Cuplu din Aiud, amendat cu 4.000 de lei pentru că nu ar fi avut în declarație ora deplasării / Reacția celor doi și răspunsul polițiștilor

de G.S.     HotNews.ro
Vineri, 10 aprilie 2020, 11:05 Actualitate | Coronavirus


Amenda
Foto: alba24
Un cuplu a primit 4.000 de lei amendă de polițiștii din Aiud, județul Alba, pentru că nu a trecut în declarația pe propria răspundere ora deplasării în oraș. Polițiștii susțin că familia a umblat prin tot orașul pentru cumpărături de bază, dar în mașină avea un singur pachet de sticksuri, transmite Mediafax.

Cele două persoane susțin pe Facebook că, după ce li s-a fotografiat declaraţia pe propria răspundere, li s-a spus că sunt liberi şi că este totul în regulă.

„Am primit amendă de la Poliția Aiud, d-nul agent Negru, pe motiv că nu am scris în declaraţie ora deplasării. Nu există în declaraţia pe proprie răspundere aşa ceva. Au mai trecut oameni pe stradă, nu au fost controlaţi, în amendă spunându-se că nu a fost niciun om pe drum. Asta pentru că am fost după alimente. Amenda este de 2.000 de lei. Asta face Poliţia Aiud! După ce ni s-a fotografiat declaraţia, ni s-a spus că suntem liberi şi că este totul în regulă. Vi s-a dat puterea să vă bateţi joc de oameni? Acest domn poliţist cu buletinul în mână nu poate calcula câţi ani avem. Ordonanţa militară din amendă e dată pentru persoane peste 65 ani. Ps. Soțului meu i s-a emis aceeaşi amendă, în valoare de 2.000 lei. Aproape 1.000 euro pentru că aveam totul în regulă”, se arată în postare.

Purtătorul de cuvânt al IPJ Alba, Luminița Prodan, a declarat, vineri, că cei doi au fost observaţi în mai multe zone ale oraşului și au fost amendați cu câte 2.000 de lei fiecare pentru încălcarea ordonanței militare.

Pe declaraţie erau precizate locaţii generale, care acopereau aproape tot orașul Aiud pentru cumpărături. Prodan spune că familia respectivă voia să umble în tot orașul pentru a-și cumpăra bunuri de strictă necesitate, dar când a fost oprită avea un pachet de sticksuri.

Mai mult, spune Prodan, cuplul respectiv putea să cumpere bunurile de la vreun magazin de lângă locuinţă.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















26629 vizualizari

  • -5 (59 voturi)    
    ... (Vineri, 10 aprilie 2020, 11:10)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    cocalarii se dau cele mai bune victime...
    • 0 (58 voturi)    
      militienii au ordin (Vineri, 10 aprilie 2020, 12:28)

      Stefan534324 [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      sa faca rost de bani. De unde plateste statul somaj tehnic la tot aparatul bugetar pe care-l da afara? Pai o sursa buna sunt amenzile date fraierilor.
      • +4 (18 voturi)    
        ok, da nu vrei ca militienii... (Vineri, 10 aprilie 2020, 23:47)

        Foxcrawl.com [utilizator] i-a raspuns lui Stefan534324

        sa iti dea amenda, stai linistit acasa si respecta carantina ca toti ailalti. Stai linistit, ne-am obisnuit cu smecheria romaneasca. Mi-aduc aminte de soferii experti in legi care le explicau politistilor cum trebuie inscriptionata masina, omologat radarul si aranjata sapca. Unde or fi oare?:)
    • -6 (58 voturi)    
      hai sa ii bicium pe politisti (Vineri, 10 aprilie 2020, 13:04)

      an_drei [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      Sunt de acord ca politia nu trebuie sa faca abuzuri, DAR: e clar o situatie in care cei doi au incalcat spiritul si litera legii. Simplul fapt ca erau doi adulti iesti la cumparaturi deja ii califica pentru amenda. Sunt clare recomandarile, dar unii cred ca daca scriu ceva aleator pe declaratie pot sa faca apoi ce vor.
      • +14 (34 voturi)    
        sunt clare recomandarile? (Vineri, 10 aprilie 2020, 14:16)

