Coronavirus în România. Record absolut de noi îmbolnăviri: 1.030 de cazuri COVID-19 raportate în ultimele 24 de ore / Bilanțul ajunge la 40.163

de Redacția     HotNews.ro
Miercuri, 22 iulie 2020, 13:40 Actualitate | Coronavirus


Coronavirus, imagine generica
Foto: Profimedia Images
România înregistrează azi un nou record negativ în criza coronavirusului, numărul noilor cazuri confirmate într-o singură zi trecând de o mie. În ultimele 24 de ore au fost confirmate în România 1.030 de noi cazuri de COVID-19, potrivit datelor oficiale publicate de Grupul de Comunicare Strategică.
Distinct de cazurile nou confirmate, în urma retestării pacienților care erau deja pozitivi, 372 de persoane au fost reconfirmate pozitiv.

Bilanțul total a ajuns la 40.163 de cazuri de persoane infectate cu noul coronavirus (COVID – 19). 24.663 de pacienți au fost declarați vindecați și 2.693 de pacienți asimptomatici au fost externați la 10 zile după depistare.

În unitățile sanitare, numărul total de persoane internate cu COVID-19 este de 5.179. Dintre aceștia, la Terapie Intensivă sunt internați 293 de pacienți.

Până miercuri, la nivel național, au fost prelucrate 1.009.273 de teste. În ultimele 24 de ore au fost raportate 24.877 de teste prelucrate.

În ultimele 24 de ore au fost înregistrate 27 decese ( 19 bărbați și 8 femei), ale unor pacienți infectați cu noul coronavirus, internați în spitalele din Alba, Argeș, Bistrița-Năsăud, Brăila, Brașov, Buzău, Constanța, Galați, Gorj, Ialomița, Iași, Maramureș, Mureș, Sibiu, Suceava, Timiș, București și Ilfov. Dintre acestea, 2 decese au fost înregistrate la categoria de vârstă 30-39 ani, 1 deces la categoria de vârstă 40-49 ani, 3 la categoria de vârstă 50-59 ani, 6 decese la categoria de vârstă 60-69 ani, 9 decese la categoria de vârstă 70-79 ani și 6 decese la persoane cu vârsta de peste 80 de ani. 26 dintre decese sunt ale unor pacienți care au prezentat comorbidități, iar pentru un pacient decedat nu au fost înregistrate comorbidități.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















47301 vizualizari

  • -29 (91 voturi)    
    Deci (Miercuri, 22 iulie 2020, 13:47)

    Alexa.99. [utilizator]

    am stat in case 2 luni doar ca sa distrugem economia.
    • -16 (40 voturi)    
      A crescut brusc nr testelor 24877 = 4.1% (Miercuri, 22 iulie 2020, 14:25)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui Alexa.99.

      Marti 22 Iulie 2020
      1030 de infectati din 24877 = 4.1%

      Luni 21 Iulie 2020
      994 infectari din total teste 17204 = 5.7 %

      Nr de infectari a crescut si pt ca se aduaga cei care isi fac teste ca sa plece in concediu, asta inseamna ca in Septembrie - Octombrie va scadea nr daca totalul testelor ramane sub 20.000/zi
      • -1 (41 voturi)    
        Uite ma unde era INS (Miercuri, 22 iulie 2020, 16:29)

        justin [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        Cum le stie el pe toate. De aia a crescut numarul de infectari! Ca pleaca lumea in concediu!

        Cat de idiot sau parsiv trebuie sa fii sa sustii astfel de imbecilitati. Cu cat esti platit sa raspandesti astfel de fake news / interpretari a datelor, ca sa dea bine?

        Ce voiai sa spui este ca a scazut procentul ala de infectati/nr de teste datorita faptului ca oameni sanatosi se testeaza in draci.

        Numarul cazurilor creste din cauza imbecililor ca tine si alti cativa pe-aici, care "linistesc" populatia raspandind idiotenii. Ii stii tu, cei cu doctorate in virusologie de la Facebook. Aia care nu poarta masca si nu practica distantarea sociala pentru ca nu vor sa fie imbotnitati, Dacii verzi si liberi. IQ 0
      • -9 (31 voturi)    
        daca faceau sub 20.000 teste ieseau mai putini (Miercuri, 22 iulie 2020, 16:44)

        Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        sub 20.000 de teste ar fi iesit mai putine imbolnaviri ca ieri cand au fost 994 asa ca ce-au zis ei, hai sa nu dam ocazia sa se spuna ca SCADE nr

        e si aici o manipulare evidenta, adica nu mai cred in coincidente
        • +6 (6 voturi)    
          Pai atunci sa nu mai facem niciun test (Miercuri, 22 iulie 2020, 21:38)

          kokos [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

          si atunci n-o sa mai avem niciun caz , nu e bine asa?
      • +6 (20 voturi)    
        înregistrează azi un nou record negativ... (Miercuri, 22 iulie 2020, 16:55)

