Amenzi de patru ori mai mari, începând de vineri, pentru românii care nu respectă restricțiile impuse prin ordonanțele militare / Ce alte măsuri mai pot lua autoritățile

de I.H.     HotNews.ro
Vineri, 3 aprilie 2020, 9:04 Actualitate | Coronavirus


Politie
Foto: Facebook
De vineri, de la miezul nopții, a intrat în vigoare actul normativ care prevede amenzi de patru ori mai mari pentru românii care nu respectă restricțiile impuse prin ordonanțele militare emise în perioada stării de urgență. Sancțiunile ajung la 20.000 de lei pentru persoane fizice.

Ordonanța de urgență a Guvernului prin care sunt majorate amenzile pentru nerespectarea stării de urgență, impusă în România din 16 martie din cauza coronavirusului, a fost publicată marți în Monitorului Oficial. Actul normativ a intrat în vigoare în noaptea de joi spre vineri, la ora 00.00, conform Grupului de comunicare strategică.

Amenzile pentru persoanele fizice care nu respectă ordonanțele militare au crescut și au următoarele valori: minimum 2.000 lei și maximum 20.000 lei, față de minimum 100 și maximum 5.000 de lei, cât erau până acum.

Amenda minimă pentru persoanele juridice care nu respectă ordonanțele militare a crescut de la 1.000 de lei, cât era până acum, la 10.000 de lei. Maximul amenzii pentru persoane juridice rămâne stabilit la 70.000 de lei.

Au fost introduse și sancțiuni complementare pentru cei care nu respectă prevederile legale:
  • confiscarea bunurilor destinate, folosite sau rezultate din contravenție;
  • interzicerea accesului la respectivele bunuri, prin aplicarea sigiliului de către organele abilitate;
  • suspendarea temporară a activității;
  • desființarea unor lucrări;
  • refacerea unor amenajări.
În România a fost instituită stare de urgență din cauza coronavirusului începând din 16 martie, iar de atunci autoritățile au emis 6 ordonanțe militare care impun restricții de circulație pentru populație. Ultima ordonanță militară a fost emisă în 30 martie, iar prin aceasta a fost instituită carantina în municipiul Suceava și în 8 comune limitrofe. Suceava este județul cu cele mai multe cazuri de îmbolnăvire cu COVID-19 - 701 din totalul de 2.738 raportate joi de Grupul de Comunicare Strategică.

Tot raportarea de joi arată că în 24 de ore fuseseră depistate 7.385 de persoane care nu au respectat măsura privind restricţionarea circulaţiei. Le-au fost aplicate amenzi în valoare de 10.585.135 de lei.

Prin structurile Ministerului de Interne fuseseră deschise, până joi, 271 de dosare penale pentru infracțiunea de zădărnicirea combaterii bolilor.

De asemenea, de la intrarea în vigoare a Ordonanței Militare nr. 2 și până joi, Poliția a plasat în carantină instituționalizată 1.290 de persoane care nu au respectat perioada de autoizolare. De asemenea, 50 de persoane aflate în carantină au părăsit locul în care au fost plasate, pentru acestea fiind dispusă măsura carantinării pentru o nouă perioadă de 14 zile.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















20206 vizualizari

  • -7 (61 voturi)    
    Majoritatea nu pot plăti asemenea amenzi (Vineri, 3 aprilie 2020, 9:16)

    simplex1 [utilizator]

    Amenzile sunt necorelate cu veniturile oamenilor fiind gândite pentru cei cu pensii speciale, doctori și alte categorii privilegiate plătite de stat cu sume uriașe total nemeritate.

    Citat: "Amenzile pentru persoanele fizice care nu respectă ordonanțele militare au crescut și au următoarele valori: minimum 2.000 lei și maximum 20.000 lei, față de minimum 100 și maximum 5.000 de lei, cât erau până acum."
    • +17 (63 voturi)    
      da? (Vineri, 3 aprilie 2020, 9:46)

      codyrocco [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

      ,ajoritatea sa stea naibii in casa!
      • -11 (31 voturi)    
        sper ca glumesti (Vineri, 3 aprilie 2020, 10:59)

        mmmircea [utilizator] i-a raspuns lui codyrocco

        o astfel de gandire nu o aveau fostii activisti pcr.
        • -4 (26 voturi)    
          Astia care aplauda amenzile (Vineri, 3 aprilie 2020, 13:34)

          justin puscasu [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

          sunt din aia care arunca cu clor pe usa celor care isi risca viata sa mai salaveze ce se poate.
          Baaai! Intelegeti dracului ca din criza asta nu ne scot militienii.
          • -4 (22 voturi)    
            Astia NU inteleg (Vineri, 3 aprilie 2020, 13:41)

            newlook [utilizator] i-a raspuns lui justin puscasu

            Astia NU inteleg. E elementar ceea ce spui, dar locul asta e bantuit de iubitori de catuse (pana cand li se intampla lor).
          • +3 (21 voturi)    
            Astia care injura amenzile (Vineri, 3 aprilie 2020, 13:58)

            polca [utilizator] i-a raspuns lui justin puscasu

            sunt ca aia din Belarus care rad de virus.
            • -5 (13 voturi)    
              Asa, si? (Vineri, 3 aprilie 2020, 16:13)

              newlook [utilizator] i-a raspuns lui polca

              Asa, si? Ce s-a intamplat in Belarus? Dezvolta, nu te sfii.
        • +2 (12 voturi)    
          Gresesti, platesti (Vineri, 3 aprilie 2020, 18:58)

          Popescul [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

          Eu cred ca amenzile sunt corecte. Gresesti, te execut in coltul lung al portii. Omul este in general un animal, astfel incat trebuie sa pui biciul pentru a face treaba cu dansul. Deci da, trebuie amenzi uriase. Nu platesti? Te execut silit. Iti iau salariul. N-ai venituri, iti iau vita din batatura. N-ai vita, iti cazanul pe patru toti si in final iti iau casa. Scurt pe doi! Nici nu ma vezi.

