VIDEO Klaus Iohannis: Starea de urgență, prelungită 30 de zile

de R.M.     HotNews.ro
Marţi, 14 aprilie 2020, 13:47 Actualitate | Coronavirus


președintele Klaus Iohannis
Foto: Presidency.ro
Președintele Klaus Iohannis a anunțat marți că a semnat decretul de prelungire cu 30 de zile a stării de urgență, instituită în 16 martie pentru a limita propagarea pandemiei de coronavirus. „Este absolut evident că ne luptăm cu o epidemie extrem de greu de controlat”, a spus șeful statului, într-o declarație susținută la Palatul Cotroceni.



Declarațiile președintelui Iohannis (sursa - Administrația Prezidențială):

  • Am emis astăzi decretul de prelungire cu 30 de zile a stării de urgență pe întregul teritoriu al României pentru a putea fi luate în continuare cele mai eficiente măsuri de combatere a epidemiei COVID-19.
  • În pofida restricțiilor fără precedent adoptate de statele lumii, nu există semne certe ale unei eventuale încetiniri a ritmului evoluției pandemiei la nivel global. Dimpotrivă, numărul persoanelor infectate cu coronavirus, cât și numărul deceselor provocate de acesta cresc zilnic într-un ritm alert.
  • Este absolut evident că ne luptăm cu o epidemie extrem de greu de controlat, chiar și în contextul adoptării încă de acum o lună a unor măsuri de distanțare socială fără precedent, prin instituirea stării de urgență. Cu siguranță că fără aceste măsuri de izolare ne-am fi confruntat cu o explozie a cazurilor imposibil de gestionat de sistemul nostru de sănătate.
  • Este tocmai scenariul negru pe care, împreună cu Guvernul Orban și cu specialiștii din domeniul medical, ne-am propus încă de la primele semne ale epidemiei să îl evităm. Acțiunea fermă și timpurie salvează vieți și produce efecte pozitive în plafonarea curbei infecțiilor.
  • Dragi români,
  • Pericolul nu a trecut, iar o relaxare a restricțiilor în perioada următoare, cum văd că cer cu inconștiență unii politicieni, ar duce la o creștere vertiginoasă de noi cazuri de infectare, suprapopularea spitalelor și o presiune uriașă pe sistemul nostru sanitar.
  • Stați acasă pentru a nu ajunge pe un pat de spital! Stați acasă pentru a ne putea recăpăta viața cât mai repede, altfel vom avea un val de îmbolnăviri și de decese foarte mare. Ar însemna că toate eforturile, toate sacrificiile pe care le-am făcut până acum ar fi fost în van.
  • Nu putem permite niciun pas înapoi în contextul în care avem de-a face cu o răspândire intracomunitară, deocamdată limitată, dar foarte periculoasă.
  • Ca atare, se impune prelungirea stării de urgență, ceea ce înseamnă menținerea aplicării măsurilor deja adoptate, precum și noi reglementări, care să permită autorităților publice să intervină decisiv și cu mijloace adecvate pentru gestionarea crizei. Pe perioada acestei stări excepționale sunt necesare prevederi care să faciliteze funcționarea neîntreruptă a administrației publice, a justiției și a altor servicii publice, a unor infrastructuri care asigură servicii esențiale pentru populație, stat și operatorii economici.
  • Astfel, în mod evident, școlile rămân închise și se suspendă toate activitățile didactice care presupun prezența fizică în instituțiile de învățământ. Se organizează, în măsura posibilităților, activități didactice online.
  • Am hotărât, de asemenea, prin decretul pe care l-am emis, că Guvernul va lua toate măsurile astfel încât să fie asigurată securitatea alimentară a cetățenilor prin continuarea aprovizionării, producției, procesării, transportului și furnizării către oameni a bunurilor de strictă necesitate.
  • Pe durata stării de urgență, se pot plafona prețurile la medicamente și aparatură medicală, la alimentele de strictă necesitate și la serviciile de utilitate publică, precum energie electrică și termică, gaze, alimentare cu apă, salubritate ori carburanți.
  • Am adăugat în decret însă o mențiune specială pentru situația în care se va constata o scădere a prețurilor la energie electrică și gaze naturale, pe piețele regionale. În acest caz, Guvernul va lua măsurile necesare astfel încât aceste scăderi să se reflecte în prețul plătit de consumator.
  • În decretul emis astăzi, am menținut măsura ca, pe durata stării de urgență, pentru neîndeplinirea atribuțiilor de serviciu, să se poată lua măsuri de urgență, până la demitere, împotriva celor care ocupă funcții de conducere în unități sanitare, direcții de sănătate publică, case de asigurări de sănătate, servicii de ambulanță, precum și autorități și instituții publice centrale și locale cu atribuții în domeniul asistenței și protecției sociale, indiferent de statutul lor.
  • Decretul menționează explicit și posibilitatea ca, pe durata stării de urgență, managementul unităților sanitare publice civile să poată fi asigurat de către personalul detașat din cadrul instituțiilor cu atribuții în domeniul apărării și securității naționale.
  • În această perioadă critică, termenele de preaviz în cazul demisiei personalului încadrat în unități sanitare, de asistență socială, de asistență medico-socială și în instituțiile din domeniul apărării, ordinii publice și securității naționale se suspendă pe întreaga durată a stării de urgență.
  • Un alt domeniu pe care am ținut să-l consolidez este cel al protejării suplimentare a unor categorii vulnerabile. Astfel, în această perioadă, este interzisă încetarea sau suspendarea activității centrelor rezidențiale de îngrijire și asistență a persoanelor vârstnice, a centrelor rezidențiale pentru copii și adulți, cu și fără dizabilități, precum și pentru alte categorii vulnerabile, publice și private. Este însă permis ca aparținătorii sau reprezentanții legali ai beneficiarilor acestor servicii să îi poată transfera la propriul lor domiciliu sau reședință, dacă își asumă, pe propria răspundere, că au condiții corespunzătoare ocrotirii temporare a acestora.
  • În domeniul justiției, activitatea de judecată continuă numai în cauzele de urgență deosebită.
  • În domeniul transporturilor și infrastructurii, Guvernul stabilește condițiile specifice de asigurare a serviciilor de transport, de călători și de marfă, astfel încât să fie asigurată cu prioritate protecția populației și a bunurilor.
  • De asemenea, am prevăzut în decretul semnat că furnizorii de servicii de comunicații electronice au obligația de a asigura integritatea rețelelor de comunicații electronice și de a evita posibilele situații de întrerupere a traficului în rețelele publice de comunicații electronice.
  • Acestea sunt doar câteva dintre măsurile luate prin noul decret, măsuri obligatorii pentru a depăși, cu pierderi cât mai puține, criza gravă în care ne aflăm. Fiecare dintre noi suntem datori să punem umărul, cu responsabilitate, la trecerea peste această grea încercare la adresa întregii omeniri.
  • Cu toții vrem să ne recâștigăm viața pe care am avut-o înainte de izbucnirea acestei pandemii, dar cât de repede se întâmplă acest lucru depinde doar de respectarea acestor restricții. Sunt măsuri care ne afectează temporar o parte dintre drepturi și libertăți, dar care salvează vieți.
  • Fac un apel la toți cei care cred că lucrurile nu sunt atât de grave și continuă să ignore reglementările autorităților. Nu păcăliți instituțiile statului, vă păcăliți singuri! Îi păcăliți pe cei dragi vouă, pe copiii, părinții și bunicii voștri pe care îi puneți în pericol pentru că nesocotiți măsuri luate pentru protejarea vieții voastre și a semenilor voștri. Orice pas făcut dincolo de liniile trasate de aceste reglementări poate însemna îmbolnăvirea voastră și, mai departe, a celor dragi. Nu vă expuneți și nu îi expuneți pe cei de lângă voi! Fiți responsabili și solidari!
  • 346 de oameni au pierdut bătălia cu acest virus nemilos. Durere și neputință, un gol imens în familiile din care 346 de oameni au dispărut fulgerător. Vreau să transmit condoleanțe familiilor îndoliate și multă putere să treacă prin această perioadă extrem de dificilă.
  • Dacă restricțiile sunt respectate de fiecare dintre noi, putem salva vieți. În vremurile acestea, toți, repet, toți suntem vulnerabili dacă ignorăm măsurile impuse de autorități. Criza aceasta nu poate fi depășită decât împreună.
  • Vreau să mă adresez acum în mod special medicilor și personalului medical. Vă mulțumesc încă o dată fiecăruia dintre voi pentru munca extrem de grea depusă în toate aceste zile. Lupta însă continuă și noi toți avem nevoie de profesionalismul și dedicarea voastră.
  • Dragi români,
  • În mod inevitabil, restricțiile severe destinate protejării sănătății cetățenilor au afectat sectoare economice întregi. Guvernul Orban a adoptat deja un set de măsuri care să vină în sprijinul angajaților, dar și al firmelor aflate în dificultate, care este doar o componentă a strategiei guvernamentale menite să ofere premisele reconstrucției economice și sociale a României după ce vom depăși această criză.
  • Va fi nevoie de infuzie de capital, de continuarea proiectelor de infrastructură, de accelerarea procesului de digitalizare, de un audit extins la toate nivelurile administrației publice locale și centrale, de reconversie profesională. Guvernul Orban va pregăti și implementa aceste măsuri.
  • Orice criză, oricât de dificilă ar fi, aduce cu sine și oportunități. Vom avea șansa de a fi mai buni în ceea ce facem, de a fi empatici, solidari și hotărâți ca împreună să construim cu adevărat acea țară pe care ne-o dorim. Doar uniți putem trece cu bine peste această perioadă dificilă!
  • Vă doresc multă sănătate!
După emiterea decretului de prelungire a stării de urgență, acesta ar trebui aprobat de plenul reunit al Parlamentului.

