​FOTO Curtea Institutului Matei Balș, plină cu ambulanțe care aduc bolnavi. Medic: Mai aveți îndoieli referitor la existența problemelor de sănătate determinate de SARS-CoV2?

de Alina Neagu     HotNews.ro
Sâmbătă, 18 iulie 2020, 20:28 Actualitate | Coronavirus


Curtea Institutului Matei Bals
Foto: Dr. Maria Nitescu
Curtea Institutului de Boli Infecțioase Matei Balș, spital din prima linie COVID-19, a fost sâmbătă plină cu ambulanțe care au adus pacienți. Imaginea a fost făcută publică de Maria Nițescu, medic la Institutul Matei Balș. Maria Nițescu a însoțit fotografia din curtea spitalului de mesajul: "Mai aveți îndoieli referitor la existența problemelor de sănătate determinate de SARS-CoV2?"

Institutul de Boli Infecțioase Matei Balș din București a fost primul spital din România care a tratat pacienți infectați cu coronavirus și este spitalul care a îngrijit, până acum, cei mai muți bolnavi de COVID-19.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















62965 vizualizari

  • -49 (89 voturi)    
    Ramnicu Valcea (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 20:37)

    TrickyWicky [utilizator]

    Ora 07.00 Umiditate 73%
    Ora 16.30 Umiditate 29%

    Cluj Napoca ora 16.30 Umiditate 40%
    Bacau ora 16.30 Umiditate 90&
    • +22 (40 voturi)    
      ahhh (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 22:06)

      Gheorghe Pudila [anonim] i-a raspuns lui TrickyWicky

      Trichiuichi, dar tare inspirat mai esti cu porecluta asta postacel.
      Aproape ca incruntatul PrivireCritica sau varul tau vitreg lets_twist_again.
      • -11 (19 voturi)    
        taie di din nume (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 22:39)

        TrickyWicky [utilizator] i-a raspuns lui Gheorghe Pudila

        Ce oare cauzeaza scaderile astea bruste demne de Sahara? ce cocktail de substante sunt aruncate in atmosfera????
      • -13 (31 voturi)    
        le-a zis Arahat... (Duminică, 19 iulie 2020, 9:01)

        Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Gheorghe Pudila

        ... "hai baietzii, desfasurare de forte, ca vine presa. sa mai prindem inca o perioada de carantina, sa ne aranjam niste contracte fara licitatie..."
      • -4 (24 voturi)    
        Curtea Institutului Matie Bals. (Duminică, 19 iulie 2020, 11:43)

        Theros [utilizator] i-a raspuns lui Gheorghe Pudila

        O regizare joasnica de ultima speta o brutala manipulare pe banii nostrii!!Acest plavan si "guvernul meu" distrug Tara si prin metode jalice si josnice de manipulare induce in popualtie panica, frica si ura!!

        In aceslasi timp , aceasta politica condamnabila , totalmente rupa de realitatile existente conduc in mod inevitabil la IZOLAREA ROMANIEI PE PLAN EUROPEAN SI MONDIAL!!!Numarul de cazuri prezentate zilinic arata cat de perfizi fi acesti oameni care ne trateaza ca pe niste animale!! Sa analizam : daca in martie aveam 500 de cazuri prezentate zilnic si se faceau 1000 de testari , atunci procentul cresterii caurilor era de 50 la suta !! Daca acuma se fac 15.000 testari si cazuri noi apar 600 sau 700 atunci procentul cresterii cazurilor noi este de 4 la suta!! Atunci de ce se strofoaca betivul asta de sica mandolina , analfabetul de tataru acre este depasit total de situatie si vine si "sfantul" de arafat care prezice sfarsitul lumii!! In atari situatie , se impune de indata ca MAE , sa invite toti ambasadorii acreditati la Bucuresti si sa le prezinte situatia exacta , care in mod necesar presupune ridicarea oricaror masuri restrictive imotriva cetatenilor romani care doresc sa calatoreasca, precizand ca in caz contrar vom aplica regula reciprocitatii!! In argumentarea celor de mai sus prezentam faptul ca INTERNAREA OBLIGATORIE chiar si de o ora este O JIGNIRE LA ADRESA ROMANILOR ! DESCONSIDERARE! DOVADA DE NEINCREDERE SI CLARA LIPSIRE DE LIBERTATE!!! CE VOR SPUNE DESPRE NOI TOATE CELELALTE TARI? CA SINTEM UN POPOR DE PSIHOPATI??!!

        Iar ” asimptomaticii” nu vor putea pleca nici la 48 de ore, veti vedea! Si daca ar pleca, nu mai reprezinta pericol?

        O ora, 10, 48 sau oricit, tot internare CU FORTA ESTE! INACCEPTABIL asa ceva!

