Nelu Tătaru: Mi-e greu să cred că nu va mai fi stare de alertă după 15 iunie / Joi vom anunța noile măsuri de relaxare

de G.S.     HotNews.ro
Luni, 8 iunie 2020, 7:20 Actualitate | Coronavirus


Nelu Tataru
Foto: Agerpres
Ministrul Sănătății, Nelu Tătaru, a declarat duminică seară, într-o intervenție telefonică la B1 TV, că nu crede că se va renunța la starea de alertă începând de săptămâna viitoare din cauza focarelor noi de coronavirus și a transmiterii comunitare a bolii.

”Până în 15 iunie încă suntem în stare de alertă, iar evoluția din aceste zile va decide, la nivelul Comitetului Național pentru Situații de Urgență, prelungirea sau nu a stării de alertă. Dacă nu o să mai fie stare de alertă o să avem relaxare, deși mi-e greu să cred acest lucru. Ne trebuie o evaluare completă, iar 15 iunie nu cred că va fi data la care să nu mai prelungim starea de alertă, având în vedere și evoluția, focarele noi și faptul că încă avem o transmitere în comunitate”, a spus ministrul.

”Din previziunile noastre, în toată perioada verii, vom mai avea o transmitere comunitară, virsul nu dispare deodată. (...) Odată cu încălzirea, putem spune că tot ce înseamnă aeroflora dispare un pic mai repede sau suprafețele nu mai fac acea transmitere pe care o făceau și până acum. Această transmitere pe suprafețe era una de 10-15%, restul era o transmitere prin aer”, a declarat Tătaru.

Autoritățile încă discută despre a treia etapă de relaxare, joi urmând să anunțe ce se schimbă începând de pe 15 iunie.

”Sunt discuții încă referitor la a treia etapă de relaxare în care ne gândim la mall-uri, în unele condiții. După cum știți, pe 12 iunie se termină anul școlar, deci părinții care stăteau cu copiii acasă se vor întoarce la serviciu și va trebui să găsim soluții pentru grădinițe, creșe sau after-school-uri. Ne gândim la toate aceste lucruri în zilele următoare, urmând ca joi să anunțăm acele noi măsuri de relaxare. Decizia merge pe evoluția, în următoarele zile, a numărului de cazuri. Joi am avut un număr de 238 de cazuri noi, apoi toate zilele care au urmat au avut sub 200 de cazuri noi. Numărul de cazuri de terapie intensivă a fost în jur de 150, ceea ce se menține și astăzi. Dacă evoluția este favorabilă, joi vom putea anunța ce va urma de lunea cealaltă (din 15 iunie – n.r.)”, a mai explicat Nelu Tătaru.

​Ministrul de Interne, Marcel Vela, a spus sâmbătă că la 15 iunie va începe a treia etapă de relaxare, declarându-se convins că măsurile „vor fi bine primite de populație”. El nu a menționat însă niciuna dintre ele.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















16187 vizualizari

  • -5 (43 voturi)    
    Psihoza continuă (Luni, 8 iunie 2020, 7:50)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Cu acest „specialist”, poate menținem Alerta până la Crăciun.
    • -6 (18 voturi)    
      Specialist (Luni, 8 iunie 2020, 10:49)

      galeo [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      In smenuri de Dambovita si grupuri de interese obscure.
      • -3 (13 voturi)    
        hei, e liberal, deci bun! (Luni, 8 iunie 2020, 11:25)

        kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        ..
  • -9 (23 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 8 iunie 2020, 8:29)

    [anonim]

  • -14 (34 voturi)    
    Da (Luni, 8 iunie 2020, 8:49)

    Gabr [utilizator]

    Mi-e greu sa cred ca sunteți ministrul sănătății intr-o țară din Uniunea Europeană.
    Mi-e greu sa cred ca ești specialist, mi-e greu sa cred ca ești chiar doctor, mi-e tare greu sa cred ca sunteți atât de iresponsabil și ieșiți cu tot felul de declarații... eu mi-as fi dat demisia de la prima prostie scoasă pe gură.
    • +13 (27 voturi)    
      Ok,atunci... (Luni, 8 iunie 2020, 9:08)

      grongobar [utilizator] i-a raspuns lui Gabr

      ...nu mai posta, echivaleaza cu o demisie.
    • -5 (19 voturi)    
      "Mi-e greu" (Luni, 8 iunie 2020, 10:07)

