Articol actualizat

Cazul incredibil al unei familii cu un confirmat COVID. Când au început să se simtă rău, fiica și bunica au fost plimbate între spitale si apoi trimise acasă „că nu se mai fac teste”

de Florin Bărbuță     HotNews.ro
Duminică, 5 iulie 2020, 10:34 Actualitate | Coronavirus


Testare coronavirus
Foto: Xinhua / Zuma Press / Profimedia
​E îngrozitor să te simți rău în weekend, mai ales să fii suspect de coronavirus. O familie nu știe ce să facă în situația de mai jos. O persoană este internată cu coronavirus. Alte două se simt rău, de ieri, și au fost plimbate aseară cu ambulanța degeaba. Li s-a spus că testul se va face, dar în final că nu se poate “că nu se mai fac teste”.

***

UPDATE 2 - Luni - 6 iulie

Testele au ieșit pozitive. Toti au coronavirus.

UPDATE 1 – ora 16:22 (Duminică - 5 iulie)

După ce HotNews.ro a publicat povestea, cei trei membri au familiei, adică soțul, fiica sa și mama Angelei, au fost introduși pe lista de recoltare de astăzi.

În urmă cu puțin timp au ajuns la Victor Babeș și s-a început efectuarea testelor. Între timp, soțul Angelei pare a avea și el primele simptome. Urmează să fie internat și el. Toți patru vor fi împreună în același salon.

***

Povestea se desfășoară în București. Pe la jumătatea acestei săptămâni, Angela (am schimbat numele) de circa 44 de ani, din București, a început să se simtă rău. Ea locuiește în același apartament cu soțul, fiica de 12 ani și mama ei de circa 70 de ani.

Angela a sunat prima data la medicul de familie, iar acesta i-a spus să sune la autorități. În final, a venit o ambulanță și a mers până la Institutul Matei Balș pentru a i se face testul. A doua zi a venit rezultatul: are coronavirus. A sosit spre seară ambulanța și s-a internat la „Victor Babeș”. Li s-a spus membrilor familiei că dacă se simt rău, să apeleze un anumit număr de telefon. La Victor Babeș, Angela a întrebat: Ce se va întâmpla dacă se vor simți rău și ceilalți membri ai familiei? Vor fi internați în alte părți sau tot aici? O doctoriță i-a spus că vor fi internați cu toții în același loc. În momentul de față, la Victor Babeș sunt multe mame cu copii care sunt internate.

Sâmbătă, adică ieri – 4 iulie, au început să se simtă rău fiica și cu mama ei. Au sunat la 112, a venit o ambulanță și prima dată le-a dus la Spitalul Clinic de Copii Doctor Victor Gomoiu. Li s-a spus că acolo o vor primi doar pe fetiță, cu condiția să fie și internată acolo. Bunicii i-a fost teamă să o lase singură și cum li s-a spus că, într-un caz ca acesta, vor putea sta cu toții în același loc, adică la Victor Babeș, au dorit să meargă acolo.

Ajunse la „Victor Babeș” li s-a comunicat că nu se mai fac teste și că acestea se mai fac doar la „Spitalul de urgență”. Ambulanța le-a spus că le duce acasă pentru că nu se mai fac teste. Aproape ajunse acasă, ambulanța primește un nou telefon de la Victor Babeș. Să se întoarcă că se vor face teste. Astfel au ajuns înapoi la Victor Babeș. După o așteptare de circa 30 minute au fost informate că nu se mai fac teste și au fost trimise acasă.

De dimineață încearcă să sune la acel număr de telefon care li s-a dat atunci când au luat-o pe Angela. Li s-a spus să sune dacă se simt rău, adică dacă au simptome. Nu se simt bine, iar autoritățile nu răspund.

Spitalul „Victor Babeș” este spital COVID. Unitatea spitalicească este în subordinea Primăriei Capitalei.

UPDATE Managerul de la „Victor Babeș” spune că face luni anchetă

Contactat de HotNews.ro, medicul Emilian Imbri, managerul Spitalului Victor Babes, a declarat că DSP București ar fi trebuit să facă anchetă epidemiologică în acest caz - să meargă acasă la rudele femeii internate cu coronavirus și să le recolteze probe pentru a le face testul.

