Arafat: Toate secțiile de Terapie Intensivă-Covid din București sunt pline / Niciun caz grav nou nu mai poate fi internat / Și mâine vom avea o cifră record

de I.B.     HotNews.ro
Vineri, 17 iulie 2020, 20:40 Actualitate | Coronavirus


Arafat
Foto: Digi24.ro
Doctorul Raed Arafat a declarat vineri că, la această oră, nu mai există locuri libere la Terapie Intensivă. Pacienții gravi sunt duși la spitale din afara Bucureștiului, dar și acestea încep să nu mai aibă loc la terapie intensivă.

Este vorba despre Institutul Matei Balș, Spitalul de Boli Infecțioase „Victor Babeș”, Institutul „Marius Nasta” și Spitalului Militar. Este o situație care nu s-a mai întâmplat în București și intervine în ziua în care România a înregistrat un record absolut de îmbolnăviri în 24 de ore - 799 în întreaga țară.

”Și Spitalul Militar de Campanie din București este plin și nu mai are locuri la terapie intensivă. TIR-uri ATI sunt deja în 3 județe, iar al patrulea va fi în București. O unitate mobilă cu 12 paturi va fi instalată la Victor Babeș. În aceste condiții, eventuale noi cazuri vor necesita transportarea către alte localități unde sunt locuri libere la ATI, dar și Ploieștiul este aproape plin”, a spus Raed Arafat la Digi 24.

”Semnalul este că sunt tot mai multe cazuri grave. La acest moment, analiza de la ora 18 ne arată ca avem un nou record de cazuri și mâine vom avea din nou o cifră record. În ultimele 24 de ore, între ora 18 și 18 s-au raportat 866 de cazuri. Mâine vom avea peste 850, probabil 866 de cazuri, și ne ducem către 900”, mai spune șeful GCS.

Raed Arafat face un apel la responsabilitate și îi roagă pe cei infectați cu nou coronavirus care s-au externat la cerere, peste 900 de persoane, să se izoleze acasă ca să nu răspândească virusul și să aibă grijă ca să nu-și infecteze familia.

Declarații Arafat:
  • Avem cazuri clare în care persoanela simptomatice care s-au externat la cerere au infectat mai multe persoane din jurul lor
  • Avem peste 800 de localități cu Covid-19
  • În unele zone va trebui să se ia măsuri restrictive cât mai curând
    În loc să iei măsuri generalizate, pe întreg teritoriul țării, cel mai bine e să aplici o carantină locală
  • Oamenii nu trebuie să se teamă de măsuri ci să ne ajute ca să nu ajungem acolo, să respecte regulile elementare: distanțare fizică, mască și igienizare.
  • Am putea avea zile cu peste 1.000 de cazuri
  • Creșteri mai mari de cazuri se vor consemna în august când am putea avea 1.200 de cazuri pe zi
  • Legea carantinei ne va permite să implementăm măsuri mai bune
  • Cine este asimptomatic și decide să se externeze nu se va izola singur acasă, ci și familia este obligată să stea în carantină
  • Cel asimptomatic externat pe semnătură trebuie să știe că situația i se poate agrava brusc, iar noi nu avem posibilitatea să-l controlăm zilnic, să-i monitorizăm starea de sănătate. Va fi sunat și întrebat cum se simte, dar nu avem atâția medici disponibili ca să-i monitorizeze pe toti
  • Arafat mai spune că cei care s-au externat la cerere ar putea fi rechemați la control.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















29172 vizualizari

  • -26 (76 voturi)    
    nene Iohanis scapa-ne! (Vineri, 17 iulie 2020, 20:53)

    Francisc 1 [utilizator]

    ia-l pe asta de ciuf da-i un șut in spate si pune unul competent , chiar s-a saturat o masa critica din populație de el!Va faceți rău ținând un om incompetent in frunte !
    • -2 (36 voturi)    
      pesedeaule (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 0:17)

      Gheorghe Pudila [anonim] i-a raspuns lui Francisc 1

      #nuscapati
      • -3 (11 voturi)    
        Ba da (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 9:44)

        sysrq [utilizator] i-a raspuns lui Gheorghe Pudila

        Eu scap, și nu port nici mască, am fost de două ori în concediu deja ... deci scap. Și dacă se bagă iar strea de urgență, tot scap. Îmi fac câte declarații trebuie și ies. Din fericire tu o să #staiîncasă
    • +6 (8 voturi)    
      Se stie de o luna ca nr cazurilor va creste in Aug (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 10:07)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      nu inteleg de ce vine Arafat cu declaratii ca vor creste nr de cazuri cand RAFILA a anuntat inca de acum 2 saptamani aceasta crestere

      e normal sa creasca nr de cazuri cand lumea pleace in concediu, cand nr de teste creste
      • +3 (3 voturi)    
        Explicatia e simpla (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 16:55)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        Rafila e un om destept si e de meserie epidemiolog, iar Arafat nu.
  • -13 (73 voturi)    
    1 (Vineri, 17 iulie 2020, 21:03)

    Gabr [utilizator]