        Fileu_de_Poveste [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        ..... sub forma unui număr întreg pozitiv de teste pozitive de Covid19 - numarul pozitiv 1030, in creștere față numărul pozitiv de ieri (994), cu un număr pozitiv (36).
        Nu ințeleg de ce atâta negativism!
      • +7 (13 voturi)    
        asta suna a ascuns gunoiul sub pres.... (Miercuri, 22 iulie 2020, 17:17)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        E normal ca numarul de teste sa varieze de la o zi la alta, dar daca facem o medie saptamanala, vedem ca trendul e in mod clar crescator. Si deja incepe sa se vada cresterea si la numarul de cazuri active si la numarul de decese.

        Daca ar fi numai cazuri noi descoperite fara cresterea internarilor si a deceselor, ai putea avea dreptate. Dar cu toate datele corelate, cu cresterea constanta a numarului de cazuri noi, cazuri active, si decese incepand cu inceputul lui Iunie, a mai cauta semne in stele pentru ce se intampla arata doar o stare de negare a gravitatii situatiei.

        iar in 2 saptamani vom ajunge la 2000 de cazuri pe zi, in 4 saptamani la 4000, si tot asha pana cand ne vom trezi si vom lua masuri. Virosul asta nu merge nici fentat la antena3, nici smecherit cu diverse artificii logice. El doar se inmulteste cate putin cu fiecare nerespectare a regulilor de preventie. Si din pacate, vedem nerespectari din plin, si pe strada, si la tv, si la magazin, si in autobuz. Peste tot.
    • -10 (38 voturi)    
      De fapt (Miercuri, 22 iulie 2020, 14:26)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Alexa.99.

      Planul Guvernului Orban a fost foarte inteligent: vara sunt mai puține boli și virusul este mai slab. Cea mai bună perioadă pentru imunizarea naturală a populației este vara.
      • -2 (6 voturi)    
        Are sens (Miercuri, 22 iulie 2020, 17:33)

        JohnR [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Pana la un anumit punct. Mai inteligent era sa astepte un vaccin. Daca vaccinul nu vine pana la toamna atunci are sens.
    • +2 (36 voturi)    
      nu (Miercuri, 22 iulie 2020, 14:39)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Alexa.99.

      ai stat pentru ca altii sa faca propaganda si sa distruga toate legile (ma uit la voi psd si ccr) si toate masurile sa devina inutile!

      nu e vina pnl (pe care nu ai idee cat ii desconsider cupa inchiderea dosarului 10.08, dar acum au actionat ok...ish) pentru ca ccr si psd nu au stiut cum sa distruga tara asta!
    • +7 (13 voturi)    
      ce? (Miercuri, 22 iulie 2020, 15:04)

      jarlborg [utilizator] i-a raspuns lui Alexa.99.

      "economia"?! despre ce vorbesti? unde? care?
    • +4 (18 voturi)    
      Se pare ca ti-ai distrus si judecata (Miercuri, 22 iulie 2020, 15:22)

      Martinezu [utilizator] i-a raspuns lui Alexa.99.

      Efectele adverse de care nu s-a tinut cont.
      Lumea s-a prostit rau,
    • -7 (21 voturi)    
      exact (Miercuri, 22 iulie 2020, 15:59)

      gogpintenog [utilizator] i-a raspuns lui Alexa.99.

      sunt nevoiti sa recunoasca asta
    • +2 (10 voturi)    
      cam asa (Miercuri, 22 iulie 2020, 19:09)

      tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui Alexa.99.

      "am stat in case 2 luni doar ca sa distrugem economia.
      "

      Da, sa fac o analogie ai facut curat in casa toata ziua si a doua zi in loc sa mentii curatenia te-ai rahatit in mijlocul sufrageriei !

      De frica batului dacii au stat in casa, cand masurile de urgenta s-au relaxat mioriticul nu mai tinut cont de nicio masura de protectie si rezultatul se vede.
  • +35 (89 voturi)    
    Pana in 15-20 august o sa creasca (Miercuri, 22 iulie 2020, 13:52)

    UnOarecare [utilizator]

    Apoi se vor vedea efectele legii carantinei.

    Multumesc PSD, ALDE, ProRO si UDMR ca ati tinut legea atatea zile in parlament!
    Sper ca daca votez USR nu voi mai vedea penali in functii publice!
    • -10 (34 voturi)    
      Sa dam Cezarului... (Miercuri, 22 iulie 2020, 14:28)

      Vaka [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

      Sa multumim si celor care au facut posibila aceast lege, care au creeat necesaitatea ei (CCR).
      Si sa nu ii uitam pe cei care au adus CCR in aceasta ecuatie.

      Si, si si, vom ajunge la radacina problemei. Ordonatele militate, isi aminteste cineva?

