Coronavirus în România: O nouă creștere alarmantă - 637 de îmbolnăviri raportate în ultimele 24 de ore. Bilanțul ajunge la 33.585 / 30 de decese într-o singură zi / Situația în fiecare județ

de Redactia     HotNews.ro
Marţi, 14 iulie 2020, 12:40 Actualitate | Coronavirus


Testare coronavirus in laborator
Foto: Profimedia Images
O nouă creștere alarmantă a numărului de cazuri de coronavirus. Alte 637 de noi îmbolnăviri au fost raportate marți în România, bilanțul ajungând la 33.585, potrivit datelor publicate de Grupul de Comunicare Strategică. În ultimele 24 de ore, au fost făcute 14.237 de teste. De asemenea, în ultima zi au fost raportate 30 de decese din cauza COVID-19.

Până astăzi, 14 iulie, pe teritoriul României, au fost confirmate 33.585 de cazuri de persoane infectate cu noul coronavirus. De la ultima informare transmisă de Grupul de Comunicare Strategică, au fost înregistrate alte 637 noi cazuri de îmbolnăvire.

Dintre persoanele confirmate pozitiv, 23.798 au fost externate, dintre care 21.803 de pacienți vindecați și 1.995 de pacienți asimptomatici, externați la 10 zile după depistare. Totodată, până în prezent, 658 de pacienți cu test pozitiv au fost externați la cerere.

Până astăzi, au decedat 1.931 persoane diagnosticate cu infecție cu COVID-19.

În intervalul 13.07.2020 (10:00) – 14.07.2020 (10:00) au fost înregistrate 30 decese (13 bărbați și 17 femei), ale unor pacienți infectați cu noul coronavirus, internați în spitalele din Argeș, Bacău, Bistrița-Năsăud, Brăila, Brașov, Covasna, Dâmbovița, Galați, Ialomița, Maramureș, București, Olt, Prahova, Sibiu, Suceava, Timiș și Vâlcea. Dintre acestea, 1 deces a fost întregistrat la categoria de vârstă 40-49 ani, 3 decese la categoria de vârstă 50-59 ani, 11 decese la categoria de vârstă 60-69 ani, 10 decese la categoria de vârstă 70-79 ani și 5 decese la persoane de peste 80 de ani.

Toate decesele sunt ale unor pacienți care au prezentat comorbidități.

La ATI, în acest moment, sunt internați 234 de pacienți.

Până la această dată, la nivel național, au fost prelucrate 868.478 de teste. În ultimele 24 de ore, au fost făcute 14.237 de teste.

Numărul de cazuri confirmate, pe județe, potrivit raportării Institutului Național de Sănătate Publică:
  • 1. Alba 499
  • 2. Arad 726
  • 3. Argeș 1.483
  • 4. Bacău 775
  • 5. Bihor 715
  • 6. Bistrița-Năsăud 642
  • 7. Botoșani 1.081
  • 8. Brașov 2.076
  • 9. Brăila 317
  • 10. Buzău 842
  • 11. Caraș-Severin 130
  • 12. Călărași 214
  • 13. Cluj 790
  • 14. Constanța 553
  • 15. Covasna 331
  • 16. Dâmbovița 987
  • 17. Dolj 394
  • 18. Galați 1.316
  • 19. Giurgiu 293
  • 20. Gorj 429
  • 21. Harghita 389
  • 22. Hunedoara 717
  • 23. Ialomița 544
  • 24. Iași 1.084
  • 25. Ilfov 923
  • 26. Maramureș 239
  • 27. Mehedinți 283
  • 28. Mureș 821
  • 29. Neamț 1.006
  • 30. Olt 394
  • 31. Prahova 845
  • 32. Satu Mare 82
  • 33. Sălaj 123
  • 34. Sibiu 707
  • 35. Suceava 4.188
  • 36. Teleorman 198
  • 37. Timiș 616
  • 38. Tulcea 206
  • 39. Vaslui 236
  • 40. Vâlcea 171
  • 41. Vrancea 1.265
  • 42. Mun. București 3.918








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















25846 vizualizari

  • +22 (38 voturi)    
    hai injurati (Marţi, 14 iulie 2020, 12:55)

    tkd [utilizator]

    acum cateva saptamani spuneam ca boala are o dinamica proprie dar au aparut imediat inteligentii asimptomatici care m-au trimis la farfuria cu laptic sau sa ma ascund pe nu stiu unde....
    de ce spun ca are o dinamica proprie pt ca la noi nu mai este nici o restrictie si nici nu mai poti sa aplici nici o restrictie.
    Trebuie sa multumim pt asta PSD ,CCR doamnei chele de la avocatul poporului ,ALDE si UDMR ...pt posibilitatea de a muri daci liberi

