Coronavirus Italia: Aproape 1.000 de persoane au murit în 24 de ore / E cel mai grav bilanț de la începutul epidemiei

de N.O.     HotNews.ro
Vineri, 27 martie 2020, 18:41 Actualitate | Coronavirus


Doctori Italia
Foto: Profimedia Images
Bilanțul deceselor în Italia a crescut la 9.134, după ce țara a raportat vineri 969 noi decese, acesta fiind cel mai grav bilanț raportat de la începutul pandemiei, relatează AFP

Până vineri, cel mai mare bilanț a fost înregistrat pe 21 martie, când au murit 793 de oameni.

Cu toate acestea, rata infectării continuă să încetinească, cu o creștere a numărului de cazuri cu 7,4%, de la 80.539 la 86.498 , cea mai mică rată de la debutul pandemiei.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















36247 vizualizari

  • -18 (54 voturi)    
    O banală răceală (Vineri, 27 martie 2020, 18:53)

    Nyk1 [utilizator]

    Nu-i așa, d-le Președinte?
    • +17 (29 voturi)    
      /// (Vineri, 27 martie 2020, 20:23)

      GemstonePig [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Mai degraba chinezii au mintit si la infectati si la decedati
      • +1 (5 voturi)    
        Mutaţie? (Vineri, 27 martie 2020, 23:25)

        Dariusradius [utilizator] i-a raspuns lui GemstonePig

        Sã se trimitã mostre italiene la OMS
    • +23 (37 voturi)    
      @Nyk1 (Vineri, 27 martie 2020, 21:03)

      paonipao [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Nu presedintele a catalogat covid-19 ca fiind o “ banala raceala”....ci “marele” prof.dr. Strainu Cercel!
      Acelasi profesor care spunea “ca ce zice azi maine nu mai este valabil”....invitat special si permanent la antena 3, postul de unde iti iei tu lumina bolsevica!
      • +4 (14 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Vineri, 27 martie 2020, 21:32)

        [anonim] i-a raspuns lui paonipao

        • +4 (12 voturi)    
          @Anticorp (Vineri, 27 martie 2020, 22:20)

          paonipao [utilizator] i-a raspuns lui

          Eu ce sa mai spun...!?
          Referitor la pandemie, personal as fi avut alte asteptari de la un doctor (care mai este si profesor)...ca doar este mai aproape de specializarea lui problema bolii covid-19.
          In ce-l priveste pe Iohannis....eu iau in considerate doar mesajul general nu si consideratii tehnice ....este doar un politician!
      • -1 (9 voturi)    
        mda (Vineri, 27 martie 2020, 23:23)

        transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui paonipao

        Nu te chinui sa-i explici, e un troll rus. Indiferent ce ai spune el o sa apara iar si iar si iar cu aceleasi prostii. Ca asta e treaba lor.

        Ce mi se pare mie #curios e ca Hotnews cenzureaza raspunsurile civilizate la (asa cum permite tot Hotnews) zecile de postari ale trolilor. Dubios or what?
    • -1 (17 voturi)    
      America First! (Vineri, 27 martie 2020, 21:24)

      CetateanulRoman [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      You did it !!!!
    • +4 (8 voturi)    
      daca tii batranii izolati (Vineri, 27 martie 2020, 22:00)

      Stefan534324 [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      si fara ingrijiri medicale, afectiunile preexistene se agraveaza, e normal sa creasca numarul de morti pe masura ce trece timpul. Asa va fi si la noi. Cei mai multi mor de alte afectiuni, dar pobabil e convenabil pt sistem sa-i declare morti de coronavirus.
  • -10 (38 voturi)    
    Ceva fac greșit italienii în spitale, (Vineri, 27 martie 2020, 19:11)

    Con_stan_tin [utilizator]

    e mult prea mare diferența de morți față de Germania. Probabil grija excesivă, implicarea emoțională specific latină, față de bolnavi amplifică numărul morților. Germanii fiind mai reci și mai calculați respectă izolarea totală chiar și în spitale, adică o cameră cu un singur bolnav și nimeni nu intră. La italieni am văzut poze cu mai mulți pacienți tratați în același salon.
    • +6 (20 voturi)    
      mmm ... sunt mari diferente (Vineri, 27 martie 2020, 20:05)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