      Pai daca vrem sa aratam vinovatii, pai sa ii aratam pe toti, fara discriminari.
      • 0 (0 voturi)    
        Ai dreptate cu ordonantele (Joi, 23 iulie 2020, 11:03)

        Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

        Dar cu CCR, este un detaliu inclus:

        "Sa multumim si celor care au facut posibila aceast lege, care au creeat necesaitatea ei (CCR)."

        sigur ca da, numai ca CCR nu este ceva independent, ci este tot in subrdinea pedesereului!
    • +12 (22 voturi)    
      poate ceva mai rapid (Miercuri, 22 iulie 2020, 14:34)

      Erwin [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

      Nu va fi numai legea carantinei. Va fi si ingrijorarea populatiei. Deja am vazut mult mai multa lume purtand masca corect in supermarket.
      Deci cu putin noroc cazurile se vor plafona in vreo 2 saptamani. Partea proasta e ca peste vreo 2 saptamani probabil va incepe sa creasca numarul celor decedati.
    • -12 (22 voturi)    
      ha (Miercuri, 22 iulie 2020, 14:56)

      florino24 [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

      mda.. am auzit ca la us.r.umbla cainii cu covrigii in coada.. astia sunt cei mai mari mafi...oti de la nicu..sor dan incoace
      • +7 (15 voturi)    
        ia un os (Miercuri, 22 iulie 2020, 16:42)

        Captain Obvious [utilizator] i-a raspuns lui florino24

        il meriti
    • +11 (23 voturi)    
      pai... (Miercuri, 22 iulie 2020, 15:15)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

      S-a schimbat ceva de cand cu legea carantinei? Ca eu vad la fel de multe cluburi, terase, magazine unde nu se respecta nici o norma de distantare. Ca sa nu mai vorbim de litoral
    • -13 (31 voturi)    
      Fake al ciumei galbene, inca de la (Miercuri, 22 iulie 2020, 15:33)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

      comunicatul de presa al CCR se putea legifera si stabili soarta celor infectati si trebuia depusa in parlament in asa fel incat la publicarea motivarii sa se poate aplica, nu Orban& Co. au stat linistiti si abia apoi au pritocit legea si au depus-o in parlament!
      • +9 (27 voturi)    
        Tu vii cu fake (Miercuri, 22 iulie 2020, 16:10)

        Ephemeris [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        nu se putea legifera in baza unui comunicat de presa. Trebuia asteptata motivarea CCR, care era un comunicat OFICIAL
        • +2 (2 voturi)    
          Si daca CCR, cum facea de obicei, (Joi, 23 iulie 2020, 9:34)

          xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Ephemeris

          dadea motivarea peste o luna, stateam si priveam la luna far sa avem o lege, mai nenicule, legea se promulga DUPA motivare, care zici tu ca era act oficial, dar se discuta si se amenda inainte de motivare!
  • +21 (53 voturi)    
    de asteptat (Miercuri, 22 iulie 2020, 13:54)

    GabrielNegrila1 [anonim]

    de asteptat, ma asteptam sa fie ceva mai mare... Se ingroasa gluma, imi este groaza sa ma gandesc la ce poate sa vina...
    • +4 (22 voturi)    
      A crescut si nr testelor la 24000 vs sub 20000 (Miercuri, 22 iulie 2020, 14:25)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui GabrielNegrila1

      normal ca nr creste daca si cei testati sunt mai multi
    • +14 (24 voturi)    
      cand (Miercuri, 22 iulie 2020, 14:39)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui GabrielNegrila1

      o sa se imbolnaveasac ciolacu cu dormeanu atunci o sa fie jale...
      atata timp cat se imbolnaveste numai plebea.... nu le pasa psdilor. o dau inainte cu propaganda ruseasca!
      • +3 (5 voturi)    
        De abia astept sa se imbonaveasca (Miercuri, 22 iulie 2020, 21:41)

        kokos [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        astia doi si cu tradiceanu impreuna.
  • +30 (52 voturi)    
    hai ca se poate (Miercuri, 22 iulie 2020, 13:56)

    martel55 [utilizator]

    1600 pe zi in augusst pare deja realizabi, desi virusul nu ar exista dupa unii politicieni...poate in ceasul al 13 lea facem si noi anchete epidemiologice serioase totusi
    • +16 (20 voturi)    
      ... (Miercuri, 22 iulie 2020, 14:50)

      ursu_rebegea [utilizator] i-a raspuns lui martel55

      Cu cine, cu angajatii DSP, amante si nepoate de politicieni?
  • -10 (54 voturi)    
    "Traim decenii de impliniri marete (Miercuri, 22 iulie 2020, 13:56)

    Vaka [utilizator]

    Train decenii de munca si avant"

    Multumim din inima USL pentru buna administrare.

