VIDEO

Iohannis, atac extrem de dur: În timp ce noi ne luptăm cu pandemia, PSD se luptă să dea Ardealul ungurilor / E incredibil ce se întâmplă în Parlament / Cât timp eu sunt președinte, o astfel de lege nu va exista

de I.H.     HotNews.ro
Miercuri, 29 aprilie 2020, 11:48 Actualitate | Coronavirus


Iohannis cu masca de protectie
Foto: Presidency.ro
Președintele Klaus Iohannis a lansat un atac extrem de dur la adresa PSD, acuzând partidul că vrea "să dea Ardealul ungurilor" și spunând că este incredibil ce înțelegeri se fac în Parlament. În scurta sa declarație, Iohannis a făcut și două referiri în limba maghiară.




Iohannis a susținut o scurtă declarație de presă, exclusiv pe tema proiectului de lege care acordă autonomie administrativă Ținutului Secuiesc, proiect adoptat tacit de Camera Deputaților.

El a lansat un atac dur la adresa PSD și a spus că, atât timp cât el va fi președinte, o astfel de lege nu va exista.

În scurta sa declarație, Iohannis a făcut și două referiri în limba maghiară: Jo napot kívánok, PSD / Jo napot kívánok, Ciolacu (n.r. - Bună ziua, PSD / Bună ziua, Ciolacu).

Declarația președintelui:
  • "Jó napot kívánok, PSD!

  • Este incredibil, dragi români, ce se întâmplă în Parlamentul României. PSD a ajutat UDMR să treacă prin Camera Deputaților o lege prin care dă autonomie largă Ținutului Secuiesc. Este incredibil unde s-a ajuns cu acest PSD! Este incredibil ce înțelegeri se fac în Parlamentul României!

  • În timp ce noi, eu, Guvernul, celelalte autorități ne luptăm pentru viețile românilor, ne luptăm ca să scăpăm de această pandemie, PSD, marele PSD, se luptă în birourile secrete din Parlament ca sa dea Ardealul ungurilor.

  • Jó napot, Ciolacu! Oare ce v-a promis liderul de la Budapesta, Viktor Orbán, în schimbul acestei înțelegeri?

  • Vedeţi, dragi români, asta înseamnă o majoritate toxică, majoritatea toxică pesedistă. De aceea, dragii mei, se înțelege acum poate mai bine de ce am vrut alegeri anticipate. Eu nu mai vreau ca problemele importante ale națiunii să fie hotărâte de PSD. Eu nu mai vreau ca această majoritate toxică pesedistă să hotărască împotriva României și împotriva românilor.

  • Este inadmisibil așa ceva și, până sunt eu preşedintele României, o astfel de lege nu va exista".
Camera Deputaților a adoptat tacit, fără dezbatere, un proiect de lege care acordă autonomie administrativă Ținutului Secuiesc. Inițiativa legislativă a fost depusă de deputați UDMR cu o zi înainte de Crăciun, în 2019 și reglementa prevederea că Ținutul Secuiesc poate deveni regiune autonomă cu personalitate juridică în cadrul României iar limbile maghiară și română vor fi folosite în instituțiile publice de cetățenii domiciliați în zonă.

Proiectul de lege avea avize negative în comisiile de specialitate ale Camerei Deputaților dar depășise termenul de dezbatere și adoptare în plen prin urmare, potrivit regulamentului, se consideră adoptat fără dezbatere.

Președintele interimar al PSD a anunțat, miercuri, că partidul său va vota împotriva proiectului de lege privind autonomia Ținutului Secuiesc și că îl va respinge și la Senat, care este camera decizională. De altfel, PSD a convocat de urgență ședința Senatului pentru a respinge proiectul de lege adoptat tacit săptămâna trecută de către Camera Deputaților.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















50020 vizualizari

  • -117 (165 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 29 aprilie 2020, 11:50)

    [anonim]

    • +60 (74 voturi)    
      Conform Constitutiei... (Miercuri, 29 aprilie 2020, 12:38)

      grongobar [utilizator] i-a raspuns lui

      ...atributele statului roman, definite de art.1 al Constitutiei nu pot fi modificate prin legi in niciun fel. Art.1 e definitoriu pt aceasta constitutie si nu poate fi modificat. Respectiva lege si daca ar fi adoptata ar cadea la CC. Modificari la art.1, daca la un moment dat poporul ar dori sa faca astfel de modificari, ar presupune adoptarea unei ALTE CONSTITUTII. E singura modalitate prin care se poate schimba caracterul statului. Intrebarea mai curand ar fi, ce escrocherii se doresc a fi facute la adapostul acestei perdele de fum fara sens?
      • +26 (48 voturi)    
        Constitutia si referendumul.... (Miercuri, 29 aprilie 2020, 13:53)

        ggiiggii [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

        Exista notiunea de "autonomie" in Constituie?
        A fost consultat poporul?
        NU...deci nu poate exista o astfel de lege.
        Gata povestea.....
        Daca nu le convine....granita cu Ungaria este aproape, le punem la dispozitie logistica necesare sa se mute in Ungaria, unde pot vorbi limba lor iubita, unde nu se vor mai simti discriminati( desi ei sunt cei mai mari disciminatori)...unde curge lapte si miere...
        • -7 (15 voturi)    
          Bravo dulapule! (Miercuri, 29 aprilie 2020, 15:05)

          Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui ggiiggii

          ai votul meu in continuare!
        • -6 (20 voturi)    
          lasati vrajeala (Miercuri, 29 aprilie 2020, 15:40)

          Stefan534324 [utilizator] i-a raspuns lui ggiiggii

          ne-am obisnuit, cand vreti sa bagati sub pres un subiect arzator, o bagati la inaintare p-aia cu ungurii. Nu ca n-ar fi adevarata, dar n-o bagati din vreun patriotism (nici nu ar avea cum la niste anti-romani ca acesti conducatori), ci din interes conjunctural.
      • +12 (16 voturi)    
        totul a avut o (Miercuri, 29 aprilie 2020, 17:05)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

        logică până la propoziția finală : ”Intrebarea mai curand ar fi, ce escrocherii se doresc a fi facute la adapostul acestei perdele de fum fara sens?Ț
        Deci, cu alte cuvinte, îl bănuiți pe Iohannis de manevre oculte, oneroase, pentru că facerea publică a manevrelor care au dus la adoptarea tacită în Camera Deputaților ar fi o perdea de fum?
        Ce-ar fi să ne aducem aminte că președintele Camerei Deputaților este șeful interimar al psd, cel care, după metoda lui dragnea, a băgat proiectul autonomiei secuiești în sertar, scoțându-l la iveală taman la fix imediat după ce a trecut perioada în care respectivul proiect trebuia dezbătut.
        • -2 (2 voturi)    
          nope! (Joi, 30 aprilie 2020, 1:17)

          Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          Cei banuiti sunt PSD si UDMR ;)
    • -89 (139 voturi)    
      Interesant ca un neamt vorbeste de Ardeal (Miercuri, 29 aprilie 2020, 13:05)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui

      Un discurs total extremist, xenofob si antisemit al unui presedinte neamt despre Ardeal. Oare cand sasii au venit in Ardeal, la fel au spus ungurii?
      Oare Consiliul National Impotriva Discriminarii se va autosesiza in acest caz? Nu cred, la fel cum nu s-a sesizat in momentul in care acelasi Iohannis a spus "niste evrei". Un neamt a spus "niste evrei" cum suna asta?
      La fel, daca cineva de la PSD ar fi avut acest discurs, cum ar fi fost? Toate ambasadele ar fi sarit nu? Iar Consiliul National Impotriva Discriminarii imediat se ataca!
      • +30 (58 voturi)    
        extremist, xenofob si antisemit (Miercuri, 29 aprilie 2020, 13:43)

        Mawrkuss [anonim] i-a raspuns lui Miky60

        extremist, xenofob si antisemit ...

        ai uitat sa adaugi misogin, rasist, homofob... ca vad ca pentru tine par a fi aceleasi lucruri.
        • +4 (16 voturi)    
          ai uitat si tu ceva.. (Miercuri, 29 aprilie 2020, 15:05)

          Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Mawrkuss

          ... sa precizezi sarcasmul, ca multi nu se prind.
        • 0 (4 voturi)    
          Manelist, imperialist, (Joi, 30 aprilie 2020, 1:13)

          Urzitoru [utilizator] i-a raspuns lui Mawrkuss

          reptilian, ateist, iredentist, altruist... aaa, stai, ultimul e de bine, asa-i?
          #sarcasm glumesc!
      • +63 (107 voturi)    
        Un presedinte ROMAN (Miercuri, 29 aprilie 2020, 13:56)

        ggiiggii [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        Nu este neamt....este Cetatean ROMAN, ales de ROMANI in ROMANIA....
        Si se exprima in legatura cu o initiativa aberanta( continut si moment-oportunitate).....o initiativa care vine in contradictie cu CONSTITUIA ROMANIEI.


        Repet...un presedinte ROMAN, care se recomanda ROMAN, nu neamt, ungur, seci...sau alte bazaconii..

        In ROMANIA, toti au nationalitate ROMANA si se numesc ROMANI.
      • +18 (38 voturi)    
        ??? (Miercuri, 29 aprilie 2020, 13:58)

        othelo [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        Atat ai inteles?
        • -3 (11 voturi)    
          cat am inteles.... (Miercuri, 29 aprilie 2020, 15:00)

          ggiiggii [utilizator] i-a raspuns lui othelo

          si tot este mai mult decat au inteles cei 2 neuroni ai tai....
        • -2 (12 voturi)    
          Daca nu iti convine... (Miercuri, 29 aprilie 2020, 15:02)

          ggiiggii [utilizator] i-a raspuns lui othelo

          te poti muta foarte frumos in Ardeal si cere autonomie....
      • +12 (24 voturi)    
        Johannis (Miercuri, 29 aprilie 2020, 15:31)

        varavara [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        este oricum de 10 ori mai roman decat tine bai neaosule
      • +16 (26 voturi)    
        E normal ca un sas sa vorbeasca de Ardeal (Miercuri, 29 aprilie 2020, 15:56)

        Coresponedntu [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        Ardealul nu este numai patria maghiarilor, ci si a romanilor si sasilor. Presedintele poate vorbi despre Ardeal ca orice alt cetatean roman, mai ales ca este tinutul sau de bastina. Daca nu cunosti istoria Transilvaniei retine anii revulutionari 1848, cand sasul Stefan Ludwig Roth a fost spanzurat de unguri tocmai pentru ca apara drepturile romanilor persecutati. Retine si anul 1867 in care Transilvania, contrar vointei romanilor si sasilor aliati in acele momente, a fost cedata pe nedrept Ungariei si si-a pierdut statutul de secole de Principat in cadrul Imperiului austriac. Dualismul a fost rezultatul uneltirilor nobilimii maghiare si santajului acestora la care Curtea de la Viena nu a mai putut face fata, dar si pe fondul infrangerii Austriei de catre Prusia. Ca o paranteza, Avram Iancu, eroul nostru national (fiind mot, asa il consider), care a fost loial Vienei si aliat al Austriei in luptele cu ungurii lui Kossuth, a murit de inima rea imediat dupa institutionalizarea dualismului si alipirea la Ungaria a Marelui Principat al Transilvaniei/Gross Furstentum Siebenburgen. In acel moment s-a pierdut tot ce s-a castigat de catre romani in urma Revolutiei din 1848. Daca ai cunoaste istoria reala a Ardealului in cadrul Imperiului austriac, ai sti ca romanii si sasii au fost aliati naturali si traditionali contra nationalismului minoritar maghiar care dorea asimilarea fortata a acestora de catre natiunea ungara. Mai retine si anul 1918 cand sasii au fost alaturi de romanii ardeleni in favoarea unirii cu Regatul Romaniei. Reactia presedintelui este una normala, constitutionala, patriotica. Din pacate. in acest caz tradatorii sunt ca de nenumarate ori, de nationalitate romana si maghiara. Am mai avut parte de-a lungul istoriei de tradari si lupte intre romani, muntenii aliati cu turcii impotriva moldovenilor, secuii sub comanda lui Stefan cel Mare care luptau impotriva romanilor valahi aliati ai turcilor etc etc
      • +16 (24 voturi)    
        voi rusofilii (Miercuri, 29 aprilie 2020, 17:13)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        sau rusnacii, pesedaci trădători de neam și de țară care vă vindeți pe ruble conștiința, găsiți nod în papură din orice și denaturați adevărul, așa cum ați luat lecții, eventual din Kiseleff nr.6.
        În loc să-i dai în cap lui chelemen și ungurilor de la Budapesta, faci jocul lui putin, așa cum l-ați făcut din 1945 încoace.
        Să-ți aduc aminte că Regele Ferdinand I de Hohenzollern-Sigmaringen este cel care a consfințit România Mare la Alba Iulia în 1918? Un neamț. Ca Iohannis.
    • -26 (68 voturi)    
      "PSD a anunțat că va vota împotriva" (Miercuri, 29 aprilie 2020, 13:58)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui

      Pai cum vine asta? Atunci discursul lui Vadim Tudor Johannis mai este real? Nu este fake news? Nu este un populism ieftin de tip Vadim Tudor?
      Citat din ultimul paragraf:
      "Președintele interimar al PSD a anunțat, miercuri, că partidul său va vota împotriva proiectului de lege privind autonomia Ținutului Secuiesc și că îl va respinge și la Senat, care este camera decizională. De altfel, PSD a convocat de urgență ședința Senatului pentru a respinge proiectul de lege adoptat tacit săptămâna trecută de către Camera Deputaților."
      • +17 (37 voturi)    
        doar ca (Miercuri, 29 aprilie 2020, 14:22)

        codrean [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        Presedintele interimar PSD, care e Presedintele Camerei Deputatilor ! s-a trezit cam tarziu. Pana acuma ce a pazit ?
        Nu-i vorba, nici Cancelaria Prezidentiala si nici Guvernul n-au fost mai breji. Ce stat mai e asta ?
    • -5 (19 voturi)    
      Angelica Fador de la PNL trebuia sa verifice! (Miercuri, 29 aprilie 2020, 15:08)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui

      Klaus Vadim Tudor Iohannis incearca o diversiune la care pun botul postacii obisnuiti platiti de PNL. Presedinta Comisiei pentru administratie publica care trebuia sa verifice termenele si sa impiedice adoptarea tacita este deputata PNL Angelica Fador. Deci neglijenta adoptarii tacite a proiectului de lege a fost cauzata exclusiv de un parlamentar PNL.
      Dar prin aceasta mascarada si acest discurs extremist de care ar fi fost mandru pana si Vadim Tudor, Klaus Johannis incearca sa isi castige putin din capitalul de imagine pierdut dupa seria lunga de gafe si conducerea iresponsabila in timpul pandemiei!
    • +1 (5 voturi)    
      Da (Miercuri, 29 aprilie 2020, 22:41)

      briciu [utilizator] i-a raspuns lui

      Guvernul PNL nu testeaza cat amendeaza !!
      Asta e sloganul lor.
  • -99 (147 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 29 aprilie 2020, 12:09)

    [anonim]

    • -1 (7 voturi)    
      mare e gradina... (Joi, 30 aprilie 2020, 4:17)

      exilatul [utilizator] i-a raspuns lui

      in tara aia!!!!!!!!!!!...papagalul asta cu "nu stiu cite case"
      care zicea ca "gripa va trece" e mai penibil decit "spartacus" ala din tiganie....iar aici pe site ul asta se vede ca , asa cum psd ul are imbecilii lui care il voteaza de ani de zile , si pnl ul are aceeasi ..."sustinere"....trebuie sa fi mai mult decit prost ca sa nu ti dai seama ca TOTI din politica ro nu sunt decit niste escroci profitori de mentalitatea de rahat a poporului...in aceasta perioada grea pt toata omenirea s a vazut si mai clar cit de mare e mocirla umana din ro care a facut ca sute de mii de romani sa fie obligati sa emigreze....
      • 0 (2 voturi)    
        Mamaligarii (Joi, 30 aprilie 2020, 10:05)

        Criogenia [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

        Neamul mamaligarilor este condus de minoritatile nationale!!! Atat de destepti sunt "sustinatorii" ....
  • +44 (88 voturi)    
    Incredibil (Miercuri, 29 aprilie 2020, 12:22)

    gogu70 [utilizator]

    Un neamt(Iohannis) si un ungur (Orban) au ajuns mai patrioti decat ramanii tradatori - noaptea mintii frate
    • -36 (78 voturi)    
      Încetați cu minciuna și dezinformarea (Miercuri, 29 aprilie 2020, 13:50)

      BogdanFV1 [utilizator] i-a raspuns lui gogu70

      E o manipulare ordinara ce face președintele. Proiectul nu a trecut cu votul PSD, ci A FOST ADOPTAT TACIT de Camera Deputaților, pt ca nu a fost dezbătut și votat in 45 de zile de la înregistrarea sa.
      Citiți Constituția: Art. 75 alin. 2 “Prima Cameră sesizată se pronunță în termen de 45 de zile. Pentru coduri și alte legi de complexitate deosebită termenul este de 60 de zile. În cazul depășirii acestor termene se consideră că proiectele de legi sau propunerile legislative au fost adoptate.”
      Uitați linkul proiectului: http://www.cdep.ro/pls/proiecte/upl_pck2015.proiect?cam=2&idp=18286

      Dle Președinte, încetați cu minciuna și dezinformare!
      Hotnews, încetați cu minciuna și dezinformarea!
      • +30 (54 voturi)    
        gion (Miercuri, 29 aprilie 2020, 14:18)

        koala1712 [anonim] i-a raspuns lui BogdanFV1

        gionule cine are majoritate in parlament daca nu ti-e cu suparare?
        • -7 (19 voturi)    
          Majoritatea = PNL+USR+UDMR+ProRomania (Miercuri, 29 aprilie 2020, 15:45)

          Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui koala1712

          Cum cine are majoritatea? Cine a desemnat premierul, altfel nu ar fi avut premierul. Slabut, postaci, mai incercati...
        • -8 (20 voturi)    
          A spus unul mai deștept decât tine (Miercuri, 29 aprilie 2020, 16:38)

          BogdanFV1 [utilizator] i-a raspuns lui koala1712

          La Camera PSD are 35% din mandate. Ia zi, e majoritar cu 35%??
          • +10 (14 voturi)    
            Si cine face ordinea sedintelor.. (Miercuri, 29 aprilie 2020, 17:02)

            Tkay [utilizator] i-a raspuns lui BogdanFV1

            ca pana la urma asta a contat. Nu faptul ca nu a fost votat, ci faptul ca nu a fost pus in discutie.

            Da, nu a adoptat-o nimeni si s-a aprobat tacit. Oricum Camera Deputatilor nu era camera decizionala. Dar frumos si elegant ar fi fost sa o puna pe ordinea de zi si sa o respinga.
            • +1 (3 voturi)    
              Pai, Angelica Fador PNL face ordinea sedintelor (Joi, 30 aprilie 2020, 9:54)

              Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui Tkay

              Pai, tocmai, asta este. Ca Angelica Fador de la PNL face ordinea sedintelor. Deci neglijenta adoptarii tacite a proiectului de lege a fost cauzata exclusiv de un parlamentar PNL.
              Dar prin aceasta mascarada si acest discurs extremist de care ar fi fost mandru pana si Vadim Tudor, Klaus Johannis incearca sa isi castige putin din capitalul de imagine pierdut dupa seria lunga de gafe si conducerea iresponsabila in timpul pandemiei!
          • +8 (12 voturi)    
            de unde (Miercuri, 29 aprilie 2020, 17:17)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui BogdanFV1

            e invenția asta cu 35%? Mai uită-te pe componența parlamentară.
            Mai ai un pic și ai să zici că pnl e majoritar.
      • +16 (24 voturi)    
        S-avem pardon! (Miercuri, 29 aprilie 2020, 15:17)

        badia [utilizator] i-a raspuns lui BogdanFV1

        Nu e nici o manipulare.
        Presedintele PSD este deputat. Mai mult, este si presedintele Camerei Deputatilor.
        Cit de idiot trebuie sa fii sa treaca o asemenea ENORMITATE pe sub nasul tau? Ce face ala in parlament ca deputat si, mai mult, ca presedintele Camerei Deputatilor?
      • +14 (20 voturi)    
        omorul prin imprudenta (Miercuri, 29 aprilie 2020, 15:27)

        gogu70 [utilizator] i-a raspuns lui BogdanFV1

        tot omor este...tradarea din prostie e tot tradare
      • +17 (23 voturi)    
        Gogule, ce nu intelegi din sintagma (Miercuri, 29 aprilie 2020, 15:51)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui BogdanFV1

        "a fost adoptat"
        Ca e tacit sau nu tot adoptat ramane.
        Faptul ca nu a fost dezbatut arata imensa durere in cot a pseudo-partidului numti PSD fata de tot ce inseamna Romania.
    • +11 (19 voturi)    
      Rusnacule (Miercuri, 29 aprilie 2020, 15:32)

      Falx_D [utilizator] i-a raspuns lui gogu70

      Iohannis si Orban sunt romăni, mai romani ca voi trolii rusi, voi sunteti anti-romani.
      • 0 (0 voturi)    
        Esti sigur? (Vineri, 1 mai 2020, 0:21)

        Criogenia [utilizator] i-a raspuns lui Falx_D

        Sti cine are numai certitudini si le stie pe toate....
  • +42 (82 voturi)    
    fatala de la Cotroceni (Miercuri, 29 aprilie 2020, 12:23)

    cetateanulmodern [utilizator]

    ohohooooo, le-a dat Johanis fatala pesedeilor!!!! le-a dat atomica cu armele lor.Nu credeam sa vad asta vreodata.....
  • -11 (45 voturi)    
    esti seful CSAT (Miercuri, 29 aprilie 2020, 12:28)

    revo [utilizator]

    Esti seful serviciilor si al armatei, ia masuri. Nu trebuie nimic spectaculos, ca la rusi, cu aruncat pe fereastra, impuscat sau otravit. Ai covid pe toate gardurile. Aplica-l.
  • -24 (70 voturi)    
    Populism dezamagitor (Miercuri, 29 aprilie 2020, 12:28)

    rationalism [utilizator]

    “PSD se lupta dea ardealul ungurilor”
    Lasand de-o parte subiectul discutat, se vede din exprimare ca a inceput sa se lupte doar ca sa ia PNL scor bun la alegeri, cum a zis si CTP. Si din pacate o face intr-un mod populist.
    Pe langa faptul ca este o minciuna ca PSD s-ar lupta pentru asta (fiindca are cel mai intolerant electorat) si doar alimenteaza ura inventand un dusman extern: ungurii (atentie, nu secuii!) care ne-ar fura Transilvania. Toata, aparent.
    Cam penibil.
    Aminteste de ceva din al 2-lea razboi mondial.
    • +9 (21 voturi)    
      Esti penibil ! (Miercuri, 29 aprilie 2020, 16:47)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui rationalism