    Pt acei inteligenti asimptomatici va rog abtineti-va de la comentarii sunt satul de bla blaurile vostre.......
    • -4 (20 voturi)    
      Gresesti (Marţi, 14 iulie 2020, 13:52)

      PetricaGhezea [utilizator] i-a raspuns lui tkd

      Nu are treaba Ccr aici. Acolo s-a decis in UNANIMITATE ca restrangrea de drepturi nu se face prin ordin de ministru ci prin lege.Vinovati sunt cei care fac legi/proiecte de legi.Adica si Guvernu si Parlamentul
      • +6 (10 voturi)    
        Nu are? (Marţi, 14 iulie 2020, 16:20)

        _Un stelist_ [utilizator] i-a raspuns lui PetricaGhezea

        CCR a amânat pentru 30 septembrie chestia cu impozitarea pensiilor nesimțite, putea să facă asta și pentru chestia cu carantina? Putea.
        Deci cam are...
        • +2 (2 voturi)    
          Ei na (Miercuri, 15 iulie 2020, 0:21)

          marie-cu-palarie [utilizator] i-a raspuns lui _Un stelist_

          Deci tu vroiai ca discuția despre drepturile fundamentale ale TUTUROR cetățenilor să fie amânată până la sfântu așteaptă ca să fie convenabil și pentru PNL și pentru PSD (decizia CCR a dat în cap ambelor partide, apropo).

          Ei bine... nu.
          Drepturile fundamentale ale tuturor cetățenilor sunt mult mai importante decât obsesiile marginale precum pensiile speciale.

          Sigur, pensiile speciale ar trebui tunse sau desființate (eu prefer desființate) - dar aia poate aștepta și 3-4 luni. Arestul universal la domiciliu însă nu putea aștepta.
  • -6 (34 voturi)    
    Germania (Marţi, 14 iulie 2020, 13:04)

    Vaka [utilizator]

    In miezul pandemiei si al lock-down-ului vedea 5000/zi. Pastrand proportiile, la scara Romaniei asta inseamna ~1250/zi.
    • +4 (16 voturi)    
      .. (Marţi, 14 iulie 2020, 13:53)

      ak33 [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

      Bravo inteligentule, ai ajuns sa compari Germania cu România. Cu SUA nu o compari?
    • +9 (13 voturi)    
      Pastrand proportiile.. (Marţi, 14 iulie 2020, 14:42)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

      Stam de 10 ori mai bine decat Nigeria! Uraaaa!..

      Revenind la realitate, Germania isi permite sa-si trateze bolnavii in conditii optime. Romania nu-si permite nici sa-i ingroape...
    • +2 (6 voturi)    
      mda (Marţi, 14 iulie 2020, 16:09)

      SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

      mda.. hai sa comparam romania cu cea mai puternica tara din UE :DDD
    • 0 (2 voturi)    
      si cat testa? (Marţi, 14 iulie 2020, 19:44)

      Cardplayer [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

      Te-ai intrebat ce criterii de testare aveau? La noi se testeaza doar persoanele cu simptome daca decid medicii/dsp-ul, la ei se testa populatia in masa din cate stiu.

      In plus ei s-au descurcat printre cei mai bine din toata lumea, nu stiu de ce ai incredere ca noi suntem la fel...
  • +21 (35 voturi)    
    Unii fac campanie electorala pe tema asta!!! (Marţi, 14 iulie 2020, 13:07)

    mircea112 [utilizator]

    Dupa ce au scos din puscarii zeci de infractori, PSD-ul mimeaza grija fata de popor, in fapt blocand o lege extrem de importanta, ce ar mai diminua numarul de infectari! Asta e cancerul numit ciuma rosie corodeaza in continuare poporul fara un pic de jena!
  • -9 (35 voturi)    
    Nu e o creștere, (Marţi, 14 iulie 2020, 13:09)

    Ciprian1979c [utilizator]

    e o scadere! Testele de luni sunt mult mai puține, deoarece duminica nu se recoltează! Si chiar si asa, 637 din peste 14000 sunt mai puține procentual decât, 400 si ceva din 6700 de teste (cate au fost ieri). Oricum, după ziua de sâmbătă cu 698 de cazuri, ma așteptam la mult mai rău azi, ma așteptam la 900-1000!
    • +8 (8 voturi)    
      maximul in romania e miercuri-vineri (Marţi, 14 iulie 2020, 13:41)

      dessik [utilizator] i-a raspuns lui Ciprian1979c

      Maine vom fi mai aproape de cifrele invocate de dvs. Dar nu chiar acolo.