    Si pentru corul bocitoarelor: Libertatea si responsabilitatea nu se exclud reciproc.
    Dar na multi de pe aici s-au nascut invatati, imi cer scuze
    • +5 (25 voturi)    
      Greseala (Miercuri, 22 iulie 2020, 14:26)

      Gheorghe Pudila [anonim] i-a raspuns lui Vaka

      Multumim PSD si multumim din inima CCR
      Voi multumiti lui Putin ca va plateste.
    • +11 (19 voturi)    
      pai nu mai bine multumim alegatorilor USL? (Miercuri, 22 iulie 2020, 16:08)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

      ca doar USL-ul asta nu a fost adus cu tancul de sovietici, ci a fost votat (sau nevotat) de noi decenii la rand
  • +23 (37 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 22 iulie 2020, 13:59)

    [anonim]

    • +11 (23 voturi)    
      Sa avem o majoritate reformista (Miercuri, 22 iulie 2020, 15:11)

      Ephemeris [utilizator] i-a raspuns lui

      care sa faca PSD-ul irelevant in parlament. Eu asta astept.
  • -39 (63 voturi)    
    covizi la hectar (Miercuri, 22 iulie 2020, 14:04)

    di livio [utilizator]

    nou record absolut, scris cu roșu, să nu ne panicăm, jo napot...debordez de optimism, n-a ieșit fikusz să ne arate cu jejitu erect...înseamnă că situația îi sub control...fikusz are tăte informățiili...a,uitai, nou record absolut și de teste, irelevant
    • +12 (24 voturi)    
      bei redusule.... (Miercuri, 22 iulie 2020, 14:33)

      t_beriu [utilizator] i-a raspuns lui di livio

      Una din metodele de a reduce numarul de infectati e sa CRESTI numarul de teste, adica sa gasesti mai multi!
      Creste numarul de internati la ATI, asta e o indicatie mult mai precisa a epidemiei. Ca putini rezista eroic acasa pana crapa, Majoritatea (re)vin in spitale cand se prind ca e groasa, iar acolo sunt testati sistematic si se stie cati sunt in stare grava cu covid.
    • +8 (20 voturi)    
      omule (Miercuri, 22 iulie 2020, 14:43)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui di livio

      respira ca intrii in fibrilatii!
      oricum nu intelege nici naiba ce ai scris acolo!
      sigur e romana?!
    • +10 (22 voturi)    
      multumeste (Miercuri, 22 iulie 2020, 14:44)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui di livio

      imbecililor care nici acum nu cred in existenta SARS-Cov 2, multumita campaniei politice dusa de niste retarzi, aia din Kiseleff nr. 10 avand suprematia.
    • -3 (15 voturi)    
      . (Miercuri, 22 iulie 2020, 14:54)

      brrr [utilizator] i-a raspuns lui di livio

      procent 4,14%...deci un fel de stagnare...
      • +3 (17 voturi)    
        ma tu esti cu capul (Miercuri, 22 iulie 2020, 16:46)

        Captain Obvious [utilizator] i-a raspuns lui brrr

        ipotetic daca maine s-ar face 10 milioane teste si ar iesi 400000 pozitiv tot pe stagnare ar fi ? si a doua zi din nou 10 milioane si 400000 ? stii sa continui ?
  • +1 (63 voturi)    
    Starea de urgenta si testarea masiva! (Miercuri, 22 iulie 2020, 14:05)

    Miky60 [utilizator]

    Revenirea la starea de urgenta, carantina colectiva si testarea masiva a tuturor este singura sansa! Plus blocarea intrarilor si iesirilor din tara!
    • +4 (22 voturi)    
      Si ce (Miercuri, 22 iulie 2020, 14:30)

      Vaka [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Rezultate urmaresti sa obtii cu aceste masuri? Poate vrei sa elaborezi un pic ca sa intelegem si noi.
    • +16 (26 voturi)    
      e suficient sa purtam masca si distanta (Miercuri, 22 iulie 2020, 14:37)

      t_beriu [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Dar idyotii nu reusesc sa gandeasca in nuante. Ori stau inchisi ca iepurii de frica, ori zburda fara griji peste tot.
      Romanul nostru analfabet functional nu stie sa ia masuri intermediare, nu are capacitatea sa inteleaga situatia si sa adopte masuri proportionale, e ca un copil mic.
    • +9 (27 voturi)    
      poti incepe (Miercuri, 22 iulie 2020, 14:40)

      sentenced [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Poti incepe prin a te carantina pe tine insuti.