        Stefan534324 [utilizator] i-a raspuns lui an_drei

        dam amenzi pe recomandari?
      • +11 (21 voturi)    
        an_drei (Vineri, 10 aprilie 2020, 17:37)

        yellow70 [utilizator] i-a raspuns lui an_drei

        As vrea niste clarificari cu subiect si predicat la afirmatia: "Simplul fapt ca erau doi adulti iesti la cumparaturi deja ii califica pentru amenda"
        Altfel am sa va rog sa retractati
        Multumesc
        • +1 (19 voturi)    
          Adica (Vineri, 10 aprilie 2020, 18:41)

          Costi888 [utilizator] i-a raspuns lui yellow70

          De ce sa iesi 2 persoane adulte pt a cumpara minimum necesar de la magazinul din colt!?
          • +1 (1 vot)    
            Pentru că ies din casă o dată pe săptămînă? (Sâmbătă, 11 aprilie 2020, 11:05)

            bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui Costi888

            Am fost cu soția la cumpărături după 10 zile în casă și am refăcut stocurile: cartofi, legume congelate, carne, paste, legume proaspete și fructe, ouă, mezeluri și brînzeturi, cafea, bere, țigări, produse de curățat și de dezinfectat (pe care nu le găsisem în cantități suficiente în nebunia inițială), hrană pentru animalul de companie (pentru care nu mai cumpărasem de dinaintea impunerii restricțiilor). Au fost două sacoșe mari și două sacoșe mici.

            Aceasta este necesitatea, după 7-10 zile de stat în casă. Adevărat, un sfert de sacoșă ar fi putut aștepta, pînă după Paște. Nu înseamnă că nu erau lucruri necesare înainte de ridicarea restricțiilor.

            Pe de altă parte, noi doi locuim împreună, deci, vrînd nevrînd ne infectăm împreună mai devreme sau mai tîrziu. Dacă respectăm distanța față de ceilalți, pericolul pentru cei din jur este cel mult același ca în cazul în aș ieși singur de mai multe ori.

            Singurul lucru care li se poate reproșa este deplasarea pe o arie mare. Totuși, Aiudul are o populație comparabilă cu cea acoperită de un singur hipermarket din București. Aici, într-adevăr, ar ține de eventualul discernămînt al organului dacă cei doi au creat un pericol nejustificat pentru ei sau pentru alții.

            Totuși, rațional vorbind, dacă mă dau cu mașina prin oraș, sînt un pericol mai mic de răspîndire a bolii, decît dacă aș petrece același timp făcînd jogging în jurul blocului, Pericolul apare nu pentru că nu am cumpărat doar niște sticksuri de cînd m-am urcat în mașină, ci tocmai dacă intru și ies dintr-o mulțime de magazine.
        • 0 (0 voturi)    
          Recomandările sunt ca (Sâmbătă, 11 aprilie 2020, 11:23)

          comentatordiletant [utilizator] i-a raspuns lui yellow70

          la cumpărături dă meargă o singură persoană dintr-o familie.
          E drept că pentru cei care nu dețin un autoturism e mai dificil cu transportul, dacă faci cumpărături pentru o perioadă mai mare - de aceea probabil a și rămas la stadiul de „recomandare”.
          Dar să ai nevoie de ajutor ca să cumperi un pachet de sticks-ri (tocmai din ăl'lalt capăt de oraș) cam aduce a sfidare.
          Așa cum vorbim de litera și spiritul legii, cred că există și „litera” și „spiritul” atitudinii față de lege/ oamenii legii.
      • 0 (0 voturi)    
        erau pensionari (Sâmbătă, 11 aprilie 2020, 12:09)

        microbistu' [utilizator] i-a raspuns lui an_drei

        cititi si alte surse.
  • +17 (75 voturi)    
    Noaptea mintii (Vineri, 10 aprilie 2020, 11:20)

    DanielSurpateanu [utilizator]

    Ba boss, unde in lege scrie ca ii cauti omului in punga? Aveau actele in regula, aveau declaratie? Hai pa! Nu aveti cadru legal pentru a da acele amenzi, va inscrieti la abuz!
    • 0 (0 voturi)    
      Au fost opriți în fața casei (Sâmbătă, 11 aprilie 2020, 11:51)

      bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui DanielSurpateanu

      Cei doi s-au deplasat cu autoturismul mai puțin de 4km, cu intenția declarată de a se opri la trei magazine/complexe și au fost opriți cînd au ajuns înapoi acasă. Dacă s-au deplasat pentru cumpărături, ar fi trebuit lăsați în pace. În București, la cumpărături în proximitatea blocului intru în contact cu mai multe persoane, din care unele locuiesc mai departe de 5km de mine.