      Pe tine te revolta presedintele, nu loazele de la psd, plus cele cateva de la pnl, care voiau sa treaca asemenea lege noaptea, ca hotii.
      Creier de psd-ist, ce sa mai discutam.
  • -11 (53 voturi)    
    Praf in ochi (Miercuri, 29 aprilie 2020, 12:34)

    eucomentez [utilizator]

    Incredibil cat de mult interes este din partea partidelor parlamentare pentru scandal ieftin si fals, si cat de putin interes este pentru rezolvarea problemelor cotidiane: pandemie, spitale echipate necorespunzator, criza economica, pensii si salarii imense pentru parlamentari, pensii si salarii mici pentru restul populatiei.
    • +9 (15 voturi)    
      comenteza cat vrei (Miercuri, 29 aprilie 2020, 15:41)

      nikita11 [utilizator] i-a raspuns lui eucomentez

      ungurii isi vad de ale lor si NU trebuie ignorati. Trebuie spus adevarul si pericolul in fata de fiecare data. E la fel de important ca saracia, covidul, cuima, economia si toate celelalte probleme.
  • -44 (82 voturi)    
    Sa nu dam ardealul ungurilor,ci la mami Merkel (Miercuri, 29 aprilie 2020, 12:34)

    patrunjel [utilizator]

    Cum sa dam Ardealul ungurilor, pai se supera mami Merkel pe Klaus. L-o fi sunat ca il vrea ea. Si a mai comandat inca niste mii de sclavi la bucata livrati pe plantatiile de cartofi si sparangel.
    • +29 (49 voturi)    
      da (Miercuri, 29 aprilie 2020, 13:56)

      othelo [utilizator] i-a raspuns lui patrunjel

      Ar fi bine sa o dam la Merkel.
      O sa fim si noi nemti
    • +13 (21 voturi)    
      Alta postare psd-ista (Miercuri, 29 aprilie 2020, 16:50)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui patrunjel

      Mah, va recunoaste oricine dupa limbajul folosit, grobian.
      Ca de obicei, argumente subtiri sau deloc, dar limbaj josnic de mahala.
    • +5 (11 voturi)    
      Jó napot kívánok, patrunjel [utilizator]! (Miercuri, 29 aprilie 2020, 17:35)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui patrunjel

      "Jó napot kívánok, PSD!"
  • -37 (85 voturi)    
    Acest Presedinte mincinos (Miercuri, 29 aprilie 2020, 12:35)

    alfa1 [utilizator]

    care ne spune ca in Franta au fost profesorii internati la terapie intensiva dupa ce au deschis scoala ?? Cine il mai crede ?? Scoate pe gura numai minciuni ca sa ne abureasca....
    • -21 (65 voturi)    
      In plus (Miercuri, 29 aprilie 2020, 13:35)

      Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui alfa1

      Proiectul de lege va fi respins in senat, dar el continua luptele politice oarbe si sterile impotriva unui inamic inexistent - PSD.

      Principalul inamic al Romaniei este dezinfiormarea, manipularea, imposture, coruptia sistemica de dreapta care perverteste si depraveaza societatea in ansamblul ei!
      Astea sunt mult mai periculoase decat orice pandemie de coronavirus, pentru ca prostia nu are leac si nici limite!
      • -9 (39 voturi)    
        corect (Miercuri, 29 aprilie 2020, 13:55)

        alfa1 [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

        Brâncuşi : ”V-am lăsat săraci şi proşti, v-am găsit şi mai săraci şi proşti”
      • +8 (14 voturi)    
        mai unforgiven (Miercuri, 29 aprilie 2020, 15:42)

        nikita11 [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

        tre sa astepti la ultima reduta sa dezamorsezi un pericol ca asta? nu ai invatat nimic la istorie!
      • +9 (17 voturi)    
        coruptia sistemica de dreapta- zise (Miercuri, 29 aprilie 2020, 16:05)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

        Postacul unui pseudo-partid care a dat Jilavei doi fosti Presedinti ai Camerei Deputatilor(din care unul direct din functie), doi presedinti de partid(dintre care unul ales desi avea deja o condamnare penala) si un Prim Ministru.
        Dar coruptia sistemica nu apartine grupului infractional auto-denumit partid ci Dreptei.
        • 0 (4 voturi)    
          Tu te referi (Miercuri, 29 aprilie 2020, 23:34)

          Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

          La coruptia localizata la nivel de individ si o pui in fata coruptiei sistemice.

          Daca prima este irelevanta, pentru ca este limitata ca manifestare si putere de a introduce efecte negative in societate, cea de-a doua este catastrofala pentru societate, pentru ca are potentialul de a introduce efecte negative nemarginite si nelimitate.

          Atunci cand o adunatura de impostori si manipulatori de dreapta arunca in spatiul public minciuni si discursuri bazate strict pe propaganda mincinoasa, cu pervertirea intregii societati din cauza exploatarii macabre a tuturor mortilor si ranitilor pentru obtinerea de capital electoral de dreapta, iar daca societatea indobitocita de aceasta adunatura malefica pune botul la toate mizeriile morale aruncate in spatiul public de aceste lichele, rezultatul este ca societatea devine corupta in mod sistemic si se transforma intr-o gloata de imbecili care vor fi gata sa arunce cu pietre in oricine sustine niste afirmatii care devin contrare coruptiei sistemice care va circula in jurul lor, iar cei care vor aduce argumente rezonabile si de bun simt vor fi asimilati cu dusmanul lor politic de moarte!
  • -21 (53 voturi)    
    Clarificari... (Miercuri, 29 aprilie 2020, 12:38)

    surena [utilizator]

    ... necesare, dupa conferinta de presa de ieri!

    Ce nu realizeaza dl. presedinte - sau omit consilierii sai - in aceasta serie de comunicari este ca o declaratie de presa egal monolog, iar o conferinta de presa impune un dialog.

    Prea dese aparitiile presedintelui - e o parere strict personala - atita timp cit nu se definitiveaza directiile si pasii de urmat.

    Sub umbrela sintagmei "in functie de evolutia situatiei" se pot ascunde si disimula foarte multe nepriceperi ale guvernului, poate si mai multe interese partizane sau personale, ce cea ce - nu-i asa? - vor fi urmate de alte declaratii de presa!

    Usor, usor, dl. presedinte devine jucator! mai are pina la nivelul dlui Basescu, dar evolueaza
  • -25 (67 voturi)    
    Asta e delir ! (Miercuri, 29 aprilie 2020, 12:39)

    DanCris [utilizator]

    In loc sa se ocupe de pandemie astia joaca totul pe carte politica.
    La fel s-a intamplat si cu Citu care acuza un atac informatic PSD pt faptul ca a picat site-ul cu finantari pt IMM-uri. Acum cand s-a dat drumul s-au inscris cate 33 de firme pe minut... deci problema a fost doar incompententa lor.
    Cu reducerea de salarii la bugetari ce se aude ? Liniste deplina...
    • -14 (26 voturi)    
      Ce pandemie visezi, bă!? (Miercuri, 29 aprilie 2020, 13:40)

      Tayen [utilizator] i-a raspuns lui DanCris

      Zi, ai vise umede?
  • +48 (84 voturi)    
    PSD si dorul de ciolan (Miercuri, 29 aprilie 2020, 12:40)

    cugetatorul [utilizator]

    in conditiile in care presedintele a punctat bine cu gestionarea crizei, PSD se vede nevoit sa vanda interesele romanilor in disperarea de a reveni la ciolan
  • +60 (100 voturi)    
    Bravo Iohannis ! (Miercuri, 29 aprilie 2020, 12:41)

    KTerinca [utilizator]

    Asa te vrem !
  • -17 (49 voturi)    
    Timp pierdut (Miercuri, 29 aprilie 2020, 12:42)

    pentrucoloNelu [utilizator]

    Sper ca nu incepeti sa va certati pe pe o tema absolut nonsens, si intre timp tinerii, batranii si virusul se plimba pe strazi.....
    Aceasta a fost ultimul meu coment .
    • +4 (10 voturi)    
      mai (Miercuri, 29 aprilie 2020, 15:44)

      nikita11 [utilizator] i-a raspuns lui pentrucoloNelu

      nu fi gunoier. Asa am zis tot timpul si vad ca pe unguri nu-i freaca grija asta. nu mai fi naiv.
  • +9 (49 voturi)    
    PNL (Miercuri, 29 aprilie 2020, 12:43)

    noi2013 [utilizator]

    Parlamentarii PNL unde erau?
    • -11 (47 voturi)    
      Ei ar fi votat pro (Miercuri, 29 aprilie 2020, 13:32)

      Fides [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

      Ca doar in randurile lor sunt ramasitele din PDL. Astia prin timpul lui Boc discutau de autonomie culturala pt UDMR, fara sa stie ce e trecut in Constitutia Romaniei. Desi Base o flutura peste tot, dar oare o si citise?
    • -15 (35 voturi)    
      BUNĂ OBSERVAȚIA! (Miercuri, 29 aprilie 2020, 13:42)

      Tayen [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

      Corectă!
      PNL=PSD!!!
      • +7 (21 voturi)    
        revino din 2013 (Miercuri, 29 aprilie 2020, 14:17)

        Alex2009 [utilizator] i-a raspuns lui Tayen

        atunci exista USL
        precum si Crin Antonescu

        ai ramas probabil uitat pe vreun stadion

        dar daca te uiti in jur, poate mai vezi vreun cunoscut...
    • +20 (26 voturi)    
      n-auzi, ma, ca nici nu s-a pus in discutie? (Miercuri, 29 aprilie 2020, 14:07)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

      presedintele camerei respective stabileste ordinea de zi, daca o initiativa nu este discutata in parlament, ea se considera adoptata tacit, la terminarea termenului.
  • -34 (82 voturi)    
    Jenant presedinte avem (Miercuri, 29 aprilie 2020, 12:43)

    Dani087 [utilizator]

    El e in campanie electorala permanenta. Nu stiu la cine poate sa prinda discursul asta dar probabil cunoaste foarte bine nivelul sustiantorilor lui.
    • +22 (42 voturi)    
      mda.. (Miercuri, 29 aprilie 2020, 13:56)

      Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui Dani087

      mai jenant esti tu..ca nu te deranjeaza divizarea statului
      • -2 (10 voturi)    
        nu ne intereseaza amice (Miercuri, 29 aprilie 2020, 15:44)

        Stefan534324 [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

        mai importanta decat toate, decat serviciu, bani, si chiar decat divizarea statului e sanatatea! asa ni s-a spus.
    • +7 (15 voturi)    
      Aveti perfecta dreptate. (Miercuri, 29 aprilie 2020, 15:45)

      Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui Dani087

      Presedintele vostru, al PSD, dl Ciolacu este cat se poate de jenant.
    • +3 (9 voturi)    
      Jó napot kívánok, Dani087 [utilizator]! (Miercuri, 29 aprilie 2020, 17:37)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui Dani087

      "Jó napot kívánok, PSD!"
    • +3 (7 voturi)    
      Jó napot kívánok, Dani087 [utilizator]! (Miercuri, 29 aprilie 2020, 17:37)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui Dani087

      "Jó napot kívánok, PSD!"
  • +57 (87 voturi)    
    Johannis, neamt, ia atitudine intr-un mod sublim! (Miercuri, 29 aprilie 2020, 12:44)

    Entiu [utilizator]

    De tinut minte pentru toti romanii! Johannis, neamt, ia atitudine intr-un mod decent si sublim.

