Coronavirus în România. Cel mai mare număr de infecții raportate într-o zi: 555 de cazuri confirmate în ultimele 24 de ore. Bilanțul ajunge la 30.175 / Situația pe județe / Avertismentul transmis de autorități

de Redactia     HotNews.ro
Miercuri, 8 iulie 2020, 12:43 Actualitate | Coronavirus


Testare medicala de laborator
Foto: Pixabay.com
Alte 555 de noi cazuri de infectare cu coronavirus - cel mai mare număr anunțat în România de la debutul pandemiei - au fost raportate în ultimele 24 de ore, bilanțul îmbolnăvirilor ajungând la 30.175, potrivit datelor publicate miercuri de Grupul de Comunicare Strategică. În ultima zi, alți 18 români au murit din cauza COVID-19, bilanțul deceselor ajungând la 1.817. Recordul de infectări zilnice fusese în 11 aprilie, când au fost raportate 523 de cazuri noi într-o zi. În ultimele 24 de ore, au fost făcute 13.147 de teste.

Până astăzi, 8 iulie, pe teritoriul României, au fost confirmate 30.175 de cazuri de persoane infectate cu noul coronavirus (COVID – 19). De la ultima informare transmisă de Grupul de Comunicare Strategică, au fost înregistrate alte 555 de noi cazuri de îmbolnăvire. Este cel mai mare număr raportat într-o singură zi. Recordul fusese în 11 aprilie, când au fost raportate 523 de cazuri noi într-o zi.
Până astăzi, au decedat 1.817 persoane diagnosticate cu COVID-19.

În intervalul 07.07.2020 (10:00) – 08.07.2020 (10:00) au fost înregistrate 18 decese (6 bărbați și 12 femei), ale unor pacienți infectați cu noul coronavirus, internați în spitalele din Brașov, Dâmbovița, Galați, București, Prahova, Sălaj, Suceava și Vâlcea. Dintre acestea, 2 decese au fost înregistrate la categoria de vârstă 50-59 ani, 6 decese la categoria de vârstă 60-69 ani, 3 decese la categoria de vârstă 70-79 ani și 7 decese la persoane de peste 80 de ani.Toate decesele sunt ale unor pacienți care au prezentat comorbidități.

La ATI, în acest moment, sunt internați 237 de pacienți.

Până la această dată, la nivel național, au fost prelucrate 796.484 de teste. În ultimele 24 de ore, au fost făcute 13.147 de teste.

Dintre persoanele confirmate pozitiv, 22.284 au fost externate, dintre care 20.799 de pacienți vindecați și 1.485 de pacienți asimptomatici, externați la 10 zile după depistare.

Avertismentul transmis de autorități

În contextul creșterii susținute a numărului de cazuri noi de infectare cu noul coronavirus , Grupul de Comunicare Strategică atrage atenția asupra necesității respectării cu strictețe a măsurilor de protecție sanitară: purtarea măștii, păstrarea distanței, evitarea contactului direct cu alte persoane, igienizarea frecventă a mâinilor.
  • "Rata de conformare față de măsurile de protecție sanitară reprezintă elementul central în gestionarea eficientă a crizei sanitare și în limitarea răspândirii virusului.
  • Încurajăm la conștientizarea pericolului determinat de infectarea cu noul coronavirus, la îndemnarea în mod respectuos a terțelor persoane să respecte măsurile de protecție, precum și la semnalarea către autorități a cazurilor în care acestea sunt încălcate.
  • Dezavuăm actele de politizare a crizei sanitare, fie de negare a pericolului infectării sau de minimalizare a riscurilor generate de COVID-19, fie de contestare recurentă a măsurilor luate de autorități pentru gestionarea crizei, bazate pe evaluarea experților în sănătate publică, întrucât astfel de acte determină comportamente și atitudini contrare imperativului sanitar și social al acestui moment", atrag atenția autoritățile.
Peste 900 de amenzi în ultimele 24 de ore

Polițiștii și jandarmii au aplicat, în ultimele de 24 de ore, 912 amenzi în valoare de 111.550 de lei, pentru nerespectarea regulilor stabilite prin legea privind starea de alertă.

Numărul de cazuri confirmate, pe județe, potrivit raportării Institutului Național de Sănătate Publică:
  • 1. Alba 471
  • 2. Arad 708
  • 3. Argeș 1.083
  • 4. Bacău 692
  • 5. Bihor 701
  • 6. Bistrița-Năsăud 593
  • 7. Botoșani 1.057
  • 8. Brașov 1.796
  • 9. Brăila 253
  • 10. Buzău 684
  • 11. Caraș-Severin 120
  • 12. Călărași 190
  • 13. Cluj 715
  • 14. Constanța 500
  • 15. Covasna 310
  • 16. Dâmbovița 756
  • 17. Dolj 352
  • 18. Galați 1.122
  • 19. Giurgiu 280
  • 20. Gorj 315
  • 21. Harghita 357
  • 22. Hunedoara 667
  • 23. Ialomița 464
  • 24. Iași 1.042
  • 25. Ilfov 835
  • 26. Maramureș 219
  • 27. Mehedinți 227
  • 28. Mureș 788
  • 29. Neamț 989
  • 30. Olt 317
  • 31. Prahova 644
  • 32. Satu Mare 81
  • 33. Sălaj 121
  • 34. Sibiu 684
  • 35. Suceava 4.116
  • 36. Teleorman 170
  • 37. Timiș 554
  • 38. Tulcea 192
  • 39. Vaslui 198
  • 40. Vâlcea 92
  • 41. Vrancea 1.166
  • 42. Mun. București 3.517








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















51374 vizualizari

  • +86 (126 voturi)    
    Multumim (Miercuri, 8 iulie 2020, 13:05)

    1anonim [utilizator]

    din inima CCR !! ( oare cum pot fi dati jos lunaticii aia?)
    • -21 (45 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 8 iulie 2020, 13:19)

      [anonim] i-a raspuns lui 1anonim

      • -23 (31 voturi)    
        Lasa-i nene ca e prosti, au primit (Miercuri, 8 iulie 2020, 15:21)

        xrogo [utilizator] i-a raspuns lui

        ordinul pe unitate sa atace CCR si asta fac, logica nu e partea lor tare!
      • +24 (30 voturi)    
        si (Miercuri, 8 iulie 2020, 15:55)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui

        cine a declarat amenzile ilegale!?

        sau aia nu se pune?!
        • 0 (0 voturi)    
          Constitutia Romaniei. (Vineri, 10 iulie 2020, 15:15)

          Lok [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          Ai o problema cu asta? Schimb-o.
      • +1 (5 voturi)    
        Cine a zis (Miercuri, 8 iulie 2020, 18:37)

        Antiparaziti [utilizator] i-a raspuns lui

        ca astea sunt cazurile datorate celor externati ?? Uitasi de aglomeratiile de dupa relaxarea din iunie ?
    • +22 (56 voturi)    
      CCR=PSD=PRAR (Miercuri, 8 iulie 2020, 13:22)

      Marionette [utilizator] i-a raspuns lui 1anonim

      CCR asculta de PSD si PSD este Partidul Rusesc Antiromanesc din Romania.
      PSD a vrut sa moara romani pentru ca este antiromanesc.
      PSD a vrut sa dea Ardealul pentru ca este antiromanesc.
      PSD a dat petrolul tarii pentru ca este antiromanesc.
      PSD este o gasca de borfasi care primesc propaganda electorala din partea Moscovei cu conditia ca la cerere sa asculte de ce porunceste Moscova. Fiind borfasi sunt toti santajabili si executa fara cracnire poruncile.
      Este timpul ca romanii, cei ce nu vor fi gramezi de morti manevrate de buldozere in piata publica , deci cei ce supravietuiesc, sa nu mai voteze PSD.
      • -17 (25 voturi)    
        Cat de penibil esti! (Miercuri, 8 iulie 2020, 15:18)

        Mishgan [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

        :))))) Esti penibil!
      • +13 (21 voturi)    
        De acord cu ce ați scris. (Miercuri, 8 iulie 2020, 15:20)

        Rescator [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

        Durerea este că această coterie politică
        trădătoare și antinațională este încă votată de
        mulți români.Rămâne însă adevărul că instigatorul principal al nerespectării regulilor este Ciolacul din Simileasca Buzăului,sprijinit prin fapte și declarații iresponsabile de Pontache
        Mitomanul,rusnacul Valer și oficinele de propagandă,filiale ale Sputnik-Latrina 3 și
        Guiță TV.
    • -21 (37 voturi)    
      Tot nu ai priceput (Miercuri, 8 iulie 2020, 13:27)

      Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui 1anonim

      care a fost decizia CCR și la ce s-a referit, este?
      • +12 (18 voturi)    
        Stai Jos Goe )))) (Miercuri, 8 iulie 2020, 15:26)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        Nota 4 !
    • -12 (44 voturi)    
      Da, OK, CCR (Miercuri, 8 iulie 2020, 13:29)

      Futurist Irefutabil [utilizator] i-a raspuns lui 1anonim

      Insa pierzi din vedere 3 aspecte:

      1. Daca CCR este sesizata, ea ESTE OBLIGATA sa se pronunte daca o lege e sau nu constitutionala. Iar daca nu e ... nu e.

      2. Ar fi mai bine ca pe viitor legile sa fie facute cu consultarea tuturor partidelor. In acest fel, toate se pot angaja sa nu sesizeze legea la CCR. In felul acesta CCR nu mai emite nici un punct de vedere si legea ramane.

