de acord, nu este cel mai bun mod de a aborda problema, de aceea am şi făcut referirea la acel mod simplist folosit la o gazetă de perete cu "Aşa da ..., aşa nu...".
                Pe de altă parte, nu-mi place să explic fiecare propoziţie din luările mele de poziţie.
                Mi se pare ciudat modul în care opiniile mele sunt tratate ca şi cum ar fi diametral opuse, deşi unele puncte sunt comune.
                Singura opinie care pare a fi diametral opusă, este că articolul este necesar. Dar, nu are nici o legătură cu blamarea victimei.
                El face parte din categoria "Ai grijă că totuşi ..." şi mi se pare necesar în situaţia în care abundă opiniile negative la pericolul ce există (şi despre care eu nu sunt sigur că nu-l negaţi).
                Şi da, pare a fi vorba de malpraxis, care nu poate fi minimalizat de contextul de faţă. Dar pentru acesta este nevoie de un proces, la care nu am nici o intenţie să contest verdictul.
                • +4 (16 voturi)    
                  Articolul nu e "necesar" (Luni, 3 august 2020, 21:47)

                  Luk [utilizator] i-a raspuns lui calincb

                  A fost un articol care privea urmarirea penala in rem pentru un posibil malpraxis in cazul acesta.
                  Nu exista circumstanta justificata in care indivizi ca mine si ca dumneavoastra sa judece o viata si o moarte dupa o postare pe FB (si noi suntem indivizi civilizati, doar cititi comentariile si-o sa vedeti ca am dreptate).
                  Nu exista si n-o sa existe (in capul oamenilor care mai au ceva minte) dreptul de a judeca un alt om, indiferent ce decizie a luat, daca decizia aceea i-a schimba viata doar lui. Parerea noastra nu face doi bani, iar cine ne invita la o dezbatere pe o asemenea tema e un ticalos fara nicio scuza.
                  Mai mult: sa ataci un om care nu se mai poate apara (cam asta e situatia, nu?) e o ticalosie indiferent de reperul pe care-l ai.
                  Eu n-am mai multe argumente, dar va dau destule cei care au postat mai sus (n special comentariile de tipul "asa-i trebuie!".
                  Oameni care nu fac doi bani si pe care n-ai da doua cepe degerate au opinii despre o femeie care urma sa aduca pe lume un copi. Ca si cum tot ce-a facut notabil doamna in viata ei a fost sa nu poarte masca. Nu avem nicio idee cine a fost, cat bine sau cat rau a facut, pe cati i-a facut fericiti si cata lume e nefericita din pricina unei morti care e urmarea unei crime.
                  Eu cred ca nu vreti sa continuati discutia, imi pareti un om rezonabil. Hadeti sa ne oprim aici. Multumesc pentru conversatie.
            • +2 (16 voturi)    
              Acest articol (Luni, 3 august 2020, 16:25)

              Imperialistu [utilizator] i-a raspuns lui calincb

              nu trebuia sa fie publicat. Opiniile unui mort sunt irelevante. Sunt bune de carciuma, poate de vorbit la coltul blocului sau la telefon cu vreun amic. Nu de publicat pe un site care pretinde a fi respectabil.
              • +2 (12 voturi)    
                Dap (Luni, 3 august 2020, 17:56)

                Luk [utilizator] i-a raspuns lui Imperialistu

                Ai pus punctul pe "i"./
                Cuvintele cheie sunt "un site care pretinde ca e respectabil".
                Mie nu-mi pare ca mai e. Cred ca nici la A3 nu ar fi aparut o asemenea mizerie.
          • -3 (13 voturi)    
            posibil... (Luni, 3 august 2020, 20:34)

            ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Luk

            Dar daca ea s-a inversunat sa nu accepte nimic de la medicii care o urmareau???

            Daca toate aceste lucruri sunt consemnate in foaia de urmarire atunci mai credeti ca medicii sunt cei vinovati???

            Imi inchipui ca dorea sa nasca natural si atunci cezariana ca sa salveze copilul si sa il tina la incubator iarasi nu era o varianta pentru dansa.

            In orice situatie un medic nu poate sa ajute un pacient daca nu doreste acest lucru...

            NU stiu care a fost situatia acolo

            acum sigur ca o sa aflam adevarul, sper eu, dar sa privim cu rabdare din cele dpua unghiuri; medic-pacient.