    Este o lectie binemeritata pentru neamul romanesc, care nu ia atitudine si este pasiv si neimplicat
    • -23 (47 voturi)    
      La Senat prin vot cade initiativa (Miercuri, 29 aprilie 2020, 13:34)

      Fides [utilizator] i-a raspuns lui Entiu

      Nu prin gargara a la Klaus. Totul sa fie facut cu respectarea legii, mai ales ca aici vorbim de o initiativa legislativa cu 100.000 de semnaturi. Asa eliminam acest adpect complet.
      • +11 (17 voturi)    
        taci (Miercuri, 29 aprilie 2020, 15:47)

        nikita11 [utilizator] i-a raspuns lui Fides

        mah cu senatul tau cu tot. De ce naiba trebuia sa se ajunga pana aici? Se rezolva la senat, apoi la presedinte, apoi nicaieri ca constitutia ii obliga sa semneze. N-ai invatat nimic. A fost in realitate imposibil sa revoce ordonanta hotilor data doar de o comisie fara sa se faca podul pe spate si sa stam la mila pesedeilor. Ptiu!
        • -2 (10 voturi)    
          Eu cred ca tu nu intelegi Constitutia (Miercuri, 29 aprilie 2020, 21:16)

          Fides [utilizator] i-a raspuns lui nikita11

          Jocul democratic e simplu, e usor sa zici nu si sa fii omul negru, dar democratic in UE e sa respingi o aberatie prin vot. Tu crezi ca PNL nu a stiut ca lesgilatia trece tacit la Camera Deputatilor? Tocmai ca nu au vrut nici ei sa s eia de piept cu UDMR, ca va fi love dupa alegeri pt. a face o majoritate speciala sa aiba Klaus guvernul meu 4. Hai sa nu fim pufosenii.
          • +1 (3 voturi)    
            democratie (Joi, 30 aprilie 2020, 9:10)

            nikita11 [utilizator] i-a raspuns lui Fides

            Fides, dupa orice fel de manifestare democratica, poporul care locuieste in romania(majoritatea democratica) nu vrea sa auda de asa ceva si se simte si racait de impunsaturile constante de la budapesta. Apelul tau la democratie e in defavoarea a ce sustii. Democratia nu inseamna sa nu ai curaj sa zici lucrurilor pe nume. Chiar daca venea un papuash care nu era nici macar cetatean roman si zbiera tare 'vezi ca aia va toaca' nu ar fi fost o problema, nu vrem sa o spuna pe ocolite. evident votam democratic dar tie ti s-a parut vreo democratie ce s-a intamplat in camera plii deputatilor?
            • 0 (0 voturi)    
              Deci PNL e mai democrat ca si PSD? (Luni, 4 mai 2020, 11:20)

              Fides [utilizator] i-a raspuns lui nikita11

              Pai atunci aia 84 de deputati PNL din Camera Deputatilor care au auzit/vazut proiectul ori Guvernul PNL Orban II care a trimis un aviz pe aceasta initiativa legislativa, de ce nu au facut un efort democratic sa denunte aceasta vanzare a PSD-ului?
      • +9 (15 voturi)    
        asa, Fidel, ca pisicuta, ingroapa rahatul sa nu (Miercuri, 29 aprilie 2020, 16:14)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Fides

        mai puta.
        Faptul ca se va vota intr-un fel sau altul in Senat nu diminueaza greseala de a fi adoptat tacit de catre Camera Deputatilor condusa discretionar de Ciolacu!
        • -5 (9 voturi)    
          Adoptata tacit, nu nopatea ca hotii (Miercuri, 29 aprilie 2020, 21:12)

          Fides [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

          Adica tu crezi ca PNL nu a stiut ca este adoptata tacit, dupa cele 45 de zile? Ha ha ha.
          • +2 (8 voturi)    
            adica cine e Presedintele Camerei Deputatilor? (Miercuri, 29 aprilie 2020, 21:45)

            AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Fides

            Orban, Ciolos? sau Ciolacu?
            Cine stabileste ordinea de zi?
            • +2 (2 voturi)    
              Biroul Permanent stabileste ordinea (Joi, 30 aprilie 2020, 9:03)

              Fides [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

              Vezi ca sunt si de la PNL pe acolo, PSD-ule!
  • +51 (83 voturi)    
    Cauza reala (Miercuri, 29 aprilie 2020, 12:45)

    RobertRO [utilizator]

    Legea a trecut tacit de Camera Deputatilor nu din cauza ca PSD-ul a facut anumite intelegeri in acest sens, ci din cauza incompetentei si dezinteresului parlamentarilor.
    Cu alte cuvinte, "alesii" nu se deranjeaza sa munceasca ceva decat in spete din care obtin, direct sau indirect, un avantaj personal.

    Evident, Presedintele a utilizat aceasta ocazie pentru a mai faulta putin PSD-ul. Ceea ce banuiesc ca nu intristeaza pe niciun roman care are capul pe umeri si care este la curent cu "performanta" parlamentului si guvernului din ultimii 4 ani.
    • -21 (43 voturi)    
      A fost adoptata tacit cu un scop (Miercuri, 29 aprilie 2020, 13:36)

      Fides [utilizator] i-a raspuns lui RobertRO

      Initiativa are 100.000 de semnaturi, deci a ajuns in Parlament legal. Solutia cu acceptarea tacita dupa 45 de zile este eleganta, nu fiscuti in Parlament despre ceva ce e contrat Constitutiei. La Senat, va pica la vot. PSD voteaza contra. Atat.
      • +21 (31 voturi)    
        Nu cum a ajuns era problema (Miercuri, 29 aprilie 2020, 14:20)

        Alex2009 [utilizator] i-a raspuns lui Fides

        ci cum a trecut de "vigilenţa" PSD majoritar care, altfel, e foarte iute la inventat minciuni adversarilor politici.
        • -15 (25 voturi)    
          PSD nu e majoritat la Camera Deputatilor (Miercuri, 29 aprilie 2020, 14:47)

          Fides [utilizator] i-a raspuns lui Alex2009

          E majoritar - matematic - la Senat. In cazul acestei initiative, la Senat se da votul final, iar PSD a anuntat ca se opune. Daca PNL doreas sa dezbata initiativa laceasta putea sa ceara sa fie pusa pe ordinea de zi - insa eu cee ca nici unul dintre parlamentari nu dorea o dezbatere pe tema autonomiei, ca doar cor face aliante in acurt timp. Mai mult, Constitutia Romaniei e clara in acest sens.
          • +6 (10 voturi)    
            nu, nu e majoritar (Miercuri, 29 aprilie 2020, 15:35)

            varavara [utilizator] i-a raspuns lui Fides

            de parca pro romania si alde nu sunt tot cu psd, ce tot vorbesti
            • -3 (9 voturi)    
              Pro Romania a dat jos guvernul PSD (Miercuri, 29 aprilie 2020, 17:18)

              Fides [utilizator] i-a raspuns lui varavara

              Alaturi de altii din ALDE. Genul acest de fani pro sau contra o motiune se numesc traseisti, si se cuibaresc in toate partidele. Crezi ca la PNL nu a poposit nimeni prin adoptie?
      • +7 (11 voturi)    
        Solutie eleganta? Haha (Miercuri, 29 aprilie 2020, 16:16)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Fides

        Adica PSD-ul nu voia sa ii supere pe unguri si deci au adoptat-o tacit.
        Cuvantul cheie este adoptare, nu tacit, nu ca scrie in Constitutie, nu ca se va vota in Senat.
        • -4 (8 voturi)    
          Au fost 100.000 de semnaturi (Miercuri, 29 aprilie 2020, 17:20)

          Fides [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

          Nu e chiar asa simplu. UDMR incearca sa ne bage autonomia in suflet prin cai variate, dar si noi ne dam pacaliti, api votam cum se cuvine,
          PSD nu e prima data cand spune nu vizavi de autonomie.
    • +17 (27 voturi)    
      Ai habar (Miercuri, 29 aprilie 2020, 14:02)

      unins [utilizator] i-a raspuns lui RobertRO

      cine poate si are datoria sa puna pe ordinea acest proiectul de lege si orice alte acte care urmeaza sa se discuta in cadrul sedintelor camerei deputatilor? Ai habar cine este presedintele camerei deputatilor? Daca nu ai habar, mucles!
      • -2 (8 voturi)    
        Biroul Permanent decide ordinea de zi (Miercuri, 29 aprilie 2020, 15:24)

        Fides [utilizator] i-a raspuns lui unins

        Art. 86. - (1) Proiectul ordinii de zi şi proiectul programului de lucru ale Camerei Deputaţilor pentru săptămâna următoare se întocmesc de Biroul permanent.
        Vezi link: http://www.cdep.ro/pls/dic/site.page?id=235
        • +2 (6 voturi)    
          Jó napot kívánok, Fides [utilizator]! (Miercuri, 29 aprilie 2020, 17:38)

          transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui Fides

          "Jó napot kívánok, PSD!"
          • -4 (8 voturi)    
            Nu deveniti ungurieni, ca va linseaza Klaus (Miercuri, 29 aprilie 2020, 19:35)

            Fides [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

            Nu am ras asa bine de prin 2004, cand Vadim si Funar erau cei care creau cuvinte ce ne uneau. Mai in 2012, guvernul Boc a cazut in urma unei motiuni USL (PSD + PNL), ca Boc si Base discutau atunci de autonomie culturala pt UDMR.
            Adevarul e ca de azi Klaus a ajuns in banca liderilor nefrecventabilii din UE, si ne-a tarat ca tara in porcaria asta cu ungurii care fura Ardealul. Oare nu-i spune cineva lu Klaus de Mihai Vitezu? Poate le bea si sangele ungurilor.
            PNL peste tot. Ghinion.
            • +1 (3 voturi)    
              hehe (Joi, 30 aprilie 2020, 1:30)

              transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui Fides

              Ma prostovane!
              "a fost adoptat"
              Ca e tacit sau nu tot adoptat ramane.
              Pe TACUTE, NOAPTEA CA HOTII e clar #ciumarosie.
              • +1 (1 vot)    
                Clar ciumarosie, pisica galbena (Joi, 30 aprilie 2020, 22:29)

                Fides [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

                Adoptat tacit. Fara vot? Eu nu pricepe since 2004.
        • 0 (4 voturi)    
          Adica PSD-ul, (Miercuri, 29 aprilie 2020, 21:30)

          unins [utilizator] i-a raspuns lui Fides

          care are majoritate!
    • +4 (10 voturi)    
      PSD-ul pregateste alegerile viitoare (Miercuri, 29 aprilie 2020, 15:04)

      contributor.bis [utilizator] i-a raspuns lui RobertRO

      PSD-ul pregateste alegerile viitoare si are nevoie de parteneri. UDMR-ul este aliatul sau istoric, coleg" de potlogarii multiple.
      QED !
      • -5 (9 voturi)    
        Eu cred ca PNL e mai dus ca PSD (Miercuri, 29 aprilie 2020, 17:21)

        Fides [utilizator] i-a raspuns lui contributor.bis

        Pun pariu ca in acest moment Klaus se gandeste la alegeri anticipate.
  • -34 (64 voturi)    
    ficusul (Miercuri, 29 aprilie 2020, 12:46)

    costelo999 [utilizator]

    este in plina campanie electorala pentru pnl, la cite fake news a dat pina acum, nici o vorba, cu tunsoarea la fel, stati in casa si spalati-va pe maini, inca nu a abandonat alegerile anticipate, totusi el nu intelege ca pina nu trece pandemia nu se fac alegeri deci guvernul meu o sa conduca mult si bine, pina cind muschiul lui ficus o sa vrea sa faca alegeri .
    • +7 (11 voturi)    
      lasa textele A3 pt prosti (Miercuri, 29 aprilie 2020, 15:46)