      Dar dacă, așa cum pretinde Poliția, dar nu scrie în procesul verbal! nu au cumpărat nimic în timpul ieșirii, declarațiile pe proprie răspundere nu au corespuns realității și se justifică o amendă (dar nu cea aplicată).
  • +39 (63 voturi)    
    Oricum ar da-o alde Garcea, (Vineri, 10 aprilie 2020, 11:23)

    achvp [utilizator]

    formularul de declaratie nici nu are rubrica pentru interval orar, deci motivul invocat in PV de amenda este total aiuristic si respectivii il pot si trebuie sa il conteste in instanta, avand sanse maxime de castig de cauza.
    Numai ca alti bani, alta distractie si timp irosit de oameni, din cauza stupizeniei si exceselor unor functionari ai statului.
    • -1 (13 voturi)    
      formularul are (Sâmbătă, 11 aprilie 2020, 9:28)

      mbembe [utilizator] i-a raspuns lui achvp

      traseu EXACT nu “ma duc in c..r” cum au scris cocalarii amendati! sa zica multumesc ca nu au fost amendati cu 20000...
      si daca toata lumea invoca “stare de razboi” - pai in cazul asta ar trebui fotati jandarmii cu ciomage din India si arunci ordine!
      Daca e razboi- purtati-va ca atare, altfel se poate ajunge si la pedepse mai grave care te pot baga in carantina “ foreva”
      Probabil si politistii au exagerat si as vrea din tot suflet ce au declarat ei sa fie adevarat si sa aibe docezi indiscutabile! Ca prea multi smecheri avem, mult prea multi cocalari ce se dau victime daca li se da peste bot!
      Sper ca nu o sa cereti exemple de cocalari- presa e plina de politicieni ce au baut salata cu “otet” , care se bat cu politia, cocalari in trafic, linii de tramvaie, acum si cocalari ce-si plimba pufuletii cand “prostimea” sta in carantina si baga mesaje pe net!
  • +12 (64 voturi)    
    Suntem la un pas de dictatura (Vineri, 10 aprilie 2020, 11:29)

    mihaipricop [utilizator]

    doar in Romania sunt mai multe amenzi date decat teste facute, nici macar in tarile comuniste nu se intampla asa ceva.
    • +13 (19 voturi)    
      ar (Vineri, 10 aprilie 2020, 16:06)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui mihaipricop

      trebui să fii mai nuanțat în exprimare. Și da, e vorba de dictatura abuzului de putere, ceea ce există de o grămadă de vreme, deja.
      Te mănâncă-n c*r însă să o tragi pe panta politică, pesedac mic ce ești.
      • -5 (7 voturi)    
        nahir (Vineri, 10 aprilie 2020, 17:39)

        yellow70 [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        100% de acord, si .... nu sunt psdac si nici pnlac si ... ca sa stati linistiti nu sunt implicat politic
        • +1 (1 vot)    
          aha, (Sâmbătă, 11 aprilie 2020, 11:50)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui yellow70

          d-aia folosești două nume de user?
          Tu nu oi fi, dar declarațiile tale din cele scrise până în prezent, așa te arată.
  • +11 (67 voturi)    
    Forma fără fond... (Vineri, 10 aprilie 2020, 11:31)

    spirache [utilizator]

    De vreo 170 de ani încoace suntem meșteri in adoptarea formelor fără fond. Declarația nu este o forma golită de conținut și obiective care sa îți dea voie sa te plimbi brambura pe unde dorești și când dorești. Daca ar fi așa, scriem o sacoșă de declarații și toată ziua am fi afară. Restricționarea circulației are un scop precis, or eludarea scopului urmărit doar prin împlinirea unei formalități este un abuz și o contravenție. Înainte să dai minus, mai citește o dată!
    • +12 (26 voturi)    
      ? (Vineri, 10 aprilie 2020, 15:50)

      chhe [utilizator] i-a raspuns lui spirache

      Tu vii cu chestii rationale pe un site plin de troli. Ti-am dat un plus dar nu ajuta la nimic daca nu ajuta la stoparea pandemiei. Daca facem un exercitiu de logica si ne gandim ca toata populatia globului ar respecta regulile timp de doua saptamani, virusul ar trebui sa dispara. N-ai sa vezi! :-)
      • 0 (2 voturi)    
        fals! (Sâmbătă, 11 aprilie 2020, 10:56)

