DOCUMENT Coronavirus în România: Care sunt noile restricții ce vor intra în vigoare începând din 1 august

de I.H.     HotNews.ro
Marţi, 28 iulie 2020, 20:22 Actualitate | Coronavirus


Test coronavirus in Romania
Foto: pixabay.com
Masca de protecție va fi obligatorie și în spațiile deschise, în anumite intervale orare, care vor fi stabilite de autoritățile județene, iar localurile cu terasă vor fi deschise doar până la ora 23.00. Mai exact, "vor fi interzise comercializarea şi consumul produselor alimentare, băuturilor alcoolice şi nealcoolice în spaţiile special destinate între orele 23.00 şi 06.00". Sălile de jocuri de noroc vor fi și ele închise în același interval.

Comitetul Național pentru Situații de Urgență a aprobat în ședința de marți seară Hotărârea numărul 37 privind stabilirea unor măsuri de limitare a răspândirii infecțiilor cu SARS CoV-2 în cazul spațiilor/activităților unde există un risc crescut de infectare.

Comitetul a făcut prin această hotărâre, în baza analizei specialiștilor, următoarele propuneri:
  • Instituirea obligativității purtării măștii de protecție, în anumite intervale orare, pentru toate persoanele prezente în spațiile publice deschise stabilite prin hotărâre a comitetului județean sau al Municipiului București pentru situații de urgență, cu avizul direcției de sănătate publică.

  • Spațiile și intervalele orare se stabilesc luând în considerare probabilitatea creșterii numărului persoanelor prezente concomitent în spațiile și în intervalele orare respective, ca efect al desfășurării unor activități individuale sau de grup.

  • Se exceptează de la această măsura următoarele categorii de persoane persoanele care desfășoară activități fizice intense sau în condiții de muncă solicitante, cum sunt temperaturile ridicate sau umiditatea crescută și copiii cu vârsta mai mică de 5 ani.

  • Interzicerea comercializării și consumului produselor alimentare și băuturilor alcoolice și nealcoolice în spațiile special destinate, dispuse în exteriorul clădirilor unde se desfășoară activități de preparare, comercializare şi consum al produselor alimentare şi băuturilor alcoolice şi nealcoolice, în intervalul orar 23.00-06.00.

  • În afara intervalului menționat, operatorii economici care desfășoară aceste activități, au obligația să ia măsuri pentru limitarea numărului de clienți la numărul locurilor pe scaune, precum și a oricăror activități care presupun interacțiunea fizică între clienți, inclusiv dansul.

  • Interzicerea desfășurării activității cu publicul pentru operatorii economici din domeniul jocurilor de noroc, în intervalul orar 23.00-06.00.

  • Pentru plaje, distanța mai mică de 2 metri între persoane/șezlonguri este permisă numai pentru soți și copii însoțiți de adulți (părinți, bunici).
Propunerile transmise prin Hotărârea CNSU urmează să fie supuse aprobării Guvernului.

Ministrul Sănătății, Nelu Tătaru, a precizat la Digi 24 că măsurile intră în vigoare de la 1 august.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















49109 vizualizari

  • -47 (87 voturi)    
    Trist.... (Marţi, 28 iulie 2020, 20:25)

    PetricaGhezea [utilizator]

    E primul pas spre un nou lockdown, spre o noua inchidere a economiei. Din pacate nu se doreste ca tara sa isi revina, se vrea sa fie subjugata diferitelor interese. Trist...
    • +46 (80 voturi)    
      ... (Marţi, 28 iulie 2020, 20:34)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui PetricaGhezea

      da, domle', o sa ne ducem de rapa ca se inchid pacanelele la 11 noaptea.
      • -13 (45 voturi)    
        Lol (Marţi, 28 iulie 2020, 21:52)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

        Nu, dar cluburile, terasele care si asa erau disperati, acum se vor duce in cap definitiv, cum e pe litoral.