Primul decret pentru instituirea stării de urgenţă timp de 30 de zile a fost emis pe 16 martie. El a fost supus votului Parlamentului pe data de 19 martie.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















47725 vizualizari

  • -44 (130 voturi)    
    Jos Iohannis (Marţi, 14 aprilie 2020, 14:14)

    mmmircea [utilizator]

    gata, ai avut sansa sa demonstrezi ce poti, ne-ai lamurit, e momentul sa ne intoarcem la electorat.
    • +31 (45 voturi)    
      M-am saturat de politicieni (Marţi, 14 aprilie 2020, 14:52)

      1anonim [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

      de virus, de prostanaci, de sfertodocti, si de expertii in orice..
      • -18 (54 voturi)    
        Stați acasă liniștiți. Iohannis lucrează pt. dvs. (Marţi, 14 aprilie 2020, 15:42)

        simplex1 [utilizator] i-a raspuns lui 1anonim

        In timp ce oamenii stau acasă Klaus Iohannis își consolidează puterea cu ordonanțe militare și în final ne trezim cu el președinte pe viata (tot prin decret).

        Eu nu vad ridicarea stării de urgenta de către Iohannis pana nu dispare de pe Pământ și ultimul Covid-19.
        • +8 (36 voturi)    
          Adică Covid 19 = P$D (Marţi, 14 aprilie 2020, 16:31)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

          Cu asta sunt de Acord !
        • +8 (16 voturi)    
          Desi in esenta ai dreptate (Marţi, 14 aprilie 2020, 16:35)

          Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

          Sugerezi ca Johan ar fi un fel de Phutin de Balcani?!
        • +12 (34 voturi)    
          imi pare rau (Marţi, 14 aprilie 2020, 16:39)

          varavara [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

          pentru tine ca nu ti-a iesit presedinta iubita ta veorica, dar spun "Doamne Ajuta" ca nu s-a intamplat!
        • +1 (3 voturi)    
          Banii conteaza, nu oamenii.... (Miercuri, 15 aprilie 2020, 9:49)

          D.Gabriel [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

          ...sa iesim din case, sa bagam benzina ca sa cresca pretul petrolului.
          Trump a lucrat intens zilele acestea pentru a fi reluat acordul OPEC+ prin care se incearca limitarea scaderii pretului petrolului care a devastat producatorii americani. Va amintiti de unde provenea primul secretar de stat numit de Trump?!
          Trump a discutat cu Putin si Bin Salman de multe ori ca sa iii convinga sa reia acordul si, mai mult, se pare ca vrea redeschiderea economiei americane pentru a creste cererea de petrol, care a scazut dramatic de cand cu COVIDul.
          Si alti lideri mai mari sau mai mici au aceeasi abordare, chiar si ai nostrii au primit se pare ordin sa nu voteze prelungirea starii de urgenta..
          Trist, noi nu contam, banii conteaza....
          • +2 (2 voturi)    
            alo, domnu (Miercuri, 15 aprilie 2020, 13:45)

            stilatu [utilizator] i-a raspuns lui D.Gabriel

            care noi nu contam? poti detalia? din ce vad si din ce stiu eu, cateva milioane de romani inca merg la munca, iar din cei care nu merg, sunt strazile pline! pensionarii peste 65 ani, de cand a luat masuri mai dure ministrul vela, intre care cea mai importanta a fost cea ca pot merge la doctor la orice ora din zi, sunt tot timpul prin piete banci, sau alte unitati...
            deci, insist, care nu contam?milioanele care merg la munca, vin in contact cu alte milioane cand se intorc acasa..., deci iar intreb, care nu conteaza?
            acest virus gripal, ca asta este, daca china nu panica lumea ca este super contagios si super mortal, a castigat destul de pe urma acestui lucru, ar fi trecut neobservat ca orice alt virus gripal care apare in fiecare iarna...
            • -1 (1 vot)    
              Am spus destul. (Miercuri, 15 aprilie 2020, 16:55)

              D.Gabriel [utilizator] i-a raspuns lui stilatu

              pricepi.
    • +46 (64 voturi)    
      mda (Marţi, 14 aprilie 2020, 15:18)

      SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

      ai dreptate, e momentul sa-l scoatem pe Liviu din inchisoare, si sa-l punem presedinte

      si sa o punem pe Veorica la palatul Victoriei

      si virusul va disparea cu siguranta...

      :DDDD
      • +3 (5 voturi)    
        Colega, (Marţi, 14 aprilie 2020, 20:17)

        2016 [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

        ideea este geniala! (fac caterinca). Poate asa fuge virusul: de prostia Cotcodacilei si de actiunile mafiote ale sultanului Dragneev! Cu astia doi la putere si virusul ar fugi in gaura de sarpe, doar sa nu aiba de a face cu doi idioti!
    • -2 (28 voturi)    
      Pattern (Marţi, 14 aprilie 2020, 15:29)

      stani [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

      Am observat un pattern la Iohannis si la autoritatile romane, in general. Se iau cam aceleasi masuri pe care le ia Franta. Spre exemplu, ieri, Macron a extins starea de urgenta pana pe 11 mai.
      • -1 (9 voturi)    
        11 mai este o zi Simbol ( pisicherule ) (Marţi, 14 aprilie 2020, 17:23)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui stani

        Este Ziua De Nastere a Concernului Daimler
      • +6 (12 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Marţi, 14 aprilie 2020, 17:25)

        [anonim] i-a raspuns lui stani

    • +11 (25 voturi)    
      Va invidiez pentru certitudini! (Marţi, 14 aprilie 2020, 16:56)

      Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

      Va invidiez sincer pentru certitudinile absolute !

      Deci, daca la Cotroceni era cum draknea, iar Permier era Docila, pandemia ar fi ocolit tara noastra?!
      • -6 (22 voturi)    
        nu (Marţi, 14 aprilie 2020, 17:07)

        noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui Jegul Cristian Ioan

        dar rezultatul era acelasi dezastru
        • +10 (24 voturi)    
          Exagerezi (Marţi, 14 aprilie 2020, 17:15)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

          La P$D statisticile se fac asa cum ar fi spus Dracnia

          Citez :

          Rovana Plumb despre prețurile carburanților: Dacă domnul Dragnea a declarat că nu vor creşte, aşa va fi

          Extras din : https://republica.ro/rovana-plumb-despre-preturile-carburantilor-daca-domnul-dragnea-a-declarat-ca-nu-vor-creste-asa-va-fi
      • +4 (10 voturi)    
        Da, inclusiv Tel Aviv (Marţi, 14 aprilie 2020, 17:11)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Jegul Cristian Ioan

        Si Brazilia


        https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/politica/viorica-dancila-anunta-ca-ambasada-romaniei-din-israel-va-fi-mutata-la-ierusalim-1102927


        https://www.riseproject.ro/articol/traseele-lui-dragnea-in-brazilia-clubul-fortaleza/
        • +11 (13 voturi)    
          vroiați (Marţi, 14 aprilie 2020, 18:52)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          să spuneți Tela Viv, că pesedacii înțeleg doar dacă le vorbești în dialectul grapinez, acu că dialectul cumano-teleormănean e după gratii (ce destin, să te naști în Gratia și să-ți faci ”studiile post-universitare” după gratii!).
          • +1 (1 vot)    
            Bine ca nu s-a nascut (Marţi, 14 aprilie 2020, 19:39)

            Cuca [utilizator] i-a raspuns lui nahir

            in tara Letitia !!!
          • 0 (0 voturi)    
            Ai Dreptate (Marţi, 14 aprilie 2020, 20:13)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui nahir

            Nu voi “repeta” gresala ))))
    • +6 (12 voturi)    
      Starea de urgenta poate fi ridicata oricand (Marţi, 14 aprilie 2020, 18:08)

      soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

      daca sunt conditii prielnice.

    • +6 (6 voturi)    
      @mmmircea (Marţi, 14 aprilie 2020, 19:37)

      Cuca [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

      Nu este clar ce nu-ti convine, sau ce nu ai inteles din articol. Poate ne luminezi si pe noi.
    • 0 (0 voturi)    
      vezi ca (Miercuri, 15 aprilie 2020, 8:54)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

      parlamentul o accepta
      deci si stapanii tai din psd sunt la fel de vinovati!

      dar tu probabil nu ai suficienta materie cenusie ca sa-ti dai seama asta!
  • -30 (94 voturi)    
    ce epidemie omule (Marţi, 14 aprilie 2020, 14:19)

    TrickyWicky [utilizator]

    240 internati la ATI si nici macar nu spuneti cati sunt in stare grava.
    Confundati COVID19 cu SARS COV 2 deliberat
    • +12 (34 voturi)    
      ?? (Marţi, 14 aprilie 2020, 15:20)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui TrickyWicky

      Sunt acelasi lucru... COVID-19 pentru ca a fost descoperit in 2019, SARS-COV-2 vine de la faptul ca este inrudit si asemanator cu predecesorul sau.

      Doar nu crezi ca sunt doua epidemii paralele... cred ca ai luat prea in serios "statul paralel" al PSD-ului.
    • +3 (31 voturi)    
      Si dupa ce se extinde exponential. (Marţi, 14 aprilie 2020, 15:49)

      Marionette [utilizator] i-a raspuns lui TrickyWicky

      Si mor 2000 pe zi leprele psd-iste: Iohannis omoara poporul.
      Parca atunci cand nu lua Iohannis nici o masura leprele psd-iste postau pe aici ca de ce nu ia nici o masura.
      Acum a luat masuri, e posibil fiind precoce sa ii reuseasca si leprele kaghebisto-pesediste soptesc si pe facebook si pe comentarii: sa mergem la munca, sa incetam carantina. \
      Eu cred ca isi dau seama ca daca gestioneaza bine totul Orban si Iohannis PNL nu va fi votat doar acum, ci va fi votat 30 de ani. Toate generatiile ce sunt in viata acum vor avea in creier ca "PNL ne-a salvat de nenorocire". De aici disperarea cu care se contesta masurile logice dealtfel pe care le propune PNL.
      • -11 (21 voturi)    
        Amin (Marţi, 14 aprilie 2020, 17:03)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

        Amin. 300 de ani, bro, ca ridichea uriasa!