      1. In Germania se testeaza in masa, deci numarul total de cazuri e muuuult mai aproape de numarul de cauzri reale decat in Italia, unde se testeaza doar simptomaticii (ca de exemplul si in UK)
      2. In Germania inca sunt locuri in spitale si pentru pacienti din alte taril, pe cand in Italia se improvizeaza tot felul de masti de snorkeling pe post de ventilatoare mecanice
      3. In italia proportia de batrani e mai mare.
      • +5 (13 voturi)    
        @bogdan 1477 (Vineri, 27 martie 2020, 21:35)

        paonipao [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Sunt adevarate diferentele enumerate de tine...

        1. Germania are unul din cel mai performant, avansate, inzestrat, si riguros sistem medical din lume.

        2. Un renumit profesor dr. din Germania (Sucharit Bhakdi) spune ca Nordul Italiei are cea mai poluata atmosfera din Europa la acelasi nivel cu cea din Wuhan (China)...si asta ar fi un motiv pentru care populatia de aici este mult mai expusa riscurilor imbolnavirilor pulmonare...
        Poti vedea filmuletul de mai jos cu dr. german..


        https://www.youtube.com/watch?v=OfYKd4C-pbE&feature=youtu.be&app=desktop
        • 0 (4 voturi)    
          Italia are al 2-lea (Sâmbătă, 28 martie 2020, 7:24)

          mihaipricop [utilizator] i-a raspuns lui paonipao

          cel mai bun sistem medical dupa franta, germania e doar locul 25 dupa tari ca si columbia, grecia sau portugalia.
          • +1 (1 vot)    
            sigur, si marmota... (Sâmbătă, 28 martie 2020, 13:36)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui mihaipricop

            ... ia cauta pe google cate paturi cu sistem de ventilare mecanica a pacientului are Germania si cate are Italia. Si-ti dai singur raspunsul...
        • -2 (4 voturi)    
          De acord cu no.1 (Sâmbătă, 28 martie 2020, 8:23)

          Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui paonipao

          Germania ARE cel mai bun sistem medical din lume, deocamdata la ei este bine, dar niciun sistem nu poate face fata la milioane de infectati, capacitatea este oricum LIMITATA!

          Cu no.2 nu ai dreptate, te rog nu ne lua noua, miticilor sudisti damboviteni, acest privilegiu!

          "Nordul Italiei are cea mai poluata atmosfera din Europa"

          Serios? Pai degeaba am votat-o noi pe Duamna Fierea, ca sa intram in Guiness Book cu cifrele despre poluare??
        • 0 (0 voturi)    
          corect (Sâmbătă, 28 martie 2020, 13:35)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui paonipao

          In mod sigur si poluarea conteaza, si procentul de fumatori, varsta celor imbolnaviti, starea lor initiala de sanatate, etc.
      • +2 (4 voturi)    
        Nr 1 cea mai importanta (Sâmbătă, 28 martie 2020, 7:22)

        mihaipricop [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        germania minte asa cum au facut-o si in cazul volkswagen in care au dus minciuna la scala industriala de la producatorii de infectoare si alte componente pana la autoritatile de reglementare germana toata industria germana stia ca volkwagen triseaza la testele de poluare.
        • 0 (4 voturi)    
          da, bre to'ar'shu toni (Sâmbătă, 28 martie 2020, 13:39)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui mihaipricop

          Probabil incinereaza mortii in gropi comune precum Iranul, dupa care raporteaza un numar de 10-15 ori mai mic de decese. Plus, spitalele, mai aglomerate ca-n Italia, au geamurile desenate cu saloane goale, ca sa nu se prinda lumea ca sunt arhi-pline.