      Grasul [utilizator] i-a raspuns lui Gabr

      Mi-ar fi placut sa ascult ce ai fi spus daca ai fi petrecut perioada de izolare in China, unde accesul la institutii publice si la supermarketuri era permis numai celor care aveau pe telefon aplicatia guvernului local care arata ca n-ai fost bolnav in ultimele 14 zile! Accesul in supermarketuri sau institutii publice era interzis cu temperatura mai mare de 73,3 grade iar cei care suflau catre un functionar public erau considerati ca vor sa-l infecteze si amenda pe loc era de 10000yuani (6115RON)! Nu se pot posta de catre comentatori videoclipuri la articolele hotnews ca as fi putut sa-ti arat reactia fortelor de ordine in cazul in care un sofer infectat a incercat sa scape de un punct de control impotriva Covid-19. 
      • +7 (25 voturi)    
        Deci o dictatura mai putin severa e OK? (Luni, 8 iunie 2020, 10:43)

        andipetre [utilizator] i-a raspuns lui Grasul

        Ce spui tu aici e ca ar trebui sa acceptam o dictatura locala ceva mai prietenoasa decat cea din China si sa fim bucurosi ca abuzurile romanesti nu sunt asa extinse ca acolo.

        Nu meriti sa traiesti in tara in care au murit oameni pentru libertate. Muta-te intr-un comunism mai soft, asa, pe gustul tau!
        • -3 (15 voturi)    
          "Muta-te intr-un comunism" (Luni, 8 iunie 2020, 11:17)

          Grasul [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

          Daca atat ai inteles din ce am scris atunci poate ar trebui sa iti explic ce face frica din oameni: in perioada de varf a epidemiei in China in lifturi erau pusi un fel de bureti plini cu scobitori si dedesubt o cutie pentru aruncat scobitorile folosite de cei care aveau grije sa nu atinga butoanele care eventual erau infectate!
          In multe sate (un fel de orase nu chiar mari dupa standardele din Romania) localnicii stateau cu bate ca sa-i impiedice pe eventualii intrusi sa patrunda in localitate! Evident ca a fost necesara interventia politiei care a interzis intrarea in orase a celor care nu puteau dovedi ca nu au fost bolnavi in ultimele 14 zile, si daca voiau totusi sa intre cu dovada trebuiau sa stea 14 zile in izolare (daca aveau apartament in localitatea respectiva). Izolarea insemna ca portarul sigila usa de la intrarea in apartament si o desigila numai atunci cand iti aducea de mancare (pe care trebuia sa o comanzi si sa o platasti din cont bancar).
          Frica face animale periculoase din oameni!
      • -6 (14 voturi)    
        dacă petreceam în Belarus? (Luni, 8 iunie 2020, 11:11)

        di livio [utilizator] i-a raspuns lui Grasul

        că-i mai aproape...și cică-i dictatură, da Lukașenko nu impune botnița, rezultate ca la noi...da poate Lukașenko nu are consilieri apeviști rămași din comunism
        • +6 (14 voturi)    
          "dacă petreceam în Belarus?" (Luni, 8 iunie 2020, 11:22)

          Grasul [utilizator] i-a raspuns lui di livio

          Incearca sa te muti in Belarus daca ai incredere in Lukasenko!
        • 0 (0 voturi)    
          in Belarus (Luni, 8 iunie 2020, 23:03)

          Levellers [utilizator] i-a raspuns lui di livio

          cu toate tarele lor, totusi, nu se scuipa pe strazi. N-am fost, dar vad pe yt ca lumea e civilizata.
      • +3 (5 voturi)    
        Probabil că China ar fi fost acum democrată (Luni, 8 iunie 2020, 13:24)

        hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui Grasul

        cu cetățeni ca el și ca mine (iar România tot comunistă cu cetățeni precum cei care acceptă suspendarea necondiționată și neexplicată a exercitării drepturilor).
        • +1 (3 voturi)    
          "acceptă suspendarea necondiționata (Luni, 8 iunie 2020, 14:11)