Emilian Imbri mai spune că va face luni o anchetă internă în spital pentru a vedea care este situaţia exactă în acest caz - de ce nu s-a făcut anchetă epidemiologică și de ce nu au fost testate rudele femeii. Emilian Imbri spune că atâta timp cât rudele nu au fost testate și nu există certitudinea că sunt infectate cu coronavirus, nu pot fi internate într-un spital COVID, cum este Victor Babeș, existând riscul să se infecteze de la alţi pacienţi. Întrebat ce trebuie să facă astăzi acești oameni dacă se simt în continuare rău, managerul Spitalului Victor Babeș a dat asigurări că într-o astfel de situaţie ei pot veni la spital, la camera de gardă, și vor fi trataţi.

HotNews.ro va prezenta si celelalte puncte de vedere ale autorităților solicitate în momentul în acestea vor răspunde.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















23646 vizualizari

  • -1 (43 voturi)    
    foarte bine (Duminică, 5 iulie 2020, 10:37)

    martel55 [utilizator]

    sa ii tirmita la cecerer sa ii trateze aia...evenutal poate le da o consyltatie si dottore Ponta
    • -12 (34 voturi)    
      Nu CCR poarta vina principala.... (Duminică, 5 iulie 2020, 12:56)

      gmb72 [utilizator] i-a raspuns lui martel55

      ... Ci incompetentul de la Cotroceni ! Care, desi nu a fost in stare sa calce in picioare mafia PSD când era la pamant dupa europarlamentare, s-a comportat ulterior ca si când ar fi facut-o, nemaibagandu-i in seama ! Si desi stia ca legile pe care guvernul (său) sunt la limita Constitutiei, nu a chemat politicienii la Cotroceni sa stea de vorba cu ei, eventual si cu numita lui Tariceanu de la Avocatul Boborului, sa le ceara un moratoriu de la sesizat CCR si alte asemenea bete in roate, 2-3 luni pana se pune total sub control pandemia in RO. S-o fi bazat pe constiinta civica si patriotismul unor hoti de la PSD, ALDE, si altii....
      Na, ca s-a inselat, PSD si cainii care-i ling mana dupa interese (UDMR, ALDE, Pro Romania) sunt gata sa-si omoare o parte din electorat (batranii) facand totul in contra guvernului, chiar daca asta inseamna facilitarea propagarii unei epidemii. Totul sa aiba munitie in prag de alegeri, sa dea cu PNL de pamant, dupa de or re-ajunge ei la putere, or mai vedea ce-o fi. Mai ales ca au vazut ca la inceput, PNL cu chiu cu vai, a reusit ceea ce USA, UK, Spania, Italia, Germania si alte tari mari, nu au reusit (bine, unele nici nu au incercat...)
      Asa ca aici, PSD-istul ala din 90 - Valer Dorneanu, are dreptate: nu dati vina pe noi pentru legi proaste, daca suntem sesizati, n-o sa ne facem ca judecam sau n-o sa mentinem o lege neconstitutionala....
      • +2 (16 voturi)    
        Dupa mintea d ta presedintele Iohannis,... (Duminică, 5 iulie 2020, 14:07)

        constatator [utilizator] i-a raspuns lui gmb72

        . trebuia sa se urce cu picioarele pe mocirla psd! Nu saga, dar era musai costum special plus macara pt scoaterea din afundare!!
        Numai un credul sau un prost poate sa emita asemenea ineptii!
    • +10 (22 voturi)    
      bati campii (Duminică, 5 iulie 2020, 13:38)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui martel55

      astea vor in spital, nu sa fuga din spital.
      deci, taman bine, cine nu vrea in spital, lasa loc pt. cine vrea.

      auzi tarasenie, la targoviste au paturi ati, dar n'au doctori, si in loc sa detaseze doctori, s'au apucat sa transfere bolnavii grav, la galati. de la targoviste la galati, o aruncatura de bat. asa ca doua femei n'au mai ajuns la elicopterul arafat.

