VIDEO Verificarea informațiilor: Banda metalică din masca de protecție nu este o antenă 5G (Reuters)

de N.O.     HotNews.ro
Luni, 13 iulie 2020, 17:58 Actualitate | Coronavirus


Masca chirurgicala
Foto: pixabay.com
Teoriile conspirației și-au făcut loc prin toată lumea unde există și coronavirus. Astfel că Reuters a luat un video distribuit masiv de utilizatorii rețelelor de socializare în care un bărbat susține că banda metalică din măștile medicale este o antenă 5G și a verificat informațiile.

Clipul poate fi văzut în continuare pe Facebook, însoțit de un mesaj introductiv care anunță ”informații false - conținut verificat de instituții independente de verificare a informațiilor”.




O voce narează: ”Da, într-adevăr. Antena ucigașă 5G care este în interiorul măștilor despre care li se spune tuturor să le poarte. Acum pentru toată lumea care nu vorbește ebraică, acest video a fost publicat în ebraică spunând că ei vor să vă arate ucigașul numărul 1 din interiorul măștilor. Așa că, am scos-o pe aceasta care este o antenă 5G care este în interior măștii”. Atunci naratorul arată banda metalică care se află în partea superioară a măștii de protecție, folosită pentru a mula masca pe nasul utilizatorului.

Vocea continuă: ”Ei vă spun să o puneți pentru a putea respira pe deasupra nărilor, ca să puteți inhala și să se ducă direct în creier și să înceapă să îl distrugă. Așa cum au spus că au omorât oameni în Primul Război Mondial, în Al Doilea Război Mondial, printre antene, prin 5G. Nu 5G, 5G e nou acum. Dar, aceasta a fost una dintre modalități, unul dintre mecanismele în care obișnuiau să omoare o groază de oameni, astfel încât pentru acei oameni care continuă să fugă, luând aceste măști și au încredere în sistem, și modul în care fac lucrurile în modul în care le spun toți să o facă, acestea sunt riscurile pe care vi le asumați”. Atunci bărbatul îi sfătuiește pe cei care îl urmăresc să își facă propriile măști.
  • Măștile din pânză, bumbac sau tifon NU protejează împotriva coronavirusului

Banda metalică din măștile de protecție are un scop diferit. Un purtător de cuvânt pentru 3M, care produce echipament de protecție, a spus pentru Reuters prin email că banda metalică din măștile chirurgicale permite ”mularea acestora pe forma nasului celui care o poartă pentru a putea fi potrivită mai bine”.

Într-un video în care explică cum să porți corect o mască, dr. April Baller de la Organizația Mondială a Sănătății spune ”verifică care este partea superioară: Aceasta este de obicei parte în care se află banda metalică”. Baller arată cum să pui corect masca și apoi adaugă ”prinde banda metalică astfel încât să se muleze pe forma nasului tău”.



Seto Wing Hong, co-director la Centrul de Boli Infecțioase, Epidemiologie și Control care colaborează cu OMS, oferă o explicație similară.

În timp ce antenele 5G pot varia în mărime, unele pot fi văzute. (Reuters relatează pe subiect Aici, aici și aici)

Verdict.

Fals. Banda metalică din masca chirurgicală este pentru a ajuta utilizatorul să muleze masca pe nas, ca să se așeze mai bine.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















35318 vizualizari

  • +39 (41 voturi)    
    Doamne! (Luni, 13 iulie 2020, 18:05)

    Orpheus [utilizator]

    Cat de prosti pot sa fie unii?
    • -23 (35 voturi)    
      Orice sârmă poate fi o antena! (Luni, 13 iulie 2020, 20:17)

      Argon [utilizator] i-a raspuns lui Orpheus

      Orice sârmă, corect dimensionată pentru o anumită lungime de undă, este o antena.

      Banda metalică din masca de protecție pentru Covid-19 poate fi o antena 5G de 28 GHz, de exemplu, totul este sa-i ajustezi dimensiunile (cu câțiva mm) ca sa rezoneze pe 28 GHz.