    :)) deja stie cifrele pentru maine... asta da performanta.
    Pai nu prea ma intereseaza pe mine locurile de pe ATI. Aveti bani, faceti spitale in regim de urgenta, aveti spitale modulare care au stat goale 4 luni, sunt inca spitale care nu primesc pacienti.Ne-am obisnuit si cu panica.
    Degeaba iesiti zilnic cu amenintari.
    • +3 (9 voturi)    
      De acord cu tine. (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 8:21)

      comentatordiletant [utilizator] i-a raspuns lui Gabr

      Punem presiune pe ei să facă spitale în regim de urgență.
      Da' te ocupi tu de fabricarea cadrelor medicale în regim de urgență.
  • +4 (70 voturi)    
    Mulțumiri CCR-ului (Vineri, 17 iulie 2020, 21:04)

    falcoind [utilizator]

    In primul rand , au făcut o treaba pe cinste . PSD-ul i-a ajutat doar , poate poate pierdem jumate din votanți PSD și se echilibrează bugetul de pensii chiar cu o mărire de 40% din septembrie.
    • +1 (9 voturi)    
      duamne ajuta! (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 7:18)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui falcoind

      sa fie asa!
  • -9 (61 voturi)    
    Un semn bun (Vineri, 17 iulie 2020, 21:07)

    Mazeta [utilizator]

    Inseamna ca ne întoarcem la situatia de dinainte de pandemie, cand toate secțiile ATI erau pline.
    !
  • +22 (50 voturi)    
    alte locuri.. (Vineri, 17 iulie 2020, 21:09)

    sareta [utilizator]

    Mai sunt ceva locuri la CCR ,la Parlament si chiar in Kisselef...
  • +12 (76 voturi)    
    Fiecare numar record (Vineri, 17 iulie 2020, 21:10)

    1anonim [utilizator]

    imi aminteste de CCR care a dat drumul infectatilor pe strazi.. Nu pot sa scap de obsesia asta!
    • -2 (12 voturi)    
      de ce? (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 7:19)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui 1anonim

      ti-e frica de covid?
    • +1 (11 voturi)    
      haștag (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 9:46)

      sysrq [utilizator] i-a raspuns lui 1anonim

      #staiînpmîncasă
  • -9 (51 voturi)    
    da parca achizitiona Lucovid (Vineri, 17 iulie 2020, 21:12)

    Je__ [utilizator]

    vreo 700 de aparate ATI pe la inceputul pandemiei

    cum stam?
    • +23 (45 voturi)    
      Aparate (Vineri, 17 iulie 2020, 22:03)

      Beta Alfa [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      @J... Un aparat de ventilatie artificiala nu este tot una cu un loc de ATI care este o structura mai complexa care NU se cumpara, se amenajeaza din diverse componente
    • -2 (4 voturi)    
      păi eu (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 11:48)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      aș zice să pui și tu o pilă (că știi ce-i aia) la pesedeau din Kiseleff nr. 10 să dea voie să fie folosite alea 8 spitale regionale și spitalul ăla metropilitan, alea făcute de tovarășul dragnea conform programului de guvernare devenit lege în 2016.
  • -38 (64 voturi)    
    Iohannis ce face? Doarme? (Vineri, 17 iulie 2020, 21:20)

    Nyk1 [utilizator]

    Situația este foarte gravă, ce mai așteaptă pentru a declara o nouă stare de urgență? Chiar trebuie să ajungă să moară românii pe străzi sau în holurile spitalelor?
    • -5 (55 voturi)    
      Too late, (Vineri, 17 iulie 2020, 22:11)

      Ciprian1979c [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      pt stare de urgență, chiar nu mai contează, la rata asta de răspândire nu mai contează la nimic! O sa facem 100000 de cazuri oficial, neoficial 500000 o sa avem 4000 de morți si se termină! Ne om duce si noi, asta e! Si mai las o că măcăne, cu morții pe strazi, ca ai 2000 de morți COVID in 4 luni(mare parte bolnavi de multe alte boli), in condițiile in care in Romania mor 21000 de oameni in medie pe lună (apropo de 21000 luna, vezi tu morți pe străzi?)! Ai 273 de internati la ATI, până la 1700 de locuri cate se laudă ca au mai e mult! State de urgență
      • +3 (25 voturi)    
        Stai calm (Vineri, 17 iulie 2020, 22:31)

        marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui Ciprian1979c

        un atac de panica nu-ti face bine.
    • +17 (35 voturi)    
      ? (Vineri, 17 iulie 2020, 22:13)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Ce sa faca? Sa se roage de Dorian Popa si Salam sa nu mai stea bot in bot la petreceri cu invitatii? Sa mearga in Herastrau unde zilnic sunt clase de 12-a care isi fac pozele de absolvire fara minima distantare, nici ei, nici diringintii, nici apartinatorii? Ca isi fac poze cu mamica, pisica, verisoara , colega de banca etc.
      Sa-l roage pe Ciolacu sa-si puna masca atunci cand merge la receptiile ambasadelor?
      • -2 (8 voturi)    
        Stai calm si tu (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 2:13)

