Testare coronavirus pentru toţi cetăţenii din Bucureşti - Ministrul Sănătății

de Redactia     HotNews.ro
Miercuri, 25 martie 2020, 20:23 Actualitate | Coronavirus


Costache
Foto: Digi 24
​Ministrul Sănătății, Victor Costache, a declarat, miercuri, că toți bucureștenii ar putea fi testați pentru coronavirus, pe modelul folosit în Coreea de Sud. Testarea ar urma să se facă cu echipe mobile.

„​Astăzi (miercuri, 25 martie - n.red.) am pregătit un protocol cu domnul profesor Streinu-Cercel, care va fi validat şi dorim să implementăm un program inovativ, de tipul celor din Coreea de Sud şi să testam toţi cetăţenii din Bucureşti, cu echipe mobile de testare door to door (din uşă în uşă n.red.)”, a declarat Costache la Adevărul Live.

Până miercuri, la ora 13.00, la nivel național, au fost prelucrate 14.466 de teste, din care 646 în unități medicale private.

„Săptamâna viitoare sper să avem şi foarte multe teste disponibile la nivel naţional. Sunt undeva în jur de 180.000, care trebuie să ajungă până cel tarziu, la sfârşitul acestei săptămâni. Necesarul pe care l-am indentificat în momentul de faţă este undeva până în minimum 2 milioane, maximum 5 milioane de teste. Acesta este primul necesar la nivel naţional”, a precizat Costache.

Nelu Tătaru: Bucureștiul este un proiect-pilot, vor urma și celelalte orașe

Bucureștiul este un proiect-pilot, vor urma și celelalte orașe, scopul este de a verifica amploarea infectării unui oraș - a explicat Nelu Tătaru, secretar de stat în Ministerul Sănătății, într-o intervenție la postul Digi24.

„Începem de săptămâna viitoare, cu personalul medical, pacienții, apoi vom trece la testarea populației, cu fiecare cartier în parte”, a spus secretarul de stat. Mai întâi va fi testată populația în vârstă și persoanele cu risc, a precizat el.

„Este un proiect prin care se urmărește testarea tuturor aglomerărilor urbane. În București este cea mai mare aglomerare urbană și rămâne a fi testată, etapizat, toată populația. S-au mai primit 15 real-time PCR-uri, care vor fi montate, vor fi dotate cu specialiștii de rigoare și se vor face aceste testări etapizat pentru toată populația Bucureștiului, aleasă ca primă aglomerare urbană. Vor urma și celelalte orașe, Bucureștiul fiind oarecum un proiect-pilot în acest moment pentru a putea evalua starea de infectare a unui oraș”, a declarat Nelu Tătaru la Digi24.


Citește și:

„Trebuie dublat personalul din laboratoare” - medic despre testarea tuturor bucureștenilor






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















71395 vizualizari

  • +7 (17 voturi)    
    Inovatie cu pharma prin care Cercel primeste niste (Miercuri, 25 martie 2020, 20:27)

    xolv [utilizator]

    bani de la Abbott/AbbVie???
    • +13 (13 voturi)    
      Asha sa fie (Miercuri, 25 martie 2020, 22:39)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui xolv

      Doar sa nu fie testele trucate, ca tot e bine... Dar tare mi-e ca e doar gargara ieftina, atat timp cat capacitatea de testare la nivel national e pe la 1500 de teste pe zi.
      • -1 (15 voturi)    
        Echipele mobile vor răspândi Covid-19 în țara! (Joi, 26 martie 2020, 3:50)

        simplex1 [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Vine echipa, iți bate la ușă, te testează (sănătos fiind) și te lasă infectat. Iti comunica peste câteva zile ca ești negativ când deja ai febra și dureri în gat.

        De asemena, echipa creează agitație în scările blocurilor, vecinii încep sa vorbească intre ei și cei deja infectați (dar încă neconfirmați) transmit virusul la alții.
        • 0 (0 voturi)    
          deci nu mai testam deloc.. (Duminică, 29 martie 2020, 20:09)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

          Daca se respecta niste proceduri nu au de ce sa fie infectati. In Germania sau Coreea d Sud se testeaza in masa. Su nu explodeaza numarul de cazuri


          Mai degraba intrebarea ar fi de ce se consuma 10.000 de teste pentru studii stiintifice cand nu ai capacitate de testare pentru personalul medical, politie, jandarmerie, etc.
      • +3 (3 voturi)    
        aberatii electorale (Joi, 26 martie 2020, 8:42)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        A confirmat unul din secretarii de stat ca se discuta despre cresterea capacitatii la 2-3000 de teste pe zi.

        Deci chiar daca tot planul merge perfect, ceea ce este putin probabil, vor testa toti bucurestenii in 2 ani! Intre timp restul tarii sta si se uita.. ca deh, nu mai avem capacitate de testare si pentru ei.
  • +23 (27 voturi)    
    De ce pe TOȚI (Miercuri, 25 martie 2020, 20:28)

    comentatordiletant [utilizator]

    cetățenii din București?
    Și restul țării?
    • +2 (8 voturi)    
      nu e doar in Bucuresti (Miercuri, 25 martie 2020, 22:40)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui comentatordiletant

      Toate marile aglomerari urbane vor fi testate. Teoretic. daca e sa-i luam in serios pe ministri...
    • +8 (14 voturi)    
      Sa astepte ei sa le deschid usa .... (Miercuri, 25 martie 2020, 22:59)

      KTerinca [utilizator] i-a raspuns lui comentatordiletant

      -Buna ziua, sunt Virusu'. Am venit sa te fac. Am mai trecut pe la vreo saizeci. Vreo zece erau deja facuti.
      - Hai sictir , du-te la vecinu'!, zise Bukuresteanu'.
      • +13 (17 voturi)    
        Ii testam online (Miercuri, 25 martie 2020, 23:49)

        bokila1 [utilizator] i-a raspuns lui KTerinca

        Aveti coronavirus? DA/NU
    • +1 (1 vot)    
      evident (Joi, 26 martie 2020, 8:36)

      codrean [utilizator] i-a raspuns lui comentatordiletant

      prioritatea ar trebui sa fie cei aflati in carantina si izolare, peste tot, in toata tara !
    • +1 (3 voturi)    
      De ce pe TOȚI (Joi, 26 martie 2020, 9:44)

      Diletant [utilizator] i-a raspuns lui comentatordiletant

      ... cetatenii din Bucuresti?
      Eu cred ca nu e nicidecum vorba despre a-i trata! E vorba despre o statistica, foarte utila pe viitor ... mai ales unor firme Big Pharma, sau altor state. Nu vedeti ca in spatele tuturor decciziilor medicale sta controversatul Cercel? Asta conduce de fapt MS, nu bietul Costache care e pus intr-o camera sterila sa se holbeze la niste monitoare ce urmaresc starea sanatatii catorva beneficiari de bratari electronice (ma intreb daca sunt mai mult de 10). E o masura de genul "tara arde si baba se piaptana"! ... Sau exista un plan nedeclarat de IMUNIZARE COLECTIVA la nivelul intregii tari: scapa cine poate, mai dispar niste amarati de pensionari si bolnavi cronici care dupa munca de o viata si plati grele la stat sunt vazuti acum ca o povara. Cercel, cu un cinism greu de conceput, e la carma sistemului medical. ... Si el nu face nimic altceva dacat ce-i poate aduce profit. Vom fi folositi ca masa de testare (doar statistica) sau/si cobai in diverse experimente de tratament si vaccinare. Costache nu e capabil sa gestioneze situatii complexe de management , care cer pragmatism si onestitate. El e doar un chirurg, probabil bun, dar total rupt de lumea inconjutatoare. Uitati-va la el cat e de timorat! Cat despre Nelu Tataru ... incearca sa mai indulceasca declaratiile celor iresponsabili dar ... atat!
    • 0 (2 voturi)    
      Teapa marca Firea (Joi, 26 martie 2020, 10:10)