      E plin de revoltati care cand ies din case constata ca sunt foarte multi oameni care au iesit din casa. Destul de ironic.
    • +7 (13 voturi)    
      vrei (Miercuri, 22 iulie 2020, 14:47)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      neaparat, vad, sa devii republica federativa rusa.
      Mai bine ti-ai fi dorit ca partidul ala din Kiseleff nr. 10 chiar sa fie unul social si sa nu promoveze atata prostie. Aveti unul acolo, printre altii, ca-i cel mai recent, care are pretentia ca e si medic si care mitraliaza inca idiotenia cu SARS-Cov 2 nu exista.
    • +11 (13 voturi)    
      Si ne hranim cu aer ? (Miercuri, 22 iulie 2020, 14:56)

      ABBV [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Sau din cersit la alte tari ? Stiu, din imprumuturi .....
      Acum cinstit si daca sunteti bugetar ....si daca nu va intereseaza de unde vin bani .... Daca nimeni nu mai produce nimic in tara ....Va garantez ca pana la urma va ajunge si la dumneavoastra funia la par.
      Si nu ne va tine nimeni in brate ....
    • +6 (10 voturi)    
      Se testeaza masiv si acum (Miercuri, 22 iulie 2020, 15:34)

      Ephemeris [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      azi au fost peste 24 000 de teste. Ai o idee fixa cu testarea
    • +1 (7 voturi)    
      nu pe bune! (Miercuri, 22 iulie 2020, 17:04)

      vali_pk [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Ce? Si economia ce facem cu ea, o bagam si pe aia in carantina, in izolare? Eu zic ca oamenii trebuie OBLIGATI sa respecte legea, nu sa le fie recomandat. Respectarea legii nu este "la alegere", este o indatorire a oricarui cetatean. Noi, ca natiune ne-am obisnuit ca mereu sa fentam legea, sa ocolim obligatiile, sa ne eschivam si sa calcam in rahat imediat dupa, apoi sa zicem ca nu domne, pantofii mei is curati. Cu blocarea granitelor sunt de acord, atata timp cat pe timp de Stare de Urgenta "diasporei" i s-a recomandat sa nu vina toti navala in tara, si fix asta au facut, imbolnavind rude, prieteni, vecini, etc. O haita de inconstienti. Si sa nu-mi spuna nimeni ca aia de s-au intors navala au ramas TOTI fara locuri de munca... poate fara locuri de unde sa fure, din moment ce majoritatea tarilor isi izolasera deja cetatenii, de unde sa mai furi!? Ehe, are si bisnita o limita! E timpul ca absolut TOTI sa respecte legile si pe cei din jur, ca nu s-a nascut nimeni cu stea in frunte, si aparent, cand ne loveste o calamitate, o pandemie, ne loveste pe toti, indiferent de starea sociala.
  • +32 (68 voturi)    
    Mulțumim protagoniștilor : (Miercuri, 22 iulie 2020, 14:10)

    un domn [utilizator]

    CCR, P$D, shaormarilor de Vaslui ( deputați cu cefe late ), Iosefinei Pascal feat Valeri Kuzmin ( @Mazeta aplauda furtunos ) și doctorului ginecolog mitraliera de Argeș pentru Maretele Realizări Zilnice !

    P.s Ciolacu nu l am pus deoarece a plecat in Germania sa își facă testul de 18 euro ( mândru ca ii Covid )
    • -9 (17 voturi)    
      Si PNL-ul? Doar USL traieste inca. (Miercuri, 22 iulie 2020, 14:46)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      A, pardon, esti postac penelist fost postac basist portocaliu acum ai schimbat doar culoarea. Cu USR nu am fi avut abordarea asta si am fi scapat pana acum de virus!
    • -6 (18 voturi)    
      V-a pacalit Ciolacu' (Miercuri, 22 iulie 2020, 16:11)

      Vaka [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      In Germnai testu e gratis, da na, noi tipam nu verificam...
  • -25 (81 voturi)    
    cu ce a gresit ccr? (Miercuri, 22 iulie 2020, 14:19)

    UnOmOarecare [utilizator]

    E de vina ccr ca guvernul a legat oamenii cu lanturi pe baza unui simplu ordin de ministru?

    Constitutia Romaniei scrie simplu: ca sa incalci din drepturile unui om trebuie lege. Nu ordonanta de urgenta, nu ordin de ministru, nu hotarare de guvern.
    • +8 (24 voturi)    
      ce sa zic??? (Miercuri, 22 iulie 2020, 14:31)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui UnOmOarecare

      Ca daca #ciumarosie era de buna credinta nu se ajungea aici???

      Ciumatii au tot dat apa la moara ca virusul nu exista, ba ca masca este botnita si nu este necesara si ca ar face rau si nu bine...Tampenii dupa tampenii si astia slabi de inger una-doua luau pilulele trimise de astia...

      Minus - situatia se judeca in ansamble -

      vedetzi cat au frecat legea aia in Parlament doar pentru amendamente dar sa fie facut una nou, cap coada, de catre Parlament cat credeti ca le lua??? Io cred ca usor 1, 5 luni ca este de munca...

      DA, CCR A GRESIT si o sa plateasca ei sau altii pentru ei.

