Coronavirus în România: Numărul îmbolnăvirilor zilnice trece din nou de 200 / Bilanțul total: 21.182 / Pacienți vindecați - 15.283

de C.D.     HotNews.ro
Joi, 11 iunie 2020, 12:56 Actualitate | Coronavirus


Testare Covid-19
Foto: pixabay.com
​Numărul de îmbolnăviri zilnice din cauza coronavirusului crește din nou, în ultimele 24 de ore fiind înregistrate 237 de cazuri noi. Bilanțul total al îmbolnăvirilor a ajuns la 21.182. Numărul pacienților vindecați de la începutul epidemiei în România este de 15.283.

La ATI, în acest moment, sunt internați 153 de pacienți.

De la începutul epidemiei, 1.369 persoane diagnosticate cu infecție cu COVID-19 au decedat.

Pe teritoriul României, în carantină instituționalizată sunt 2.213 persoane. Alte 101.455 de persoane sunt în izolare la domiciliu și se află sub monitorizare medicală.

Până la această dată, la nivel național, au fost prelucrate 531.619 de teste.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















16037 vizualizari

  • -29 (51 voturi)    
    bun asa (Joi, 11 iunie 2020, 13:00)

    cucuveauamov [utilizator]

    le dam oamenilor scoruri in functie de cum vrem sa gandeasca. Vrem stare de alerta? mai bagam niste covizi. Vrem sa mai deschidem pentru amici niste gradinite private (la sa marcati banul)? mai scoatem niste covizi. Intre timp poporul #sespalapemaini si pune banul jos.
    • +10 (24 voturi)    
      stii tu , nu?! (Joi, 11 iunie 2020, 13:41)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      ti-a soptit ciolacu insusi ca asa este....
    • 0 (0 voturi)    
      de unde stii? (Vineri, 12 iunie 2020, 17:59)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Cum ai ajuns tu la concluzia asta? Ai vro dovada?
  • +19 (29 voturi)    
    Oscilam in jur de 1 rata de transmisie. (Joi, 11 iunie 2020, 13:03)

    clint [utilizator]

    Nici nu scadem, nici nu crestem semnificativ. Un infectat da boala mai departe unui om sanatos in medie. Daca nu facem ceva, asa o sa o ducem pana la toamna cand rata de transmisie va creste oricum spre 2-3.
    • -4 (10 voturi)    
      Ce? (Joi, 11 iunie 2020, 13:59)

      Landser [utilizator] i-a raspuns lui clint

      Sa facem ce?
      Stai in casa!
    • 0 (0 voturi)    
      daca o tinem asa (Vineri, 12 iunie 2020, 14:03)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui clint

      Pana la toamna s-ar putea sa mai crestem numarul celor care devin imuni la virus...

      constanta este efectul iesirii din gaoace + nerespectarea regulilor minime + lipsa unro testari.

      Acum nu mai mor de dorul testarilor, costa si este de asteptat sa gasim ff multi asimptomatici cu care sa aglomeram inutil spitalele si sa creasca costurile de spitalizare in loc sa ii lasam pe socoteala lor si pe cheltuiala lor...

      Numarul "imens" din sectiile ATI indica faptul ca este bine sa uitam de restrictii, mai putin de masti, sa redeschidem business-urile toate si daca se va intampla ceva pana la toamna sa fim pregatiti sa ne bagam la loc in gaoace...

      Pana atunci salaturi neingrijorate!
    • 0 (0 voturi)    
      daca te uiti la evolutia cazurilor active.... (Vineri, 12 iunie 2020, 18:03)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui clint

      .... incep sa apara, din pacate, efectele relaxarii. De la 4439 acu vro 2 saptamani, la 4578 azi. Si aici nu mai e vorba de politicieni sau alte alea, ci de respectarea a regulilor de igiena si distantare la nivelul populatiei. Cat timp numarul de cazuri active ramane mic, e OK, daca vedem iar o crestere exponentiala, reluam carantina, pana om ramane fara nici un ban.
  • -16 (46 voturi)    
    Evident ca urma manevra datelor (Joi, 11 iunie 2020, 13:05)

    PrivireCritica [utilizator]