        "Eu cred ca isi dau seama ca daca gestioneaza bine totul Orban si Iohannis PNL nu va fi votat doar acum, ci va fi votat 30 de ani.
      • -1 (9 voturi)    
        chiar asa? (Marţi, 14 aprilie 2020, 19:30)

        Burebista 12 [anonim] i-a raspuns lui Marionette

        Dar de ce nu adopta masurile pe care Borisov le-a luat in Bulgaria si au doar 664 de infectati? Sau Romania trebuie sa plateasca la concerne, FMi, BE, etc, dobanzi grase? De ce sa nu adopte masuri ACTIVE de protectie si nu militienesti in care se dau amenzi ca nu sunt bine completate declaratiile, nu ca ar fi incalcat consemnul? Si daca cineva chiar ne crede pe toti prosti... s-ar putea ca la alegeri, in toamna, sa aiba SURPRIZE, SURPRIZE...
    • +11 (15 voturi)    
      SARS COV 2 e virusul COVID-19 boala (Marţi, 14 aprilie 2020, 16:13)

      levierul [utilizator] i-a raspuns lui TrickyWicky

      e simplu,, dar totusi atat de complicat.
  • -28 (90 voturi)    
    Presedinte bun, popr rau (Marţi, 14 aprilie 2020, 14:20)

    Mazeta [utilizator]

    Iohannis imi place tot mai mult. Isi executa nemteste fostii adepti. Imi pare rau ca nu l-am votat.
    • +5 (27 voturi)    
      plang pesedeii (Marţi, 14 aprilie 2020, 14:40)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      dupa base :-)

      apropo, kaizaru o fi si el in somaj...tehnic ?
      asa pare.
    • +7 (15 voturi)    
      cine execută pe cine? (Marţi, 14 aprilie 2020, 15:56)

      MG [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      "nemțește?" ce suntem in CEx-ul psd?
      suntem în mileniul 3 și 70% din români conduc mașini germane.
      • +7 (11 voturi)    
        @mazeta are Jiguli (inca) (Marţi, 14 aprilie 2020, 17:12)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui MG

        L ai pus in dificultate
      • -1 (9 voturi)    
        si totusi (Marţi, 14 aprilie 2020, 18:04)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui MG

        klauz n'a luat 70%....
    • +4 (16 voturi)    
      executa cam putini (Marţi, 14 aprilie 2020, 16:42)

      varavara [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      s-o fi vazut-o pe veorica ce ar fi executat in masa proprii votanti. Sa ziceti mersi ca nu a fost aleasa ca ramaneati fara electorat mai psd-ilor.
      • +1 (1 vot)    
        doamna vasilica (Miercuri, 15 aprilie 2020, 9:03)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui varavara

        ar fi fost ca o mama pt. bobor, la vremea asta de molima si restriste..
        kaizaru va este ca un tata.
        un adevarat tata de albine...
        acu, mai iese peste o alta luna, pe la juma' de mai.
        cu un alt decret, desigur. o alta prelungire.
        aleluia !
  • +6 (94 voturi)    
    Stare de urgenta (Marţi, 14 aprilie 2020, 14:22)

    panda_rosu [utilizator]

    Probabil parlamentul inconstient va vota impotriva, parlament format predominant din lichele pesediste care nu au facut nimic pentru sanatate in ultimii ani, doar au mutilat justitia ca sa isi scape pielea, au guvernat in favoarea infractorilor.

    Acum urla ca nu se testeaza, dar au achizitionat macar 1 aparat de testare pcr??? Macar unul? Niste trogloditi!!

    Iar romanii plictisiti sa stea in casa, vor sa iasa sa se confrunte cu virusul, sa explodeze cazurile si mortii. Tot efortul nosru va fi degeaba daca se da drumul acum.
    • 0 (48 voturi)    
      ??? (Marţi, 14 aprilie 2020, 15:01)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui panda_rosu

      de ce sa fi achizitionat PSD aparate? sa fi simtit in urina ca vine pandemia? PNL ce-a pazit din ianuarie pana in martie? postacii leberalo-joianisti stabilesc zilnic noi recorduri de nerusinare si aberatie
      • +7 (35 voturi)    
        Ianuarie (Marţi, 14 aprilie 2020, 15:10)

        panda_rosu [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        Probabil faci si tu parte din categoria celor care pana acum o luna spuneau viteji ca e doar o raceala... si acum te intrebi de ce nu au luat in ianuarie? Ipocrizie maxima.

        Sigur ne ajuta economia de sub pamant intre 4 scanduri, n-am ce spune...
      • +2 (10 voturi)    
        ))))) Oprishaneeeee (Marţi, 14 aprilie 2020, 17:34)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        DNA ul nu Da Cu Oua ! DNA ul iti aduce catushele !
      • +4 (8 voturi)    
        pt. ca (Marţi, 14 aprilie 2020, 18:08)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        ca au pus la cale guverne care sa cada.
        si asta de e pe puntea de comanda, azi, e pus de psd, nu de pnl. penelistii nu s'au dus la invesitre, i'au votat pesedeii...
        increzatori ca vor trece tzara prin pandemie.
        cu bine.
    • +5 (43 voturi)    
      Cine esti tu, Panda? (Marţi, 14 aprilie 2020, 15:04)

      Atoatestiutorul [utilizator] i-a raspuns lui panda_rosu

      Cu ce te ocupi? Din ce traiesti? Zi-ne si noua sa ne lamurim. Stii cam cati romani traiesc la subzistenta? De aia cine are grija? Giuvidul? Chiolhanis? Epidemia?
      Nu poti sa inchizi societatea pentru 15 morti pe zi, care nu e clar daca fac parte din media normala de 600 morti pe zi in Romanika sau sunt in plus. Asta trebuie sa vina si sa ne explice cineva. E important. Avem 615 decese in medie pe zi in Romania sau tot 600?
      • -1 (21 voturi)    
        Exista somajul tehnic (Marţi, 14 aprilie 2020, 15:11)

        panda_rosu [utilizator] i-a raspuns lui Atoatestiutorul

        Mai mult decat atat ce vrei?
        • +3 (15 voturi)    
          Sau moartea (Marţi, 14 aprilie 2020, 15:48)

          Atoatestiutorul [utilizator] i-a raspuns lui panda_rosu

          diversi mestesugari, profesorasi de pian, traitori din vanzari fier vechi, adik saracii societatii...pe aia cum ii pontezi? Ca sa nu mai voresc de soajul asta tehnic care cica vine prin angajator...daca are el chef sa ceara, cere, daca nu...adios si la gara...
      • -5 (25 voturi)    
        Nu vă de ce să suferim toți doar pentru că unii... (Marţi, 14 aprilie 2020, 15:27)

        Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui Atoatestiutorul

        ...trăiesc de pe o zi pe alta și nu pun bani deoparte pentru zile negre.

        Nu putem accepta ca o parte din cetățenii prevăzători și inteligenți din țara aceasta să moară doar pentru că prostimea este incapabilă să înțeleagă gravitatea situației, la fel cum a fost incapabilă să economisească pentru situații excepționale, preferând să bea orice surplus la crâșmă!
        • 0 (14 voturi)    
          Pentru ca acestia sunt primii (Marţi, 14 aprilie 2020, 17:07)

          clint [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

          care nu vor respecta regulile. Nu vor purta masca, vor scuipa pe jos, se vor imbulzi, nu se vor spala, etc.

          Si ei ii vor infecta pe cei care chiar nu au nicio vina, cum ar fi parintii tai sau chiar pe tine, copiii tai...

          Altfel, nu suferim cu totii, vom fi trasi inapoi de virus, un 30% per total. Doar nu vrei sa treci prin pandemie fara nicio problema. Cei cu hoteluri, carciumi, restaurante, vor avea cel mai mult de suferit.
          Dar ca sa iti raspund in logica ta gaunoasa: cine i-a pus sa isi face aceste business-uri ?
      • 0 (24 voturi)    
        Corect (Marţi, 14 aprilie 2020, 15:51)

        Sorinelionut [utilizator] i-a raspuns lui Atoatestiutorul

        O sa ne mucificam de tot si o sa traim din aer...bah, deschide tara, gata cu situatia voastra de urgenta!!!Nu sunt absurd, dar nu mai poti sa ne tii inchisi in case, doar pt singurul fapt ca nu mai avem cu ce sa traim.
        Sfat pentru a nu te infecta...sa nu mergi la spital, acolo sunt niste destepti, imbracati in alb, care au lipsit crunt la ora de epidemiologie.
    • 0 (40 voturi)    
      da doamne (Marţi, 14 aprilie 2020, 15:05)

      AMDATi [utilizator] i-a raspuns lui panda_rosu

      ca Parlamentul inconstient sa voteze impotriva. Panicatii vor sta in case si la urmatorul decret de prelungire, samd. Ei nu judeca normal, au vazut un film, au citit 3 articole despre virus si gata, ei stiu, a venit sfarsitul lumii. Sunteti prosti, in frunte cu presedintele, un politician care numai la voturi se gandeste.
      • +4 (24 voturi)    
        Virus (Marţi, 14 aprilie 2020, 16:05)

        panda_rosu [utilizator] i-a raspuns lui AMDATi

        E foarte greu de priceput pentru unii ca voi, si de vazut ca in tari spalate si care nu mint, proportia de morti este de 12-13% (vezi italia, spania, belgia, marea britanie si asa mai departe, cu sisteme de sanatate brici!).

        Deci sanse sa mori de 1 din 8. Iar daca te vindeci e posibil sa ramai cu sechele pulmonare, citeste si articolele alea, nu te uita numai la antena 3.