      Vara calduroasa si frumoasa va doresc!

      PS
      M-am enervat un pic dar imi trece cu un pahar de apa rece.
    • -6 (18 voturi)    
      Eu de cand tot spun (Miercuri, 22 iulie 2020, 14:38)

      Vaka [utilizator] i-a raspuns lui UnOmOarecare

      Ca problema trebuie privita de la radacina si in totalitatea ei.

      Dar nu ai cu cine, majoritatea celor de aici urla lucruri fara sens si fara forma. Nu sunt capabili sa gandeasca si orizontul lor de vedere este un punct. Punctul lor de vedere…

      Cei ca noi inteleg foarte bine si libertatea si nevoia de a ne proteja pe noi si familiile noastre. Si vom fi dintre cei care vor trece de aceasta criza fara probleme de sanatate.
    • +7 (23 voturi)    
      ccr cretină (Miercuri, 22 iulie 2020, 14:39)

      Pacala54 [utilizator] i-a raspuns lui UnOmOarecare

      dacă nu judeci şi dai decizii cu efect imediat eliberarea infectaţllor, nu ai ce căuta într-un organ legislativ, aşa cum a ajutat psd-ul cu instrucţiuni de aplicare la legile de distrugere a justiţiei, putea să lase câteva zile timp pentru votarea legii! Sunt complici la toate decesele din ultimele 2 săptămâni şi trebuiesc judecaţi ca atare! Familiile celor decedaţi ar trebuie să se constituie într-un grup şi daţi în judecată!
    • -9 (23 voturi)    
      shh... (Miercuri, 22 iulie 2020, 14:42)

      programatorul_buclucas [utilizator] i-a raspuns lui UnOmOarecare

      Nu incerca sa te lupti cu argumente logice, aici pe HN media iq-ului e sub 20. Ei stiu doar sa arunce vina pe CCR, care nu a facut decat sa indemne la respectarea constitutiei.
    • +8 (24 voturi)    
      ahahaha (Miercuri, 22 iulie 2020, 14:42)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui UnOmOarecare

      fa diferenta iontre CCR si constitutia romaniei
      ca CCR a zis si ca kovesi poate sa fie demisa si CEDO i-a cam contrazis

      cat despre ccr...
      1 - au declarat amenzile ilegale pe un motiv stupid (mai mult legea declarata neconsitutionala a fos data chiar de actualul sef al CCR)
      2 - sa zicem ca asta cu ordinu chiar era neconstitutionala. CCR putea da un termen de corectare si d-abia dupa acel termen anula legea. Da se poate face asa ceva!

      deci ccr este EXTREM de vinovat de aceasta pandemie!
      • -4 (8 voturi)    
        pff (Miercuri, 22 iulie 2020, 18:20)

        programatorul_buclucas [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Hai lasa-le cu Kovesi, vorbeam despre pandemie si cresterea numarului de infectati. Acum o fi de vina si Kovesi :)) vai de capul nostru...
        Ce sa zic, e de plecat din tara cat mai putem
    • -7 (17 voturi)    
      CCR e o porcarie politica (Miercuri, 22 iulie 2020, 14:44)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui UnOmOarecare

      CCR e o porcarie politica, doar ca libertatea individuala e un drept consacrat in Constitutie.
      Legea pe care a votat-o USL-ul e tot neconstitutionala.

      Constitutia Romaniei, art. 23:

      (1) Libertatea individuală şi siguranţa persoanei sunt inviolabile.
      (2) Percheziţionarea, reţinerea sau arestarea unei persoane sunt permise numai în cazurile şi cu procedura prevăzute de lege.

      (3) Reţinerea nu poate depăşi 24 de ore.

      (4) Arestarea preventivă se dispune de judecător şi numai în cursul procesului penal.
    • +4 (10 voturi)    
      las' ca (Miercuri, 22 iulie 2020, 14:48)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui UnOmOarecare

      acuma ii leaga in baza legii voastre. Ce-o sa mai zici?
      • -4 (6 voturi)    
        Care ”a noastre”? (Miercuri, 22 iulie 2020, 19:38)

        marie-cu-palarie [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        Înțeleg că punctajul de partid e că cine nu linge ciubota dictaturii sanitare a lui Orban este postac, fan, votant sau membru PSD - dar uite că totuși nu e așa.

        Unii dintre noi suntem doar constituționaliști și deloc fani ai niciunui partid parlamentar.