      Remarque [utilizator] i-a raspuns lui comentatordiletant

      Pentru ca o teapa electorala marca Firea. Stati linistit, nu se va intampla, e o bomba mediatica ce va trece. Chiar daca vor fi obtinute kit-urile, nu avem specialisti destui ca sa avem o asemenea capacitate de testare.
  • +29 (31 voturi)    
    .... (Miercuri, 25 martie 2020, 20:30)

    tirolez [utilizator]

    Sa inceapa cu pacientii din spitale, poate nu le mai inchid pe capete. Nu mai e niciun doctor de la pediatru la dermatolog, ca de, e pericol.
    Daca nu vor sa se trezeasca cu o populatie bolnava de-a binelea din cauza accesului la servicii medicale asta ar trebui sa faca.
  • +22 (28 voturi)    
    romanishtan style (Miercuri, 25 martie 2020, 20:33)

    middle_brick [utilizator]

    pai la noi s-ar putea sa pleci de acasă la testare sănătos si sa te întorci de la echipa mobila cu virusul la purtător. excepționali suntem in toate!
  • +16 (28 voturi)    
    recoltarea din gat (Miercuri, 25 martie 2020, 20:35)

    Je__ [utilizator]

    eu zic sa incepeti pe cartiere

    ii puneti pe toti sa dea o flegma intr-un butoi, amestecati si vedeti daca e contaminata

    Daca da, impartiti oamenii in mai multe grupuri (pe bloc, strada, etc) si-i puneti sa scuipe iar in butoi

    si tot asa repetati pana ajungeti la indivizi, elimininand grupurile care ies negativ, si testand si divizand cele pozitive

    urmand algoritmul veti folosi numarul minim de teste

    :P
    • +3 (9 voturi)    
      E buna (Miercuri, 25 martie 2020, 22:48)

      Caligula [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      Geniu carpatin, ce mai!
    • +5 (5 voturi)    
      Hmmm (Joi, 26 martie 2020, 9:43)

      Paleopterix [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      Pai sa stii ca ideea nu e chiar rea... probabil lucrezi in IT :-))
  • +33 (33 voturi)    
    un ametit (Miercuri, 25 martie 2020, 20:36)

    omul.rau [utilizator]

    testati MAI INTAI pe cei cu sanse mari sa fie infectati/infecteze pe altii: doctori, pacienti, politisti, toti care au venit din afara tarii in ultima luna, contactii, etc

    si dupa aceea mai vedem.

    scopul testarii este identificarea si izolarea, testarea nu vindeca!
  • +11 (13 voturi)    
    ! (Miercuri, 25 martie 2020, 20:36)

    chiuaua [utilizator]

    Foarte bine insa nu stiu de ce sunt sceptic ca vom fi testati cu totii.
    Noi nu suntem precum distinsii nostri politicieni, unsi cu mir de bunul Dumnezeu, sa ne putem testa aproape saptamanal .
  • +24 (34 voturi)    
    o mare prostie (Miercuri, 25 martie 2020, 20:39)

    carmen_i [utilizator]

    Locuitorii Romaniei nu sunt doar in Bucuresti. Este un act de discriminare fata de cei care se afla in alte localitati sau in comune/sate.

    Pe de alta parte, ei nu au fost in stare sa faca testele in timp util nici macar pe cei care prezentau simptome de infectare. Si cum viseaza sa testeze 2 milioane?

    Ar trebui testati rapid cei care sunt suspecti, toate cadrele medicale precum si angajatii care asigura infrastructura critica (electrictate, apa, trasport alimente etc).
  • +20 (24 voturi)    
    asta ne trebuia acum (Miercuri, 25 martie 2020, 20:39)

    c2 [utilizator]

    unii care sa umble din usa in usa si sa ne infecteze chiar ei
  • +9 (21 voturi)    
    de ce numai la Bucuresti ? (Miercuri, 25 martie 2020, 20:42)

    Laura21 [utilizator]

    Sa inteleg ca cetatenii din celelalte localiati ale tarii sunt de categorie inferioara ?
    • +4 (16 voturi)    
      Atunci sa-i lasam (Miercuri, 25 martie 2020, 22:49)

      Zache58 [utilizator] i-a raspuns lui Laura21

      pe bucuresteni sa platesca taxe si impozite.Restul lumii din Ro sa nu mai dam un ban guvernului care ne condamna la moarte.
  • 0 (28 voturi)    
    Totusi, se misca ceva (Miercuri, 25 martie 2020, 20:43)

    Sparafucile [utilizator]

    Se simte ca guvernul ăsta face ceva si are ceva in cap. Fata de dezastrul mostenit e o presiune uriasa pe umerii lui. Ia sa ne imaginam cum ar fi gestionat criza guvernul Dancila. Ar fi furat de ar fi stins, ca asa ocazie buna nu se ivea curind. Sorina Pintea s-ar fi multiplicat in mii si mii de exemplare. Si nu faceau nimic.
    • +12 (20 voturi)    
      asa e (Miercuri, 25 martie 2020, 22:48)

      Loyola [utilizator] i-a raspuns lui Sparafucile

      guvernul asta are ceva in cap. Cumpara masti chirurgicale de la firme de bautura.
      Pe de alta parte , cum sa mergi din usa in usa sa recoltezi probe - ar trebui sa schimbi manusile , mastile , sa te dezinfectezi dupa fiecare recoltare. Cum faci asta ?
      Mai bune vine popa sa ne impartasesca cu aceeasi lingurita pe toti.
      E la fel .
      Si de ce din Bucuresti doar?
      • 0 (2 voturi)    
        La impartasanie am fost (Joi, 26 martie 2020, 10:21)

        Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui Loyola

        la fel ca de 2000 de ani incoace, desigur ca a fost "cu aceeasi lingurita"

        Dar cu testarea, ai perfecta dreptate: echipa de test vine cu costume complete antivirus, pe ei ii protejeaza bine.
        Dar pe noi? Cum se asigura ca de pe suprafata costumului nu iei virusul?
        Si dupa aia?
        Da rezultatul pe loc?
        Daca nu, ce folos sa stii ca Ionescu Mihai de pe strada Sapientei este infectat, daca a plecat de mult de acolo?
  • +4 (14 voturi)    
    Lol (Miercuri, 25 martie 2020, 20:45)

    HP [utilizator]

    Inovator, nu inovativ, nulitate ce esti.
  • -3 (7 voturi)    
    din pacate e cam tarziu cred... (Miercuri, 25 martie 2020, 20:47)

    mano74 [utilizator]

    dar poate mai bine mai tarziu, decat niciodata. Suntem pregatiti oare sa aflam raspunsurile si sa luam masurile necesare? Multi o sa intre in izolare/tratament la domiciliu, dar cei peste 65 de ani ce fac?
  • 0 (12 voturi)    
    la romani .... (Miercuri, 25 martie 2020, 20:53)

    exilatul [utilizator]

    singurul "model" viabil este cel....balcanic...pe de alta parte asta daca isi iubea meseria nu intra in politica...mai ales in mocirla din politica ro....
  • +22 (30 voturi)    
    Omul.asta abereaza (Miercuri, 25 martie 2020, 20:56)

    Electorul [utilizator]

    El nu vede cate cadre medicale s-au îmbolnăvit din cauza lor cu criteriile de testare idioate de la inceput fara a tine cont de sugestiile medicilor din prima linie. El nu este in stare sa testeze pe cei din spitale si vrea sa testeze tot Bucurestiul.. Asta-i un fel de Sorin Oprescu care vedea șosele suspendate tot in Bucuresti. Bagati-l
    In carantină ca omoară oameni cu zile.
  • +21 (23 voturi)    
    Pot sa trimita bucurestenii singuri probele (Miercuri, 25 martie 2020, 20:58)

    gigiduru_ [utilizator]

    Sediul DSP - Soseaua Kiseleff nr 10, sector 1, Bucuresti.