        Romanii sint cei mai iresponsabili oameni de pe planeta?! Cum e posibil sa gindeasca cineva asa???!!! De ce pedeapsa asta cu “arestul”?Pentru citiva iresponsabili?! In alte tari nu sint si acolo unii care nu respecta regulile de peotectie
    • -5 (21 voturi)    
      99% din cei care mor au si alte boli grave (Duminică, 19 iulie 2020, 11:09)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui TrickyWicky

      ceilalti 1% nu au fost diagnosticati cu alte boli grave dar asta nu inseamna ca nu au.

      de fapt sa presupunem ca tu mergi la medicul de familie din Satu Mare si ala te trimite la un specialist din spitalul judetean care iti pune diagnostic de DIABET, hipertensiune arteriala plus altele

      te muti in bucuresti peste 1 an si iei covid, te duci la spital si acolo mori iar acei medici vor spune ca ai murit de COVID pt ca ei nu stiu ca tu ai si alte boli

      sunt multi oameni bolnavi in Romania, asta stiam
  • +37 (67 voturi)    
    pontatoru' (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 20:37)

    nalbaroiu [utilizator]

    eu sincer as dori un raspuns de la ex-dottore ponta...devenit printre hipsteri simbolul negationismului covid......cum ar fi zis ilarion ciobanu: ia zi ponto acuma..no....exista civid or ba ? :-)) stai relax ponta..e un pamflet...esti acasa...la antena 1..
    • +27 (51 voturi)    
      De la CCR nu a ajuns nici unul? (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 21:51)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui nalbaroiu

      Ne-au lasat in plina pandemie fara legislatie. Neconstitutionala cum era dar isi producea efectele. Nimeni nu ii putea opri sa dea un termen pana la care sa fie corectata legislatia.
      Cat ne va costa prostia lor?
      • -13 (35 voturi)    
        Cât de idiot poți să fii?? (Duminică, 19 iulie 2020, 6:33)

        MVM [utilizator] i-a raspuns lui ty

        Curtea Constituțională nu a lăsat pe nimeni fără legislație, doar a constatat că aceasta nu există.
        Cât de idiot - sau de rău intenționat - să fii ca să declari că ceva flagrant neconstituțional ar fi bun?!
        La nici un an de la 10 august 2019, democrația românească este țăndări, distrusă de chiar cetățenii români, care aplaudă acum orice absurditate, în numele evitării unui pericol care putea fi prevenit și care poate fi combătut și altfel, așa cum fac toate celelalte țări din Uniunea Europeană.
        România nu își are locul în UE iar cetățenii români sunt în căutarea asiduă a viitorului “Tătuc”, care să îi mâne, ca o turmă.
        • +7 (15 voturi)    
          Nu mai idiot decât CCR. (Duminică, 19 iulie 2020, 11:42)

          asavreau [utilizator] i-a raspuns lui MVM

          CCR putea să ceară ca într-un termen de ... zile să fie întocmită și adoptată o legislație specifică și până atunci să fie valabile ordinele li hotărârile în vigoare.Era un caz de forță majoră și ,dacă-i păsa de români,așa trebuia să facă.
          • -7 (13 voturi)    
            Deci dacă pedeapsa pentru viol e prea mică (Duminică, 19 iulie 2020, 12:18)

            hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

            tu zici să fie lăsat violatorul în pace până când este modificată legislația?
            • +5 (9 voturi)    
              comparație (Duminică, 19 iulie 2020, 16:18)

              nahir [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

              mai mult decât stupidă, așa cum îi stă bine oricărui pesedac.
              • -6 (6 voturi)    
                Abuzul asupra populației este mai grav ca un viol (Duminică, 19 iulie 2020, 18:03)

                hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui nahir

                deci ai oarecum dreptate.
      • +7 (9 voturi)    
        Trebuie aczati de omucidere (Duminică, 19 iulie 2020, 16:48)

        Bradisor [utilizator] i-a raspuns lui ty

        CCR si toti care prin deciziile luate sau declaratiile facute chiar si de la tribuna Parlamentului au determinat pe multi sa nu mai respecte regulile si ca urmare a crescut nr. inbolnavirilor si deceselor.
        • +3 (5 voturi)    
          Romania are un politicean de top: Basescu, (Luni, 20 iulie 2020, 0:12)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui Bradisor

          vreo cativa amatori si o gramada mare de talhari care-si spun politicieni. Azi a spus ca Romania nu are nevoie de o lege ci are regulamentul OMS pentru pandemie ratificat si de tara noastra si adoptat si de UE.
          Noi avem o garmada mare de politicieni, gramezi de pile, cunostinte si relatii pe la toate ministerele si tot felul de institutii ale statului si nici unul nu si-a amintit de acest regulament al OMS.