        Concediati_Bugetarii [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

        N-o sa pateasca nimeni nimic. Toate astea se-ntampla si aici in Olanda si nu face nimeni istericale.
      • -1 (7 voturi)    
        Oho (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 9:53)

        sysrq [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

        Ai idee că copiii de-a 6-a, a 7-a deja și-au reluat obiceiurile? De exmplu, de ziua fetei mele am dat petrecere acasă, 15 copii, 10 adulți (colegii de clasă), 8 au dormit la noi (4 fete într-o cameră, 4 băieți în alta), piscină, jocuri, ce să mai ... nebunie. Duminică iar, 5 copii, 8 adulți (prietenii), aceeași poveste. Dragi covizi, copiii noștri nu vor trăi niciodată distanțarea socială sau cu masca pe botic... Never! Nu vor deveni roboțeii nordici pe care îi adulați voi!
        • -3 (3 voturi)    
          Până ajunge unul în stare gravă la spital... (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 14:05)

          Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui sysrq

          ...cu sindromul Kawasaki (care apare la ceva timp după infecția virală, chiar și asimptomatică!)

          Asta e, măcar poate așa nu vor mai duce mai departe genele de inteligență moștenite de la părinți!
          • +1 (3 voturi)    
            (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 17:00)

            Luk [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

            Poti sa ma trimiti pe mine la spital, dar sa spui asa ceva despre niste copii inseamna sa ai o buba mare chiar in cap.
            Nu exista niciun studiu care sa confirme rahatul ala cu Kawasaki, pune mana si citeste.
            • -1 (1 vot)    
              Uite aici inceputul (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 22:58)

              AliB [utilizator] i-a raspuns lui Luk

              https://www.cidrap.umn.edu/news-perspective/2020/06/covid-19-linked-syndrome-kids-new-distinct-studies-suggest
    • 0 (10 voturi)    
      Iohannis??? (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 6:16)

      A_Radu [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Ce sa faca cand tampitii de la PSD , CCR si Avocatul Poporului au facut tot posibilul sa zadarniceasca masurile de preventie
      • 0 (0 voturi)    
        tu esti prost sau te faci? (Luni, 20 iulie 2020, 22:56)

        constantinv [utilizator] i-a raspuns lui A_Radu

        Poti spune exact, cu subiect si predicat, cum cei numiti a zadarnicit masurile de prevenire?!?!?! esti un PAPAGAL jalnic, JALNIC, jalnic!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • +19 (35 voturi)    
    . (Vineri, 17 iulie 2020, 21:26)

    Sarmat [utilizator]

    Votul electronic va rog!
    • -6 (16 voturi)    
      "potrivit" comentariu (Vineri, 17 iulie 2020, 23:15)

      Ciprian1979c [utilizator] i-a raspuns lui Sarmat

      in contextul ăsta! Si "jos Iliescu" se plia la fel de" bine"! Desi, tu crezi ca e subînțeles si daca e vot electronic vor ieși "aia buni"! Nu exista, prietene! Sunt doar in imaginația ta! Oricum, cine nu e in stare sa mearga 500 de m, 1 km până la secția de votare, nu merită nimic. Nici măcar vot electronic!
  • -1 (45 voturi)    
    si cine ede vina, ursul? (Vineri, 17 iulie 2020, 21:36)

    beeeeeenar [utilizator]

    numarul ridicol de paturi ATI reale (nu scriptic) a fost hotarat de tine.
    faptul ca ani de zile medicii au fugit impuscati in alte tari e tot din cauza arhitecturii sistemului, care mereu si mereu a fost facuta in jurul SMURD.

    se stie ca de ani de zile tu esti "seful" de facto al Sanatatii.
    si daca e PSD, si daca e PeNeLe.
  • +1 (51 voturi)    
    Arafat face tot mai multe greseli de comunicare (Vineri, 17 iulie 2020, 21:42)

    adi_69 [utilizator]

    Ieri sau alaltaieri s-a grabit sa anunte cazul de la Galati ca in infectat cu simptome a refuzat internarea si a murit. Pana la urma s-a dovedit ca nu era infectat si a facut infarct. Ba se poate vorbi si de o culpa medicala, ca aia nu s-au gandit la altceva decat Covid.
    Azi spune senin ca stie el la ora 20 ca maine la ora 13 se vor anunta fix 866 de cazuri. Nu multa lume este familiarizata cu metodologia de raportare, nu face decat sa sadeasca neincrederea si in randul celor echilibrati.
    • -9 (21 voturi)    
      Poți să faci infarct și de la COVID! (Vineri, 17 iulie 2020, 22:26)

      Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui adi_69

      La urma-urmei, e o boală a sistemului circulator în primul rând, în pofida aspectelor respiratorii!
      • +6 (20 voturi)    
        Cum sa nu (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 1:01)

        Concediati_Bugetarii [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

        Galateanul a fost externat pe 12 ca asimptomatic. Pe 15 il declarau mort tabloidele.
        Ce dracu virus evoluaza la stadiul de infarct de la nimic in vre-o 2 zile?
        • -3 (7 voturi)    
          . (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 2:47)

          zigzag [utilizator] i-a raspuns lui Concediati_Bugetarii

          Gripal. Virusul varicelo-zosterian. HIV. Citomegalovirus.