    E suficient o proba de scaun
    • +6 (6 voturi)    
      Da da (Miercuri, 25 martie 2020, 22:34)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui gigiduru_

      Acolo i Laboratorul
  • +12 (18 voturi)    
    de ce? (Miercuri, 25 martie 2020, 21:00)

    PentruRomania [utilizator]

    De ce Bucuresti si nu Suceava? De ce Bucuresti si nu Constanta? Ca acolo va arde pe voi? Faceti in toata tara, fara discriminare! Si mai repede!
  • +4 (12 voturi)    
    Nu face sens ce zice (Miercuri, 25 martie 2020, 21:03)

    Doru1963 [utilizator]

    Numai populatia Bucurestiului are 1.8 milioane.
    Cum a identificat el necesarul de pana in 5 miloane?
    Restul de tara cum e testata?
    • +4 (4 voturi)    
      as putea spune (Joi, 26 martie 2020, 0:24)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Doru1963

      Ca cca. 5 mil sunt oameni activi.

      Restul stau in casa.
  • +23 (27 voturi)    
    Populisme !!!! (Miercuri, 25 martie 2020, 21:05)

    Ozmo [utilizator]

    Ce populisme ieftine! Nu avem masti si manusi, medicii din spitale aproape zero dotari, dar mergem din usa in usa ! Pe bune ??? Nici personal nu au pentru prelucrarea testelor! In plus, de ce doar bucurestenii vor fi testati , restul romanilor din Romania nu prezinta risc de contaminate? Aberatii populiste !
  • +10 (14 voturi)    
    Sigur ! (Miercuri, 25 martie 2020, 21:06)

    Ozmo [utilizator]

    Populisme ieftine ! Retardatilor! SICTIR !!!
  • +5 (15 voturi)    
    da, (Miercuri, 25 martie 2020, 21:06)

    berenger [utilizator]

    bucureștenii sunt cei mai breji. ei trebuie apărați, restul țării poate să moară...
    • +1 (7 voturi)    
      Provincia nu conteaza (Miercuri, 25 martie 2020, 23:30)

      Seby30 [utilizator] i-a raspuns lui berenger

      Se stie din cele mai vechi timpuri......
  • +2 (16 voturi)    
    Discriminare! (Miercuri, 25 martie 2020, 21:10)

    Nyk1 [utilizator]

    E cumva viața și sănătatea miticilor mai presus de a celor ce trăiesc în restul țării? Sau noi suntem numai vaci de muls, prin taxe și impozite care merg direct la centru?

    Să se facă teste în toată țara!
  • +4 (16 voturi)    
    si restul tarii? (Miercuri, 25 martie 2020, 21:10)

    george83 [utilizator]

    nu am nimic cu bucurestenii, dar noi restul tarii ce facem? asteptam 6 luni pana termini tu testele? sau cam cat iti ia sa testezi 2 milioane de oameni? intre timp cei care ies si intra in bucuresti stau 14 zile in carantina? nu vezi ca vorbesti numai prostii mai baiatule!
  • +16 (20 voturi)    
    Poate (Miercuri, 25 martie 2020, 21:12)

    Alexos [utilizator]

    ar fi mai bine sa inceapa la Suceava...
    • +3 (3 voturi)    
      too late there (Joi, 26 martie 2020, 0:26)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Alexos

      Stay home and clear your hands.
  • +9 (11 voturi)    
    Credeti ca (Miercuri, 25 martie 2020, 21:12)

    TheFreeOne [utilizator]

    Se va pune in practica aceasta masura?
  • +18 (26 voturi)    
    Astia vand.... (Miercuri, 25 martie 2020, 21:15)

    paonipao [utilizator]

    blana ursului din padure!
    Ei spera ca vor primi 180k de teste pana la sfarsitul saptamanii viitoare....dar vor sa faca teste la toata populatia Bucurestiului!
    Spera sa faca 1300 teste pe zi in Bucuresti...a anuntat Nelu Tataru...i-ar trebui vreo 4 ani!!!

    Bai bovina, dupa ce va faceti voi cei din guvern si tot parlamentul faceti teste tuturor celor ce ajung in spital, medicilor, celor cu simptome si eventual tuturor celo pe care ii bagati in carantina....asta daca veti avea teste!
    Nu este nevoie sa-i faci test unei persoane care sta in casa si care este sanatoasa!

    Idioti...!!!
  • +14 (18 voturi)    
    Redactia Hotnews (Miercuri, 25 martie 2020, 21:15)

    un domn [utilizator]

    Ce se aude cu militianul de la Gerota ? Respira cu ventilator ? Cu Dumnezeu ?
  • +12 (14 voturi)    
    Teoretic suna bine dar practic... (Miercuri, 25 martie 2020, 21:16)

    panda_rosu [utilizator]

    Daca noi avem o capacitate de testare de 2000 de teste pe zi in toata tara, inseamna ca la populatia bucurestiului ar dura aproape 3 ani de zile testarea. Eu sper sa nu fim tot in situatia asta si peste 3 ani totusi.
    • -1 (1 vot)    
      nicio grija! (Joi, 26 martie 2020, 10:24)

      Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui panda_rosu

      Categoric nu vom mai fi TOT in situatia asta, inte timp o sa ne mai curatam unii dintre noi, asa ca vor fi mai putine persoane de testat ...
  • +22 (24 voturi)    
    Sigur !!! (Miercuri, 25 martie 2020, 21:18)

    Ozmo [utilizator]

    Ce populisme ieftine, de doi bani ! Nu exista masti si manusi ptr populatie si ptr medici, dar mergem din usa in usa ! Cat de idioti penibili pot sa fie ? Nu au nici personal ptr prelucrarea testelor! Cretini populisti !!!
    SICTIR !!!!
  • +13 (17 voturi)    
    Ultimul recensamant in Bucuresti (Miercuri, 25 martie 2020, 21:19)

    lasa [utilizator]

    Acum 10 ani, cam 2,5 milioane, cu marja de eroare mare, mai ales la cei cu domiciliul flotant.
    Firea zice ca sunt 4 milioane. Cu suburbii , s-ar putea.
    E un scenariu SF, cu tot respectul. Macar sa-l faceti ceror care il solicita sau celor cu probleme cronice de sanatate si asta e greu de stabilit(
  • +17 (17 voturi)    
    X (Miercuri, 25 martie 2020, 21:23)

    Gigi Cauciuc [utilizator]