        Mai ramane sa le inchida iar si pe timpul zilei.
        • +16 (30 voturi)    
          sincer (Marţi, 28 iulie 2020, 23:37)

          DanIonita1 [anonim] i-a raspuns lui HP

          avand in vedere ca la acestea este om langa om si nu fac absolut nimic sa respecte regulile de distantare (+dezastrul din spitale) este o surpriza acest lucru? Daca ii doar fix in pix de orice si organizeaza petreceri cu nimic diferite de anul trecut de exemplu, nu trebuie sa fie inchisi pentru a avea o sansa realistica sa oprim crestea exponentiala a infectiilor? Daca in urmatoarea luna nu reusim asta vor cadea rand pe rand fabricile (cele care chiar tin tara nu terasele), nu se vor putea deschide scolile/gradinitele etc... E acum sau niciodata, s-a incercat cu vorba buna si vedem unde s-a ajuns.
          • -3 (21 voturi)    
            adica stai asa! (Miercuri, 29 iulie 2020, 4:42)

            Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui DanIonita1

            Pana la ora 23,00 stau distantati - iar dupa 23 se inghesuie? sau care-i logica? >:
            • 0 (10 voturi)    
              logica (Miercuri, 29 iulie 2020, 9:38)

              AM1981 [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

              logica este asa, sau mesajul cum preferi:

              Daca continuati sa nu respectati reglementarile in vigoare veti fi inchisi de tot.
              Ii obliga pe patroni sa ia masuri si sa fie mai responsabili pentru a evita inchiderea. Mai bine castigi mai putin decat deloc.
          • +3 (9 voturi)    
            Care crestere? (Miercuri, 29 iulie 2020, 12:24)

            Qu [utilizator] i-a raspuns lui DanIonita1

            Procentul de pozitivi din testati ramane la 4-5%, adica constant. Unde e cresterea?
        • +2 (14 voturi)    
          Legea Saria nu permite cluburile oricum (Miercuri, 29 iulie 2020, 8:59)

          Lok [utilizator] i-a raspuns lui HP

          Si recomanda cu caldura pentru a evita lapidarea purtarea valului.
    • +11 (25 voturi)    
      Breh (Marţi, 28 iulie 2020, 20:35)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui PetricaGhezea

      Tu eshti nou
    • -19 (49 voturi)    
      oricum nu va avea nici un efect, e placebo (Marţi, 28 iulie 2020, 21:00)

      Radoh [utilizator] i-a raspuns lui PetricaGhezea

      asa ca masca si aceste reguli sunt placebo


      1. de fapt ce vor ei sa spuna prin: 'respectati distantarea sociala;?

      - adica stati ba in casa, nu mai iesiti afara. dar ca sa para ca sunt ei de treaba, nu va spun direct sa stati in casa ca sa nu para excesiv si atunci au venit cu vrajeala asta, va ia asa pe ocolite, va sugereaza

      2. obligatia sa porti masca e tot asa facuta cu alt scop.

      de fapt ideea e ca atunci cand porti masca esti mai atent la cei din jur, te face sa fii mai precaut dar masca in sine nu te protejeaza de covid

      totul e o mascarada penibila
      • +8 (26 voturi)    
        Neata! (Marţi, 28 iulie 2020, 22:06)

        Teszzt [utilizator] i-a raspuns lui Radoh

        Adica ti-ai dat seama ca mastile au si un efect psihologic? Bravo... Dar nimeni nu cred ca contesta treaba asta...

        A, si inca ceva: PNL-ul nu a venit la "putere" sa te faca pe tine sa stai in casa. Nu, nu asta e scopul lor in viata. :)
      • -2 (28 voturi)    
        Masca nu te protejeaza, ... (Marţi, 28 iulie 2020, 23:11)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui Radoh

        ..reduce raspandirea virusului. Pentru asta este masca. Eu unul nu as impune purtarea mastii la nas, ci doar la gura.
        • +9 (13 voturi)    
          Depinde... (Marţi, 28 iulie 2020, 23:37)

          Teszzt [utilizator] i-a raspuns lui Alius

          Totul depinde ce rol are nasul fiecaruia dintre noi, nu? :P
        • +10 (16 voturi)    
          si pe nas (Marţi, 28 iulie 2020, 23:38)

          DanIonita1 [anonim] i-a raspuns lui Alius

          ies particole care pod raspandii infectia. Daca stranuti de exemplu, pe unde iese?
          • 0 (10 voturi)    
            Vorbim de ... (Miercuri, 29 iulie 2020, 2:57)

            Alius [utilizator] i-a raspuns lui DanIonita1

            ..persoane asimptomatice, nu de cele care sunt deja la terapie, pe ventilator.
            • +2 (2 voturi)    
              s-a dovedit (Miercuri, 29 iulie 2020, 15:36)

