Cazul bărbatului de 49 de ani decedat în Timișoara: De două ori diagnosticat cu pneumonie, de două ori neinternat / Infecția COVID-19, confirmată în ziua morții

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 26 martie 2020, 20:43 Actualitate | Coronavirus


Spitalul de boli infectioase V. Babes Timisoara
Foto: Hotnews
Bărbatul de 49 de ani care a murit joi din cauza infecției cu noul coronavirus a fost de două ori diagnosticat cu pneumonie acută, prima oară în 20 martie, fără să fie însă internat la niciunul dintre cele două diagnostice. Acesta a fost testat pentru COVID de-abia în 24 martie, după care a fost „lăsat la domiciliu”, după cum precizează Grupul de Comunicare Strategică. Diagnosticul a venit joi, când a și murit.

Decesul bărbatului de 49 de ani din județul Timiș „se află în acest moment în verificarea Ministerului Sănătății pentru a clarifica mai multe detalii ale cazului”, a precizat GCS.

Care este cronologia acestui deces, transmisă de Grupul de Comunicare Strategică:
  • S-a prezentat în 20 martie la Unitatea de Primiri Urgențe a Spitalului Județean de Urgență din Timișoara, unde a fost diagnosticat cu pneumonie acută (clinic si radiologic). I s-a recomandat consult de specialitate la Spitalul de boli infecțioase. Conform pacientului, acesta nu a călătorit în străinătate și nici nu a fost contact al unei persoane pozitive.
  • În 21 martie s-a prezentat si la Spitalul de Boli Infecțioase Timișoara, neinternat, diagnosticat cu pneumonie acută.
  • În 24 martie starea bărbatului s-a deteriorat și a solicitat ambulanța. I s-a recoltat exudat pentru COVID și a fost lăsat la domiciliu.
  • A fost confirmat cu coronavirus în 26 martie, când a și murit.
Pacientul avea boli cronice preexistente (poliartrită reumatoidă și hipertensiune arterială), iar GCS spune că, potrivit acestuia, nu ar fi călătorit în străinătate și nici nu a fost contact al unei persoane pozitive.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















18788 vizualizari

  • +29 (33 voturi)    
    Pacat. (Joi, 26 martie 2020, 20:50)

    Alexos [utilizator]

    Daca s-ar fi instituit de la prima prezentare tratament imediat cu antivirale si antibiotice, probabil ar fi trait. Unii medici sunt imbecili cu diploma. Altii sunt profesionisti. El a avut ghinionul de a intalni prima categorie. Sper ca acel medic sa raspunda penal.
    • -11 (19 voturi)    
      Daca îl internau infecta tot spitalul cu Covid-19 (Joi, 26 martie 2020, 21:20)

      simplex1 [utilizator] i-a raspuns lui Alexos

      Pana la rezultatul pozitiv de Covid-19, nu ești internat imediat doar ca ai pneumonie pentru ca altfel ar trebui ținuti în spital toți detectații cu pneumonie, indiferent de gravitatea bolii, lucru care conduce la ocuparea paturilor degeaba, sa nu mai vorbim de faptul ca cel bolnav ar mai fi expus și la coronavirus dacă nu îl are, sau dacă l-a contactat și așteaptă rezultatul contaminează pacienții și personalul spitalului.

      Citat: "Bărbatul de 49 de ani care a murit joi din cauza infecției cu noul coronavirus a fost de două ori diagnosticat cu pneumonie acută, prima oară în 20 martie, fără să fie însă internat la niciunul dintre cele două diagnostice. Acesta a fost testat pentru COVID de-abia în 24 martie, după care a fost „lăsat la domiciliu”, după cum precizează Grupul de Comunicare Strategică. Diagnosticul a venit joi, când a și murit."
      • 0 (4 voturi)    
        esti normal la cap ? (Joi, 26 martie 2020, 21:53)

        BlueX [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

        tu si pafaristii gen tu ar trebui sa va vedeti de ale voastre nu sa comentati.
        - in primul rand s-a spus ca visrusul ataca sistemul respirator si pe cei cu probleme repiratorii cel mai tare - deci din prima trebuia facut testul
        - in al doilea cred ca habar nu ai ce insemana pneomonie - 6 zile cu pneumonie... ai de capul meu.. 39grade ? stii cum arata un plaman la radiografie cu pneumonie ? stii cum tuseste ce mucus se produce si ce risc de imprastiere este ?