    Deci...... avem 2 milioane de persoane in oala A, unii dintre ei infectati. Ii testam pe toti, pe rand, dar pe cei testati in loc sa ii punem in oala B ii punem inapoi tot in oala A. Concluzie? Masura este inutila, domnul ministru abereaza, fara sa mai luam in considerare faptul ca este imposibil de testat intr-un termen relativ scurt toata populatia Bucurestiului, plus ca nu sunt disponibile suficiente teste.
  • +23 (23 voturi)    
    Vise, taica! (Miercuri, 25 martie 2020, 21:23)

    independentu [utilizator]

    Coreea a facut in jur de 350.000 de teste pana acum, in aproape 2 luni.
    Sunt convins ca ne va duce Cercelul pe locul 1 in lume.
    Sau doar bate campii, ca deobicei
  • +19 (19 voturi)    
    Asta este gluma anului ! (Miercuri, 25 martie 2020, 21:25)

    rectificare [utilizator]

    În câți ani va reuși România să procure milioane de teste ? Și dacă îl testezi pe Ion acum și iese negativ, iar pe Vasile îl testezi peste o lună și iese tot negativ, nu înseamnă că ai învins virusul. Că până îl testezi pe Vasile, Ion ia de la alții bola și devine și el pozitiv. Relevant ar fi daca ar putea fi testati toti odata (nu unul azi si unul la toamna), ceea ce Romania nu are capacitatea de a face. Nici teste si nici personal instruit.
  • +23 (25 voturi)    
    Suceava? (Miercuri, 25 martie 2020, 21:26)

    buha [utilizator]

    De ce nu Suceava?
    Acolo sunt cei mai multi morti!
    Incurand vor fi si mai multi.
    Macar toti medicii din Suceava in fiecare saptamana.
  • +22 (24 voturi)    
    SPER SA FIE DEMIS MAINE (Miercuri, 25 martie 2020, 21:27)

    bokila1 [utilizator]

    ACEST INDIVID CARE NU STIE ARITMETICA DE CLASA I-a.
    Daca ar fi spus, toti bucurestenii care corespund criteriilor de testare, adica vreo 50000 cel mult, era in regula.
    Dar ce a spus e o imbecilitate gigantica demna de pesedisti..
  • +6 (14 voturi)    
    de ce doar bucuresti? (Miercuri, 25 martie 2020, 21:28)

    Ismail Paine de circ [utilizator]

    ... si nu toti cetatenii din aceasta tara?
  • +9 (11 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 25 martie 2020, 21:33)

    [anonim]

  • -3 (3 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 25 martie 2020, 21:33)

    [anonim]

  • +23 (25 voturi)    
    Vrajerala politica (Miercuri, 25 martie 2020, 21:36)

    AureliusM [utilizator]

    1. daca obtii cu greu si pe pile 2mil de teste din SKorea, de ce le-ai prapadi pe Bucuresti pe toate?

    De ce sa nu folosesti in Suceava si Hunedoara ca sa gasesti clusterele complet inainte sa avem o a doua Lombardie la noi?

    2. la capacitatea actuala de prelucrare de 1200 zi/ pe tara, chiar daca o cresc de 10x, tot le-ar lua 100 zile. Moment la care nu mai conteza, intre timp cei bolnavi ii imbolnavesc pe cei testati negativ

    Mai sunt si alte gauri logice in programul de fatada...
  • +9 (13 voturi)    
    FAIL (Miercuri, 25 martie 2020, 21:37)

    Andrei Nitan [anonim]

    Si cu aia de nu raspund la usa de frica ca le fura muraturile ce facem ?
  • +10 (14 voturi)    
    K (Miercuri, 25 martie 2020, 21:39)

    cartofiprajiti [utilizator]

    liberali astia sunt normali?!!!!
  • +13 (15 voturi)    
    Si provincia? (Miercuri, 25 martie 2020, 21:40)

    Zaph [utilizator]

    Restul oamenilor nu conteaza? La cat de bine e pus la punct sistemul sanitar, incat afli ca ai avut Covid cand erai in viata, abia dupa ce dai ortu' popii...si la ce situatie e prin Suceava, cel putin, suna bine asa. aparat in plus e si in Iasi, donat de oameni, lipsesc testele si e necesara schimbarea parametrilor de testare,ca daca "nu corespunde" nimeni, si totusi toti sunt bolnavi.. degeaba avem si aparatura sau testele, cand DSP nu da acordul sa le foloseasca nimeni, nici la cererea asistentilor si medicilor. vezi cazurile in care au murit deja oamenii.
  • +19 (21 voturi)    
    Sigur (Miercuri, 25 martie 2020, 21:47)

    Utilizator5 [utilizator]

    Bine ca vor sa testeze toti bucurestenii, iar cei ce au venit din alte tari in ultimele 2 saptamani, cel putin, rudele si contactele acestora sunt bine merci, au intrat fara a li se face vreun test, s-au plimbat pe Corso, pe ulitele satului romanesc etc.
    Nu pot sa inteleg logica autoritatilor romane. Ii verificati pe toti bucurestenii, apoi ce? izolati Bucurestiul, faceti granita sa nu mai vina vreunul din "provincie", pentru ca vine unul mai devreme sau mai tarziu din afara Bucurestiului, aduce marfa sa zicem din Gorj si e infectat, infecteaza si 2 milioane de teste sunt in zadar, ia-o de la 0.
    Si alt aspect, nu exista riscul mai mare de a infecta mergand door to door? de a-i infecta si pe cei ce nu au? Coreea de Sud a facut teste la suspecti, la secta aia, nu la tot Seoulul. Nu inteleg ce specialistii lui Peste avem si ce vor sa demonstreze cu asta acum.
    • +4 (6 voturi)    
      Bravo (Miercuri, 25 martie 2020, 23:10)

      MIKI@ [utilizator] i-a raspuns lui Utilizator5

      Susţin cele afirmate ! După ce ai făcut testul poţi pune mâna pe ceva şi să te infectezi, iar mănuşile medicilor care vin foarte aproape de faţa testatului clar că pot transmite virusul.
      • +3 (3 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Joi, 26 martie 2020, 0:14)

        [anonim] i-a raspuns lui MIKI@

  • +14 (20 voturi)    
    hmm (Miercuri, 25 martie 2020, 21:49)

    AM1981 [utilizator]

    Domnul ministru e cam discriminator. Nu e ministru pentru toți cetatenii Romaniei sau doar pentru cei din București?

    PS. Locuiesc (si am CI) in Bucuresti, pentru eventualele - ale unora.
  • +11 (15 voturi)    
    Cati cetateni are Bucurestiul...? (Miercuri, 25 martie 2020, 21:51)

    Zgabeartza Iftode [utilizator]

    180.000 ??? sau poate 1.800.000 ??? e o mare diferenta dom'profesor...!
  • +1 (13 voturi)    
    Masura este foarte buna, dar numai in Bucuresti? (Miercuri, 25 martie 2020, 21:56)

    Entiu [utilizator]

    Masura aceasta este doar pentru Bucuresti.?

    Ar fi pacat sa nu se generalizeze la nivelul intregii tari, mai ales unde sunt focare cum este cel de la Suceava.
  • +9 (11 voturi)    
    Ce-i ala cetatean al municipiului Bucuresti? (Miercuri, 25 martie 2020, 21:59)

    risk_mdm [utilizator]

    Doar aia cu buletin de Bucresti, sau toti care locuiec in Bucuresti sub o forma sau alta?
    In primaul caz (doar buletin de Buc0 degeaba o faci, caci vor fi foarte pulti printre ei care nu sunt inca testati.
    In al doilea caz ( pe toti care locueisc in Buc), cam tot degeaba o faci, ca acum Bucuresti s-a unit cu multe localitati din Ilfov dpdv al proximitaii locuintelor.