      apropo, parca nea nelu, ca si menistru de covid, si altii, caci cei care decid nu se vad, sunt legendati, spunea ca menisterele, adica sanatatea si polutia se pregatesc de valul doi, care sa nu ne mai prinda cu c'ru gol.
      au doua sute treij' de internati la ati, unde cica paturi cu miile, si se vaita ca nu fac fatza.
      e atata minciuna si politica in sanatatea publica, ca'ti vine sa pleci din tzara.
      • -1 (11 voturi)    
        Nasule esti pe alte campii!! (Duminică, 5 iulie 2020, 18:11)

        constatator [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        Fii calm, moderat daca vrei un dialog civilizat !
        Dar vaz ca esti pe miristi scolit de ciuma rosie si eu am o scarba pt voi.
        Se pare ca mama natura nu si face treaba!!
        • +1 (3 voturi)    
          Bag sama (Luni, 6 iulie 2020, 11:23)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui constatator

          Ca tot in politica, in comploturi, cabale si scenarii va duceti.
          Adica nu poate exista o explicatie simpla de tipul: "au luat o hotarare proasta" sau "sunt tampiti", musai sa existe troli platiti si pesedisti care vor sa "submineze capacitatea guvernului de a gestiona criza."
          Gestionarea pandemiei nu are nicio legatura cu politica. Doar ticalosii leaga asta de un anume partid.
          E drept ca-s ticalosi de toate partile.
          • 0 (0 voturi)    
            Eu nu aş pune semnul egal între (Luni, 6 iulie 2020, 15:19)

            calincb [utilizator] i-a raspuns lui Luk

            politică, comploturi, cabale şi scenarii.
            Foarte multe dintre evenimentele de la nivel local iau un anumit curs din considerente dictate de decidenţii din politica locală (noi trebuie să discernem dacă decidenţii responsabili sunt cei actuali sau este rezultatul unor decizii anterioare).
            Iar dacă decidenţii actuali, din partea PNL, din nepricepere (ca să nu folosesc termenul de incompetenţă), fac un cadou adversarilor din PSD, este foarte puţin probabil ca aceştia să nu întindă mâna şi să-l ridice de pe jos, pentru că s-ar umple de praf şi este păcat.
      • +4 (12 voturi)    
        s-au pregătit de valul 2 (Duminică, 5 iulie 2020, 18:17)

        Mariobrutte [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        N-ai văzut achizițiile directe? Milioanele alea de măști aduse de firmele SRI-ului sau cele ale bucătăresei din satul Uzuni din Giurgiu?

        Sistemul medical românesc s-a pregătit cum știe el mai bine de valul 2. Baronii medicali sunt mai bogați și mai puternici decât erau la începutul crizei sanitare, iar fondurile de sifonat sunt majorate. Avea cineva alte așteptări de la statul român?
  • +37 (49 voturi)    
    Daca spun ca avem prea multe jigodii in sistemul (Duminică, 5 iulie 2020, 10:44)

    Excelsior [utilizator]

    sanitar sunt rau?
    • +14 (30 voturi)    
      E Vorba De Jigodiile Pastorite (Duminică, 5 iulie 2020, 11:36)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Excelsior

      De DUamna Gabi ! Nu e corect sa Generalizam !
      • +14 (40 voturi)    
        E corect sa generalizam (Duminică, 5 iulie 2020, 11:59)

        Vaka [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Cadrele medicale sunt prin excelenta niste jigodii spagare. putinele exceptii intaresc regula.
        • +12 (22 voturi)    
          Normal (Duminică, 5 iulie 2020, 12:21)

          bgd [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

          Oare iti fug cadrele medicale din Ro degeaba?
          • +2 (10 voturi)    
            Repet (Duminică, 5 iulie 2020, 15:49)

            intruderul [utilizator] i-a raspuns lui bgd

            Pot oricand sa studieze medicina peste hotare nu-i asa?De ce devin medici in tara si numai DUPA fug cadrele medicale peste hotare?

            Intrebare retorica.
              #showComment#showComment
  • +21 (33 voturi)    
    Asa Patesc Cei Care Nu O Voteaza pe DUamna (Duminică, 5 iulie 2020, 10:48)

    un domn [utilizator]

    Gabi !