    Cmm poti sa castigi sprijin pentru o masura nepopulara, manevrezi datele in favoarea ta, cresti nr de teste pana cand ai cazuri noi peste 200 apoi spui, vedeti .... Castigi pe termen scurt, dar ai dus economia la cimitir ( apropo: conteaza procentul de cazuri la nr de teste si nr de paturi terapie intensiva, cazurile usoare se vindeca fara probleme si sunt minim 75% din nr de cazuri)
    • +10 (26 voturi)    
      . (Joi, 11 iunie 2020, 13:12)

      zigzag [utilizator] i-a raspuns lui PrivireCritica

      De ce nu ar fi manevrat datele incepand de saptamana trecuta? De ce nu ar face cate 15 000 de teste zilnic si sa fi mentinut starea de urgenta? Cazurile usoare sunt 35%, toti necesita internare, deci o gramada de costuri. La ceilalti 65%, internarea e si mai scumpa. De ce ar vrea sa nenoroceasca economia cand exact o economie in crestere le-ar mari scorul la alegeri? Ar putea sa nu raporteze, ca ungurii, sau sa nu faca teste, ca bulgarii, am arata bine pe hartie si economia ar functiona, ei ar castiga cu 40%, toata lumea ar fi fericita, ca mortii aia nu se mai pot suoara. Tu nu ai logica in mod natural sau te plateste PSD-ul sa nu ai?
      • +1 (7 voturi)    
        pentru ca (Joi, 11 iunie 2020, 14:51)

        Mary80 [utilizator] i-a raspuns lui zigzag

        daca raportezi un numar prea mare de cazuri noi, inseamna ca masurile pe care le-ai luat au fost proaste => esti incompetent => demisia. Deci nu pot jongla nici foarte mult cu cifrele, doar arata un pic pisica.
      • -2 (4 voturi)    
        Micul secret al marelui Arafat (Joi, 11 iunie 2020, 21:51)

        justin puscasu [utilizator] i-a raspuns lui zigzag

        Testele PCR nu sunt perfecte.
        Daca avem o precizie de 98% a testarii si facem 10.000 de teste pe zi, rezulta 200 de rezultate false. De aia cifrele raportate zilnic la noi se zbat in jurul valorii de "200 cazuri" noi pe zi. Foarte multe din acestea nu sunt "cazuri", sunt teste fals pozitive!
        Conceptul de "bolnav asimtomatic" (un oximoron) a dus la multe abuzuri si a alimentat confuzia asta care nu se mai termina.
        Cititi aici ca merita:
        https://swprs.org/a-swiss-doctor-on-covid-19/#latest
        • +1 (3 voturi)    
          Nu mai dezinformati (Vineri, 12 iunie 2020, 11:43)

          Ephemeris [utilizator] i-a raspuns lui justin puscasu

          A fi asimptomatic nu inseamna ca nu esti bolnav, ci ca nu ai simptome. A fi bolnav inseamna a avea virusul in organism, iar cei asimptomatici au deja virusul in organism. Faptul ca nu tusesti sau nu ai febra mare nu inseamna ca esti sanatos. In plus, asimptomaticii mai pot fi si contagiosi, si transmit boala mai usor ca simptomaticii, pentru ca sunt mai greu de depistat, tocmai prin faptul ca sunt asimptomatici.
          • 0 (0 voturi)    
            Bine (Vineri, 12 iunie 2020, 14:12)

            ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Ephemeris

            Ati fost prea bland la cate prostii ...
      • 0 (0 voturi)    
        raspuns scurt (Vineri, 12 iunie 2020, 14:10)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui zigzag

        Pentru ca sunt fricosi si de aceea devin si mai prosti si mai fricosi.

        Daca ai doua graunte in cap lasi economia la liber si te pregatesti ca daca cred din nou cifrele sa le inchizi.

        Asa se tine economia nici pornita nici moarta, nimeni nu stie nimic pentru ca nu isi foloseste capul si asteapta... Asteapta caderea drobului de sare...

        Bre, sarmanul Creanga nu stia el ca o sa fie rescris in 2020...
    • +13 (33 voturi)    
      Vă rog dispăreți... (Joi, 11 iunie 2020, 13:25)

      TurmentatuTheThird [utilizator] i-a raspuns lui PrivireCritica

      Sunteți niște inconștienți. Din cauza celor ca voi mor bunici, mor mame, mor tați. Voi ăștia care credeți că are cineva ceva impotriva voastră, că datele sunt manipulate, că Bill Gates e cel care a creat virusul, Vă rog, duceți-va într-un spital care tratează pacienții cu Covid-19, stați acolo 3 zile fără nici o mască și pe urmă vorbim.

      Duci economia la cimitir?!?! Am auzit fraze și le repetăm precum maimuțele! Dacă-ți mor 10% din cei infectați (statistică globală) la o rată de infecție de 70% să zicem, asta ar înseamna că ar muri aproximativ 1.330.000 români. Poate mai mulți ținând cont că spitalele nu mai pot trata atât de mulți oameni. Cine îți mai poate munci atunci?! Morții? Doar Dragnea era în stare să scoată morții din morminte să voteze. Cei bolnavi care au nevoie de tratament? Cine îți mai face pâine, cine îți mai aduce mâncare în magazine?