    Asa ca dupa logica de mai sus, declaratia asta e prostie cat marimea Bucurestiului de mare.
    O varinata corecta putea sa fie: testam toti cetatenii ce locuiesc in cercul delimitat de centura auto!
    Nu zic ca era corecta moral, dar era oarecum mai clara delimitarea. Auzi tu "cetatenii Bucurestiului", ma face sa zambesc.
    • +1 (1 vot)    
      un detaliu (Joi, 26 martie 2020, 10:27)

      Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui risk_mdm

      Bine pusa problema, dar este doar un detaliu, nici doua milioane de persoane nu pot fi testate intr-un timp rezonabil ...

      Ai dreptate, oficial suntem doar 1,9 milioane cu buletin de Buc, insa in realitate sunt 3,5 poate chiar patru milioane de locuitori!
  • +10 (14 voturi)    
    de ce ? (Miercuri, 25 martie 2020, 22:00)

    l000 [utilizator]

    de ce numai Bucuresti, oare restul tarii nu avem nevoie?
  • +21 (21 voturi)    
    Cretini pana la capat (Miercuri, 25 martie 2020, 22:04)

    ggiiggii [utilizator]

    Astia gandesc putin inainte sa iasa in public cu toate ideile astea?
    Bucurestiul are 3-4 milioane de locuitori( jumatate fara macar sa aiba forme legale, domiciliu...adresa);
    Romania poate prelucra 1500-2000 de teste zilnic( in toate centrele din RO...nu numai in Buc).
    Asta inseamna aprox. 2000 de zile numai pentru prelucrare, ca sa nu mai vb despre cosmarul logistic al prelevarii probelor de la populatie.
    Ei asteapta de o saptamana 200.000 de teste...cum asteapta mamai pensia in fiecare luna la poarta.
    Bha...astia sunt cretini total.
    • 0 (6 voturi)    
      cred (Miercuri, 25 martie 2020, 22:14)

      AM1981 [utilizator] i-a raspuns lui ggiiggii

      Cred ca se referă la cele rapide, nu la RT-PCR, care pot fi de multe ori neconcludente.
  • +9 (11 voturi)    
    hahahaha (Miercuri, 25 martie 2020, 22:07)

    Coco Whistle [utilizator]

    dupa modelul door to door sau te doare te doare (sintem inca in romania bre) noi testam in fiecare saptamina, parlamentarii, primarii, premiantii si apoi sa extindem la capitala ca astia sint plimbareti ....de ce faceti bre discriminare? ce restul tarii e lumea a 7lea? votantii trebuie sa inteleaga ca sintem singuri. aveti grija voi cei care nepasatori, neimplicati asteptati minuni. nu or sa vina...doar daca sinteti premianti. nu ma credti cind spun ca trebuie sa ne separam, astfel ne cernem.ei o fac deja...
  • +19 (21 voturi)    
    Sunt obligatorii testele? (Miercuri, 25 martie 2020, 22:26)

    gigea1900 [utilizator]

    Sunt obligatorii testele? am dreptul sa refuz daca eu consider faptul ca nenea ala care imi bate la usa a umblat prin alte zeci de apartamente cu hazmat costumul neschimbat?Ce garantie am eu ca nu ma imbolnavesc de la personalul (posibil nepregatit?)

    E o idiotenie fara margini, nu au capacitatea necesara, pana testeaza pe toti se termina epidemia/pandemia.
    • +3 (3 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Joi, 26 martie 2020, 0:17)

      [anonim] i-a raspuns lui gigea1900

    • +2 (4 voturi)    
      pp (Joi, 26 martie 2020, 1:29)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui gigea1900

      ca Interactiunea este scurta cu personalul care va testa.

      dupa ce interactionezi te speli/dezinfectezi zonele expuse.

      Cheia reusite nu este legata numai de eficienta si rapiditatea testarii dar si de capacitatea de prelucrare rapida a testelor.

      Atentie si la capacitatea de a raspunde la nevoile bolnavilor care vor trebui sa ajunga la ATI
  • +14 (16 voturi)    
    m-am lamurit (Miercuri, 25 martie 2020, 22:27)

    Wheelwright [utilizator]

    Cu declaratiile vad ca si ministrul ca si aproape fiecare director de spital e o incompetenta greu de suportat.

    Daca tot suntem in stare de urgenta si se emit ordonante militare, nu mai bine puneau cel mai bun medic roman militar la conducerea Ministerului Sanatatii? Fie si interimar pe aceasta perioada, unul care are practica in teatru de operatiuni si a fost instruit de NATO. Macar ala intelege si stie ce e o situatie de urgenta si ar coordona mai bine.
  • +3 (3 voturi)    
    Zona metropolitana? (Miercuri, 25 martie 2020, 22:36)

    Utilizator5 [utilizator]

    Da, au dreptate cei ce au sugerat, ce facem cu cei ce locuiesc in localitatile limitrofe si muncesc in Bucuresti? La ce folos sa testezi tot Bucurestiul din usa in usa cand sunt multi care nu au domiciliul in Bucuresti (stau in chirie fara flotant) care nu vor deschide, si multi altii care fac naveta zilnic la munca in Bucuresti din imprejurimi, care iar nu vor fi testati dar sunt zilnic printre bucuresteni.
    Pare mai mult o risipa de fonduri. In timp ce focare mari si urgente sunt in Suceava de exemplu. Mai bine folositi o parte din testele alea pentru a testa regulat tot personalul medical care lucreaza cu pacientii infectati cu Covid-19 si care sunt expusi permanent. Oricum veti avea nevoie de testele alea, nu aruncati fara rost in stanga si dreapta dupa ce pana acum unii spuneau ca au simptome si ii trimiteati acasa ca "nu se califica" ca suspecti de coronavirus pentru ca nu au intrat in contact cu cineva din strainatate. Ce facem, acum ne dam mari ca avem teste. Fara numar...
  • +3 (3 voturi)    
    Idee (Miercuri, 25 martie 2020, 22:36)

    User9000 [utilizator]

    Cand numarul de teste este mic, se poate face prin tatonare, impartind in celule, de ex. la nivel de strada cand sunt putine teste, apoi la nivel de bloc/casa, apoi la nivel de familie. Cand intr-o celula testul iese pozitiv, se testeaza mai amanuntit cei din celula.
    Peste o saptamana, daca sunt mai multe teste disponibile, se revine si se testeaza alta persoana din fiecare celula. Se pot subdiviza celulele in niveluri mai fine daca testele sunt suficiente.
    Daca intr-o celula (strada, bloc, familie), testul initial a iesit negativ dar era cineva infectat, probabilitatea este sa infesteze si pe altii din celula, si sa iasa pozitiv la testul 2.
  • +13 (13 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 25 martie 2020, 22:50)

    [anonim]

  • +5 (9 voturi)    
    De ce doar bucurestenii (Miercuri, 25 martie 2020, 23:00)

    angimerkel [utilizator]

    Simplu.. alesii neamului sunt din bucuresti, le e frica sa nu crape d'aia. Unsii cu toate alifiile, prostii sa stea in casa sa lucreze remote si ei cu girofarele pe strazi. Nu mai bine testau toti capsunarii care n'au platit un leu la bugetul de stat si acum trimitem avioane militare sa ii aduca acasa? Toti hotii si toate videochatistele ca oamenii seriosi nu si au abandonat locurile de munca. Nu mai bune faceau spitale in astia 30 de ani, am ajuns de rasul lumii sa faca tipele alea doua spital din donatii?!? Nu mai bine ne faceau autostrazi jigodiile astea inputite? Si acum noi stam umiliti in case si platim taxe si impozite in timp ce 1 milion de bugetari ne capuseaza in continuare?!
  • +11 (13 voturi)    
    Amuzant (Miercuri, 25 martie 2020, 23:03)

    mescaline [utilizator]

    Omenii aud o aberatie, de genul : " Se va da fiecarui bucurestean cate un unicorn" si reactia este : " Iar ii favorizeaza pe mitici, noua de ce nu ne promite?".