      Citat:
      "Teoriile conspirației și-au făcut loc prin toată lumea unde există și coronavirus. Astfel că Reuters a luat un video distribuit masiv de utilizatorii rețelelor de socializare în care un bărbat susține că banda metalică din măștile medicinale este o antenă 5G și a verificat informațiile."
      • +26 (36 voturi)    
        Patent (Luni, 13 iulie 2020, 20:29)

        angrycloud [utilizator] i-a raspuns lui Argon

        eu zic sa vinzi patentul la apple. saracii se chinuie sa inoveze si sa miniaturizeze cand tu ai putea sa indoi orice sarma pentru un iphone. nu stiu cum iti aduci aminte sa respiri
        • -4 (22 voturi)    
          Hai sa iti dau definitiile pentru antene (Luni, 13 iulie 2020, 20:58)

          Futurist Irefutabil [utilizator] i-a raspuns lui angrycloud

          Traduse din Antenna Theory and Design de Constantine A. Ballanis:

          1. O antena este un filtru in impedanta, frecventa, spatialitate si polarizare.

          2. O antena este o componenta a unui circuit, capabila sa adapteze lin valoarea impedantei de la valoarea cablului de transmisie a semnalului in circuit la valoarea mediului in care se transmit undele electromagnetice.

          Cu alte cuvinte ORICE in jurul tau, de la propriul corp la Terra si de la bucata de sarma la o broasca este o antena. Doar ca unele sunt foarte, foarte proaste dpdv al caracteristicilor si deci ineficiente pentru a se folosi ca transmisiuni.

          Este Terra o antena? Afla ca DA! Unele submarine coboara un cablu (foarte, foarte lung) pana in stratul de depuneri bentonice, apoi navigheaza mile intregi si mai coboara inca un cablu. Astfel elementul activ este intreaga zona dintre cei doi conectori iar elemetul director este planeta intreaga. Pentru ca este nevoie de unde cu lungime de unda foarte mare pentru transmisiuni radio sub apa. Tarile capabile de asa ceva sunt SUA, Rusia, China si India. Inca ceva, nu toate zonele de pe planeta aflate sub oceane sunt bune (este nevoie de sol cu anumite proprietati). Ti-as spune care sunt zonele si proprietatile insa ele sunt secrete militare. Asadar si malul de pe fundul oceanului e o antena. De ce nu ar fi o bucatica de sarma?!? Aaaaa, ca nu e folosita pt filtrarea 5G si aia e o prostie, de acord! Dar antena evident este!
          • +2 (4 voturi)    
            Mulțumesc pentru informația (Luni, 13 iulie 2020, 22:19)

            trotuar [utilizator] i-a raspuns lui Futurist Irefutabil

            de transmisie cu frecvențe electromagnetice foarte joase. Nu citisem de el.

            Pe de altă parte din ce am citit acum sunt cateva inexactități. Antenele de transmisie nu sunt în apă ci pe uscat iar comunicarea este într-o singură direcție, de pe uscat înspre submarine și cu o dată de transfer fantastic de mică. Este posibil să greșesc, dacă aveți mai multe informații le puteți posta.

            Iar locațiile nu sunt chiar așa de secrete cât timp le găsești pe Wikipedia ;)

            https://en.wikipedia.org/wiki/Extremely_low_frequency

            Și încă o mică corecție la "țările capabile de așa ceva", s-ar înțelege că ar trebui o tehnologie extraordinară. E întradevăr dificil proiectul dar până și România dacă ar vrea ar putea să-l construiască și să arunce bani în el dar nu are nevoie. Țările care au nevoie sunt cele cu submarine tactice nucleare la distanță mare de țărm.
            • +2 (6 voturi)    
              Din pacate (Marţi, 14 iulie 2020, 0:46)

              Futurist Irefutabil [utilizator] i-a raspuns lui trotuar

              Nu sunt specialist in radiotransmisiuni ultra low frequency. Dupa doctorat am cam abandonat zona cercetarii in favoarea alteia ceva mai banoase dar la fel de interesante: retelele de date - arhitecturi, design, training - cu asta ma ocup.