          Grasul [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

          și neexplicată a exercitării drepturilor"
          Nu inteleg chinezeste ca sa aflu ce vorbesc intre ei chinezii iar de discutii pe teme politice cu ei in China m-am ferit ca de foc! Prin urmare nu stiu cum accepta chinezii suspendari de drepturi si ca sa fiu sincer nu cred ca m-ar interesa.
          Pe mine ma deranjeaza numai atitudinea inconstienta a romanilor care nu se protejeaza de Covid-19 din spirit de fronda! Si ma mai deranjeaza publicarea prin ziarele on-line a unor aberatii emise de indivizi care nu cunosc mentalitatea oamenilor si astfel descurajeaza pe multi sa se protejeze de imbolnavire!
          • 0 (4 voturi)    
            Atât timp cât eu sunt sănătos (Luni, 8 iunie 2020, 20:13)

            hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui Grasul

            și într-o categorie fără probleme, n-am de ce să scriu declarații, să port măști sau să stau în casă.
            Dacă mă vezi că arunc cu muci în oameni pe stradă și dacă mucii conțin SARS-CoV-2, atunci n-am nicio problemă să fiu arestat și condamnat; până atunci trebuie să fiu liber să-mi exercit toate drepturile în deplinătatea lor.
            Iar cei care se consideră vulnerabili n-au decât să poarte ei măști, să stea în case și să declare tot ce vor milițienilor.
            • 0 (2 voturi)    
              "Atât timp cât eu sunt sănătos" (Marţi, 9 iunie 2020, 1:01)

              Grasul [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

              Mult timp n-am avut o dovada clara a necesitatii ordonantelor militare, am crezut sau macar am sperat ca romanii sunt oameni cu mintea limpede, deschisa si isteti asa ca astfel de ordonante nu isi au rostul. Acum vad ca sunt multi care nu pot intelege nici macar ca daca ei se imbolnavesc constitue un pericol pentru cei din jur! Mesajul tau reprezinta cel mai bun argument pentru ordonante militare!
              • +1 (1 vot)    
                Și proștii sunt periculoși, (Marţi, 9 iunie 2020, 9:34)

                hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui Grasul

                pentru că majoritatea-și educă odraslele să crească la fel de proaste ca ei și odraslele lor se apucă să susțină restrângerea - sau chiar suprimarea - drepturilor fundamentale, învățându-și la rândul lor odraslele să fie și ele la fel de proaste ca ei și ca strămoșii lor.
                Și din atitudinea (sau din lipsa de atitudine a) acestor proști apar monștri precum Hitler, Mao, Stalin, Ceaușescu ș.a.
      • +1 (1 vot)    
        McCarthy (Marţi, 9 iunie 2020, 8:34)

        spy [utilizator] i-a raspuns lui Grasul

        "temperatura mai mare de 73,3 grade" o fi inceput vinatoarea de vrajitoare pt a fi arse pe rug...
    • -4 (22 voturi)    
      A ajuns ministrul sanatatii (Luni, 8 iunie 2020, 10:50)

      galeo [utilizator] i-a raspuns lui Gabr

      Prin tupeu, aroganta, pile, relatii, interventii, grupuri de interese, nu prin competenta.
    • +9 (17 voturi)    
      ... (Luni, 8 iunie 2020, 10:59)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Gabr

      Daca asta a zis prostii, Cercel ce a zis? Beti apa de la robinet ca va apara clorul de covid, spirtul nu e bun , Vacanta Mare etc.
  • -4 (24 voturi)    
    sigur (Luni, 8 iunie 2020, 9:18)

    nash pandelica [utilizator]

    deabia va invatzara'ti la conducere.
    mai ales ca se anunta val dupa val...tsunami de covid.
  • -4 (24 voturi)    
    Tataru e de o aroganta maxima (Luni, 8 iunie 2020, 10:48)

    galeo [utilizator]

    Abia astept sa va ard la alegeri, nesimtitilor.
  • +11 (31 voturi)    
    curba ce facem cu curba (Luni, 8 iunie 2020, 10:54)

    gnd [utilizator]

    Parca ideea era sa se aplatizeze curba, nu sa se elimine virusul. Acuma curba a fost aplatizata. De ce continuam cu dictatura ? Sunt pareri mai avizate decat a domnului, care spun ca e posibil ca acest virus sa nu dispara niciodata ci sa devina endemic, precum raceala banala sau gripa sezoniera, adica va tot fi de acum in colo, pe langa alti virusi deja existenti. Ori in aceste conditii, ramanem arestati in Romania pe termen nedefinit ?
    Dar cu romanii care vin din europa din tari care au mai putine cazuri zilnice decat Romania, de ce ii obligam sa stea inchisi in casa 2 saptamani ? Suntem degeaba in EU, libertatea de miscare nu mai exista.
    Chiar este psihoza si chiar vom scapa foarte greu de dictatura asta medico-militara.
  • -2 (20 voturi)    
    Se intarzie momentul "ievaluarilor" (Luni, 8 iunie 2020, 11:09)

    justin puscasu [utilizator]