      Falx_D [utilizator] i-a raspuns lui costelo999

      fara scoala. Aici nu sunt semianalfabeti ca voi
    • +4 (8 voturi)    
      dacă (Miercuri, 29 aprilie 2020, 17:28)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui costelo999

      voi, bamblecii pesedaci, îi puneți pe tavă motive?!
      V-a mâncaty în c*r , în frunte cu ciolanul vostru președinte de cameră parlamentară, să treceți tacit proiectul autonomiei secuiești. Că cojones, de unde? Doar la furat.
  • +8 (36 voturi)    
    globalizare locala (Miercuri, 29 aprilie 2020, 12:48)

    nellino [utilizator]

    un neamt se plange ca niste rusofili vor sa dea Ardealul romanesc ungurilor! :)
  • +43 (49 voturi)    
    ... (Miercuri, 29 aprilie 2020, 12:51)

    tirolez [utilizator]

    De ce mai au parlamentarii salariu? Au mai trecut si alte proiecte tacit, asta inseamna ca sunt in concediu si freaca menta pe bani multi.
  • +15 (45 voturi)    
    Foarte bine Domnu Presedinte (Miercuri, 29 aprilie 2020, 12:52)

    RzvCojocaru [utilizator]

    Sunt de acord cu domn. Presedinte, fara autonomie in Romania! Insa sa dai vina doar pe un partid (eu sunt clar anti PSD), care este inamicul Nr. 1 al gruparii sale, pe perioada de campanie, pare a fi mai mult un joc. Cum a trecut domn. Presedinte prin Camera Deputatilor acest proiect de lege? Nu si prin mana prietenilor dumneavoastra? De ce au tacut prietenii dumneavoastra? Astfel de proiecte trebuie oprite din timp, ca asa pare un teatru regizat de actuala putere.
  • -20 (44 voturi)    
    A inviat (Miercuri, 29 aprilie 2020, 12:54)

    briciu [utilizator]

    Johannis a inviat !!
    • +15 (25 voturi)    
      unde ai fost? (Miercuri, 29 aprilie 2020, 14:20)

      koala1712 [anonim] i-a raspuns lui briciu

      unde ai fost in ultima luna si jumatate cand iohannis vine zi de zi si face declaratii de presa?
      • +4 (8 voturi)    
        Nu-l deranja pe tov briciu (Miercuri, 29 aprilie 2020, 16:58)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui koala1712

        El doarme.
        Cand suna telefonul de la psd, se scoala, scrie o postare scurta, goala de continut, apoi se culca la loc.
        Vezi, slujba de postac are avanatjele ei.
  • -22 (58 voturi)    
    nu inteleg (Miercuri, 29 aprilie 2020, 12:55)

    srpc [utilizator]

    decizia va fi luata de senatori, deci de ce zbiara atata Iohannis? are impresia ca vom scapa din vedere greselile comise de el si ai lui in ultimele luni?
  • -13 (61 voturi)    
    hop după fentă (Miercuri, 29 aprilie 2020, 12:57)

    Mazeta [utilizator]

    Cam fumată diversiunea, dar merge și asta. Dacă n-ai chinezi, sunt buni și ungurii.
    • -2 (10 voturi)    
      Iliescu n-a murit (Miercuri, 29 aprilie 2020, 14:57)

      justin puscasu [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      si nici smecheriile lui testate cu succes in martie 1990 la Tg. Mures.
      Si uite asa mai uita romanul patriot de epidemie, de starea de urgenta, de amenzi si de foamea care bate la usa.
    • -3 (9 voturi)    
      situatia e critica (Miercuri, 29 aprilie 2020, 15:51)

      Stefan534324 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      din tot arsenalul politic, asta era practic ultimul glont. Si ala orb

      Doar daca nu cumva s-a decis la nivel mai inalt transferul Ardealului catre unguri, si Johannis incearca sa pregateasca terenul pentru a iesi curat si uscat, mutand mortul in curtea PSD.
    • +5 (9 voturi)    
      Jó napot kívánok, Mazeta [utilizator]! (Miercuri, 29 aprilie 2020, 17:39)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      "Jó napot kívánok, PSD!"
  • +43 (67 voturi)    
    well (Miercuri, 29 aprilie 2020, 12:58)

    nikita11 [utilizator]

    e un pic politicianist dar eu apreciez atitudinea nationalista si vocala a presedintelui. eu nu mai vreau psd deloc.
    • -13 (41 voturi)    
      Președintele nostru dezinforneaza (Miercuri, 29 aprilie 2020, 13:56)

      BogdanFV1 [utilizator] i-a raspuns lui nikita11

      Proiectul a trecut TACIT de Camera, deci nu PSD ul da ungurilor Ținutul Secuiesc. Nu a existat un vot, iar de asta se fac vinovați și parlamentarii PNL, USR, PMP, ALDE, Pro Romania, toți deputații. De ce dl Președinte acuza PSD? Pt ca ii place minciuna. Urat. Rușine KWI! Rușine Hotnews!
      Vehiculati numai minciuni
      • +19 (27 voturi)    
        presedintele camerei stabileste ordinea de zi (Miercuri, 29 aprilie 2020, 14:10)

        revo [utilizator] i-a raspuns lui BogdanFV1

        In fiecare zi.
        Daca el nu vrea, poti sa mori legat de microfonul de la prezidiu, initiativa nu se discuta, nu se dezbate. Totul sta in pixul domnului presedinte de camera.
        • -4 (10 voturi)    
          Biroul Permanent stabileste ordinea de zi (Miercuri, 29 aprilie 2020, 15:26)

          Fides [utilizator] i-a raspuns lui revo

          Or fi si astia de la PNL pe acolo?
          Mai citeste, una-alta de aici, si nu o da cum ai vrea tu sa fie: http://www.cdep.ro/pls/dic/site.page?id=235
        • -6 (12 voturi)    
          Sunteți stricat la cap (Miercuri, 29 aprilie 2020, 16:42)

          BogdanFV1 [utilizator] i-a raspuns lui revo

          Parlamentul a fost in carantina începând cu 14.03. Ați uitat ca inclusiv votul de investitura s a dat prin Skype? Unde sa pună p ordinea de zi când ei n au mai intrat in Casa Poporului pana p 08.04??
          Ce tot vorbiți sa n adormiți ??
      • +4 (8 voturi)    
        Nu, bogdane. (Miercuri, 29 aprilie 2020, 15:30)

        nikita11 [utilizator] i-a raspuns lui BogdanFV1

        majoritatea decide daca se dezbate sau nu. Da, toti m-au surprins ca a tacut dar pana la urmatoarele alegeri psdeii si acolitii lor au majoritate si ca niste tradatori au tacut, au zis pas in semn de razbunare pe romani si pe romania.
      • +7 (11 voturi)    
        mda (Miercuri, 29 aprilie 2020, 15:57)

        transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui BogdanFV1

        Binenteles ca a trecut pe tacute, asta e stilul #ciumarosie "NOAPTEA CA HOTII"!
  • -13 (67 voturi)    
    Ce mizerie de declaratie (Miercuri, 29 aprilie 2020, 13:00)

    cato [utilizator]

    Niciunuia nu ne place PSD, dar sa te joci cu tensiunile etnice este mizerabil. Ce e aia a da Ardealul ungurilor? Ce naiba, la Cotroceni este Klaus Iohannis ori Vadim Tudor?
    • +2 (6 voturi)    
      Jó napot kívánok, cato [utilizator]! (Miercuri, 29 aprilie 2020, 17:40)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui cato

      "Jó napot kívánok, PSD!"
  • -7 (49 voturi)    
    Frecare (Miercuri, 29 aprilie 2020, 13:01)

    ic.ram1945 [utilizator]

    Sunt maghiar ... ar fi nevoie de acesta autonomie, dar in alte conditii. Azi , parlamentarii, pentru asi justifica "munca"+pensiile speciale, freaca cacatul, sa puta mai rau. In frunte cu Johannis, Orban..., parlamentul de mult trebuia sa anuleze pensiile speciale, banii de revolutionari de diferite gradatii, banii pentru refugiati si alte tampüenii descoperite hotii nostri intradevar calificati.
    • +19 (23 voturi)    
      până la autonomie, cred ca altele ar fi (Miercuri, 29 aprilie 2020, 14:33)

      qwerasdf [utilizator] i-a raspuns lui ic.ram1945

      prioritățile... și anume ca tinuturile secuiesti să se "deschidă" pentru restul țării, iar restul țării să se "deschidă" pentru maghiarii de acolo.

      Traim sub aceeasi umbrela si cred ca e loc de mai bine si pentru unii, si pentru altii, cat timp nu ne ignoram reciproc nevoile.

      declaritiile belicoase ale politicienilor nostri, nu fac decat sa ne tina pe noi ocupati, in timp ce ei au propriile agende
    • +6 (10 voturi)    
      da ember (Miercuri, 29 aprilie 2020, 15:36)

      nikita11 [utilizator] i-a raspuns lui ic.ram1945

      asa e. avem alte probleme de rezolvat. Eu sunt ardelean si nici o autonomie de genul celei a tinutului secuiesc nu e buna de nimic. Autonomia regionala e buna acolo unde regiunea are forta dar nu e lasata sa evolueze din cauza centralizarii. Din punctul asta de vedere harghita si covasna sunt prastie mai ales cu turismul de acum. Provincia e transilvania, nu banat crisana maramures ardeal, tinutul secuiesc. tinuturile pulii ca toti suntem cetateni romani si locuim in romania. Singuri suntem doar niste preputzuri.
  • -13 (47 voturi)    
    dom (Miercuri, 29 aprilie 2020, 13:03)

    costelo999 [utilizator]

    presedinte este in campanie electorala, si deci ne minte cum a mintit cu scoala franceza, tunsul, etc vin alegerile gheorghe (the elections are comming )
  • +30 (60 voturi)    
    asta e o lovitura buna in PSD (Miercuri, 29 aprilie 2020, 13:03)

    qwerasdf [utilizator]

    e un mesaj care prinde bine la populatie si in special la cei nationalisti.

    psd-ul trebuie desfiintat! la fel si udmr-ul...

    stanga, socialistii si ungurii din Romania pot fi reprezentati de oameni mai buni decat scarbele de acum! indiferent ca sunt romani sau nu
    • -12 (30 voturi)    
      Din contra, UDMR atrage votanti (Miercuri, 29 aprilie 2020, 13:38)

      Fides [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      Iar PSD respinge prin vot azi aceasta initiativa, la Senat unde au majoritatea. PNL si Klaus ies rau din aceasta ineptie cum ca ungutii fura Ardealul/ Transilvania. E fumat sau afumat?
    • -17 (31 voturi)    
      singurul out (Miercuri, 29 aprilie 2020, 13:51)

      mmmircea [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      la finalul anului va fi chiar iohanis. caravana trece.
      • +3 (7 voturi)    
        Da, da, vise umede (Miercuri, 29 aprilie 2020, 17:02)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

        specifice psd-ului.
        Ce s-au mai revoltat postaceii rosii pe aici !
        Niciunul nu sufla o vorba despre porcaria asta de proiect de lege, trecuta "tacit" ca hotii, tori sunt ultragiati de presedinte.
  • -23 (51 voturi)    
    Sigur (Miercuri, 29 aprilie 2020, 13:03)

    HaralambieHarpalete [utilizator]

    Alta gargara werneriana pe micile ecrane. Mesteca lozinci despre "iubirea de tara", dar n-a scos o vorba in apararea ambasadorului roman din Ungaria cand a fost jignit miseleste de catre ministrul de externe ungar.
    • +10 (20 voturi)    
      ce faci harpalete, mai traiesti? (Miercuri, 29 aprilie 2020, 14:12)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui HaralambieHarpalete