    DUamna Gabi este : procuror - judecator si “tester” Covid la Stadion !
  • +3 (15 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Duminică, 5 iulie 2020, 10:56)

    [anonim]

  • +21 (37 voturi)    
    hehe (Duminică, 5 iulie 2020, 11:00)

    jeanvaljeanro [utilizator]

    La TV se minte cum se respira. Realitatea asta e, e duminica, stare de alerta si nu e personal pentru testare disponibil. Persoanele in realitate NU stau 14 zile cat abereaza ministrul (stau de la cateva zile la o saptamana aia trimisi la cort, am vecina care a stat fix 3 zile la Aslan in curte la cort) si membrii familiei se testeaza aleator in functie de chef. Rezultatele testelor vin si dupa 2-3 zile timp in care testatii fac ce vor, se plimba peste tot. Sistemul medical e plictisit de COVID pentru ca la COVID nu iese spaga si ei se sufoca la serviciu fara spaga, e mai necesara pentru ei ca oxigenul!
    • +16 (22 voturi)    
      Realitatea e... (Duminică, 5 iulie 2020, 13:00)

      gmb72 [utilizator] i-a raspuns lui jeanvaljeanro

      .... ca in weekend NU EXISTA asistenta medicala pentru pacienti noi, indiferent de afectiune cronica. Decat pentru cei deja internati care au tratament stabilit si deja-s rutina, si pentru urgente gen accidente, impuscaturi si.... mari mahari din politica.
      Daca Doamne fereste, te interneaza, faci pana luni exact ce faceai si acasa - zaceai in chinurile provocate de boala, pana revin cadrele medicale in tot spitalul si repornesc activitatile....
      • +7 (13 voturi)    
        Scuze (Duminică, 5 iulie 2020, 15:51)

        intruderul [utilizator] i-a raspuns lui gmb72

        si mari mahari din clanul bisericesc.La ei se mai gasesc elicoptere,vapoare,tot ce trebuie.
      • +1 (7 voturi)    
        Macar la chinavirus (Luni, 6 iulie 2020, 1:40)

        marie-cu-palarie [utilizator] i-a raspuns lui gmb72

        De bine de rau, daca ai chinavirus, exista asistenta macar de luni pana vineri.

        Daca ai ceva pe bune serios dar n-ai SI chinavirus,... ghinion. De vreo 3 luni jumate tot ghinion.

        Acea mortalitate n-o calculeaza nimeni. Cu atat mai putin guvernul PNL. E si normal, aia nu e utila politic.
    • +13 (15 voturi)    
      vai ce cuvinte urâte la adresa EROILOR în ALB (Duminică, 5 iulie 2020, 18:23)

      Mariobrutte [utilizator] i-a raspuns lui jeanvaljeanro

      în fața cărora e obligatoriu să te prosternezi. Îi desenaseră unii drept îngeri pe panouri prin oraș și aud acuma că îngerii respiră șpagă.

      Incredibil ce repede se schimbă narativul popular românesc.
  • +32 (36 voturi)    
    Luni (Duminică, 5 iulie 2020, 11:01)

    laurs [utilizator]

    Managerul va face luni ancheta. Azi e duminica, nu nu se fac anchete. E weekend. Hai noroc!
  • +24 (36 voturi)    
    Da asta este (Duminică, 5 iulie 2020, 11:17)

    democtrates [utilizator]

    Bucuresti, in regim PSD, condus de o fosta comentatoare la Antena 3. Bravos Natiune.
    • +21 (27 voturi)    
      Adauga (Duminică, 5 iulie 2020, 11:58)

      Vaka [utilizator] i-a raspuns lui democtrates

      30 de ani de FSN-PDSR-PSD.
      Un PNL sters si parsiv din punct de vedere ideologic si moral
      O noua speranta USB-USR-PLUS, nearticulata si impotenta politic.

      Plus cainii de la macelarie (UDMR, ALDE, PR)

      Si o populatie balazata si satula.
  • +21 (43 voturi)    
    Kafka (Duminică, 5 iulie 2020, 11:28)

    Vaka [utilizator]

    Cand spun ca actualii conducatori sunt o mocirla de incompetente se gaseste cate unul sa imi dea peste nas, sa ma faca rus/troll etc.