        E o boala grea prostia, bine ca nu se moare de ea, ca ramaneam o mana de oameni altfel...
        • -2 (16 voturi)    
          De fapt (Marţi, 14 aprilie 2020, 16:36)

          Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui panda_rosu

          UPDATE Covid-19, de 10 ori mai mortal decât gripa H1N1 (OMS)

          The coronavirus outbreak is more severe than the 2009 outbreak of H1N1, or swine flu. That illness infected between 700 million and 1.4 billion people worldwide but only had a mortality rate of 0.02%.
        • -1 (7 voturi)    
          QED (Marţi, 14 aprilie 2020, 16:49)

          AMDATi [utilizator] i-a raspuns lui panda_rosu

          "proportia de morti este de 12-13%"
    • -6 (26 voturi)    
      Notarii (Marţi, 14 aprilie 2020, 15:24)

      Arminius [utilizator] i-a raspuns lui panda_rosu

      Am invatat in ultimii ani ca Presedintele nu e notar, ca sa aprobe legile votate in Parlament. Acum e posibil sa vedem ca nici Parlamentul nu e pe post de notar.
    • +1 (19 voturi)    
      auzi (Marţi, 14 aprilie 2020, 15:52)

      Loyola [utilizator] i-a raspuns lui panda_rosu

      v-au acordat si voua ceva indemnizatii la rectificarea bugetara?
      Se pare ca da . Prea loviti
      Ti-as da n motive pentru care consider ca prelungirea ordonantei e un act disperat de a ascunde neputinta de a gestiona situatia , cu numai 300 de cazuri grave, dar imi pierd timpul.
      Si seful tau , dupa ce i-a laudat pe medici ( desi in spitale s-au imbolnavit probabil 30-40% ) , putea sa-i laude si pe cei care au ramas fara locuri de munca si rezista habar nu am cum.
      Bine ca nu i-a laudat pe militieni pentru abnegatia cu care amendeaza oameni pentru vicii de completare a declaratiilor.
      Asta e , noi , platitorii de impozite si facatorii de profit suntem baietii rai.
      Ei , ceilalti , baietii buni .
      Am fost din nou impartiti in doua.
    • 0 (16 voturi)    
      Declaratie iohannis (Marţi, 14 aprilie 2020, 16:18)

      Theros [utilizator] i-a raspuns lui panda_rosu

      Bai Panda_rosu cred ca mai bite iti spunea-i Buol_rosu pentru ca tie ti se potriveste fff. bine butada Marelui Prof. Moisil " nici o lele nu-ti interzice sa fii tampit!
      • 0 (10 voturi)    
        Mi-e tare greu (Marţi, 14 aprilie 2020, 16:33)

        panda_rosu [utilizator] i-a raspuns lui Theros

        sa urmaresc ce ai scris, mai bine pune mana pe o carte si lasa antena 3.
  • -32 (70 voturi)    
    au au au (Marţi, 14 aprilie 2020, 14:25)

    vodatepes [utilizator]

    Haide ba . Nu e o banala raceala? Cumva asculti stirile de conclav? Nu se poate? A am uitat sa te intreb? Ti-ai completat Declaratia pe proprie raspundere ? Sau ai adeverinta de la serviciu? Nu iti este rusine de tot ce ai facut din ianuarie - martie? Ai incercat numai jocuri politice si te durut in Cu ..r de tara.
    • -10 (28 voturi)    
      postaci postaci (Marţi, 14 aprilie 2020, 14:52)

      vodatepes [utilizator] i-a raspuns lui vodatepes

      Ma uit ca la 6 comentarii au fost deja 22 de minusuri deci sunt poastaci de serviciu care dau minusuri dar nu au curajul sa comenteze. Baieti vedeti ca DM nu mai circula acum in Germania se plateste in euro.
      • +3 (11 voturi)    
        ai o (Marţi, 14 aprilie 2020, 16:29)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui vodatepes

        logică perfect strâmbă\
        Faptul că-ți iei minusuri, nu înseamnă că sunt postaci de serviciu, cum de fapt insinuezi, ci că nu sunt de acord cu inepțiile pe care le postezi.
        Ai pretenția ca elucubrațiile tale sunt apriori adevăruri, ceea ce e cam grav. E vreo gaură în gardul de la Săpoca?
  • -8 (78 voturi)    
    Nu sunt deloc de acord (Marţi, 14 aprilie 2020, 14:26)

    Lovercraft [utilizator]

    cu cei care spun că guvernul Orban nu a luat măsuri de ajutorare a economiei. Tocmai că a luat măsuri de ajutorare a economiei. Dar pe cea a Germaniei.
    • -9 (31 voturi)    
      Se va goli Romania (Marţi, 14 aprilie 2020, 14:35)

      galeo [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      Tinerii nu mai au de ce sta prin Romania, viata e insuportabila pentru ei, doar pensionarii conteaza.
      Poarte deliberagt se doreste asta
      • -1 (19 voturi)    
        Tinerii inteligenți #StauAcasă! (Marţi, 14 aprilie 2020, 15:33)

        Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        Pe de altă parte, cei mai cretinei de fel, care nu pricep ce-i aia funcție exponențială și cum evoluează o epidemie, n-au decât să plece din țară, la cules de căpșuni, de sparanghel - căci clar mai mult de atât nu-i duce mintea!

        Le recomand Suedia, unde nu s-au impus prin lege măsuri de carantină!
        • 0 (4 voturi)    
          Bai ... (Marţi, 14 aprilie 2020, 23:32)

          filosoful.roman [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

          Acei oamani s-au dus la munca in afara pt ca tara asta nu le oferea nimic, in afara de carantina pe termen nelimitat.... Astia sunt adevaratii romani, care muncesc pt un viitor mai bun, in loc sa intinda mana la stat sa le dea....In tara nu aveau nicio alternativa, decat un somaj de mizerie... Oamenii tineri si fara boli cronice trec usor peste aceast virus. Iti poti baga undeva functia ta exponentiala, ca nu da de mancare.
      • 0 (12 voturi)    
        Tinereii nihilisti si miserupisti (Marţi, 14 aprilie 2020, 16:42)

        clint [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        certati cu munca si cu tot. Care nu merg la vot. Pe principiul "eu oricum plec din tara asta de rahat". Si care cred ca dincolo li se va recunoaste automat adevarata valoare. Cu sau fara ghilimele, depinde pe cine intrebi.
        • -4 (8 voturi)    
          Nope (Marţi, 14 aprilie 2020, 18:10)

          galeo [utilizator] i-a raspuns lui clint

          Tineri liberi care nu suporta sa li se impuna chestii.
          Spirite libere, ce sa le faci.
  • +3 (31 voturi)    
    Ce inseamna asta? (Marţi, 14 aprilie 2020, 14:28)

    razvan_ [utilizator]

    Termenele de preaviz în cazul demiterii personalului se suspendă pe starea de urgență
    • +9 (11 voturi)    
      Cred ca la asta se referea (Marţi, 14 aprilie 2020, 14:35)

      Yeah_Right [utilizator] i-a raspuns lui razvan_

      Cred ca se referea la categoriile de angajati mentionate anterior in declaratia de presa:

      "Pentru neîndeplinirea atribuțiilor de serviciu se pot lua măsuri de urgență, până la demitere în spitale, DSP, case de asigurări sănătate, servicii ambulanță, instituții publice centrale și locale"

      Nu cred ca se va aplica la angajatori privati
    • +8 (14 voturi)    
      inseamna ca cei incompetenti (Marţi, 14 aprilie 2020, 14:45)

      Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui razvan_

      ca unii manageri de spitale de exemplu,.pot fi demisi pe loc,nu e timp in cazuri e astea sa stai dupa preavize cand oameni mor.
    • +3 (39 voturi)    
      "Calcaiul de fier" (Marţi, 14 aprilie 2020, 14:47)

      ww [utilizator] i-a raspuns lui razvan_

      Asta inseamna.
      "Starea de urgenta" a lui Johannis a vizat de la bun inceput doua directii majore: drepturile omului si drepturile angajatilor. Nimic nu justifica abuzurile din România decat instaurarea unui stat politienesc, dirijat de corporatii.
      Mai mult nu e de comentat, rezultatele vor fi dezastruoase pentru acest popor.
      • +1 (9 voturi)    
        Nu este paradoxal? (Marţi, 14 aprilie 2020, 16:58)

        Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui ww

        Nu este un pic paradoxal ca tocmai un fan Dracnea sa vorbesca de "derpturile omului" si de LIBERTATI?
        • +1 (7 voturi)    
          Cred ca ii Irinuca la Tastatura (Marţi, 14 aprilie 2020, 18:40)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Jegul Cristian Ioan

          Insa azi a Tastat Soferul Irinucai
    • -6 (6 voturi)    
      Ai auzit,ai înțeles. (Marţi, 14 aprilie 2020, 14:51)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui razvan_

      Pa!
  • -13 (31 voturi)    
    Lasa ca ai sa ramaai (Marţi, 14 aprilie 2020, 14:30)

    galeo [utilizator]

    Doar cu pensionarii salvati de coronavirus prin Romania
  • +2 (22 voturi)    
    Ba bla bleah (Marţi, 14 aprilie 2020, 14:31)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Sa marim amenzile totusi, ca sa avem cu ce plati pensiile speciale, nu?
  • +4 (34 voturi)    
    E uimitor (Marţi, 14 aprilie 2020, 14:32)

    Alexa.99. [utilizator]

    cu cata usurinta spune ca statul ajuta oamenii.
    Unii nu mai au serviciu din martie si in mai vor ramane fara bani de tot. Nu-i pasa nimanui de ei. E numai minciuna si indiferenta. Dar va veni momentul consecintelor minciunii si indiferentei fata de oamenii care i-au votat.
    • 0 (6 voturi)    
      Rezumatul situatiei (Marţi, 14 aprilie 2020, 15:45)

      justin puscasu [utilizator] i-a raspuns lui Alexa.99.

      O imagine face cat 1000 de cuvinte:
      https://www.timesnewroman.ro/ovi/izolare-cu-orice-pret
  • +4 (44 voturi)    
    in accidente de masina (Marţi, 14 aprilie 2020, 14:32)

    Stefan534324 [utilizator]

    mor zeci de oameni zilnic in Romania de ani de zile. Acolo de ce nu s-au mai luat masuri isterice? De ce nu s-a spus domne se interzice mersul cu masina...
    Sau la sutele de mii de bolnavi de cancer, aia nu conteaza? Sau de diabetici... sau chiar de gripa A, unde mor mai multi decat de covid.