      3. Nu crezi ca ar fi cel mai bine ca legea sa fie conceputa de la bun inceput sa fie constitutionala? Adica tu daca cumperi un furtun de aragaz il iei cu gauri si cu filet neconform?!? Iar aici nu putem decat sa ne indreptam spre cel mai competent guvern, care abunda in specialisti pe drept constitutional. Si hai sa te fac sa razi un pic: stii care e premierul cu cele mai multe ordonante neconstitutionale? Emil Boc. Ai idee care e specializarea sa profesionala? Hai, pregateste-te, nu bea apa ca sa nu te ineci. Drept constitutional! Asta e specializarea sa. Acum zii si tu: daca asta nu este competenta profesionala, ce poate fi?
      • +19 (37 voturi)    
        Legea? (Miercuri, 8 iulie 2020, 15:14)

        Ccoto [utilizator] i-a raspuns lui Futurist Irefutabil

        Tu vorbesti acum de legea 95 din 2006? Pai din 2006 pana azi, nimeni nu a zis nic pas de legea asta. Ori daca nu a deranjat pe nimeni timp de 14 ani, legea mai putea sta asa 14 zile, timp in care avocatul poporului si CCR sesizau guvernul si parlamentul sa modifice legea, cu termen de 2 saptamani, La fel de bine, CCR putea sa amane intrarea in vigoare a deciziei lor pana la momentul la care legea era corectata.
        Evident, ca nu s-a intamplat asa este pentru ca a existat un interes evident ca guvernul sa fie pus in imposibilitatea sa mai aplice unele masuri, care, altfel se iau in cam toate tarile afectate. In Italia, tocmai ce au anuntat ca bolnavii care nu respecta izolarea la domiciliu sunt bagati direct la inchisoare,
        • +2 (2 voturi)    
          Daca o lege (Miercuri, 8 iulie 2020, 19:13)

          Futurist Irefutabil [utilizator] i-a raspuns lui Ccoto

          Este data in mod incorect, nu are importanta daca a fost data incorect ieri sau acum 10 ani. O lege incorecta are efecte nule. Datoria ta ca legiuitor este sa faci o lege incat sa fie corecta. Cand nu poti, esti incompetent. Cel care o aplica o aplica in necunostinta de cauza DAR legea tot nu va avea efecte.
          • +1 (1 vot)    
            Legiuitor (Miercuri, 8 iulie 2020, 21:48)

            Ccoto [utilizator] i-a raspuns lui Futurist Irefutabil

            Aha, dar conform Constitutiei Romaniei, puterea legislativa, adica legiuitorul nu este cumva parlamentul? Adica exact cei care au produs legea, in 2006? Guvernul e puterea executiva, deci acela care aplica legea. Guvernul poate avea doar initiative legislative, pe care le depune la parlament. Raspunderea pentru forma legii, asa cum e ea aprobata si apoi promulgata e a parlamentului.
            • 0 (0 voturi)    
              Evident ca da (Miercuri, 8 iulie 2020, 23:07)

              Futurist Irefutabil [utilizator] i-a raspuns lui Ccoto

              Eu am spus doar ca CCRul nu are "o vina majora" cum se cauta a spune ci cel care a facut legea - i.e. parlamentul. In plus, indiferent de vinovat, legea nu va produce efecte. Asta e tot.

              Guvernul putea da ordonante insa ocolind punctele care erau neconstitutionale. Legea e proasta si veche (ar fi spus ei) dar uite: introducem in ordonante aceste puncte care actualizeaza si completeaza legea (pe termen scurt) si in plus sunt si constitutionale. Faptul ca au folosit o lege veche (cum bine spuneai) si facuta prost s-a vazut. Iar in urma unei consultari cu partidele, s-ar fi putut sa si mearga.

              Si ca o mica paranteza, o buna parte din vina este in mod indirect a votantilor care au pus pe scaune de parlamentari niste incapabili (chiar si acum n ani). Din fericire insa viata e lunga si uneori greselile te lovesc ca un bumerang. Iar poporul isi va lua cucuie destule acum. Poate data viitoare va vota mai bine sau, cel putin, va merge la vot.
    • -24 (50 voturi)    
      Si premiile merg catre: (Miercuri, 8 iulie 2020, 13:51)

      Vaka [utilizator] i-a raspuns lui 1anonim

      Mentiunile juriului:

      Catre Streinu-Cercel si Rafila pentru excelenta si relevanta in stiinta.
      Catre Ficusul Johannis pentru "leadership-ul" lipsa de care a dat dovada.
      Catre Orban pentru exemplul de bere si tutun din camerele guvernului.
      Catre PNL pentru reincarnarea cu success a USL, jocul la blat politic si atragerea gunoaielor.
      Catre CCR pentru celeritatea cu care a jucat rolul de cheie franceza a PSD.
      Catre USR pentru linistea din papusoi.

      Premiul III catre tripleta Vela, Tataru si Arafat pentru aroganta, suficienta si incompetenta in care au persistat pana au anihilat complet increderea populatiei.
      Premiul II catre BOR pentru trufie in forma continuata.
      Premiul I catre PDS pentru 30 de ani de distrugere sistematica, pentru capacitatea inegalabila de a fi o adunatura de infractori si pentru abilitatea cu care a jucat jocuri politice cu sanatatea romanilor.
      • +18 (40 voturi)    
        Vaka vako, nu mai manipula (Miercuri, 8 iulie 2020, 14:52)

        Ephemeris [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

        in stil pesedist.
        Exista un singur vinovat - PSD sub toate formele lui - CCR, Avocacata Popoului, Parlament si toate cozile de topor plantate in statul roman de acest grup mafiot.
        Asa ti-a dat sarcina la pesedeu, sa lansezi diversiuni?
      • +19 (25 voturi)    
        si (Miercuri, 8 iulie 2020, 15:54)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

        pnl si rafila sau arafat sau usr ce vina au?!

        ma refer strict la pandemie...

        pnl tot urla cu legi in interdictii dar cand situatia e proasta din cauza psd si ccr tot ei sunt de vina

        hai mai lasa-ne!

        nu votez pnl, nu iubesc pnl, dar pnl in acest caz au incercat sa faca ceva (nu le-a iesit perfect, nici pe departe, dar au incercat.... nu au fucit ca lasii din psd si apoi urla de la caldurica "nu-si fac treaba ailalti")
        • -2 (8 voturi)    
          Simplu (Miercuri, 8 iulie 2020, 18:23)

          Vaka [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          Am spus, de mai multe ori, cat de greu era sa plateasca cativa avocati buni, cum trebuie, ca sa elaboreze o propunere legislative coerenta.
          PSD nu a facut decat sa exploateze prostia PNL. De multe ori ma intreb daca nu cumva e un balt PSD-PNL-USL departe de ochii lumii.

          PNL a numit ministrii (Vela si Tataru) din propria pepiniera. Pe Arafat l-a reinventat. Ce au facut acesti stimati domni? Au dat apa la moara PDS-ului. Atat de multa apa ca nici aia nu au crezut la inceput...
    • +11 (25 voturi)    
      Urcati in tzeapa (Miercuri, 8 iulie 2020, 14:03)

      FA [utilizator] i-a raspuns lui 1anonim

      Ar trebui urcati in tzeapa nu da-ti jos.
      • -15 (23 voturi)    
        toti cei care au murit aveau si ALTE BOLI (Miercuri, 8 iulie 2020, 15:16)

        Boham [utilizator] i-a raspuns lui FA

        citez din datele oficiale: Toate decesele sunt ale unor pacienți care au prezentat comorbidități.


        au fost înregistrate 18 decese (6 bărbați și 12 femei), ale unor pacienți infectați cu noul coronavirus, internați în spitalele din Brașov, Dâmbovița, Galați, București, Prahova, Sălaj, Suceava și Vâlcea.