      Cum o mai duci, ca nu te-am mai vazut de mult, pe-aici. Ce v-ati activat cu totii! E foame mare, nu?
    • +2 (6 voturi)    
      Jó napot kívánok, HaralambieHarpalete [utilizator! (Miercuri, 29 aprilie 2020, 17:41)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui HaralambieHarpalete

      "Jó napot kívánok, PSD!"
  • +34 (60 voturi)    
    Bravo Iohannis (Miercuri, 29 aprilie 2020, 13:04)

    robyzs [utilizator]

    Bravo Iohannis, dar mi-as dori sa fii atât de prompt cand baronii din PNL se joaca cu sănătatea românilor, de la Flutur la Mihai Chirica de la IAȘI, mi-as dori ca Iohannis sa fie prompt si când un contract de 3 milioane euro este câștigat de o firma care nu întrunește criteriile pentru licitație, mi-as dori ca Iohannis sa ceara primarilor din PNL sa termine risipa cu panseluțe sau combinații imobiliare.
    • -2 (6 voturi)    
      Speri prea multe (Miercuri, 29 aprilie 2020, 15:28)

      Fides [utilizator] i-a raspuns lui robyzs

      Si nashpa va fi ca am ramas cu el pe cap inca 4 ani. O sa ne lase muti de uimire. Eu cred ca abia acum incepe sa-si dea arama pe fata.
  • -20 (54 voturi)    
    Când se împute treaba (Miercuri, 29 aprilie 2020, 13:05)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    .. trebuie inventați dușmani - „agenturili”, ungurii, PSD, speculanții etc. Asta după ce guvernele Organ 1,2,3 nu au găsit timp din decembrie până mai ieri să transmită un punct de vedere la Parlament, fiind ocupați.. cu anticipatele.
    • +3 (7 voturi)    
      Jó napot kívánok, Ochii_pe_voi [utilizator]! (Miercuri, 29 aprilie 2020, 17:44)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Jó napot kívánok, PSD!
  • +21 (43 voturi)    
    Bun asa...! (Miercuri, 29 aprilie 2020, 13:06)

    Mesteacan [utilizator]

    Pentru o parere mai avizata, nu e dracul chiar asa de negru (nu-si trec miticii legea prin Parlament chiar asa usor si apoi mai e si CC).

    Dar chiar si asa nu strica sa sape neamtul un pic la temelia PSD... mai ales ca asta e un subiect fierbinte pt. "poporul PSDist".
    • -10 (28 voturi)    
      Sa sape, dar nu cu minciuni (Miercuri, 29 aprilie 2020, 13:59)

      BogdanFV1 [utilizator] i-a raspuns lui Mesteacan

      Proiectul a fost adoptat TACIT pt ca au trecut cele 45 zile im care trebuia supus la vot și n a fost. Iar ca n a fost, e și vina PNL, partidul dumisale
      • +3 (9 voturi)    
        dat stai (Miercuri, 29 aprilie 2020, 15:58)

        transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui BogdanFV1

        Binenteles ca a trecut PE TACUTE, asta e stilul #ciumarosie:
        "NOAPTEA CA HOTII"!
      • +3 (7 voturi)    
        Habar n-ai (Miercuri, 29 aprilie 2020, 16:08)

        zigzag [utilizator] i-a raspuns lui BogdanFV1

        Presedintele Camerei Deputatilor stabileste ordinea de zi, practic Ciolacu de la PSD. De-aia a trecut, ca nu a pus proiectul pe lista de discutii. Hai, lasati...
      • +7 (11 voturi)    
        PNL-ul are cumva presedintia Camerei (Miercuri, 29 aprilie 2020, 16:31)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui BogdanFV1

        Deputatilor? Sau PSD-ul prin insasi liderul lor suprem?
        Cine stabileste ordinea de zi? Comisiile? Plenul? Partidele minoritare?
        Nu, fix presedintele Camerei care este Ciolacu.
      • +1 (5 voturi)    
        Lasa-ne, mah cu minciunile (Miercuri, 29 aprilie 2020, 17:08)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui BogdanFV1

        Tu esti ca hotul ala care striga Hotii !
        Psd-ul a aratat inca o data ca e o sleahta de inculti hoti, capabili de orice in folos personal.
        A fost o luare de pozitie excelenta a presedintelui, iar voi, postacii rosii, muriti de ciuda.
        Ori poate voi postaciii ati primit ordine noi, ca prea ati sarit cu totii.
  • +36 (66 voturi)    
    I-a prins cu pantalonii-n vine... (Miercuri, 29 aprilie 2020, 13:06)

    Sparafucile [utilizator]

    Pe pesedisti. Nici in cosmarurile sale cele mai infioratoare n-ar fi crezut PSD-ul ca se poate decredibiliza in asa hal in fata poporului si atit de fulgerator. A incasat o copita in parodontiu de i-a sunat apa-n cap. Remarcam ca Iohannis a invatat sa faca politica, a devenit combativ, comunicativ si angajat. A invatat sa si POCNEASCA si-i reuseste din ce in ce mai bine. Absolut stralucita explicatia eforturilor lor de a se ajunge la alegeri anticipate.

    Iohannis s-a straduit in primul mandat sa nu fie ca Basescu. Esec total! In Romania un presedinte ca Basescu trebuie sa fie! Dar ca Basescu cel dintre 2004-2014, nu cel dintre 2014-2020. E bine ca Iohannis a ales sa schimbe foaia.

    Sunt lucraturi? Posibil, dar de ce sa nu ne bucuram de ele?
  • -17 (59 voturi)    
    Sieg heil, Werner! (Miercuri, 29 aprilie 2020, 13:12)

    lazarus101 [utilizator]

    Toata porcaria asta cu autonomia e doar o diversiune jenanta pentru a abate atentia publica de la faptul ca intreg poporul a fost condamnat la detentie la domiciliu si ca economia se va prabusi din cauza deciziilor luate fara cap! A inceput sa-i placa dictatura militara lui herr Klaus si vad ca se vrea cu orice pret prelungirea starii de urgenta.
    Cat timp nu se modifica articolul 1 din Constitutia Romaniei (România este stat naţional, suveran şi independent, unitar şi indivizibil) autonomia oricarui "tinut" nu e posibila. Si modificarea acelui articolnu va fi NICIODATA aprobat prin Referendum! Punct.
    • +6 (30 voturi)    
      ce zici? (Miercuri, 29 aprilie 2020, 13:48)

      Alynna [utilizator] i-a raspuns lui lazarus101

      daca esti asa de sigur ca stai in arest la domiciliu, te bagi in linia 1 intr-un spital de infectioase ca voluntar?
      • -4 (14 voturi)    
        cu mare placere daca as putea sa ajut (Miercuri, 29 aprilie 2020, 14:51)

        lazarus101 [utilizator] i-a raspuns lui Alynna

        Insa la spitalele de boli infectioase e nevoie de oameni cu pregatire medicala, medici sau asistenti. Nu am vazut solicitari din partea spitalelor de boli infectioase pentru voluntariat!
        In schimb, ca fapt divers, nu ca vreau sa ma laud, dar inca de la inceputul "detentiei la domiciliu" in cadrul unui ONG fac cumparaturi cu cele necesare pentru persoane care nu se pot deplasa sau sunt vulnerabile.
        Nu am probleme medicale, nu sunt obez, am sub 35 de ani, statistica globala arata ca sansa sa imi fie pusa in pericol viata de acest virus e cam aceasi cu sansa de a-mi cadea o caramida in cap cand merg pe strada!
  • -19 (35 voturi)    
    Incredibil... (Miercuri, 29 aprilie 2020, 13:13)

    tonne [utilizator]

    esti tu... din ce in ce mai incredibil!
  • -14 (46 voturi)    
    Politica PNL (Miercuri, 29 aprilie 2020, 13:13)

    briciu [utilizator]

    Nu testam cat amendam !
    • +5 (9 voturi)    
      nu cred (Miercuri, 29 aprilie 2020, 16:14)

      zigzag [utilizator] i-a raspuns lui briciu

      Eu nu pot sa cred ca exista idioti in tara asta care sa se supere ca statul ii amendeaza pe aia care incalca regulile de protectie. Eu inteleg ca asa va spun aia de la A3, da' voi chiar nu aveti ratiune? E mai important sa promovati tampenia asta de idee decat propria supravietuire? Cat de anihilat intelectual sa fii?
  • +27 (59 voturi)    
    Excelent, jos palaria! Hut ab! (Miercuri, 29 aprilie 2020, 13:15)

    V. Istina [utilizator]

    Parlamentul actual este o amenintare la securitatea Romaniei. Este condus de o majoritate care este practic un grup infractional organizat.

    PSD-ul isi are locul dupa gratii, cu mici exceptii e doar o adunatura de lichele si tradatori!
  • -21 (45 voturi)    
    Ardealul... (Miercuri, 29 aprilie 2020, 13:17)

    sareta [utilizator]

    De ce nu ne spune Presedintele (daca este bine informat) ce mai are Romania in Ardeal ?Cate case ,palate ,sate intregi chiar si milioane de hectare de terenuri au fost returnate din Ardeal si nu mai apartin tarii noastre ? Apoi putem si singuri sa decidem cui ramanem ....
    • +7 (15 voturi)    
      Un ardelean (Miercuri, 29 aprilie 2020, 14:55)

      TinuF [utilizator] i-a raspuns lui sareta

      Delirezi ? Ai coronavirus ?
      • 0 (8 voturi)    
        chestie mare .. (Miercuri, 29 aprilie 2020, 15:04)

        sareta [utilizator] i-a raspuns lui TinuF

        Atunci sunt prosti ca nu vor toata Romania !Ar fi o chestie mare ...cu sanatosi ca matale
  • -12 (52 voturi)    
    Inseamna ca e nasol de tot cu covidul (Miercuri, 29 aprilie 2020, 13:18)

    Fides [utilizator]

    Klaus a intrat in campaniei si debiteaza ineptii pe banda rulanta. E posibil sa fi uitat ca el promulga legile in Romania? Ori ca le poate retrimite in Parlament ori la CCR pt verificarea constitutionalitatii? A uitat ce scrie in Constitutia Romaniei?
    Ioi, eu am crezut ca asocierea cu Orban si Citu e pe linie de partid, dar cred ca astia sunt pozitivi la prostie.
    Bai din 2004 se chinuie UDMR, sa treaca o astfel de lege, care e neconstitutionala atat timp cat nu schimbam Constitutia. Iar daca Spania nu a sarit calul in UE, nu o sa-l earim nici noi.
    PS.
    La 18, o sa iasa Klaus sa vorbeasca de OZN-urile filmate de aviatia noastra?
    • -6 (14 voturi)    
      ++ (Miercuri, 29 aprilie 2020, 14:52)

      justin puscasu [utilizator] i-a raspuns lui Fides

      Mi-a placut asta cu OZN-urile!
    • +2 (6 voturi)    
      Fidelule, pai hai sa desfiintam Parlamentul (Miercuri, 29 aprilie 2020, 18:41)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Fides

      Daca tot Presedintele e ala care promulga legi, CCR-ul le verifica conform Constitutiei fabuloase de ce mai avem nevoie de 500 de plimbatori de hartii?
      Hai sa o simplificam, Guvernul propune, Presedintele analizeaza si promulga, CCR-ul verifica si e alba sau neagra si gata!
      De ce ne trebuie un Parlament cu 500 de indivizi daca 300 dintre ei se uita in alta parte si paseaza pisica la ailalti 200 iar conform spuselor tale si aia sunt o formalitate fiindca presedintele promulga si CCR-ul aproba.
      PS sper ca la 18 Presedintele sa vorbeasca mai ales despre OZN-urile din Parlament.
      • 0 (0 voturi)    
        Ce vrei tu se numeste dictatura (Luni, 4 mai 2020, 11:25)