          An increase in the short-term risk of myocardial infarction has been described in various infectious processes including influenza, pneumonia, acute bronchitis, urinary tract infections, and bacteremia.
          The risk of myocardial infarction is more pronounced in chest infections; both viral and bacterial.
          The risk of myocardial infarction peaks at the onset of infection and is proportional to the severity of the illness.

          Prosti. Dar multi.
      • -2 (10 voturi)    
        cica... (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 7:21)

        Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

        ... poti sa faci si cancer de la covid. ia intreaba-l.
      • -1 (5 voturi)    
        Amice, nu ai inteles (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 9:23)

        adi_69 [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

        Galateanul NU era infectat cu SARS COV 2! Ca atare el nici nu apare in raportarile DSP ca si decedat de COVID!
    • -10 (18 voturi)    
      Citim și noi textul? (Vineri, 17 iulie 2020, 23:25)

      NME [utilizator] i-a raspuns lui adi_69

      „În ultimele 24 de ore, între ora 18 și 18 s-au raportat 866 de cazuri. Mâine vom avea peste 850, probabil 866 de cazuri, și ne ducem către 900”, mai spune șeful GCS.

      A spus că azi, la ora 18, la o raportare intermediară, erau 866 cazuri.
      Asta înseamnă că mâine la ora 13 pot fi:
      1. mai puține cazuri, aproximativ 850, deoarece s-au vindecat mai mulți pacienți decât noii bolnavi;
      2. fix 866 cazuri, deoarece toți pacienții vindecați au fost înlocuiți de alți bolnavi;
      3. mai multe cazuri, spre 900, deoarece s-au îmbolnăvit mai mulți oameni.

      Unde anume a declarat Arafat că mâine vor fi fix 866 de cazuri? Neîncrederea e sădită de texte care trunchează declarațiile.
    • +6 (6 voturi)    
      DR harafat (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 12:06)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui adi_69

      stie si poate spune numaru' de infectati zilnici, pe fiecare zi, pan' la sfarsitul lunii.
      e mana'n mana cu nelutzu si loczi, aka sica mandolina.
  • +2 (42 voturi)    
    Sef SMURD (Vineri, 17 iulie 2020, 21:50)

    Luk [utilizator]

    Cresterea numarului de contagieri cu Covid19 a fost un fenomen resimtit in toata Europa si peste tot in UE.
    Acolo unde au fost conduceri dibace, agere si inteligente, numarul continuat sa creasca. Motivul pentru care suntem pe lista rosie rosie, sunt doar cetatenii si zvonurile. Nicio legatura cu un oarecare sef SMURD, Nelutu sau Ludovic.
    In tarile in care Statul nu a intrat in patul si casele cetatenilor, epidemia este inca sub control.
    Vinovati sunt cetatenii, asta-i clar. Exclusiv.
    • +18 (52 voturi)    
      E na (Vineri, 17 iulie 2020, 21:55)

      Costi888 [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      Ce i asa greu sa tii o masca pe bot si sa eviti aglomeratia. Normal ca si autoritatile au partea lor de vina, dar si spiritul civic al cetatenilor lasa de dorit. De fapt, asa popor, asa clasa politica. Deci in final, a cui e vina?
      • -3 (31 voturi)    
        Locuiesc in Olanda (Vineri, 17 iulie 2020, 23:24)

        Concediati_Bugetarii [utilizator] i-a raspuns lui Costi888

        Nimeni nu poarta hijabul sanitar aici. Iar aglomerat, gasesc mereu in centrul comercial. Deci ce legatura au istericalele astea strict locale cu civicul?
        Paranoia sub pretextul unei gripe nu trebuie echivalata cu spiritul civic.
        • -2 (6 voturi)    
          da, dar voi aveti 5g? (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 7:22)

          Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Concediati_Bugetarii

          de ce crezi ca in Romania avem viteze mari de net? de ce crezi ca si ultimu taran din fundu' curtii are acum acces la internet? ca avem 5g in masti.
        • -3 (9 voturi)    
          Ce legatura are? (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 9:02)

          Costi888 [utilizator] i-a raspuns lui Concediati_Bugetarii

          Ce se intampla in Olanda cu ce se intampla in Romania? Detin olandezii adevarul absolut? S a declarat in Olanda ca purtarea mastii este obligatorie in spatiile inchise si in transportul in comun? Din cate stiu in Olanda purtarea mastii este facultativa (o fi bine, o fi rau, nu stiu). Pune-ti intrebarea ce s ar fi intamplat daca in Olanda s ar fi impus purtarea mastii in spatiile inchise. Si da, spiritul civic are foarte mare legatura cu capacitatea unui grup de a respecta legi, recomandari si chestii de bun simti, adica intr un cuvant: responsabilitate Ex: Cand iti lasi masina pe avarie blocand banda intai ca sa mergi la farmacie.. iar 100 de oameni tre sa te ocoleasca - pe langa faptul ca ai comis o contraventie.. te doare in c...r ca blochezi partial circulatia. Crede-ma in Romania este lipsa acuta de educatie si multe fapte contraventionale sunt lasate nepedepsite chiar daca le faci sub privirea politiei - fiind trecute la fapte “minore”
        • +2 (10 voturi)    
          Categoric corect! (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 9:04)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui Concediati_Bugetarii