        Dintre acestea, 2 decese au fost înregistrate la categoria de vârstă 50-59 ani, 6 decese la categoria de vârstă 60-69 ani, 3 decese la categoria de vârstă 70-79 ani și 7 decese la persoane de peste 80 de ani.
        • +1 (7 voturi)    
          ...... (Miercuri, 8 iulie 2020, 17:04)

          ali_ali [utilizator] i-a raspuns lui Boham

          Si asta pune situatia intr-o lumina mult mai buna,nu?
        • +3 (7 voturi)    
          Da' daca nu luau (Miercuri, 8 iulie 2020, 18:47)

          Antiparaziti [utilizator] i-a raspuns lui Boham

          covidu' nu mureau sau poate mai traiau cativa ani ! De ce sa nu privim problema si asa ?
        • 0 (4 voturi)    
          Daca si tu ai o alta boala, despre care nu stii... (Joi, 9 iulie 2020, 2:48)

          Seby30 [utilizator] i-a raspuns lui Boham

          Ce zici? Asa-i ca nu conteaa atata timp cat mor altii, noi sunetm sanatosi, nu avem alte boli. Putem raspandi virusul la terase....
    • +13 (29 voturi)    
      "Partidul e-n toate, ..." (Miercuri, 8 iulie 2020, 14:25)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui 1anonim

      Asa era pe vremea lui ceasca, asa e si acuma, pe vremea lui tonta si ciolanu.
      A zis partidul ca penalistii ii vor in casa si sa distruga mareata economie pesedaca, haplea s-a si aruncat la lupta cu dusmanul tarii netinand cont de nicio recomandare sau restrictie impusa de pandemia care de fapt nici nu are de gand sa se dea batuta.
      Ma astept sa creasca nr. covidatilor, avand in vedere si mana de ajutor ccr. Numai ieri au mai iesit din spital, complet inca bolnavi, vreo 190 de covizi simptomatici.
    • +12 (18 voturi)    
      .... (Miercuri, 8 iulie 2020, 14:34)

      FRP [utilizator] i-a raspuns lui 1anonim

      Dati jos ? ... scapa prea usor asa ...
    • +13 (17 voturi)    
      wrong (Miercuri, 8 iulie 2020, 15:37)

      hemostatic [utilizator] i-a raspuns lui 1anonim

      Greseala este in primul rand a romanasilor care nu stiu sa respecte regulile care s-au repetat de un milion de ori la teve, radio si s-au intors pe toate partile de catre toti medicii.
    • +8 (12 voturi)    
      cum pot fi dati jos lunaticii aia? (Miercuri, 8 iulie 2020, 16:26)

      Grasul [utilizator] i-a raspuns lui 1anonim

      Numai printr-o noua lege a Curtii Constitutionale care sa statueze ca pot fi embrii CC numai persoane care nu au activat in politica, de exemplu numai fosti membri ai Inaltei Curti de Casatie si Justitie sau prin revenirea legii CC la varianta interbelica cand controlul de constitutionalitate se facea de plenurile reunite ale ICCJ.
      Nu sunt lunatici, sunt persoane manate de interese politice!
  • -50 (98 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 8 iulie 2020, 13:06)

    [anonim]

    • +25 (45 voturi)    
      Matale vorbesti ca sa te afli-n treaba (Miercuri, 8 iulie 2020, 13:49)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui

      Capacitatea de testare, desi la inceput era insuficienta, e suficienta in momentul de fata. Spre comparatie, in momentul de fata, desi la noi numarul cazurilor zilnice e in crestere drastica, inca avem o rata a testelor pozitive sub aia din majoritatea statelor americane, mai mica decat ca media pe SUA, mai mica decat Franta sau Suedia. Cand reusisem sa reducem mult raspandirea bolii, aveam o rata a testelor pozitive chiar sub cea a Germaniei, da' atunci si-au luat-o dobitocii-n cap, si-au avut grija sa compenseze.

      Guvernul chiar se gandeste la rezolvarea problemei, de-aia, in ciuda inconstientei CCR, incearca sa construiasca totusi parghii legale pentru a stapani raspandirea bolii. Da' guvernul sunt o mana de oameni, ei nu pot rezolva nimic daca o buna parte a populatiei e inconstienta. Ai matale cumva impresia ca merg membrii guvernului cu virusul la punga din usa-n usa sa-l dea la oameni? Aia fac dobitocii care se comporta de parca n-ar exista epidemia.

      Ca idee, in nici una dintre tarile in care epidemia a dat inapoi, chiar daca au mai putine cazuri zilnice decat noi, populatia n-a revenit la aceleasi obiceiuri ca inainte de epidemie. Doar la noi e prostia atat de mare incat sa crezi ca in lipsa unui vaccin, in conditiile in care boala n-a trecut nici prin 10% din populatie, poti sa incepi sa te comporti din nou ca inainte de epidemie, si asta sa n-aibe consecinte. Consecintele se vad cu ochiu' liber, da' evident ca cineva care nu-i obisnuit sa gandeasca dincolo de marginea blidului si de lungul nasului nu pricepe ca combaterea bolii asteia, pana la vaccin, e o chestie de durata, care nu se rezolva in cateva luni.
      • -2 (12 voturi)    
        Arafat si Tataru demisia,...DSP-ul nu functioneaza (Miercuri, 8 iulie 2020, 16:49)

        jescu [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

        Se asteapta si saptamani pana sa se testeze contactii unui confirmat. Cazul concret, copil care a stat in acelasi spatiu inchis cu alti 10-15 copii, un copil fiind bolnav. Dupa o saptamana DSP nu testase nici un alt copil sau parinte. Nici gand de capacitate de testare suficienta, mai nimic nu functioneaza. Oamenii au vrut sa se testeze la privat, dar exista un formular si daca ai intrat in contact cu cineva cu coronavirus n-ai voie sa intri ca sa te testezi.
    • +17 (37 voturi)    
      Esti vai de capu tau (Miercuri, 8 iulie 2020, 13:59)

      panda_rosu [utilizator] i-a raspuns lui

      Din cauza unor idioti ca tine care nu cred in gravitatea bolii s-a ajuns aici. O sa ne rada de pe fata pamantului, o sa va dati seama si voi astia in ultimul ceas cat de grav e.

      Toate tarile lumii sunt niste idioate de inchid tot si isi distrug economiile, ca sa te fenteze pe tine, romanasu care s-a saturat de stat in casa.
      • -6 (16 voturi)    
        nu te rade nimeni de pe fata pamantului (Miercuri, 8 iulie 2020, 15:28)

        gogpintenog [utilizator] i-a raspuns lui panda_rosu

        desi... poate ai merita.
      • -4 (18 voturi)    
        Ia zi-ne tu cât de gravă a fost boala la Charles (Miercuri, 8 iulie 2020, 15:46)

        hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui panda_rosu

        care la peste 70 de ani a scăpat de virus într-o săptămână.
        • -1 (7 voturi)    
          Si ia zi-ne tu, (Miercuri, 8 iulie 2020, 19:14)

          Antiparaziti [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

          mai leutz mioritic, daca maine iei coronavirusu', pentru care din variantele de mai jos crezi ca poti fi candidat si pe ce te bazezi cand faci afirmatia :
          1) treci prin boala ca Charles, desi sunt sigur ca n-ai avut conditiile lui de viata ;
          2) treci prin toate etapele bolii, (inclusiv pneumonie interstitiala) si ajungi cu tubu-n gat in terapie intensiva ca pri imaginile alea din Italia, cand aveau mii de bolnavi pe respiratoare si mii de morti ?
          Poti sa bagi mana in foc ca te incadrezi doar la 1) ?
          Pentru cultura, cauta "cpap invasive and non invasive ventilation video".
    • +30 (40 voturi)    
      wrong (Miercuri, 8 iulie 2020, 14:02)