        Fides [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        Daca vorbim deun anumit numar de parlamentari, da, de ce nu acesta poate sa scada. Insa sa lasi un singur om sa decida - asta a facut Ceausescu, am vazut unde ne-a dus aventura aia.
  • +23 (51 voturi)    
    iesire prompta, insa trebuie si actiune! (Miercuri, 29 aprilie 2020, 13:18)

    Nedianu [utilizator]

    Presedintele a punctat bine, desi discursul sau este in esenta politic si tinteste cresterea in sondaje a PNL pe tema nationalismului.
    Este adevarat ca de 30 de ani PSD, nu face decit sa ofere spatii de manevra UDMR-ului, care a profitat din plin. Ba chiar s-a obraznicit si ne invrajbeste.
    Si la crearea unui spatiu de convietuire toxic au contribuit si politicienii maghiari, care vin foarte des in Transilvania in scop "politic".
    Insa, pe de alta parte, maghiarii din HU au avansat si au inceput sa investesca si economic, direct in zona si sa creze legaturi si in acest sens. Ba chiar recent au trimis si ajutoare spitalelor romanesti (lucru bine-primit chiar si de romanii din zona, la TG MS).
    Iar la acest capitol, Romania este deficitara, vesnic nepregatita si in urma si a lasat zonele populate de maghiari, inchise, in uitare, saracie si nu a investit prea mult. Aici ar trebui facut ceva in mod real, mult mai mult decit un discurs politic nationalist RO vs HU, pe care-l scoatem de la sertar si care nu este oportun.
    Actiune si fapte, ca de vorbe suntem satui, mai politicienilor!
  • -23 (59 voturi)    
    Vadim Tudor a reinviat (Miercuri, 29 aprilie 2020, 13:18)

    mihaipricop [utilizator]

    e klaus iohanis - camera deputatilor nu e for decizional, ardealul nu e tinutul secuiesc, iar autonomia nu inseamna ca harghita si covasna se alipesc ungariei.
    • +17 (39 voturi)    
      ... (Miercuri, 29 aprilie 2020, 13:23)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui mihaipricop

      gata. ati primit textul?
      • +7 (11 voturi)    
        chiar asa (Miercuri, 29 aprilie 2020, 16:21)

        zigzag [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

        M-am uitat in primele minute dupa ce a aparut articolul si constatasem ca postau numai persoane normale la cat si ma gandisem si eu ca sunt astia bulversati si inca n-au linia trasata de la partid. Acum au aparut sarakii astia platiti la cuvant, cersetori de paine veche, cu "iohannis face campanie" si "dar amenzile".
  • -23 (45 voturi)    
    Imi pare sincer rau pentru dumnealui! (Miercuri, 29 aprilie 2020, 13:24)

    Jegul Cristian Ioan [utilizator]

    "Cât timp eu sunt președinte, o astfel de lege nu va exista"

    Acesta este un semnal extrem de clar pentu pedesere si UDMR ca trebuie neaparat sa il debarce!

    Supendare, demitere, lichidare fizica - oric emijloc este bun!

    Cand Draknea va veni in fotoliul de la Cotroceni, desigur ca nu va ezita sa promulge legea!
    • 0 (22 voturi)    
      ti-am mai spus (Miercuri, 29 aprilie 2020, 13:54)

      mmmircea [utilizator] i-a raspuns lui Jegul Cristian Ioan

      faci o treaba ingrozitor de proasta, esti pe departe cel mai slab postac de pe hotnews, probabil o faci pro bono, dar si asa, mai mult ii aduci deservicii lui santa klaus.
    • +3 (7 voturi)    
      Tradatorii Romaniei (Miercuri, 29 aprilie 2020, 15:26)

      Enza [utilizator] i-a raspuns lui Jegul Cristian Ioan

      Nu va este rusine sa sustineti divizarea teritoriala a tarii? Va recomand citirea Constitutiei Romaniei.

      Ca PSD si UDMR sunt aceeasi mizerie s-a vazut in 1990 la Targu Mures.
  • -11 (43 voturi)    
    Discurs delirant al presedintelui, (Miercuri, 29 aprilie 2020, 13:56)

    xrogo [utilizator]

    nationalist si xenofob, restul e gargara si cine-l aproba e cat se poate de habauc!
    • +3 (15 voturi)    
      ? (Miercuri, 29 aprilie 2020, 14:22)

      koala1712 [anonim] i-a raspuns lui xrogo

      aminteste-mi de ce e un lucru rau sa fii nationalist?
    • +3 (7 voturi)    
      Jó napot kívánok, xrogo [utilizator]! (Miercuri, 29 aprilie 2020, 17:45)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Jó napot kívánok, PSD!
  • -9 (39 voturi)    
    lol (Miercuri, 29 aprilie 2020, 14:00)

    Georgiana1995 [utilizator]

    Ce-are ăsta măh? Iese cu propaganda şi fake-news în fiecare zi? O fi având Covid săracu la cap!
  • -11 (25 voturi)    
    Alo, CNCD? (Miercuri, 29 aprilie 2020, 14:06)

    Setalcott [utilizator]

    Sa se autosesizeze imediat.
    • -1 (5 voturi)    
      Sesizare (Miercuri, 29 aprilie 2020, 17:41)

      Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

      Se pare ca nu mai e nevoie sa se autosesizeze.
  • +20 (36 voturi)    
    adoptarea tacita (Miercuri, 29 aprilie 2020, 14:07)

    scarpa [utilizator]

    Cristian Diaconescu, cel mai bun ministru de externe pe care l-a avut Romania, a subliniat faptul ca adoptarea asta tacita este o gafa pe plan extern si este apa la moara pentru unguri. Pe de alta parte, tot fostul ministru de externe a subliniat ca cel mai bine informat om din Romania este Presedintele, asa cum e normal. Pe scurt, reactia lui Iohannis cred ca se bazeaza, din nefericire, pe ceva ce noi nu vom afla curand si cred ca este bine sa nu aflam, din motive lesne de inteles. Ma bucur ca avem un Presedinte, in sfarsit!
    • +4 (8 voturi)    
      Corect, Iohannis a avut informatii (Miercuri, 29 aprilie 2020, 15:43)

      Falx_D [utilizator] i-a raspuns lui scarpa

      mai de la servicile secrete, a
    • +6 (10 voturi)    
      Corect (Miercuri, 29 aprilie 2020, 15:54)

      Falx_D [utilizator] i-a raspuns lui scarpa

      Sigur Iohannis a primit informatii grave de la serviciile secrete, doar asa se explica iesirea asta fulminanta. Aproape nu mai avea aer, atat de furios era. Sper sa aflam si noi amanuntele.
    • 0 (8 voturi)    
      simplu (Miercuri, 29 aprilie 2020, 16:05)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui scarpa

      Nu se bazeaza pe nimic.

      Diaconescu este un diplomat si prezinta jocurile diplomatice asa cum e obisnuit sa o faca.

      Dar povestea cu autonomia secuilor este exagerata.

      Ce ar fi rau daca ar putea sa isi foloseasca mai mult limba in locul unde stau?
  • -14 (24 voturi)    
    Nivel de ceapist ... (Miercuri, 29 aprilie 2020, 14:09)

    ZVrk [utilizator]

    Asta prinde in romania, nationalismul si xenofobia de cea mai joasa speta?
    Un singur lucru il vad bun, daca ungurii au avut atata minte incat sa-l voteze, si inca de doua ori, acum sa se spele cu el pe cap !
  • -14 (28 voturi)    
    Johanes (Miercuri, 29 aprilie 2020, 14:13)

    Georgiana1995 [utilizator]

    o ia prin porumb
  • +21 (35 voturi)    
    Adoptare tacita...a unei legi anticonstitutionale! (Miercuri, 29 aprilie 2020, 14:25)

    dragobete [utilizator]

    1. Oportunitate bine fructificată de Johannis...bila alba!

    2. Întrebarea este: cum o inițiativă cetateneasca care incalca Constitutia Romaniei ajunge sa fie acceptata pentru a deveni inițiativă legislativă și chiar sa fie adoptata tacit intr-o Camera a Parlamentului, în disprețul cadrului Constituțional.
    Președintele Camerei Deputaților, Marcel Ciolacu, trebuie cercetat penal pentru abuz în functie!

    3.PSD o da la întors ca o va respinge la Senat dar, trebuie sa clarifice:
    -de ce au acceptat-o ca inițiativă legislativă?
    -de ce nu au respins-o la Camera Deputaților?

    4.Secuii...adică ungurii deghizați...dacă vor autonomie sa meargă la Budapesta...se da cu...CISTERNA...sictir!

    5.cei 100.000 de maghiari...care au semnat este dovada cât de mult respecta...Romania...s-au scos în afara legii...o amenda de câte 20.000 de lei...le mai taie cheful...de autonomie...pentru 100 de ani!
    • -7 (11 voturi)    
      Bati campii (Miercuri, 29 aprilie 2020, 15:33)

      Fides [utilizator] i-a raspuns lui dragobete

      Nu esti Funar, nu?
    • -1 (9 voturi)    
      Cateva mentiuni (Miercuri, 29 aprilie 2020, 16:19)

      Armelocu [utilizator] i-a raspuns lui dragobete

      1, 2, 3 perfect de acord

      DAR

      4. Nu poti forta un grup (numeros) de oameni, proprietari ai unor terenuri, sa faca altfel de cum doresc. Acest lucru s-a intamplat in fosta Yugoslavie, in Cehoslovacia si in multe alte colturi ale lumii. Singura diferenta intre "ei" si "noi" este lipsa unui sprijin politic international. Crede-ma: daca SUA, Germania, Franta, Rusia, China si mai marii lumii ar da bani si ar recunoaste Catalunya, Spania va fi nevoita sa o cedeze. Indiferent de ce spune constitutia sau orice alta lege a Spaniei. In context international conteaza ce vor cainii mari inainte de ce spun legile. Nu e moral. Nu e drept. Nu e bine. Dar nu discutam filosofie aici ci practica pura, rece, rea; pe scurt: realitate.

      Ce poate face din belsug Romania este sa aiba o regiune dezvoltata mult mai bine decat ar putea-o face Ungaria. In fond, suntem de mai multe ori mai multi ca ei, cu o tara mai bogata ca ei. Crezi ca daca ei ar avea de comparat intre saracia Ungariei si bogatia de la noi, ar mai avea de gandit? Eu nu cred. Pentru ca si patriotismul trece prin stomac. Iar daca ungurii vor investi si ei aici, pai sa investeasca! Vor sa faca drumuri la secuii lor? Sa le faca! Drumurile raman aici in tara. Nu or sa le ia cu avionul sa le duca in Ungaria daca se vor supara.

      Iar faptul ca Romania nu face acest lucru este din doua cauze: incompetenta si hotie.