          Trebuie pus biciul legii pe om pentru a-l struni. I rest my case!
          • -1 (1 vot)    
            Sper sa fii tu printre aia (Sâmbătă, 4 aprilie 2020, 14:18)

            newlook [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

            Sper sa fii tu printre aia care iau 20.000 lei amenda ca nu au completat corect declaratia kuku..."sa puna biciul legii pe tine, sa te struneasca".
      • +9 (17 voturi)    
        in Franta amenda e 135 de euro (Vineri, 3 aprilie 2020, 13:37)

        FFF T [utilizator] i-a raspuns lui codyrocco

        Ca de obicei, noi suntem mai ai dracului decât restul Europei.
        În afară de Italia, nicăieri nu se cere să ieși cu declarație pe hârtie.
        În alte țări nu se dau amenzi decat pentru abateri repetate, iar amenzile minime sunt de 100-150 euro, în țări în care salariul minim este 1000 de euro sau mai mult!

        În România guvernul le cere oamenilor să completeze declarații în fiecare zi (aberația secolului!!! că aia de ieri, ca să ieși nu e bună cică) și aplică cu lejeritate la amenzi de 500 de euro, într-o țară cu salariu minim de 300 de euro!!!

        Se vor răscula oamenii, PNL!! Parcă promiteai că ne scapi de hărtii și prostii, manca-v-ar birocrația și amenzile exagerate!
        • +2 (12 voturi)    
          Intelegere eronata (Vineri, 3 aprilie 2020, 19:01)

          Popescul [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

          Sarcina vulgului este sa execute ce spune legea, nu sa aiba opinii (aberante). In cazul de fata sarcina ta e sa iesi din casa in conditiile ordonantei militare si sa ai amarata de declaratie de fiecare data cand iesi din cocioaba ta. Nu te supui? Trimit potera sa-ti ia si ultima farama de avutie. Pe om (netrebnic prin definitie) trebuie mai intai sa pui bata. Dupa aceea daca ai reusit sa-l educi, poti s-o lasi mai moale. Chiar si asa tre sa-i amintesti permanent ca il poti pali la orice ora din noapte sau din zi daca devine obraznic.
    • +19 (53 voturi)    
      Atunci sa respecte ... (Vineri, 3 aprilie 2020, 9:58)

      gigiN [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

      .... dracului ceea ce s-a hotarat ! De aceea nu merge nimic in tara asta , pentru ca noi suntem un popor de “ destepti” si de smecheri cate nu respecta absolut nimic.
      • -6 (32 voturi)    
        si crezi tu (Vineri, 3 aprilie 2020, 11:03)

        mmmircea [utilizator] i-a raspuns lui gigiN

        ca daca pui amenzi disproportionate cu veniturile oamenilor vei rezolva aceasta problema. Respectarea legii vine din aplicarea ei uniform catre toti cetatenii, ori aici intervine problema, politia preferand sa-i amendeze pe cei vulnerabili, ori aici nimeni nu a umblat timp de 30 de ani.
    • +16 (50 voturi)    
      exact!!! (Vineri, 3 aprilie 2020, 10:24)

      Dan_Nemes [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

      Acesta ar trebui sa fie efectul amenzilor!!!

      Sa fi nevoit sa lucrezi un an de zile sa platesti jumatate de amenda!!!
      Sa iti fie FRICA sa nu iei o amenda de valoare maxima pentru ca lucrezi toata viata sa o platesti!!!

      Acelasi lucru ar trebui si pentru pedepsele pentru coruptie!! Sa iti fie frica de inchisoare pe viata pentru 1000 de lei!!!!
      • +2 (22 voturi)    
        oh da... as vrea sa vad cum platesc (Vineri, 3 aprilie 2020, 11:28)

        qwerasdf [utilizator] i-a raspuns lui Dan_Nemes

        amenzile aia cu palate si turle ca in malaezia...

        amenda e apa de ploaie daca nu se si executa!
        altfel e doar frustrare pentru ceilalti care respectam indicatiile, stam in case si mai si incercam sa muncim in timpul asta pentru a plati taxele...

        cand o sa fie egalitate in tara asta... nu doar sa fie unii mai smecheri si sa ocoleascal legea...
      • +2 (12 voturi)    
        Legea Gorghiu (Vineri, 3 aprilie 2020, 13:00)

        Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Dan_Nemes

        Tocmai a propus Gorghiu, aceasta Iordacje din PNL, ca mafia sa faca puscarie la domiciliu. Hai sa nu vb de coruptie acici, cand pe sub nasul militiei române au trecut mii de indivizi prin aeroporturi fara sa-i intrebe cineva. Cand un ofiter MAI (?) minte si imbolnaveste cateva zeci de persoane. Vb de TICALOSIA si NEPRICEPEREA unor Vela, Despescu, Tataru, anisei si toti deopotriva cu ei din guvernul de ageamii Orban 1,2, 3
    • +3 (11 voturi)    
      Daca nu pot plati amenzile (Vineri, 3 aprilie 2020, 13:50)

      kokos [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

      sa stea in plm in casa!
  • +17 (39 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Vineri, 3 aprilie 2020, 9:20)

    [anonim]

    • +16 (38 voturi)    
      corect! (Vineri, 3 aprilie 2020, 10:27)

      Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui

      Amenda trebuie sa USTURE, ca sa aiba efect, nu sa fie "blinda".

      Dar 20.000? hai sa fim un pic seriosi!

      Nu doar baba sau boschetarul n-au cum sa le achite, si pt mine reprezinta multe luni de salariu, in conditiile in care nu stiu daca firma va mai functiona si luna viitoare!