      Task Damager [utilizator] i-a raspuns lui

      Vina o poarta toti JMEKERII care nu poarta masca, nu se spala si se cred ZEI, cand nu-s decat niste COCALARI nesimtiti cu aere de "io stiu mai bine!"
      Din pacate, asta caracterizeaza acum majoritatea populatiei. Trist
    • +29 (41 voturi)    
      Doamne fereste (Miercuri, 8 iulie 2020, 14:20)

      ursu78 [utilizator] i-a raspuns lui

      Guvernul este devina, extraterestrii...dinozaurii...doar noi nu...ca nu putem respecta niste reguli de bun simt. Practic, noi, niste oameni asa minunati, inteligenti...dar pacat ca suntem niste prosti ipociriti. Cateogirc guvernul este devina ca nu purtam masca in spatii inchise (vezi doarmne...ca nu pot sa miros florile de pe raftul cu papuci. Ca nu pot sa stau la 1.5m de ala de langa mine.
      Ma uit prin statiile de tramvai, etc...stam ca vitele inghesuiti unul in altul, fara masca...practic ne doare in cur...ca noi suntem invincibili...si daca totusi o luam...clar nu poate sa fie vina noastra...ca suntem perfecti...dar nu vor strainii. Bine sa untem inaintea lor...aproape ca stim sa folosim apa calda si sapunul.
    • +25 (37 voturi)    
      nu te mai lamenta de pomana.... (Miercuri, 8 iulie 2020, 14:23)

      Foxcrawl.com [utilizator] i-a raspuns lui

      ia si respecta regulile ca nu are treaba PNL sau PSD acilea. Daca puneai mana sa citesti stirile despre covid19 la nivel global, cred ca te prindeai cum stau treburile. PAradoxul romanesc: multi nu cred in covid iar dupa ce umbla creanga si se imbolnavesc, incep sa arunce vine pe guvern. Convenabil.
    • +10 (14 voturi)    
      mda (Miercuri, 8 iulie 2020, 15:52)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui

      asta e logica prostilor!

      toate dovezile care le dau "logica" lor peste cap sunt masluite!
      • -3 (5 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 8 iulie 2020, 16:54)

        [anonim] i-a raspuns lui liviu_

  • -71 (103 voturi)    
    E normal, (Miercuri, 8 iulie 2020, 13:07)

    PetricaGhezea [utilizator]

    Daca astia umbla la cifre sa isi justifice starea lor de alerta /urgenta sau ce alte legi de restrictii au in cap.

    Vad ca acum au trecut la prefix cu 5.Lasa ca Dumnezeu nu doarme
    • +14 (22 voturi)    
      Ce-o (Miercuri, 8 iulie 2020, 13:22)

      Jar [utilizator] i-a raspuns lui PetricaGhezea

      sa mai zici atunci cand la prefix va fi cu 8 sau 9 ? Sa speram ca D-zeu nu doarme pentru noi astia care nu luam in deradere aceasta bolesnita.
    • +14 (24 voturi)    
      Ca D-zeu nu bate cu bota... (Miercuri, 8 iulie 2020, 13:25)

      AdevaratulProfet [utilizator] i-a raspuns lui PetricaGhezea

      ...e foarte adevarat, se vede asta foarte bine si in logica cu care ai fost inzestrat...
    • +14 (28 voturi)    
      ... (Miercuri, 8 iulie 2020, 13:32)

      mihai_mi [utilizator] i-a raspuns lui PetricaGhezea

      O conspiratie mondiala ca sa-l tina pe Petrica-n casa. Daca Pertrica purta masca... poate nu se ajungea aici.
      • +20 (30 voturi)    
        Nu, nu (Miercuri, 8 iulie 2020, 14:57)

        Ccoto [utilizator] i-a raspuns lui mihai_mi

        Petrica e frustrat din alt motiv, l-au pus sa se spele pe maini
    • +10 (16 voturi)    
      foarte rau (Miercuri, 8 iulie 2020, 13:40)

      TheBorg [utilizator] i-a raspuns lui PetricaGhezea

      Lipsa de somn nu face bine.
    • +14 (24 voturi)    
      pacat (Miercuri, 8 iulie 2020, 14:22)

      ursu78 [utilizator] i-a raspuns lui PetricaGhezea

      Pacat ca nu umbla si la inteligenta romanilor...care vad cai in scadere. Rau de tot. Deh...dumnezeu nu doarme...doar trage basini si se mira cum drecu de a facut o natie asa de proasta.
      Acum, pe partea cealanta...cu covid-ul asta...selectia naturala o sa-si spuna cuvantul: prostii, cvare nu prea pricep multe...garantat o sa-l faca...cine se protejeaza...are sanse mai mici sa-l incaseze...asa ca exista o speranta pt natia asta.
      • -7 (17 voturi)    
        ziceau unii pe aici (Miercuri, 8 iulie 2020, 15:33)

        gogpintenog [utilizator] i-a raspuns lui ursu78

        Ziceau unii pe aici ca numai pesedistii sunt analfabeti. Observ ca tu ai tinut musai sa le dovedesti contrariul..
        • +2 (10 voturi)    
          Ai gasit o cratima lipsa... (Miercuri, 8 iulie 2020, 16:45)

          midufi [utilizator] i-a raspuns lui gogpintenog

          Bravos, Gogule !
          Da' macar o idee ai priceput ?
          Te simti cu musca pe caciula ?
          • +1 (5 voturi)    
            doar cratima? (Miercuri, 8 iulie 2020, 17:58)

            gogpintenog [utilizator] i-a raspuns lui midufi

            Cuvantul "cealanta" e ok? "Rau de tot." e propozitie fara predicat. E ok? Trei puncte la fiecare 3 cuvinte e ok? Bravo mai baieti, dar mai rasfirati-va putin.
    • +15 (29 voturi)    
      Dar de ce? (Miercuri, 8 iulie 2020, 14:31)

      andreishana [utilizator] i-a raspuns lui PetricaGhezea

      In capul tau, cand stai tu si te gandesti profund, care ar fi motivul pentru care guvernul unei tari ar face asa ceva intentionat? Ce castiga? O economie care se duce pe rapa, oameni nemultumiti gata sa iasa in strada? Saracie? Ce motive si teorii ale conspiratiei gasesti?
      Tine cont ca traiesti intr-o tara in care nu e nevoie de o pandemie ca sa furi. Se fura de 30 de ani incoace, se fac contracte intre cine trebuie si stat fara nici o problema. Nu e necesar sa inventeze o pandemie si sa impuna populatiei sa stea in casa ca sa poata ei fura linistiti. Chiar e bai, mai frate. Daca ne imbolnavim toti, ca nu avem imunitate la rahatul asta de virus (ca nu avem de unde sa avem, e nou nout), si un procent mic de 0.5 % mortalitate face ravagii in lume.
      • -13 (25 voturi)    
        nu face intentionat (Miercuri, 8 iulie 2020, 14:47)

        noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui andreishana

        Face din prostie..... atata timp cat cele mai multe cazuri vin din centre de ingrijire si spitale, cat personalul medical se imbolnaveste pe banda rulanta dupa 4 luni datorita materialelor propaste si nepriceperii, atunci este vina guvernului
    • +10 (14 voturi)    
      Ma desteptule..... (Miercuri, 8 iulie 2020, 15:31)

      gmb72 [utilizator] i-a raspuns lui PetricaGhezea

      Daca guvernul foloseste pandemia ca sa-si bata joc de noi, de tara, de economie, ca asa sunt ei masochisti si vor sa guverneze peste o tara distrusa, de ce nu esti mai smecher si sa respecti o perioada scurta 1-2 luni, masurile de protectie recomandate NU DE EI, de OMS de pilda, sau de alte tari care au controlat cat de cat nenorocirea, si asa sa contribui la stingerea pandemiei SI SA LASI GUVERNUL FARA JUCARIA PRIN CARE VOR DOAR SA JUSTIFICE (in mintea ta...) o stare de alerta/urgenta, etc ?
      De ce, voi astia care considerati ca cifrele sunt false, si pandemia e justificata de guvern(e) pentru nu stiu ce rahaturi identificate de mintile voastre inguste, nu faceti tot posibilul sa eliminati virusul prin masurile de protectie, ci dimpotriva, faceti tot posibilul sa mentineti jucaria asta in mainile guvernului, decredibilizand orice masura de protectie, orice gravitate a bolii, si astfel mentineti infectarea cator mai multe persoane si ajutati TOT VOI guvernul sa dispuna de mecansimul de manipulare identificat de destepti ca voi ? Aaaaa, sau de fapt negati totul: pandemia nu exista, pana si idiotul de Trump se lupta cu morile de vânt si e atat de prost incat nu vede ca guvernul LUI publica cifre false (peste 3 milioane de infectati, peste 60 000 noi cazuri pe zi si morti mai multi decat in primul razboi mondial) ?.........
    • +4 (14 voturi)    
      loool (Miercuri, 8 iulie 2020, 15:51)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui PetricaGhezea

      god e prea preocupat sa nu existe...
      si daca cumva exista e prea preocupat sa se gandeasca la urmatorul vitur/vulcan/cutremur ca sa-i pese ce domentariu tau!
  • -48 (82 voturi)    
    555 (Miercuri, 8 iulie 2020, 13:09)