          Sunt morti de frica si pretind ca-si doresc sa fie arestati toti ceilalti doar din altruism.
          Neam de animale de companie, pentru ei libertatea e moft, sanatatea e de baza :))
          Mi-ar placea sa adopt unul d-asta si sa-l tin la spital vreo 24 de luni pe banii mei, cu toate analizele, consultul si operatiile platite.
          Sunt curios daca si atunci o sa fie sanatatea mai importanta decat libertatea.
          Nu vreau sa platesc nimic legat de infectiile intraspitalicesti, aia nu e treaba mea.
      • +3 (27 voturi)    
        Ei na (Vineri, 17 iulie 2020, 23:41)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Costi888

        Raspunsul la prima intrebare sta in educatie, informare, prevenire si control. Ce-a facut Statul? Intai ne-au tinut doua luni inchisi in casa pe toti. Declaratie pe propria raspundere ca-ti iei paine. Zero educatie, zero informare, 100% control .
        Pe urma s-au multumit sa-i aresteze medical 14 zile pe asimptomatici si pe toti cei testati pozitiv. 10 zile dupa ce li s-a facut mila (sper ca a fost mila). Zero informare, zero educatie, zero prevenire. 100% control. Tratament de staul, cotet sau crescatorie de gaini la sol. Esti un animal, nu trebuie sa pricepi tu ceva pentru ca-i prea complicat, n-am nevoie de colaborarea ta. Ce-mi trebuie mie e sa te bag in salon si sa stai acolo cuminte pana-ti vin doua teste negative consecutive.
        Niciun om intreg la cap nu a spus daca a avut simptome care pareau similare cu cele descrise a fi ale Covid. Nu doar te baga la zdup, dar iti iau si telefonul si stai in salonul tau si patutul tau metalic cu ochii in tavan precum Monte Cristo fara niciun contact cu familia (o sa le faci o supriza si daca traiesti, si daca mori). Nu se testeaza decat cei care au simptome, cei care vin zin zone colorate si contactii pozitivilor. Daca nimeni nu spune ca a avut simptome (de teama ca intra la zdup), nu poti sa-i testezi. Rezultatul e ca nu stii ca ai covid intr-o zona pana cand n-ai un caz cu simptome medii sau prinzi unul mai slab de inger. Cand ai simptome medii, e o probabilitate ridicata sa mai existe o gramada de asimptomatici si de simptome usoare nedeclarate. Cand ai inceput ancheta epidemiologica esti deja in urma rau.
        Raspunsul la intrebarea a doua trebuie sa-l gasim impreuna: eu as fi curios sa aflu care-i pragul la care credeti ca ministrul sanatatii, premierul sau "comandantul actiunii" ar trebui sa-si dea demisia sau ar trebui demis? Ce eveniment sau ce nivel al carui indicator ar trebui sa genereze asta? Sa nu va asteptati ca eu sa iau apararea unui stat profund corupt, puturos si inept in dauna oricarui cetatean.
    • -4 (18 voturi)    
      ... (Vineri, 17 iulie 2020, 22:16)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      Nicio legatura cu postarile pesedistilor(Olguta varf de lance) si a pontistilor, ca ei nu cred, ca cifrele sunt umflate, astia vor sa purtam masti ca au ei afaceri. Nuuu, nicio legatura. Nicio legatura cu spectacolul dat de Florea in parcul Sebastian unde pensionarii s-au inghesuit si dansat. Ce sa mai...
      • +3 (7 voturi)    
        Dom'le (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 9:33)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

        Nu pot sa-ti raspund cum as vrea pentru ca ar trebui sa apar o parte a USL-ului, ceea ce nu pot face.
        Nu stiu ce spun astia de la USL (Olguta sau Dottore) , nu citesc in bula lor si nu urmaresc emisiunile de la televiziunle lor.
        Eu cred ca mastile trebuie purtate in public (japonezii, coreenii si alti cetateni de prin Asia poarta masti de multi ani si vad ca le merge mai bine decat noua). Evident ca cineva face afaceri cu masti, dar se fac afaceri cu carne vie, organe, copii dati spre adoptie, arme, s-au facut afaceri cu gaze de lupta in lagarele de concentrare si cu dintii sau coroanele din aur ale celor ucisi acolo. Afacerile cu masti sunt mult mai morale decat ce-am descris mai sus. Plus ca ne trebuie masti, cineva trebuie sa le produca si sa le vanda, nu-i poti condamna ca fac profit din asta.
        Raportarile de la noi nu stiu daca-s umflate, dar sunt, in mod cert, departe de adevar in ceea ce priveste numarul de oameni ucisi de covid sau numarul de oameni care au covid. In apararea celor cu statisticile pot sa spun ca cifrele prezentate au o relevanta redusa si ca nu doar Romania raporteaza aiurea, ci si UK sau Germania.
        Grav este ca nu avem conducere, nu avem strategie, nu cautam colaborarea populatiei, ci ne axam exclusiv pe amenintari, privare arbitrara de libertate si coercitie.
        Sa fiu in locul astora, daca as prinde un cetatean fara masca l-as obliga sa cumpere pe loc 100 buc de masti la pret dublu (diferenta de masti as da-o celor care chiar nu-si permit sa-si cumpere, avem si d-aia). Te prind de 10 ori, tocmai ti-ai facut stoc de 1.000 buc.
    • 0 (0 voturi)    
      gresesti (Luni, 20 iulie 2020, 23:00)

      constantinv [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      cu SIGURANTA ca NU ai observat ca relaxarea cetatenilor a COINCIS EXACT cu relaxarea AUTORITATILOR!!!! Cele din urma sunt VINOVATE, in principal.
  • +15 (41 voturi)    
    Pai cum boss? (Vineri, 17 iulie 2020, 21:56)