      PS: Ia o masina de la Bucuresti la Budapesta. Compara dumurile. Asta e Ungaria. Asta e Romania. Si acum te intreb: este anormal ca unii sa tinda la mai bine si sa vrea divort?
      • 0 (4 voturi)    
        Vorbesti de divort? (Miercuri, 29 aprilie 2020, 21:56)

        ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui Armelocu

        Vezi ca mama-soacra te asculta din baie. Cu radarul...
        • -1 (1 vot)    
          De cand (Joi, 30 aprilie 2020, 10:09)

          Armelocu [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

          Radarul asculta ce se vorbeste?
  • -1 (31 voturi)    
    ... epoca de piatra (Miercuri, 29 aprilie 2020, 14:26)

    FRP [utilizator]

    cetatenii acelei regiuni platesc acealeasi taxe si impozite statului roman, ca orice alti cetateni ... din pacate atentia statului pentru regiunea respectiva se rezuma numai la discursuri primitive de acest tip ... politicienii nu fac decat sa se foloseasca de problemele oamenilor, nicidecum sa le gaseasca solutii ... inteleg lupta politica, atacul la un partid sau la un politician. dar atacul la o comunitate, ai caror membrii iti platesc si ei salariul si ti-au dat si votul este de neacceptat
    • 0 (8 voturi)    
      Taxe si impozite (Miercuri, 29 aprilie 2020, 15:29)

      Enza [utilizator] i-a raspuns lui FRP

      Asa zisul Tinut secuiesc este o regiune economica slab dezvoltata. Nu pot plati taxe si impozite mai mari si mai multe decat regiunile dezvoltate ale Romaniei.
      • 0 (6 voturi)    
        Nu e responsabilitatea statului roman (Miercuri, 29 aprilie 2020, 20:15)

        Armelocu [utilizator] i-a raspuns lui Enza

        Daca e subdezvoltata?
    • 0 (8 voturi)    
      perfect de acord, toti cetatenii platesc taxe (Miercuri, 29 aprilie 2020, 15:58)

      eucomentez [utilizator] i-a raspuns lui FRP

      Descentralizarea deciziilor, asigurarea nevoilor cetatenilor, rezolvarea problemelor locale la nivel local sunt principiile de baza a autonomiei. Demonizarea acestor subiecte este o abordare gresita a problemei.

      Scandal ieftin si fals e tot ce primesc minoritarii din Romania din centru, chiar si in perioada de criza economica si in situatie de epidemie.
    • -1 (9 voturi)    
      de acord (Miercuri, 29 aprilie 2020, 16:49)

      murangura [utilizator] i-a raspuns lui FRP

      Nu putem sa ignoram ca investitiile in zona HarCov au fost aproape inexistente in ultimii zeci de ani. Statul doar a colectat bani, si nu a returnat aproape nimic. Duceti-va o tura prin aceasta zona sa vedeti ce diferenta de drumuri si investitii publice exista in comparatie cu judete vecine.
      Daca vrem ca aceasta minoritate sa fie loiala statului si sa-si doreasca sa faca parte din Romania atunci trebuie sa tratam zona HarCov corect si sa nu ii mai discriminam de la investitiile cuvenite.
      • +2 (8 voturi)    
        citeste (Miercuri, 29 aprilie 2020, 17:12)

        Cetateanu [utilizator] i-a raspuns lui murangura

        o sa vezi ca au primit multi mai multi bani decat au dat. Consiliile judetene de cine sunt conduse? De ce nu va uitati la celelalte judete de langa? Ce ati facut cu banii veniti de la Budapesta? Ce ati facut cu lemnul din padure taiat de membrii UDMR? Stiam ca secuii sunt oamnei harnici. Nu sunt in stare sa scrie proiecte europene, asta in cazul cand nu primesc suficienti bani sau peste ce primesc? Prostia si ticalosia politica aunor lideri politici coreleata cu ticalsia PSD duce comunitatea fara voia ei intr-o zona periculoasa!
        • -2 (6 voturi)    
          sunt lucruri separate (Miercuri, 29 aprilie 2020, 17:55)

          murangura [utilizator] i-a raspuns lui Cetateanu

          Eu am vorbit de investitiile publice, nu de bani privati.
          Daca ai fost pe acolo ai vazut ca destui au afaceri prospere si gospodarii aranjate.
          Eu vorbesc de calitatea drumurilor, infrastructura, scoli, gradinite, etc... Aproape inexistente.
          Si ce treaba are de cine sunt guvernate (de UDMR). Judetul primeste banii de la centru. Daca primesc putin impart si ei putinul mai departe.
          Deci, problema e ca judetele Harghita si Covasna primesc alocari bugetare subdimensionate fata de judetele din sud de exemplu (Giurgiu, Teleorman, etc...)
          • +2 (6 voturi)    
            Nu vezi desenul! (Miercuri, 29 aprilie 2020, 23:01)

            Cetateanu [utilizator] i-a raspuns lui murangura

            Pai UDMR deci cei care-i reprezinta pe maghiari sunt in guvern de 30 de ani. POTI SA NEGI? Daca vroiau investitii primeau! CJ asta e rolul lor sa faca investitii Banii Europeni merg catre investitii. Sa nu-mi spui ca UDMRistii din CJ sunt mai prosti decat PSDeii din teleorman. Ce este sigur ca multi UDMRei au furat din avutul public si au fost condamnati. La cat de mic e partidul cam multi sunt "trasi" pe dreapta. Cine a fost poreclit "Drujba lui Dumnezeu". Daca in loc sa faca jocuri politice idioate si-ar fi pus efortul in ridicarea zonei altfel ar fi aratat zona (poate si cu paduri mai multe). Da interesul a fost sa tina oamenii jos ca sa faca jocuri politice murdare!!!
            • 0 (0 voturi)    
              Tu spui ca se stia ca trece tacit? (Joi, 30 aprilie 2020, 9:38)

              Fides [utilizator] i-a raspuns lui Cetateanu

              Normal ca stiau toti de la Camera Deputatilor, indiferent de culoarea politica. Ma stia si SRI? Normal ca da. Insa parlamentarii din Camera Deputatilor nu au vrut nici macar sa mai dezbata aceasta initiativa legislativa - e neconsitutionala, si a fost respinsa din 2004. Acum ca si PNL vrea love cu UDMR dupa alegeri e partea a doua.
              Basescu si Boc vorbeau de autonomie culturala pt. UDMR in 2012. https://stirileprotv.ro/stiri/politic/basescu-abordarile-care-exced-constitutia-nu-pot-fi-acceptate-de-stat.html
  • +3 (7 voturi)    
    interesant (Miercuri, 29 aprilie 2020, 15:10)

    hanu [utilizator]

    sa vezi ce se va ataca acum si Laczi Bacsi :))
  • +10 (14 voturi)    
    Pandemia.. (Miercuri, 29 aprilie 2020, 16:20)

    SoulRider [utilizator]

    ...de ciuma rosie a intrat intr-o noua faza. Cei cateva zeci de infestati care au oracait pe-aici sunt cei cu formele mai grave. Nu mai e mult si acest tip de pandemie va intra in remisie totala, ramanand doar o pagina neagra in istoria din ultimii 30 de ani ai Romaniei..
  • +8 (12 voturi)    
    Ciuma Rosie in ultima faza (Miercuri, 29 aprilie 2020, 17:15)

    cris333 [utilizator]

    Cum de nu se atinge virusul si de voi putori pesediste ce sunteti. Nu se atinge ca deja aveti ciuma rosie in ultima faza . Comunistii dracului.
    • +1 (3 voturi)    
      nu te enerva (Miercuri, 29 aprilie 2020, 23:54)

      Georgiana1995 [utilizator] i-a raspuns lui cris333

      bea o bere o să-ţi treacă
  • +1 (5 voturi)    
    Declaratie Iohannis (Miercuri, 29 aprilie 2020, 19:17)

    Ibit [utilizator]

    Nu ne spune Iohannis si cum lupta el impreuna cu Orban pentru alegeri anticipate , in loc sa se ocupe de pregatirea tarii pentru epidemia de coronavirus ?
  • +5 (9 voturi)    
    Iohannis i-a ciuruit pe toti... (Miercuri, 29 aprilie 2020, 20:06)

    Foxcrawl.com [utilizator]

    Gata, KWI le-a bagat mortu'n casa. A naibii, ca e mai patriot decat ar fi visat cineva. :)))
    • 0 (8 voturi)    
      Vadim: i approve this message (Miercuri, 29 aprilie 2020, 21:24)

      Fides [utilizator] i-a raspuns lui Foxcrawl.com

      Funar: si eu sefu.
      P.S. ciuruiti pe toti :-)
  • 0 (4 voturi)    
    Ciuma rosie e si straina de tara (Joi, 30 aprilie 2020, 1:50)

    gtomoiaga [utilizator]

    PSD-UL S-A DESCALIFICAT PE VECI.E DE AJUNS DE ACUM LA ALEGERI SA SE AMINTEASCA ROMANILOR CE A VRUT SA FACA PSD CU TINUTUL SECUIESC SI SA PIARDA ALEGERILE LA PAS.
    HUOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
    PSD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • -1 (5 voturi)    
    Suspendati Malacul (Joi, 30 aprilie 2020, 2:55)

    Criogenia [utilizator]

    Va vinde in fiecare zi si va prosteste cu aceste manipulari Comuniste. Adevarul e ca are si pe cine, numai daca numeri commenturile de pe aici elogioase mai ceva ca in North Korea reiese ca "spuma","valorile" din online ori e proasta ori munceste productiv dand dovada sincera de abnegatie... Rade Malacul de se sparge....
  • +1 (1 vot)    
    Partide pe criterii etnice nu ar trebui sa existe (Joi, 30 aprilie 2020, 9:25)

    PopaB [utilizator]

    Si totusi un subiect ar trebui clarificat odata ptr totdeauna. Partidele pe criterii etnice nu sunt chiar democratice si astra din urmatoarele motive:
    - focusul lor este pe partea etnica si strans legat de interesele tarii de origine si nu de al Romaniei si asta este o frana a democratiei in tara noastra
    - asa cum noi ceilalti suntem de dreapta, de stanga, ecologisti, etc as si etnia maghiara ar trebui in mod normal sa fie. Numai asa se poate manifesta spiritul democratic.
    - nicaieri in Europa democratica nu exista aftfel de partide. De ex. Spania unde anul trecut au fost acele meeting-uri de amploare in Barcelona
    Eu cred ca am avut destul de multe dovezi ca acest partid a fost foarte nociv pentru democratia Romaniei
    si depasit dpdv politic. Cu atat mai mult in nou normal pe care il avem de gestionat datorita acestei crize medicale globale
  • 0 (0 voturi)    
    Armata sa ne apere teritoriile (Joi, 30 aprilie 2020, 12:56)

    matali [utilizator]

    PSD-ul, acesta adunatura sinistra de infractori, criminali, talhari,excroci si violatori reprezinta o amenintare grava la adresa sigurantei nationale a Romaniei si ar trebui trecuta in ilegalitate. Ceea ce a facut acum PSD , reprezinta o declaratie de razboi cat se poate de clara asupra Romanilor. Armata romana daca tot am scos-o pe strazi sa ne apere impotriva coronavirului ar trebui sa o trimitem sa ne apere si teritoriile pentru ca PSD in complicitate cu maghiarii vor sa ni le instraineze sa le dea ungurilor. Ciolacu a incercat sa faca o adevarata lovitura de stat. De ce acest personaj nu este inca anchetat ?
  • 0 (0 voturi)    
    Romani mai romani decat ceilalti?!? (Vineri, 1 mai 2020, 0:33)

    Criogenia [utilizator]

    Zilele astea se petrec tot felul de trasnai, concluzia este ca unii minoritari etnici, romani get beget, sunt mai romani decat romanii?!?! Ce e trebusoara asta? Ce piesa de teatru este? Ce Ardeal? Ce Ungarie? Care Tinut Secuiesc? Unde sunt bre treburile astea? Oare in mintile bolande ale unora, vinde naiba pe naiba, stie SRI cu 2 ore inainte....si-i zice lui Iohanis sa faca rasmerita...salvatorul pamantului etc. Plecati bre din tara aia ca va indobitocesc astia zilnic cu luptele lor politice, sunteti victime colaterale si foarte multi nu va dati seama, se folosesc de voi ca de niste animale de lupta.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by