    Kafka, frate.
    • 0 (0 voturi)    
      Ai dreptate, nu este corect! (Joi, 26 martie 2020, 10:29)

      Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui mescaline

      sa dea licorne la toata tzara!
  • -1 (3 voturi)    
    deci noi ceilalti (Miercuri, 25 martie 2020, 23:06)

    gopo2016 [utilizator]

    iesim afara, ca se pare ca doar bucurestiul exxista pe harta romaniei, cu r mic, golani astia de politicieni nu gindesc cu capul ci cu curu' idioti , pai ba puta in primul rind aia de lupta cu virusul sint primi testati si retestati, pt nimicuri ca voi ar trebui sa fiti ultimi pe lista cu teste, de aia a-ti pus la bucuresti cred ca primele teste vi-i se fac voua politrucilor
  • +3 (5 voturi)    
    de unde bani... (Miercuri, 25 martie 2020, 23:06)

    AnderT [utilizator]

    si mai ales de ce? avem catedrala mantuirii... acolo sunt banii de spitale, doctori si alte traznai !!!
  • +3 (3 voturi)    
    Sa citam: (Miercuri, 25 martie 2020, 23:12)

    VacsAlbina [utilizator]

    " Doua lucruri sunt infinite, universul si prostia umana, insa nu sunt sigur despre primul."
  • +2 (4 voturi)    
    Bucuresti? (Miercuri, 25 martie 2020, 23:15)

    andimi [utilizator]

    iar o luam aiurea pe aratura. De ce Bucuresti intai? De ce nu zonele cu focar din tara? Vezi unde apare focar cu 4-5 imbolnaviri, trimiti si testezi tot in zona! Astia nu au fost in stare sa recenzeze toti oamenii in 2011 si acu vor sa testeze doua milioane de oameni! E o gluma, nu?
  • +2 (2 voturi)    
    Coronavirusul (Miercuri, 25 martie 2020, 23:16)

    MIKI@ [utilizator]

    Sigur, numai la sănătatea noastră nu se gândesc guvernanţii. Păi dacă faci testul acum, poţi contacta virusul după aceea, iar testul îţi iese negativ. Şi mai e şi problema că te poţi infecta chiar de la mănuşile / echipamentul medicilor care vine în contact sau foarte aproape de faţa testatului şi pot transmite virusul.
    • +1 (1 vot)    
      Comentariu sters de utilizator (Joi, 26 martie 2020, 3:41)

      [anonim] i-a raspuns lui MIKI@

  • +2 (4 voturi)    
    Eu-ul pe primul plan... (Miercuri, 25 martie 2020, 23:18)

    luciannn [utilizator]

    Sper totusi sa primeasca intai toate spitalele din tara, si apoi bucurestenii..

    Testarea tuturor bucurestenilor arata cat de mare e frica celor de la conducere de acest virus...

    Daca ii izoleaza pe toti bucurestenii virusati pot sa doarma ei mai linistiti noaptea...

    Sau credeati ca este din dragoste pentru bucuresteni?
  • +4 (6 voturi)    
    Cobaii (Miercuri, 25 martie 2020, 23:36)

    MIKI@ [utilizator]

    Sunt medici în ţară spun că nu au teste suficiente, iar ei vor să testeze toată populaţia bucureştiului, o prostie pentru că după test te poţi contamina, iar testul să fie negativ. Apoi, te pot contamina chiar medicii în urma testării, cu mănuşi de unică folosinţă şi echipamente nesterile care intră în contact cu atâtea persoane testate. Şi după ce urmează ? închiderea Bucureştiului, ca să nu ne infecteze restul ţării. Pfffff mor de râs!
  • +2 (2 voturi)    
    yeah right (Joi, 26 martie 2020, 0:19)

    razeshu [utilizator]

    astia vor sa ne distreze putin. Pai la referendum - utlimul - le a luat cateva saptamani cu o armata d evoluntari, studenti si cadre didactice si tot nu au acoperit tot orasul. Nu au logistica necesara. Si nu e nici etic si corect sa faca asa ceva. Pai degeaba testeaza tot orasul, unii pot iesi ok la test si se pot imbolnavi a doua zi. Trebuie testat oricine, la primul semn. Si cei cucare a intrat in contact.
    Pe langa ca ideea cu asta cu Bucuretsiul nu poate fi implementata o sa ii si "sinucida" politic pe galbejitii astia de la putere. Le va fi pus in carca orice mort de Coronavirus.
  • +4 (4 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Joi, 26 martie 2020, 0:20)

    [anonim]

  • -1 (3 voturi)    
    deci ce a zis omul si ce a inteles poporul... (Joi, 26 martie 2020, 1:13)

    ..13 [utilizator]

    Ca vrea sa faca un program inovativ cam cum a fost in S. Korea.

    Este normal ca acel program sa fie derulat rapid pentru ca sa nu fii nevoie sa se revina cu testarea in ipoteza ca initial ai fost declarat sanatos.

    In al doilea rand trebuie sa te astepti ca din toata populatia verificata/testata cca. 20% sa fie atinsi si din astia 5% sa aiba nevoie de ATI. din cei ajunsi in ATI cca 1/3 mor. ( asta este cazuistica internationala).

    Deci daca testezi 100000 de persoane sa astepti 20.000 sa fie purtatori si din acestia 1000 sa aiba nevoie de ATI. Eliberarea locurilor in ATI se face relativ repede - dupa cca. 7 zile

    Acolo, in S Korea oamenii se spala pe maini si cadrele medicale au notiuni elementare de protectie nu ca in Suceava unde moartea a dat peste ei si de acuma nu mai ai ce sa le faci decat sa ii bagi in carantina si sa monitorizezi situatia daca cumva au invatat sa se protejeze- scapa cine poate.

    Problema acestui virus este ca te ia repede daca nu te protejezi - fie ca esti cadru medical fie ca esti simplu muritor de rand. Deci Pasul 1 - PROTECTIA cadrelpr medicale si a celor care intra in interactiune directa cu multe persoane .

    ne-am lamurit ca PROTECTIA lasa mult de dorit. Fie ca vorbim despre cea din spitale, fie ca vorbim despre cea individuala ca si simplu cetatean.

    Testarea ajuta, limiteaza partial raspandirea virusului.

