Un tânăr întors de la Roma cu simptome de COVID-19 s-a plimbat cu autobuzul prin Capitală

de I.H.     HotNews.ro
Miercuri, 18 martie 2020, 15:50 Actualitate | Coronavirus


Coronavirus
Foto: Pixabay
Procurorii au deschis un dosar penal pe numele unui tânăr de 21 de ani întors duminică de la Roma și care nu s-a izolat la domiciliu, ci s-a plimbat cu autobuzul prin Capitală. Procurorii spun că la întoarcerea în țară bărbatul avea simptome specifice COVID-19.

Potrivit Parchetului Curții de Apel București, dosarul a fost deschis miercuri de procurorii Parchetului de pe lângă Judecătoria Sectorului 2, pentru infracțiunea de zădărnicirea combaterii bolilor.

Procurorii spun că marți el a călătorit cu un atobuz STB pe linia 104, cu toate că în urmă cu două zile s-a întors de la Roma și acuza tuse puternică, febră și amețeală, simptome specifice virusului COVID 19, nerespectând măsura izolării la domiciliu.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















27470 vizualizari

  • +17 (19 voturi)    
    De ce nu era in carantina??? (Miercuri, 18 martie 2020, 15:55)

    tirolez [utilizator]

    Trebuie marite pedepsele.
    • +8 (10 voturi)    
      propun... (Miercuri, 18 martie 2020, 17:01)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      .. amenda + bataie pentru astfel de specimene.
    • +3 (3 voturi)    
      in starea de urgenta (Joi, 19 martie 2020, 5:11)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      Masurile pentru astfel de cazuri si judecarea in regim de urgenta pentru ca suntem in stare de urgenta - adica altfel.

      Daca nu stiu romanii - asta este altceva.
      Daca s-a aflat in timp ce calatorea trebuia luat pe sus si dus cu forta la izolare.

      lipsa bratarilor electronice isi spune cuvantul.

      Mai mult, lipsa respectului fata de legi arata cat suntem de necivilizati. Dar mai este ceva - lipsa unor masuri autentice de sprijin isi arata coltii
    • -2 (4 voturi)    
      hihihi (Joi, 19 martie 2020, 6:29)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      Fake news???

      pare ca dansul doar era usor baut - testul indica ca nu are virusul cu el...
  • +4 (16 voturi)    
    Da, si? (Miercuri, 18 martie 2020, 15:58)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Ce se va intâmpla si când? Atât timp cât un fost angajat MAI s-a pipi pe lege, iar sub ochii blânzi ai tovarasului Vela piata neagra infloreste cu complicitatea Militei ceausiste, ce poate păti acest individ , care o fi si negativ? Evident, nu a fost testat pentru ca statul CRIMINAL român nu are teste pentru Coronavirus, nici macar pentru medici. Mai curând cetateanul are trebui sa dea statul guvernat de ciolanarul Orban 1,2 in judecata pentru modul deplorabil in care a asigurat dreptul la sanatate prevazut de Constitutie.
    • 0 (2 voturi)    
      nu ai dreptate (Joi, 19 martie 2020, 5:16)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Fiecare ar trebui sa respecte masurile minime impuse - distantare sociala, asta nu inseamna sa stai numai in izolare daca nu esti bolnav/nu ai simptome - si sa porti masca si manusi.

      Bolnav sau nu - masca si manusile sunt masuri obligatori si minimale pentru a te proteja si a ii proteja pe altii.

      Sistemul de sanatate nu poate sa faca pe termen scurt - adica de 5 luni cat are guvernul Orban - minuni. Este nevoie de timp, de un plan de restructurare si nu stiu in ce masura ne ajuta chestia asta acum.

      Aruncatul vinei pe guvern este o metoda comunista/socialista.

      Vezi ce poti face tu pentru protectia ta si a altora, mai intai - zic eu.

      Statul este format din tine si mine si altii.
      • +1 (1 vot)    
        Nu respecta nimeni (Joi, 19 martie 2020, 12:18)

        ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui ..13

        nu te teme.
        Constant sunt grupari de 5-6 indivizi care sporovaiesc.
        Ii arestam pe toti ?