            Un caz tragic care merita sa fie discutat si analizat si cred ca pana la urma a facut bine HNS ca l-a pus in discutie.
            • +4 (12 voturi)    
              Alo?! (Luni, 3 august 2020, 21:36)

              Luk [utilizator] i-a raspuns lui ..13

              E un dosar penal pe rol pentru malpraxis, nu o cercetare a opiniilor acelei doamne.
      • -3 (11 voturi)    
        DA merita (Luni, 3 august 2020, 20:28)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Luk

        Pentru ca primesti o a doua sansa de a face ceva mai bine, daca intelegi despre ceea ce este vorba.

        In aceasta situatie - caz este ceva particular - dansa purta un copil si deci cu atat mai mult merita sa fie protejata ea si acel copil

        Ma doare sufletul.
    • +9 (39 voturi)    
      Preventie (Luni, 3 august 2020, 11:22)

      uxh75588 [utilizator] i-a raspuns lui MINODOR

      Sanatatea se pastreaza in primul rand prin preventie.

      Nu poti sa ceri de la sistemul medical sa te faca ca nou cand tu de exemplu te droghezi sau mananci cat zece sau nu porti masca etc

      Preventie si cumpatare.

      Bunul simt nu s-a inventat la unii!
      • +4 (20 voturi)    
        Mda (Luni, 3 august 2020, 14:18)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui uxh75588

        Dumneata pricepi ca masca nu il protejeaza pe purtator?
        Dumneata pricepi ca femeia impreuna cu copilul pe care-l purta au murit intr-o salvare?
        Ai bun-simt sau nu?
        Hai sa te vad!
        • 0 (18 voturi)    
          bun-simt (Luni, 3 august 2020, 14:51)

          uxh75588 [utilizator] i-a raspuns lui Luk

          A murit pentru ca s-a imbolnavit de covid.
          Nu pentru ca a stat in salvare.

          Tu daca te duci sa stai in salvare vei muri !?
          Sa le spui si la soferii si medicii care sunt pe salvare!

          Iti imprumut bun-simt. Am de dat. Gratis.
          • +4 (16 voturi)    
            Ai pe dracu' (Luni, 3 august 2020, 15:38)

            Luk [utilizator] i-a raspuns lui uxh75588

            "De ce este halucinant cazul? Pentru că din informațiile noastre pacienta a ajuns la Spitalul Județean Arad inițial asimptomatică, fiind depistată pozitiv în urma unui contact cu o altă persoană pozitivă. Nu a fost transferată la Maternitatea COVID-19 din județul Arad, ci a fost ținută la Spitalul Județean Arad inițial în Secția de Chirurgie pentru că acolo există zonă roșie, cu consult ginecologic fără probleme. Atunci când pacienta a început să se decompenseze a fost transferată pe secția ATI a aceluiași spital, unde nu ar mai fi fost urmărită corespunzător. Din informațiile noastre a fost 'descoperită' în această dimineață la raportul de gardă de către un epidemiolog din cadrul DSP Arad, căruia i s-a transmis că acest caz îi depășește. Acest lucru este halucinant având în vedere că pacienta ar fi avut o saturație de oxigen de 70%, mult sub limita obligativității intubării, fiind deci un caz clasic de ATI. Fiindcă pacienta nu avea probleme ginecologice, dacă ar fi ajuns la noi la timp, noi am fi internat-o direct pe secția ATI pentru că exact acolo se face managementul unui caz care se agravează. O simplă intubare făcută la timp ar fi ajutat la salvarea a două vieți omenești, dintre care a unui făt. Astfel de întâmplări sunt oripilante și de neacceptat!", declara vineri managerul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Timişoara [...]"
            • -4 (12 voturi)    
              Ai pe dracu 2 (Luni, 3 august 2020, 18:53)

              uxh75588 [utilizator] i-a raspuns lui Luk

              Din ce ai scris

              1) nu a murit pe ambulanta
              2) A MURIT DE COVID (facand abstractie de faptul ca medicii si-au facut sau nu treaba)
              • +4 (14 voturi)    
                Mah, omule (Luni, 3 august 2020, 21:53)

                Luk [utilizator] i-a raspuns lui uxh75588

                A murit pentru ca oameni sunt muritori, daca e sa le luam in ordinea importantei si aparitiei.
                Fie ca a murit la spital, fie in ambulanta, sa faci "abstractie daca medicii si-au facut sau nu treaba" inseamna sa te trezesti vorbind. Sa te vari ca patrunjelul in supa, cum s-ar spune.
                In opinia dumitale o postare pe FB e mult mai relevanta decat activitatea medicilor care au avut in grija o gravida.
                Evident ca tot eu sunt ala lipsit de bun-simt :)))
                Ma bucur cand sunt inconjurat de oameni inteligenti, altceva nu-mi mai ramane de zis.
            • -3 (11 voturi)    
              da, exista cel putin o neglijenta (Luni, 3 august 2020, 20:49)

              ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Luk

              Bolnava nu a fost monitorizata.

              dupa ce remarci ca un pacient are nevoie de intubare exista doua variante.