    Cand spun ca medicii sunt o alta mocirla de indiferenta si hotie imi doresc sa ma imbolnavesc si sa le cersesc mila.

    Si nenea' asta, Emilian Imbri, anunta ca va face luni o anchet pentru ce s-a intamplat sambata? Nu cumva sa ii strice cineva week-endul?
    Ce medic, ce manager e asta? Mai ieri ca evadeaza asimptomaticii din spital si nu mai poate deconta sume fabuloase la casa de asigurari?

    Va rog sa comentati cele de mai sus mai bine ca mine.
    • -14 (22 voturi)    
      Oare? (Duminică, 5 iulie 2020, 12:03)

      Ccoto [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

      In articol ai "adevarul" spus dintr-o parte doar. Pierzi Insa esentialul. Oamenii se imbolnavesc, poate chiar au Covid si daca se simt rau, s-ar putea sa aiba o forma mai severa. Si singurul loc in care se pot trata e chiar sistemul asta medical pe care-l hulesti. Daca tu iti inchipui ca-l faci mai bun cu un comentariu, te inseli. Tie-ti pasa de sumele fabuloase pe care le deconteaza spitalele...
    • -11 (17 voturi)    
      hehe (Duminică, 5 iulie 2020, 12:10)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

      Pai esti rus, nu trebuie sa te faca nimeni, vitalule.
  • +18 (32 voturi)    
    Să se interneze cu aprobare de la Av.Poporului (Duminică, 5 iulie 2020, 11:37)

    asavreau [utilizator]

    Nu spunea Renatte Weber că pacienții sunt torturați în spitale?
    • -1 (17 voturi)    
      Clar (Duminică, 5 iulie 2020, 11:51)

      Ccoto [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

      Sa le dea drumul si la cei intubati, nu doar la asimptomatici, dar dupa ce (se) termina, sa aduca tuburile inapoi, ca-s pe inventar.
      • +4 (12 voturi)    
        Si medicii sa aibe voie sa si aleaga pacientii! (Duminică, 5 iulie 2020, 14:20)

        constatator [utilizator] i-a raspuns lui Ccoto

        Si cand le vin randul membrilor CCR sau PSD medicii sa poate opta daca ii trateaza sau nu / in functie de spaga pe care o platesc dupa pensiile speciale pe care le incaseaza degeaba/
        • +1 (7 voturi)    
          Pertinent Comentariu ! (Duminică, 5 iulie 2020, 15:01)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui constatator

          Doamne Ajuta Sa Fie Lege !
  • +14 (26 voturi)    
    Pentru unii muma, (Duminică, 5 iulie 2020, 11:43)

    Vaka [utilizator]

    pentru altii ciuma.

    Tocmai am citi o stire pe HN intitulata " Prefectul de Cluj Mircea Abrudean și familia, testați pozitiv cu cornavirus". Banuiesc ca tratamentul va fi diferit, proportional cu valoarea politica. Si btw, comentariile sunt dezactivate. De ce HN?
    • -4 (24 voturi)    
      hehe (Duminică, 5 iulie 2020, 12:10)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

      Rusul vaka..tu esti plesoiene sau tu dornene?
  • +5 (19 voturi)    
    Hehe (Duminică, 5 iulie 2020, 12:11)

    Landser [utilizator]

    Intre timp asimtomaticii sunt luati cu arcanu'!
  • 0 (18 voturi)    
    ehh (Duminică, 5 iulie 2020, 12:45)

    transpenibilus [utilizator]

    Sa fie trimisi bolnavii la Dorneanu si la ciolac, sa se adape din intelepciunea CCR.
    Dorneanu trebuie sa infunde puscaria, iar PSD trebuie scos in afara legii si desfiintat.
  • +13 (21 voturi)    
    Top (Duminică, 5 iulie 2020, 12:57)

    Ion Alexandru [utilizator]

    Exista o incompetenta in sistemul sanitar (da, chiar ei: eroii, prima linie de lupta cu covid-ul, bla, bla...), greu de egalat. Desi sunt si alte sectoare de la Stat care se lupta pentru primul loc al top-ului.
  • +3 (11 voturi)    
    statisticile sunt false (Duminică, 5 iulie 2020, 13:49)

    eucomentez [utilizator]

    In statistici apar zeci de mii de teste covid efectuate zilnic. La urgenta nu se testeaza bolnavii, iar statisticile sunt evident false. E un haos in sistemul de sanatate, multe sectii nu functioneaza deloc si nici nu au cum sa functioneze pentru ca lipsesc infrastructura, echipamentele si personalul.