      Si atunci ce face, imi scoate la vaznare apartamentul ca sa platesc amenda?
      Ajung si eu homeless?!
      • -5 (23 voturi)    
        sa inteleg ca 2000 lei (Vineri, 3 aprilie 2020, 11:05)

        mmmircea [utilizator] i-a raspuns lui Jegul Cristian Ioan

        Ti se pare acceptabil. Cat e pensia medie in Romania, lasand la o parte pensiile securistilor si ale militarilor ?
        • +3 (15 voturi)    
          daca esti asa de prost incat sa nu poti (Vineri, 3 aprilie 2020, 13:06)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

          face o declaratie simpla , amenda de 2000 de lei e acceptabila.
          Pe de alta parte nu inteleg legatura cu pensia minima sau medie. Nimeni nu zice ca de maine politia va intra in case si va amenda toti pensionarii asa cum nimeni nu presupune ca toti pensionarii vor fi pe strazi fara declaratii si scop precis.
        • +1 (9 voturi)    
          Valoarea amenzii (Vineri, 3 aprilie 2020, 19:10)

          Popescul [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

          Valoarea amenzii este mica. Corect era undeva la nivelul venitului lunar mediu BRUT, adica undeva la 5.000 de lei. N-ai bani s-o platesti, nu-i bai ca te execut silit. Intai iti caut salariul/pensia. Ulterior ma uit dupa cazanul tau pe patru roti si daca ai strans suficient de multe amenzi, iti iau casa si i-o dau unuia potent financiar. Care-i drama aici?

          Acu ce-ai vrea? Sa incalci legea si sa nu te usture? Omul e vita muta. Daca vrei sa faci treaba cu el, mai intai tre sa-l supui (prin legi dure).

          I rest my case! Zdreang! Nici nu m-ai vazut.
      • +5 (25 voturi)    
        Simplu (Vineri, 3 aprilie 2020, 11:49)

        cvi [utilizator] i-a raspuns lui Jegul Cristian Ioan

        Daca te mananca si nu poti sta in casa, aia e. Poprire pe salariu pana platesti integral amenda: un an, doi, cat e nevoie. Exact ca in afara.
        • 0 (20 voturi)    
          In ce tara e 20000 lei? (Vineri, 3 aprilie 2020, 12:29)

          copci [utilizator] i-a raspuns lui cvi

          In ce alta tara poti primi 20000 de lei amenda pentru ca nu ai o hartie?
          • +2 (10 voturi)    
            In Romania (Vineri, 3 aprilie 2020, 19:17)

            Popescul [utilizator] i-a raspuns lui copci

            In Romania. Si asta e suficient. Sarcina ta e sa respecti legea sau sa platesti amenda cat e aceasta, nu sa ai opinii sau sa parlamentezi. Platesti sau te execut in numele Tatalui (mobiliar si/sau imobiliar).

            Si oricum, minti cu nerusinare. Minimul amenzii pentru PF e 2.000 de lei. Jos! Azi ai doi! Te scot si maine la tabla.

            D-aia suntem unde suntem. Tot felul de indivizi de o calitate indoielnica incearca sa aiba opinii, sa comenteze, sa fenteze ei un pic legea. La cat a fost stabilita minul amenzii? La 2.000. Bun. N-ai hartia, platesti amenda. Ce tot atatea parlamentari. Platesti sau iti iau cazanul din fata blocului sau cosmelia in care-ti duci existenta. Ce tre sa tot comentezi atat?
            • +1 (1 vot)    
              minimul (Luni, 6 aprilie 2020, 22:42)

              Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

              NU mint!
              minimul este 2.000, intr-adevar, dar maximul este de 20.000 lei

              la valoarea ASTA ma refeream!
      • +5 (25 voturi)    
        Se lasa prea multa putere in mana militienilor (Vineri, 3 aprilie 2020, 12:30)

        CezarN [utilizator] i-a raspuns lui Jegul Cristian Ioan

        Dupa cum putem vede din clipuri de pe net, multi militieni sunt total nepregatiti pentru a gestiona asemenea putere. Poti foarte usor sa-i dai omului o amenda de 2.000 RON sau de 20,000 RON. Este o diferenta dintre viata si moarte pentru multi romani. Pe ce criterii o aplica militianul? Si, pana la urma, ce criterii ar putea avea un semianalfabet decat bunul sau plac?

        Nu toti avem pensii speciale si, cumulat, serviciu la stat domnilor Orban si Iohannis! Si, pana a urma, unul care le avea pe ambele este cea mai mare sursa de coronavirus din Romania pentru ca a facut fals in declaratii.

        Dar poate asa vor ei sa-si finanteze achizitiile necesare combaterii virusului, ca de pensiile speciale sau de salariile bugetarilor nu prea vor sa se atinga, adica nu supara electoratul PSD cu nicio floare.
        • -2 (16 voturi)    
          Sa se inteleaga (Vineri, 3 aprilie 2020, 14:50)

          CezarN [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

          https://dialogonline.ro/2020/04/02/o-femeie-iertata-de-amenda-la-caras-severin-update/

          O femeie ingenunchiaza in fata politistilor locali sa nu o amendeze.
          Femeia nu avea asupra ei nicio declaratie pe proprie raspundere, iar politistii recunosc ca nu au amendat-o. Deci:

          - de ce nu au amendat-o? Ca a cazut in genunch? Daca era un cetatean mai demn, isi primea amenda, nu?

          - de ce femeia a cazut in genunchi sa nu o amendeze sau sa le multueasca ca nu au amendat-o? Cuantumul amenzii este de vina. Politistul comunitar putea sa o amendeze cu 2000 sau cu 20.000 RON. 20.000 RON insemna moartea pentru aceasta femeie. NU poti lasa o asemenea putere la indemana unor seminalfabeti.

          Orice varianta luati, PNL si Iohannis sunt de vina pentru aceasta situatie: au dat prea multa putere unor neica nimeni, politisti locali, angajati pe pile si grade de rudenie. Aici isi angajeaza politicienii rudele cu IQ cat numarul la pantofi ca daca il au mai mare ii angajeaza in ministerul de externe.