          Pregătirile pentru o pandemie de gripă şi alte ameninţări la adresa sănătăţii

          Comisia Europeană a adoptat două planuri de acţiune menite să ajute Comunitatea şi statele membre să facă faţă urgenţelor transfrontaliere în materie de sănătate publică şi unei eventuale pandemii de gripă.
          Ultima actualizare: 10.03.2006
          https://eur-lex.europa.eu/legal-content/RO/TXT/?uri=legissum:c11541a
    • -8 (26 voturi)    
      Negationism? (Duminică, 19 iulie 2020, 9:49)

      galeo [utilizator] i-a raspuns lui nalbaroiu

      Eu nu am vazut pe cineva la proteste care sa nege ceva.
      Problema este modul arogant, prostesc, imperativ in care ni se adreseaza Werner, Orban, Vela, etc.

      Noi nu suntem sclavii lor, chiar daca ei se cred stapani de sclavi.
      • +1 (11 voturi)    
        Omule,nu te mai droga ! (Duminică, 19 iulie 2020, 11:46)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        Nu știi în ce secol trăiești.Ți-a spus cineva o poveste și crezi că ești în sec.XVII-XVIII prin SUA,ori sec I-III în Europa,de vorbești de sclavi.Nu țin lozincile copiate din presa comunistă din SUA.Sincer,KGB sunt mai pregătiți.
        • -3 (9 voturi)    
          Ai dreptate: sunt slugi, nu sclavi (Duminică, 19 iulie 2020, 12:19)

          hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

          Niște banale slugi cu mentalitate se servitori.
  • -52 (102 voturi)    
    Ambulante DA.....pacient IOC! Chill-ax! (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 20:39)

    mike123 [utilizator]

    Putea foarte bine sa fie un INSTRUCTAJ al "ambulantierilor"...team building! Photo op!
    • +19 (45 voturi)    
      ai dreptate (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 22:14)

      Gheorghe Pudila [anonim] i-a raspuns lui mike123

      Ai uitat varianta cu "putea sa fie o invazie ruseasca ca sunt toti rosii" pentru care kuzmin ti-ar fi dublat ratia de votca.
      Nu mai sunt nici postacii rusi ce erau.
    • -12 (54 voturi)    
      Postacii PNL & Guvern, in forta! (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 22:28)

      mike123 [utilizator] i-a raspuns lui mike123

      Invazie in forta, coordonata de postaci PNL-isti!
      • +17 (33 voturi)    
        Noroc ca mama Rusia vegheaza (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 22:36)

        AliB [utilizator] i-a raspuns lui mike123

        Unde ar ajunge Romania de capul ei?
    • -12 (32 voturi)    
      Bingo! (Duminică, 19 iulie 2020, 6:39)

      MVM [utilizator] i-a raspuns lui mike123

      Asta și a fost.
      Este un fake: la Matei Balș nu se mai fac internări de aproximativ 10 zile iar șirul de 7 ambulanțe - toate lucioase și toate de la Smurd, doar - este o etalare pentru ședința foto. Ca un detaliu, o ambulanță cu pacienți contagioși nu staționează în așteptare cu ușa deschisă.
      De kk dar așa am ajuns.
    • +12 (26 voturi)    
      bai baiete (Duminică, 19 iulie 2020, 8:27)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui mike123

      Esti tare rau de tot!

      sa vezi ce practica desfasoara acum medicii si o sa vezi cam peste 4=5 saptamani cum o sa creasca numarul de morti...

      este la mintea oricarui cocos ca inlauntru sunt pacientii care nu pot sa iasa ca sunt contagiosi...

      bai baiete - greu la deal cu boii mici!
    • -7 (15 voturi)    
      Nu inteleg atitudinea propagandista a unor medici (Duminică, 19 iulie 2020, 10:11)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui mike123

      de ce ai incerca sa schimbi parerea unor oameni

      e ca ci cum ai vrea sa faci pe cineva sa creada in Dumnezeu,e dreptul lor sa creada ce vor
      • +3 (13 voturi)    
        Pai (Duminică, 19 iulie 2020, 11:27)

        tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        De acord cu tine, vrei sa crezi intr-un barbos in cer, fa-o! Dar daca iesi in strada sau postezi pe FB si ca vrei sa iti omori copilul ca nu te-a respectat asa cum scrie in carte, institutiile statului sunt in in masura sa te opreasca si sa te pedepseasca!

        Refuzul de a purta masca si a raspandi prostii ca acest virus nu exista e un pericol pt ceilalti, nu doar pt tine.