          Iar ai uitat sa-ti iei pastila?!?
    • +1 (9 voturi)    
      @Con_stan_tin (Vineri, 27 martie 2020, 21:12)

      paonipao [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

      Ar trebui sa ai in vedere ca Germania are unul dintre cele mai performante si inzestrate sisteme medicale din lume...!
      Poti viziona si filmul de mai jos si sigur s-ar putea sa-ti dai radpuns la intrebare...
      Merita vazut pana la final!

      https://www.youtube.com/watch?v=OfYKd4C-pbE&feature=youtu.be&app=desktop
      • +5 (21 voturi)    
        Germania? Care Germania? (Vineri, 27 martie 2020, 21:24)

        Traian2015 [utilizator] i-a raspuns lui paonipao

        Cei care au falsificat emisiile diesel pe scară globala timp de mai multi ani sub nasul întregului mapamond? Poate ești acum curios sa afli mai multe despre Covid in Germania
        • 0 (12 voturi)    
          LASA... (Vineri, 27 martie 2020, 22:42)

          Seby30 [utilizator] i-a raspuns lui Traian2015

          nici nu trebiie sa-ti placa tie Germania, nu e de tine. Nemtiii sunt prosti si mincinosi, asa aratau si filmele de propaganda americane dupa razboi. Ai dreptate , taticule. Lasa ca dupa cele doua razboaie mondiale au ajuns motorul Europei, sunt pe primul loc in Europa , iar sistemul lor medical este cel mai performant. Unchiul meu a fost externat dintr-un spital din Arad si i s-a spus ca mai are de trait cca 2 luni. Avea tumoara pe creier. In Germania a fost operat si acum urmareste stirile despre corona.....Asta nu mai e o minciuna, ci realitatea.
          • +5 (11 voturi)    
            Nu comentez atitudinea ta (Vineri, 27 martie 2020, 23:51)

            Traian2015 [utilizator] i-a raspuns lui Seby30

            Germania consideră deces prin coronavirus numai pacienții care mor de coronavirus. Dacă au și alte boli, nu numără. Dacă are diabet, spun că a murit de diabet, chiar dacă e pozitiv pentru virus. In situația asta și Romania ar trebui sa raporteze un deces numai. Germanii au logica lor, că dar nu se aliniază la ce fac celelalte țări. Iar mega farsa cu diesel nu se uita sa ușor.
    • +1 (1 vot)    
      Germania (Sâmbătă, 28 martie 2020, 12:19)

      catalina_b [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

      Germania poate face ce propui tu cand are doar(!) 23 de cazuri in stare critica fata de cele mai mult de 3000 din Italia, potrivit datelor de ieri. Ar trebui sa va uitati si la categoriile de varsta a celor infectati. Germania a public cat ieri numarul de imbolnaviri pe categorii de varsta. Sunt putini cei peste 60 de ani, din numarul total. Nu am vazut datele pe Italia, dar banuiesc ca distributia pe categorie de varsta a fost diferita. In plus, batranii in Germania sunt ingrijiti in centre speciale, nu acasa, cu personal calificat, care probabil a respectat de la inceput (au existat si exceptii) reguli de igiena si distantare sociala.
  • +4 (16 voturi)    
    cum se raspandeste covidu'? (Vineri, 27 martie 2020, 19:13)

    middle_brick [utilizator]

    Dupa atatea saptamani de carantina si totusi nr de imbolnaviri si morti nu da niciun semn ca ar scadea, cumva continua sa se raspandesca.
    • +15 (15 voturi)    
      Faci o confuzie (Vineri, 27 martie 2020, 20:09)

      Futurist Irefutabil [utilizator] i-a raspuns lui middle_brick

      Intre imbolnavitii noi si testatii noi. Faptul ca ai 1000 de bolnavi si nici un test in statistici apare ca tu avand 0 pacienti COVID. Pe masura ce se testeaza apar si imbolnavitii. Cum boala evolueaza 4 saptamani pana la vindecare totala, un test in acest interval va fi pozitiv. Fireste, la toate astea se adauga si noii imbolnaviti insa pe care statisticile nu ti le pot arata. Ceea ce vezi tu este doar rezultatul testelor.
    • +3 (3 voturi)    
      De fapt Italia merge spre bine. (Vineri, 27 martie 2020, 22:26)

      clint [utilizator] i-a raspuns lui middle_brick

      Trebuie să ne uităm la creșterea numărului de cazuri noi. In ultimele zile, creșterea fata de ziua precedenta a fost de 7..8%. Nu e grozav, dar se vede o îmbunătățire si speram la mai bine. La noi cresterea zilnica e 20..30% in medie. Si la ei a fost asa, de unde si dezastrul. Numărul de morți eu zic ca nu conteaza deocamdata, va mai creste si se va numara la sfarsit. De ex in Coreea unde numărul de cazuri noi e in scădere clara de ceva vreme, insa numărul de morți continuă să crească.qa
  • -8 (18 voturi)    
    media de vârstă ? (Vineri, 27 martie 2020, 19:30)

    infernal [utilizator]