              Pentru ca am fost pasionat de fizica si am avut nevoie la doctorat, am citit foarte mult si de antene, transmisiuni, tehnologii. Eu insa sunt deja la nivel de retea (deci doua niveluri mai sus fata de cel fizic).

              Uite insa un alt articol pe Wiki ce ar putea adauga ceva: https://en.wikipedia.org/wiki/Communication_with_submarines

              Despre ELF am citit acum cam 10 ani in Balanis (este cu un singur l nu cu doi) - biblia antenelor. Pe vremea aceea era editia a doua a cartii si acum am vazut ca a ajuns la a patra. Cateva mii de pagini de citit insa cam tot despre ce inseamna o antena sau un sistem de antene.

              Inca ceva: mergi pe referintele de pe Wiki pentru mai multe informatii. Ma bucur ca ai aflat ceva nou. Te inteleg perfect. Acum cateva minute am vorbit cu un coleg si mi-a aratat ceva ce nu stiam si am fost asa, cum zice englezul, excited...
        • -2 (4 voturi)    
          nu (Luni, 13 iulie 2020, 21:03)

          zgubilitix [utilizator] i-a raspuns lui angrycloud

          nu-si aduce aminte, dar e ajutat pring 5g :)
        • +1 (3 voturi)    
          Ai primit (Marţi, 14 iulie 2020, 22:40)

          ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui angrycloud

          o groaza de plusuri pentru un autogol executat cu maiestrie. Afla prietene, ca @Argon are (aproape) dreptate. Orice conductor electric de orice marime si forma geometrica este un element rezonant, interactioneaza cu campurile EM de anumite frecvente. Interactiunea poate fi de amplificare, atenuare, reflectare, defazare etc. depinzand de material si geometrie. Singurul caveat: nu are sens sa-l denumest antena daca sta singur in univers si nu e parte dintr-un circuit de procesare a undelor EM.
      • +6 (18 voturi)    
        Evident ca e o antena (Luni, 13 iulie 2020, 21:02)

        Futurist Irefutabil [utilizator] i-a raspuns lui Argon

        Si evident ca influenteaza mai mult sau mai putin undele electromagnetice. De exemplu pe cele din spectrul vizibil le absoarbe si le reflecta divergent (fiind circulara in sectiune transversala). Ca orice bucata de sarma metalica este stralucitoare si opaca.

        Faptul ca nu are nici o legatura cu transmisiunile 5G este altceva. Insa in mod evident, conform oricarei carti despre antene acest fir metalic este antena si este si filtru. La fel cum sunt si cele doua oua fierte din fata mea si furculita cu care le mananc. Si ele tot fara nici o legatura cu 5G.
      • +7 (15 voturi)    
        Antena 5G (Luni, 13 iulie 2020, 23:12)

        finutza [utilizator] i-a raspuns lui Argon

        Asa este. Nu numai sarma din masca, dar orice metal atasat la vestimentatie este o mica antena. Nu ati observat ca, de exemplu, nasturii metalici de la blugi, la o comanda emisa dintr-un anumit punct, prin 5G, poate determina ca toti purtatorii sa intre instantaneu in erectie?
      • +1 (3 voturi)    
        parafrzandu-te partial .... (Marţi, 14 iulie 2020, 8:25)

        asada [utilizator] i-a raspuns lui Argon

        ....orice dement ..este acceptat de altii la fel ca el !!!
      • +2 (2 voturi)    
        Ca sa facem teoria antenei: (Marţi, 14 iulie 2020, 14:53)

        clint [utilizator] i-a raspuns lui Argon

        Antena transforma radiatia electromagnetica in curent electric ( half wavelength dipole ) sau tensiune ( full wavelength dipole ). Acestea sunt preluate de un cablu, ceva, preluand semnalul din eter catre un recepotor sau invers, de la un emitator catre eter.