      Cine crezi că are interesul să țină economia în frâu? Orban? Bill Gates? Soroș? Nimeni! Dacă 2 luni am fi fost disciplinați și am fi respectat niște măsuri simple, acum poate am fi fost la 20 de infectări pe zi. Apropo... italienii... au avut ieri 202 cazuri noi. În momentul de față stăm mai rău decât ei. De ce? Din cauza unora ca voi, care se cred Superman și nu sunt în stare să se auto-disciplineze un pic. Pentru voi a fost nevoie de amenzi!
      • +4 (10 voturi)    
        da (Joi, 11 iunie 2020, 14:27)

        gituca [utilizator] i-a raspuns lui TurmentatuTheThird

        Ai dreptate. Du-te in orice piata din tara si toti bosorogi se urca pe tine (am dreptul sa le zic bosorogi, pentru ca si eu sunt unu'). Distantare sociala? Povesti.
      • +1 (5 voturi)    
        bunici, mame, tați (Joi, 11 iunie 2020, 15:07)

        di livio [utilizator] i-a raspuns lui TurmentatuTheThird

        știre Hotnews, să nu fiu cenzurat...Numărul deceselor zilnice cauzate de cancer s-ar fi dublat sau chiar triplat în timpul pandemiei, ajungând la 300-400 pe zi în România - asociațiile de pacienți...ăia nu-s bunici, mame, tați?...ba aclo îs și copii, mulți, durere mare...statu român, nu zic mafiot, statu român n-a făcut spital pt copiii bolnavi de cancer, îl face un ONG
      • +2 (8 voturi)    
        si eu va rog pe voi sa dispareti.. (Joi, 11 iunie 2020, 15:10)

        aero [utilizator] i-a raspuns lui TurmentatuTheThird

        Macar pana vedem daca date sunt sau nu reale.
        Nu a zis dl. Arafat ca daca PSD nu e de acord cu prelungirea starii de alerta vor aplica planul B?
        Uite - il aplica!
        Nu vrea nimeni sa renuntam imediat la masurile de protejare dar hai sa fim prudenti si sa nu cadem nici intr-o extrema, nici in cealalta.
        Tu nu vezi ca nimeni nu mai moare de cancer, nimeni nu mai face gripa,..Si daca tot nu se deschide nimic - fac un pariu imaginar - la 3 zile dupa prelungirea starii de alerta vom avea sub 100 de cazuri pe zi cu aceleasi restrictii ca azi.
        Asta daca nu vom avea din nou stare de urgenta..daca nu se voteaza cum trebuie.
        Pentru buna regula - nu sunt nici sustinator PSD, nici rus, nici chinez.. dar nu pot avea incredere in institutiile statului roman, nici acum, nici cand era PSD la putere.
        • 0 (8 voturi)    
          Ireal!!! (Joi, 11 iunie 2020, 16:13)

          TurmentatuTheThird [utilizator] i-a raspuns lui aero

          "Macar pana vedem daca date sunt sau nu reale."

          Ești ireal, alt compliment nu am pentru tine! E o conspirație globală să te mintă pe tine! Din SUA până-n Zimbabwe, toate raportările făcute de medici sunt create în laboratorul lui Gates. Toți medicii care-ți spun pe FB, pe Twitter, pe Youtube că e nasol... toți sunt plătiți de Soroș! Nu... nu Soroș, că ăsta nu mai e de actualitate... de Gates!

          Și da, încă sunt morți de cancer, încă sunt morți din accidente rutiere, lumea încă moare. Poate chiar mai mult decât de obicei pentru că spitalele sunt blocate. Și din nou: o simplă întrebare la care toți care neagă realitatea refuză să răspundă: cine este beneficiarul acestei stări? Trump? Orban? Arafat? Tu?! EU?! Eu nu văd nici un beneficiar! În afară de PSD-iștii care vindeau măști la suprapreț prin Teleorman. Dacă nu ai încredere în statul român, uită-te la statisticile altor state. Îți dau 2 exemple: Israel, după ce s-au întors la muncă 2 zile pe săptămână, cazurile au început să crească. Suedia, care nu a făcut nimic și acum regretă decizia luată acum 2 luni! 1500 de cazuri noi ieri. La populație de 10 milioane.

          Substituția realității cu o una personală are un nume. Și se tratează!
          • +1 (3 voturi)    
            Frica = cea mai cumplita boala (Vineri, 12 iunie 2020, 11:35)

            BernierC [utilizator] i-a raspuns lui TurmentatuTheThird

            Iar matale o ai in vintre. Probabil d-aia ti-ai si ales acest nick "Turmentatu" - bei ca sa mai uiti de spaima care te copleseste. Din tot ceea ce scrii, transpare aceasta teama, no ofence. Si frica se trateaza cu discernamant, calm, serenitate, autocontrol, detasare si poate si o doza de scepticism, raportat la tonele de stiri turnate de mass-media.
    • +15 (23 voturi)    
      cineva a spus odata (Joi, 11 iunie 2020, 13:43)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui PrivireCritica

