Coronavirus în România: Nou record de îmbolnăviri: 698 de cazuri în ultimele 24 de ore

de Redactia     HotNews.ro
Sâmbătă, 11 iulie 2020, 12:50 Actualitate | Coronavirus


Coronavirus, imagine generica
Foto: Profimedia Images
Alte 698 de noi cazuri de infectare cu coronavirus s-au înregistrat în ultimele 24 de ore în România, bilanțul îmbolnăvirilor ajungând la 32.079, potrivit datelor comunicate sâmbătă de Grupul de Comunicare Strategică. Este cel mai mare număr de cazuri noi înregistrate zilnic de la începutul epidemiei.

Până la această dată, la nivel național, au fost prelucrate 838.953 de teste și au fost testate 493.858 de persoane. În ultimele 24 de ore, s-au prelucrat 14.610 teste.

Dintre persoanele confirmate pozitiv, 23.613 au fost externate, dintre care 21.414 de pacienți vindecați și 1.793 de pacienți asimptomatici, externați la 10 zile după depistare și 406 pacienți externați la cerere cu test pozitiv.

La Terapie Intensivă, în acest moment, sunt internați 239 de pacienți.

În ulltimele 24 de ore au fost înregistrate 24 decese (16 bărbați și 8 femei), ale unor pacienți infectați cu noul coronavirus, internați în spitalele din Alba, Argeș, Botoșani, Brașov, Buzău, Dolj, Galați, Maramureș, București, Olt, Prahova și Sibiu. Dintre acestea, 1 deces a fost înregistrat la categoria de vârstă 30-39 ani, 5 decese la categoria de vârstă 50-59 ani, 4 decese la categoria de vârstă 60-69 ani, 7 decese la categoria de vârstă 70-79 ani și 7 decese la persoane de peste 80 de ani. 23 dintre decese sunt ale unor pacienți care au prezentat comorbidități. Pentru 1 deces nu au fost raportate comorbidități.










Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















38034 vizualizari

  • +13 (51 voturi)    
    Go Romania! (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 13:00)

    Futurist Irefutabil [utilizator]

    Si un sincer BRAVO intregii clase politice si decizionale romanesti.
    • +35 (47 voturi)    
      ... (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 13:34)

      mihai_mi [utilizator] i-a raspuns lui Futurist Irefutabil

      Bravo si cetatenilor care nu au inteles nici dupa zeci de ani in tara asta ca e in primul rand responsabilitatea noastra sa actionam!!!
      • +25 (29 voturi)    
        Cetatenii (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 15:02)

        Futurist Irefutabil [utilizator] i-a raspuns lui mihai_mi

        Sunt radacinile din care creste clasa politica. Asa radacini, asa trunchi.
        • +4 (24 voturi)    
          e totusi o speranta (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 15:41)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Futurist Irefutabil

          Clasa asta politica, asha cum e ea, a creat justitia aia pentru care am iesit in strada in 2017. Si tot din clasa politica face parte si USR+, unde macar 70% din parlamentari au CV-uri macar decente pentru posturile ocupate. Ca sa nu mai vorbim de pozitiile ocupate de USR in parlamentul european...
          • +11 (19 voturi)    
            Vom vedea (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 17:26)

            Futurist Irefutabil [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

            M-am bucurat enorm cand a iesit CDR (nu aveam drept de vot atunci) si DA. Si? Si suntem acum unde suntem acum. Asadar iti admir optimismul, sper sa se si implineasca si sa fie mai bine dar sunt foarte, foarte rezervat. Iar atunci cand au fost premieri Vacaroiu, Ponta am zis ca nu poate fi mai rau. Iata ca s-a putut: Viorica. Comparativ cu Viorica, Vacaroiu ar fi meritat Nobelul.
            • 0 (0 voturi)    
              stai nitel... (Luni, 13 iulie 2020, 1:07)

              bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Futurist Irefutabil

              Inainte de alianta DA eram cu salariul mediu de sub 100 de dolari, extrem de departe de NATO si UE, cu minele de carbune care pierdean milioane de doari pe zi, cu Sidex care pierdea 1 mil $/zi, si tot asha. Alianta DA, cu toate multele ei pacate, ne-a dus de la nivelul ala la cel 9 ani de crestere economica continua, 2000-2009. Fara DA, azi am fi cot la cot cu belarus.
    • +10 (48 voturi)    
      E vina poporului roman si (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 14:33)

      Ephemeris [utilizator] i-a raspuns lui Futurist Irefutabil

      a PSD, Pro RO, ALDE. Nu a intregii clase politice, cum va spune voua in punctajul de manipulare de la partid
      • 0 (34 voturi)    
        Eu nu am dat numele unui partid (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 15:00)

        Futurist Irefutabil [utilizator] i-a raspuns lui Ephemeris

        Faptul ca tu vezi niste nume de partide si te simti nevoit sa le aperi pe celelalte este rodul imaginatiei si nevoilor tale.
        • +3 (9 voturi)    
          e și funcția, nu doar imaginația (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 22:59)