              Acum nu stim daca ea ar fi acceptat intubarea si declansarea unei nasteri inainte de termen prin cezariana.

              A doua varianta: pacienta accepta intubarea si nasterea prin cezariana pentru ca in fata mortii unii se mai trezesc - depinde f mult de felul in care vorbeste medicul/ asistentul cu pacientul

              Oricum exista cel putin o neglijenta in actul medical.
              • +4 (14 voturi)    
                Tot vad asta cu acceptatul intubarii (Luni, 3 august 2020, 21:58)

                Luk [utilizator] i-a raspuns lui ..13

                De ce sunteti asa de sigur ca cineva i-a propus intubarea? Uite ca in articol un medic spune ca nu.
                N-am idee ce cititi, dar am impresia ca citim articole diferite.
                Nu ar fi existat niciun dosar penal daca exista o bucatica de hartie semnata de doamna prin care aceasta refuza intubarea. Va rog sa va ganditi si sa ignorati persoanele fara minte care au sugerat asa ceva mai sus.
        • +3 (9 voturi)    
          Probabil că nici eu nu am prea mult bun-simţ (Luni, 3 august 2020, 15:42)

          calincb [utilizator] i-a raspuns lui Luk

          întrucât consider că masca îl poate proteja pe purtător. Ca în multe alte domenii nu este nimic absolut: masca poate proteja de ceea ce ai în faţa nasului, de restul trebuie să te mai protejezi şi singur.
          Important este să ai o mască, un element care te ajută să fii în alertă şi să nu uiţi acest lucru.
          • +3 (15 voturi)    
            Nu stiu (Luni, 3 august 2020, 18:02)

            Luk [utilizator] i-a raspuns lui calincb

            Doar FFP2./ KN95 si FFP3 ii protejeaza ce cei care le poarta. Nu stiu cat de mult, nu m-a interesat chiar asa de tare asta pentru ca intr-o tara cu 17 mil de oameni, un virus atat de contagios n-are cum sa ma rateze pe termen lung.
            Mastile "cu trei pliuri" ii protejeaza pe ceilalti de particulele de saliva sau mucus care ne mai scapa cand vorbim sau stranutam. Pentru tine nu valoreaza doi bani masca simpla, nu te ajuta cu nimic.
            Norocul nostru e ca mortalitatea nu-i mare la gripa asta: cu sistemul nostru medical si cu politicienii si administratorii nostri am fi murit pe capete.
            • +2 (10 voturi)    
              Sunteti (Luni, 3 august 2020, 23:56)

              Namaste! [utilizator] i-a raspuns lui Luk

              admirabil! Bucurie de citit !
      • 0 (0 voturi)    
        Uxh77... (Marţi, 4 august 2020, 16:31)

        yol [utilizator] i-a raspuns lui uxh75588

        Cand mananci mult porc, bei multa cafea, consumi bauturi alcoolice, fumezi, te droghezi, mananci prea mult zahar sau, dupa caz, nu porti masca, iti asumi ca pot fi niste complicatii in caz de vreo interventie majora.
        Asta NU inseamna ca medicul trebuie sa uite sa te intubeze sau sa ti lase pansamentul inauntru, sau sau...
        Femeia cu pricina a murit prin malpraxis, care este mult mai periculos decat covid-ul in romania.
        Nu mai gasiti scuze cadrelor medicale, cei mai multi dintre ei sunt din alta epoca. Totul e la noroc in romania.
        Eu stiu ca in romania inca merge zicala” si-a meritat-o”, dar daca si cadrele medicale o inteleg tot asa....
  • +9 (35 voturi)    
    Cel mai grav (Luni, 3 august 2020, 11:29)

    yol [utilizator]

    din aceasta stire mi se pare ce au facut medicii din Arad, sau mai degraba ce nu au facut...
    Ca femeia era o idioata, asta conteaza mai putin. E dreptul fiecaruia sa fie imbecil.
    • +3 (27 voturi)    
      Corect. (Luni, 3 august 2020, 12:13)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui yol