        Sau legea martiala si cu tab-ul pe ei ?
  • +10 (12 voturi)    
    si amenda pe langa dosarul penal (Miercuri, 18 martie 2020, 15:59)

    cristi_an [utilizator]

    o amenda sa o tina minte toata viata!!
    • 0 (6 voturi)    
      eu zic ca.. (Miercuri, 18 martie 2020, 17:02)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

      .. bataia e mai buna.
  • +14 (18 voturi)    
    Dosar penal (Miercuri, 18 martie 2020, 16:00)

    M-Teo [utilizator]

    Stiu ca partea cu dosarul penal pare o metoda buna, dar nu in Ro. Ca se potoleasca lumea ardeti-le o amenda babana + parnaie + bataie. Nu le mai dati "dosare penale cu sina" ca si-au facut destule provizii de hartie igienica.
    O sa murim toti cu dosarul in mana. Jalnic !
    • +3 (7 voturi)    
      bingo! (Miercuri, 18 martie 2020, 17:03)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui M-Teo

      asta e reteta succesului cand vrei sa educi romanii: amenda + parnaie + bataie.
    • +2 (2 voturi)    
      in stare de urgenta (Joi, 19 martie 2020, 5:19)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui M-Teo

      Cazurile se judeca altfel.

      Poate afla chestia asta si Ministrul de Interne.
      Good luck!

      PS
      Nu sunt de acord cu masurile propuse de Dvs.
      Stiti care este cea mai severe masura? izolarea totala impusa prin forta si atat!
  • +12 (16 voturi)    
    bai (Miercuri, 18 martie 2020, 16:06)

    liviu_ [utilizator]

    20 000 ron amenda si 2 ani de inchisoare (cu suspandare) e mult prea PUTIN pt astia!!!
    as trebui schimbata legislatia de urgenta in aceasta privinta!
  • +10 (12 voturi)    
    nu mai sunt teste (Miercuri, 18 martie 2020, 16:08)

    Vic_Tor [utilizator]

    de ce nu a fost testat , in 2 zile trebuia sa se stie daca e sau nu bolnav
    incepe sa se vada adevarul, nu se fac destule teste, de asta sunt asa putini "infectati". autoritatile sunt depasite complet
    • +2 (2 voturi)    
      Pai asta a spus (Joi, 19 martie 2020, 1:28)

      paonipao [utilizator] i-a raspuns lui Vic_Tor

      si OMS...ca Romania este tara (din UE)in care se fac cele mai putine teste!
    • +2 (2 voturi)    
      poate nu vrea Arafat... (Joi, 19 martie 2020, 5:21)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Vic_Tor

      Ca Ministerul Sanatatii nu vrea poate sa lucreze cu laboratoarele private ca asa vrea Parlamentul si specimenul ala de Arafat.
  • +7 (11 voturi)    
    E simplu! (Miercuri, 18 martie 2020, 16:14)

    ThalesdeTeleorman [utilizator]

    Neaparat OUG de majorare a pedepsei cu inchisoarea pana la 5 ani pentru astfel de fapte cu proces judecat in maximum 72 de ore. Nici nu prea au magistratii ce sa judece intr-o sedinta pentru o situatie ca asta.
    Sa vedem atunci daca le mai arde sa faca plimbari!
  • +8 (14 voturi)    
    Intr-o tara normala (nu UE) ar fi impuscat! (Miercuri, 18 martie 2020, 16:15)

    danduta [utilizator]

    Numai asa vor respecta carantina si nu vor imbalnavi/omora oameni nevinovati.
    • +1 (5 voturi)    
      lol (Miercuri, 18 martie 2020, 23:55)

      hanu [utilizator] i-a raspuns lui danduta

      du-te in china, ca acolo esti cu mentalitatea, ce mai stai in civilizatie.
  • +2 (8 voturi)    
    Intr-o tara normala (nu UE) ar fi impuscat! (Miercuri, 18 martie 2020, 16:15)

    danduta [utilizator]

    Numai asa vor respecta carantina si nu vor imbalnavi/omora oameni nevinovati.
  • +1 (11 voturi)    
    amenda + bataie (Miercuri, 18 martie 2020, 16:20)

    wasabi [utilizator]

    punct.
  • +8 (12 voturi)    
    Bomba e aproape (Miercuri, 18 martie 2020, 16:20)

    cici balerina [utilizator]