          Mariobrutte [utilizator] i-a raspuns lui Futurist Irefutabil

          Ăștia de la USL, fie aripa PSD, fie jumătatea PNL, au și câte o funcție în aparatul bugetar pt. care sunt recunsocători partidului și statului.
    • +17 (33 voturi)    
      Corect... (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 14:56)

      Nonidem [utilizator] i-a raspuns lui Futurist Irefutabil

      Corect este:bravo lor,bravo lor-nu minerilor, s-a schimbat paradigma:bravo lor CCR,Avocatul -se stie al cui si bravo PSD!A-i pune pe toti la gramada este eroarea congenitala a romanilor-vezi "nu am pe cine vota".
      • -14 (24 voturi)    
        Si ia zi (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 15:01)

        Futurist Irefutabil [utilizator] i-a raspuns lui Nonidem

        Ai pe cine vota? Da-mi exemplu de partid format din oameni onesti, buni manageri, competenti. Spune-mi te rog ca ii votez si eu! Fa-mi un bine!
        • +3 (15 voturi)    
          Politica e murdară (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 15:58)

          slashroot [utilizator] i-a raspuns lui Futurist Irefutabil

          Nicăieri în lume nu vei găsi ceea ce cauți în politică. Politica e o c...ă, iar excesele și mizeriile politicienilor se sancționează la vot (sau în justiție, chiar și în România). Dacă aștepți un partid salvator, o să îmbătrânești așteptând...
          • +5 (13 voturi)    
            Si uite (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 17:30)

            Futurist Irefutabil [utilizator] i-a raspuns lui slashroot

            Ca dincolo de raspunsul tau si minusuri, NIMENI nu a numit un partid despre care sa imi spuna "uite, nene, astia sunt cei care vor incerca macar sa iti realizeze asteptarile". Eu unul nu vad votul ca pe o sanctiune. Sanctiunea se referea la o fapta trecuta. Eu vad votul ca incredere data pentru viitor. Oamenii nu pricep ca trecutul nu poate fi corectat, viitorul da. Deci votul este orientat catre viitor nu catre sanctionarea trecutului. Pentru sanctiuni exista justitie. Bine, ok, nu in Romania.
            • +3 (7 voturi)    
              Cei 12 Apostoli...Dar stai, astia deja au job (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 21:54)

              newlook [utilizator] i-a raspuns lui Futurist Irefutabil

              Poate ii chemati pe cei 12 Apostoli ca sa formeze Guvernul...Dar stai, astia deja au job.
              ---------------------------------------------------------
              Hehehe, prietene, tot o dati cu "clasa politica". Serios?

              Ce vrei sa iasa dintr-o natie cu 46% analfabeti functionali printre "tinerii frumosi si liberi"? Astia au ajuns sa ia decizii, astia sunt pe functii azi.

              Pe bune, nu stiu cate facultati si doctorate o avea acel Bulai (ce nume potrivit!) de la USR...dar spune si tu, cat creier are daca el ne povestea cum dezbatea cu ma-sa problema minerilor si mineriadelor...la 2 ani si jumatate?

              Asta-i natia...acum se si talibanizeaza masiv ca sa fie si cireasa de pe tort.
        • +2 (4 voturi)    
          Futurist (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 22:53)

          Costi888 [utilizator] i-a raspuns lui Futurist Irefutabil

          Daca tu astepti sa apara un partid imaculat, 100% cinstit, lasa ma sa ti dau o “noutate”. Acel partid nu a existat, nu exista si nici nu va exista vreoadata cat timp politica va exista. Nu are cum. Nici in Romania, nici in vreo alta tara. Folositi va capul capul si votati partidul care poate face cel mai mult pt voi..
          • +1 (1 vot)    
            Deci esti de acord cu faptul (Duminică, 12 iulie 2020, 1:32)

            Futurist Irefutabil [utilizator] i-a raspuns lui Costi888

            Ca romanii au votat partidul care a facut cel mai mult pentru ei: PSD. Fara viziune, fara sustenabilitate doar pentru faptul ca a promis "ca le va da". Deci fiecare in mod egoist s-a uitat la oferta si ce a zis: "bah, mie parca de la astia imi pica mai mult" - si voila rezultatul.

            PS: iti dai seama ca orice partid poate face mai mult pentru tara si popor. Trebuie doar sa vrea asta. Problema e ca afli doar dupa ce i-ai votat cat anume din cat "pot sa faca" de fapt si "fac" :)
    • +8 (18 voturi)    
      asta e ca sa nu taci, sae e campanie pro-PSD? (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 15:39)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Futurist Irefutabil

      Imi scapa intentia din spatele "intregii clase politice si decizionale romanesti"...