      .
      • -4 (14 voturi)    
        vax (Luni, 3 august 2020, 15:18)

        zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui Luk

        păi ești direct interesat
        • +3 (9 voturi)    
          Ai o problema (Luni, 3 august 2020, 18:02)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui zavalitaa

          Rezolvati-o singura.
          • -3 (3 voturi)    
            problema ta (Marţi, 4 august 2020, 13:33)

            zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui Luk

            e și a celor pe care-i infectezi. Rezolv-o, dar cum ?
            • +3 (3 voturi)    
              UIte care-i treaba (Marţi, 4 august 2020, 13:46)

              Luk [utilizator] i-a raspuns lui zavalitaa

              Daca tot ce tii ca scaiul si raia, la fel de bine am putea sa ne cunoastem mai bine.

              Incep eu: tu esti bine? Ce mai fac ai tai?
              • -1 (1 vot)    
                fake nick (Marţi, 4 august 2020, 15:28)

                zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui Luk

                Cu care nick discut acum, Luk, Bonham ?
  • +4 (16 voturi)    
    mda (Luni, 3 august 2020, 12:05)

    SoulSearcher [utilizator]

    selectie naturala...

    in rest de morti.. numai de bine
  • -5 (19 voturi)    
    Si ce daca? (Luni, 3 august 2020, 12:08)

    Imperialistu [utilizator]

    Din cate inteleg, un reprezentant al spitalului din Timisoara ii acuza pe cei de la Arad ca nu si-au faut treaba. De ce este relevant ce a scris sau nu femeia pe facebook?
  • +20 (36 voturi)    
    Este grav de tot (Luni, 3 august 2020, 12:13)

    Salute [utilizator]

    Că un om matur nu crede, dar nici nu îi omoară pe alții, este problema lui. Dar înțeleg ca nefericita asta mai avea 3 copii acasa, care sunt orfani. Sunt și eu mamă și grija mea cea mai mare este să nu îmi las copii orfani, deși acum sunt destul de mari. Am astm de mulți ani și orice gripă, viroză etc de orice fel imi face probleme serioase. De la inceputul epidemiei in China mi-a fost trica de acest virus, cum mi-a fost frică și de cele anterioare. Sunt ipohondră? Poate.... Ce pot să vă spun, este că masca nu mi-a creat probleme, deși o port din martie și în spații deschise. Dimpotrivă, nu am mai avut nicio reacție alergică, nicio viroză sau criză de astm. Masca este utilă, oameni buni, puteți respira cu ea. Aveți grijă de voi, pentru familiile voastre. Nu puneți pariu cu virusul pe viața voastră. Suntem pe cont propriu, sistemul medical nu ne poate apăra.
    • +12 (24 voturi)    
      La fel (Luni, 3 august 2020, 12:57)

      ion.daniel [utilizator] i-a raspuns lui Salute

      Si eu sunt astmatic si port masca si in spatiile deschise. Singurele probleme pe care le am este ca dupa mult timp de purtat masca mi se usuca gatul un pic sau imi vine sa stranut din cauza rinitei alergice dar is chestii minore.
      Nu am avut niciodata concentratia de oxigen scazuta , crize de astm sau probleme cu respiratul prin masca
  • -5 (25 voturi)    
    Martie-mai: masca nu ajuta deloc. (Luni, 3 august 2020, 12:24)

    Arianrhod [utilizator]

    Iunie-iulie: masca ta ii protejeaza pe ceilalti.
    August: masca te apara de virus.

    Nu mai tin pasul cu "stiinta".
  • +6 (24 voturi)    
    Fatuca respectiva ... (Luni, 3 august 2020, 13:05)

    ciuma.rosie [utilizator]

    ...avea exact comentariul pe care il auzi zi de zi la “haznaua 3” a securistului infractor Voiculescu Felix Dan !!!
    • -1 (23 voturi)    
      Arafat e invitat permanent la haznaua aia (Luni, 3 august 2020, 13:40)

      andipetre [utilizator] i-a raspuns lui ciuma.rosie

      Asa ca mesajul lui Voiculescu e foarte asemanator cu al tau.
      • 0 (14 voturi)    
        deloc (Luni, 3 august 2020, 15:20)

        zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

        Mesajul lui era că genul ăsta de tâmpenie e tipică A3. Ce treabă are Arafat
  • -2 (32 voturi)    
    A te bucura de moartea altuia e o crima (Luni, 3 august 2020, 13:39)

    andipetre [utilizator]