        of doamne.....
      • 0 (4 voturi)    
        bine... (Joi, 26 martie 2020, 21:56)

        Foxcrawl.com [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

        deci solutia pe care ai propus-o este ca aia cu coronavirus sa fie trimisi direct la cimitir. Cine naiba i-a pus sa se imbolnaveasca taman acum.:)
      • +2 (4 voturi)    
        simplex (Joi, 26 martie 2020, 22:41)

        nikita11 [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

        pneumonia o boala grava si este contagioasa (infectia care a dus la aparitia ei). Efortul prin care organismul trece in timpul tusei si a febrelor e enorm, orice mic organ care nu e bine pris in interstitii sau in ce e el fixat se zdruncina de i-l ia naiba. In afara organismului tanar, atletic, pneumonia in sine e foarte periculoasa. Asa ca pt medicii nici macar nu mai conta daca e covid sau nu aveau deja de-a face cu un caz contagios deci toate regulile de la covid se aplica. in plus era deja la sectia de infectioase unde era normal sa vina si cei cu covid, nedetectati.
      • +2 (6 voturi)    
        Important e sa nu avem coronavirus (Joi, 26 martie 2020, 23:22)

        copci [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

        Bine ca este loc pentru toti asimptomaticii cu coronavirus in spital si pentru pneumonie severa nu.
    • -1 (7 voturi)    
      hai sa ne grabim (Joi, 26 martie 2020, 22:21)

      hemostatic [utilizator] i-a raspuns lui Alexos

      de ce sa internezi un om care nu are criterii pt covid (asa erau la momentul acela) si care se poate trata acasa?

      Ca sa consumi resursele spitalului aiurea?

      Exista o potentiala problema cu
      1. ambulanta care l-a lasat acasa, DACA deteriorarea inseamna si criterii obiective de internare
      2. definitia de caz, dar asta oricum o stiam cu totii.

      Insa nu poti judeca medicii din primele 2 spitale doar pe datele existente. Pe prejudecati.... ma rog, se poate.
  • -7 (19 voturi)    
    asta nu e caz de (Joi, 26 martie 2020, 20:53)

    DiDiRo [utilizator]

    ancheta in rem, ca de internare e 'clar' ca nu era. In ce tara traim tovarase premier grivco? Te-ntreb pentru ca ai ceva vechime de cand chipurile o conduci.
  • +13 (15 voturi)    
    Nu era in "definitia de caz" (Joi, 26 martie 2020, 20:56)

    doejohn [utilizator]

    Nu era in "definitia de caz" care trebuie tastata. Dupa desteptii astia ai nostri, trebuie sa stai 15 minute intr-un spatiu inchis cu o persoana bolnava ca sa intri in definitia de caz. Eu propun sa-i luam pe toti conducatorii nostri, si sa-i punem sa se plimbe 14 minute neprotejati printr-un spital de boli infectioase, plin cu covid-19, asa... ca doar nu au nimic, nu risca nimic, nu se incadreaza la definitia de caz.
  • +11 (15 voturi)    
    nu are cum (Joi, 26 martie 2020, 20:57)

    voxpopulix [utilizator]

    Doar in timisoara au ei un tratament special de cica ii suna din toata lumea sa vada cum de vindeca ei corona.

    Cica o capsula cu doua antivirale - dar nu a putut sa spuna care.

    Si tot la timisoara fac aia vaccinul. Aia de au luat 20 milioane de euro fonduri si au produs fix nimic pana acum.

    Noi romanii suntem mega specialisti, nu are cum sa se intample asa ceva, mai ales in Timisoara.
    • -5 (7 voturi)    
      iti zic eu.. (Joi, 26 martie 2020, 21:55)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui voxpopulix

      .. antiviralele fruncistilor sunt: aghiazma si tamaia.
  • +6 (8 voturi)    
    Asta e nivelul.. (Joi, 26 martie 2020, 21:06)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    medicinei in România, mai ales in aceste zile când șpaga nu mai merge. Ma întreb si care sunt criteriile PNL la numirea ministrilor Sanatatii (+Exterminării) - mai intâi o infractoare, apoi un oarecare Costache (nu l-aș numi nici administrator la un dispensar comunal), acum un politruc dovedit (Tataru), plus birocratul pupincurist Arafat, plus toti Beuranii, Borceanii, Streinu-Cercelii (Latrina 3) si altii asemenea lor care populează spitalele din România
  • +15 (15 voturi)    
    Boli preexistente (Joi, 26 martie 2020, 21:27)