        Un dipol neconectat la nimic, se comporta ca un circuit RLC: o parte din energie o transforma in caldura, cealalta parte o re-transmite in eter cu un anumit defazaj, daca nu e acordat strict pe frecventa respectiva, caz in care componenta LC dispare si ramane doar R....
      • +1 (1 vot)    
        Sa fim seriosi (Marţi, 14 iulie 2020, 17:20)

        FlorinG [utilizator] i-a raspuns lui Argon

        Antena pe 28 GHz ? De unde ai scos frecventa asta ? Da sa lasam, e o prostie uriasa, pe 28 GHz lungimea de unda e mult mai mica. Antena e partea terminala a unui sistem, singura, fara conecarea la un receptor sau emitator sau ambele nu e decat o banda sau o sarma. Cum functioneaza "antena" din masca, ce transmite ea, de la ce emitator ? 5G inseaman a 5-a generatie, inca o treapta in dezvoltarea tehnologiei informatiei, nimic altceva. Deci, unde duce antena din masca, cum e conectata, la ce ? Raspuns: la nimic. Informatia e prosteasca, fericiti cei care o cred si o propaga.
        • 0 (2 voturi)    
          Suntem seriosi (Marţi, 14 iulie 2020, 23:03)

          ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui FlorinG

          pe masura temei discutate. Un conductor electric poate servi ca antena nu numai pentru dimensiuni comparabile cu lungimea de unda a radiatiei EM. Orice dimensiune multiplu de lambda/2 este efectiva. Nici nu este obligatoriu sa fie conectat electric la un circuit, si totusi sa faca parte dintr-o configuratie cu rol de antena. De ex. antena Yagi are elemente (director, reflectoare) neconectate
          Referitor la sarma, cel mai probabil ar putea sa functioneze ca reflector, deci sa protejeze pe purtatorul mastii de radiatiile de microunde(3G..5G) Deci purtatul mastii te poate proteja de 5G. Deci e anti-conspiratie.
    • 0 (0 voturi)    
      5G (Marţi, 14 iulie 2020, 16:08)

      Dan Mihalache1 [anonim] i-a raspuns lui Orpheus

      Da, ai perfectă dreptate: mama conspiraționistului mai bine apela rapid la ingienizare locală în secundele când el era încă microscopic de mic!
    • +1 (1 vot)    
      Raspuns (Marţi, 14 iulie 2020, 22:26)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui Orpheus

      mai prosti decat e posibil
  • +21 (25 voturi)    
    "sunt interese mari la mijloc"... (Luni, 13 iulie 2020, 18:05)

    Ismail Paine de circ [utilizator]

    ... daca n-ati vrut cip de la bil gheitz, luati banda metalica in masca.
  • +23 (25 voturi)    
    Daca stai cu fundu' la o antena 5g (Luni, 13 iulie 2020, 18:21)

    kkciosuldelahamangia [utilizator]

    Te vindeca de hemoroizi ! :)
    Faptul ca prinde la atat de multi oameni aceste teorii ale conspiratiei, si nu doar in Romania, ma fac sa cred ca este o problema cu educatia la nivel mondial, sunt prea multi.
    • +20 (22 voturi)    
      Probabil, Dumnezeu iubeste prostii... (Luni, 13 iulie 2020, 19:58)

      IoPaNet [utilizator] i-a raspuns lui kkciosuldelahamangia

      ... altfel, de ce ar fi facut atat de multi?
    • +8 (10 voturi)    
      cam acolo ne aflam (Luni, 13 iulie 2020, 22:06)

      was [utilizator] i-a raspuns lui kkciosuldelahamangia

      “I fear the day that technology will surpass our human interaction. The world will have a generation of idiots.” Albert Einstein
    • +1 (3 voturi)    
      pe-asta cu 5g-ul din masca n-o auzisem (Marţi, 14 iulie 2020, 7:48)

      Rares-Manuel Farcas [anonim] i-a raspuns lui kkciosuldelahamangia

      Stii ce-i culmea? Ca omenirea, asa cum o vezi, e la cel mai inalt nivel de inteligenta medie din istorie!
  • +30 (34 voturi)    
    am aflat (Luni, 13 iulie 2020, 18:41)

    sile1 [utilizator]

    Cu ocazia izbucnirii pandemiei de COVID~19 am aflat cat de plina e lumea de tampiti.