    Testarea este normal sa fie aplicata pe niste criterii - aceste criterii fac ca numarul celor care trec pe la testare sa fie undeva cca 20 - 25% din total populatia RO/ Bucuresti.

    daca vrem sa limitam impactul economic incepem sa aplicam masurile de limitare a raspandirii virusului in centrele urbane aglomerate cu densitate mare in afaceri.
  • +3 (5 voturi)    
    Bai (Joi, 26 martie 2020, 2:35)

    briciu [utilizator]

    Sa nu l uitati pe Primarul din Iasi !! Lui sa i faceti 3 teste !!
  • +2 (4 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Joi, 26 martie 2020, 3:00)

    [anonim]

  • +2 (2 voturi)    
    SF (Joi, 26 martie 2020, 6:47)

    tontu [utilizator]

    De unde iei atata personal calificat si echipat ca sa faca testele? Personalul medical e si asa insuficient, slab dotat si se pare si incapabil sa se autoprotejeze(vezi Suceava). Mai multe teste trebuie facute in zonele de tranzit si acolo unde apar focare
  • +1 (1 vot)    
    ... (Joi, 26 martie 2020, 7:31)

    cartograful [utilizator]

    mai degraba ar testa mai intai tot personalul medical
  • 0 (2 voturi)    
    Idiotii (Joi, 26 martie 2020, 8:42)

    Coco_papagal [utilizator]

    In curand catedrala celui mai prost neam isi va incepe activitatea!
  • +2 (2 voturi)    
    USL... (Joi, 26 martie 2020, 8:45)

    toxx [utilizator]

    Astia cred ca mai iau vreun procent la alegeri, daca nu s-or amana, sau votam toti online ?

    Cum sa debitezi asemenea ineptii ? Bucurestiul are 4 mil de locuitori reali, din care 2 cu buletin, ei nu sunt in stare sa dea medicilor echipamente de protectie si materiale medicale si vor sa ne testeze pe toti ?
  • +1 (3 voturi)    
    discriminare (Joi, 26 martie 2020, 8:53)

    Tiberiu62 [utilizator]

    Alo PNL !
    Dupa aceasta initiativa discriminatorie ramaneti cu voturile din Bucuresti.
  • +3 (3 voturi)    
    test PCR (Joi, 26 martie 2020, 9:20)

    gigilone [utilizator]

    Hai sa ne uitam un pic in SUA
    Iată ce spune CDC despre testul pentru Coronavirus
    - CDC (US Centres for Disease Control) admite că testul coronavirus este PISTOL CU APA.
    După parerea mea testul de diagnostic pe scară largă pentru coronavirus este - cum ar zice americanul - insufficient, misleading, useless, and deceptive.
    Acest test, utilizat în toată lumea, unde este disponibil, se numește PCR. Ce face el? DIAGNOSTICHEAZĂ pacienții. Si zice „Da, aveți virusul.”, respectiv „Nu, nu aveti vrusul.”
    Iata un link către un document al CDC despre test.
    https://www.fda.gov/media/134922/download
    CDC stabilește liniile directoare privind modul în care testul ar trebui să fie făcut și ce înseamnă rezultatele.
    Iată un paragraf din acel document CDC legat de interpretare rezultatelor.
    VA SUGEREZ SA-L CITITI DE MAI MULTE ORI.
    “Positive [test] results are indicative of active infection with 2019-nCoV but do not rule out bacterial infection or co-infection with other viruses. The agent detected may not be the definite cause of disease. Laboratories within the United States and its territories are required to report all positive results to the appropriate public health authorities.”
    Incerc o traducere
    „Rezultatele pozitive [ale testului] indica prezenta unei infecții active cu 2019-nCoV, dar nu exclud infecția bacteriană sau co-infecția cu alte virusuri. Agentul detectat poate să nu fie cauza in sine a bolii. Laboratoarele din Statele Unite și teritoriile sale trebuie să raporteze toate rezultatele pozitive autorităților de sănătate publică corespunzătoare. "

    Fraza cheie din acest alineat este: „Agentul detectat [coronavirusul] poate să nu fie cauza in sine a bolii.”

    SA MORI TU….
  • +3 (3 voturi)    
    continuare (Joi, 26 martie 2020, 9:21)

    gigilone [utilizator]

    Ce ne spune de fapt CDC: Pai, sa vedeți, oameni buni, de fapt, testul ar putea spune că coronavirusul există în corpul cuiva, dar este posibil ca virusul să nu provoace boala ...

    Pe de o parte, CDC admite că testul ar putea să iasă fals pozitiv: adica testul ar putea spune că un pacient are coronavirus, dar in realitate pacientul nu il are in corp..

    Pe de alta parte, CDC o spune verde in fata: DACĂ TESTAREA INDICA PREZENTA UNUI CORONAVIRUS, ACEASTA NU INSEAMNA CA ACEA ENTITATE MICROSCOPICA CAUZEAZA BOALA.

    Inclin sa cred ca testele astea au o mare problema. In cel mai bun caz, ar putea sa indice PREZENTA unui virus in corpul unui pacient. Dar testul este incapabil sa determine CAT DE MULT virus SE MULTIPLICA IN MOD ACTIV in corpul pacientului.
    SI de ce ar fi important acest lucru? Deoarece, pentru a putea incepe sa te gandesti sa emiti teoria ca un virus cauzeaza o boala in sine la om, ar trebui sa existe milioane si milioane de exemplare ale acelui virus care se mutiplica OVER&OVER in corpul omului – ori testul PCR nu a fost niciodată dovedit, în lumea reală, să fie capabil a oferi un verdict exact in acest sens. Sau poate exista dovezi…vrem sa le vedem atunci….
    Dar, dacă citiți din nou paragraful din documentul CDC, veți vedea că CDC ordonă laboratoarelor să raporteze un rezultat pozitiv al testelor către agențiile de sănătate publică - unde va fi socotit ca un „caz de coronavirus” ….si dai cu isteria si da-i cu lockdown-ul…
  • +3 (3 voturi)    
    continuare (Joi, 26 martie 2020, 9:31)

    gigilone [utilizator]

    Similar cred ca procedeaza si românașii pe la noi.
    No ia sa vad acum cine mai investigheaza in Romania (in actuala netransparenta a raportarii cazurilor) pe astia de la DSP, INSP, CNSCTB, MAI, GCS etc.
    Pentru ca daca astia gen CERCEL&Co pleaca de la o premisa gresita/intentionat gresita ca virusul vietii CAUZEAZA boala si ne vand gogosi pe media aservita cu cresteri biblice ale cazurilor, daca numara raceli, guturauiri, laringite, tuse convulsiva, gripe etc si le baga pe toate intr-o oala si ni le comunica zilnic pentru a justifica distrugerea economiei….atunci E BAI MARE…Nu mai vorbim de banii alocati pentru cumpararea testelor si alte chestii medicale…DIN BANII NOȘTRI. Dar ce nu face omul pentru sanatatea lui? Bani pentru majoarea pensiilor batranilor pe care-i inchidem in case NU SUNT, bani pentru majorarea alocatiilor copiilor mai saracuti care atunci cand mergeau la scoala primeau cornul si laptele de la colegii de clasa si o intindeau pana a doua zi si care acum mor de foame inchisi in case NU SUNT. Bine ca SUNT pentru programele de sanatate publica, mai ales pentru vaccinare (ORDIN 479/22.03.2020) http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/224288
    Cine garanteaza ca omul simptomatic testat pozitiv nu moare din medicamentele testate pe el? Pentru ca toate au efecte adverse (in M.Of. 242/24.03.2020 s-a publicat ordinul 487 al Min Sanatatii pentru aprobarea protocolului de tratament al infectiei cu virusul SAR-Cov-2 – asadar avem cadru legal pentru testarea pe pacienti, pardon tratarea pacientilor cu Lopinavir/Litonavir-Kaletra sau/si Hidroxiclorochina, Remdesivir bla bla bla).
    Aici aveti efecetele adverse pentru Kaletra https://www.rxlist.com/kaletra-tablets-side-effects-drug-ce…
    Aici aveti efecetele adverse pentru Clorochina vietii https://www.drugs.com/sfx/chloroquine-side-effects.html
  • +2 (2 voturi)    
    continuare (Joi, 26 martie 2020, 9:32)

    gigilone [utilizator]