        Legea ”carantinei și izolării” este și ea neconstituțională. O să vezi.
    • +6 (18 voturi)    
      mda (Miercuri, 22 iulie 2020, 15:00)

      SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui UnOmOarecare

      mai bine mori, dar drepturile tale constitutionale n-au fost incalcate.. nu ? :DDD

      dar cum sa dai o lege cand esti in stare de urgenta ? (peste acest nivel fiind starea de razboi....) cand ai un parlament ineficient format din corupti, incapabili sa inteleaga o pandemie si incapabili sa fie eficienti pentru bunastarea poporului.

      ca si cum te duci la doctor, si iti zice ia repede tratamentul asta ca altfel mori in cateva zile....

      dar tu zici.. staaaai oleaca sa intreb si vecinii, sa intreb neamurile, sa vad daca e ok, daca e legal, daca medicamentele sunt bune.. etc

      pana trece timpul tu esti deja mort :D RIP-ERINIO

      cam asa e si cu legile care chipurile vin doar de la legiuitori, dar cand astia sunt niste corupti si cretini in adevaratul sens al cuvantului... atunci ce mai faci ?
      • -3 (7 voturi)    
        Iti reamintesc Imnul romaniei legat de libertate (Miercuri, 22 iulie 2020, 17:21)

        mmagic [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

        Preoți cu crucea-n frunte, căci oastea e creștină,
        Deviza-i libertate și scopul ei preasfânt.
        Murim mai bine-n luptă, cu glorie deplină,
        Decât să fim sclavi iarăși în vechiul nost' pământ.

        Deci din imn liberatatea este la baza societatii noastre si garantata prin constitutie, legea de baza a natiunii noastre.

        Oamenii au murit din dorinta libertatii, nu o sa vina un nesimtit de virus ca asta sa strice tot ceea ce am luptat de atata timp.
    • +11 (21 voturi)    
      Hai sa vedem (Miercuri, 22 iulie 2020, 15:12)

      bgd20 [utilizator] i-a raspuns lui UnOmOarecare

      Cu ce a gresit? Hai sa vedem:
      1. A luat o decizie vineri dupa amiaza, ce a facut ca in weekend sute de oameni sa plece din spitale. Rezultatul il vedem acum.
      2. Nu a lasat timp sa se rezolve problema. De exemplu 30 de zile sa se refaca legea.
      3. A declarat ca fiind neconstituţionale articole dintr-o lege din 2006. 14 ani au dormit in front, si in plina pandemie i-a lovit avantul muncitoresc.
    • +5 (17 voturi)    
      Alte decizii ... (Miercuri, 22 iulie 2020, 15:31)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui UnOmOarecare

      ... le-a amanat cu lunile. La asta, in ciuda inoportunitatii, a reactionat extrem de prompt.

      Cand s-a aprobat OUG 1/1999 - pe care OUG 34/2020 doar il modifica, s-a dat ulterior o lege care da valoare de lege si OUG 1/1999. La fel se putea face si acuma, daca parlamentul urmarea binele oamenilor. Parlamentul insa, cu complicitatea CCR si-a avocatului poporului, si-a dorit doar sa dea peste nas guvernului.
    • +5 (19 voturi)    
      CCR (Miercuri, 22 iulie 2020, 15:54)

      Doina Pantazi [anonim] i-a raspuns lui UnOmOarecare

      a gresit cand nu s-a adaptat la situatia din tara. Nu era momentul sa faca exces de constitutionalitate cand era evidenta pandemia. Un judecator de aia se cheama judector pentru ca judeca. Daca aplica fara urma de omenie niste legi (care fiind facute tot de oameni pot fi perfectibile, ceea ce s-a vazut) atunci nu avem nevoie de CCR, folosim o aplicatie pe calculator.
    • +6 (16 voturi)    
      Daca (Miercuri, 22 iulie 2020, 16:24)

      Relaxat [utilizator] i-a raspuns lui UnOmOarecare

      poporul roman ar fi avut conducatori de gen PSD in momentele de cumpana, Romania nu ar mai fi existat.
      Ma limitez strict la comportamentul din aceasta perioada.
      Din pacate CCR este anexa PSD. Fiind o situatie exceptionala poate gasea solutii care sa nu afecteze sanatatea romanilor.
      Protectia sanatatii este sau nu, un drept fundamental ?
      Ma mir ca nicio forta politica nu considera aceasta pandemie o problema de siguranta nationala. Un CSAT ceva ?
  • +3 (27 voturi)    
    CCR , cifra jubiliara (Miercuri, 22 iulie 2020, 14:25)

    tahomir [utilizator]

    Iata ca actiunile CCR nu au fost in zadar, cum se puteau atinge 1000 de covizi pe zi fara aportul ei nepretuit?
  • 0 (18 voturi)    
    1 (Miercuri, 22 iulie 2020, 14:28)

    Gabr [utilizator]

    suntem in graficul expus zilnic de specialisti.
    Cum de nu apar totusi fotografii cu cozile infernale de la centrele de testare...se testeaza online? Nu vad pe nicaieri puhoi de oameni sa se testeze( aprox. 25000).
  • -2 (24 voturi)    
    24.877 teste, 1030 pozitivi, 4.14% deci in scadere (Miercuri, 22 iulie 2020, 14:31)

    andipetre [utilizator]

    Ieri erau 5.77% (994 din 17204 teste). E absurd sa te uiti la cifra absoluta, mai ales cand in ultimele 24 ore au fost facute atat de multe teste.