        Nu vad pe nicunul din acesti indivizi ca se cearta cu politia ca limita de viteza impusa de legislatia rutiera e o restrangere a dreptului lor constitutional, nu reusesc sa imi dau seama cat de mono-neuronic poti sa fii sa refuzi sa porti masca in locuri publice si sa urmezi niste norme de bun simt.
        • -2 (10 voturi)    
          Inclusiv dreptul de a afirma prostii este garantat (Duminică, 19 iulie 2020, 12:21)

          hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

          .
          • -4 (8 voturi)    
            prostii poti spune tu, e ceva subiectiv (Duminică, 19 iulie 2020, 15:08)

            Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

            cine decide care dintre noi spune prostii?

            e un lucru subiectiv pe care fiecare dintre noi il judeca singur in functie de interese si capacitate intelectuala

            si da e dreptul fiecarui om sa spuna ce vrea el

            din pacate in ultimul timp diverse guverne au incercat sa ia oamenilor aceasta libertate funda,mentala prin amenzi si chiar puscarie chiar daca ceea ce spui nu e nici injuratura si nici o amenintare
            • -4 (4 voturi)    
              Oricare dintre noi poate spune prostii (Duminică, 19 iulie 2020, 18:10)

              hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

              inclusiv eu.
              Analiza unei afirmații este un proces subiectiv pentru unii și obiectiv pentru alții.
              Cine decide? Adevărul; dacă afirmația conține un adevăr, oricâți nimeni i-ar da minusuri pe HN, ea va avea valoare; dacă afirmația este o prostie, oricât ar fi ea repetată de către papagali, rămâne o prostie.
              Își dau eu un plus pentru ultimele rânduri (aceasta și recunoașterea ei e tot ce pot să fac pentru a sprijini o părere cu care sunt de acord și care mi-ar plăcea să fie vizibilă).
          • +4 (4 voturi)    
            bun sau rau (Duminică, 19 iulie 2020, 20:23)

            ..13 [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

            Este dreptul tau sa vorbesti ce vrei!

            Dar si al meu sa spun ca scrii prostii! este parerea mea si am si argumente.

            SI daca o mai tinem asa in contradictoriu atunci vom merge la o instanta care sa aprecieze obiectiv ce si cum - ca sa inchidem istoria asta
            • -4 (4 voturi)    
              Aia înseamnă că este „garantat” (Duminică, 19 iulie 2020, 20:34)

              hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui ..13

              .
      • +2 (4 voturi)    
        da mai biaiete dar tu (Duminică, 19 iulie 2020, 20:20)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        Raspandesti boala din cauza ca te crezi asa de mare ca si Dzeu sau, din contra, esti fara Dzeu...

        Este ca si cum dusmanul intra in tara ta si tu spui ca este treaba fiecaruia daca vrea sau nu vrea sa mearga la razboi sa apere tara...

        Bai baiete...

        Este o obligatie - zice la constitutie.

        Inlocuim tara cu sanatatea publica si atunci ce poti sa faci sa aperi sanatatea publica??? Este un bun al tuturor celor care traiesc in tara asta!
  • -30 (106 voturi)    
    Pai tocmai (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 20:46)

    Vaka [utilizator]

    genul acesta de orchestrare ne face sa avem mari indoieli legate de gravitarea situatiei.

    Sa ne intelegem, ne neg existent visrusului si nici efectele lui. Contest insa scala, numerele si aceasta panica constant si foarte grijuliu intretinuta.
    • +24 (56 voturi)    
      Regula veche: "daca vezi, crezi" (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 21:24)

      AliB [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

      Regula noua: "daca esti in ambulanta, crezi".
      • +12 (18 voturi)    
        regula veche (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 23:57)

        CuNume [utilizator] i-a raspuns lui AliB

        Noi romanii am trait cu o idee gresita. Cica noi am fi fost crestinati de Sf Apostol Andrei. Gresit, noi am fost crestinati de Toma Necredinciosul. Si acum tragem ponoasele sau vedem efectele.
      • -8 (20 voturi)    
        corect... (Duminică, 19 iulie 2020, 9:04)

        Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui AliB

        ... inseamna ca ai fost in ambulance??
    • +19 (57 voturi)    
      mai mult ca sigur (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 21:43)

      Filbert [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

      Alora de mutat ambulantele prin curte le arde ca sa te duca pe tine de nas.
      Noroc ca esti dăștept de bubui si n-au avut nici o sansa cu tine.
    • +19 (45 voturi)    
      ... (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 21:53)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

      Presupun ca jucatorii de la Dinamo, Esca etc. sunt si ei partasi la conspiratie. Asa a ajuns si decedatul ala de TM sa refuze tratamentul, ca un dac mandru ce era.
    • +6 (18 voturi)    
      Pe ce baza contesti (Duminică, 19 iulie 2020, 7:33)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