    Mazeta [utilizator]

    Mai este puțin si ajungem la cifra corectă.
    • +7 (15 voturi)    
      E (Miercuri, 8 iulie 2020, 13:34)

      Jar [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      a doua oara cand ma amuza comentariul tau.
    • +5 (11 voturi)    
      666 ? (Miercuri, 8 iulie 2020, 15:10)

      dmnt [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      111 nu e putin........
    • +5 (13 voturi)    
      aham (Miercuri, 8 iulie 2020, 15:50)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      dar trebuie transplantele de neuroni de la vreo 10 oameni ca sa ai si tu un numaar de neuroni normal....
  • +43 (61 voturi)    
    Mda (Miercuri, 8 iulie 2020, 13:15)

    TheFaime [utilizator]

    Tara asta, o vesnica dezamagire..
    • +16 (24 voturi)    
      Dar exista (Miercuri, 8 iulie 2020, 14:26)

      ursu78 [utilizator] i-a raspuns lui TheFaime

      Exista o sperianta. Se numeste selectia naturala.
      Eu ma bucur ca se intampla asta. Pentru ca prostii nu cred in virusi...ca masca are rolul sa le astupe gura deci nu o poarta...si alte tampenii...eh...astia garantat o sa incaseze virusul...sanse mari sa moara (ca nici prea mersi pe la doctori...ca nu au incredere in mecanisemele astea de control si exterminare in masa)...or sa mearga sa se trateze la catedrala matuirii....cu terminatia belu. Noi astia, mai cu un neuron functional...nu ne bazam pe divinitate in compensatia prostiei noastre...ci ne protejam...asa ca avem sanse mult mai mari sa supravietuim.
      Traiasca selectia naturala.
      • -4 (12 voturi)    
        neuroni functionali (Miercuri, 8 iulie 2020, 15:37)

        gogpintenog [utilizator] i-a raspuns lui ursu78

        Nu vrei tu sa ii lasi pe alti sa iti spuna daca neuronul tau e functional? Nu de alta dar cred ca s-a impiedicat in 3 puncte ...
      • +2 (10 voturi)    
        Selecția naturală?! (Miercuri, 8 iulie 2020, 16:14)

        Namaste! [utilizator] i-a raspuns lui ursu78

        suntem contemporani cu al șaselea val de extincție masivă din istoria biosferei, nu-i timp niciunde de "selecție naturală", va amăgiți... Virușii sunt infinit mai vechi decât H. Sapiens, sunt ubicuitari.
    • -20 (26 voturi)    
      Nu te obliga nimeni sa ramai (Miercuri, 8 iulie 2020, 14:27)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui TheFaime

      Chiar te rog sa pleci unde iti convine.
      • +7 (19 voturi)    
        UNDE ? (Miercuri, 8 iulie 2020, 15:13)

        dmnt [utilizator] i-a raspuns lui Lok

        Nu ai unde fugi de COVID. NU SCAPA NIMENI, NICAIERI.
      • +8 (20 voturi)    
        asta e romania (Miercuri, 8 iulie 2020, 15:49)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Lok

        prostii roaga desteptii sa paraseasca tara

        si pe spinarea cui o sa traiti parazitilor pesedisti daca pleaca oamenii care muncesc?!
        • 0 (0 voturi)    
          De fiecare data. (Vineri, 10 iulie 2020, 13:38)

          Lok [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          Injuri jumatate de tara si apoi te intrebi de ce nu vrea sa te asculte. :))))))) Mersi.
      • +7 (21 voturi)    
        Nu mai bine (Miercuri, 8 iulie 2020, 15:50)

        ursu78 [utilizator] i-a raspuns lui Lok

        Nu mai bine pleci tu? Undeva unde te simti in largul tau? Brazilia, Mama rusie etc?
      • +1 (3 voturi)    
        Mda (Joi, 9 iulie 2020, 7:30)

        TheFaime [utilizator] i-a raspuns lui Lok

        Am zis dezamagire, deci nici poveste ca as pleca!. Dar gandirea ta ingusta, ce sa-i faci, n-ai ce-i cere...Totusi, ma bucur ca tu te simti mandru de toti co-nationalii tai si realizarile lor marete, acum inteleg dece tara asta nu se schimba. E plin de rahati ca tine
        • 0 (0 voturi)    
          As putea sa ma complac in demoralizare (Vineri, 10 iulie 2020, 16:26)

          Lok [utilizator] i-a raspuns lui TheFaime

          E caldut, chiar placut. Dar prefer sa trec peste iluzia esecului si sa le vad si pe cele bune. Lamentul este repetitiv si plictisitor.
  • +13 (23 voturi)    
    masuri (Miercuri, 8 iulie 2020, 13:19)

    Alynna [utilizator]

    politistii ar trebui sa opreasca autobuzele pe traseu (ca si controlorii de bilete) si sa dea amenzi celor care nu au masca, politistii ar trebui sa intre in magazine si sa amendeze persoanele fara masca, ar trebui facute controale in institutii, firme si amendate persoanele fara masca. Chiar numai de frica amenzilor pot unii sa se conformeze? Nu mai exista responsabilitate, bun simt si grija pentru aproapele tau? unde sunt marii credinciosi ai neamului? au disparut cu totii?
    Nu inteleg de ce e asa de greu de purtat o masca????
    Chiar asa de inconstienti suntem?
    • +1 (5 voturi)    
      Nu suntem toti inconstienti (Miercuri, 8 iulie 2020, 18:28)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Alynna

      Din nefericire insa, destui dintre noi sunt inconstienti, si aia-s si cei mai vocali si din cale-afara de mobili. Si chiar daca nu-s exagerat, covarsitor de multi, sunt suficienti cat sa dea semnificativ peste cap eforturile celor care-s cat de cat constienti de gravitatea situatiei.

      Pana n-ajungem ca Italia, sa selecteze medicii pe cine trateaza si pe cine nu, din cauza de prea multe cazuri, problemei asteia io nu-i vad leac.
  • +10 (24 voturi)    
    Lol (Miercuri, 8 iulie 2020, 13:23)

    HP [utilizator]

    Era de asteptat. Sa vedeti ce e pe litoral, nu se vede om de om, si absolut nimeni nu poarta masca.

    Ma mir ca sunt doar 500 si ceva, ca daca s-ar testa cum trebuie, probabil ca am avea minim 5000.
    • +11 (17 voturi)    
      Avem (Miercuri, 8 iulie 2020, 16:28)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Sunt foarte multi asimptomatici. Sunt foarte multi cu simptome modeste, care nu ajung sa fie testati. Unii din ei vor da virusul mai departe, familiei, prietenilor... si numarul mortilor va creste. Trist, dar adevarat.
    • +3 (7 voturi)    
      Se testeaza cum trebuie (Miercuri, 8 iulie 2020, 18:49)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Sunt de-abia 555 pentru ca s-a plecat de la o baza redusa, si pentru ca in ciuda numarului in crestere autoritatile inca incearca sa faca toate anchetele epidemiologice si sa izoleze cat mai devreme suspectii si pe cei infectati. Probabil o contributie semnificativa are si faptul ca vara sistemul imunitar uman functioneaza mai bine.

      Da' de o luna incoace numarul de cazuri active creste aproape in fiecare zi, CCR a mai dat o decizie care saboteaza eforturile de limitare a epidemiei (aia care permite bolnavilor sa plece acasa cand vor ei), si numarul total de cazuri e inca prea mic ca sa fi vazut fiecare cetatean in parte ce face boala asta. De-aia, avand in vedere si impactul negativ al izolarii, multi pur si simplu au luat-o razna, si prefera sa creada orice bazaconii numa' ce-i real nu.

      Pana n-o sa ajungem acolo incat aproape fiecare om sa cunoasca mai de-aproape macar un caz grav, care sa fi murit sau sa se fi chinuit in ultimul hal, nu prea-i vad io pe inconstienti cumintindu-se. Din nefericire, considerand ca cercul mai apropiat de cunoscuti al celor mai multi se compune din poate o suta, poate doua sute de persoane, da' nu mai mult, aia se traduce in cateva zeci de mii, macar cateva mii bune in plus de morti plus cazuri grave.