    Remdesivir se pare ca inca nu e aprobat pentru public use, ar fi in faza de testare si o data cu folosirea lui in spitalele din Romania si de fapt peste tot in lume, ii vom afla efectele adverse. Sau nu..?
    Omul e internat 14 zile, ia tratamentul cu ce zice medicul, banuiesc ca se sare peste consimtamantul informat. Oare medicii ii citesc pacientului lista completa a efectelor adverse? Ar fi cel putin contraproductiv si ar intrerupe „cercetarea” companiilor farmaceutice.
    Cineva mai curajos, al carui membru de familie testat pozitiv a decedat aflandu-se sub tratament, ar putea da in judecata „pe cei reponsabili”. Oare chiar ar putea? Ai acces la cadavru? Poti face autopsie sa stabilesti cauza mortii ? Ca se pare ca te poti infecta de la decedat cu domnul virus si atunci ii punem capac, il ingopam sau il incineram si bine c-am scapat noi sanatosi. Se pare ca in SUA s-a rezolvat si treaba asta cu raspunderea. Va dau textul in engleza si dati voi un google translate
    From druganddevicelawblog.com, March 18, 2020, “We Finally Have Something To Say About COVID-19”:
    “On March 17, 2020, the U.S. Department of Health and Human Services (“HHS”) published in the Federal Register a ‘notice of declaration’ conferring broad-based immunity from tort (including product liability) litigation for those engaging in ‘activities related to medical countermeasures against COVID-19.’ This declaration is now published at 85 Fed. Reg. 15198 (HHS March 17, 2020).”
    “HHS is conferring tort immunity…The immunity extends to ‘any claim of loss caused by, arising out of, relating to, or resulting from the manufacture, distribution, administration, or use of medical countermeasures’…The immunity extends not only to COVID-19-fighting drugs, but also to ‘products or technologies intended to enhance the use or effect of a drug, biological product [vaccine], or device used against the pandemic’…The only exception is for ‘willful misconduct’.”
  • +4 (4 voturi)    
    continuare (Joi, 26 martie 2020, 9:33)

    gigilone [utilizator]

    “The immunity being conferred shoves other federal laws aside as well as preempting state law.”
    Unui pacient internat i se da un medicament si moare? Nici un proces nu poate fi intentat. Absolut nimeni aflat in legatura cu acel medicament, incepand de la producator pana la doctorul care-l prescrie nu poate fi acuzat, ci este exonerat de orice rapundere. Poate ne raspunde cineva care e situatia in Romania in acest sens?

    Daca noi iesim mai multi de 3 pe strada sau indraznim sa mergem la biserica se cheama ZADARNICIREA COMBATERII BOLILOR.

    Daca ei inchid tara, vand baietilor destepti ce mai e de vandut din economie si stiu ca totul pleaca de la un mare FAKE se cheama SUBMINAREA ECONOMIEI NATIONALE si TRADARE art. 394 Cod Penal.

    Si cand zic “ei” nu ma refer nicidecum la conducatorii tarii noastre, pentru ca ai nostri sunt adevarati barbati de stat, patrioti, iubitori de neam si tara si cu frica de Dumnezeu. Ai nostri nu ne-ar minti niciodata, n-ar incerca sa ne manipuleze sau sa ia vreo decizie impotriva intereselor noastre. Aici recunosc ca avem noroc comparativ cu alte state.
    Cea mai toxica idee ar fi lansarea de dezbateri publice serioase, de transparenta totala, de ce nu de referendum pe shutdown the economy. AR FI CRIMINAL.
    Am cam amestecat un pic ideile, le-am scris asa cald.
    Oricum, recomand ca textul de mai sus sa fie citit ca un text din zona teoriei conspiratiei.

    STATI ACASA, INFORMATI-VA DIN SURSE OFICIALE, ASCULTATI DE AUTORITATI caci ele detin ADEVARUL ABSOLUT si lasati FRICA SA VA PATRUNDA IN MADULARE.

    DA-O INCOLO DE ECONOMIE, DA-LE INCOLO DE JOBURI.

    Io zic ca mai bine SA MURIM DE FOAME, dar macar sa murim SANATOSI.
  • -1 (1 vot)    
    testare bucuresteni virus (Joi, 26 martie 2020, 9:59)

    nicnicnic [utilizator]

    Bucurestenii, numai ei platesc taxe, locuitorii Romaniei nu-s doar in Bucuresti, discriminare... cata neintelegere! In Bucuresti e cea mai mare aglomeratie, in Bucuresti lucreaza cei mai multi salariati, dar asta nu se vede. La Poplaca de Sub Munte sunt inghesuiti 1.000 de locuitori, iar in Bucuresti asteapta stand lejer doar 1.500 de salariati in statia de metrou Piata Victoriei.
  • 0 (2 voturi)    
    daca taceai, filozof ramaneai (Joi, 26 martie 2020, 10:31)

    revo [utilizator]

    "Poti minti pe cineva o data, dar nu poti minti pe toata lumea, tot timpul".

    V-ati dat in petec. Declaratia asta este masura crasei incompetente a ministrului si a conducerii tarii, care au emis o asemenea ineptie colosala.

    Ce rost are sa strici testele pentru o statistica? Ca asta rezulta din declaratia secretarului : "pentru a putea evalua starea de infectare a unui oraș".
    Aveti statisticile si scenariul propagarii de la chinzi si coreeni. Tot de la ei, si masurile care trebuie luate. In China, i-au izolat pe toti in case, in spitale speciale si i-au tratat cu fierturi din ierburi. In Coreea au urmarit traseele celor infectati si i-au avertizat si testat pe cei cu care intrasera in contact. Voi ati inteles ceva din chestia asta?

    Si ce relevanta ar avea statistica asta pentru restul teritoriului, cand Bucurestiul este o aglomerare urbana de exceptie, cu transport in comun dezvoltat, cu firme cu personal numeros, dar in care nu s-au intors multi din strainatate? In care aproape jumatate din cazuri s-au declansat din cauza unui singur iresponsabil - militianul de la ADP, infectatii au fost depistati si epidemia este sub control?

    Ce relevanta are pentru un orasel mic si adormit, in care fiecare sta in curtea lui inconjurata de ziduri inalte, ca in Ardeal, sau pentru un sat aproape parasit ori pentru un sat plin de oameni care s-au intors in tara, din Vest, in ultimele saptamani?

    Ce rost are sa testezi orbeste, la rand, fara sa tintesti focarele si posibilele cai de raspandire? Ce rost are sa intri peste oamenii batrani, care au stat in casa si nu prezinta niciun simptom?!

    Ma, voi ce aveti in capetele alea? Sunt doar de decor?

    Copii, v-ati lamurit - suntem pe cont propriu. Stam in casa si ne pazim singuri, cu astia nu avem nicio sansa.
  • -1 (1 vot)    
    Comentariu sters de utilizator (Joi, 26 martie 2020, 18:35)

    [anonim]



Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by