          UMILITOR! Sper sa fiti si voi umiliti la urmatoarele alegeri, lacomilor! Luati bani de la noi ca sa dati salarii intregi bugetarilor si pensii speciale fostilor securisti.
          • +2 (10 voturi)    
            Gardieni slabi (Vineri, 3 aprilie 2020, 19:25)

            Popescul [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

            Gardieni slabi. Asta e explicatia pentru faptul ca acei indivizi nu au amendat-o cel putin cu minimul amenzii, 2.000 de lei.

            N-a umilit-o nimeni. S-a umilit singura. In orice tre sa existe demnitate. Da, daca am gresit, prefer oricand sa fiu amendat cu 2.000 de lei, decat sa ma injoesc sau caciulesc in maniera in care a facut-o individa asta. Mi-e sila de ea. A ramas cu banii in buzunar, dar daca eram fiul ei, nu as putea s-o mai privesc vreodata cu aceiasi ochi.

            Nu, de data asta PNL sau ficusul n-a gresit. Amenzile sunt corecte daca le raportam la gravitatea momentului.
            • 0 (8 voturi)    
              Cand amenzile sunt prea mari (Vineri, 3 aprilie 2020, 20:47)

              CezarN [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

              Poate tu iti permiti sa incalci in fiecare zi legea si sa fii amendat cu 2000 RON. Este OK. Dar ti-ar fi dat 20.000 RON, ai fi fost le fel de bucuros?
              Nici eu nu as avea nimic impotriva amenzilor, insa am ceva impotriva bunului plac al militienior care hotarasc asta.
              Sa fie cuantum fix. 2000 RON la prima abatere, 3000 la a doua, 5000 la a treia, etc, insa NU sunt de acord sa las cuantumul intre limite atat de mari la bunul plac al militienior.
              Dupa cum ai vazut, bunul lor plac actioneaza, chiar daca de data asta a fost sa NU amendeze, nici cu asta nu sunt de acord. Ei nu dispun pe persoana fizica de vietile noastre.

              Dar stai un pic: asta cu la prima abatere sa fie un cuantum fix, a a doua altul, mai mare, dar tot fix, etc presupune o minima informatizare a statului. Aaa, statul nostru este tot in secolul XIX cu birocratia. Cam asa arata si sistemul de legi si cei care il impun: de secolul XIX. Si, fara resentimente, cam asa arata si sistemul tau de valori sociale si morale.
              • +2 (4 voturi)    
                Control judecatoresc (Sâmbătă, 4 aprilie 2020, 11:19)

                Popescul [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

                Persoanele care s nemultumite de amenda, au posibilitatea de a o contesta in instanta.

                Si pentru mine e mult 2.000 de lei pe zi, insa prefer sa ies doar cand e necesar.

                N am uitat ca acum cateva zile vreo 10 urati dintr un cartier din Tg. Jiu au dat o mica petrecere in mijlocul strazii. Eu cred ca acele scursuri trebuia amendate cu maximul amenzii.

                In general natura umana e de vierme, astfel incat trebuie sa l tii din scurt.

                M am uitat acum cateva zile la un documentar despre primul imparat chinez,Qin Shihung-di. Mama, mama ce legi impusese, dar macar a realizat ceva pentru China. Am inteles de unde vine supunerea lor fata de reguli.

                Poate ca e timpul ca si liftele alea de langa Tg. Jiu, Tandarei sau alta vagauna uitata de lume sa invete ca regulile trebuie respectate tot timpul, nu doar cand iti convin.

                Trebuie impusa o domnie a legii, inclusiv prin amenzi. Nu este vreo problema daca amenda o platesti prin poprire timp de un an. Traiesti cu ce ti ramane.

                Biciul tre sa fie legea si organul care vegheaza la respectarea ei. Natura umana e de ticalos. Cu asta tre sa ne trezim in minte in fiecare dimineata. Omul e un ticalos prin definitie. Ok, acum hai sa vedem ce putem face pentru a schimba natura acelei fiinte indoielnice.
      • +1 (7 voturi)    
        Homeless (Vineri, 3 aprilie 2020, 19:06)

        Popescul [utilizator] i-a raspuns lui Jegul Cristian Ioan

        Da. Iti confirm. E in regula ca in extremis sa devii homeless. Pentru mine nu e vreo drama ca ajungi tu in strada. Dupa o stire ca asta imi desfac o bere, ragai si merg mai departe si te-am uitat pentru eternitate.

        Daca nu stii, te invat. Daca nu vrei sa faci ce-ti poruncesc, te execut silit (mobiliar si/sau imobiliar). Dura lex sed lex. Legea-i dura, dar e lege.

        Omu e un animal salbatic si daca vrei sa faci treaba cu dansu, mai intai il pui in jug. Comenteaza? Il miluiesti cu amenzi, executari silite si da, in final, il faci homeless. Nu-i nicio drama. Apartamentul tau va fi cumparat de cineva potent financiar. Business as usual. Scurt pe doi. Bau! Hau! Stai jos. Ai doi!
        • +1 (1 vot)    
          va felicit pentu certitudini (Luni, 6 aprilie 2020, 22:46)

          Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

          Si pe undeva va invidiez, nu este de colo ca in plina bandemie, sa fii complet lipsit de empatie, sa zici "las'ca mie nu mi se intampla niciodata"!

          Sau sa ai deplina incredere in cinstea militenilor!

