Studiu: Peste 50% dintre tinerii din România și-au pierdut încrederea și motivația în perioada stării de urgență

de I.B.     HotNews.ro
Miercuri, 29 iulie 2020, 20:05 Actualitate | Coronavirus


Tinerii vad viitorul joburilor in online
Foto: Pixabay
Peste 60% dintre tinerii din România s-au plictisit acasă în perioada stării de urgență, iar 56% dintre ei și-au pierdut încrederea și motivația în forțele proprii. În plus, întreruperea bruscă a activităților cotidiene a condus la dezechilibre emoționale pentru unii dintre ei, porivit studiului Insights PulseZ.

În total, studiul a identificat 19 probleme cu care s-au confruntat tinerii în perioada stării de urgență. Mai bine de 50% au simțit lipsa socializării față-în-față, iar aproximativ 35% dintre ei au admis că au avut stări emoționale fluctuante și s-au simțit obosiți.

,,Cu toate că tehnologia face parte din viața noastră, iar tinerii sunt obișnuiți să petreacă destul de mult timp în mediul online, răspunsurile pe care ei le-au avut la întrebările noastre arată că lipsa interacțiunii față în față îi determină să își piardă motivația și încrederea. Mulți tineri au recunoscut că s-au adaptat destul de greu, au avut probleme cu somnul, au simțit lipsa exercițiilor fizice și unii dintre ei nu au fost prea încântați de calitatea cursurilor online la care au fost nevoiți să participe”, a declarat Alin Claudiu Apostu, coordonator Insights.

Cât au petrecut tinerii în online și pe ce canale în perioada stării de urgență?

44% dintre tinerii din România au petrecut peste opt ore pe zi în online, în timp ce doar 10% au petrecut mai puțin de trei ore. 33% dintre ei au învățat pentru școală și tot atâția au optat să urmărească diverse filme sau seriale online. Un procent mai mare a fost identificat în rândul celor care au participat la cursuri online, mai bine de 40% au optat pentru o astfel de activitate.
1 din patru tineri a ales să își petreacă timpul cu precădere pe platformele de social media sau să consume conținut de pe canalele de streaming online.

Dintre platformele preferate Instagram a fost cea mai populară cu 6 din zece tineri care au consumat sau creat conținut. 1 din 2 tineri români au preferat să se uite pe YouTube în timp ce aproximativ 1 din 4 tineri a folosit TikTok marcând astfel intrarea platformei de social media în Top 5 cele mai folosite platforme în România de către tinerii între 16-24 ani.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3036 vizualizari

  • +10 (14 voturi)    
    Sper sa nu se supere pe mine... (Miercuri, 29 iulie 2020, 20:16)

    Cataleya [utilizator]

    ..adolescentii astia care "si-au perdut increderea si motivatia" pt ca au fost nevoiti sa mai stea si pe-acasa si n-au mai putut iesi pe sant, pe la mall sau prin cine stie ce tufisuri...
    Daca nu-si revin din depresie, le-as recomanda sa nu mai ocupe locuri pe la facultati si licee,, ci sa faca o profesionala de banzatoare la benzinarie sau sa invarta niste mititei pe la tarabe.

    Cat despre renumita firma "Insights PulseZ", sunt convinsa ca pana astazi n-a auzit nimeni de ea :))).
    • -1 (3 voturi)    
      Am putea (Miercuri, 29 iulie 2020, 21:22)

      Camelia Mitica [anonim] i-a raspuns lui Cataleya

      lua in considerare ca pur si simplu sunt mai inteligenti decat noi si nu pun botul la deciziile acestui guvern incompetent. Conducerea tarii, in frunte cu presedintele, apare in multiple cazuri fara masca, da ne cearta fara jena ca noi nu facem si nu dregem. Iata ca tinerii nu au reflexele de sclav ale celor dinainte de '89 (printre care ma aflu si eu) si nu accepta ca un guvern incapabil sa faca ce trebuie (adica sa testeze la un nivel mult mai inalt populatia pentru a-i gasi pe cei intr-adevar bolnavi) sa paseze responsabilitatea pe spinarea noastra.
    • +3 (3 voturi)    
      intram pe site-ul Insight astia (Miercuri, 29 iulie 2020, 21:35)

      dessik [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      Si vedem cu litere mari: "Get to the Heart of Your
      Customer Experience".

      Baietii astia se ocupa de studii de piata. Adica, specialitatea lor este sa gaseasca "consumeri" smiorcaiti din cele mai irelevante motive.
  • +2 (2 voturi)    
    Comparat cu ce? (Miercuri, 29 iulie 2020, 21:03)

    reiand [utilizator]

    Are cineva idee cât e procentul ăsta în mod normal?

    "35% dintre ei au admis că au avut stări emoționale fluctuante și s-au simțit obosiți".

    Nu m-aș mira să fie similar.
  • +4 (4 voturi)    
    Ii inteleg (Miercuri, 29 iulie 2020, 21:31)

    ipolitic [utilizator]

    Inainte de a se naste, au stat noua luni inchisi fara socializare, fara online, fara shopping- acum vine si covidul asta...


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by