    E clar ca modul in care a for tratata epidemia asta la toate nivelele (de la spitale pana la Vela si Klaus) trebuie analizat cu atentie si transparenta si trase niste concluzii.
    Multe din erorile comise sunt explicabile si pardonabile: nimeni nu a fost cu adevarat pregatit pentru pandemie. Dar persistenta in eroare si excesaele de tot felul ar trebui sanctionate. Macar prin vot.
  • -1 (17 voturi)    
    . (Luni, 8 iunie 2020, 12:33)

    zigzag [utilizator]

    Iar au aparut toti trolii psdisti si ospatarii sa se planga de dictatura. Asta in timp ce in Bucuresti e cel mai mare numar de infectii saptamanale raportat vreodata si in timp ce cazurile in tara iar au inceput iar sa creasca. Nu e, ba, dictatura daca te pune cineva sa pui masca pe bot si sa te speli pe maini, e bun simt. Nespalatilor!
    • -4 (14 voturi)    
      Ba fix dictatură este obligația de a purta mască (Luni, 8 iunie 2020, 13:30)

      hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui zigzag

      atât timp cât tu nu ești bolnav.
      E ca și cum ai fi obligat să mergi în genunchi ca nu cumva ăla care sparge un magazin să poată fugi de poliție.
      Este prezumția că oamenii bolnavi nu doar că se plimbă pe străzi ci răspândesc viruși în timpul plimbărilor.
      • +2 (12 voturi)    
        "Ba fix" (Luni, 8 iunie 2020, 14:22)

        Grasul [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

        Cei care poarta masca se protejeaza pe ei insisi de infectare atata cat pot! Nu poti sa sti pe langa cine treci si daca nu cumva ai trecut printr-un loc unde a stranutat cineva infectat! Cele mai eficiente sunt mastile FFP3 care retin 98% din particolele de umezeala purtatoare de microbi si virusi!
        Prostii de genul enuntate de tine am mai vazut prin ziare ca find exprimate de niste pseudospecialisti asa ca nu trebuie sa te jenezi pentru faptul ca nu gandesti!
        • 0 (4 voturi)    
          Respect dreptul celorlalți de a purta mască (Luni, 8 iunie 2020, 20:20)

          hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui Grasul

          însă eu, dacă nu vreau să mă protejez, n-am de ce să fiu obligat să o fac (poate că vreau să mă infectezi, ce te f* pe tine grija de plămânii mei?).
          Dacă descoperi că am fost pe undeva unde au existat infecții, sunt de acord să fiu testat și să mă tratez - iarăși, dacă așa vreau eu - sau să iau măsuri ca să nu transmit virusul celor care nu vor să-l dobândească (aici sunt de acord să fiu izolat, în plus cer ca societatea să aibă același atitudine față de bolnavii de TBC sau gripă), însă nu sunt de acord să mi se restrângă drepturile din cauza faptului că este posibil să mă infectez cu un virus care pentru mine - în 99% din cazuri - are același efect ca o răceală banală.
          • 0 (2 voturi)    
            "Respect dreptul" (Marţi, 9 iunie 2020, 1:22)

            Grasul [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

            Citind cu atentie textul scris de tine constat ca frazele sunt in contradictie, lipseste logica dar daca nu poti sa gandesti mai mult nu te pot condamna! Iti doresc sa fi sanatos, toti au drepul la viata indiferent de gradul de inteligenta!
            • 0 (2 voturi)    
              Poate că atenția nu te ajută, (Marţi, 9 iunie 2020, 9:49)

              hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui Grasul

              dacă nu găsești logica din spatele textului meu; zic doar, nu dau cu parul.
              Sigur că toți oamenii au DREPTUL la viață, însă nu mă poți OBLIGA - în virtutea acelui drept - să fac ceva ce nu ți-l afectează nicicum.
              Aplicat la situația noastră, nu poți obliga un om sănătos să poarte mască, pentru că acesta nu poate transmite un virus pe care nu-l are; și nu-l poți obliga să poarte mască pentru a se proteja, pentru că dreptul tău la viață nu este afectat de îmbolnăvirea sau moartea altuia.
              • -1 (1 vot)    
                "nu poți obliga un om sănătos" (Marţi, 9 iunie 2020, 10:36)