    Andy500 [utilizator]

    Nu aveati voi mii de paturi ATI?
    Plus ca PSD a promis 10.000 de paturi pana in 2020! Tu unde erai atunci?
    Ah, toti va pricepeti la bla-bla si la furat...lasa-ne!
    Si ca o nota separata, Firea tocmai a dat inca 12 milioane la biserici..or fi pentru inmormantari de covizi...
  • +6 (52 voturi)    
    multumim: china, oms, psd-alde-udmr, (Vineri, 17 iulie 2020, 21:59)

    Stropuleanu [utilizator]

    av. poporului, ccr si tuturor neispravitilor care nu inteleg ce este o pandemie cu un virus mortal.
    • +3 (27 voturi)    
      Daca internezi pe oricine stranuta sau nici atat (Vineri, 17 iulie 2020, 23:35)

      Concediati_Bugetarii [utilizator] i-a raspuns lui Stropuleanu

      Normal ca n-o sa mai ai paturi. Mai lasa lumea acasa, ca se descurca ei cu o gripa. Si bunicamea imi spune "sa n-o pup ca-i racita", deci stie si poporul sa se adapteze.

      Si asta presupunand ca Arafat nu minte iarasi, ori eu inca mai astept cei 10% morti din Suedia.

      Apropo, de pandemie, inca nu e si in Romania conform declaratiilor oficiale, n-avem suficienti infectati (da cumva n-avem paturi). Iar "virusul mortal"(PANICATIVA!) inca e sub gripa la decese.
  • +18 (32 voturi)    
    Unde sunt investițiile (Vineri, 17 iulie 2020, 22:11)

    andygh20 [utilizator]

    Practic dl Arafat recunoaște că investițiile făcute de la începutul pandemiei ori sunt fictive, ori neadaptate.

    Începând din martie :
    - s-au construit spitale de campanie, care rămân goale
    - s-au golit unele spitalele pentru a le dedica COVID exclusiv
    - alte spitale au devenit unități suport
    - consiliile județene (practic toate) au făcut licitații pentru spitale mobile și extinderea capacităților ATI
    - s-au alocat milioane de euro pentru de achiziții de echipamente (câtă publicitate își făcea BlueAir privind zborurile charter cu echipamente din China ...)

    Și totuși capacitățile spitalicești par că rămân la fel ca înainte de pandemie.

    Ca un exemplu, un anunț (din martie) al Consiliului județean Sibiu. Cam fiecare județ a organizat de urgență astfel de licitații - unde sunt noile secții, paturi, echipamente?

    COMUNICAT DE PRESĂ

    Spitalul Judeţean Sibiu şi gestionarea COVID -19

    Linia de testare biologică PCR pentru COVID - 19 este montată. Aşteptăm testerele

    Două aparate de testare rapidă au termen de livrare vineri

    Comandă în valoare de 3,6 milioane lei pentru extinderea secţiei ATI cu încă 12 paturi
    • -14 (26 voturi)    
      Serios? (Vineri, 17 iulie 2020, 23:16)

      AliB [utilizator] i-a raspuns lui andygh20

      Statul sa-ti faca, statul sa-ti dea, statul sa aiba grija de tine...

      Si tu ce faci? Pleci in concediu, te duci la gratare, la o bere cu amicii, la club dupa fete....

      Nu e treaba ta sa ai grija de tine, asa-I? Tu ai alte lucruri de facut, muuuult mai importante...

      Si cand te-mbolnavesti statul sa te faca bine. Da' nu cumva sa-ti atace drepturile cetatenesti. Nu cumva sa te oblige sa stai departe de altii ca sa nu-i infectezi. Nu cumva sa-ti dea o pastila cu un nume care nu-ti suna tie indeajuns de geto-dac....

      Daca tu, si altii ca tine, ar fi cetateani iresponsabili n-am avea nevoie de investitii in ATI, de obligativitate de izolare sau alte restrictii fizice. Am fi ca Germania, sau Danemarca, sau Olanda. Acolo li s-a spus sa poarte masca si sa stea departe unii de altii?

      Asta fac. Poarta afurisita de masca si nu-si plimba posterioarele fudule la gratar, sau la club, sau la mare.

      Si noi ce facem? Ramanem geto-daci si murim ca prostii intrebandu-ne de ce la noi nu e ca in Germania, sau Danemarca, sau Olanda.