      Chiar asha, toti au fost la fel? PNL a fost la fel de nociv ca PSD? USR a fost la fel ca PNL? chiar toti sunt in elgala masura vinovati?

      Ori e publicitate mascata pentru PSD, ori ai scris si tu ceva ca sa te bagi in seama...

      Ca sa nu mai spun ca macar 50% din vina o poarta poporul, care vedem zilnic cum respecta distantarea. Asta ca sa nu mai spunem ca acea clasa politica e ceea ce voteaza romanul de 30 de ani incoace.
      • -6 (20 voturi)    
        lel (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 18:52)

        Georgiana1995 [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        PNL este cel mai nociv,el guvernează !
        • +8 (18 voturi)    
          doar ca (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 20:31)

          Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui Georgiana1995

          oricat de rau ar guverna tot o face mai bine ca psd.
          pentru mine e ok pnl. cam slab la comunicare.cateva greseli..dar nimic grav,avand in vedere ca au un parlament ostil e bine. e vorba ca trebuie sa alegi din ce este disponibil,decat deloc.
        • 0 (2 voturi)    
          Altceva in afara de "lel" mai stii? (Duminică, 12 iulie 2020, 0:46)

          tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui Georgiana1995

          Avocatul Hotilor / Poporului, Renate Weber, a fost numita de ALDE (imediat dupa a plecat din partid), PNL și USR l-au susținut pe Peter Eckstein Kovacs.

          Madam Weber a actionat la comanda PSD, a atacat la CCR o serie de decizii pe chitibusuri tehnice, decizii care nu erau populare dar necesare si PSD iese castigator colectand viitoare voturi de la donatorii de creier in viata:
          - PNL va tinea prizonieri in case, noi v-am eliberat
          - muriti de COVID, PNL e la guvernare, nu noi ... ca daca eram noi faceam rahatul bici, nu murea nimeni si va maream si pensiile.
        • 0 (0 voturi)    
          zici (Luni, 13 iulie 2020, 1:09)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Georgiana1995

          Mai nociv decat Dragnea? In cazul asta ma intreb daca reperele morale au vro valoare pentru sistemul tai de evaluare
      • -5 (15 voturi)    
        P(D)NL e cel mai toxic (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 18:55)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        fiindca ii pacaleste pe mai multi decat PSD
        • 0 (0 voturi)    
          bla (Luni, 13 iulie 2020, 1:09)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui srpc

          Atunci voteaza USR+
      • -7 (19 voturi)    
        PNL mai nociv (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 19:12)

        marie-cu-palarie [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Cele mai horror abuzuri ale drepturilor omului comise în ultimii 20 de ani au fost comise de PNL.

        Deci da, PNL nu a fost la fel de nociv ca PSD. Ci mai rău. Mult-MULT mai rău.
        • 0 (0 voturi)    
          asa e evaluarea ta (Luni, 13 iulie 2020, 1:11)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui marie-cu-palarie

          Si nici macar nu spui pe ce te bazezi. Pentru mine, oricine gandeste macar cat de cat, nu poate spune ca PNL e mai nociv ca PSD. In lipsa argumentatiilor, pot doar sa te cataloghez drept postac PSD
  • -46 (78 voturi)    
    Hmm (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 13:04)

    PetricaGhezea [utilizator]

    Arafat zicea de dimineata ca o sa fie record de cazuri. Coincidenta bineintels,nu mi-as permite sa zic ca au masluit cifrele.Nici ei nu si-ar permite asta. Oh,wait..
    • +19 (41 voturi)    
      Tu ai impresia (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 13:26)

      Task Damager [utilizator] i-a raspuns lui PetricaGhezea

      ca datele vin intai la tine si apoi la el?
      • +11 (29 voturi)    
        Pai ei la PSD asa sunt obisnuiti (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 14:21)

        Ephemeris [utilizator] i-a raspuns lui Task Damager

        totul la ei
    • +35 (55 voturi)    
      Esti penibil (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 13:30)

      panda_rosu [utilizator] i-a raspuns lui PetricaGhezea

      Cu masluirea cifrelor! Doamne fereste ce idioti mai sunteti! Le stia pt ca el le anunta desteptule, stie tot timpul cati sunt, nu le afla la ora 1 ca tine. Doamne, mare ti-e gradina!!!