    Task Damager [utilizator]

    Reumatism si hipertensiune
    Daca doar pentru atat Covid te ucide, la doar 49 de ani, eu cred ca ne asteapta zile foarte negre....
    Sper sa ma insel totusi
    • +3 (3 voturi)    
      Dar 45 de ani? (Joi, 26 martie 2020, 22:03)

      ww [utilizator] i-a raspuns lui Task Damager

      A mai murit un om in ambulanta, dar in privinta acelui caz tac toti mâlc.
    • +3 (3 voturi)    
      man (Joi, 26 martie 2020, 23:03)

      nikita11 [utilizator] i-a raspuns lui Task Damager

      in momentul in care zice ca a avut 40 de ani perfect sanatos si a murit de corona atunci ne ingrijoram toti. Dar nu vor sa admita asta, toti peste 40 sufera de ceva. ai ceva prea marit sau prea micsorat cu siguranta ;). Deci... toti vom fi declarati cu antecedente daca se poate.
      Dar cu hipertensiune+febra+tuse se poate sa-ti puste ceva. Asta daca poti respira defel. Conteaza si ce anume l-a omorat din simptomele pneumoniei de la covid
      • 0 (0 voturi)    
        Gagiul apartinea unei minoritati (Vineri, 27 martie 2020, 15:57)

        natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui nikita11

        discriminate si neintelese (am banuiala ca si primarul e tot de acolo, cauta-i interviul)

        Pun pariu ca "plesnea" de sanatate
        • 0 (0 voturi)    
          am vazut (Vineri, 27 martie 2020, 22:14)

          nikita11 [utilizator] i-a raspuns lui natbl73

          tare fain scris si articolul original. Dar in fata medicului nu avem rasa etnie si culoare decat din perspective medicale. Altceva nu conteaza
  • +13 (19 voturi)    
    A murit probabil cu zile (Joi, 26 martie 2020, 21:31)

    Dodel540 [utilizator]

    Pentru ca pe cei de la spital i-a durut fix in dos, omul nefiind politician sau vreo pila ca sa fie testat mai repede.
    romania este tara unde te tratezi singur pentru ca daca te orezinti la spital e totuna.
    Si pana la urma a fost pacientul ideal pentru sistem , diagnosticat la spital si mort acasa...
    • +2 (2 voturi)    
      Doat atit era in fisa lui (Joi, 26 martie 2020, 22:49)

      mimiloi [utilizator] i-a raspuns lui Dodel540

      Asta nu inseamna ca omul nu avea si alte afectiuni. Daca te muti de la un medic de familie la altul si-ti vezi "dosarul medical" te apuca risul. Uneori incape pe o foaie A4 la 50 de ani.
      Cu toate astea salariatii platesc un sfert din salariu CAS ca sa primeasca de la sistemul medical o mare durere in cur iar acelasi sisteml inghite sume uriase de la bugetul de stat.
    • +2 (4 voturi)    
      dodele (Joi, 26 martie 2020, 23:05)

      nikita11 [utilizator] i-a raspuns lui Dodel540

      nu prea merge cu spaga la pandemia asta. Nici macar cu bani la viena la spital. E cum ti se arata, bogat sau sarac. Dar da, poti fi si neglijat din cu totul alte motive decat banii.
    • +2 (4 voturi)    
      plus (Joi, 26 martie 2020, 23:13)