              DanIonita1 [anonim] i-a raspuns lui Alius

              foarte clar ca si asimtomaticii sunt contagiosi si raspandesc virusul. Crezi ca cei in coma de la ATI sunt cei care merg prin societate si genereaza noile imbolnaviri?
              • -1 (1 vot)    
                Tocmai de aceea .. (Miercuri, 29 iulie 2020, 19:02)

                Alius [utilizator] i-a raspuns lui DanIonita1

                .am si spus ca trebuie purtata masca, dar doar pentru gura. Omu' a spus ca si pe nas, ca el stranuta pe nas. Iar eu am spus ca m-am referit la asimptomatici, nu la cei care deja au simptome si care ar trebui sa stea acasa. Dar na, cand nu stii sa citesti, e foarte greu si sa te protejezi...

                Si se scrie "asimPtomatici".
        • -1 (3 voturi)    
          La fel ca... (Miercuri, 29 iulie 2020, 12:26)

          Qu [utilizator] i-a raspuns lui Alius

          Un hanorac reduce puterea unui glont care te loveste in piept, dar efectul e tot ala: mori la fel de artistic si cu si fara hanorac.
          Idem cu botnitele si virusii.
          • +1 (1 vot)    
            Tu poti sa mori .... (Miercuri, 29 iulie 2020, 19:04)

            Alius [utilizator] i-a raspuns lui Qu

            ... cum doresti matale. Cu cat mai repede,. cu atat mai bine pentru ceilalti.

            Astia cu "botnitele" aveti asa, o frustare barbateasca, ca si cum sunteti emasculati. De, trebuie sa compensati cu ceva lipsa de barbatie.
      • +12 (24 voturi)    
        Curiozitate (Marţi, 28 iulie 2020, 23:47)

        _Un stelist_ [utilizator] i-a raspuns lui Radoh

        Cum toți medicii sunt de acord că purtarea măștilor reduce foarte mult răspândirea virusului ce pregătire ai tu să spui că e placebo? Merci!
    • +11 (31 voturi)    
      Petru Groza (Marţi, 28 iulie 2020, 21:48)

      Zache58 [utilizator] i-a raspuns lui PetricaGhezea

      nu mai veni cu texte de doi bani.Nimeni nu vrea sa inchida economia,prostia asta este deja rasuflata.Te rog, nu te mai da pe net cum s-a dat Petru Groza cu tancul,cand au venit comunistii in Romania.Trist este ca puteti debita asemenea gogosi.
  • -10 (44 voturi)    
    de ce nu de azi? (Marţi, 28 iulie 2020, 20:26)

    Francisc 1 [utilizator]

    daca se considera folositoare si ai cadru legal pentru asta ,de ce nu de azi? confuzie maxima!
    • +9 (27 voturi)    
      Pentru ca ... (Marţi, 28 iulie 2020, 22:38)

      NicolaeA [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      fara HG cele doua batrane Matrioska (CCR si Avocatul poporului) vor tipa fluturand constitutia (cu c mic pentru ca este a lui Iliescu) !
  • +12 (22 voturi)    
    Interesant ar fi (Marţi, 28 iulie 2020, 20:34)

    Ciprian1979c [utilizator]

    sa sugerati si niste spatii unde masca ar fi obligatorie, nu sa lasati impresia ca peste tot, de dragul audientei.
    • -11 (41 voturi)    
      Nu e stabilit inca mai trebuie sa faca un 'comitet (Marţi, 28 iulie 2020, 20:56)

      Radoh [utilizator] i-a raspuns lui Ciprian1979c

      auzi exprimare in documentul ala: 'hotărâre a comitetului județean/al Municipiului București'

      zici ce e luata direct din dictionarul comunist

      COMITETUL judetean...de partid :D

      umreaza sa se intalneasca TOVARASII si sa decida ei intre ei, dupa capul lor, unde mai avem dreptul a respiram
  • +2 (30 voturi)    
    hai ca sunt mai ok restrictile astea.. (Marţi, 28 iulie 2020, 20:35)

    Ismail Paine de circ [utilizator]

    .. nu ca alea care ne tineau in casa sechestrati.
    • -15 (33 voturi)    
      ei te-ar tine in casa si acum dar nu mai pot (Marţi, 28 iulie 2020, 22:46)

      Radoh [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

      cade economia, pierd voturi pt ca lumea devine ostila la restrictii etc

      sunt numai rezultate negative din sechestrarea oamenilor in case, de aia nu mai vor sa o faca nu pt ca le-ar pasa de tine
      • +3 (3 voturi)    
        Or sa piarda voturi si pentru asta. (Miercuri, 29 iulie 2020, 9:44)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui Radoh