      Iti lipseste o cunostinta sau o ruda moarta de covid ca sa crezi si tu pana la urma, ca parca daca nu te-ai imbolnavit de sida sau de ebola nu crezi in ele. Sau or fi si alea inventate.
      • +6 (22 voturi)    
        E incredibil... (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 16:55)

        FlorinG [utilizator] i-a raspuns lui panda_rosu

        ...ce grad de inadecvare intelectuala poate exista printre noi. Asta pana nu aude despre o ruda sau un prieten lovit pe trecerea de pietoni, nu crede nici in accidentele de masina !
      • -8 (20 voturi)    
        . (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 16:59)

        di livio [utilizator] i-a raspuns lui panda_rosu

        ăștia care tot vorbesc de rude moarte, altceva nu știu...pă ăștia să nu-i cenzurați, tare mă stimulează ei să port mască...cînd îi citesc pă ăștia cu mii de morți și rude la ATI, imediat mă duc să-mi pun masca, la pupa navei
    • +24 (36 voturi)    
      Nu intru in polemici dar (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 13:44)

      mr_mojo [utilizator] i-a raspuns lui PetricaGhezea

      Cred că Arafat are cifrele astea înainte sa ajungă la presă.
      Să nu intrăm prea adânc în teorii ale conspirației; sau cel puțin nu înainte de a ne folosi creierul.
    • +16 (28 voturi)    
      hehe (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 13:45)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui PetricaGhezea

      Si ciolacul cea zis, hmm?
    • +26 (34 voturi)    
      destept mai esti (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 14:05)

      JustSomePunk [utilizator] i-a raspuns lui PetricaGhezea

      Pai nu te-ai gandit oare ca Arafat are un pic mai multe informatii decat tine ? Totusi e secretar de stat sau ce e, nu un amarat de batator in taste pe internet. Ca se dau datele la ora 13 aia nu inseamna ca nu le-au avut inca de dimineata. Din pacate analfabetismul functional isi arata din nou coltii.
    • +24 (34 voturi)    
      Băi baiatule (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 14:09)

      EuInsumi [utilizator] i-a raspuns lui PetricaGhezea

      A zis pentru că știa cifrele deșteptule..crezi că așteaptă ora 13 să le afle?
    • +13 (21 voturi)    
      De ce coincidenta? (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 14:51)

      minrest [utilizator] i-a raspuns lui PetricaGhezea

      Stia ca daca pacientii au plecat acasa, vor fi multe cazuri; stia in general care sunt tendintele. Daca voia sa minta, spunea dinainte? Crezi ca poate ordona spitalelor? Subt cifrele date de spitale, centralizate. De ce nu a facut stapanul tau, Ciolacu, o ancheta parlamentara, sa arate frauda?
    • +4 (14 voturi)    
      Coincidenta doar daca refuzi sa gandesti... (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 15:45)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui PetricaGhezea

      Cifrele alea sunt doar publicate o data la 24 de ore, ca sa nu bage televiziunile la fiecare 15 minute breaking news. Dar datele sunt raportate in continuu, pe masura ce testele sunt procesate. Doar nu crezi ca apar asha, din neant, la ora 13. Iar la varful puterii sunt in mod cert monitorizate in flux continuu.
      Asha ca nu pricep de ce s-ar mira cineva capabil sa rationeze cat de cat de faptul ca Arafat stia de dimineata ca vor fi mai multe cazuri....
      • -6 (20 voturi)    
        femeia de la Craiova? (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 18:05)

        di livio [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        decedată de cancer la colon, băgată în sac de covid, fără măcar să-i facă test...oare aia cum a fost raportată la vîrfu puterii?...vîrfu puterii ne va spune ce s-a întîmplat acolo au ba?...vîrfu puterii tace,cum tace și dacă pui întrebări despre măști contrafăcute...plus cenzura, tot mai prezentă...dacă pui întrebări incomode pt vîrfu puterii ești băgat direct în sac covid...pardon, sac psd, troll rus, Soroș, etc
        • 0 (0 voturi)    
          o fi fost un caz izolat de culpa medicala (Luni, 13 iulie 2020, 1:13)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui di livio

          N-am avut rabdare sa urmaresc. Dar a extrapola cazuil ala penru a trage concluzii, mi se pare pur amatorism
    • +2 (16 voturi)    
      baiete (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 17:57)

      Contrache [utilizator] i-a raspuns lui PetricaGhezea

      chiar crezi ca te mai baga cineva in seama. Voi sunteti atat de bolnavi incat inventati orice nebunie numai sa nu vedeti adevarul din fata ochilor. Delir.
    • -2 (2 voturi)    
      Off (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 22:47)

      Costi888 [utilizator] i-a raspuns lui PetricaGhezea

      Normal ca el a avut niste cifre preliminare din care si a putut da seama.. doar nu au fost finalizate toate cele 14k de teste o data
  • +33 (67 voturi)    
    Sa multumim PSD ProRO ALDE si UDMR (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 13:07)

    Excelsior [utilizator]

    Si sa votam in toamna corespunzator!
    • -22 (48 voturi)    
      stii cine e la putere? (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 13:41)

      kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui Excelsior

      nu-i Dragnea.
      • +8 (22 voturi)    
        Ce legatura are sula cu prefectura? (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 14:24)

        Ephemeris [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

        Doar asa, sa mai manipulezi putin, ca s-a luat de partidele pentru care postacesti
        • -4 (6 voturi)    
          Ma baiete, ai dreptate! (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 21:59)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui Ephemeris

          Ma baiete, ai dreptate!