      Ai visat azi noapte, ai informatii de la extraterestri sau e pur si simplu prostie (e dovedit stiintific ca cei ce contesta datele privind coronavirus au un deficit cognitiv substantial)
      • -11 (19 voturi)    
        daaa (Duminică, 19 iulie 2020, 9:13)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

        cine contesta "datele" mafiei portocalii e prosti, maica, dar noi le credem, dacat suntem dastepti
  • -14 (62 voturi)    
    Da, am niste indoieli, (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 21:20)

    Ciprian1979c [utilizator]

    dar nu legate de gravitatea bolii! Sunt curios daca oamenii aia sunt de bunăvoie acolo sau sunt aduși cu japca si cati dintre ei sunt doar purtători de virus..?Da, cred ca e o boala foarte grava pt mulți oameni, dar nu atât de mulți încât sa ne țineți "in priza" de parcă ar fi ciuma si ebola si sida la un loc! Totuși, au murit 2000 de oameni (dintre care cei mai mulți nu prea ar mai fi avut zile, oricum) in 4 luni, in condițiile in care in Romania mor, in medie, 21000 de oameni pe lună!
    • -6 (22 voturi)    
      au primit ordin de la partid... (Duminică, 19 iulie 2020, 9:05)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Ciprian1979c

      ... ca pe vremuri.
  • -13 (45 voturi)    
    . (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 21:29)

    di livio [utilizator]

    oameni sănătoși mai sînt în România?...ăia cîțiva necovizi care mai îs, sigur vor suferi cu nervii...n-au cum să scape...dăcît că pă ăia nu-i va număra nime, nici Arafat, nici Oancea ori geceseii
  • -14 (46 voturi)    
    pai fara nino nino? (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 21:35)

    Francisc 1 [utilizator]

    ca la mine intr-un orasel de provincie suna incontinuu desi cazuri p... zero! cum " alerati " mai pacalicilor oamenii?
  • -8 (50 voturi)    
    Inseamna ca medicul nu e ocupat (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 21:41)

    galeo [utilizator]

    Daca are timp sa vorbeasca cu presa si sa isi faca selfie-uri
  • -8 (54 voturi)    
    Testati positiv sau in stare grava? (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 21:44)

    EL Marius [utilizator]

    Care este starea celor din ambulante? Sunt testati pozitiv sau sunt in stare grava si necesita internare la terapie intensiva? Asta ar trebui sa fie intrebarea!
    • -10 (16 voturi)    
      pozitiv o data (Duminică, 19 iulie 2020, 1:01)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui EL Marius

      atat
    • -4 (22 voturi)    
      eeeii si tu acuma.. (Duminică, 19 iulie 2020, 9:06)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui EL Marius

      ... .nu mai pune intrebari din astea incomode...
  • +13 (39 voturi)    
    wow, am mai vazut asa ceva in alte tari (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 21:50)

    dessik [utilizator]

    In Rusia mai erau asa scene cand era valul in toi. Veti vedea cum ajungem subiect de stiri COVID in lume.

    Maine la toate televiziunile va rog, inclusiv la antena 3. Si in paralel scene din centrul vechi al Bucurestiului, de petrecere.

    Altfel jalea doar o sa creasca. Mai acus so o sa avem si scene din sectiile ATI, gen Bergamo.
  • -12 (56 voturi)    
    1 (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 21:52)

    Gabr [utilizator]

    Multumim pentru teatru dar nu asa ne convingeti.
    • +7 (19 voturi)    
      Cu placere dar nu incearca nimeni (Duminică, 19 iulie 2020, 7:41)

      Gheorghe Pudila [anonim] i-a raspuns lui Gabr

      sa te convinga.
      Este indeobste stiut ca pe rusi ii convingi doar cu biciul, orice tar a facut asa.
      • -3 (13 voturi)    
        Iti place cum face Putin, este? (Duminică, 19 iulie 2020, 9:40)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Gheorghe Pudila

        Acolo-i ordine si disciplina. Nu-ti place, fa pasi spre marginea balconului!
        Tu esti serios sau asa esti tu?
      • -2 (4 voturi)    
        q (Duminică, 19 iulie 2020, 14:49)

        Gabr [utilizator] i-a raspuns lui Gheorghe Pudila

        nu sunt rus, nici postac...sunt roman si cred ce vreau .
        Nu am purtat botnita si tind sa cred ca bine am facut, nu ma las manipulat ca tine sa execut orice ordin aberant.Stai linistit ca nu am patit nimic, nu am infectat pe nimeni, nu am probleme de sanatate chiar deloc.
  • -9 (41 voturi)    
    Maria Niţescu (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 21:54)

    Mazeta [utilizator]

    Maria Nițescu, specialist în igiena alimentaţiei și nutriției.