      https://covid19.geo-spatial.org/statistici/statistici-generale?chart=cazuri-pe-zile
      • -2 (8 voturi)    
        Probabil ca nu, (Marţi, 14 iulie 2020, 15:19)

        Ciprian1979c [utilizator] i-a raspuns lui dessik

        ca nu se fac atat de multe teste! Daca ar face 100000 pe zi, ar iesi vreo 5000 de infectati zilnic!
    • +5 (13 voturi)    
      mda (Marţi, 14 iulie 2020, 14:08)

      SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui Ciprian1979c

      ai rabdare ca saptamana asta vom trece de 1000

      pt ca isi vor face aparitia infectarile de la cei care refuza sa se interneze conform deciziei CCR de acum o saptamana.
      • -2 (12 voturi)    
        trecem de 1000 (Marţi, 14 iulie 2020, 16:21)

        gogpintenog [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

        doar daca numarul de testari trece de 35000.
  • +7 (35 voturi)    
    Sper ca Stapanul lui Ciolacu sa fie fericit. (Marţi, 14 iulie 2020, 13:11)

    Marionette [utilizator]

    Ciolacu asculta poruncile de la Moscova cu slugarnicie si rigurozitate.
    Cu cat mai multi romani mor cu atat va fi Ciolacu mai popular in ochii Stapanului. Cu atat mai multa propagnda pro-Ciolacu va veni de la unealta Moscovei - Presa Romaneasca.
    Ce recomand rudelor mortilor si bolnavilor? Sa voteze PSD poate termina ce a inceput cu mortii/bolnavii din acele familii!
    • +7 (13 voturi)    
      Maestrre (Marţi, 14 iulie 2020, 13:50)

      Torreador [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      Ciolacu e doar dobitoc si imbecil... nu cred ca are legaturra cu Moscova ... nu in cazul asta ... PSD demonstrreaza inca o data ce mizerabili sunt ... ce scursuri umane sunt ... cat despre PNL ... ce pot sa zic??? sunt destul de slabuti ... om vedea dupa alegerri daca tara asta de imbecili este in starre sa aiba discernamant
  • +17 (27 voturi)    
    mda (Marţi, 14 iulie 2020, 13:13)

    SoulSearcher [utilizator]

    e inca bine :DDD

    stai sa vezi cand sarim de 1000 cazuri confirmate pe zi

    si ne baga toti europenii pe listele rosii...
  • +25 (33 voturi)    
    Mda (Marţi, 14 iulie 2020, 13:25)

    TheFaime [utilizator]

    Si cand stai sa te gandesti ca toate ''asa zisele reguli stricte'' impuse de autoritati sunt defapt niste chestii elementare de igiena pe care ar fi trebuit cu totii sa le fi dobandim in cei 7 ani de acasa...dar ce pretentii sa ai de la o natie care sta cu sufletul la gura pe Antena 3 urmarindu-i pe Viorel si Vulpita..sa nu mai zis de petardele care protesteaza in Piata, coldusi de 50lei..
  • +4 (38 voturi)    
    "o noua crestere alarmanta" (Marţi, 14 iulie 2020, 13:30)

    sentenced [utilizator]

    13 Iulie - 413 cazuri din 6655 teste -> 6.2% teste pozitive
    14 Iulie - 636 cazuri din 14237 teste -> 4.5% teste pozitive

    Asadar, este o crestere sau o scadere?

    Nu de alta, dar daca testam toata populatia s-ar putea sa constatam o "explozie" de noi cazuri.
    • -2 (16 voturi)    
      un comentariu (Marţi, 14 iulie 2020, 13:51)

      Torreador [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      pertinent ... u have my vote
    • +9 (15 voturi)    
      E o crestere a numarului de cazuri confirmate (Marţi, 14 iulie 2020, 14:10)

      Dan B [anonim] i-a raspuns lui sentenced

      si e alarmanta, cel putin pentru mine.

      In rest, mi se pare super normal ca atunci cand sunt testati mai putini oameni sa fie testati cei care au probabilitate mai mare sa aiba boala. Chestia asta cu procentul de teste pozitive e relevanta numai sa ne spuna daca se testeaza suficient sau nu, nu ne poate spune nimic despre evolutia epidemiei.

      E.g. in weekend or sa fie testati numai cei care ajung la spital, cei care au intrat in contact cu ei or sa fie intrebati de sanatate in timpul programului normal de lucru.