    Ce medie de vârstă ? Peste 80 oricum.
  • +20 (22 voturi)    
    pai totul merge in pipeline (Vineri, 27 martie 2020, 19:30)

    bogdan1477 [utilizator]

    Partea cu adevarat buna e ca numarul de noi imbolnaviri nu creste. Din pacate virusul asta are niste perioade de timp intre masura luata si efecte. Din momentul in care ai impus izolarea, e nevoie de aproximativ 1-2 saptamani ca sa ajungi la virful de cazuri noi, pentru ca asta e perioada de incubatie. Dupa aia, mai ai 1-2 saptamani pana ajungi la virful de decese, pentru ca asta pare perioada de la momentul aparitiei simptomelor pana la deces. Peste 1-2 saptamani ar trebui sa se vada si o scadere a deceselor. E tragic, dar pare sa fi ajuns sa fie tinut sub control virusul.

    Aviz altor tari care nu iau pandemia asta in serios.
    • -1 (11 voturi)    
      @bogdan 1477 (Vineri, 27 martie 2020, 21:19)

      paonipao [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      Pai ce spui mai omule...ca nici tu nu ai luat-o in serios acum doua saptamani...pandemia!

      Toata lumea cerea inchiderea scolilor si a granitelor iar tu nu erai de acord cu nu aveai cu cine sa-ti lasi copilul/copii acasa...si mai bagai argumentul ala economic...
      Pueril!
      • 0 (0 voturi)    
        eu? cred ca ma confunzi (Sâmbătă, 28 martie 2020, 13:45)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui paonipao

        Ca nu am inteles de la inceput cat de grava e pandemia e adevarat. Da' n-am militat niciodata pentru pastrarea scolilor deschise, ba din contra, mi-am extras copiii de la scala la un moment dat, cand deja riscul devenise mare.

        Ma confunzi cu altcineva....

        Cat despre argumentul economic, el exista. Nu ne vom putea autoizola 2 ani, ca se darama economia si ajungem toti sa murim de foame. Dar putem in 3-4 luni sa ajungem precum China si Coreea de Sud si sa incepem sa functionam cat de cat, cu granitele inchise, cu cateva zeci de noi cazuri pe zi. Pana om gasi un tratament eficient sau un vaccin, sau virusul va disparea prin imunizarea de grup.
  • -19 (31 voturi)    
    se spunea... (Vineri, 27 martie 2020, 19:34)

    exilatul [utilizator]

    ca persoanele cu regim alimentar mediteranean ( italienii si spaniolii ) traiesc , in medie , mai mult decit altii....ceea ce era in parte adevarat...acum datele problemei , sunt sigur , se vor schimba...
    • +6 (14 voturi)    
      Crezi ca o dieta (Vineri, 27 martie 2020, 20:12)

      Futurist Irefutabil [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

      Bogata in grasimi animale si zaharuri te protejaza mai bine?
      • +2 (2 voturi)    
        Cuvantul cheie: (Sâmbătă, 28 martie 2020, 7:31)

        ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui Futurist Irefutabil

        proteine. Sistemul imunitar are nevoie de intake de proteine, acid folic, aminoacizi esentiali. Aportul de proteine este mai semnificativa in tarile nordice fata de dieta mediterana.
    • +13 (13 voturi)    
      este diferenta (Vineri, 27 martie 2020, 20:36)