    Pare că începe confruntarea finală între negaționiști și nutriționiști. Choose your side!
    • -9 (17 voturi)    
      Ssssst (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 23:31)

      Vaka [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Mai e o distinsa doamna, manager de spital, specialist in somnologie, nu spun cine ca imi pun astia banda adeziva la gura… tastatura vreau sa zic...
    • -8 (16 voturi)    
      mai ii tii minte pe nutritionistii aia.. (Duminică, 19 iulie 2020, 9:09)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ... .care ziceau "nu mancati oua ca muriti".. e, in fiecare zi bag omleta cu 5 oua si-s sanatos tun. acum astept sa mierlesc de covid.
  • +15 (39 voturi)    
    Mircica Badea și Gâdea (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 21:54)

    un domn [utilizator]

    Când ii vedem intubați ?
    • -7 (15 voturi)    
      Capra vecinului (Duminică, 19 iulie 2020, 0:35)

      galeo [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Mereu trebuie sa moara la romani
  • -3 (43 voturi)    
    V-a stricat cadrul (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 21:58)

    cripop88 [utilizator]

    tipul in panaloni trei sferturi. No f**ks given.
    • +13 (17 voturi)    
      El era acolo (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 22:36)

      Alexa.99. [utilizator] i-a raspuns lui cripop88

      ca sa se uite cum satanistii rapesc oameni cu salvarile si testeaza medicamente pe ei :))
    • -5 (15 voturi)    
      epic =)).. (Duminică, 19 iulie 2020, 9:10)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui cripop88

      ... aoleu, panica, butoane rosii... doar pe nentu in izmene il doare la stoaca.
      • -2 (16 voturi)    
        Omul are hatinute si ceva mancare (Duminică, 19 iulie 2020, 9:41)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

        A fost luat pe sus si dus pentru ca e negatioinst, altfel nu lua Covid, nu?
  • -7 (39 voturi)    
    Bah, ce magarie... (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 22:06)

    Luk [utilizator]

    Cum sa vezi problemele de sanatate privind un parc auto? Doar ii interneaza pe toti si pana azi nu-i mai puteau interna, nu? Banuiesc ca nu le spun sa vina cu metroul sau autobuzul, ci ii iau cu salvarea.

    Asta e chiar o prostie, zau.
    Un idiot care s-a gandit sa zica si el ceva si face mai mult rau decat bine.
    Sa te fereasca Dumnezeu de prostul harnic...
  • -7 (49 voturi)    
    Ok, un PR shot (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 22:11)

    Concediati_Bugetarii [utilizator]

    Apropo. nu ne invita Simin-Aysel Florescu pe la sectia de hapciu din spitalul Victor Babes? Au fost doritori, inclusiv cei cul afectiuni respiratorii. Haideti, cand o sa fie primiti, ca sa panicati prostii poate oricine?

    Inca ceva, "cei ce nu cred in Covid" sunt ca partidul de opozitie a lui Stalin. Putem sa nu inventam grupuri ce nu exista doar ca sa denigram disidentii?
    • -5 (13 voturi)    
      Exact (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 23:21)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Concediati_Bugetarii

      Aia care nu cred sunt un grup fantoma, dusmani ai poporului prin definitie, un mit socialist pentru gainari si tampiti.
      Au fost saptamana trecuta prin metrou si au dat 170 de amenzi, tu stii cata lume merge in Bucuresti cu metroul, probabil ca in ziua aia n-au fost mai putin de jumatate de milion de oameni pe acolo.
      Azi au verificat 15 magazine din toate sectoarele si au dat 22 de amenzi. Azi a fost sambata, probabil sute de mii de oameni au fost in magazine.
      Nu eu am numarat amenzile, astea-s stirile date de ei, de cei "aflati de partea lui Stalin".
      Concluzia e ca "negationistii"sunt exact ca opozitia la Stalin, nici ca se putea o comparatie mai buna.
  • -6 (50 voturi)    
    Hmm (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 22:15)

    MPavel [utilizator]

    Foarte curate masinile astea de la smurd. Parca au iesit direct din spalatorie special pt poze.
    Acuma poate gresesc eu dar smurdul nu e pt cazuri urgente? Vad ca toate masinile sunt smurd. Unde is ambulantele noastre alea vechi si rablajite?Nu e un accident ceva o descarcerare sa mai trimita si acolo din masinile astea noi noute? Sau mai nou rolul smurdului e sa plimbe stanga dreapta bolnavi de covid.