    Bomba e pe cale sa explodeze in maxim o saptamana.
    Vom ajunge mai rau ca italia si nici macar nu avem sistemul lor sanitar.
    Inconstienta tinerii granitelor deschise si acceptarea persoanelor ce intra in tara fara intrarea in carantina obligatorie 14 zile isi va arata rezultatul in curand.
    Sa te plangi ca nu ai personal suficient sa supraveghezi pe cei intrati, in conditiile in care armata e inexistenta in situatia de urgenta din tara e o imbecilitate.
    Se puteau rechizitiona hoteluri pentru 30 zile, ca tot sunt goale de turisti acum, se puteau pazi cu armata si in 14 zile toata lumea era libera sa misune prin tara dupa dorinta.
    Dar la noi imbecilii spun ca e doar un alt fel de raceala si ca oricum am avut numai cazuri usoare. Sa il vad pe inconstientul somnambul de la Cotroceni ce mai spune cand va veni primul val cu zeci de decese. Suntem doar 2 spatamani in spatele Italiei, in curand suntem si noi acolo.
    • +9 (13 voturi)    
      Din pacate asa e (Miercuri, 18 martie 2020, 16:54)

      AliB [utilizator] i-a raspuns lui cici balerina

      Am avut "noroc" ca in prima faza s-au infectat majoritar cei den populatia activa - pana in 50 de ani, cu sanse mari de vindecare. De aia avem un fals sentiment de "ce, bre, asta e pandemie? N-are lumea nimic, astia e nebuni ca declara stare de urgenta." O sa fie mai rau ca in Italia, si o sa fie pe intreg teritoriul tarii - ca avem cazuri si focare peste tot, sa nu se supere romanul. Iar cu cei 6000 care vin de-afara, Dumnezeu sa ne ajute, ca o sa avem nevoie.
    • 0 (0 voturi)    
      Principale protecție depinde de noi înșine (Joi, 19 martie 2020, 15:55)

      bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui cici balerina

      Dacă așteptăm de la un stat, pe care îl vedem ca pe sursă de pomeni, nu ca o unealtă care trebuie supravegheată și utilizată în muncă, va fi vai de noi și de bătrînii noștri.

      Boala este grea, dar pentru majoritatea oamenilor în putere este vindecabilă cu îngrijire adecvată. Cu granițe terestre și cu un sfert din cetățeni peste graniță, fără pregătirea populației și a sistemelor informatice din Taiwan sau Singapore, epidemia ar fi putut fi cel mult amînată (un lucru bun dacă ne-ar fi adus mai aproape de momentul distribuirii unor vaccinuri), în nici un caz evitată.

      Trebuie să înțelegem că, dacă sistemul de sănătate din România, așa cum este gîndit acum, nu poate în condiții normale să-l salveze pe dl Lăzărescu, are capacități foarte limitate să facă față unei epidemii în care cazurile grave char dacă relativ puține procentual (poate de 10 ori mai multe ca la gripele normale, poate de 20 de ori sau de 7 ori) sînt multe în valoare absolută, Acest sistem medical trebuie de fapt protejat acum în primul rînd și, prin el, populația generală. Tot ceea ce putem și trebuie să facem este să înectinim ritmul îmbolnăvirilor.

      Epidemia nu are cum să dispară de la noi și din Europa, inclusiv Rusia, pînă cînd circa 40-70% din populație nu vor căpăta imunitate prin însănătoșire sau prin vaccinare (încă indisponibilă).

      Atunci, chiar este nevoie să vină Iohannis sau Arafat să amintească categoriilor cu risc, dintre cea mai numeroasă este a persoanelor la vîrsta pensiei, că cel mai patriotic lucru pe care îl pot face pentru ei și pentru cei dragi lor este să intre în autoizolare și să nu mai iasă din casă decît pentru urgențe absolute, cumpărături esențiale și vizite obligatorii la medic? Ei au cel mai puțin de pierdut și cel mai mult de cîștigat din izolare și tot ei riscă cel mai tare să aglomereze spitalele (sau să fie respinși la triaj, din lipsă de paturi).

      Noi, ceilalți, trebuie să încercăm să amînăm momentul îmbolnăvirii pînă cînd va fi cine să ne trateze și cu ce.
  • +4 (6 voturi)    
    Nu puscarie (Miercuri, 18 martie 2020, 16:47)

    Biggus Dickus [utilizator]

    Ci munca in folosul comunitatii. Din momentul in care e vindecat deci imun, dus sa munceasca in spital cu o plata pentru intretinere si hrana. Nu vrea sa munceasca, lasat sa moara de foame.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by