      "problema acestei lumi este ca oamenii destepti sunt plini de indoieli si oamenii prosti sunt plini de certitudini"

      hai sa nu ne mai dam parelologi pe un subiect de care habar nu avem, da?!
      • -1 (9 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Joi, 11 iunie 2020, 14:13)

        [anonim] i-a raspuns lui liviu_

    • 0 (0 voturi)    
      gandire cu premeditare (Vineri, 12 iunie 2020, 18:07)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui PrivireCritica

      1. Ai vro dovada ca cifrele-s masluite? una macar cat de cat? Sau ne expui aici doar convingerile proprii?
      2. Cat despre numarul de paturi... de unde voiai sa stie politicianul roman ca la noi numarul de cazuri va fi 1/5 din ce-a fost in Italia sau Spania? Era mai bine daca se facea economie si ajungeam ca-n Italia sa punem medicul sa decida cine primeste loc la ventila\re mecanica si cine moare cu zile?!? Asta chiar mi se pare o mojicie tipica omului ingust la minte.
  • -14 (48 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Joi, 11 iunie 2020, 13:05)

    [anonim]

    • +12 (22 voturi)    
      aham (Joi, 11 iunie 2020, 13:42)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui

      sa stii ca asta este...

      nu poate sa fie faptul ca rata de imbolnavire a crescut din cauza relaxarii...
      e imposibil asa ceva

      anii tai de experienta ca medic de top in epidemiologie iti spun asta, nu?!
      • -2 (6 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Joi, 11 iunie 2020, 14:14)

        [anonim] i-a raspuns lui liviu_

      • +4 (6 voturi)    
        Discutabil inca (Joi, 11 iunie 2020, 14:47)

        Relaxat [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        daca a crescut. Fix acum o saptamana au fost 238 de cazuri. Trebuie vazuta media pe o saptamana.
        • +1 (1 vot)    
          media + tendinta (Vineri, 12 iunie 2020, 14:18)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Relaxat

          se pare ca la noi este o baltire in jurul valorii de 200 de cazuri pe zi.

          Pai daca suntem realtivi stabili ( adica nici nu crestem si nici nu dam inapoi) si sistemul medical este aproape liber de orice atunci in pana mea merge sa ne eliberam, nu este asa???
    • -2 (10 voturi)    
      Matale te prefaci sau esti prost pe bune? (Joi, 11 iunie 2020, 14:01)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui

      Aparatele cu care se fac testele sunt niste aparate. Bagi probele in ele, ele-ti zic ce gasesc. Asta-i unul din putinele locuri in care e greu sa manipulezi datele altfel decat in mod grosolan, publicand efectiv altceva decat ce zic aparatele. Da' cum aparatele alea nu-s de doua parale, datele raman inregistrate, asa ca te risti, daca falsifici atat de grosolan date.

      Care-i interesul pentru starea de alerta? Cine crezi ca castiga, si ce, din starea de alerta? In primul rand, cu cat mai mult tin restrictiile cu atat mai mult pierde economia, si implicit cu atat mai putini bani de furat sunt disponibili. Tot asa, cu cat mai mult tine situatia exceptionala, indiferent ca e de alerta, de urgenta, sau doar sunt impuse prin lege ceva masuri restrictive, saracia si nemultumirea oamenilor creste. Care politician crezi ca vrea sa nemultumeasca populatia? Masurile restrictive se impun pentru ca nu exista alta cale, nu pentru ca are cineva ceva interese oneroase.
      • +1 (7 voturi)    
        E postac, e jobul lui sa se prefaca (Joi, 11 iunie 2020, 15:31)

        Ephemeris [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

        ...
      • +1 (3 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Joi, 11 iunie 2020, 17:22)

        [anonim] i-a raspuns lui Eu the first

        • 0 (2 voturi)    
          Fac pariu (Joi, 11 iunie 2020, 23:42)

          Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui

          Io nu fac decat atunci pariuri cand sunt sigur ca castig. Au facut altii deja teste de gen. Nu asa se propaga virusul. Daca se propaga in felul asta, nici o incercare de incetinire a raspandirii n-ar fi functionat.
      • +1 (1 vot)    
        Masurile restrictive NU se impun (Vineri, 12 iunie 2020, 14:27)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

        se gandesc oleaca - asta daca nu cumva cel care aplica tratamentul cu ganditul nu cumva inregstraza oarece dureri la gandire, chiar daca aceasta se petrece pe termen scurt.