        florin4u [utilizator] i-a raspuns lui chhe

        ar trebui sa te gandesti ca virusul are o transmitere inter-specii!!!
  • -7 (57 voturi)    
    f bine (Vineri, 10 aprilie 2020, 11:34)

    sim18 [utilizator]

    au vrut sa fenteze. Nu au inteles nimic din ordonanta. STATI ACASA... Crezi ca o declaratie acopera riscurile? Nu faceti din exceptii o regula de incalcat cum vrea romanul smecheras...
    • +14 (42 voturi)    
      măi dragă (Vineri, 10 aprilie 2020, 11:50)

      mopsu [utilizator] i-a raspuns lui sim18

      Nu era normal ca ord. 3 sa scrie in declaratie si necesitatea trecerii orei de plecare-sosire ? Si distanta maxima de la domiciliu ?Suntem aproape de Rusia si China ....
      • +5 (39 voturi)    
        In primul rand declaratia e o aberatie (Vineri, 10 aprilie 2020, 12:17)

        galeo [utilizator] i-a raspuns lui mopsu

        Pe care nu o vezi in alta tara civilizata de la vest.
        Cata hartie trebuie la o foaie x 20 milioane de locuitor / zi ?
        • +10 (22 voturi)    
          Franta si Italia au declaratii asemanatoare (Vineri, 10 aprilie 2020, 16:57)

          YorkshireTerrier [utilizator] i-a raspuns lui galeo

          Vorbesti fara sa stii, ca de obicei.

          Foaia de hartie poate fi completata si cu creion, apoi refolosita.
          • -3 (13 voturi)    
            "creion"? (Vineri, 10 aprilie 2020, 19:54)

            Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui YorkshireTerrier

            Si cine naiba mai are creioane in casa??
            • +4 (6 voturi)    
              eu am (Sâmbătă, 11 aprilie 2020, 6:34)

              ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

              Si daca ai nevoie poti sa ti-l imprumut - nici nu stii cat este de util un creion si o guma de sters la casa omului.
          • 0 (2 voturi)    
            Eu am printat declarația pe o foaie (Sâmbătă, 11 aprilie 2020, 11:28)

            comentatordiletant [utilizator] i-a raspuns lui YorkshireTerrier

            dar am făcut dedesubt un tabel cu data, ora, scopul deplasării etc - și completez câte un rând de câte ori ies din casă. De multe ori îl completez degeaba (nu mă întreabă nimeni nimic), dar și când am fost întrebat polițiștii nu au avut obiecții.
    • +27 (43 voturi)    
      De ce au vrut sa fenteze? (Vineri, 10 aprilie 2020, 12:16)

      Sparafucile [utilizator] i-a raspuns lui sim18

      Nu poti face aceasta afirmatie pina nu cunosti CIT DE DES ies oamenii aceia dupa cumparaturi. Sunt unii care ies zilnic iar altii ies odata la 5 zile. Dar cei care ies zilnic se fitiie, poate, mai mult decit cei ce ies odata la 5 zile. Tocmai de aceea ordonanta militara nu le-a lasat nicio posibilitate militienilor sa se pronunte asupra OPORTUNITATII achizitionarii unor bunuri de baza si nici sa defineasca ei ce inseamna bunuri de baza. Pai daca dai peste un militian care zice: "ai paine? ai apa? altceva nu-ti mai trebuie, ai bunuri de baza, daca ti-ai luat si savarine te amendez " Ceea ce-i impinge pe militieni la abuzuri este propria precaritate intelectuala dar si placerea de a-si defula frustrarile acumulate in timp, generate de constiinta unei educatii inferioare.

      P.S. De pe acum ma amuz gindindu-ma citi o sa-i sara la beregata lui Godina si or sa-i frece ridichea pornind de la incidentul relatat aici.
      • +1 (13 voturi)    
        well done (Vineri, 10 aprilie 2020, 17:42)

        yellow70 [utilizator] i-a raspuns lui Sparafucile

        Bravo. Subscriu 100%
  • +26 (44 voturi)    
    tac, pac... cu 4000 de lei amenda (Vineri, 10 aprilie 2020, 11:34)

    qwerasdf [utilizator]

    face statul, ce nu fac oamenii de stiinta in laboratoarele lor.