      Daca mai presupunem si ca personalul din spitale si alte zone sensibile este testat in mod regulat, astea sunt niste teste in plus care au o probabilitate mult mai mica de a fi pozitive si nu o sa fie facute in weekend.
    • +4 (18 voturi)    
      Bravo... (Marţi, 14 iulie 2020, 14:12)

      anion [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      Excelent, nota 10 la matematica, cunosti impartirea, nota 10 si pentru spalarea creierului afectat de Covid! Pentru tine nu conteaza ca este duminica, ca laboratoarele nu functioneaza toate, ca personal este insuficient, la ore suplimentare este interzis. In plus vii cu nucleara... ''dar daca testam toata populatia'' , inseamna ca deja a explodat mintea!
    • +4 (12 voturi)    
      Matematica (Marţi, 14 iulie 2020, 14:15)

      bcsb [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      Daca ii testezi doar pe aia ce iti vin la UPU cu ochii rosii si cu 39+, e normal ca la putine teste sa ai un numar f. mare de pozitivi. Dar daca reusesti sa testezi 15-20.000/zi (sa tstezi si contactii, familiile, etc), vei avea un numar mault mai mare de cazuri, insa un procent ceva mai mic.
      E foarte grea matematica pentru unii. Crestere exista, insa la nr. de cazuri. Aia sunt oamenii, cazurile, nu diferenta de procente - statistica. In cazul in care testam zi de zi mai mult si o sa ai in fiecare zi tot mai multi pozitivi ca numar, desi procentual, poate scazi usor, tot scadere o sa zici ca e?
      • +5 (13 voturi)    
        Bine punctat (Marţi, 14 iulie 2020, 14:36)

        sentenced [utilizator] i-a raspuns lui bcsb

        Ai dreptate, in general, sunt testati cei care ajung la spital (unii cu simptome de covid, altii cu alte afectiuni). Prin urmare si posibilitatea de a avea mai multe teste pozitive este mai mare.

        Daca te apuci sa testezi toata populatia s-ar putea sa constati ca incidenta este de sub 1%.

        Sigur, veti spune ca "1% inseamna aproape 200K oameni", un motiv perfect justificat pentru enoriasii covid sa inchida din nou tara.
    • +4 (6 voturi)    
      comparam mere cu pere? (Marţi, 14 iulie 2020, 14:45)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      Numarul de teste nu este distribuit omogen intre laboratoare. In weekend este posibil sa aiba prioritate testele pentru persoane cu simptome.
    • +5 (7 voturi)    
      daca e sa compari doar ieri cu azi, pare ok (Marţi, 14 iulie 2020, 15:12)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      Daca e sa te uiti la evolutia pe toata perioada sau la ce se mai intampla prin Europa, parerea mea e ca directia nu e cea buna. In UE suntem in top cu numarul de cazuri.
    • +3 (3 voturi)    
      Matale bati campii (Marţi, 14 iulie 2020, 15:23)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      Sa inteleg ca daca se fac un milion de teste si se gasesc zece mii de infectati e inca bine. Sau?

      Am tot obosit sa explic ca numarul de teste nu se coreleaza liniar cu numarul de infectii noi zilnice, si ca intotdeauna in weekend numarul de teste e mai redus. Valorile pe care te poti baza sunt cele de marti pana vineri inclusiv.

      Problema nu e cati se imbolnavesc, problema e cati pot fi tratati. Maine trecem de zece mii de cazuri active, parlamentul inca leaga guvernul de maini in ceea ce priveste izolarea bolnavilor, mai avem doar cateva zile, maxim doua saptamani, in ritmul asta, pana se umplu spitalele. La cateva saptamani dupa momentul ala, numarul mortilor o sa creasca brusc, pentru ca medicii n-o sa mai poata trata pe toata lumea, si mult prea multi infectati o sa umble liberi, fara sa le poata face nimeni nimic.