    Zic si eu asa ca multi au uitat de cazul colectiv si de videoul ala pe care nea arafat nu a vrut sa il vedem. In care multi mureau si ei isi faceau poze de grup pt media in loc sa ajute sau sa coordoneze.
    • -4 (12 voturi)    
      Pai da cum (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 23:37)

      Vaka [utilizator] i-a raspuns lui MPavel

      sa strice asa cadru frumos cu ambulante din alea rapciugoase si murdare. Atunci chair credea lumea ca e pe bune.
  • -8 (50 voturi)    
    Pai (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 22:22)

    PetricaGhezea [utilizator]

    Si stiti sigur ca erau pacienti cu covid in ambulantele alea?
    • -3 (15 voturi)    
      Fara discutia (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 23:33)

      Vaka [utilizator] i-a raspuns lui PetricaGhezea

      doar de ce ar sta asa cuminti cu usile deschise? Se stie ca soarele e dusmanul de moarte al COVIDULUI.
    • +2 (12 voturi)    
      probabil ca nu erau (Duminică, 19 iulie 2020, 3:37)

      Filbert [utilizator] i-a raspuns lui PetricaGhezea

      Sigur erau pline cu elevi dupa Bac care veneau la balul de absolvire la ATI...
    • +8 (22 voturi)    
      Sigur nu (Duminică, 19 iulie 2020, 7:35)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui PetricaGhezea

      Ambulantele erau pline de indivizi cu deficit cognitiv care negau existenta virusului dar aveau mari dificultati in a mai respira
    • +11 (19 voturi)    
      maica... (Duminică, 19 iulie 2020, 8:57)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui PetricaGhezea

      Cosmonautii aia de pe salvare numai cu covizii umbla asa imbracati.

      Daca o sa vezi la tine in oras/sat o ambulanta cu nino- nino si cu cosmonauti in fata sa fii sigur ca covid-ul este in interior - dar zic ca poti baga un ochi pe la un spital ca sa te lamuresti singur.
    • -5 (15 voturi)    
      bineinteles... (Duminică, 19 iulie 2020, 9:11)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui PetricaGhezea

      ... ne-o zice nentu Arahat. da, ala care ne zicea "pe timp de pandemie sa nu ii bagam pe snapanii care fura prin contractele paguboase cu statul, la parnaie.. ca e si ei oameni"
  • -9 (41 voturi)    
    OPS! Intrara postacii PNL-isti! (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 22:29)

    mike123 [utilizator]

    Iaca, se infiintara - ca de fiecare data - postacii PNL-isti!
    • +8 (12 voturi)    
      mike, (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 23:01)

      minrest [utilizator] i-a raspuns lui mike123

      Aici pe Hotnews urmarim stirile votanti PNL, USR si PMR, votanti de dreapta care de regula simpatizam un pic si cele doua partide pe care nu intentionam sa le votam la urmatoarele alegeri. Asa ca nu sunt ''postaci PNL'', sunt obisnuitii Hotnews.
    • +10 (18 voturi)    
      Tocmai tu te plangi (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 23:36)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui mike123

      precum hotul care striga "Hotii"
  • -5 (15 voturi)    
    N-as vrea (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 22:41)

    Alexa.99. [utilizator]

    sa fiu Gica Contra dar...unde sunt izoletele in aceasta poza?
  • -5 (13 voturi)    
    O idee interesanta (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 23:27)

    Vaka [utilizator]

    As venie sa facem o carte ca baietii. Trabuc, parca nu, dar o bere rece intre doua ventilatoare nu as refuza.
    Pe tine la ce salon te gasesc? A, nu la Bals, la Obregia? Scuze. Poate trec maine.
  • +9 (19 voturi)    
    Puah. Au fost treziti postacii rosii (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 23:36)

    midufi [utilizator]

    din somnul de dupa amiaza, si pusi sa scrie si ei, ceva, acolo...
    Asa, baieti, ca rubla scade.
  • -6 (10 voturi)    
    Ma intreb oare, asta e lumea "civilizata"? (Duminică, 19 iulie 2020, 3:51)

    Alex735 [utilizator]

    Din pacate lumea civilizata devine pe zi ce trece o amintire frumoasa..
  • -9 (23 voturi)    
    Miracole in RO? (Duminică, 19 iulie 2020, 7:20)

    EL Marius [utilizator]

    Atunci te intreb cum fug oamenii de la terapie intensiva daca cei internati sunt toti in stare grava? Sau ii luau familia cu targa? Parca asta am vazut eu ca se tot mediativa la stiri. Bolnavi care plecau din spitale (dupa decizia CCR).
  • +11 (23 voturi)    
    Toti astia cu tone de minusuri (Duminică, 19 iulie 2020, 7:47)

    ciuma.rosie [utilizator]