    Intr-un orasel mic, cu zone predominante de case si care se poate inscrie cu usurinta intr-un patrat de 3x3 km, exista o probabilitate foarte mare sa nu gasesti ce cauti fix langa casa, bai Garcea. Plus, ca da, nu scrie nicaieri ca esti obligat sa treci ora. Poate la cei peste 65 de ani.

    Oricum sunt cretine declaratiile alea. Lasa loc de intrepretare pentru capetele de creta frustrate.
  • +41 (47 voturi)    
    Este un fel de.. hai, ba, ca erai de vina! (Vineri, 10 aprilie 2020, 11:35)

    minus [utilizator]

    In Procesul Verbal, politistul a scris "fara a consemna si intervalul orar in care se deplaseaza [...] incalcand in acest fel [...]". Presupun ca fotografia anexata nu este un fals.

    Poate povestea cu sticksurile este adevarata, poate nu. Unde se regaseste in procesul verbal? Daca realitatea este cea descrisa de Politie, de ce nu se regaseste in actele facute de Politie?
    Vorba aceea: actele "vorbeste"!

    In plus, cum se poate chema faptul ca Politia face o declaratie de presa in contradictie cu ce Politia a consemnat in scris?

    Cred ca singura solutie este solutionarea in justitie si nu cred ca acolo declaratia unui purtator de cuvant este o dovada.
  • +23 (47 voturi)    
    Tablagii! (Vineri, 10 aprilie 2020, 11:41)

    Andy500 [utilizator]

    Unde scrie in ordonanta ca un cap de creta poate sa evalueze unde am eu voie sa merg la cumparaturi si cat timp?
    Tablagii respectivi ar trebui dati afara si cercetati pentru abuz in serviciu!
    • -5 (15 voturi)    
      haha (Vineri, 10 aprilie 2020, 16:56)

      chhe [utilizator] i-a raspuns lui Andy500

      scrie in PV. Daca nu pricepi, plateste! Si asa bugetul e gol )))
  • +30 (48 voturi)    
    Garcea stie (Vineri, 10 aprilie 2020, 11:41)

    gugurila [utilizator]

    Ca in formularul simplificat de declaratie nu scrie sa treci ora, ci doar traseul?

    Garcea e fericit ca si-a facut planul de amenzi.
  • +20 (40 voturi)    
    Ce mana cereasca pentru MILITIENI! (Vineri, 10 aprilie 2020, 11:41)

    Sparafucile [utilizator]

    Aceasta stare de urgenta si aceste declaratii pe proprie raspundere. Cum pot ei sa-si extinda atributiile si sa se pronunte asupra unor aspecte pe care legea nu le prevede... Pai ce, prevede ordonanta militara obligatia de a declara intervalul orar al deplasarii? Sau le da dreptul militienilor sa se pronunte asupra OPORTUNITATII unor anumite cumparaturi? Termenul "bunuri care acopera necesitatile de baza" nu poate exclude si medicamentele, deci oamenii au drept sa mearga si la farmacii nu doar la alimentare. Apoi, unii tin dieta , nu mininca paine cu sare, poti sa le interzici sa caute paine fara sare? Altii sunt alergici la gluten si vor corn-flakes fara gluten. Acuma este adevarat ca nici cei doi amendati nu s-au gindit cum sa fenteze mai bine Politia. Trebuiau sa faca o lista de magazine, cu adrese clar precizate, care sa includa si alimentare si farmacii. Era mai mult de munca dar faceau un formular nedatat si-l trageau la xerox in multe exemplare. La fiecare iesire in oras completau doar data, lista de alimentare si farmacii raminind aceeasi.
    • +5 (7 voturi)    
      Pai unde sa-l traga la xerox? (Vineri, 10 aprilie 2020, 19:57)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Sparafucile

      Poate ca n-are toata lumea xerox acasa! >:
      • 0 (0 voturi)    
        Te prefaci ca nu pricepi? (Sâmbătă, 11 aprilie 2020, 6:22)

        Sparafucile [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        Sau vrei sa spui ca in Aiud nu exista un Copy-Center care are xerox? In timpul unei deplasari pentru procurarea de bunuri intrau rapid la xerox si-si faceau copii. Daca era in oras e imposibil sa nu fi fost flancat de o farmacie, un butic, o alimentara,ceva , care serveau de MASCARE.Pina se prindea Politia ei erau in farmacie.
        • 0 (0 voturi)    
          inchis (Luni, 13 aprilie 2020, 1:57)

          srpc [utilizator] i-a raspuns lui Sparafucile

          nu exista copy-centere in functiune acolo
  • +20 (40 voturi)    
    Militia e iar la putere (Vineri, 10 aprilie 2020, 11:52)

    voinicu [utilizator]