    Noroc cu primariile care isi finanteaza spitalele si cu populatia si afacerile locale care face donatii pentru echipamente. Altfel ar fi jale.
    • +3 (13 voturi)    
      Omisiune (Duminică, 5 iulie 2020, 14:42)

      Ccoto [utilizator] i-a raspuns lui eucomentez

      Vezi ca ai uitat ceva. Lipsesc si spitalele, vreo 8, regionale
      • +3 (11 voturi)    
        Cum ? Nu ai Aflat ? (Duminică, 5 iulie 2020, 15:02)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Ccoto

        Sunt in Brazilia construite ! La Fortalezza !
      • -1 (9 voturi)    
        Confuzie (Duminică, 5 iulie 2020, 15:58)

        intruderul [utilizator] i-a raspuns lui Ccoto

        In articol ai "adevarul" spus dintr-o parte doar. Pierzi Insa esentialul. Oamenii se imbolnavesc, poate chiar au Covid si daca se simt rau, s-ar putea sa aiba o forma mai severa. Si singurul loc in care se pot trata e chiar sistemul asta medical pe care-l hulesti. Daca tu iti inchipui ca-l faci mai bun cu un comentariu, te inseli. Tie-ti pasa de sumele fabuloase pe care le deconteaza spitalele..."

        Acest comentariu ca raspuns al dvs. de mai sus,nu se bate cap in cap?
        • -4 (6 voturi)    
          Nu (Duminică, 5 iulie 2020, 20:19)

          Ccoto [utilizator] i-a raspuns lui intruderul

          Nu vad unde-i contradictia. Eu nu am o parere proasta despre sistemul medical romanesc (de asta am comentat ca-l huleste). E drept, e departe de a fi perfect insa e functional si sunt convins ca multe s-au pus la punct cu criza asta de acum. Marea problema e subordonarea unora dintre ele la autoritatile locale, iar de aici numiri politice, subfinantare, lipsa investitiilor.
  • +5 (13 voturi)    
    bunica va muri (Duminică, 5 iulie 2020, 14:25)

    ucun [utilizator]

    Cel mai probabil bunica va muri. Dar cui ii pasa ! Prin alte tari cineva ar fi raspuns penal pentru hotararea de a nu o interna. La noi medicii se acopera unul pe altul si bineinteles cauza mortii va fi una hilara, de genul "a murit de batranete"
    • +4 (16 voturi)    
      sa raspunda inchinatorii lui Orban (Duminică, 5 iulie 2020, 15:33)

      gogpintenog [utilizator] i-a raspuns lui ucun

      Astia care pe aici ridica in slavi sistemul medical fara sa fi calcat vreodata prin spitale, sa vina si sa raspunda la un astfel de caz. Astia care se inchina la Orban, sa vina si ei sa raspunda. Sa ne zica noo... astora mai prosti, ce sa facem cand patim asa
      • -1 (13 voturi)    
        vinovati (Duminică, 5 iulie 2020, 15:47)

        ucun [utilizator] i-a raspuns lui gogpintenog

        Il alinti pe Orban si ii dai prea multa importanta. Lista e lunga..
        1. Petre Roman
        2. Theodor Stolojan
        3. Nicolae Văcăroiu
        4. Victor Ciorbea
        5. Gavril Dejeu
        6. Radu Vasile
        7. Alexandru Athanasiu
        8. Mugur Isărescu
        9. Adrian Năstase
        10. Eugen Bejinariu
        11. Călin Popescu-Tăriceanu
        12. Emil Boc
        13. Cătălin Predoiu
        14. Mihai Răzvan Ungureanu
        15. Victor Ponta
        16. Gabriel Oprea
        17. Sorin Cîmpeanu
        18. Dacian Cioloș
        19. Sorin Grindeanu
        20. Mihai Tudose
        21. Mihai Fifor
        22. Viorica Dăncilă
        23. Orban
        si nu in ultimul rand fiecare cetatean al Romaniei !!!
    • 0 (10 voturi)    
      pai, (Duminică, 5 iulie 2020, 17:05)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui ucun