          Ce legatura are sula (PNL) cu prefectura (guvernarea)?
      • +14 (28 voturi)    
        Depinde ce intelegi prin "putere" (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 14:43)

        Futurist Irefutabil [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

        Daca te uiti la parlament, parca e Dragnea. Sau, judecand dupa cei doi parlamentari shaorma de saptamana asta, e chiar mai rau. Dragnea macar se spala.
      • -9 (23 voturi)    
        Stie (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 14:45)

        Vaka [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

        Dar adevarul doare.

        Dar na trebuie un pic de damage control.
        • 0 (14 voturi)    
          Damage control faci tu. (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 19:13)

          Marionette [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

          Insa consideri ca romanii sunt prosti. Vei vedea in septembrie daca au inteles sau nu.
      • +14 (34 voturi)    
        Ciolacu. (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 14:54)

        minrest [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

        Ciolacu e la putere, bineinteles, caci are majoritate parlamentara; asta inseamna sa fi la putere. Are si Curtea Constitutionala, cu care saboteaza lupta impotriva pandemiei.
      • +3 (15 voturi)    
        E Ciolacu si CCR. (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 19:12)

        Marionette [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

        Lumea nu face ce spune Orban, sta fara masti ca cocalarul Ciolacu.
    • +5 (19 voturi)    
      Tre imi e teama (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 13:56)

      Futurist Irefutabil [utilizator] i-a raspuns lui Excelsior

      Ca avem de votat intre hoti si incompetenti. Remember CDR? Dar macar putem visa la o schimbare. De ce spun asta? Simplu: oamenii nu se schimba, sunt cam tot aceiasi alegatori. Iar daca ei nu se schimba, nu se vor schimba nici exponentii lor. Hai, spune ca sunt pesimist.
      • -1 (11 voturi)    
        Nu stiu ce esti tu (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 15:12)

        Excelsior [utilizator] i-a raspuns lui Futurist Irefutabil

        Stiu ca eu sper in mai bine si decat tot vechii hoti si incompetenti vreau sa dau o sansa altora.
    • -7 (23 voturi)    
      Alegeri (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 14:00)

      /./ [utilizator] i-a raspuns lui Excelsior

      nu o sa ai anul asta de nici un fel, tot ce face PSD +ProRomania +UDMR este ca numarul infectarilor sa fie asa mare astfel incat sa nu existe alegeri.Bine, cu acceptul PNL-ului care si lor le convine situatia.
    • -8 (28 voturi)    
      Cu cine? (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 14:58)

      programatorul_buclucas [utilizator] i-a raspuns lui Excelsior

      Cu PNL-ul care au esuat total in combaterea pandemiei ?
    • +1 (15 voturi)    
      Da.. votam PLUS (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 17:46)

      gogpintenog [utilizator] i-a raspuns lui Excelsior

      In nici un caz nu votam incompetentii din PNL. Pt. ca nu se deosebesc cu absolut nimic de PSD!
    • -3 (11 voturi)    
      clar (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 18:58)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui Excelsior

      PSD, ALDE sau UDMR, in niciun caz penedele, protonta sau usere
  • +15 (29 voturi)    
    Mai bine (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 13:09)

    Task Damager [utilizator]

    La situatia pe judete ati putea da nr de cazuri noi pe zi si nr de cazuri active. Nr total nu e de mare ajutor si culorile alea nu mai au relevanta. Nu sunt sigur ca Suceava e in momentul asta cel mai mare focar de infectie...
    • +9 (11 voturi)    
      exista (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 13:33)

      zigzag [utilizator] i-a raspuns lui Task Damager

      https://www.graphs.ro
    • +9 (13 voturi)    
      corect (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 13:44)

      Erwin [utilizator] i-a raspuns lui Task Damager

      Numarul de cazuri la nivel judetean nu prea are relevanta.
      Ar fi mai util de vazut numarul de cazuri active pe judet si la testare rata de pozitivi pe judet.
      Acum avem 5% rata ceea ce e cumva la limita, dar asta e media nationala. Daca in Bucuresti e 15% deja e o problema mare.
    • +4 (8 voturi)    
      media pe 14 zile (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 14:11)

      young_e [utilizator] i-a raspuns lui Task Damager

      ...poate ar fi mai buna. aia care e criteriu pentru culoarea tarilor partenere
    • +1 (5 voturi)    
      Nu e (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 14:23)

      Mihai Panet [anonim] i-a raspuns lui Task Damager

      Ai dreptate, harta aia nu mai spune nimic relevant.