      Din nefericire istoria se repeta perfect. Evolutia pandemiei, la noi cel putin, e o copie perfecta, pana acuma, doar ceva mai comprimata temporal, a epidemiei de gripa spaniola de-acu' exact o suta de ani. Acolo a existat un interval mai lung decat acuma la noi intre primul maxim si al doilea, dar al doilea maxim a fost, in functie de estimari (ca mortii au fost atat de multi incat s-a dat peste cap si inregistrarea), intre de 8 si 30 de ori mai mare ca primul. Si-a mai venit, la cateva luni, inca si-un al treilea maxim, comparabil cu primul.

      Toata tarasenia a durat doi ani. Acuma, idiotii se asteptau sa treaca in trei luni, si-s dezamagiti ca n-a facut guvernul ceva.
  • -8 (32 voturi)    
    Y (Miercuri, 8 iulie 2020, 13:32)

    Gabr [utilizator]

    Jocuri politice de 4 luni de zile pe spatele oamenilor.
    Rușine Rușine Rușine ...
    O sa va cred niciodată.
    • +6 (24 voturi)    
      Alt postac pesedist care manipuleaza (Miercuri, 8 iulie 2020, 14:55)

      Ephemeris [utilizator] i-a raspuns lui Gabr

      Alerta de manipulare pesedista.
    • +8 (16 voturi)    
      da ma covidu nu exista (Miercuri, 8 iulie 2020, 15:47)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Gabr

      toti conducatorii tarilor sunt platiti de extraterestii sa se sinucida ca sa nu ripostam cand o sa vina omuletii verzi pe pamant!

      e mai plauzibil decat aberatiile pe care le spui tu ca sa justitici comentariu tau tembel!
    • +1 (1 vot)    
      Neinteresant, (Miercuri, 8 iulie 2020, 19:24)

      Antiparaziti [utilizator] i-a raspuns lui Gabr

      !
  • +18 (32 voturi)    
    Tara prostilor si a pesedistilor (Miercuri, 8 iulie 2020, 13:35)

    AdevaratulProfet [utilizator]

    Asta se intampla intr-o tara plina de prosti...majoritatea votanti PSD, partid care alaturi de derivatii lui ALDE si ProRomania au pompat continuu in mintile goale, idei tampite, de genul : virusul nu exista, vrea PNL sa vanda masti, e o conspiratie mondiala, etc...Nici BOR nu s-a lasat deloc mai prejos, din pacate...De asemenea o parte a lumii cvaziartistice a contribuit masiv la propagarea acestor idei tampite..si aici imi aduc aminte de aberatiile lui Carmen Tanase pe la A3...etc...Dar loviturile principale au venit de la CCR si avocatul poporului care constant au sicanat cum au putut pe cei care luptau pentru a opri raspindirea...Deci ca si o mica recapitulare, avem ca vinovati asa :
    1. PSD, ProRomania, ALDE
    2. Avocatul Poporului + CCR
    3. Cvasivedetele tampite(e.g. Carmen Tanase)
    4. BOR
    5. Prostia inegabila a celor 3.3 milioane de dancilezi

    Din cauza astora, restul de aprox 15.5 milioane, suferim cu totii...
    • -8 (20 voturi)    
      Mai nene, de cand a dat CCR acea decizie, (Miercuri, 8 iulie 2020, 15:31)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui AdevaratulProfet

      de doua saptamani, asa ca scumpul tau guvern in frunte cu neica nimeni Ludovic al III-lea ar fi trebuit in aste saptamani sa cloceasca o lege, s-o bage-n parlament si cand CCR a dat motivarea si a aparut in MO sa intre imediat in vigoare, fara sa existe acel timp de incertitudine care a existat si la trecerea de la starea de urgenta la cea de alerta.
      Nu, ei n-au facut asta, au stat si s-au lementat ca CCR ii fauteaza, ca le atac masurile corecte si uite ce-a iesit.
      In alta ordine de idei, CCR nu s-a adresat cetatenilor spunandu-le sa sa ceara afara din spitale, ea s-a adresat guvernului sa nu mai ia hotarari de arestare a romanilor in spitale fara de lege, dar guvernul ioc, ba mai iese si Orbanul si-i indeamna pe romani sa nu ia in considerare indicatiile CCR, indicatii care erau catre guvenul sau, nu catre romani!
      • 0 (6 voturi)    
        Crezi case putea da o lege... (Miercuri, 8 iulie 2020, 18:37)

        AdevaratulProfet [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        ...pana nu parea motivarea oficiala de la CCR ??? Dincolo de asta, daca ar toti suficient de civilizati incat sa stie ca atata cat reprezinti un pericol pentru altii, trebuie sa stai deoparte, o astfel de lege nici nu ar fi fost necesara...dar atata timp cat tu si altii ca tine instigati la nerespectareaunor reguli de bun simt si la un comportament de jungla, trebuie legi...Vom vedea daca majoritatea parlamentara constituita in principal din PSD, ALDE, ProRomania va vota pentru siguranta romanilor sau pentru un haos si o debandada totala...
      • 0 (6 voturi)    
        Nu coneput legea e problema, ... (Miercuri, 8 iulie 2020, 18:51)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        ... ci trecerea ei prin parlament. Aia dureaza de fapt, s-o faca in asa fel incat sa nu se trezeasca cu ea trantita de acelasi parlament tampit care-a sabotat si masurile de pana acuma, pe unde-a putut.
      • -1 (5 voturi)    
        Pai cine ar (Miercuri, 8 iulie 2020, 19:47)

        Antiparaziti [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        aproba legea ceruta de guvern? Ce partid/e e/sunt majoritar/e in shparlament ? Cumva pzd+pro romania+alde care au program politic pomenile si garantarea libertatii si drepturilor penalilor ?
    • -10 (20 voturi)    
      Cine te oprește să stai în casă până murim noi? (Miercuri, 8 iulie 2020, 15:58)

      hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui AdevaratulProfet

      Stați voi - cei „15.5 milioane” în case - și lăsați-ne pe noi „proștii” să murim pe străzi.
      Ce zici?
      • +1 (5 voturi)    
        Nu-ti fa griji, ... (Miercuri, 8 iulie 2020, 18:54)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

        ... cam aia o sa facem, exceptand necesitatile stringente, gen cumparaturi, taxe etc.

        Si de asemenea nu-ti fa griji nici in privinta voastra. Dupa principiul ca ulciorul nu merge de multe ori la apa, daca va agitati suficient, in vremea asta, pana la urma tot prindeti virusul. Chiar daca nu o sa scapam de majoritatea dintre voi acuma imediat, o sa scapam foarte probabil in urmatorii cativa ani, din cauza sechelelor pe care le lasa in urma boala chiar si la cei cu simptome usoare.
        • -1 (3 voturi)    
          Ai să stai probabil mult și bine (Miercuri, 8 iulie 2020, 20:10)

          hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

          pentru că eu am în plan să mai trăiesc 100 de ani de aici încolo.
      • 0 (4 voturi)    
        Da' de ce nu (Miercuri, 8 iulie 2020, 19:39)

        Antiparaziti [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

        invers ? Sa muriti voi "prostii" in case si sa stea 15,5 milioane pe strazi (cu masti in functie de aglomeratie, spatiu inchis/deschis, etc.) ? Acu' si prostii au mai multe drepturi decat aia care vor sa respect norme de bun-simt si preventie ?
  • +14 (34 voturi)    
    rezolva CCRul, stati calmi (Miercuri, 8 iulie 2020, 13:38)

    tahomir [utilizator]

    o sa declare ca e neconstitutional sa aiba lumea COVID si tot neconstitutional e sa nu ne primeasca alte tari daca avem COVID
    E atat de simplu, CCR vegheaza ptr noi
    • +13 (25 voturi)    
      mda (Miercuri, 8 iulie 2020, 14:54)

      SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

      asta am vrut si eu sa zic...

      nu va faceti griji, vegheaza CCR-ul, si va declara ca virusul este neconstitutional, si se rezolva treaba rapid

      eu unul am incredere, pt ca CCR-ul vegheaza la sanatatea si bunastarea noastra

      :DDDDDDDDDD
  • -5 (23 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 8 iulie 2020, 13:43)

    [anonim]

    • -1 (3 voturi)    
      Pai de ce te superi ? (Miercuri, 8 iulie 2020, 19:57)

      Antiparaziti [utilizator] i-a raspuns lui

      Sa dea iar politia j'de mii de amenzi si sa fie iar anulate, ca au fost incalcate "libertatile si drepturile", prin decizii ccr-esti ? Ce faci, pui un politist pe cap de prost care nu poarta masca ?
      Da' tu, spre exemplu, ai avut tupeu sa-i spui unuia fara masca sa si-o puna ? Asa, cetateneste, presupunand ca tu o porti corect ?
  • +10 (24 voturi)    
    Repede (Miercuri, 8 iulie 2020, 13:52)