    Problema cred ca e alta, daca tarile vestice sunt inchise, suntem obligati sa tinem si noi pravalia inchisa, pt ca nu avem ce munci nici daca vrem, pt ca munca noastra depinde de banii lor, suntem intr-un circuit international, noi practic nu mai avem nimic al nostru, nici industrie nici teren arabil, nici energie mare lucru... Am avea ceva in agricultura, dar domnii conducatori ne interzic si sa muncim gradina sau pamantul de la tara (conform raspunsurilor din stirioficiale.ro) pe motiv ca nu e urgenta. Adica, lucrarile de primavara nu sunt urgente? Mai e si seceta.. O sa murim de foame la cat suntem de prosti.
    • -4 (14 voturi)    
      Postaci de 2 lei... (Marţi, 14 aprilie 2020, 16:40)

      clint [utilizator] i-a raspuns lui Stefan534324

      Tara asta NU e inchisa. Doar carciumile, hotelurile, si alte afaceri care sunt incompatibile cu distantarea sociala si care iti spun cu regret, vor mai ramane multa vreme asa. Daca ai o astfel de afacere, imi pare rau si sunt de acord ca guvernul sa sprijine cumva aceste domenii cat timp sunt in stand by. Vestea buna, pentru noi, ceilalti, e ca putem trai fara ele.

      Avem si sansa reprofilarii, a continuarii vietii cu un mic overhead: masca, manusi, echipamente de protectie. Lumea va merge inainte.

      Si alta veste buna: dupa ce oprim epidemia, vom vedea cat de mult putem reporni, cat sa nu izbucneasca din nou epidemia. Sper ca vom putea merge cu cat mai multe domenii. Dar depinde de noi cat de mult tinem la altii si cum ne vom feri.

      Apropo, tu porti masca ? Ca de teribilisti d-astia cu gura mare care cred in imunizare colectiva, nu poarta masca, nu pastreaza distante, la dracu' cu ceilalti, mai ales batranii, insa tipa la guvern ca le-a inchis lor business-ul, sunt satul.
    • -3 (7 voturi)    
      Asa e, suntem prosti... (Marţi, 14 aprilie 2020, 20:31)

      blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui Stefan534324

      Pai de ce nu se interzice mersul cu masina si se interzice iesirea din casa pentru alte scopuri decat cele mentionate in declaratia pe propria rapundere ? O fi si greu sa-ti dai seama ...Accidentele de masina sunt destul de constante ca numar , in usoara crestere in unii ani si in genere au diverse cauze arhicunoscute, cele mai multe sint din propria greseala a soferului . Pe cand infectarile cu SARS Cov 2 se propaga foarte mult , deci e foarte contagios, nr de bolnavi creste foarte mult daca nu iei aceste masuri de izolare . Da, mor oameni zilnic, dar majoritatea pe mana lor -cum se zice- pe cand cu coronavirusul o poti pati "nevinovat ", si se raspndeste f. mult , nu-l poti controla cat-de-cat decat cu aceste masuri , de care unii isi bat joc sau nu constientizeaza importanta lor. Era nevoie de explicatii ca la clasa II-a ?!
      Unii de pe-aci nu stiu pe ce lume traiesc , se vaita ca vezi-doamne s-au saturat de izolare si o sa moara de foame, dar nu e mai bine sa stai in patul tau decat pe un pat de spital, vorba lui Iohannis ?!...
  • 0 (68 voturi)    
    Lol (Marţi, 14 aprilie 2020, 14:33)

    HP [utilizator]

    Johane, nu stiu cum sa iti explic, asa ca o voi spune direct:

    Mi se rupe-n paishpe de aia 350 care au murit.

    Mi se rupe-n paishpe de aia 350 care vor mai muri.

    Anul trecut au murit de gripa sezoniera (diferite subtipuri) in jur de 500 de romani.

    Anul trecut au murit in accidente rutiere in jur de 2000 de romani.

    Eu nu vreau sa mor de covid, si probabil nu voi muri, la fel cum nu vor muri nici sotia, nici parintii, nici copiii mei.

    Insa vom muri de foame cu sutele de mii, datorita tie si carantinei tale de rahat.

    Johane, esti un mare prostovan, la fel cum sunt si Vela si Arahat si Locovid si restul clicii pe care o pastoresti.

    Johane, opreste carantina si lasa oamenii la munca.

    Ti-e frica de escaladarea numarului de internati ?

    E fix problema ta. Construieste zece spitale, ca de aia platesc taxe si impozite.

    Incompetentule. Criminalule.
    • +13 (47 voturi)    
      mda (Marţi, 14 aprilie 2020, 15:21)

      SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui HP

      tu poti sa te internezi in unul din cele 8 spitale promise de PSD in 2016, cu care au si castigat alegerile

      in rest, poti sa iesi la munca, nu te tine nimeni in casa... starea de urgenta zice sa nu te plimbi aiurea, la munca e voie taica

      hai la munca cu tine
      • -5 (21 voturi)    
        Lol (Marţi, 14 aprilie 2020, 15:31)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

        Starea de prostie interzice toate activitatile asa zis neesentiale, iar industria horeca, turism si multe altele sunt in colaps.

        Peneleu imbecil.
        • -1 (17 voturi)    
          Te angajezi casier la Mega, sau curier! (Marţi, 14 aprilie 2020, 16:39)

          Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui HP

          Nici măcar nu îndrăznesc să-ți propun să încerci să lucrezi de acasă ca tester software...
        • -1 (17 voturi)    
          mai putin dramatism da bine! (Marţi, 14 aprilie 2020, 17:05)

          Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui HP

          Nu sunt in colaps. Afacerile au fost intrerupte si se vor relua sub alta forma. Comezile online au crescut, spre pilda.

          Sunt enorm de multe alte industrii care au crescut si care vor creste si mai mult imediat dupa reluarea activitatii.

          Multe puteri straine vor sa acrediteze ideea aiurita precum ca "se prabuseste economia". Nu se prabuseste nimic! Nu s-a prabusit ea in 2 razboaie mondiale, darmite in urma unei intreperi de cateva luni!
          • 0 (0 voturi)    
            Puteri straine vor sa destabilizeze UE... (Miercuri, 15 aprilie 2020, 17:04)

            D.Gabriel [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

            ...puteri straine de la est.
        • +6 (14 voturi)    
          mda (Marţi, 14 aprilie 2020, 17:06)

          SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui HP

          la muncile campului, se cauta zilieri pentru prasit rosii si muncile agricole de primavara

          wtf ? voi toti vreti doar joburi de birou ?

          hai la munca cu tine, chiar vrei sa-ti dau eu anunturile alea cu "cautam zilieri pentru plantat cartofii in camp"
        • +2 (2 voturi)    
          mda (Miercuri, 15 aprilie 2020, 10:09)

          SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui HP

          horeca si turismul sunt neesentiale... cine lucreaza pe acolo trebuie neaparat sa se specializeze pe ALTCEVA.. pt ca turismul va fi mort pe urmatorii 3-4 ani

          joburi cautate in perioada asta:

          - sofer la curierat
          - dezvoltator web
          - muncitor calificat textile
          - muncitor calificat echipamente electrice

          etc.

          hai ca se poate, trebuie doar sa vrei
      • -4 (20 voturi)    
        la care munca?! (Marţi, 14 aprilie 2020, 15:52)

        wweesstt [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

        La ce munca sa mai mearga?! tu nu auzi ca sunt peste 1000000 de someri in romania! din care multi nu vor mai reveni la locurile de munca pt ca au fost desfintate, datorita masurilor nemaintalnite de cand e omenirea! Acum dute rebede sub plapuma si stai ascuns sa nu te gasesaca virusul!
        • +1 (15 voturi)    
          pashol na ... (Marţi, 14 aprilie 2020, 16:53)

          Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui wweesstt

          Sunt mii de locuri de munca disponibile.

          Somerii aceia sunt de mai putin de 30 de zile. Si au primit si ajutor de somaj!

          Daca nu au economisit sa traiasca macar 3 luni nu sunt obligati cei care s-au gandit sa economiseasca sa tina pe toti neispravitii pe banii lor.

          +++

          Nu tine cu aberatii fabricate la S Petersburg! Fabrica de troli si stiri false produce doar tampenii, cum e asta scrisa de tine.
        • +3 (11 voturi)    
          mda (Marţi, 14 aprilie 2020, 17:05)

          SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui wweesstt

          la muncile campului, se cauta zilieri pentru prasit rosii

          wtf ? voi toti vreti doar joburi de birou ?
          • +5 (9 voturi)    
            alo Trlolache! (Marţi, 14 aprilie 2020, 18:28)

            wweesstt [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

            acolo la prasit cu sapa de lemn o sa ajungem toti inclusiv tu! pt ceste masuri nemaiintalnite de cand este omenirea! te-ai gandit ca unii au luat de la gura copiilor si toate economiile familiei ca sa-si deschida o mica afacere?! Pe mine si pe altii din privat ne-ai trimite la prasit dar pe bugetari si pe cei cu pensii speciale nu?! Ludovic si Iohanis au aplicat o politica de tip dragnea in interes electoral! Vor plati pt asta!!
            • 0 (0 voturi)    
              mda (Miercuri, 15 aprilie 2020, 10:06)

              SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui wweesstt

              eu sincer mi-as dori sa ma sprijine cineva sa ma pot muta la casa pe pamant si sa-mi fac un mic business agricol
    • +4 (20 voturi)    
      Nu ti se rupe daca crapi tu. (Marţi, 14 aprilie 2020, 15:53)

      Marionette [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Cand vor muri 1000/zi o sa fii nemultumit ca "moare lumea". Acum esti nemultumit ca "nu moare lumea suficient" Eternii nemultumiti...
      • -5 (13 voturi)    
        Lol (Marţi, 14 aprilie 2020, 17:28)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

        Mor mii de romani zilnic, si au murit dintotdeauna. Si vor muri in continuare.

        Asta e viata, si moartea.