        Deci

        Masurile restrictive NU se impun pentru ca EXISTA alte cai, dupa cum urmeaza:
        - purtam in continuare mastile acolo unde distantarea sociala nu functioneaza;
        - deschidem toate, dar toate afacerile,
        - cautam solutii financiare pentru sprijinirea afacerilor care pot sa fie redeschise - credti comercial - mult de lucru in banci dar cred ca merita - astia ar trebui sa fie adevaratii eroi pentru ca cu aia din sistemul medical, in general, ne-am cam lamurit,
        - pregatim un plan B in caz ca virusul o ia iarasi din nou dar la noi chestia asta cu o ia iarasi din nou nu a fost valabila decat la, ma scuzati va rog, prostii aia din Suceava...Aia aveau insa lumina de la Biserica si uite unde au ajuns - Dzeu sa ii odihneasca si sa ne lase in pace pe restul...

        Acestea fiind spuse va doresc zile bune si sanatoase si rog retineti de la mine

        IN ORICE SITUATIE EXISTA ALTERNATIVA numai cap sa ai sa il folosesti ca sa gasesti alternativa.

        PS
        ultima zicere o foloseam frecvent cu seful meu in urma cu 30 de ani cand mereu imi cerea ceva cu care io nu eram de acord si ii spuneam sefu: sa ne mai gandim putin ca poate merge si asa si incepeam poveste...

        DUpa 30 de ani sa reiau zicerea mi se pare ca ..
  • -5 (23 voturi)    
    Trei chestii (Joi, 11 iunie 2020, 13:12)

    RaduMischie [utilizator]

    1. Oare numarul de infectari creste natural, sau doar ca se apropie finalul starii de alerta si vrem o alta?
    2. Nu incearca Hotnews sa ne dea si numarul de testari zilnice, scazand din totalul celor raportate azi pe cele raportate ieri (si tot asa)? Ca as vrea sa stiu si cate teste zilnice se fac.
    3. Minunat ar fi sa vedem (pe acelasi mecanism ca cel de mai sus), si cum e evolutia zilnica la vindecari, persoane in carantina si persoane in izolare la domiciliu.
    • +1 (11 voturi)    
      Asta-i gargara (Joi, 11 iunie 2020, 14:10)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui RaduMischie

      Nu exista absolut nici o justificare pentru a manipula numarul raportat de infectari zilnice. Starea de alerta aduce doar dezavantaje, tuturor, nu castiga nimeni nimic din ea.

      Numarul de teste e disponibil pe zile. Azi s-au facut vreo 10-11 mii de teste - in ultimele saptamani, cu exceptia weekend-urilor, cam pe-acolo s-a testat in fiecare zi.

      Numarele de vindecari pe ultimele patru zile au fost 218, 189, 84, 193. Se publica chiar si numarul de cazuri active - pe moment in jur de 4500, de la un nivel maxim de ceva peste 7500 in urma cu aproape doua luni. Scaderea numarului de cazuri active e relativ lenta.

      Ca nu publica hotnews datele astea e de inteles, pe undeva, avand in vedere ca se publica foarte detaliat in multe alte locuri. Ce face hotnews, fata de alte surse, e sa le centralizeze si sa le publice foarte repede. Toate sursele se bazeaza pe datele oficiale furnizate de ministerul sanatatii. Cel mai digerabil le publica wikipedia in limba romana, dar acolo decalajul poate sa fie si de-o zi. Cel mai repede actualizat, dupa hotnews, sunt disponibile pe datelazi.ro, dar nu cu istoric, ca pe wikipedia.

      Asa ca intrebarile ce le puneti dvs. isi au sursa in lipsa dvs. de informare, nu in lipsa informatiei.
    • +4 (4 voturi)    
      Date complete (Joi, 11 iunie 2020, 15:43)

      Ccoto [utilizator] i-a raspuns lui RaduMischie

      Daca vrei date complete si ti-e lene sa calculezi singur diferenta de la o zi la alta, le gasesti aici pe toate, e cel mai complet site: https://www.graphs.ro/
      • 0 (4 voturi)    
        graphs.ro, f f bun (Joi, 11 iunie 2020, 18:54)

        di livio [utilizator] i-a raspuns lui Ccoto

        4.500 cazuri active...nu mai mă cert cu grupușoru apevist de dezinformare strategică,ăia iau banii degeaba...fir-ar grupu lor de ocară...la Arad, 3 covizi asimptomatici, 200 paturi goale, n-au voie să primească alți pacienți, absurdistan...Adrian Wiener, USR...alții n-au curaj să spună nimic
        • +1 (1 vot)    
          Numarul de cazuri noi pe zi ... (Vineri, 12 iunie 2020, 0:05)

          Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui di livio

          ... in ultimele patru zile a fost asa, in ordine: 125, 145, 196, 237. Maale ti se pare cumva ca asta indica Ultima data cand am avut mai multe multe cazuri ca azi a fost cu exact o saptamana in urma. Da' aia a fost o exceptie. Ultima data cand am avut mai multe cazuri ca azi doua zile la rand a fost acu' mai bine de-o luna. Asta matale ti se pare cumva o scadere a ratei de infectare, in ultimele zile?