      De aia nu e ca in Germania, sau Danemarca, sau Olanda. Pentru ca suntem un popor de loaze. Geto-dace.
      • +10 (12 voturi)    
        EU (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 2:03)

        TheFreeOne [utilizator] i-a raspuns lui AliB

        personal am cotizat pana acum 20 de ani neintrerupti la sistemul de sanatate publica.
        Nu am folosit niciodata acest sistem, nu m-am dus niciodata la medic.

        Daca ar fi sa fac covid, nu crezi ca se impune sa ma trateze astia datorita contributiei mele?

        Pentru numele lui Dumnezeu, imi luam o casa cu banii astia, pentru care am primit zero (0) servicii !!!
      • +7 (13 voturi)    
        "sau Olanda" (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 5:07)

        Concediati_Bugetarii [utilizator] i-a raspuns lui AliB

        Minti tu sau te-a mintit Arafat, ca stiu ca mai face (Suedia nu interneaza asimptomaticii)? N-a purtat nici dracu masca in Olanda si nici nu s-a distantat social nimeni. Si sunt cat se poate de sigur ca idem cazul si-n Germania sau Danemarca.

        Apropo de hijabul de bot, semne de-alea sa-l porti in interior erau si-n Belgia; nu s-a luat nimeni de mine cand am intrat fara, deci hai sa nu mai propagam anti-nationalismul asta tamp, nici-o tara nu a sau va respecta vreadata absurditatiile fascit medicale propagate in deosebi in Romania.
        • 0 (2 voturi)    
          Mandrete de roman (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 20:18)

          AliB [utilizator] i-a raspuns lui Concediati_Bugetarii

          Foarte bine. Nu purta jihabul pe bot.
          Iti sta foarte bine cu ala care-l ai peste creier.

          Pentru ca, ai dreptate, Olanda n-are nevoie de reguli. Au cele mai bune scoli de magie. "Puf!" si virusul dispare.

          https://www.government.nl/topics/coronavirus-covid-19/tackling-new-coronavirus-in-the-netherlands/basic-rules-for-everyone
      • +7 (11 voturi)    
        nu d-le (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 7:37)

        gogpintenog [utilizator] i-a raspuns lui AliB

        statul sa nu faca nimic in afara de a incasa banii. Eu sa le fac pe toate.
    • +7 (9 voturi)    
      el cu gura lui zicea... (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 7:24)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui andygh20

      ... "sa nu-i bagam la puscarie pe aia care care fura pe timp de pandemie"... ce, mai face omu' un contract pagubos cu statu, asta e motiv?
  • -6 (28 voturi)    
    comentacii rusi (Vineri, 17 iulie 2020, 22:41)

    arici12345 [utilizator]

    acum vad ca se schimba discursul..nu mai ziceti ca ne tin in casa cu 5G si nu stiu ce..acum il luati la suturi pe arafat ca nu are suficiente locuri la ati :))
    • +3 (13 voturi)    
      lasa-ne ba cu d'astea... (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 7:26)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui arici12345

      ... astia cu comentacii rusi sunteti atat de expirati, mai schimbati si voi placa ca ati devenit plictisitori. a sunat anu' 2015 sa va zica sa mai bagati si voi China, Sua, Djibouti... o tineti langa numai cu Russia.
  • +1 (21 voturi)    
    Demisia! (Vineri, 17 iulie 2020, 22:48)

    Namaste! [utilizator]

    Dacă totul e ocupat...
  • +6 (24 voturi)    
    hehe (Vineri, 17 iulie 2020, 22:53)

    buxy [utilizator]

    grea viata,urata soarta de penelist-cand sa promoveze si ei la conducerea tarii si calare pe sacul cu bani al tarii,hop, le pica la ultimul examen pandemia. Au avut 4 luni ca sa se pregateasca pentru situatii de genul asta, de ce nu au facut-o?
    • -4 (8 voturi)    
      . (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 2:50)

      zigzag [utilizator] i-a raspuns lui buxy

      PSD-ul e din 2012 la putere. Cum, dracului, aia n-au facut in 7 ani absolut nimic dar tu ii critici pe astia ca n-au facut in 4 luni. Maimute platite cu 2 lei pe zi sa faca galagie.
  • +1 (27 voturi)    
    dupa peste 35 de ani (Vineri, 17 iulie 2020, 23:29)

    mmmircea [utilizator]

    de rezidenta in Romania, individul asta pervers ori n-a invatat romana, ori are o placere sadica sa violeze limba romana in fiecare zi, in direct pe tv.
    • -2 (8 voturi)    
      Daca cei geti-begti sunt analfabeti, (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 5:31)

      Seby30 [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

      vorbesc gresit, de scris nici nu mai vorbesc....nu cred ca putem avea pretentii d ela un palestinian. De ai nostri de ce nu te iei, doar astia strainii sa vb corect?
    • -4 (10 voturi)    
      lasa-ne ba si tu cu limba ta... (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 7:27)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

      ... ai inteles ce-a vrut sa zica? atatea suferinte pe capu' vostru...
    • -2 (8 voturi)    
      ohhh (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 8:08)

