Ce pot face magazinele online şi retailerii din România să evite criza economică de după COVID-19

de RA     HotNews.ro
Marţi, 17 martie 2020, 11:40 Actualitate | Coronavirus


ecommerce
Foto: Depositphotos
​Companiile de producție sau retailerii și comercianții dependenți de materia primă sau produsele finite cu proveniență China sunt cei mai afectați de situația provocată de COVID-19. Însă, pentru importatorii cu experiență, schimbările provocate de pandemie nu ar trebui să fie atât de dure, susţine o analiză ContentSpeed.
Citeşte continuarea pe StartupCafe.ro







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















1724 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    necunoscator autorul (Marţi, 17 martie 2020, 11:53)

    Nelu-SM [utilizator]

    Banuiesc ca s-a uitat la niste statistici si a tras concluzii.
    Online-ul creste acum pentru anumite produse de stricta necesitate. Majoritatea magazinelor online au scaderi mari. Da unele au volume disproportionate dar statistica nu reprezentativa.

    Vasile a mancat 2 mere, Nelu nici un mar. In medie amandoi au mancat cate un mar.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by