          Poate pentru matale matematica e ceva mai dificil, da' in ritmul asta de crestere in doua saptamani, daca nu se iau masuri, Aradul poate ajunge de la 200 de paturi goale pana dincolo de plin, in asa hal incat sa nu poata trata toti pacientii. Intreaba-i pe italieni, ei stiu cat de repede se poate raspandi epidemia daca nu-i controlata.
          • 0 (2 voturi)    
            mate e difficile (Vineri, 12 iunie 2020, 7:46)

            di livio [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

            luni 3.000 teste-125 covizi-4% procent, marți 5000 teste-145 covizi-3% procent,mercuri 9000 teste-196- covizi-2%, joi 11000 teste-237 covizi-2% procent...de la 4% luni la 2% joi, covizi din ăia
            testați...matescîrța e difficile da nu poate fi manipulată prin nr teste raportate de grupușoru sinistru de securiști și apeviști secreți...4500 cazuri active, nu crescu nica...150 la ATI, le dorim sănătate, nu crescu...nu se blochează spitalele, spitalele sînt ținute goale de niște politruci sfătuiți de paranoici...bolnavii cronici netratați din cauză de covizi asimptomatici
          • 0 (0 voturi)    
            da dar... (Vineri, 12 iunie 2020, 14:46)

            ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

            ne luam dupa un singur indicator sau corelam si cu numarul de teste aplicate???

            Nu stim inca cati dinc ei depistati sunt asimptomatici - o duduie din Iasi facuse o afirmatie catastrofala iin urma cu ceva timp 2-3 saptamani si cand m-am dus pe date nu se confirma deloc ceea ce spunea dumneai.

            Daca sunt asimptomatici pe care ii depistam de ce mama lui Stefan cel Mare ii ducem la spital??? Nu este oare mai eficient sa il lasam acasa sub stricta monitorizare???

            pp mea este ca aceste cazuri sunt in majoritate ASIMPTOMATICE - rog sa ma corectati si asta inseamna ca boala circula inca dar in forma ei usoara si ca inseamna ca trebuie pastrate masurile de protectie personale si ASTA ESTE TOT.

            Restul sa functioneze.

            Da, gradinitele pot avea probleme.
            Adunarile mari - da, pot genera probleme.

            Dar ce inseamna adunari mari??? Bisericismele daca nu porti masca, si alte activitati care au intindere mare in timp si nu prea poti sa iesi sa te aerisesti cum ar fi concertele, piesele de teatru, meciurile.

            Deci sunt inca activitati afectate dar nene sa nu exageram doar pentru ca neuronul nu se misca...

            hai ca se poate
    • 0 (0 voturi)    
      datele sunt disponibile (Vineri, 12 iunie 2020, 14:32)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui RaduMischie

      SI nu le-ati vazut Dvs.
      Pacat.

      se stie pentru fiecare pacient cand s-a imbolnavit, daca data este certa, cat a fost bolnav pana sa iasa din boala sau sa moara...

      evident ca se stiu si persoanele care sunt in ATI si numarul de zile petrecute acolo dar aceste date nu mai sunt publice pentru fiecare caz - raman date interne - sau nu le-am gasit io..

      Cautati si veti gasi!
      Spor sa aveti!
  • 0 (26 voturi)    
    Ce previzibil reactioneaza postacii (Joi, 11 iunie 2020, 13:25)

    Ephemeris [utilizator]

    Aranjeaza guvernul datele dom'le, le pun din burta, le masluiesc, numai punctajele noastre de la partid sunt corecte.
    • 0 (0 voturi)    
      la orice observatie trebuie raspuns (Vineri, 12 iunie 2020, 14:51)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Ephemeris

      RATIONAL - posibil ca unii sa nu reactioneze la argumentele logice ca deh...

      Dar rog sa nu politizam un subiect care pana la urma ne priveste pe toti - nici ca si nici ca-ca.

      Sa gandim ca nu suntem toti politicieni.
      Aia din urma vorbesc prea mult - iote ca si JK a cazut in acest pacat - si uneori cand actioneaza dau cu mucii in toate directiile...

      Pacat de cei onesti.