      Gheorghe Pudila [anonim] i-a raspuns lui mmmircea

      Esti mandru ca esti rommmmircea, sau esti insasi ve0rika pavianul?
  • +3 (9 voturi)    
    explicatia e simpla (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 1:32)

    lazarus101 [utilizator]

    se testeaza acum cei care doresc sa plece in vacanta si li se cere test covid, de-asta a crescut numarul de cazuri descoperite. Pentru transparenta ar trebui sa prezinte in raportul minune explicit numarul de cazuri noi de asimptomatici sau cu simptome usoare si cei care intr-adevar au nevoie de spitalizare.
    .
    • +3 (9 voturi)    
      Logica lui Arafat (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 10:41)

      Flav_ [utilizator] i-a raspuns lui lazarus101

      Toți ar trebui internați pentru ca sunt "suspecți" de ceva.
    • +2 (2 voturi)    
      Ba, e un picmai complicat (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 17:12)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui lazarus101

      Seful SMURD a vrut puterea de a aresta in spital pe toti cei care sunt testati pozitiv la Covid. Lui Orban i-a placut ideea de a avea atata putere si a dat un OUG. Pe urma a inceput cadrilul CCR/PSD/PNL, iar rezultatul este o lege care face exact ce facea si OUG.
      Uite atatede mult il iubim noi pe seful nostru SMURD.

      Pe scurt: toti au nevoie de spitalizare, distinctia propusa de dumneata e irelevanta.
  • +2 (12 voturi)    
    Colectiv, Apuseni, Techirghiol... (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 5:30)

    NicuPandemicu [utilizator]

    ...sunt bornele carierei Zeului Arafat. Pentru nu știu care motiv, vă așteptați ca acum să performeze. Dacă nu-i iese, sigur e poporul de vină, că Raed e întotdeauna perfect.

    Nimeni nu se întreabă de ce Arafat cel mai longeviv baron sanitar în timp ce sistemul pe care-l păstorește e în moarte clinică de 30 de ani. Ăia de beau la terase sau ăia de fac plajă fără mască sunt de vină și pt. proasta alocare a resurselor și pt. mafiile din sănătate.
    • 0 (0 voturi)    
      Arafat (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 19:20)

      constantinv [utilizator] i-a raspuns lui NicuPandemicu

      Arafat are pacatele lui, dar NU el este vinovat pentru nerespectarea regulilor. Vinovati sunt VELA si TATARU, eI trebuiaU sa-si trimita oamenii in controale. Asa cum cere acum Orban, dar cam tarziu
  • +4 (10 voturi)    
    "Comandantul acțiunii și oamenii din linia I" (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 10:24)

    Flav_ [utilizator]

    Cu cât urca cazurile mai mult cu atât Arafat devine mai incompetent. Pai ne spuneai ca de aia e nevoie de stare de urgenta sa nu colapseze sistemul medical. Dar ce-ai făcut între timp? Te scuzai ca de aia a fost nevoie de contracte cu încredințare directa, fără licitații ca să ne pregătim pentru valurile de Covid. Și acum aflam ca nu mai sunt locuri la ATI. Corturile și containerele pe care le promovați și vizitați ca pe sfintele moaște, ce rol au? Voi v-ați concentrat sa facilitati "cazarea" asimptomaticilor în loc sa testati la greu la timp și sa izolați la domiciliu. Corturile au rămas goale pentru ca nimeni nu s-a înghesuit sa se testeze benevol, știind ca îl țineți 14 zile aiurea. DSP-urile au fost depășite total de la început, dar nici nu ați făcut nimic sa le puneți picioare. V-am văzut cum încercați sa justificați tot felul de aberații, dând exemple de prin Finlanda, Irlanda, studii despre asimptomatici, când în toată tarile occidentale civilizate nu a fost băgat nimeni la spital forțat doar ca era pozitiv cu covid. Erau recomandari clare ca trebuie sa rămână în izolare la domiciliu și doar dacă i se agrava starea era internat. M-am saturat sa aud doar ordine și comandanții când voi sunteți depășiți total de evenimente.
  • -4 (6 voturi)    
    aflam acum ... (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 12:13)

    sareta [utilizator]

    Toate ziarele europei au scris despre o tara de babuini si anume in care Curtea Constitutionala se opune masurilor de oprire a imprastierii pandemiei . Unic in lume .Tara era ROMANIA ! Ce urma sa se intample aflam acum .... Toate tarile care au scris pe aceasta tema au luat masura blocarii accesului de catre romani. Vor ramane ceva mai putini babuini (p...lime ,vorba unui doctor -primar ).
    • 0 (0 voturi)    
      care masuri? (Duminică, 19 iulie 2020, 12:13)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui sareta

      amenda de 5000 lei data de un gardian public pe motiv ca n-ai completat declaratia corect (dupa parerea lui)? mizeria aia de OM nu trebuia sa existe niciodata
  • +1 (1 vot)    
    Arafat minte prin omisiune (Sâmbătă, 18 iulie 2020, 19:14)

    constantinv [utilizator]

    Arafat minte prin omisiune. Sunt locuri disponibile la spitalele care apartin de Primaria capitalei.
    Candva il apreciam pe Arafat. Dar, de la un timp, dupa ce i s-a aratat pisica, a inceput sa bata campii.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by