        Nu inseamna ca trebuie sa suferim toti ceilalti insa.
    • +2 (12 voturi)    
      Probabil (Marţi, 14 aprilie 2020, 16:36)

      gigiK [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Probabil nu vei muri, dar daca se va intampla, poate cu o ruda, sau un prieten. O sa te mai "doara-n paishpe".

      Solidraitatea si empatia nu exista din pacate.
  • -2 (44 voturi)    
    izolarea trebuie sa continue, ca si starea urgenta (Marţi, 14 aprilie 2020, 14:38)

    Dedalus [utilizator]

    Foarte bine face.

    Fara masurile luate pana acum, ne-am fi numarat mortii cu miile si zecile de mii.

    Printre cei morti prin sufocare lenta in spitale ar fi fost poate si parintii sau bunicii tai, tu- cel care crezi ca "esti arestat in casa".

    +++

    Cei care cred ca "e o simpla gripa" trebuie sa inteleaga ca ideea aceasta criminala a fost pusa in circulatie de oficine apropiate regimului de la Moscova (si nu numai).

    Fabrici de astfel de idei criminale functioneaza la turatie maxima in unele tari ale lumii.

    Nu ar avea insa nici pe departe atat succes daca nu ar fi atat de multi fraieri care sa "puna botul" si atat de multi idioti utili, cum sunt Ponta si Tariceanu, care sa ceara in mod mizerabil relaxarea masurilor de izolare.

    Cei precum Tariceanu si Ponta fie au cazut victima fabricilor de fake news, fie sunt imbecili inconstienti.
  • +11 (47 voturi)    
    un film prost... (Marţi, 14 aprilie 2020, 14:56)

    Itsoc [utilizator]

    nu exista o evaluare reala a situatiei, deciziile se iau in functie de ce fac ceilalti.
    ieri macron a anuntat inca 30 de zile, azi iohannis anunta 30 de zile, simplu.
    nu conteaza ca situatia covid e total diferita si nu conteza ca in Romania cel putin situatia e lejera comparativ cu alte boli virale.
    important e sa tinem populatia acasa si sa prabusim economiile.

    "spitalele sunt supraaglomerate, se triaza cine sa traiasca si cine sa moara", "nu mergeti pe munte caci daca va accidentati nu mai sunt locuri in spitale",

    chiar va invit sa mergeti personal la toate spitalele din bucuresti sa vedeti cat de "aglomerate" sunt fata de o zi normala.

    toata chestia asta e inflatata enorm cu un anumit scop pe care incepem sa-l vedem din ce in ce mai clar:
    - telefoane supravegheate de stat
    - date biometrice care urmeaza sa fie colectate
    - prabusirea economiilor si mutarea puterii totale in mana catorfa supercompanii prin distrugerea micilor intreprinzatori
    - supraveghere stradala totala, recunoastere faciala, bratari biometrice, control al populatiei sub pretextul infectiei cu covid. ma gandesc ca protestele pot lejer fi controlate si oamenii tinuti acasa iar pe viitor viitorii dizidenti care nu se supun doctrinei de stat vor putea fi lejer catalogati de Sistem ca fiind infectati sau cu risc de a lua virusul conform "datelor biometrice" si tinuti acasa ca sa nu dea virusul celorlalti.

    conspiratie? well, veti vedea in cateva luni si in urmatorii ani.
    • -3 (31 voturi)    
      mda (Marţi, 14 aprilie 2020, 15:22)

      SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

      respira adanc, i-ati pastila ca nu ti-ai luat-o pe azi...

      aaa si inchide antena3, ca te prostesti de tot daca te mai uiti acolo :D
      • +4 (16 voturi)    
        ma intreb (Marţi, 14 aprilie 2020, 15:42)

        Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

        daca in cateva luni o sa mai spui acelasi lucru.
        nu-mi iau datele de la antena 3 ci din alte publicatii mai celebre gen the guardian, the economist, yuval harari si altii care au mentionat intr-o forma sau alta tot ce am scris.
        inclusiv experti virusologi spun ca treaba e inflatata intr-un mod absolut dubios.

        ma amuza cum nimeni nu se intreaba de ce nu s-a pus niciodata o secunda problema sa se inchida economia in fiecare iarna cand gripa sezoniera facea ravagii similare cu covid.

        in fine, oamenii panicati vor accepta orice masura de restrictionare a libertatii. probabil in cativa ani vom avea o groaza de noi cazuri de cancer cauzate de carenta de vitamina D si lipsa de expunere la soare.
        voi stati in casa ca stati bine, politicienii se plimba nestingheriti. ei stiu mai bine ca toata treaba e pentru prostime.
        cand o sa moara primul politician de rand inalt de covid atunci o sa cred toata smecheria. pana una alta printul charles s-a vindecat in 7 zile iar boris johnson tot asa rapid.
        pai eu ca tanar ma vindec de o gripa normala severa in 2-3 saptamani, printul charles la 70 de ani a biruit covid in 7 zile, smecher.
        • +1 (5 voturi)    
          Yuval Harari? ala care a descoperit mersul pe jos (Marţi, 14 aprilie 2020, 19:27)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

          Si roata rotunda?
          Si ce mai zice dl. Harari? mai dureaza epidemia? Se vindeca aia de la Suceava?
      • -2 (12 voturi)    
        repede (Marţi, 14 aprilie 2020, 15:53)

        wweesstt [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

        nu auzi sa te duci repede sub plapuma sa nu te gaseasca virusul apocaliptic!
  • +7 (33 voturi)    
    Bravo Iohanis! (Marţi, 14 aprilie 2020, 14:59)

    MirceaIo [utilizator]

    Pensionarii spre binele lor ar trebuii sa stea numai in casa. Numai cu acordul "orgaelor" sa poata iesi din casa. apropo Jandarmeria ( cei care ne bateau pe 10 August) acum dau amenzi. In numele Covid poti fii impuscat fara somatie, daca te plimbi pe strada. Din pacate, cred ca in toamna iar castiga PSD-ul. Pai ce facem domnilor: Iohanis, Orban, Arafat, Helvig si Cercel (Streinu). Poate ne salveaza Julien Cosette sau Clotilde ( ar fi bine)!?

    Gasiti supape de refulare ca va sare lumea in cap!
  • -12 (24 voturi)    
    din copilarie (Marţi, 14 aprilie 2020, 15:01)

    cucuveauamov [utilizator]

    si ce daca Covi nu ca sa plece / eu daca ma spal, sunt voios si trece
  • +6 (38 voturi)    
    Ciolacu, Tariceanu, Ponta dati-i replica (Marţi, 14 aprilie 2020, 15:02)

    tontu [utilizator]

    Acum sa va vedem fratilor daca aveti sange in instalatie sa respingeti decretul in Parlament. Prin prelungirea starii de urgenta guvernul Orb(an), ghidat de presedinte, risca sa arunce tara intr-o criza mai grava decat cea din 2008.
    • -2 (16 voturi)    
      Va fi epic. (Marţi, 14 aprilie 2020, 15:55)

      Marionette [utilizator] i-a raspuns lui tontu

      Vor muri mii de oameni zilnic si vor ramane cu ideea ca PSD si Tariceanu i-a ucis.
      N-ar fi imposibil ca in debandada creata sa fie chiar PSD-istii taiati de ignat!
      • +3 (7 voturi)    
        Doamne Ajuta Cu Ignatul (Marţi, 14 aprilie 2020, 18:17)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

        22 12 2020 Poate Fi Data
    • +1 (1 vot)    
      Tontu (Marţi, 14 aprilie 2020, 19:32)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui tontu

      .
  • -1 (29 voturi)    
    Votul este inutil in aceasta tara (Marţi, 14 aprilie 2020, 15:08)

    floriniulian [utilizator]

    Asta e singura concluzie pe care o vom trage dupa aceasta criza si uitandu-ne la acest presedinte marioneta.

    Votam de 30 de ani degeaba.Nimic nu s-a schimbat pentru noi cei care platim taxe si impozite.

    Singura constanta este statul mafioto securist care se lafaie in pensii speciale/serviciu si salarii colosale.

    Fiecare vot dat este un vot dat perpetuarii statului mafiot.

    Romania are nevoie de o alta revolutie .
    • +1 (15 voturi)    
      da (Marţi, 14 aprilie 2020, 16:05)

      uxh75588 [utilizator] i-a raspuns lui floriniulian

      "Daca votul ar fi avut vreo putere, ar fi fost interzis!"
  • +26 (42 voturi)    
    Oportunitati (Marţi, 14 aprilie 2020, 15:12)

    justin puscasu [utilizator]

    Intr-adevar, domnul Presedinte are dreptate: orice criza aduce si niste oportunitati.
    Iata cateva care imi vin in minte, in ordine intamplatoare:
    1. Am avut ocazia sa aflam cam in ce stare este sistemul nostru sanitar (pe care dam 10% din salariu in fiecare luna). Un procent absurd de mare din totalul imbolnavirilor au legatura cu spitalele si caminele de batrani. Am ajuns sa cred ca daca inchideam spitalele si lasam deschise mall-urile ar fi fost mai putine cazuri.
    2. Am vazut ca economia noastra nu e in stare sa se mobilizeze sa produca repede niste amarate de masti de carpa pentru tot poporul. Inca mai asteptam sa vina din China.
    3. Am mai vazut si cam ce pot expertii nostri in frunte cu tatucul epidemiologilor romani Dl. Streinu Cercel. Acesta e inca convins ca virusul asta sta in praf si sare la om de acolo. Si spirtul nu e bun (decat daca-l treci prin paine!)
    4. Si - cel mai grav - am inteles ca singura strategie de lupta cu virusul de care dispun autoritatile este amenda si pulanul. Urmatoarea ordonanta militara va introduce amenzi pentru cei care n-au dosar ci sina.
    • -1 (17 voturi)    
      De acord cu primele puncte. (Marţi, 14 aprilie 2020, 16:01)