    Acest articol nu trebuia sa apara. Doamna autoare, unde e decenta, toleranta si bunul simt? Femeia despre care scrieti e o victima, nu e nevoie sa ii faceti dumneavoastra procese de constiinta! E inuman, rautate pura. Nu credeam ca acest ziar poate ajunge chiar atat de jos... Abominabil.
    • +3 (17 voturi)    
      ... (Luni, 3 august 2020, 14:49)

      kiko123 [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

      In principiu aveti dreptate, dar daca acest articol determina macar un covidiot sa isi reconsidere atitudinea fata de boala, atunci a meritat sa apara!
    • -1 (5 voturi)    
      victima? (Marţi, 4 august 2020, 8:52)

      piros [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

      si-a facut-o cu mana ei, nu e victima nimanui.
      • +3 (5 voturi)    
        Atunci de ce exista un dosar penal? (Marţi, 4 august 2020, 11:26)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui piros

        Pentru sinucidere?
        Tu ai citit articolul sau n-are destule poze?
    • -3 (3 voturi)    
      poți să nu mai intri aici (Marţi, 4 august 2020, 13:38)

      zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

      Atât de simplu, lasă-ne mă.
  • -4 (14 voturi)    
    da (Luni, 3 august 2020, 13:40)

    ingabaz [utilizator]

    Pai....s-a convins acum ! Pacat de ea, pacat de viata aceea din ea pe care au omorat-o noenorocitii astia de "'eroi " din spitalele mortii din Romania "!! Prea a fost Gica contra, acum e prea tarziu sa isi mai schimbe parerea....dar prea eara ANTI CONTRA ! AMIN !
  • -4 (20 voturi)    
    Jalnic (Luni, 3 august 2020, 14:22)

    MVM [utilizator]

    Este jalnic, cinic și denotă dezumanizare să blamezi o persoană decedată în mod subit, sub supraveghere medicală - nu se știe exact de ce.
    Cele menționate nu sunt teorii ale conspirației și au logică.
    Umanitea își pierde umanitatea. Asta este cel mai rău. Devenim animale, preocupate doar de supraviețuire. Gata să ne sfâșiem semenii care nu se aliniează dogmei oficiale, deși vorbim de un virus la care necunoscutele sunt mai multe decât cele știute. Deși statul nu face nimic pentru sănătate, în afară de a impune interdicții cetățenilor.
    Suntem pe cont propriu, acesta este adevărul.
    Mass-media a devenit sinistră, se hrănește din morți și se bucură de tensiune și de frică.
    Vremuri delicate, oameni buni.
  • +2 (8 voturi)    
    nedumerire... (Luni, 3 august 2020, 15:01)

    ela.2 [utilizator]

    Daca cineva are amabilitatea de a-mi explica si mie in termeni simplii ca sa inteleg si eu articolul. Multumesc anticipat.
    A mers la spital pentru un control despre care nu se precizeaza in articol. Ce probleme de sanatate avea si cat de vechi erau?
    Presupun ca nu a dorit testarea covid, de ce ar fi facut-o? De unde se stie ca ar fi contactat virusul de la o alta persoana si nu din aer sau suprafete contaminate?
    Este virusul acesta direct-mortal chiar si la persoane tinere si sanatoase, asimptomatice? Nici macar o perioada de spitalizare/stat la pat/ingrijiri medicale?
  • +2 (10 voturi)    
    bietul copil (Luni, 3 august 2020, 15:26)

    revo [utilizator]

    Mi-e mila de copilul nenascut, care a suferit cateva zile in vaca aia nebuna. Nici nu pot sa-mi inchipui prin ce a trecut, mititelul de el. Chiar daca ar fi reusit sa-l scoata la timp, prin cezariana, banuiesc ca era infectat si cu plamanii oricum foarte fragili si incomplet formati. Era condamnat de o iresponsabila. Cum o fi reusit, totusi, sa gaseasca un prost care sa o lase gravida?
    • +1 (11 voturi)    
      posibil sa fii lucrat cu mare ambatz (Luni, 3 august 2020, 20:55)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui revo

      Ca i se pusese pata la 39 de ani sa faca un copil si atunci dai si fa-l - poate nici nu a interesat-o daca barbatul acela vroia un copil la cat de capoasa parea sa fie.

      dar este o supozitie

      paote sa fie si un copil asteptat si dorit de ambi parteneri.
  • -1 (17 voturi)    
    Nu inteleg (Luni, 3 august 2020, 15:35)

    copci [utilizator]