    Sunt clientii fideli antenei 3 (haznaua 3) a securistului infractor Voiculescu “felix” dan. No comment ....
  • -6 (22 voturi)    
    Nici nu e poza ei (Duminică, 19 iulie 2020, 8:31)

    sysrq [utilizator]

    Nici macar nu e poza autoarei postării, e a unei asistente. Zici că e poză de pr, e chiar distractiv. Îmi amintesc și poza de la Suceava cu 3 dricuri fotografiate cine știe când să-ți dea impresia că se moare pe capete și rostogolită pe la toate publicațiile. In condițiile in care rata testelor pozitive acum e de doar 4 la sută și mai puțimi morți ca în aprilie. Să ne lese cu circul ieftin
  • +5 (25 voturi)    
    este clar (Duminică, 19 iulie 2020, 8:50)

    ..13 [utilizator]

    1. Poti sa ii arati orice unuia care le stie mai bine el/ea pe toate ca nu isi schimba punctul de vedere, nici macar nu isi pune un mic semn de intrebare.

    2. Este nevoie de o reorganizare a serviciului de ambulanta pentru ca in curand o sa tot sune sa vina ambulanta si ea va intarzia sa soseasca - deci dna doctor plus altii responsabili trebuie sa modifice procedurile astfel incat ambulanta sa ii aduca si sa poate sa plece mai departe spre alte cazuri.

    3. Clar procedura de intrare in spital trebuie regandita si poate suplimentat numarul celor care se ocupa de internarea acestora - nu cred ca este mare folozofie sa colectezi niste date de la pacienti si dupa sa ii trimiti unde trebuie.

    4. Dna doctor nu si-a pus intrebarea ce ar mai trebui facut pentru ca sa nu existe acele cozi ci doar a aruncat cumva pisica la cei necredinciosi in covid-19. Nu este suficient - pandemia a aratat ca doctorii trebuie sa gandeasca, si sa gandeasca rapid pentru a face fata unor situatii in permanenta schimbare - nu trebuie sa vina unul de la centru ca sa le spuna ce trebuie sa faca. Dna doctor are de treaba = sa o faca repede si bine daca se poate.

    5. Criza pune apasar degetul pe rana societatii din RO - eomanii nu prea invata, nu prea vor sa evolueze, aia putinii care mai gandesc ori sunt prea ocupati cu altele ori nu sunt asculati de ceilalti. Chiar si confruntati cu moartea romanii nu prea se schimba - tristutz rau de tot...

    6. Guvernantii manevreaza greu mai mult de doua probleme in acelasi timp, de parca pe lumea asta este numai o problema si nu o multime de probleme, unele corelate- si dovedesc relativ putina flexibilitate in deciziile lor. Plus nu deleaga responsabilitatea la nivelul fiecarui spital lasand numai partea de indrumare la nivel central - sa zicem ca este un fel de descentralizare - unde este??? Acum este momentul sa ii lase pe managerii de spital sa isi faca treaba si numai indrumarea, coordonarea si monitorizarea sa fie facuta la centru - zic si io asa..

    trist
    • -6 (14 voturi)    
      da, e clar (Duminică, 19 iulie 2020, 10:01)

      AMDATi [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      ca le stii pe toate. Pacat ca oamenii din jurul tau sunt prosti si invidiosi si nu te pun sef, sa ii luminezi cu intelepciunea ta.
      • +4 (4 voturi)    
        omule... (Duminică, 19 iulie 2020, 20:33)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui AMDATi

        Nu merit sa fiu sef pentru ca intelepciunea mea nu lumineaza suficient - sunt altii mai buni.

        Io mi-am pus doar niste intrebari si am incercat sa imi dau niste raspunsuri - matale imi arati ca nu este bine. Asa sa fie - nu este cu suparare!

        Data viitoare o sa ma opresc la sectiunea intrebari - merci pentru sfat!
  • +3 (13 voturi)    
    ... (Duminică, 19 iulie 2020, 10:59)

    Sarmis [utilizator]

    Până la urmă nu e problemă că unii nu cred in criza Covid. Problema e că nu cred nici în apă și săpun.
  • +2 (14 voturi)    
    Noua generatie de prosti: covidioti (Duminică, 19 iulie 2020, 11:30)

    piritex [utilizator]

    Cei care refuza sa poarte masti, care cred ca totul e o farsa etc
    https://www.pnas.org/content/early/2020/07/09/2008868117
  • +1 (7 voturi)    
    Cei de rea credinta si cozile de topor (Duminică, 19 iulie 2020, 16:58)

    Bradisor [utilizator]

    nu pot vedea numai ce li se spune sa vada.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by