      Marionette [utilizator] i-a raspuns lui justin puscasu

      Al patrulea insa este otravit. Singurul mod in care poti lupta cu virusul este sa stai izolat pana dispare din cei bolnavi si din cei asimptomatici. Asta poate dura 2-3 luni. Daca nu vei vedea 10.000 morti pe zi in august si te vei vaita ca impozitele tala nu rezolva aceasta boala.
      De bine de rau nu este o chestiune politica ci tine de epidemiologie. Daca epidemiologii spun ca trebuie sa stai in casa stai in casa, parerea ta este colorata, pe alocuri corecta, amara, distractiva, dar nu valoreaza nimic.
      Cred ca tot la fel de infoiat ai fi si pe domeniul tau daca ar veni un epidemiolog sa-ti spuna ce sa faci. I-ai spune sa faca ce stie. Referitor la punctul 4 de ce nu faci si tu ce stii, asculti ce ti se spune si vom iesi cu bine in august din nenorocirea asta?
      • +9 (13 voturi)    
        Referitor la punctul 4 (Marţi, 14 aprilie 2020, 16:48)

        justin puscasu [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

        Imensa majoritate a amenzilor aplicate (190.000 in total, de 3 ori mai mult decat teste efectuate) au ca obiect vicii de completare a declaratiilor pe propria raspundere sau lipsa acestora.
        Atentie - nu se sanctioneaza niste fapte - violarea regimului de carantina sau izolare, organizarea unor adunari cu mai mult de 3 persoane etc. ci niste nereguli pur birocratice care nu au nimic de-a face cu epidemia.
        Pe urma, textul ordonantelor alea este extrem de evaziv, asa ca lasa loc de interpretari dupa muschiul organului. Am fost abordat de doua ori de Locali, odata pentru ca ma asezasem pe o banca in drum spre supermarket si alta data pentru ca nu am ales drumul cel mai scurt de intoarcere de la supermarket. Desi nu scrie nicaieri ca trebuie mers la cumparaturi in pas alergator.
        In fine, le reprosez autoritatilor "strategia" pur mioritica de abordare: ne inchidem in case si asteptam. Ce asteptam? Sa treaca de la sine? Nu va trece decat atunci cand vom avea un vaccin, adica peste un an sau doi. Ne tot spune nea Nelu asta de la Husi ca varful epidemiei, ca aia. E UNUL din varfuri. Daca iesim din casa vine alt varf si tot asa. Si atunci, ce rost mai are sa facem o puscarie cat Romania? Sunt multe judete care au sub 20 cazuri fiecare? Populatia lor insumneaza vreo 3 milioane de oameni. Are sens sa-i tinem si pe aia zavorati pentru ca la Suceava sunt 2000 de bolnavi?
        De aia ziceam ca astia chiar nu au nici o strategie. Le place sa dea amenzi si sa se simta sefi, dar ne baga pe toti in rahat si asta ma enerveaza.
      • +4 (4 voturi)    
        ori ești naiv, ori extrem de naiv (Marţi, 14 aprilie 2020, 20:41)

        hdd [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

        tind să cred că amândouă.
        Tu trăiești într-o lume paralelă, roz și foarte pufoasă.
        Ce crezi tu că se poate, ei bine, nu se poate.

        VIRUSUL E AICI BINE MERSI, SE SIMTE BINE ȘI NU VA DISPĂREA MULȚI ANI.

        Nu există scenariul în care stăm toți acasă și virusul dispare.

        Există doar scenariul în care stăm toți acasă și nu se prezintă 1 milion de oameni simultan la spitale. Atât.

        Chiar cu crearea unui vaccin în 6-10 luni (record) este economic, logistic și practic imposibil să vaccinezi toți oamenii în câteva luni. Dacă eu te rog să dai un bold fiecărui om din lume, doar să-i dai un ac cu gămălie, atât, tot este imposibil să faci asta. Darmite să îi vaccinezi pe toți.

        Noi, ăștia care trăim după blocurile gri, și nu în pufoșenia ta roz, ne așteptăm la REVENIRI repetate și MUTAȚII ale covid. Veți auzi de COVID21, COVID22 și probabil COVID23.
        VA DEVENI O NOUĂ GRIPĂ, chiar și cu vaccin.
        Da, mult mai rea. Da, mult mai agresivă. Da, mult mai contagioasă. Da, mult mai mortală. Dar nu va dispărea.

        Să speri că stai în casă că trece virusul, nu știu dacă să plâng sau să râd.
        Stai în casă ca autoritățile să "brace for impact", și să ne îmbolnăvim pe rând, #flatteningthecurve, nu că speri să treacă.

        Problema la noi e că în mod clar nimeni nu "brace for anything". Nu ăștia de trag foloase când sunt aleși și la care te uiți tu ca babele la icoane.

        Nu încerc să te conving că stai în casă absolut degeaba, o să-ți dai seama singur. Încerc doar să te conving mai repede decât îți dai singur seama.

        Cam cum încercau unii "golani" să îi convingă pe votanții lui Iliescu în '92.

        Dar, na...
    • +11 (13 voturi)    
      cam da.. (Marţi, 14 aprilie 2020, 16:09)

      Capac1947 [anonim] i-a raspuns lui justin puscasu

      singura unealta de care se poate folosi statul roman e izolarea cu forta...

      ce ma deranjeaza e ca nu se recunoaste public ca toate sunt de caco in tara asta...

      Sa zic: "Oameni in buni... in tara asta s-a furat de s-a rupt... padurile se fura... banii de autostrada se fura... jandarmeria te bate pentru ca e condusa de niste dobitoci... Iar pentru criza cu covid-19 nu avem spitale utilate si echipamente, iar singura varianata sa va ferim de virus e pulanul"

      Iar cei care au alta parere de tot ce se intampla la noi... nu sunt orbi... se fac ca nu vad... nu ai cum sa fii asa tampit sa nu vezi ca se fura peste tot si ca sunt o gramada de incompetenti prin functii de conducere...
  • +6 (14 voturi)    
    Reducerea salariului (Marţi, 14 aprilie 2020, 15:30)

    MariusVasilescu [anonim]

    Ce ai zis in declaratia de azi cu starea de urgenta prelungita? Ca accepti din solidaritate reducerea salariului cu 25%?
  • +5 (27 voturi)    
    Apel catre majoritatea parlamentara ! (Marţi, 14 aprilie 2020, 15:44)

    Torquemada13 [utilizator]

    Respingeti prelungirea starii de urgenta ! Nu face decat sa creeze conditiile pentru ca derbedeii sa fure si sa distruga. De la paduri pana la atribuirea directa a unor contracte (evident la golanimea afiliata) pe sume ametitoare. Distrug economia pas cu pas. Si vietile oamenilor. Trimit loturi de amarati stapinilor care ii sprijina (si care vor musai vitamine din sparanghel in vreme de pandemie). Sistemul de sanatate publica oricum nu face doi bani (nu-s capabili sa aduca macar un amarat de medicament de cativa lei de care depinde viata multor oameni-Euthyrox-criza creata artificial in timpul "domniei" penelisto-pedeliste). Batranii nu sunt catei de tinut in custi. Dupa o viata au dreptul sa opteze cand si cum vor muri. Dati de pamant cu peneleii & pedeleii (ciuma canceroasa galben-portocalie). Nu au castigat alegerile parlamentare. Nu au ce cauta la guvernare. Apoi, vedeti ce faceti cu Klaus. Anticipate nu sanatatea romanilor, ai ? O raceala usoara, ai ? Nu mai poate de sanatatea si bunastarea romanilor.
    • -5 (5 voturi)    
      Admin Hotnews (Marţi, 14 aprilie 2020, 21:35)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Torquemada13

      Userul cu numele unui fioros biped din Inchizitia spaniola indeamna lumea la Anarhie
      Ar trebui ca DIICOT sa ii ia un interviu, ce spuneti ?
      • +5 (5 voturi)    
        Chiar asa ? (Marţi, 14 aprilie 2020, 22:28)

        Torquemada13 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Userul "fioros" este un batranel inchis in casa de o luna. Care isi iubeste disperat tara. Care se prabuseste de decenii sub ochii lui. Si care crede in democratie. Apelul meu nu este apel la anarhie ci un apel la majoritatea parlamentara. Un demers democratic. Opinia este intertzisa prin ordonantele de urgenta ? Ce altceva a mai interzis PNL ? Postac cu grade de la stii tui cine ?
        • -2 (2 voturi)    
          Inchizitia Spaniola isi iubea tara ? (Miercuri, 15 aprilie 2020, 2:21)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Torquemada13

          Nu ma impresioneaza explicatiile tale
          Schimba acest nume odios spaniol, in ceva romanesc ! Apoi mai vorbim
    • 0 (0 voturi)    
      crezi (Miercuri, 15 aprilie 2020, 13:20)

      spy [utilizator] i-a raspuns lui Torquemada13

      si ce jena aveau pina acuma la taiat padurile? iti dadeau si in cap daca te amestecai in treburile lor
  • +14 (24 voturi)    
    Băăăiii (Marţi, 14 aprilie 2020, 15:46)

    MG [utilizator]

    sunt mii de localitati unde nu sunt oameni infectati, ce carantinati de-a valma?
    Ce-i porcaria asta cu "n-ai voie sa-ti cultivi terenul decat daca esti agricultor profesionist cu acte?"
    dobitocilor
  • +7 (23 voturi)    
    In Austria si chiar Spania... (Marţi, 14 aprilie 2020, 15:48)

    Felics [utilizator]

    ...se redeschid afacerile, iar la noi se prelungeste.

    Cat de IDIOTI poti fi conducatorii nostri? Sa vedem cand vor veni cu furci si topoare pe la sediul Guvernului cei ramasi fara job...
    • -1 (15 voturi)    
      ce-are nuca cu crocodilul?! (Marţi, 14 aprilie 2020, 17:01)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui Felics

      Spania este inaintea Romaniei in epidemie, a ajuns deja la partea aplatizata a curbei (admitand ca stii ce e aia).

      Si nu se deschid toate afacerile la ei, ci pe rand si in timp. Plus ca sunt cu ochii pe ce se petrece, nu stim daca nu vor inchide la loc daca vor creste din nou cazurile.