      PS
      Zic ca americanii, aia rai, ar trebui sa incerce sa fabrice un virus numit gandire, cica gandirea critica a fost deja livrata pe piata dar inca nu a dat randamentul asteptat...
  • -2 (14 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Joi, 11 iunie 2020, 13:31)

    [anonim]

  • +4 (18 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Joi, 11 iunie 2020, 13:44)

    [anonim]

    • 0 (8 voturi)    
      hai (Joi, 11 iunie 2020, 14:00)

      noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui

      mai lasati-o cu calitatile suedezilor, de parca stati in gura lor tot timpul sa vedeti ce si cum fac...
    • +3 (7 voturi)    
      Btw, Suedia are azi (Joi, 11 iunie 2020, 14:52)

      justin puscasu [utilizator] i-a raspuns lui

      doar 198 de cazuri noi.
      Ca sa vedeti cate parale fac cifrele astea.
      https://www.worldometers.info/coronavirus/country/sweden/
      Mai degraba cititi asta:
      http://www.contributors.ro/administratie/a-crescut-mortalitatea-popula%c8%9biei-din-romania-dupa-declan%c8%99area-pandemiei-covid-19/
      • -1 (5 voturi)    
        1500 (Joi, 11 iunie 2020, 16:26)

        TurmentatuTheThird [utilizator] i-a raspuns lui justin puscasu

        Suedia a avut ieri aproape 1500!
        • +1 (1 vot)    
          amandoi aveti dreptate (Vineri, 12 iunie 2020, 14:58)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui TurmentatuTheThird

          Numai ca tendinta este in continua scadere.

          Numarul de acum2 zile a fost 1500 dupa ce in urma cu cateva zile era in jurul valorii de 1000. Ieri au fost numt mai putine...

          Deci contextul - global picture - este extrem de important si de asta trebuie tinur seama cand eliberezi tara de restrictii nu de un indicator sau de evolutia sa dintr-o zi sau chiar dintr-o perioada.

          De aia virusul ne-a aratat ca suntem inca extrem de limitati si chiar daca avem calculatoare uneori nu stim ce sa le cerem si ramanem tot analfabeti functionali.
  • 0 (8 voturi)    
    important (Joi, 11 iunie 2020, 13:51)

    nash pandelica [utilizator]

    este numarul la terapie intensiva si cel al deceselor.
    restul e...stiinta numerologiei.
    jocul cifrelor in functie de testari.
    ca daca sunt multi infectati si putini la terapie intensiva, sau morti, inseamna ca virusul nu mai este asa de puternic, vlaga lui este in scadere.
    • -1 (1 vot)    
      Aia-i o prostie (Joi, 11 iunie 2020, 23:49)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      Nu asa functioneaza un virus. Virusul nu-si schimba natura de azi pe maine. Cata vreme are gazde din belsug, n-are de ce sa devina mai putin agresiv.

      Chiar daca virusul ramane la fel, gravitatea infectiei e dependenta de cantitatea initiala de virus. Cum acuma e soare pe-afara si-a crescut umiditatea in aer, cel putin in afara spatiilor inchise virusul supravietuieste mai greu in aer, si-atunci si daca te infectezi, de infectezi mai slab.
  • +1 (9 voturi)    
    Mda (Joi, 11 iunie 2020, 13:58)

    Landser [utilizator]

    237 din 11055 testati! Autoru' nu se mai oboseseste sa ne dea nr de testari!
    In concluzie nr nu a crescut!
    Mai dati ba niste legi ca sa aratati ca sunteti specialisti!
    Mai bagati o restrictie !
  • -1 (5 voturi)    
    Iar (Joi, 11 iunie 2020, 14:00)

    Gabr [utilizator]

    O zi in jos, una in sus ... asta înseamnă bataie de joc , nervi, stres provocat de oameni incompetenți.
  • +1 (11 voturi)    
    idioti (Joi, 11 iunie 2020, 14:14)

    BogdanNicolaescu [anonim]

    din pacate sunt foarte multi idioti care nu respecta nici cele mai elementare reguli de igiena, si care spun numai prostii despre boala... Ma rog, pana la urma nu e nimic nou, atata timp cat bazinul electoral psd inca exista, se vor numara inca multi idioti in Romania.... Nu prea ai ce sa le faci... decat sa incerci sa te izolezi cat mai mult de ei, si cam atat
  • -1 (11 voturi)    
    despre (Joi, 11 iunie 2020, 14:33)

    costelo999 [utilizator]

    hai cu relaxarea, cu cit vom fi mai relaxati ne va fi mai bine, pina cind ne vom relaxa total, recomand impachetari cu namol la techirghiol, hai cu relaxarea peste tot, terasi, scoli, gradinitze, hoteluri, piscine, sa fie bine sa nu fie rau, ia neamule relaxarea ...
  • +2 (4 voturi)    
    ... (Joi, 11 iunie 2020, 14:47)

    Dor-El [utilizator]

    Deci pana la urma cum e ? Se baga la bilant din burta? Sau chiar pe bune creste numarul imbolnavirilor?
    • +2 (4 voturi)    
      Dupa cum arata cifrele, ... (Joi, 11 iunie 2020, 23:54)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Dor-El

      ... corelat cu ce-am vazut pe strada ieri, cand am fost la cumparaturi, plus ce s-a constatat pana acuma experimental despre virus (in tari cu laboratoare bine dotate, care mai fac si cercetare serioasa, nu la noi), io zic ca cifrele-s reale.