    Unii zic ca boala nu exista,altii ca banda aia metalica e o antena 5G,unii s~au apucat sa bea solutii dezinfectante pentru ca asa le~a sugerat un mare sef de stat,altii vin cu teorii conspirationiste de natura extragalactica samd.

    Traim oare in sec.21 sau in Evul Mediu ?

    O confirmare mai buna ca Mama Prostilor e mereu gravida nici nu se putea gasi !
    • +15 (19 voturi)    
      nu conteaza (Luni, 13 iulie 2020, 20:05)

      fl0rin [utilizator] i-a raspuns lui sile1

      N-are nici o relevanta in ce secol suntem. Prostia asta absoluta, dusa la perfectiune, are cauze exclusiv genetice, nu depinde de nici un alt factor care sa fie corelat cu perioada in care traim (de ex. accesul la educatie, informatie, etc.). Fiind de natura genetica, se propaga linistita peste veacuri.
    • +8 (12 voturi)    
      Stiam dinainte (Luni, 13 iulie 2020, 22:13)

      JohnR [utilizator] i-a raspuns lui sile1

      Pamantul plat si vaccinurile. Diferenta e ca acum mai si scapam de ei.
  • -29 (31 voturi)    
    Masca ideala (Luni, 13 iulie 2020, 19:02)

    TrickyWicky [utilizator]

    Este cea care filtreaza PM1 si nu ar trebui sa ne temem de virusi , virusii nu omoara oameni.
    Ci oamenii omoara oameni cu nanaparticule de metale grele aruncate din avioane cargo pe tot globul.
    Nevoia de ventilatie vine cand aceste particule sunt combinate cu calciu ,calciul este responsabil de scaderea umiditatii pe toata planeta in zonele unde se imprastie
    • +21 (23 voturi)    
      Omule (Luni, 13 iulie 2020, 20:03)

      Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui TrickyWicky

      Esti dus rau de tot!
    • +18 (20 voturi)    
      e o problema (Luni, 13 iulie 2020, 20:31)

      angrycloud [utilizator] i-a raspuns lui TrickyWicky

      iti tiuie antena 5G din masca si vorbesti in dodii, cred ca a ratat bill gates algoritmul cu care te controleaza
    • +7 (11 voturi)    
      si nanaparticulele (Marţi, 14 iulie 2020, 1:06)

      ras-putin [utilizator] i-a raspuns lui TrickyWicky

      vin direct de la nana, via base.

      kudos, rar mi-a fost dat sa citesc asa ceva. mai era unul de talia ta pe aici, dar cred ca a inceput sa-si ia iar medicamentele in ultima vreme.
  • +18 (20 voturi)    
    toate ca toate dar... (Luni, 13 iulie 2020, 20:29)

    Dizidentul [utilizator]

    Firea sa fie atenta, acum chiar devine periculos.
    • +6 (8 voturi)    
      Firea (Luni, 13 iulie 2020, 21:20)

      Futurist Irefutabil [utilizator] i-a raspuns lui Dizidentul

      Este atenta intre Atena si antena.
  • +13 (15 voturi)    
    Celor care... (Luni, 13 iulie 2020, 22:12)

    Mihai Vls [anonim]

    se afla la nivelul de a crede astfel de tembelisme, locul acelei sarme e de fapt in nas, facuta inel, si un lant priponit de acest inel.
    Se numeste belciug!
    • +5 (7 voturi)    
      Tare imi e teama (Luni, 13 iulie 2020, 23:09)

      Futurist Irefutabil [utilizator] i-a raspuns lui Mihai Vls

      Ca oamenii la care te referi gasesc acea sarma mai degraba in colon...
  • +10 (12 voturi)    
    modificati mastile prostilor (Luni, 13 iulie 2020, 22:24)

    was [utilizator]