    RaduMischie [utilizator]

    Cine vrea sa plece din tara, sa o faca saptamana asta. Ca apoi toata Europa ne va pune fie interdictie, fie carantina la intrarea in tara de destinatie.
    Iar, daca ne plictisim acasa, putem oricand sa strigam "Campionii, campionii", ca sigur suntem campioni in UE la numar de infectari zilnice.
  • -11 (31 voturi)    
    sunt mai multe testari (Miercuri, 8 iulie 2020, 13:54)

    nash pandelica [utilizator]

    pt. prima data. multe a doua si a treia si a n testare nu mai sunt, ca pacientii au fost declarati fugiti de la locul de detentie, evadati.
    deci, la peste 13 mii de testari prima data, este normal ca nr. de infectati sa creasca.
    hai, nu mai vindeti gogosi.
    la 30000 de teste vor fi si mai multi.
    hai, dati drumul la testare, ca pe la inceputuri vroiati sa dati bine, mai bine ca in tzarile occidentale, un succes al mecinei romanesti, al guvernului si, nu in ultimul rand, al presedintelui klauz de sighii.
    la morti, tot d'aia cronici....
    la ati, tot in jur de 230. un' or fi bolnavii aia multi, declarati ?!
    pai, pe picioarele lor, pe pernele lor, la treburile si la familiile lor.

    propun inca un milion la oms, de la noi.
    • +4 (18 voturi)    
      looool (Miercuri, 8 iulie 2020, 15:43)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      deci dupa logica ta, daca testam de codiv toata populatia in anul 1400 gaseam mai multi bolnavi de covid ca acum?!

      e caraghios ce spui....

      observ ca nu injuri deloc psd (parlamentul) sau pe ceilalti, doar presedintele si guvernul.... puti a pesedism!
      • -10 (12 voturi)    
        corectie (Miercuri, 8 iulie 2020, 16:21)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        pedelismul, userismul si joianismul sunt singurele surse de putoare in tara asta
  • -12 (24 voturi)    
    sunt mai multe testari (Miercuri, 8 iulie 2020, 13:54)

    nash pandelica [utilizator]

    pt. prima data. multe a doua si a treia si a n testare nu mai sunt, ca pacientii au fost declarati fugiti de la locul de detentie, evadati.
    deci, la peste 13 mii de testari prima data, este normal ca nr. de infectati sa creasca.
    hai, nu mai vindeti gogosi.
    la 30000 de teste vor fi si mai multi.
    hai, dati drumul la testare, ca pe la inceputuri vroiati sa dati bine, mai bine ca in tzarile occidentale, un succes al mecinei romanesti, al guvernului si, nu in ultimul rand, al presedintelui klauz de sighii.
    la morti, tot d'aia cronici....
    la ati, tot in jur de 230. un' or fi bolnavii aia multi, declarati ?!
    pai, pe picioarele lor, pe pernele lor, la treburile si la familiile lor.

    propun inca un milion la oms, de la noi.
  • -10 (20 voturi)    
    despre (Miercuri, 8 iulie 2020, 13:54)

    costelo999 [utilizator]

    cum o sa fie cind se va atinge cifra de 666 ? apocalipsa. sa nu purtati masca, sa stati lipiti unii de altii, sa faceti aglomeratie peste tot. in consecinta nu vom mai putea merge pe afara decit stind in carantina pe perioada concediului, cum a zis si relu fenechiu de la peeneelee s-ar putea reintroduce carantinarea lockdown din nou, depinde de vernerica, inca 1-2 luni poate 3 luni, inchideri de tot felul, o sa fie bine ca sa nu fie rau, iar medicii o sa dea in bobi cine sa fie pus pe ventilator, si lasati-ma cu ccr ca politia are destule posibilitati sa aplice legea, prin amenzi, inchiderea localurilor, obligarea purtarii mastii in spatii inchise, etc
  • +28 (40 voturi)    
    Am fost de curând (Miercuri, 8 iulie 2020, 14:11)

    fokerul [utilizator]

    în Moldova, zona Tg Neamţ, având treabă la o primărie. La intrare era un afiş mare care zicea: în această instituţie accesul este permis doar cu mască. Conştiincios, m-am conformat şi mi-am pus masca, am intrat şi ce să vezi: în interiorul instituţiei NIMENI nu purta mască, nici paznicul de la intrare, niciun funcţionar, nimeni. Eram singurul cu mască! L-am întrebat pe portar de ce nu poartă nimeni mască în interior şi mi-a raspuns că virusul a trecut şi că oricum e o făcătură tot ce se întâmplă. M-am simţit în plus şi am părăsit focarul de prostie.
    • +10 (20 voturi)    
      Asa e cam peste tot, sa stii (Miercuri, 8 iulie 2020, 14:47)

      Ephemeris [utilizator] i-a raspuns lui fokerul

      cu mici exceptii, acolo unde oamenii mai si gandesc
      • +5 (9 voturi)    
        Ai dreptate, (Miercuri, 8 iulie 2020, 17:03)

        fokerul [utilizator] i-a raspuns lui Ephemeris

        cam aşa e peste tot iar ăia care poartă mască corect sunt prea puţini. Majoritatea o poartă pe guşă, barbă sau bot (fără nas) în bătaie de joc. Nişte analfabeţi funcţionali, că nu pot să le spun altfel, care nu pricep utilitatea măştii şi cum se poartă corect ca să fie eficientă.
  • +17 (35 voturi)    
    Am reusit (Miercuri, 8 iulie 2020, 14:13)

    Bradisor [utilizator]

    sa dam cu piciorul la toate eforturile si sacrifiile facute de o tara intreaga timp de 3 luni.Trebuie sa multumim din inima CCR,PSD,ALDE si cohotei de inconstienti care au raspindit tot feul de informatii care au creat confuzie si au slabit increderea populatiei in autoritatiile statului.
    Ce poate sa mai inteleaga chiar si un om de buna credinta cand dl.CIolacu declara de la tribuna Parlamentului ca raportarile sunt false ,ca guvernul are interes sa vinda stocul de masti ,ca nu trebuie declarata starea de alerta,ca mastile sunt din hirtie higenicaetc etc
    • -7 (19 voturi)    
      pierde PNL? (Miercuri, 8 iulie 2020, 15:43)

      gogpintenog [utilizator] i-a raspuns lui Bradisor

      asa-i ca de fapt baiul mare e aici? Lasa-i sa piarda ca nu sunt cu nimic diferiti de pexedisti... tot o apa si-un pamant!
      • +1 (7 voturi)    
        Lasa mah, lozincile psd (Miercuri, 8 iulie 2020, 16:52)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui gogpintenog

        te faci de ras.
        • +1 (3 voturi)    
          Eu votez PLUS (Miercuri, 8 iulie 2020, 17:59)

          gogpintenog [utilizator] i-a raspuns lui midufi

          .
          • 0 (2 voturi)    
            Hahahaha (Joi, 9 iulie 2020, 9:14)

            Ephemeris [utilizator] i-a raspuns lui gogpintenog

            Cea mai buna gluma din partea unui postac pesedist
  • +8 (26 voturi)    
    ne paste un lockdown... (Miercuri, 8 iulie 2020, 14:42)

    demaGOGU [utilizator]

    ...mai al dreak ca primul.

    stupid people.
    • -11 (15 voturi)    
      sa-l respecte pedelistii si useristii, daca vor (Miercuri, 8 iulie 2020, 16:22)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      eu in niciun caz nu mai stau in arest
      • +2 (4 voturi)    
        Nu-ti fa griji, ... (Miercuri, 8 iulie 2020, 18:59)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        ... daca te agiti suficient, o sa stai linistit, fara nici un fel de efort sau de constrangere din partea cuiva, la doi metri sub pamant.

        Asta daca nu avem ghinion si cresterea e atat de mare si de brusca incat ajung sa lucreze putinele crematorii pe care le avem la foc continuu, pentru ca groparii nu mai fac fata.
  • -9 (29 voturi)    
    Ce credeti?! (Miercuri, 8 iulie 2020, 14:51)

    noi2013 [utilizator]

    Daca s-ar face 30,000 de teste ar fi probabil 1000+ imbolnaviri si tot asa....