        Masiv e doar o subestimare.
  • +6 (44 voturi)    
    inchideti horeca, piete, targuri si oboare, (Marţi, 28 iulie 2020, 20:43)

    Stropuleanu [utilizator]

    tarabele de pe marginea infrastructurii rutiere, verificati respectarea distantarii fizice in mijloacele de transport in comun( auto, feroviar,aero, naval), inchideti productiile din infrastructura in situatiile in care nu sunt respectate normele de igiena muncii si a distantarii fizice la locurile de munca.

    redeschideti marile centre comerciale(mall-urile) cat si p cele detaliliste, insa, conform unor noi norme precise si logice, de igienizare, dezinfectare si distantare fizica, pe care sa le verificati aplicarea, impuneti acolo unde este cazul, cat si sa sanctionati onest, exigent si drastic, abaterile de la norma, atat patronatul cat si angajatii implicit clientela.
  • +17 (49 voturi)    
    vrem mai mult! (Marţi, 28 iulie 2020, 20:51)

    zgubilitix [utilizator]

    E de dorit o reactie mai prompta si mai ferma a autoritatilor! Vorba cuiva care comenta aici - daca este nevoie de masuri, de ce nu de astazi? Am stst izolati cand erau 20 de cazuri / zi si umblam brambura in tara si in afara ei cand sunt peste 1000. Eu unul imi doresc o reactyie mai ferma si mai prompta a autoritatilor. Reguli mai stricte, sanctionarea imediata, consecventa, a celor ce incalca regulile etc. Se moscaie in declaratii in timp ce mijloacele de transport in comun sunt plne de calatori fara masca, terasele (cu exceptii, desigur) sunt inghesuite, angajatii stau la locul de munca, in interior, fara masca.

    Luati amsuri drastice si impuneti-le de pe acum, nu cand vom ajunge o a doua italie. Este clar ca romanasii nostri nu inteleg si nu respecta nimic de buna voie.
    • -17 (45 voturi)    
      Lol (Marţi, 28 iulie 2020, 21:54)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui zgubilitix

      Eu nu vreau masuri drastice, si ca mine sunt majoritatea.
      • +20 (38 voturi)    
        aici ai nimerit-o (Marţi, 28 iulie 2020, 23:53)

        fl0rin [utilizator] i-a raspuns lui HP

        ca tine-i majoritatea. ... dar multi.
      • +19 (39 voturi)    
        stim... (Miercuri, 29 iulie 2020, 1:30)

        clam [utilizator] i-a raspuns lui HP

        cunoastem prea bine majoritatea... e aceeasi care vrea sa scuipe seminte in autobuz si sa arunce gunoaie pe trotuar. si daca nu ne convine,sa ne mutam in alta tara, nu? ca voi sunteti oameni liberi. acu vreti sa fiti liberi sa va imbolnaviti si sa ne imbolnaviti pe toti. dar gata, nu mai merge. sa ploua cu amenzi, eu ma bucur, ca altfel "cei multi", ca sa nu le zic altfel, nu pricep si nu se civilizeaza.
        • -1 (7 voturi)    
          Lol (Miercuri, 29 iulie 2020, 11:41)

          HP [utilizator] i-a raspuns lui clam

          Exact. Daca nu vrei sa te imbolnavesti de gripa, stai in casa, eventual cu masca pe fata.
    • +1 (3 voturi)    
      Românii (Miercuri, 29 iulie 2020, 12:45)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui zgubilitix

      care-i cred pe de-alde Dragnea, Dăncilă, Ciolacu, Cazanciuc, Dorneanu, Renate Weber, „chirurgul” Mitralieră, mizerabilul Cataramă și pe toți ticăloșii de același fel care ar trebui dați pe mâna justiției pentru că ajută la răspândirea molimei în România și izolează din nou țara de Uniunea Europeană... Ca să poată fura banul public liniștiți... Doar că trădătorii ăștia de neam și-au făcut legi convenabile și își bat joc în continuare de oamenii fără carte și fără experiența unui război cu arme vizibile. Că dacă dușmanul ar avea bombe și mitraliere toți curajoșii ăștia ar sta pitiți pe întuneric în buncărele pe care și le-au făcut din banul public.
  • +16 (42 voturi)    
    Lipsa propunere (Marţi, 28 iulie 2020, 20:53)

    DomnuTrandafir [utilizator]

    De operatie pe creier a poporului.