    Daca banda metalica din aluminiu este o antena 5G (si ce daca?), atunci schimbati la una mai scurta din cablu de cupru. Astfel voi, cei cu conspiratii vazute peste tot o sa dati o mare lovitura la cei care conspira impotriva voastra. Oricum cel mai sigur lucru sa nu inhalati particule cu SARS-2 este sa nu inspirati deloc. Este greu la inceput, dar trece in 3 minute.
  • +4 (6 voturi)    
    si oamenii de genul asta au drept de vot.... (Marţi, 14 iulie 2020, 10:04)

    Crup [utilizator]

    Stiu, votul universal este sfant si sunt de acord cu asta, dar parca din ce in ce mai mult ma intreb daca este o solutie buna pentru o societate.... N-are trebui sa existe niste criterii? Minime, minime de tot si obiective.
    Sau probabil soluta oferita de Cristian Tudor Popescu. Toata lumea are drept de vot, indiscutabil, dar statul sa ofere o alternativa. Ai dreptul sa alegi o varianta: la vot, votezi sau statul iti da o suma minima, gen 50 de lei, dar atunci iti pierzi dreptul de vot. Si astfel toti pomangii de doi lei si educatie catre zero (sau sub zero) o sa prefere sa ia banutii aia si ne scapa pe noi de pararea lui care in 95% dintre cazuri nu poate fi decat cea asemanatoare cu oamenii si caracterul lui. Repet, suma sa fie foarte mina, astfel incat ala care prefera maruntisul ala clar n-are el treaba cu politica si cu civismul.
    Stiu, nu e legal, nu e constitutional. De acord, dar cand vad muntii de oligofrenie care salasluiesc in unii oameni, si cand stiu ca si astia au dreptul sa infuenteze societatea, ma ia durerea de cap.
    • +2 (4 voturi)    
      Problema.... (Marţi, 14 iulie 2020, 10:25)

      Mihai Vls [anonim] i-a raspuns lui Crup

      este ca va aparea imediat, concurenta, PSD-istul din boscheti, ii va ofeti tampitului 60 lei, ca sa voteze...
      PSD...
  • +3 (5 voturi)    
    Multumim autorilor ca ne-au luminat! (Marţi, 14 iulie 2020, 11:17)

    Jegul Cristian Ioan [utilizator]

    "Antena ucigașă 5G care este în interiorul măștilor despre care li se spune tuturor să le poarte"

    Ce bine ca ne-a explicat!
    Eu credem ca prostul ca banda metalica este ca sa poti mula masca pe nas, am doua cutii de masti (cumparate cu 7-8 lei!!) care au in partea de sus plastic in loc de metal, si meru le injur! Plasticul nu ramane deformat, este mai degraba elastic, este greu sa iti ajustezi bine masca pe nas.
    Deci eu cautam ca prostul masti cu banda metalica, nu de plastic, si cand colo ma trezesc cu antena ucigasha a lui Bil Gheitz pe nas!
    Mare noroc avem ca afost deconspirata tentativa de asasinat!
    • +1 (1 vot)    
      Judeci gresit (Marţi, 14 iulie 2020, 17:27)

      FlorinG [utilizator] i-a raspuns lui Jegul Cristian Ioan

      Adica ce, vrei sa spui ca oculta mondiala (in colaborare cu Nasa, cea care ne minte ca pamantul e rotund) n-a inventat deja antena 5g de plastic ?
  • +1 (3 voturi)    
    Normal! (Marţi, 14 iulie 2020, 12:21)

    JustinCase [utilizator]

    Toata lumea stie ca este o antena 6G!
  • +1 (1 vot)    
    Eu de cand port masca, am internet mai bun. (Marţi, 14 iulie 2020, 14:47)

    clint [utilizator]

    Si semnalul la telefon mi s-a imbunatatit. Inainte vorbeam cu mama si bunica, singurele care ma mai suna si se mai intrerupea. Acum, merge "blana".
    Bine, bunica are si o proteza dentara cu care se lauda ca prinde Radio Moscova non-stop si gratis in masele, singurul post in care are incredre.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



hosted by
powered by
developed by