    Din pacate nu am schimbat decit numele organizatiei pentru ca in continuare acolo lucreaza tot militieni.Faptul ca oamenii aceia au fost amandati pentru o fapta inexistenta ( intr-adevar in declaratie nu este stipulata ora deplasarii) nu cred ca mira pe nimeni.
    O gramada de retardati, care se cred dumnezei pe strada , lucreaza in politia romana. Cu mintea lor putina ei sunt convinsi ca rolul politiei este de a da amenzi si a oprima omul de pe strada , nicidecum de a-i proteja pe cetatenii cinstiti care muncesc onest si platesc taxele din care sunt platite salariile lor enorme si pensiile alea nesimtite. Din pacate aceasta atitudine este imprimata de cei care conduc aceasta organizatie de tip mafiot. Sunt mai notorii fraternizarile militienilor din ziua de azi cu infractorii decit faptele corecte comise de politistii romani. Este incredibila declaratia purtatorului de cuvint. Am inteles ca politia Aiud are actiuni de urmarire ca serviciile secrete. Ministrul ala al lor nu da si o ordonanta pentru respectarea bunului simt de catre militienii lui?
    • 0 (6 voturi)    
      de ce ne mira ??? (Sâmbătă, 11 aprilie 2020, 6:43)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui voinicu

      Aiud a ramas un oras cu amintiri triste - vechii au facut pui care continua practicile insusite mai de mult...

      Este clar ca in acest caz au depasit masura politistii
  • +11 (29 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Vineri, 10 aprilie 2020, 12:09)

    [anonim]

  • +18 (34 voturi)    
    asa e cu militienii (Vineri, 10 aprilie 2020, 12:26)

    Stefan534324 [utilizator]

    acum sunt la putere, n-ai ce sa le faci, iti dau amenda si pt ca n-ai sapca.

    Pe omul de rand il controleaza si la punga de sticksuri, dar 2000 de oameni din toata tara au putut sa se adune la Cluj si sa se inghesuie pe aeroport cu destinatia sclav Germania, fara sa-i intrebe nimeni. Cica unii erau chiar din Suceava, oras inchis.
  • +17 (39 voturi)    
    Contestati amenda! (Vineri, 10 aprilie 2020, 12:33)

    lazarus101 [utilizator]

    Plangere penala pentru abuz in serviciu impotriva militianului si contestate amenzile in instanta! O sa castigati 100%!
    Fara mandat de perchezitie NU AU VOIE sa va caute in masina, asta e un alt abuz grav!
    Desi intentia a fost buna, s-a dat prea multa putere unor trepadusi cu 2 clase!
  • +17 (29 voturi)    
    sabotarea guvernului .. (Vineri, 10 aprilie 2020, 14:08)

    sareta [utilizator]

    Daca este adevarat ce a declarat purtatorul de cuvant al IPJ Alba nu se reliefeaza decat un singur lucru : actiunea militianului nu a facut decat sa saboteze decizia Ministrului ,adica a guvernului .Ministrul de interne trebuie in secunda 2 sa destituie creatura purtatoare de pix si a sefului acestuia (care avea obligatia sa-l demita pe militian si nicidecum sa-l scuze).Aceste abuzuri nu fac decat sa creasca starea de tensiune din societate ....sau poate asta se doreste.
    • -6 (24 voturi)    
      ? (Vineri, 10 aprilie 2020, 15:44)