      Remarque [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

      Dieta mediteraneana si clima mai blanda cresc longevitatea, nu imunitatea.
      Afectiunile cardiovasculare (infarct miocardic, AVC) constituie principalele cauze pentru deces, inaintea cancerului. Dieta este benefica in special impotriva acestora, de unde si media de varsta mai ridicata. Acum insa vorbim de actiunea unui virus nou, pentru care nu exista raspuns imunitar pe masura.
      • +8 (8 voturi)    
        uite ca... (Vineri, 27 martie 2020, 21:13)

        exilatul [utilizator] i-a raspuns lui Remarque

        elvetia , norvegia sau canada nu au dieta mediteraneana , nici climat mai blind si traiesc tot la fel de mult....asa ca mai conteaza si alte date cum spuneam...
  • +15 (29 voturi)    
    Nici nu mai sunt prea multe de comentat (Vineri, 27 martie 2020, 19:35)

    ady77 [utilizator]

    Lasam capul in jos, si ne rugam pe unde suntem.
    Asta e un test pentru specia umana, daca invatam ceva bine, daca nu probabil ca vom disparea.
    • +17 (17 voturi)    
      De disparut vom disparea sigur (Vineri, 27 martie 2020, 20:11)

      Futurist Irefutabil [utilizator] i-a raspuns lui ady77

      Problema e cand si cum. Atat.
    • -2 (20 voturi)    
      Rolul virusilor este să asigure (Vineri, 27 martie 2020, 20:11)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui ady77

      diversitatea formelor de viață prin asigurarea unui echilibru între ele, nu dispariția lor. Prin vaccinare specia umană a eludat pe moment rolul virușilor și a creat un dezechilibru artificial, dar virușii vor reveni și vor ocoli la rândul lor vaccinurile.
    • +5 (17 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Vineri, 27 martie 2020, 20:18)

      [anonim] i-a raspuns lui ady77

      • -1 (1 vot)    
        nu, categoric nu! (Sâmbătă, 28 martie 2020, 8:29)

        Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui

        Din pacate, nu sunt de acord cu niciuna din afrmatii:

        - numai un milion? de unde ai scos? se estimeaza cel putin 50!

        - nu, nu vom invata, cum nu am invata in 30 de ani!
        De ce crezi ca toti primarii pun brduri si panselute, fac parc la sat, etc? Pentru ca alegatorii ASTA apreciaza!
        Nu vrea nimeni apa si canlizare, gaz si Internet, mai putina birocratie si vot electronic!
        Daca am fi vrut astea, politicenii erau obligati sa se conformeze!
    • 0 (24 voturi)    
      Cum sa disparem? (Vineri, 27 martie 2020, 20:36)

      Alexa.99. [utilizator] i-a raspuns lui ady77

      de la un virus care ucide doar varstnici si persoane cu comorbiditati?
      Pe bune acum...cred ca faceti parte dintre cei care vor sa stam in case pana ajungem sa ne mancam copiii de foame, dar sa nu luam gripa.
      • -1 (5 voturi)    
        Doar nu vrei plimbari (Vineri, 27 martie 2020, 22:47)

        Seby30 [utilizator] i-a raspuns lui Alexa.99.

        prin parc si mers la serviciu ca sa-ti imbolnavesti colegii.....
      • -1 (9 voturi)    
        @Alexa.99 (Vineri, 27 martie 2020, 23:05)

        Godzillagrrr [utilizator] i-a raspuns lui Alexa.99.

        As vrea sa te vad incercând sa explici prostiile pe care le debitezi familiei fetei de 16 ani, fara alte afectiuni, care a decedat in Franta de covid19.
        • -1 (1 vot)    
          astfel de cazuri extrem de tragice (Sâmbătă, 28 martie 2020, 11:56)

          hdd [utilizator] i-a raspuns lui Godzillagrrr

          găsești în orice boală :

          gripă, cancer, diabet, leucemie etc.
          Auzi zilnic de cazuri înfiorătoare de copii cu leucemie la 10 ani.

          E foarte greu însă să explici mulțimii panicate că totul e o statistică.
    • -6 (14 voturi)    
      Italienii se rugau în timp ce nemții făceau cardio (Vineri, 27 martie 2020, 21:12)

      hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui ady77

      acum cei care s-au rugat mor în timp ce cei care au avut grijă de corpurile lor trăiesc.
      Totul este simplu când analizezi lucrurile rațional.
  • +5 (13 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Vineri, 27 martie 2020, 21:50)

    [anonim]

    • +4 (6 voturi)    
      asta cu testele (Vineri, 27 martie 2020, 22:03)