    Articolul original pe care l-ati citat vorbeste exclusiv despre malpraxisul medical, care a omorat-o pe femeie, conform medicului din Timisoara.
    Ce legatura are postarea ei de pe Facebook, in care nu apare ca nu crede in virus, ci ca nu crede in unele masuri?
    Mai bine ne-ati spune de unde a luat virusul(zice ca a fost contact cu cineva, sa-l fi luat in spital? Adica alt malpraxis). Si apoi ce cauta internata in spital, daca era asimptomatica si nu credea in masuri?
    Asadar, pare ca dati vina pe femeie, in conditiile in care ea a fost omorata de sistemul medical.
    • +1 (11 voturi)    
      zice ca (Luni, 3 august 2020, 20:58)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui copci

      A luat virusul de o alta persoana depistata pozitiv - deci din comunitatea din care facea parte

      Poate sa fie interesant de discutat ce ar face medicul cand intalneste un pacient care nu vrea tratament, nu vrea testare, nu vrea intubare???

      Paote sa fie si un test sa se aleaga cine se bucura de moartea altuia cu pareri diferite...
      • +3 (3 voturi)    
        Unde zice asta? (Marţi, 4 august 2020, 12:27)

        copci [utilizator] i-a raspuns lui ..13

        Unde scrie in articol ca a refuzat tratamentul? Scrie ca nu a primit tratament din partea medicilor.
  • -1 (17 voturi)    
    bre (Luni, 3 august 2020, 16:00)

    nash pandelica [utilizator]

    da rele sunt femeile, una cu alta....
    cu asta am ramas dupa articol...
  • +3 (15 voturi)    
    IRESPONSABILA VICTIMA (Luni, 3 august 2020, 16:09)

    ..13 [utilizator]

    Nu numai ca face ceea ce vroia cu viata ei, ceea ce pana la un punct poate sa fie considerat normal, dar si-a batut joc si de viata pe care o purta cu ea -

    un copil nevinovat a murit pentru ca mama sa a decis ce si cum...

    IRESPONSABILA - o mama are datoria de a avea grija de viata copilului, sa il protejeze cat poate de bine, si in acelasi timp sa isi protejeze viata proprie ca sa poate sa isi creasca copilul.

    Medicii, prietenii, statul pot face prea putin pentru tine si copilul tau - este nevoie de un instinct superior de protectie, instinctul de mama, pe care decedata pare ca nu l-a avut.

    Poate ca medicii au gresit, poate ca nu.
    Oare pacienta a refuzat orice forma de interventie, de ajutor medical???

    Offf, offf, vieti distruse.
  • +1 (13 voturi)    
    Cei care contesta faptul ca utilizarea (Luni, 3 august 2020, 16:24)

    strutul [utilizator]

    necorespunzatoare a mastii poate duce la imbolnaviri sunt pe aceeasi linie de gandire cu cei care spun ca nu exista covidul.
  • -4 (14 voturi)    
    halal (Luni, 3 august 2020, 18:08)

    gelu antigelu [utilizator]

    Ce legatura are o culpa medicala flagranta cu faptul ca victima credea sau nu in virus? Daca credea ar fi fost tratata mai bine?
  • -4 (16 voturi)    
    Mortul e de vina! (Luni, 3 august 2020, 20:48)

    blablavertical [utilizator]

    La urma urmei, ati sapat pana ati gasit un share dat de femeie acum aproape 3 luni, care sa arate.. ce anume? Tin sa va reamintesc ca in 7 mai OMS inca NU sustinea purtarea mastilor, ei schimbandu-si recomandarea la inceputul lui iunie.
    Apoi, femeia, asimptomatica fiind, a acceptat totusi internarea, desi putea sa refuze. Poate era mai bine daca refuza, ca acasa poate avea pe cineva care observa ca se simte rau, chema salvarea si ajungea pe mana unor medici care ii salvau viata. La urma urmei, ideea cu internarea asimptomaticilor era asta: pot sa dezvolte simptome rapid si e mai bine sa fie monitorizati. Din articol reiese ca asta nu s-a intamplat, ci a fost ‘gasita’ prea tarziu. Hai sa nu mai blamam pe cineva pt un share pe FB de acum 3 luni, ca nu-i ca si cum spitalele romanesti sunt niste temple neprihanite ale sanatatii, curateniei, competentei si respectului fata de pacient.
    Parca vad ca daca supravietuia Covid19 dar pleca cu o bacterie din spital, tot ea era de vina, ca a shareuit ceva in 1999 toamna.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by