      nikita11 [utilizator] i-a raspuns lui Dodel540

      inca ceva cu care eu nu sunt de acord in afirmatiile tale, desi in general spitalele romanesti sunt execrabile:
      Eu de fiecare data (in putinele dati cand am fost la spital sau la cabinet) m-au pus sa fac examinari desi la un moment dat m-am si enervat ca pt o gripa tre sa merg si la radiografie, alta data la analize de sange si tot asa. Si nu am dat nici un ban spaga nici nu am 'cunoscut' pe nimeni. Timpii, conditiile de asteptare, timpii de rezultat si in general toata procedura e aiurea dar tine si de spital(nu e peste tot la fel). Deci cand e vorba de analize pe banii statului mi-au facut cate nici nu am vrut ca sa fie siguri. Pana am refuzat, tot timpul mi s-a intamplat asa. Si la fel s-a intamplat si cu copii mei si cu ceilalti membri de familie sau prieteni cand am mai fost pe la spital sau cabinet. Deci nu, eu nu pot fi de acord cu tine intru totul.
  • +2 (2 voturi)    
    SCHIMBATI DEFINITIILE DE CAZ (Joi, 26 martie 2020, 22:03)

    fat.cat [utilizator]

    DRACULUI ODATA! Definitiile actuale sunt complet depasite. Criteriul cu “calatoriile” e iluzoriu deja. Virusul e intracomunitar! Si daca s-ar masura mai putin in micimea b⦁aselor, ar observa asta si onor domnii ministri si secretari de stat. Se pierd sute de cazuri din cauza unor idioti care au “adaptat” recomandarile OMS la interesele de partid. Hello, comitetul strategic, sau cum naiba va numiti! Acest om e al nu stiu catelea confirmat pozitiv in ziua in care moare. Cat timp s-a pierdut la acest caz? Cum se numeste asta in medicina civilizata? MALPRAXIS, YOU F∎CKING IDIOTS! NUMAI PENTRU POLITRUCI AVETI TESTE?
  • +8 (8 voturi)    
    Incredibil (Joi, 26 martie 2020, 22:17)

    JohnR [utilizator]

    Cum sa ai pneumonie in momentul asta si sa nu fii testat de Covid-19? Fabulos!
  • +6 (6 voturi)    
    Am reumatism (Joi, 26 martie 2020, 23:02)

    Harold [utilizator]

    si cateodata hipertensiune.

    Deci sunt ca si mort?
  • +4 (6 voturi)    
    furie (Joi, 26 martie 2020, 23:06)

    Teutca [utilizator]

    Strigator la cer!
    Lu' ala de la Iasi (edilului), ii face de 2x testul;
    Si n-avea nici pe naiba nimik!
    of, of, raman copilasii fara parinti!
    pacar, era tanar.
  • +5 (5 voturi)    
    Oameni buni!!! (Joi, 26 martie 2020, 23:20)

    Iulyanus18 [utilizator]

    E fiecare pentru el....asa o sa ajungem!Virusul asta nu ne da nici o sansa...am fi avut una daca nu s-ar fi intamplat ce-a fost in ultimii 30 de ani si daca cei care ne-au guvernant le-ar fi pasat de noi...stiu e groaznic...e dureros....si mie imi plange inima dar aici suntem...vin saptamani cu sute de decedati in fiecare zi....!:((aveti grija de voi:)
  • +5 (7 voturi)    
    si ce daca nu se incadra in defintia de caz? (Joi, 26 martie 2020, 23:35)

    revo [utilizator]

    Avea o pneumonie grava! I-ati refuzat internarea si tratamentul pentru pneumonie; in fond nu exista un tratament pentru coronavirus, peste tot se dau antivirale si tratamente pentru plamani. Cei mai multi cu asta s-au facut bine.
    Practic, l-ati omorat cu zile! Ce daca era tigan, cum am citit in alt articol? Era un om.
  • +1 (3 voturi)    
    O grămadă de idioți își dau cu părerea acum (Vineri, 27 martie 2020, 13:58)

    revelare [utilizator]

    „Sabine se întoarce acasă. Când este sunată de la spital, un pic mai târziu, i se vorbește de o radiografie, de opacități pulmonare, "nimic grav". ” „Dar rezultatele ultimelor două teste pentru covid-19 vin cu vești bune: negative”. .„Când ajunge la spital, cu cealaltă fiică a sa, în jurul orei 01,00 miercuri dimineața, Julie era moartă. Îi atinge mâna, pielea era caldă, încă, își amintește ea.

    Sora sa îi mângâie fruntea. Și apoi, imediat, li se explică faptul că nu o vor mai revedea, protocolul este strict. ” https://www.hotnews.ro/stiri-coronavirus-23756793-coronavirus-in-franta-adolescenta-16-ani-a-murit-julie.htm?pbox


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by