                Grasul [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

                Sigur ca nu poti obliga un om sanatos sa poarte masca daca el nu intelege care este rostul purtarii mastii! Atata doar ca medicii au constatat ca sunt oameni purtatori de virus si care il si raspandesc dar ei se simt sanatosi ca o stanca dar ii imbolnavesc pe altii! Cum poti sa-i explici unuia ca ii imbolnaveste pe altii daca in capul lui nu incape ideea asta?
                • 0 (2 voturi)    
                  Amice: un om SĂNĂTOS (Marţi, 9 iunie 2020, 13:05)

                  hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui Grasul

                  n-are de ce să fie obligat să poarte mască; sunt de acord să mă testez însă nu sunt de acord să port mască, dacă eu sunt sănătos.
                  Nu e treaba mea să găsesc soluții pentru alții, treaba mea este să am grijă ca nimeni să nu se atingă de drepturile MELE fără o justificare întemeiată (care să aibă legătură cu PERSOANA MEA) și care să fie adoptată prin lege, iar unul din acestea îmi permite să ies afară fără mască.
      • +2 (10 voturi)    
        afirmatia (Luni, 8 iunie 2020, 14:46)

        comentator12 [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

        "atat timp cat tu nu esti bolnav", prin "tu" referindun-ne la orice cetatean, nu este valida in cazul coronavirusului fara un test efectuat anterior.

        Dupa 4 luni de pandemie, termenul "asimptomatic" ar trebuie sa fie clar oricarei persoane. Deci, de unde certitutindea ca X, Y nu este bolnav si ar trebui scutit de obligativitatea purtarii unei masti?
        • 0 (2 voturi)    
          Deși n-am făcut un test HIV anul acesta (Luni, 8 iunie 2020, 20:29)

          hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui comentator12

          sunt la fel de sigur că nu am HIV/SIDA; știu că sunt sănătos, pentru că n-am înghițit flegma unui bolnav de Covid-19, am stat la mai mult de 1 m distanță de persoane necunoscute (distanță la care testele spun că trebuie măcar 15 min ca să mă infectez) și doar în spații închise ventilate (iar în spații deschise noul coronavirus nu se transmite), nu mi-a scuipat nimeni în ochi și, cel mai important, sistemul meu imunitar a demonstrat că e capabil să țină în frâu orice infecție virală cu coronavirusuri sau virusuri griple (adică n-am fost răcit și n-am avut gripă de f. mulți ani).
          Și atunci eu - care-s și sănătos, și informat temeinic - de ce să port mască?
  • +7 (17 voturi)    
    Tarile europene si-au deschis granitele (Luni, 8 iunie 2020, 13:00)

    Ion Alexandru [utilizator]

    România nu. In afara de UK ( unde Asociatia agentiilor de turism tocmai ce au anuntat ca dau in judecata guvernul pentru carantina de 14 zile), tarile europene au deschis granitele. România nu. Ca asa zice Tataru sau Rafila. Am scapat de un impostor ( Streinu Cercel) si am dat de alti priceputi. Cel mai usor este sa interzici. Greu e sa iei masuri echilibrate, destepte.
    • -1 (11 voturi)    
      "Greu e sa iei masuri echilibrate, destepte" (Luni, 8 iunie 2020, 14:31)

      Grasul [utilizator] i-a raspuns lui Ion Alexandru

      Pai romanii nu respecta niste masuri elementare de protectie si asta se vede in cresterea numarului de cazuri noi de imbolnavire ca urmare a unei relaxari partiale a constrangerilor!
      Masurile coercitive existente acum in Romania sunt pentru cei care inteleg si au rolul de a mentine numarul imbolnavirilor sub numarul maxim de paturi existente la ATI-urile din spitale! Pentru idioti inca nu exista inca o metoda de a-i face sa priceapa!
  • -1 (9 voturi)    
    mai avem spitale? (Luni, 8 iunie 2020, 14:26)

    di livio [utilizator]

    cre că rolu spitalelelor îi să îngrijească bolnavii, ăia sănătoși să-și vadă de viață...amu ați avut tri luni să vă pregătiți spitalele să facă față la pidemia lu pește...dacă nici amu cu 4000 cazuri active nu aveți încredere în spitalele voastre, ce să mai zic...închideți-le că consumă bani degeaba, merem și ne tratăm în Belarus...20.000 covizi, 16.000 vindecați, nici amu nu v-ați lămurit cu covidu?
  • -5 (11 voturi)    
    Arafat, Tataru, Vela, Orban si Werner (Luni, 8 iunie 2020, 14:28)