      Ce-i cel mai trist e ca de suferit o sa aibe si oameni constienti de riscuri, care fac tot ce tine de ei pentru a reduce raspandirea epidemiei, din cauza unor dobitoci egoisti pentru care viata altora e mai putin importanta decat distractia lor.
    • +1 (1 vot)    
      E crestere (Marţi, 14 iulie 2020, 20:45)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      Nu procentul din testari e relevant. Testarile pot fi de la cei veniti in tara, de la medici, de la vindecati si nu e un procent fix de bolnavi detectati. Numarul de noi cazuri e insa important pentru ca blocheaza sistemul medical si apar efecte colaterale (pacienti netratati, ATI blocate pentru alte cazuri/accidente etc
  • -10 (16 voturi)    
    Ok, (Marţi, 14 iulie 2020, 13:39)

    PetricaGhezea [utilizator]

    Hai sa ne inchidem in case, sa inchidem economia si alte activitati pana trece acest virus.Daca va trece. Sa nu cumva sa invatam cum sa traim cu el.
    • +3 (5 voturi)    
      Sa invatam sa traim cu el ... (Marţi, 14 iulie 2020, 15:26)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui PetricaGhezea

      Zi-le asta celor 30 de oameni ce-au murit de ieri pana azi.

      De foame mai scapi. De moarte nu prea. Si nici de sechelele pe care le lasa in urma virusul asta. Pe care, drept e, o gramada de lume le ignora.
      • 0 (0 voturi)    
        Foametea (Miercuri, 15 iulie 2020, 0:25)

        marie-cu-palarie [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

        Orice episod de foamete are un ”Infection Fatality Rate” de minimum 70%.

        Chinavirusul n-are nici 0,5%.

        Deci nu, nici vorbă. E fix invers - de chinavirus mai scapi, dar de foame nu prea!
    • +2 (4 voturi)    
      Interesanta economie va fi cu mortii (Marţi, 14 iulie 2020, 20:46)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui PetricaGhezea

      Toti marii umanisti de stanga dau prioritate acum economiei si nu sanatatii oamenilor. Oare de ce?
  • +6 (8 voturi)    
    Cresterea ... (Marţi, 14 iulie 2020, 13:56)

    GabrielNegrila1 [anonim]

    care ar trebui sa puna pe ganduri este a numarului celor care ajung la ATI si a celor care mor, cei mai multi daca nu toti sunt cazuri internate la ATI cu cateva zile in urma... Numarul testelor este irelevant pentru ca sunt contorizate si persoanele care, datorita actizitatii in zona publica, sunt testate la fiecare 14 zile...
  • +12 (12 voturi)    
    Tara extremelor (Marţi, 14 iulie 2020, 14:06)

    Casargoz [utilizator]

    De la plimbat cu izoleta la cea mai mica suspiciune de covid pana la externarea la cerere a cazurilor pozitive.
    Eo tara a contrastelor. Dar ar fi util, si un gest frumos ca la iesirea din spital sa treaca pe la Curtea constitutionala si sa multumeasca frumos pentru dreptul de a fi liber. Cum sediul este in palatul parlamentului aceste gest , va contribui activ la implementarea referendumului pentru reducerea numarului de parlamentari.
    Ar fi frumos , dar nu se va intampla asa, cei externati nu vor arata nici o umbra de multumire judecatorilor curtii, pentru ca asta suntem: o tara a extremelor.
  • +8 (8 voturi)    
    ... (Marţi, 14 iulie 2020, 14:41)

    Sarmis [utilizator]

    In urma cu vreo 10 zile un meltean se plangea la stiri ca e coada la frontiera greceasca. Erau 19 persoane in 6 masini,

    Unii nu reusesc sa inteleaga ca distantare nu inseamna sa-ti mirosi bashinile cu tot klanul.
  • -2 (10 voturi)    
    Adica au mai fost descoperiti 600 (Marţi, 14 iulie 2020, 17:03)

    Dalinar [utilizator]

    Nu ca s-ar fin inbolnavit in ultima zi. Imi mentin parerea, sunt 2000000 de romani infectati, acum. Pana la iarna va fi imunitate de turma, ca le place sau nu la gubernantii avizi de Putere!
    • +1 (3 voturi)    
      Nope (Marţi, 14 iulie 2020, 20:48)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

      Anticorpii dispar in 2-3 luni si te poti reimbolnavi de aceasta data mai grav. Nu se poate dobandi imunitate de grup (sau la voi turma) si va fi extrem de dificil de gasit un vaccin care sa imunizeze mai mult de cateva luni. Masuri de igiena si distantare pe termen lung!
      • +2 (4 voturi)    
        E prea devreme sa afirmam asta (Marţi, 14 iulie 2020, 22:49)

        Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

        Ca anticorpii dispar dupa 2-3 luni, eu inca ii am dupa 5 luni. Trebuie sa mai treaca timp si sa se face mai multe analize/studii.
        Masurile de igiena ajuta prea putin daca virusul se imprastie prin aer airborne. Incep sa apara tot mai multe dovezi in privinta asta. Daca e asa, Japanii is siguri de asta, nici macar un buncar atomic nu te mai scapa de el!!!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by