      Stefan534324 [utilizator] i-a raspuns lui

      e sa mai faca unii smecheri niste bani, cum au facut si cu mastile de 32 de lei. In rest poti face pipi pe ele de teste, nici nu cred ca indica corect
  • -1 (5 voturi)    
    hiba consta in lipsa testelor in Italia (Vineri, 27 martie 2020, 21:59)

    mihai2015 [utilizator]

    poate ca in Italia rata infestarii este de 50% sa zicem, atunci e normal sa zicem ca jumatate din cei ce mor natural de alte boli sa aiba si covid, si aici apare hiba ca ei testeaza orice mort si de covid si zic ca a murit de covid, si aici este falsitatea, in realitatea in Italia si Germania rata mortalitatii este foarte mica, pentru ca numarul celor care au virusul este foarte mare, posibil rata mortaitati sa fie ca la gripa.
  • +1 (5 voturi)    
    scaderea ratei de infectare e un pic inselatoare (Vineri, 27 martie 2020, 22:03)

    TheBorg [utilizator]

    Este adevarat, a scazut in ultima saptamana, dar este 10%, nu 7%, si sta constant la 10% de 5 zile.

    Diferenta provine din faptul ca trebuie calculata raportat la numarul de cazuri active, nu la totalul de cazuri. Un caz vindecat sau un decedat nu mai poate infecta mai departe pe altii.

    Din pacate pentru moment se pare ca masurile luate acum doua saptamani in Italia nu au fost suficiente.

    E mult mai bine intr-adevar fata de saptmanile anterioare, dar cu 10% rata actuala de infectare, din care trebuie scazuti cei 3% care se vindeca sau mor zilnic, rezultatul e ca se dubleaza numarul de cazuri active la fiecare 10 zile.
  • -3 (11 voturi)    
    Doamne ajuta! (Vineri, 27 martie 2020, 22:14)

    Harold [utilizator]

    Se vede ca au venit rusii sa-i ajute....
    • +1 (3 voturi)    
      Nu de aia! (Sâmbătă, 28 martie 2020, 8:31)

      Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui Harold

      Rusii nu au venit sa reduca numarul de victime pe FB, ci ca sa dea bine pe FB!
      Numai ieri, am vazut cinci postari in care noi, cei ce apreciem valorile europene, suntem facuti prosti si ticalosi, pentu ca nu vedem ca de fapt Rusia si Chian sunt cele bune, care ajuta pe toata lumea!
  • +4 (4 voturi)    
    Revelatie! (Sâmbătă, 28 martie 2020, 8:12)

    ipolitic [utilizator]

    Stiu care e explicatia pentru diferenta intre italieni si germani: limba. Limba italiana e plina de vocale cu gura deschisa, sa zboare virusii inauntru: "Mamma mia!" Nemtii vorbesc o limba de curatat gatul: "Krankenhausgesellschaft", "Weltschmertz", "Durchschnittsalter- unde mai incape si un virus?
    • +1 (1 vot)    
      corect (Sâmbătă, 28 martie 2020, 19:01)

      rockdani [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

      Iar la un asa cuvant german ( 63 litere), virusul fuge mancand pamantul :)
      Rindfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
      E vorba de o reglementare a etichetarii carnii de vita!
  • +1 (1 vot)    
    Distributie (Sâmbătă, 28 martie 2020, 9:14)

    Nissan [utilizator]

    Distributia pandemiei este predominant in banda pe tot globul, plecand din China pana in America. In rest sunt cazuri izolate.
    Pentru Europa epicentrul este in sud, Italia si Spania, urca prin estul si nordul Frantei si ajunge in UK. Sunt evitate tarile nordice, precum si Elvetia, Austria si Germania (curios, Austria la granita cu Italia nu are probleme). Franta este atinsa numai in est, vestul este curat.
    Emisfera sudica fara probleme.
    Parca urmeaza un traseu de migratie.
  • +1 (3 voturi)    
    acesta este vârful epidemiei (Sâmbătă, 28 martie 2020, 11:52)

    hdd [utilizator]

    în N Italiei probabil sunt deja infectați 50-60%.
    Probabil nr cazurilor este de 8-10 milioane.

    dacă iei asta în calcul, 1000 este trist, grav, dar nu mai este catastrofal.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by