      Judetele cu multe cazuri pe zi sunt altele acum: Bucuresti si Ilfov, Arges, Galati, Brasov
      https://coronavirus.casajurnalistului.ro/
  • +24 (54 voturi)    
    URA (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 13:23)

    sipu [utilizator]

    traiasca CCR-ul (in opinia mea TREBUIE DESFINTATA si format un grup de PROFESIONISTI cu acceptul CSM) .................. cand aveau interes” tineau o decizie jumatate de an .....................
    PS” oare nu se putea intarzia decizia pana cand trecea legea . CCR-ul ar trebui sa dea accept pe orice lege sau hotarare . Adica o lege o hotarare de guvern se voteaza in parlament apoi se duce la ccr si in final la presedinte.
    • -6 (18 voturi)    
      . (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 14:24)

      Mihai Panet [anonim] i-a raspuns lui sipu

      De ce, numai CCRul are specialisti in drept constitutional? Alte institutii nu au pe cine intreba?
    • -7 (23 voturi)    
      Da (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 14:57)

      programatorul_buclucas [utilizator] i-a raspuns lui sipu

      Cu siguranta CCR-ul e de vina pentru numarul mare de infectati si pentru nerespectatea masurilor de catre populatie.
    • +1 (9 voturi)    
      S-ar putea face mai repede (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 15:47)

      mopsu [utilizator] i-a raspuns lui sipu

      desfiintarea cecere , daca vom avea cazuri ca-n SUA.Cei care stau in expectativa , la necaz ,vor iesi si ei in strada ...
    • -4 (12 voturi)    
      Cine ți-a cerut opinia? (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 17:53)

      gogpintenog [utilizator] i-a raspuns lui sipu

      Nu mai bine o țineai pt tine în loc să ne arăți funcționalitatea analfabetismului?
  • +19 (33 voturi)    
    Lumea a vazut ca (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 13:33)

    Rahan5 [utilizator]

    Parlamentul lui Ciolacu si Curtea Constitutioanala au Legiferat ca nu trebuie platite Amenzile din primavara !.
    De ce sa mai porti masca in spatii publice inchise si in autobuze ? daca tot nu platesti amenda !.

    Trebuie, de Urgenta, aplicate masuri reale de sanctionare a celor care nu poarta masca !.
    Fara asta infectarile vor fi tot mai multe.
    • -2 (14 voturi)    
      Vaaai! (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 17:55)

      gogpintenog [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

      Câtă inteligență! Pot pentru ca să te ating? Maestre!
  • +11 (39 voturi)    
    Multumim PSD! (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 13:36)

    Marionette [utilizator]

    Multumim mazeta, privire_critica, boham, etc.
    Spre 1000/zi in timpul verii deci spre 3000/zi in toamna si deci 20% dintre acestia =decese peste 2 saptamani.
    PSD si anexa lui CCR nu au reusit sa dea Ardealul ca a facut public totul Iohannis, dar s-au razbunat! Au ucis romani pentru asta.
    • -9 (31 voturi)    
      sa bem o bere la Guvern! (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 14:22)

      kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      si un whiskey si sa dam vina pe Dragnea. Boii cred asta.
    • +1 (17 voturi)    
      lel (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 18:54)

      Georgiana1995 [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      Să trăieşti,ia un whisky şi taci
    • 0 (6 voturi)    
      psd și ccr au ucis români? (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 21:31)

      di livio [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      văd că nu mai îi cenzură pă ici-șa, pot să tastez și io ce-mi trece prin tărtăcuță...io cred că guvernu îmbolnăvește românii, că-i obligă să umble cu mască...la 40 grade și disconfort termic accentuat, măști neconforme, vezi ANPC și Rise Project
  • -10 (44 voturi)    
    Pacat de oamenii care-si strica concediile (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 13:36)

    Luk [utilizator]

    La subiect: nu au incercat sa promoveze un mesaj de solidaritate intre grupele de varsta, nu au incercat sa educe, nu stiu in ce masura sunt pregatiti si nici ce inteleg astia prin controlul pandemiei.
    S-au rezumat la amenzi, internari fortate in spital, mesaje negative si amenintari.
    Uite ca nu functioneaza. Abordarea n-a fost buna si nu are cum sa fie buna.
    Ai nevoie de colaborarea populatiei si populatia n-o sa colaboreze daca tot ce ai in program sunt amenintari, amenzi si pedepse de pana la 14 zile in arest.
    Populatia ar putea atreage atentia celor care nu poarta masti, cetatenii ar putea avea mai multa grija si ar putea intelege riscul foarte mare pentru persoanele in varsta sau deja bolanave. Inca nu e tarziu.
    Amenzile, internarea fortata in spitale, amenintarile si trambitarea apocalipsei n-o sa mearga pentru simplul mootiv ca pot fi ignorate: amenintarea nu-i nici foarte vizibila si nici foarte acuta din punct de vedere statistic.