          Dar ecomomia? Daca eu si sute de mii de altii c mine devin someri si homeless, cine mai consuma?
          Cine mai produce?
    • -4 (6 voturi)    
      Pripiti si fara metoda, (Vineri, 3 aprilie 2020, 13:09)

      Magherandu [anonim] i-a raspuns lui

      ca sa nu zic lacomi.
      Au stabilit niste amenzi si la prima constatare ca s-au dat multe, le-au marit de 20 ! de ori.
      Ar fi trebuit sa urmareasca efectul amendarilor si sa le mareasca doar daca in timp numarul de amenzilor ar fi ramas mare. Altfel nu.
      Dar, tipic capitalist, imediat ce au gasit o justificare au marit birul.
      • +1 (7 voturi)    
        Asta ai inteles? (Vineri, 3 aprilie 2020, 19:46)

        Popescul [utilizator] i-a raspuns lui Magherandu

        Tu asta ai inteles, nu? Hai sa te luminez eu, ca vad ca ai nevoie. Au majorat amenzile pentru ca au vazut ca in ciuda acestora pe strazi colcaie in continuare o gramada de viermi, care nici de-ai dracu nu vor sa respecte regulile. Dap, amenzile trebuie marite. Gresesti, te execut de nu te vezi. Si da, daca este necesar, te aduc la sapa de lemn cu amenzile. Nu le platesti de bunavoie, te execut pana nu mai nici ce manca. Dupa aceea vei intelege ca atat timp cat traiesti intr-o comunitate, respecti legea. Liftele care bantuie pe afara nu tre sa aiba opinii personale, tre doar sa plateasca amenzile aplicate de bratul lung al legii. Atat. Scurt! Bau!
        • +1 (3 voturi)    
          Hopaaa! (Sâmbătă, 4 aprilie 2020, 15:35)

          Magherandu [anonim] i-a raspuns lui Popescul

          "te execut"? Popescule, ori ti-e foame si manci literele ori, daca nu, este cazul sa schimbi Popescu cu Politai, Procuror sau alt tip de parazit traitor din minca altuia..
          • +1 (1 vot)    
            Semnificatie (Duminică, 5 aprilie 2020, 19:15)

            Popescul [utilizator] i-a raspuns lui Magherandu

            Te execut adica Statul, in maretia lui, te rezolva legal daca nu respecti regulile fixate pentru bunastarea comunitatii. Prea s-a invatat romanu ca tara ata e sat fara caini. Ia sa punem noi un pic biciul. I-a sa dam noi militari din pod. Ia sa punem noi un pic bata, ca prea a fost inteleasa gresit ideea de democratie.

            Omu nu tre sa aiba opinii, ci tre sa execute ce zice legea. Atat. Fara parlamentari. Fara ”Stai sefu ca n-am vrut. Poate ne intelegem”. Ai hartia? Te incadrezi in vreuna din ipoteze ordonantei? Nu, atunci ia de aici. Maine daca te prind, te execut din nou. Pana ajungi sa-ti iau casa si sa ti-o vand la pret de nimic. Daca nu mi-am recuperat creantele, continui sa te execut.

            Cum ti se pare asta? Vrei asa sau sa respecti legea?
  • -12 (44 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Vineri, 3 aprilie 2020, 9:27)

    [anonim]

    • +8 (20 voturi)    
      Feri Bacsi (Vineri, 3 aprilie 2020, 10:41)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui

      P$D max 15 % !
      La Parchet se vor deplasa disciplinat minim 3 capete încoronate pana la alegeri ! P$Disti mai exact
      • -4 (14 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Vineri, 3 aprilie 2020, 11:01)

        [anonim] i-a raspuns lui un domn

      • -3 (5 voturi)    
        Asa? (Vineri, 3 aprilie 2020, 14:10)

        Magherandu [anonim] i-a raspuns lui un domn

        Asa au planificat austo-ungarii?
        • +2 (4 voturi)    
          Asa este firesc (Vineri, 3 aprilie 2020, 15:29)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Magherandu

          Romania a Stat in Carantina (In Lume ) din cauza P$D aproape 3 decenii

          #ajunge

          #disparitiaP$D
    • -10 (14 voturi)    
      il avem (Vineri, 3 aprilie 2020, 11:01)

      costelo999 [utilizator] i-a raspuns lui

      pe ficus inca 4 ani, habar nu ai, au fost alegeri prezidentiale a fist votat ficusu cu ajutorul diasporenilor care acum vin dupa plata
    • -8 (18 voturi)    
      din pacate (Vineri, 3 aprilie 2020, 11:08)

      mmmircea [utilizator] i-a raspuns lui

      2016 se va repeta, iar PSD-ul va castiga en-fanfare si-i va da o lectie si lui Iohannis, care are mari sanse sa-si termine mandatul la finalul acestui an. Capul face, capul trage, asa se intampla ca vii la guvernare cu un PNL nereformat, si au avut destul timp sa-l reformeze.
  • -1 (37 voturi)    
    nu se mai poate! (Vineri, 3 aprilie 2020, 9:45)

    wweesstt [utilizator]

    Bugetarilor si pensionarilor cu pensii speciale le convin aceste masuri: bugetarii au mai putin delucru sau deloc, pensionarii cu pensii speciale si iesiti la pensie la jumatatea vietii sunt protejati cu pretul sacrificarii celor din privat!
    pnl-ul isi joaca destinul daca lasa aceasta criza doar pe umerii angajatilor din privat(ca un veritabil bartid nord-koreean) vor pierde electoratul traditional si nu vor castiga mare branza din electoratul psd-ului! Daca pnl lasa aceata criza financiara doar pe umerii angajatilor din privat poate sa-si scchimbe numele partidului din PNL in PCR (secera si ciocanul)! Calculul vostru electoral cinic va fi dat peste cap la alegeri! Sunt deja un milion de angajati in mediul privat care la sfarsitul lunii merg la copiii lor acasa cu bani mai putin unii isi vor pierde slujbele, iar la stat in aceasta perioada este mai putin delucru sau deloc, activitatile sunt reduse, dar toti isi iau salariile intregi , pensiile speciale sau de serviciu, tichetele de vacanta prelungite, cum e posibil in tara cu cei mai multi bugetari pe capita din europa, tara cu cel mai mare deficit la sistemul de pensii din europa, tara cu cea mai mare diferenta intre salariile de la stat(mult mai mari decat in privat) si cel privat din europa; tara cu cel mai mare deficit comercial din europa; tara pensiilor speciale sau de serviciu(tot speciale) din europa; etc; etc; cum e posibil?! Noi cei din privat nu va vom ierta la vot! Iata unde se ajuge deja: https://www.opiniatimisoarei.ro/gest-disperat-al-unui-barbat-s-a-aruncat-in-apele-timisului-dupa-ce-si-a-pierdut-locul-de-munca-foto/01/04/2020
    • +7 (23 voturi)    
      Si ce facem??? (Vineri, 3 aprilie 2020, 10:32)

      Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui wweesstt

      "Noi cei din privat nu va vom ierta la vot!"

      da, ne suparam pe loberali, dar ce o sa facem, ca doar nu o sa votam Partidul lui Ilici!
    • +5 (19 voturi)    
      Eh (Vineri, 3 aprilie 2020, 10:33)

      aiureantramvai [utilizator] i-a raspuns lui wweesstt

      Cum e posibil? E intrebare retorica, nu? In tara lui Papura Voda e absolut normal, chiar.
      Probabil ca nici colapsul mediului privat nu va face sa se intample nimic cu mizeria de aparat bugetar ultra-obez si supra-capusat. Dar cum la greci a crapat in chinuri pana la urma, sper sa se intample si la noi cat de curand ...doar ca vom suferi cu totii, nu doar capusele din sistem
  • -2 (48 voturi)    
    Un guvern care a ales sa conduca prin frica (Vineri, 3 aprilie 2020, 10:06)

    Eu38 [utilizator]

    Se spune ca intr-un moment de criza se vad liderii adevarati. Unii din tari gen Coreea de Nord sau Romania aleg sa conduca prin frica, altii sa inspire.

    In ce tara civilizata a mai iesit presedintele tarii sa ameninte lumea cu amenzi? A mai iesit ala din Filipine care a zis ca o sa ia lumea la bataie, deci cam asta e anturajul nostru, in liga asta jucam.

    In tarile cu apa calda, care au si mai multe cazuri decat noi, autoritatile au inteles ca intr-un astfel de moment, ULTIMUL lucru pe care trebuie sa il faci este sa ameninti oamenii. Toti au recomandat, sunt sigur ca s-au dat si amenzi, dar in nicio alta tara nu s-a trecut la vanarea populatiei cu amenzi asa cum se intampla in Romania. Bine, in nicio alta tara cu exceptiile mentionate din liga Coreei de Nord.

    Cred ca o sa ma bucur de iesirea PNL de la guvernare cat m-am bucurat cand a intrat Dracnea la parnaie.
    • +12 (32 voturi)    
      "in tarile cu apa calda" (Vineri, 3 aprilie 2020, 10:36)

      aiureantramvai [utilizator] i-a raspuns lui Eu38

      locuitorii sunt mai educati si mai responsabili. "Bombardierii" mioritici plini pana in maduva oaselor de "e democratie, muschii mei face decat ce vrea iei" nu tin cont de recomandari. Lor le trebuie bici, bate cu tzepi si amenzi mari. Decat
      • -6 (16 voturi)    
        autoritatile sunt mai educate si mai responsabile (Vineri, 3 aprilie 2020, 11:05)

        Eu38 [utilizator] i-a raspuns lui aiureantramvai

        Daca oamenii ar fi mai responsabili, in statele occidentale ar fi mai putine cazuri ca la noi. Ceea ce nu se intampla.

        Oamenii sunt la fel peste tot, ce este diferit este modul in care autoritatile reactioneaza.

        Cum ar fi sa iasa in SUA autoritatile sa ameninte cetatenii ca o sa isi ia amenzi de mii de dolari daca nu au o declaratie comunista la ei?

        Pai ar iesi toti aia cu arme sa se impuste parte-n parte.

        Romanii chiar sunt MULT mai linistiti ca popor decat altele pentru ca sunt obisnuiti sa traiasca intr-un stat totalitar. Din pacate, prea obisnuiti.
      • -5 (5 voturi)    
        dictatura cui? (Vineri, 3 aprilie 2020, 12:41)

        EXEs [utilizator] i-a raspuns lui aiureantramvai

        Si cine crezi ca sunt cei care aplica ordinea asta pe care ne-o dorim cu totii? Politistii astia marlani care bat soferii daca nu le deschid geamul la controlul actelor. Am intrat in contact cu o groaza de specimene din ministerele de interne si de aparare si sunt absolut niste inapoiati, cu IQ mai coborat decat al smecherilor cocalari intorsi acum din vest. Iar aia mai inteligenti s-au carat imediat sau s-au pensionat anticipat stiind foarte bine cu cine lucreze in sistem.
        Johannis si-a aratat limitele acum, este un om ordonat, calculat si s-ar descurca perfect intr-o societate vestica, dar aici nu stie sa lucreze cu un popor dezordonat si latin, nu are nici solutii cu care sa-si atraga inteligentii, nici empatie cu care sa-si atraga poporul. Orban este un beta male slab, subtire profesional, subtire ca leadership, se muleaza bine cu Johannis, dar in rest e zero barat, un birocrat politruc de carton.
        In concluzie toate sperantele sunt la Johannis, dar nu foarte multe.
    • +5 (9 voturi)    
      Da, recunoști fără tăgada binefacerile (Vineri, 3 aprilie 2020, 11:11)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Eu38

      P$D și DUamna Gabi care umbla constant la robinetul de apa calda
      • -2 (10 voturi)    
        mai sunt si oameni care gandesc singuri (Vineri, 3 aprilie 2020, 12:30)

        Eu38 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Daca ai fi citit ce am mai scris pe aici, ai fi vazut ca am zis ca pentru ce s-a intamplat pe 10 august eu nu voi voia niciodata cu PSD.

        Dar asta sunt doar eu pentru ca nu imi plac regimurile totalitare. Asa cum acum nu imi place ce vad in Romania, de la un partid vorba vine LIBERAL. O rusine pentru acest concept.