    In septembrie,dupa vacanta, vor fi peste 2500 de cazuri de infectari pe zi.
    Ca-n Italia, păstrând proporțiile.

    In situatii exceptionale se iau masuri exceptionale.
    Acum sunt doar paliative.

    Toți cocalarii si pitiboancele umbla peste tot si transmisia comunitară a maxima.

    Trebuiesc luate masuri dure impotriva cov 19 chiar neconstitutionale cum ar zice CCR.
    După aceasta pandemie se va vedea ca una din sursele raspandirii cov 19 e CCR.
    A anulat amenzile luate de idioții care nu au respectat legea.

    CCR a dat tonul la nerespectarea tuturor dispozițiilor anticov 19.
    Intrebati-va cam ce zice opinia generala când se vede clar ca nerespectarea legii nu produce urmări.
    • -2 (20 voturi)    
      ehh (Marţi, 28 iulie 2020, 21:38)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui DomnuTrandafir

      Domnu Trandafir, mai cauta-ti si matale un invatator ca tare bine ti-ar prinde. Nu zici rau ce zici, dar poti fi sigur ca scoala nu ucide.
      Pesedeua corupta ucide, ai dreptate, si de aia o sa-si ia o mare mura la alegeri toata #ciumarosie
      PSDALDEUDMRCCR vor deconta cu varf si indesat crimele astea #colectiv.
  • -6 (12 voturi)    
    O chestie n-am inteles-o (Marţi, 28 iulie 2020, 22:48)

    PetricaGhezea [utilizator]

    Aceste masuri vor fi obligatorii la niverlul intregii tari sau fiecare judet stabileste?
    • +5 (15 voturi)    
      Da. (Marţi, 28 iulie 2020, 23:12)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui PetricaGhezea

      E mai clar acum?
    • +5 (13 voturi)    
      un fel de... (Marţi, 28 iulie 2020, 23:52)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui PetricaGhezea

      ... e obligatoriu ca fiecare judet sa stabileasca.
  • +5 (17 voturi)    
    Degeaba! (Marţi, 28 iulie 2020, 23:18)

    Andy500 [utilizator]

    Daca tablagiii stau si dorm in papuci in loc sa-i rupa cu amenzile pe bombardieri...
  • +8 (12 voturi)    
    avem destule reguli (Miercuri, 29 iulie 2020, 0:00)

    _Ioan_ [utilizator]

    Cred ca acum problema nu este ca nu avem destule reguli, ci ca nici cele in vigoare nu sunt respectate. La ce bun noi restrictii daca nici cele de baza nu sunt respectate?
    • 0 (4 voturi)    
      Masurile nu functioneaza. (Miercuri, 29 iulie 2020, 8:29)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui _Ioan_

      Doar ascund infectatii sub pres.
  • +10 (18 voturi)    
    iar n-o să vă placă ce vă spun (Miercuri, 29 iulie 2020, 1:36)

    hdd [utilizator]

    COVID e aici și se simte bine.
    Cât timp sunt europeni, albi și avem Constituție, (deci nu sunem chinezi cu statul draconic atotputernic)
    Indiferent ce măsuri luați, rata de transmitere NU o să fie afectată. Rata de transmitere, despre care nu se vorbește, se vorbește doar de nr de cazuri pe zi, ar fi fost aceeași și în regim de lockdown.
    Ceea ce împiedică virusul să se răspândească este conștientizarea la nivel de cetățean, meciurile de fotbal, cinema, concertele.

    Cluburile nu sunt mai periculoase decât chermezele ținute de țărani în curtea din spatele casei, și credeți-mă acestea sunt mult mai multe decât cele de pe litoral. În sate și orașele mici, lumea se pupă cum se vede, de mama focului.
    Pe ăia convingeti-i, nu pe clubberi.
    Singura diferență, publicul e mai divers în mamaia.

    E dureros ce vă spun, dar e adevărul.

    Trebuie găsite măsuri sustenabile pe termen lung.
    Astea sunt pocnitori. Să nu zică lumea că n-au făcut nimic în august și de-aia sunt atâtea cazuri pe zi.