    Schimbati-l pe Tataru cu Rafila, schimbati-l pe Arafat cu un epidemiolog si o sa vedeti ca lucrurile vor merge in directia corecta.
    • +4 (24 voturi)    
      Sau mai simplu (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 14:41)

      Vaka [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      Sa copieze de la cei care au avut success - Germania, Austria, Danemarca. E mult mai simplu si efficient.
      • -9 (35 voturi)    
        Corect (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 14:55)

        programatorul_buclucas [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

        Atat trebuiau sa faca. Un simplu copy-paste. In schimb ei au decis sa bage cu forta in spital asimptomaticii, crezand ca asa o sa combata pandemia. Nici macar nu realizeaza ca ei de fapt ni testeaza nimic, au testat in toata pandemia cat testeaza altii intr-o saptamana. Bravo PNL, sunt mandru ca nu v-am votat niciodata si nici nu am sa va votez.
      • -1 (15 voturi)    
        Danemarca (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 20:10)

        marie-cu-palarie [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

        Da, ar fi fain ca-n Danemarca.

        Stiti ca in Danemarca măștile nu doar ca nu sunt obligatorii, dar sunt explicit contrarecomandate oamenilor sănătoși, da?
        • +5 (7 voturi)    
          De asta medicii (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 21:04)

          Futurist Irefutabil [utilizator] i-a raspuns lui marie-cu-palarie

          Le poarta doar cand stranuta. Cand sunt asimptomatici nici dentistii nu le poarta.
    • +1 (11 voturi)    
      numai in Romania (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 18:34)

      Dizidentul [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      s-a stat in carantina? numai in Romania au fost amendati? in cazuri extreme Guvernul recurge la actiuni adecvate de a apara poporul sanatos de partea populatiei infectata. Cind in Spania cei prinsi pe strada erau amendati,in Franta la fel ce atitudine si cum comentati? bucuros tot poporul ca actuala administratie la timpurile respective actiona corect, acum dupa razboi vitejii sint la fiecare colt de strada si toti dau lectii de cum trebuia si trebuie actionat (dar nu la MINE sa nu indrazneasca sa vina sa ma atentioneze ca am pielea subtire)
      • +2 (8 voturi)    
        Alo?! (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 21:31)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Dizidentul

        Unde gasiti in comentariul meu cuvantul "carantina"? Unde?!

        Ori nu aveti rabdare sa cititi, ori cititi si nu intelegeti ce scrie, relevant e ca sunteti pe alta strada si complet paralel cu discutia. Mai incercati.
  • +11 (29 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 13:40)

    [anonim]

  • +16 (26 voturi)    
    All right! (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 14:10)

    dessik [utilizator]

    Si legea carantinei inca nu a fost adoptata. Estimez o stabilizare la 1000/zi.
  • +7 (17 voturi)    
    Internarea obligatorie este problematica (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 14:18)

    alien_ [utilizator]

    Mulți oameni nu se vor mai testa de frică să nu fie internați in spital și sa le fie confiscate și distruse lucrurile, și vor fi depistați doar când vor fi infectat pe cineva care s-a îmbolnăvit grav.

    Oamenii ar trebui să fie încurajați sa se testeze periodic, eventual și pe plan financiar.

    Cei depistați pozitiv sa fie lăsați la domiciliu în șomaj plătit 100%, sprijiniți cu ce au nevoie și urmăriți prin brățară cu GPS sa nu părăsească domiciliul.
    • -4 (28 voturi)    
      corect! (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 15:01)

      programatorul_buclucas [utilizator] i-a raspuns lui alien_

      In schimb ei guverneaza prin a instaura frica de puscarie in populatie
      • +7 (17 voturi)    
        "Ei guverneaza" fiind faultati zilnic de PSD (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 17:08)

        Ioan.Toma [utilizator] i-a raspuns lui programatorul_buclucas

        Care - ai uitat? - e inca majoritar in Parlament. Si uite ce decizii criminale iau: https://www.hotnews.ro/stiri-politic-24166908-noua-lege-privind-carantina-izolarea-amanata-senat.htm

        E buna legea? Voteaz-o, chiar daca vine de la PNL! E proasta? Schimb-o! In schimb, pesedeilor le convine sa lase un vid legislativ. Si, din pacate, ei au majoritatea parlamentara. Inca!
    • +3 (9 voturi)    
      asimptomatici (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 20:38)

      Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui alien_

      pot sta la domiciliu..
      dar ce te faci ca oamenii nu vor sa inteleaga,intelegi?si atunci..pedepse na/ca altfel ce sa faci..fiecare ia sfaturi de la vecinu,de la vreun anonim de pe internet sau mai nou de pe la psd-isti prin shaormerii
  • +1 (9 voturi)    
    poporul roman este blestemat (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 18:19)