        Pentru toti cei care cred ca e vreo sansa ca PSD sa nu castige urmatoarele alegeri, stati linistiti. Cand ai un milion de someri si alte cateva milioane cu salariile taiate, PNL le-a facut deja treaba. PSD si DUamna Gabi le zis penelistilor si noua un singur cuvant: Ghinion!
    • -5 (19 voturi)    
      majoritatea celor care posteaza aici (Vineri, 3 aprilie 2020, 11:14)

      mmmircea [utilizator] i-a raspuns lui Eu38

      Sunt in sinea lor de acord cu Duterte, asta e de fapt drama. I-auzi stire: Preşedintele Filipinelor, Rodrigo Duterte, le-a ordonat forţelor de ordine ''să tragă pentru a ucide'' acele persoane care încalcă prevederile impuse de autorităţi în ceea ce priveşte carantina pentru COVID-19. Noi suntem in UE, fireste ca nu mai pune nimeni armata sa ne impuste, ultimul care-a facut-o a sfarsit el ciuruit, dar sa dai amenda minima 2000 lei, dublu salariului minim net e de o nesimtire pe care nu o va ierta nimeni la vot. De frica nu se pune problema, atat Vela cat si seful lui de partid nu inspira nici frica, nici respect.
  • -11 (31 voturi)    
    super, bizonul mioritic nu poate fi disciplinat.. (Vineri, 3 aprilie 2020, 10:09)

    demaGOGU [utilizator]

    ...decat ars serios la buzunar sau manu militari.

    de preferat ambele.
  • -2 (18 voturi)    
    acum vedem cat costa incompetenta (Vineri, 3 aprilie 2020, 11:04)

    johnescu [utilizator]

    si lucrul facut de mantuiala si cu intarziere.
    daca s-ar fi luat masuri drastice de carantinare la frontiera nu am fi avut nici un deces de covid !
    iata exemplul vietnamului care a inchis granita si a carantinat tot ce apucase sa intre, zero decese, 100 de infectari.
    prostia costa ! insa nu cred ca e numai prostie, la mijloc sunt interese majore.
    marii jucatori si-au activat pionii, a se vedea in suceava cazul directorului mircea macovei care si-a chemat doctorii in carantina la sedinta ca sa ii infecteze si pe ceilalti.
    sper ca mircea macovei este bine pazit !!!
  • -2 (24 voturi)    
    Cum va place dictatura??? (Vineri, 3 aprilie 2020, 11:04)

    lazarus101 [utilizator]

    Economia e distrusa cu buna stiinta, militia face abuzuri crancene si toate justificate de o gripa care la persoane active fara boli cronice provoaca doar un pic de febra si tuse.
    Daca tot va plictisiti in locuinta transformata in penitenciar va recomand sa invatati limba chineza, koreana sau japoneza, acestea vor deveni puterile economice dominante pentru ca nu si-au sabotat singure economia. Toata lumea cu masti, testat si izolat la cel mai mic simptom si in rest business as usual toate activitatile economice functioneaza normal (la noi Guvernul a platit pentru un spot pe TV care ne zicea sa NU PURTAM MASTI decat daca suntem bolnavi!!!! acum se pare ca mastile sunt necesare si covidul se transmite si prin aer)
  • +7 (7 voturi)    
    nu va plati nimeni (Vineri, 3 aprilie 2020, 11:04)

    costelo999 [utilizator]

    nu va face nimeni pușcărie cum se termina virusul ăsta o sa roisca sa plece toți din țară prinde-i daca o sa poți asa ca sunt degeaba
  • -2 (18 voturi)    
    Amenda maxima trebuia sa fie (Vineri, 3 aprilie 2020, 11:16)

    UnOmOarecare [utilizator]

    zece lei.

    statul trebuia sa fi construit doua sute de spitale anul trecut.

    nu suntem noi de vina ca statul nu are spitale.
    • 0 (2 voturi)    
      Vinovat esti Tu ! (Vineri, 3 aprilie 2020, 22:28)

      Observatory [utilizator] i-a raspuns lui UnOmOarecare

      cu cine votezi sau ai votat , dacă ai votat ?!
      Votati toți escrocii, analfabeți, foști securiști , haimanale, hoți borfași ...șamd .
      Nu conducătorii sunt vinovați !
      Ei au ajuns la putere pentru ca au fost votati !
      Ce nu este clar ?
  • +8 (8 voturi)    
    Nelamurire (Vineri, 3 aprilie 2020, 11:57)

    Mihai_S [utilizator]

    “confiscarea bunurilor destinate, folosite sau rezultate din contravenție” deci daca ma prinde ca ma plmb cu masina , fara motiv intemeiat , imi confisca masina?! Eu asta inteleg din “bunuri folosite sau rezultate din contraventie “ !!
  • -2 (32 voturi)    
    ce mai liberali lol (Vineri, 3 aprilie 2020, 12:15)

    EXEs [utilizator]

    Intr-un fel ma bucur ca isi dau arama pe fata asazisii liberali, pro economie privata, pro libertate, pro democratie, pro progresivism, PRO.ORICE. Ha, ce poate fi mai progresiv decat o amenda pe capul amaratilor care nu sunt in stare sa completeze toate mizeriile birocratice care le-au fost aruncate pe cap de stralucitii astia incompetenti.
    Mai bine ar fi sa oblige oamenii sa poarte manusi si masti decat sa-i oblige sa stea in casa. Habarnistii astia birocrati care nu au produs nimic in toata viata lor inutila nici nu inteleg ce inseamna sa opresti economia cateva luni de zile. Oamenii au treburi, trebuie sa-si rezolve probleme, nu stau ca ei sa le intre pensiile sau salariile pe card sau sa astepte sa se scurga zilele pana se pensioneaza neproducand absolut nimic util pentru societate sau pentru ei personal.
    Si ce e cu puzderia asta de ordonante militare, nu stiu cand a devenit incapabilul de LOrban general, sau poate se crede maresal. Cine dracu are timp sa citeasca toate rahaturile astea cu putere de executie absolut dictatoriala. Inca putin si incep sa ma intreb care e diferenta intre Orban din Ungaria care s-a facut dictator pe fata si Orban asta care face cam acelasi lucru dar se ascunde in spatele armatei. S-au apucat sa carantineze Suceava de parca oamenii sunt de vina pentru ca sistemul sanitar e la pamant acolo. Nu sunt in stare sa carantineze intrarile de la granita, nu sunt in stare sa carantineze spitalele, dar ei cred ca sunt in stare sa carantineze un judet intreg.
    Toti sunt niste incompetenti imbecili si inutili.
    • +3 (11 voturi)    
      Tu cine esti expertule? (Vineri, 3 aprilie 2020, 13:54)