      Dar tu poti sa pleci in Spania, nu te opreste nimeni!
    • +2 (12 voturi)    
      În Austria... (Marţi, 14 aprilie 2020, 18:10)

      Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui Felics

      ...numărul cazurilor active a ajuns să SCADĂ cu câteva sute de oameni / zi.

      În România - NU! Cel puțin, nu încă!
      • +1 (3 voturi)    
        In Romania (Marţi, 14 aprilie 2020, 21:06)

        Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

        se minte. S-a mintit dintotdeauna,. Acum avem o entitate speciala de politruci care mint - Grupul de Dezinformare Strategica de pe langa MAI-ul tovarsului maior r. si activist pnl Marcel Vela
  • +11 (25 voturi)    
    Deocamdata economia e la -30% (Marţi, 14 aprilie 2020, 15:54)

    Luk [utilizator]

    Mai stam pana la -70% si pe urma iesim din case sa vedem si noi ce s-a mai plafonat in afara de cretinii de la guvernare.
    Daca PNL e de dreapta...
  • +7 (23 voturi)    
    ciudat (Marţi, 14 aprilie 2020, 16:04)

    Mircea1978 [utilizator]

    eu am crezut ca Dl Presedinte ne va explica de ce s-a plimbat pina la Los Angeles la inceputul lunii, in plina "pereoada" de carantina. Cel putin asta sustin cei de la National: https://www.national.ro/dezvaluiri/iohannis-era-la-los-angeles-apel-inregistrat-pentru-romani-682283.html/
  • +4 (18 voturi)    
    Trist! (Marţi, 14 aprilie 2020, 16:36)

    UncleSam [utilizator]

    Kiolhan este pe langa subiect, putea sa prelungeasca 1 maxim 2 saptamani, 30 de zile este complet aiurea.
    Dar deh, asta este cand pui un profesoras de provincie sef peste 1 tara. Nu ca era Veorica o alternativa. Dar poate se trezeste si neamul asta sa nu mai aleaga raul cel mai mic, 30 de ani ajunge.
    Economia nu are cum sa supravietuiasca la inca 1 luna de stat acasa, imposibil, scria deja pe usa faliment, acum e batut in cuie.
    Cati sa trimiti sclavi la munca in fermele din Europa ca sa nu ai someri la tine. Nu mai vorbim ca atunci cand e sa trimiti sclavi nu exista virus si nici carantina.
    Trezirea, inca 30 de zile de amenzi si abuzuri militienesti ca sa ce? Sa rupa padurile Kiolhan si austriecii lui. Sa ii spuna cineva idiotului ca Austria, Suedia, sunt deschise, ba chiar si Spania incepe usurel sa dea drumul la economie.
    • -2 (6 voturi)    
      nu mai spune? (Marţi, 14 aprilie 2020, 19:37)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui UncleSam

      Nu stiu daca intelegi dar sa ridici starea de urgenta sau sa micosrezi reglementarile e mult mai usor.
      Ce ziceai daca prelungea doar cu 10 zile? si dupa aia cu inca 10 zile? si inca 10 zile?
      Urlai ca te duce cu zaharelul nu?
  • +6 (22 voturi)    
    Contaminatul prindeti-l !!! (Marţi, 14 aprilie 2020, 17:11)

    alfa1 [utilizator]

    Klaus va regreta aceasta decizie . E groparul economiei. Marea epidemie va fi epidemia de saracie in Romania . Sa va fie clar : s-a terminat cu PNL . Nu isi dau seama ce esec rasunator va fi viitorul pentru ei ....
    • -2 (4 voturi)    
      votant cu burta, sau capul p (Marţi, 14 aprilie 2020, 19:47)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui alfa1

      Mai inteligentilor, cat dintre voi realizati ca putea sa fie in acest moment si guvernul Japoniei sau presedintele Coreei de sud la putere in Romania. Efectul ar fi fost acelasi. +/- 3%.
      Fiindca structura, spitalele, jandarmeria, administratia, populatia ar fi fost aceeasi.
      PNL nu este cea mai mare rezerva de capabili din Romania dar asta poate sa faca intr-un timp scurt.
      Poate vreun inteligent sa si-o inchipuie pe Veorica presedinte si pe Ciolacu prim-Ministru? Daca da, votatii frate, sa va dea ce meritati!
  • +5 (13 voturi)    
    Boala a fost demitizata. (Marţi, 14 aprilie 2020, 17:37)

    sabie [utilizator]

    Iohannis, 11 martie 2020:
    'M-am interesat un pic de starea celor care au fost găsiți pozitiv, deci cei 30 și, care sunt declarați bolnavi și am constatat că starea lor generală este bună. Mai exact, mai mulți dintre ei nu au niciun fel de simptom. Mai mulți dintre ei au simptome foarte ușoare, de tip răceală. Câțiva au simptome de tip gripă. Până și persoanele mai vârstă, care au și alte probleme de sănătate, au o stare generală acceptabilă.
    Asta ca să demitizăm un pic boala, fiindcă am citit câteva articole ieri, unde se vorbea despre un virus ucigaș, într-o manieră foarte apocaliptică."

    Iohannis azi:
    "Pericolul nu a trecut, iar o relaxare a restricțiilor în perioada următoare, cum văd că cer cu inconștiență unii politicieni, ar duce la o creștere vertiginoasă de noi cazuri de infectare, suprapopularea spitalelor și o presiune uriașă pe sistemul nostru sanitar.
    Stați acasă pentru a nu ajunge pe un pat de spital! Stați acasă pentru a ne putea recăpăta viața cât mai repede, altfel vom avea un val de îmbolnăviri și de decese foarte mare. Ar însemna că toate eforturile, toate sacrificiile pe care le-am făcut până acum ar fi fost în van."
    • +5 (9 voturi)    
      Imi este clar (Marţi, 14 aprilie 2020, 19:08)

      TrickyWicky [utilizator] i-a raspuns lui sabie

      Ca deciziile le iau specialistii.
      Sa avem incredere in specialisti. cam asa este retorica peste tot in Europa.
      Salvam spitalele! Stati in casa.!
  • +3 (15 voturi)    
    Greata (Marţi, 14 aprilie 2020, 18:33)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Completa.
    • +2 (4 voturi)    
      Site de postaci pnl (Marţi, 14 aprilie 2020, 21:02)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Continuati sa dati minusuri. Nota voastra de plata va veni la alegeri
  • +3 (13 voturi)    
    Iohannis (Marţi, 14 aprilie 2020, 18:42)

    Ibit [utilizator]

    Nu ne-a spus nimic despre alegerile anticipaaaateeeeee.......
    O fi uitat de ele ?.
  • +1 (1 vot)    
    6 luni (Marţi, 14 aprilie 2020, 20:14)

    hdd [utilizator]

    6 luni prea târziu a venit virusul ăsta.

    Acum s-a ales, îl doare la bască.
    Face ce crede el că e mai simplu.

    Măsuri pasive, gen " de mâine toată lumea..."
    fără implicare reală, gen:
    testări masive,
    identificarea și separarea grupelor de risc,
    plan sistematic de relansare a economiei,
    adăugarea în regim de urgență de paturi ICU etc

    6 luni, și următorii 5 ani ar fi putut fi complet diferiți.
    Nu, nu Veorica, dar măcar Barna.
  • -1 (3 voturi)    
    70% (Marţi, 14 aprilie 2020, 20:17)

    Contrache [utilizator]

    restul sunt gargare ieftine, niste potai care latra la cutemur.

    Aveti doar noaptea mintiii sa tergiversati decretul, va ingropam. la propriu.

    Dementilor, atata rabdare ati avut, o luna???. Mimozele lui peste prajit ce sunteti.

    Inca o luna si apoi alta pana e nevoie!
  • +7 (7 voturi)    
    30 de zile ? (Marţi, 14 aprilie 2020, 21:29)

    adrian88000 [utilizator]

    Cam mult !
  • -3 (7 voturi)    
    aer respirabil in Bucresti (Marţi, 14 aprilie 2020, 23:06)

    MirceaIo [utilizator]

    Ar fi bine dupa starea de urgenta inca 3 luni stare de asediu. Aer curat in Bucuresti (nu mai trebuie sa mergem la munte), liniste, magazine bine aprovizionate, caldura in casa, apa calda, totul dezinfectat. Daca s-ar mai da unele libertati ar fi perfect! Bravo Iohanis!
    • -1 (3 voturi)    
      ok (Miercuri, 15 aprilie 2020, 8:53)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui MirceaIo

      si platesti tu pierderile economice desteptule?!
      • +1 (1 vot)    
        Pierderile economice ale exportatorilor de petrol. (Miercuri, 15 aprilie 2020, 11:20)

        D.Gabriel [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        ....aste te chinuie pe tine, sa nu piarda Putin &co, pentru ca daca oamenii stau in cae, nu se mai consuma benzina, scade pretul petrolului, se devalorizeaza rubla si cade Putin si altii.
        Si apoi cine te mai plateste...?!
    • +1 (1 vot)    
      Daca nu se mai vinde benzina.... (Miercuri, 15 aprilie 2020, 11:21)

      D.Gabriel [utilizator] i-a raspuns lui MirceaIo

      ....aerul e mai respirabil. Dar pierd bani stapanii lumii, producatorii de petrol, care in ultima vreme sunt disperati.
  • -1 (1 vot)    
    d c (Miercuri, 15 aprilie 2020, 8:53)

    liviu_ [utilizator]

    prelungim starea de urgenta daca permitem luatul de lumina?!

    unele animale sunt mai egale decat altele, nu?!
  • +1 (1 vot)    
    Motivatia lipseste (Miercuri, 15 aprilie 2020, 10:38)

    Adisson [utilizator]

    Motivatia acestui decret lipseste cu desavarsire, sunt prezentate numai vorbe.
    Unde sunt datele???
    Ca intodeauna, precedente periculoase create de aripa liberala a psd, adica pnl
  • 0 (0 voturi)    
    mai concret (Miercuri, 15 aprilie 2020, 13:17)

    spy [utilizator]

    cin a intrat in vigoare prima: 16 sau 19 martie? pina cind dureaza? cind intra in vigoare a doua? 14 apr sau la publicarea in MO?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by