    Cati din cei 555 (cam rotunda cifra totusi) sunt asimptomatici, cati cu forme medii, cat cu grave, cati au intrat in ATI.... cati pe fiecare judet, ca sa vedem si noi cum si de unde vine valul
    • +12 (22 voturi)    
      Teoretic, da, practic nu prea (Miercuri, 8 iulie 2020, 15:05)

      Ccoto [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

      Teoretic, intre teorie si practica nu-i nicio diferenta. In practica insa, exista.
      In ziua cu maximul primului val, la 523 de cazuri s-au facut 3842 teste. Testarea nu se face haotic, se face pe cazuri si anchete epidemiologice. Daca erau necesare anchete mai ample de cat s-au facut, ai fi vazut 16000 de teste azi, nu 13000. Atat a fost necesar. E complicat de inteles?
    • +11 (21 voturi)    
      Nu conteaza cati (Miercuri, 8 iulie 2020, 15:15)

      Task Damager [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

      asimptomatici sau simptomatici sunt. Conteaza ca TOTI raspandesc virusi!
      Iar daca vrei situatie detaliata, ia de aici: https://www.graphs.ro/
      • +10 (16 voturi)    
        Lasa-l ca el are sarcina (Miercuri, 8 iulie 2020, 15:40)

        Ephemeris [utilizator] i-a raspuns lui Task Damager

        pe unitate sa o faca pe prostul.
        E o tehnica de manipulare tipic securista, vor sa semene indoiala si controverse. E suficient sa te faci ca nu intelegi si deja ai manipulat.
        Dupa cum se poate vedea cu ochiul liber, eforturile lui si ale altora ca el dau "rezultate"
        • -8 (10 voturi)    
          ANPC? (Miercuri, 8 iulie 2020, 16:49)

          di livio [utilizator] i-a raspuns lui Ephemeris

          și ăia-s securiști?...zise ANPC, milioane de măști neconforme puse la vînzare...în România, nu în Belarus...s-a sesizat cineva din organili îndrituite?...după ancheta Rise Project a ieșit vreun oficial să spună dacă-i adevărat sau nu?...nime nimic, batista pe țambal...geaba poartă oamenii măști, dacă-s neconforme...nu știm, nu știm nimic avem gcs secret...North Korea...duminică ziceam aici că vor exploda cazurile, la articolu cu Ciolacu...cînd amenință Ciolacu cu moțiunea se-nervează covidu...asta-i România, gcs secret
          • +1 (1 vot)    
            Nu stiu, dar tu cu siguranta esti (Joi, 9 iulie 2020, 9:15)

            Ephemeris [utilizator] i-a raspuns lui di livio

            ...
      • -9 (19 voturi)    
        i-auzi (Miercuri, 8 iulie 2020, 16:24)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui Task Damager

        specialisti renumiti au stabilit ca asimptomaticii NU TRANSMIT boala, dar leberalo-joianistii stiu mai bine, ca sa ne poata aresta acasa in timp ce fura in disperare banul public
        • +4 (10 voturi)    
          Ai uitat sa dai sursele (Miercuri, 8 iulie 2020, 16:51)

          Task Damager [utilizator] i-a raspuns lui srpc

          Ai uitat sa dai sursele, ca mai toti raspandacii de fake news. Mai citeste cand esti treaz...
          Uite aici ceva, daca stii engleza:
          "Asymptomatic transmission (i.e. when the infector has no symptoms throughout the course of the disease), is difficult to quantify. Available data, mainly derived from observational studies, vary in quality and seem to be prone to publication bias [151,155]. Mathematical modelling studies (not peer-reviewed) have suggested that asymptomatic individuals might be major drivers for the growth of the COVID-19 pandemic [156,157].
          Although transmission from asymptomatic carriers has been reported [158,159], the risk of transmission from pre-symptomatic or symptomatic patients is considered to be higher. Viral RNA shedding is higher at the time of symptom onset and declines after days or weeks [127]."
          Sursa: https://www.ecdc.europa.eu/en/covid-19/latest-evidence/transmission
        • +2 (4 voturi)    
          Care (Miercuri, 8 iulie 2020, 20:17)

          Antiparaziti [utilizator] i-a raspuns lui srpc

          "specialisti renumiti" au zis ca asimptomaticii nu transmit boala ? buda de la nestiri pe surse sau altii ca ea ?
          ASIMPTOMATIC= fara simptome si se refera DOAR la persoana bolnava; daca esti sanatos nu ai cum sa ai simptome.
          Exceptie fac inteligentii asimptomatici, fiindca prostia nu doare !
          Alta tentativa de manipulare mai ai ? Asta nu tine, mai cauta ...
    • +9 (13 voturi)    
      si cam cum (Miercuri, 8 iulie 2020, 15:18)

      comentator12 [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

      ati vrea sa aflati asta de pe urma unui test care depisteaza doar daca ai sau nu covid?
      ce conteaza forma bolii, cand orice infectat poate raspuni virusul si la altii. Iar prin altii ma refer si la persoane din grupa de risc.
    • +1 (1 vot)    
      Bun, vad ca tot insisti sa ai (Miercuri, 8 iulie 2020, 20:05)

      Antiparaziti [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

      datele astea ; presupunand ca ti s-ar da, ce anume ai face tu, personal, daca le-ai avea ?
      Si daca ai face, ce ai face, iar daca nu, de ce nu ?
  • +7 (27 voturi)    
    mda (Miercuri, 8 iulie 2020, 14:52)

    SoulSearcher [utilizator]

    hai cu starea de urgenta :DDDD

    abea astept sa vad iar cozi la drojdie, faina si hartie igienica :DD

    chiar imi era dor sa inchida iar toata tara si sa umblam doar cu declaratie dupa noi

    maine vor fi peste 600 de cazuri... just wait and see
  • +14 (30 voturi)    
    PSD=partid de criminali (Miercuri, 8 iulie 2020, 15:01)

    mazgalici [utilizator]

    Culmea, tot votantii lor se vor curata primii.
    Poate e mai bine, scapam de ciuma rosie mai repede!
    • +7 (19 voturi)    
      Sa speram ca asa va fi (Miercuri, 8 iulie 2020, 15:41)

      Ephemeris [utilizator] i-a raspuns lui mazgalici

      desi posibil ca jocul PSD sa mizeze tocmai pe faptul ca cei responsabili, adica votantii non-PSD, sa nu iasa la vot la teama virusului.
      Sa speram ca va fi totusi, o mobilizare buna la vot si sa-i scoatem din istorie pe pesedisti
  • +7 (23 voturi)    
    la cat de sanatosi sunt romanii asa per total (Miercuri, 8 iulie 2020, 15:08)

    cristi_an [utilizator]

    mai dureaza putin pana cand vom aveam zeci de morti pe zi...
  • +10 (20 voturi)    
    foarte multi care nu respecta regulile (Miercuri, 8 iulie 2020, 15:22)

    comentator12 [utilizator]

    de bunavoie. Guvernul sa introduca iar restrictii, carantina, izolare, amenzi. Cu cat mai repede, cu atat mai bine.
  • -11 (15 voturi)    
    neinteresant (Miercuri, 8 iulie 2020, 15:23)

    gogpintenog [utilizator]

    .
    • +3 (9 voturi)    
      Vorbesti de comentariile tale ? (Miercuri, 8 iulie 2020, 16:55)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui gogpintenog

      .
  • +13 (17 voturi)    
    romanii stiu numai de frica! (Miercuri, 8 iulie 2020, 15:33)

    MirceaIo [utilizator]

    Corect ar fi sa avem fiecare grija: sa nu ne intalnim mai mult de 5 persoane, fara hore, sa purtam masca sa ne spalam si nu ar mai fii nevoie de urgente sau alte chestii de acest gen. Dar asta e acum suportam toti consecintele pentru niste conationali !
  • +12 (24 voturi)    
    multumim ccr (Miercuri, 8 iulie 2020, 15:37)

    liviu_ [utilizator]

    multumim psd
    multumim avocatul penalilor

    dar cu siguranta toti or sa zica ca nu e vina lor si ca altii sunt de vina...
  • 0 (14 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 8 iulie 2020, 16:29)

    [anonim]

  • +3 (3 voturi)    
    cum au votat Livia Stanciu și Simina Tănăsescu (Joi, 9 iulie 2020, 8:22)

    Mariobrutte [utilizator]

    Aveți idee cum au votat distinsele doamne, ambele numite în CCR de Președinte, în chestiunea declarării ca neconstituționale ale carantinei și internării obligatorii instituite prin ordin al ministrului Sănătății?

    Doamna Simina Tănăsescu a fost numită în CCR la propunerea președintelui Klaus Iohannis, anterior fiindu-i consilier prezidențial.

    Doamna Livia Stanciu. fosta șefă a ICCJ, poate fi acuzată de orice, mai puțin de pesedism.

    Deci, cum au votat cele două doamne?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by