      chhe [utilizator] i-a raspuns lui sareta

      Traiesc si eu in societatea asta dar nu am vazut tensiune decat in randul smecherasilor, bmw istilor (scuze pleonasmul). Oamenii corecti, care inteleg situatia, nu intra in conflict cu politia. Acea declaratie nu poate sa cuprinda toate cazurile posibile care sa-ti dea dreptul sa circuli, de aceea lasa loc interpretarilor subiective dar si incercarilor de smechereala. Sotia mea merge 4 km pe jos, nu am voie sa o duc cu masina la serviciu pentru ca are mijloc de transport in comun pe traseu. M-am interesat pe situl politiei, inainte de a face pe smecherul sau a risca o amenda si apoi sa tip ca e abuz. Pare absurd, evident, dar m-am conformat. Ideea e "stai in casa" si nicidecum sa cauti portite in lege. Sper sa nu ajungem ca in Ialia sau spania unde nu ai voie sa circuli decat singur in masina dar parca asta ne dorim. Totusi, cred ca asemenea mesaje apartin trolilor psd+usr=love. (aplauze sputnik). Hai ca m-am asigurat de minusuri. Stati in casa, altfel amenda. Bravo politiei!
  • +15 (23 voturi)    
    CAZ REAL: (Vineri, 10 aprilie 2020, 15:49)

    nick24 [utilizator]

    Fac declarația si scriu Magazin alimentar + farmacie.
    Trec și data dar nu trec ora, pt că nu este un punct de completat cu așa ceva.
    Ajung la Profi, caut drojdie ( făină am 50 kg, pt tot anul)
    n-au, iau o apă plată că e cald și plec la Doi pași, n-au, cică, zice unul, are la Valerică ( la vreo 100 m ) , n-are, a avut de dimineață, dar au luat mai mulți câte 20 bucăți și s-a terminat, cică să încerc la Jan, are dar e uscată, i-au un pachet, vânzâtoarea zice să încerc în satul nou și apoi în capătul celălalt la mocani, adică în zig-zag, vreo 5km.
    Păi dacă mă oprește la mocani un polițist și mă găsește cu o sticlă de apă plată și un pachet de drojdie uscată mergând teleleu pe la 7 magazine, mă amendează? Mai ales că sticla de apă am baut-o și am aruncat-o în țarcul de plastice de la CEC. Văd bancomatul că nu are afișul cu DEFECT! Hai să scot repede niște bani.
    CEC!?!? Nu e pe declarație! Ce greșeală!

    Poate cineva să spună cum trebuia scrisă declaratia ca să fie ok?
    Poate “magazine alimentare - după drojdie” ?
    • -11 (25 voturi)    
      ? (Vineri, 10 aprilie 2020, 16:17)

      chhe [utilizator] i-a raspuns lui nick24

      Ce o fi atat de greu? Gandeste-te daca ar face toata lumea asa, e ca si cum nu ar mai fi situatie de urgenta. Ce-ti trebuie 50kg de faina? Mai lasa si altora. Esti bun de amenda, evident. Daca nu intelegi, tot ti-o iei, doar ca o sa fii frustrat. Mergi la cel mai apropiat magazin si cumpara-ti strictul necesar. in rest, stai in casa! Auzi pentru prima data asta?
    • +17 (19 voturi)    
      PRECIZARE (Vineri, 10 aprilie 2020, 17:13)

      nick24 [utilizator] i-a raspuns lui nick24

      Făina am primit-o pt cele 4 hectare date în arendă, pe care au pus grâu și porumb.
      Ei nu dau cu kg, ci pe an îți dau 3 saci de făină și 3 saci de mălai.
      Ce fac cu făina? Păine, tot anul și cu mălaiul mamăligă și dau și la pui.

      Deci am nevoie de drojdie proaspătă o dată la 3 zile.
      Cum fac? Întreb serios! Nu vreau să iau amendă, întrebând de drojdie la 7 magazine!
      Menționez că pun masca, mănușile și nu intru in magazin, numai întreb din ușă...
      • -6 (16 voturi)    
        = (Vineri, 10 aprilie 2020, 17:44)

        chhe [utilizator] i-a raspuns lui nick24

        Esti de buna credinta. Zic si eu, fa rost de telefoanele magazinelor, suna mai intai, apoi completeaza declaratia cu adresa exacta, sa nu dai impresia ca te plimbi prin tot orasul. Nu vad alta solutie. Bafta si scuze pentru confuzia de mai sus.
      • 0 (2 voturi)    
        Simplu (Duminică, 12 aprilie 2020, 9:33)

        POMPIERUL [utilizator] i-a raspuns lui nick24

        Drojdie uscata, are termen de garantie mult peste 6 luni
    • -8 (10 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Vineri, 10 aprilie 2020, 21:26)

      [anonim] i-a raspuns lui nick24

      • +10 (10 voturi)    
        Boier fără b (Vineri, 10 aprilie 2020, 23:25)

        nick24 [utilizator] i-a raspuns lui

        4 hectare de teren, impozit vreo 350 lei cu tot cu casa și terenul aferent de la țară - aduce un venit ANUAL, în funcție de ploaie și subvenție de aproximativ 6000 lei. Deci împărțit la 12 luni 500 lei pe lună. Se poate trăi cu 5000 lei pe lună, deci ca să fii mijlocaș îți trebuie 40 hectare.
        Sunt 3 proprietari mari aici, care au fiecare 2000-3000 de hectare și în plus cam tot atât în arendă de la oameni.