      ar fi doua scuze. una, ccr. a doua, e duminica.
      • -2 (6 voturi)    
        A treia tu pandelica si ucun!! (Duminică, 5 iulie 2020, 18:31)

        constatator [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        Nu va mai dati ochii peste cap de evlavie eu sunt scarbit de voi, hai feciori ceva pulsatii pt natiune , ascult?
  • +9 (17 voturi)    
    La naiba cum se confirma (Duminică, 5 iulie 2020, 17:25)

    dannad [utilizator]

    Ca onor Guvernul rezolva din pix numarul zilnic de imbolnaviri! Blocam numarul de testari ca sa nu depasim nivelul propus. Ce smenari sun spagarii astia in halate albe, in combinatie cu zdrentele din Guvern. Imi aduc aminte de Idiotul de Trump care taie finantarea federala a testelor ca sa nu se intoarca cifrele impotriva lui. Banuiesc ca acelasi este mecanismul care functioneaza in bantustanul de Romania. Aveti voie sa testati xxxxx oameni. Restul nu conteaza, ziua urmatoare, luna urmatoare, daca muriti asta este, un test mai putin.
    • +4 (8 voturi)    
      Spitalul Este in “proprietatea” lu DUamna (Duminică, 5 iulie 2020, 18:41)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui dannad

      Gabi ! Ce nu intelegi ? Oamenii acestia NU au votat pe DUamna Gabi ! este simplu !
    • 0 (4 voturi)    
      . (Duminică, 5 iulie 2020, 20:16)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui dannad

      Nu zice Olguta ca nu exista covid si de fapt se umfla cifrele din pix ca sa justifice starea de alerta etc? Hotarati-va! Ori le umfla, ori le micsoreaza?
  • +5 (5 voturi)    
    iar celealte cazuri zilnice (Duminică, 5 iulie 2020, 23:37)

    cristi_an [utilizator]

    care nu au norocul sa ajung pe Hotnews?
  • +2 (2 voturi)    
    acces in spital interzis (Luni, 6 iulie 2020, 8:35)

    blacksheep [utilizator]

    Daca te simti rau nu poti fi internat (motive diverse), daca nu vrei sa fii internat raspunzi penal dupa cum spune domnul ministru.
    Gestionare dezastruasa a "pandemiei", dar doar cetatenii platesc pentru asta.
    Ce tara minunata, tot sa traiesti sunt oferite cele mai bune conditii.
  • +1 (1 vot)    
    cine credeti ca trebuia sa efectueze ancheta epi.. (Luni, 6 iulie 2020, 10:04)

    ..13 [utilizator]

    Ei bine DSP... Dar ne scuzati, oamenii aceea sunt mult prea ocupati sa numere banii si nu sa faca ceea ce ar trebui sa faca.

    Nu pot sa inteleg de ce nu se fac testele PCR pentru cei care vor sa plece in Grecia, de exemplu, sau in alt colt de ,lume, la munca poate...

    Oare poate raspunde MS de aceste situatii schizoide???

    pentru ca putea sa raspunda este nevoie de ceva ceea ce nu prea a mai facut pana acum - adica sa gandeasca o situatie noua cu mintea lui si sa incerce sa ia o decizie

    Multi conducatori, si altii nu numai Nelutzul nostru de la MS, nu au abilitatile necesare acestor vremuri. Personal nu cer prea mult: sa gandeasca, sa citeasca, sa ceara puncte de vedere si mai apoi sa actioneze logic.

    zau nu doare dar cere mai mult decat 2 neuroni care ar trebui sa fie in miscare continua.

    Cést la vie!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by