    Dizidentul [utilizator]

    cu acesti politicieni s-a dovedit ca nu este prima data cind ridica miinile la vot dar nu stiu ce au votat. Este ne nepermis ca dupa patru luni sa nu existe o lege in timpul pandemiei, nu trebuie sa fie Covid poate sa fie si de alta natura o astfel de nenorocire, cum justifica acesti alesi ai poporului prezenta lor in Parlament si Senat. CUM SI CINE SCRIE O ASTFEL DE LEGE NU ARE IMPORTANTA (PNL sau PSD). Continutul legii este foarte simplu:OAMENII SANATOSI TREBUIESC APARATI DE CEI BONLAVI. In nicio tara civilizata nu voteaza Parlamentul afirmativ si a doua zi acelasi partid nu este de acord(dovada ca PSD-ul are motive intemeiate de intirziere). Politicieni de toate culorile TREZITI-VA altfel iese lumea cu ciomege si bite si se ajunge la lupte de strada, unii pentru carantina si apararea sanatatii si altii pentru idealul de drepturi fundamentale, cu toate ca si a ramine sanatos tot un drept fundamental este. Uniti-va acum dupa ce trece aceasta calamnitate puteti face lege pe calcii, pe ceafa, pe urechi egal cum vreti voi, DAR ACUM UNITI-VA A AJUNS TARA DE RISUL EUROPEI SI OAMENII MOR CIND POATE MAI AVEAU SANSA SA TRAIASCA. Comisia Juritica se stie din ce capacitati intelectuale este compusa este timpul sa fie dizolvata si nou aleasa.
    • -4 (16 voturi)    
      lel (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 18:55)

      Georgiana1995 [utilizator] i-a raspuns lui Dizidentul

      La noi se iau deciziile politic,nu ştiinţific,din păcate.Cu un ochi la voturi şi la putere,nu le pasă de popor.
  • +2 (4 voturi)    
    Praf si pulbere s-a ales de Lockdown (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 18:35)

    Dalinar [utilizator]

    Si masurile cabalistice luate pana acum. Bine ca s-au dat amenzi!!!
  • -11 (21 voturi)    
    lel (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 18:49)

    Georgiana1995 [utilizator]

    Mulţumin din inimă guvernului Orban
  • -6 (16 voturi)    
    Guvernul (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 20:46)

    comentator12 [utilizator]

    si cei care sunt in masura, sa ii protejeze pe cei care respecta regulile de cei care joaca hore la mare, se inghesuie in discoteci, nu poarta masti de nici o forma. Serbia, Israel, Bulgaria au reintrodus restrictii. Guvernul ce mai asteapta? peste jumatate din populatie nu reactioneaza la vorba buna si recomandari. Ce mai asteptam, sa moara oameni nevinovati din cauza unora care se cred zmei?
    • +3 (3 voturi)    
      Esti (Duminică, 12 iulie 2020, 8:07)

      Cetateanu [utilizator] i-a raspuns lui comentator12

      Esti surd, orb, si/sau cu Alzheimer? Apoi nu stii ce s-a intamplat in ultimele saptamani: guvernul , intr-o buna traditie a fost lasat fara putere si instrumente de CCR, Avocata hotilor, shparlamentarii PSD, ALDE, PRO, UDMR (care te vor mort sau macar bolnav). Culmea imbecilitatii ca cei care sunt in pericol sunt exact votantii acestor jegosi.
  • -3 (9 voturi)    
    atentie cu cine votati (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 21:23)

    John_Re [utilizator]

    ... la urmatoarele alegeri.

    PSD sau PNL -> aceeasi mocirla.

    ei au chef de jocuri politice cand oamenii le cer sa faca ceva.
  • -3 (9 voturi)    
    mizilic (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 21:37)

    gogpintenog [utilizator]

    tot neinteresant.
  • -2 (8 voturi)    
    efecte (Sâmbătă, 11 iulie 2020, 22:38)

    Ilenuca1 [utilizator]

    Judetele cu contaminarile cele mai putine sunt cele cu cele mai putine testari, mai mult ca sigur. Aceste cifre uriaşe sunt efectul lipsei de autoritate a autoritatatilor şi a campaniei psd de minimalizare a pandemiei in Romania.
  • +1 (15 voturi)    
    anarhie (Duminică, 12 iulie 2020, 0:11)

    clujanu [utilizator]

    Persoane si institutii care trebuiau sa stimuleze disciplina in lupta impotriva acestui virus au declansat anarhia sub masca " drepturilor omului" ignorand obligatiile omului de a nu inbolnavi pe ceilalti.
    • +2 (4 voturi)    
      dispari (Duminică, 12 iulie 2020, 1:51)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui clujanu

      la Cluj exista Universitati, nu e loc de agramati vehementi ca tine
  • +2 (2 voturi)    
    PSD, ALDE UDMR,CCR , Av PoporuluiPRO RO, (Duminică, 12 iulie 2020, 8:56)

    Bradisor [utilizator]

    si cohorta de inconstienti care au actoianat sau clamat nerespectarea regulilor . Pot fi multumiti au REUSIT sa puna tara in mare dificultate dand cu piciorul la toate sacrificiile facute de mil. de romani timp de 3 luni.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by