        A propos:
        Propun să se dea drojdia pe cartelă...
  • -4 (28 voturi)    
    Hm (Vineri, 10 aprilie 2020, 15:58)

    Godzillagrrr [utilizator]

    Toti sar pe politisti. Pai sunt politisti, nu academicieni. Isi fac si eu cum pot meseria. Si face parte astazi din atributiile meseriei sa-i amendeze pe cei care incalca legea, iesind aiurea pe strada fara sa fie cu adevarat nevoiti sa o faca.

    Or, dupa mine, cuplul in cauza exact din categoria asta face parte: a celor care nu inteleg sensul autoizolarii la domiciliu si care se considera tare destepti pentru ca pot sa fenteze legea prin chitibusarii privitoare la imperfectiunile declaratiei alea. Au iesit la plimbare, hai s-o spunem pe aia dreapta.
    • -6 (20 voturi)    
      = (Vineri, 10 aprilie 2020, 16:41)

      chhe [utilizator] i-a raspuns lui Godzillagrrr

      Absolut corect. Or fi ei politistii prosti dar fraieri sigur nu sunt :-)
  • +13 (21 voturi)    
    stau in casa de pe 11 martie (Vineri, 10 aprilie 2020, 17:11)

    MG [utilizator]

    DAR PANA CAND?
    Statul nu a fost in stare sa gestioneze si sa trieze romanii intorsi in tara, iar acum vor vrea sa mai stam inca o luna.
    In timpul asta cei mai multi infectati sunt medici in spitale..!!!
    • +3 (7 voturi)    
      rusinea nationala (Sâmbătă, 11 aprilie 2020, 6:59)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui MG

      Medicii infectati sunt categoria cea mai mare sociala - cred ca sunt un pic depasiti de batranii bolnavi...

      Statul are grija de noi...

      cand nu suntem cuminti si nu vrem sa stam mai mult prin casa ne amendeaza, deocamdata, urmeaza insa si alte pedepse daca continuam sa ridicam glasurile.

      Garcea te iubim ca ca tine nu gasim!
  • +11 (17 voturi)    
    "cei doi au fost observaţi în mai multe zone" (Vineri, 10 aprilie 2020, 20:03)

    Codruta N [utilizator]

    Pe BUNEEE??!!
    CINE i-a "observat", in CE zione si la CE ore, exact?
    UNDE e dovada? Un proces-verbal, cevaaa...??
    CUM adica "au fost observati"? CE? erau sub urmarire?
    Daca erau sub urmarire, UNDE e mandatul?
    Daca militianca care a scremut comunicatul nu e in stare sa raspunda la intrebarile astea, s-o dea afara! Pentru ABUZ!
  • +6 (14 voturi)    
    Auzi aici.. (Vineri, 10 aprilie 2020, 21:42)

    blablavertical [utilizator]

    Politia decide de unde iti faci cumparaturile, cat timp petreci la cumparaturi, si, mai ales, ce cumperi si la ce ora. Suna familiar.. a fost o perioada in care o familie avea dreptul la o anumita cantitate de lapte, paine, oua, pe zi, si le puteau cumpara doar de unde se gaseau, in anumite zile.
    Unii pare-se ca duc dorul acelei perioade.
    Si, de data asta, e ca sa te tina statul sanatos!
  • -3 (3 voturi)    
    Respectarea legilor (Sâmbătă, 11 aprilie 2020, 22:14)

    cosmin_creanga [utilizator]

    sincer, bine ca le-au dat amenda. prea multi smecheri in tara asta care cred ca pot fenta regulile!
    • 0 (0 voturi)    
      care reguli? (Luni, 13 aprilie 2020, 2:01)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui cosmin_creanga

      te duci la un magazin, nu gasesti ce ai nevoie si renunti, ca sa nu te amendeze Garcea? hai ca esti dulcic


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by