    Încă o dată: trebuie găsite măsuri sustenabile pe termen lung. Astea nu sunt.
    • +2 (16 voturi)    
      zero sanse (Miercuri, 29 iulie 2020, 6:35)

      hobbes [utilizator] i-a raspuns lui hdd

      Poporul roman alb, european si posesor de constitutie e neguvernabil in situatii de genul asta. Asta e adevarul, din pacate. Masuri eficace, sustenabile pe termen lung si care sa multumeasca mentalitatea autohtona nu exista.
  • -4 (16 voturi)    
    Politicienii Copy Paste (Miercuri, 29 iulie 2020, 3:31)

    MDK [utilizator]

    Asta a facut si Spania. Se pare ca marii nostrii experti de fapt sunt niste plagiatori sugaci care asteapta sa se ia masuri in Spania,Italia si pe urma sa implementeze si la noi. Niste neica nimeni frate, eminenta cenusie a Romaniei in epidemiologie Streinu Cercel spune la televizor ca Spirtul nu e bun, Ministerul Sanatatii ca Masca nu e de folosinta e doar pentru Prima Linie, Virusul nu se ia din aer ci doar de pe suprafete etc. dupa care sa ne spuna exact invers. Asta nu e informare e dezinformare si amatorism. Da virusul exista nu trebuie sa crezi in el, ci in tine, ca esti capabil sa te protejezi pe tine si pe altii de infectare, mi se pare absolut aberant sa ii dai amenda unui om sanatos pentru zadarnicirea combaterii bolii, dar in acelasi timp politicienii si stiristele "elitele" "modelele" Romaniei care tipa zi de zi la televizor stati in casa purtati masca sa fac exact opusul, pe astia nu ii mai trage nimeni la raspudere Orban ca bea cu aia in birou erau mai mult de 6 persoane fara masti fumau intr-o institutie publica si consumau alcool incalcari multiple ale legii, a fost amendat doar Orban cu 3000 de lei, trebuiau toti amendati. Pai asta e statul paralel prietenii.
  • -11 (23 voturi)    
    lel (Miercuri, 29 iulie 2020, 4:57)

    Georgiana1995 [utilizator]

    Ce îmi place cum umanitatea în secolul 21 face moale când dă o gripă mai agresivă peste ea! Haha,vă e frică ? Capu sus,am ajuns pe Lună,suntem Pr0,avem net,avem sateliţi,trecem noi şi peste propagand... ummm... "pandemia ucigaşa"....
  • -12 (22 voturi)    
    ce prostieeeee (Miercuri, 29 iulie 2020, 6:53)

    kthor7 [utilizator]

    Este doar bataie de joc si un experiment de o mai mare frumusetea pentru a indobitoci oamenii, a-i supune. Rata de prostie si de lipsa de informatie este mult mai mare decat asa-zisul covid. Nimeni nu neaga ca nu ar fi "ceva", insa exista ditamai conspiratia mondiala care, in fapt, este o criza economica mondiala. Prostii de conducatori, ca si la noi sunt, fie ca sunt PSD, PNL, PMP, USR-PLUS (astia sunt cei mai rai ca vin tot cu prosti calici de ciolan si cu vanzari de iluzii) nu-si dau seama ca prin masurile astea nu fac decat sa-si chinuie poporul si sa-si condamne tara la inapoiere economica, la somaj etc. Este absolut ilogic sa pui un om sa poarte masca la 37 de grade celsius, in spatiul liber si inchis, o masca pe care nu i-o asigura nimeni si care nu foloseste la nimic. Pentru ca nu te protejeaza de nimic. Vorbim de virus. Nu exista morti de covid, ci morti cu covid. Nu se poate rezolva pentru ca sistemul sanitar e praf si ca dotare si ca personal. Johannis face ce i se ordona. In alte tari, rata de infectati e mai mare si nu au nici amenzi si nici masurile lui peste. Tovarasul comunist Arafat este sirian. Uitati-va ce fac sirienii in tara lor. Cand va disparea Velea, Arafat, Orban, Tataru si vor fi profesionisti, va fi bine. Liberalii sunt de o prostie inimaginabila, sunt victime ale pesedistilor ca asta e Arafat. Vor pierde alegerile cu mediocri aia de Orban, Gorghiu si Turcan. Si tot psd va castiga. Nu va mai dati cu fundul de pamant. Bolnavii de cancer decedeaza mult mai repede decat astia cu covid. Iar aia morti de cancer nu morti cu cancer.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by