      polca [utilizator] i-a raspuns lui EXEs

      Cum ai stabilit tu ca nu e bine ca oamenii sa stea in casa? Tot resul lumii isi tine cetatenii in casa ca sa le salveze vietile si tu sustii contrariul. Esti dispus sa-i sacrifici ca doar nu e vorba de pielea ta, nu-i asa?

      Ar trebui sa te duci in Belarus tovarase, acolo este idolul tau care nu se teme de virus.
  • +3 (15 voturi)    
    foarte bine (Vineri, 3 aprilie 2020, 12:49)

    kemd [utilizator]

    Iresponsabii trebuie sa plateasca, nu suntem sat fara caini unde fiecare face ce vrea si infecteaza alti oameni.
  • -2 (8 voturi)    
    Mare parte dintre măsurile dispuse .... (Vineri, 3 aprilie 2020, 13:22)

    Tutea [utilizator]

    ...prin ordonanțele militare sunt utile și menite să limiteze răspândirea CoVID-19. Libertatea acordată posesorilor de animale de companie, INDIFERENT DE VÂRSTA STĂPÂNILOR, aceea de a-și scoate patrupedele la plimbare, în fiecare zi, pălește prin comparație cu restricțiile micuților preșcolari sau elevi de clase primare care stau cu nasurile lipite de geamurile camerelor, jinduind la acel binecunoscut din copilăria noastră - "afară". Căței sau dulăi, aceștia adulmecă și inhalează spațiile verzi și trotuarele pe care se deplasează, suprafețe pe care se pot găsi din abundență viruși expectorați de purtătorii asimptomatici ai virusului și care se deplasează nestingheriți la serviciu sau pentru rezolvarea unor probleme personale. Indiferent de părerea argumentată sau nu a specialiștilor, care pretind că virusul nu afectează animalele, nimeni nu ne-a putut garanta faptul că acestea nu sunt ideali vectori purtători ai virusului, către locuințele în care trăiesc, alături de proprietari, mulți vârstnici, dar și de micuții zăvorâți în case, tocmai de teama infecției cu virusul periculos. Nu de alta dar, dintr-o altă perspectivă, până la acest moment autoritățile par mai preocupate de nevoile de mișcare în aer liber a patrupedelor decât de cele ale prichindeilor. Mi se pare bizar....
    • +1 (1 vot)    
      CORECT! (Luni, 6 aprilie 2020, 11:17)

      MTG [utilizator] i-a raspuns lui Tutea

      Sunt multi oameni care se iubesc cu animalele, de aceea atata atentie lor. Cea mai mare mizerie pe trotuare, colturile blocurilor, stalpi, masini de la ei, nimeni nu ii amendeaza, etc. Oamenii se curata pe talpi, cine spala cainii pe labe cand intra in lift, pe scari??? Ipocriti zoofili cei cu animalele. Hai cenzura hotnews!
  • +2 (12 voturi)    
    Situatiile grave necesita masuri grave (Vineri, 3 aprilie 2020, 13:30)

    domos [utilizator]

    Unii care au in cap doar ideologie ar fi in stare sa omoare milioane de oameni doar pentru a reporni economia si a stopa "dictatura".
    • -1 (7 voturi)    
      Asta este o altă discuție, Domos! (Vineri, 3 aprilie 2020, 14:01)

      Tutea [utilizator] i-a raspuns lui domos

      Un milion de pământeni dacă ar fi să piardă lupta cu CoVID 19, din aproape 7,5 miliarde de oameni cât se estimează a fi populația totală, procentual ar însemna 0,013%! De reținut că, atunci când ne referim la victime, discutăm în proporție de 99% de persoane care au deja alte afecțiuni grave, denumite și comorbidități. Astăzi, economia mondială este supusă unui tratament cu "citoSTATICE economice"! Un tratament care va crea dezechilibre macroeconomice devastatoare care vor antrena, poate, un număr înzecit, însutit sau înmiit de victime, prin comparație cu CoVID19. Dacă mediul rural va identifica măsuri și mijloace de hrană și deci de supraviețuire, mediul urban se va canibaliza efectiv pentru o felie de pâine sau o cană cu apă, majoritatea acestora inaccesibile din punct de vedere al resurselor financiare sau disponibilității pe piață. Alegerea este crucială și nu știu cine și cum va arbitra acest joc de-a viața și de-a moartea. Avem două variante mari și late:
      1. ne imunizăm masiv și depășim criza, asumându-ne riscul de a pierde frați, surori, copii, părinți, bunici sau prieteni și ne continăm, precum păsările călătoare, migrația spre un viitor sigur;
      2. ne lăsăm copleșiți de ideea pierderii unora dintre semenii noștri, printre ei poate și a celor dragi și ne decimăm ca specie.
      Doar atât vreau să mai spun - ziua de mâine și repornirea economiei mondiale se vor baza tot pe cei sănătoși și care au supraviețuit și bine ar fi ca aceștia să fie cât mai mulți iar cei care s-au "îngropat de vii" alături de cei bolnavi, dintr-o eroare sau empatie exagerată să fie cât mai puțini.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by