    Ozmo [utilizator]

    nu au niciun cuvant de spus despre prelungirea sau nu a starii de alerta si a altor masuri restrictive !!! Totul depune de UE, de acolo vin baniii ptr combaterea pandemiei, iar daca UE ( in special Germania, Franta, Austria, Spania, Italia si Ilanda) spune “se deschid UE”, atunci se deschide! PNL-ul poate sa stea si in cap si in spagat, PSD-ul sa voteze contra prelungirii starii de alerta daca va fi introdusa in Parlamemt, TOTUL DEPINDE DE UE, UE NE DA BANII PTR COVOD !!! IN REST, GARGARA DIN PARTEA LUI ORBAN, TATARU, WERNER, ARAFAT SI VELA !!! GARGAGIII !!!
  • +1 (3 voturi)    
    Serios? (Luni, 8 iunie 2020, 18:14)

    Gabr [utilizator]

    1. Unde sunt banii din impozite pe salarii?
    Pe mine unu nu ma interesează cate paturi au ei la ATi...au avut bani fără număr de 30 de ani și nu sunt in stare sa facă ceva pentru oameni și îmi impune restricții ca se suprasolicita spitalele( construiți altele, cât mai multe in fiecare oraș, cumpărați aparatură pentru milioane de pacienți, nu sa așteptați sa se întâmple nenorociri si apoi sa veniți cu scuze ca e fără precedent și bla bla bla, eu unu nu va cred)
    2. Au făcut spitale modulare și stau goale din Martie și ne tot amenință cu tot felul de restricții, și eu sa ii cred.. serios? Chiar atât de înapoiati ne cred sa nu ne dam seama de tot circul creat?
    3. Majoritatea cazurilor infestate au trecut prin jegurile de spitale unde îți este frica sa te așezi, mizerie, clădiri vechi, totul distrus( ești ministru ocupate sa fie totul curat , renovat pentru ca de aia cotizează milioane de oameni impozit la sănătate, sa beneficieze de ceva când are nevoie) eu unul de 1 an de zile nu mai cotizez 1 leu impozit pe sănătate, am nevoie de analize merg la privat, nu se poate la privat merg in străinătate.
    4. Gargara și ca in biserica se pot înmulți cazurile ( am foarte mulți prieteni, amici și in perioada asta nu au pățit nimic nici ei nici alții la rândul lor )- un abuz imens sa țină bisericile închise.
    5. Alta tâmpenie sa țină mall-urile închise dar in schimb alte magazine au fost deschise tot timpul ca de... virusul e doar la mall, in biserica, la ieșirea din localitate dacă nu ai declarația, dacă nu te speli pe maini e posibil sa îl iei, e probabil sa îl dai... și tot felul de aberații de la marii specialiști.
    Pentru toate RUȘiNE sa va fie...
    El (ministrul) umbla peste tot și nu pătește nimic ca are imunitate, ei au voie oricum numai restul sa respecte.
  • 0 (2 voturi)    
    Mastile pot fi periculolase! (Luni, 8 iunie 2020, 21:15)

    Constantius [utilizator]

    Pe termen lung, mastile pot fi periculoase. Provoaca hipoxia (oxigenrea insuficienta a organismului), factor care poate favoriza accidente (am vazut soferi si biciclisti cu masca), boli de inima si boli ale creierului. Atentie mare la purtatul mastilor, zi de zi, timp de 8 ore la serviciu sau timp de 5 ore la scoala! Se fuge de covizi si se ajunge la alte boli, mult mai grave! Poluarea aerului nu se rezolva prin purtatul mastilor, ci prin masuri impotriva cauzelor producerii noxelor!
  • +2 (4 voturi)    
    oameni buni, (Luni, 8 iunie 2020, 22:57)

    Levellers [utilizator]

    gradul de libertate e direct proportional cu cel al bunului simt si educatiei unei natii, cum ar fi fost RO fara restrictiile ultimelor 2-3 luni, sa vedem, scenarii...ceva ?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by