    Alarmism nociv si periculos.
    • +4 (6 voturi)    
      Fluctuatii (Miercuri, 22 iulie 2020, 17:36)

      Beta Alfa [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

      Exista fluctuatii zilnice in jurul procentului 4%. Unde e motivul de optimism, nu stiu
    • +4 (4 voturi)    
      Aha! (Miercuri, 22 iulie 2020, 18:21)

      Matrix-4 [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

      Vasazica e o scadere in crestere!
  • +7 (23 voturi)    
    uraaaaa (Miercuri, 22 iulie 2020, 14:37)

    liviu_ [utilizator]

    hai cu 2000 !!!!

    multu8mim ccr, psd, avocaei penalilor si tuturor admiratorilor lor!
  • +3 (21 voturi)    
    se poate (Miercuri, 22 iulie 2020, 14:44)

    costelo999 [utilizator]

    si mai mult, romanache poate, sa ajunga fruncea europei, sa ne inchida usa in nas grecii, cipriotii, maltezii, etc, o sa stam in tara carantinata, liberi, dar in tara ca nu ne primesc altii, nici in carantina, multumesc la toti ccr, psd, pnl, dsp, si nu in ultimul rind la romanache care se poarta cum se poarta ca el este urmas de dac liber, si face ce vrea
  • -2 (14 voturi)    
    procent (Miercuri, 22 iulie 2020, 14:51)

    brrr [utilizator]

    Interesant e ca indiferent de nr de teste efectuate procentul e aproape acelasi...4,14% astazi...
  • -3 (19 voturi)    
    1030:24177=4,2% (Miercuri, 22 iulie 2020, 15:07)

    marc.andre [utilizator]

    Restul e can-can.
  • +1 (23 voturi)    
    pana la urma le-a iesit (Miercuri, 22 iulie 2020, 15:15)

    Coresponedntu [utilizator]

    CCR si BOR prin ierarhi si adeptii lor ingroapa Romania.
  • +4 (16 voturi)    
    Inca putin pana se dau banii, 80 mld E (Miercuri, 22 iulie 2020, 15:18)

    Savitar [utilizator]

    Dupa aia mai vedem.
    @poporeni, doar nu credeti ca banii ajung la voi?!!!
  • -2 (26 voturi)    
    Se mentine procentul de 4,1-4,2% de (Miercuri, 22 iulie 2020, 15:37)

    xrogo [utilizator]

    infectati din total teste in 24 ore, asa ca mai usor cu CCR si PSD ca macane!
    • +2 (20 voturi)    
      Mircica (Miercuri, 22 iulie 2020, 16:09)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Iosefina Pascal ce mai face ?
  • +5 (17 voturi)    
    Mai rau (Miercuri, 22 iulie 2020, 16:22)

    Task Damager [utilizator]

    Mult mai rau decat Suedia
    • +1 (7 voturi)    
      nu e voie sa vorbim de Suedia (Miercuri, 22 iulie 2020, 17:06)

      tahomir [utilizator] i-a raspuns lui Task Damager

      Nenorocitii aia au 30-50 de cazuri noi pe zi, cum se potriveste asta cu apocalipsa prezisa in cazul lor?
      Nu se potriveste deci nu mai pomenim de Suedia deloc.
    • +7 (7 voturi)    
      Chiar ca. Mai exact, pe concret, ... (Miercuri, 22 iulie 2020, 17:16)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Task Damager

      ... raportat la populatie ei au ieri cam pe-o zecime numarul de infectii noi fata de ce-am avut noi.

      Daca ritmul de crestere se mentine la noi si cel de scadere la ei, saptamana viitoare o sa fim intr-o stare de 20 de ori mai rea ca ei. Asta de unde ei erau exemplul de pomina pentru "asa nu", si noi, cel putin la vremea starii de urgenta, stateam binisor.
  • +2 (4 voturi)    
    procent pozitivi (Miercuri, 22 iulie 2020, 17:45)

    Erwin [utilizator]

    4.1% pozitivi pare (inca) ok, la prima vedere. Si prin prisma ca OMS recomanda ca si criteriu pentru deschidere un % de pozitivi sub 5%.
    Pe de alta parte, foarte posibil sa fie un procent diluat datorita testarilor facute de cei care doresc sa plece in concediu. In mod cert acolo % de pozitivi e infim si poate ar fi fost mai bine ca acele cifre sa fie separate.
  • +1 (9 voturi)    
    Iar Suedia 0 cazuri (Miercuri, 22 iulie 2020, 17:47)

    galeo [utilizator]

    Iar noi radeam de ei ca strategia lor e gresita


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by