      In plus, mai sunt doua chestii de considerat: niciodata nu iese fum fara foc, si interesul poarta fesul. Dac-ar fi sa fie, interesul ar fi ca numarul de cazuri anuntat sa fie mai mic decat cel real, ca nici pentru scorul la alegeri nici pentru ce bani sunt disponibili pentru "afaceri cu statul" masuri mai drastice de izolare nu fac bine. Ori la noi se anunta de la o zi la alta cazuri tot mai multe. Dac-ar fi anuntat in mod voit mai mare decat e numarul de cazuri noi zilnice, la cata lume e implicata in adunarea, centralizarea si publicarea datelor, ar fi imposibil sa nu apara fisuri stiri care sa documenteze cazuri specifice, punctuale, de exagerare, ori asa ceva pana acuma n-a aparut nicaieri.
      • +1 (1 vot)    
        dar de ce apar datele mai mari??? (Vineri, 12 iunie 2020, 15:13)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

        Aici nu ati lamurit problema.

        Imi pare rau - Ministrul Sanatatii a gestionat extrem de prost criza virusului desi bani au fost dar nu a fost creier de Ministru si nici de PM si un dobitoc de Arafat care are interesul sa ne tina ca pe niste idioti restrictionati ca el sa fie Zeus - numai prostii a debitat Arafat, un factor de influenta pesedist.

        Deci electoral privind lucrurile ar trebui sa se intample eliberarea cea mare - sunt toate conditiile create numai ca PnL+JK dau cu dreptul in stangul si vice-versa...

        Neuronii sunt di vina...
    • +1 (1 vot)    
      ca sa va raspund: corect este depinde! (Vineri, 12 iunie 2020, 15:08)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Dor-El

      Daca nu aplicam testele si constatam ca nu ne simtim bine mergem la doctor - asta este cresterea naturala a imbolnavirilor.

      Daca mergem la testare - putem sa avem surpriza sa constatam ca suntem asimptomatici si intram in categoria de bolnav desi nu avem simptomele - asta este cresterea imbolnavirilor in raport cu numarul de testari.

      Cred ca am clarificat ca merele - imbolnavirile naturale - nu se compara cu perele - imbolnavirile depistate in urma testarilor si aici apare intrebarea cate testari au fost aplicate - exista si un optim pentru care nu mai are rost sa testezi chiar daca mai sunt asimptomatici... - Deci depinde.

      Acum in bilant se baga datele inregistrate.
      Nu se minte dar se pot manipula datele adica aplica mai multe testari si evident ca poti depista mai multi bolnavi asimptomatici si creste statistica/bilantul. Variatiile nu sunt mari daca gandesti - de la 100 de cazuri la 200 poate parea o mare diferenta dar in realitate nu este o problema pentru un sistem de sanatate deja initiat cu aceasta problema.

      Deci NU se baga din burta date in bilant.

      Dar bilantul poate sa fie influentat clar expunand un numar mai mare testarilor.

      Este clar ca lumina noptii???
  • +3 (13 voturi)    
    ce destepti sunt cei care bagatelizeaza pandemia (Joi, 11 iunie 2020, 15:14)

    FPop2013 [utilizator]

    Ce destepti si super-experti sunt aia care bagatelizeaza virusul. Ca nu e problema, stiu ei bine, ca se exagereaza bla-bla-bla. Toate tarile au probleme, in Brazilia e ceea ce e, marele domn Putin nu reuseste sa tina sub control situatia, dar romanasii experti stiu ei bine ca e fleac. Aceiasi sunt cei care fac crize de isterie la orice fleac de cutremur, cum e cate un cutremur de 3-4 sau 5 grade, o banalitate pentru Vrancea, gata, e urgie maica, vine al mare si o mierlim. Ce destepti sunt ei.
  • +1 (11 voturi)    
    bai troli (Joi, 11 iunie 2020, 15:22)

    Contrache [utilizator]

    anti restrictii, relaxati la minte, ca altfel sunteti mai bolnavi ca aia de la ATi, dispareti naibii si tratati-va ba la creierul ala infect. I se rupe la virusul ala undeva de chichitzele si fitzele voastre de frustrati ce sunteti.
    • +1 (3 voturi)    
      Tu-ti dai seama ... (Joi, 11 iunie 2020, 23:56)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Contrache

      ... cat investeste pe moment Rusia in Romania?

      Ca sa se si priceapa de ce zic asta: https://www.hotnews.ro/stiri-opinii-23767967-sase-narative-propaganda-rusa-criza-coronavirus.htm
      • 0 (0 voturi)    
        numai ca virusul face ravagii la ei acasa... (Vineri, 12 iunie 2020, 15:18)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

        Si cred ca referendumul lui Cracanel se poate duce dreacului..

        In fiecare zi au peste 8000 de cazuri noi, maximul a fost de peste 11000...


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by