UPDATE Sapte contestatii in cazul licitatiilor pentru trei tronsoane de autostrada. Vezi care sunt companiile nemultumite

de Claudia Pirvoiu     HotNews.ro
Joi, 28 aprilie 2011, 15:04 Economie | Companii

Lista cu firmele care au depus contestatii
Foto: CNADNR
Opt ofertanti din 64 au contestat rezultatele licitatiilor organizate de Compania Nationala pentru Autostrazi si Drumuri Nationale pentru  tronsoanele de autostrada Nadlac-Arad, Timisoara-Lugoj, Lugoj-Deva,  Orastie-Sibiu, potrivit datelor CNADNR transmise la solicitarea  HotNews.ro. Doar castigatorii a trei loturi din noua nu au fost  contestati. Printre companiile nemultumite se afla si Colas, grupul  francez la care statul roman tocmai a renuntat in cazul autostrazii  Cernavoda-Medgidia. Cel mai contestat este lotul 1 din tronsonul  Timisoara-Lugoj care a fost castigat de consortiul condus de Spedition  UMB, grup detinut de Dorinel Umbrarescu, unul dintre oamenii de afaceri  supranumiti si "regii asfaltului".

Cel mai contestat castigator a fost Tirrena Scavi SpA – Societa Italiana  per Condotte d’Acqua SpA – Cossi Construzioni SpA.

Rezultatul pentru lotul 1 din tronsonul Timisoara-Lugoj  a fost  contestat de asocierea Balzola-Rover Alcisa sa-Puentes, dar si de  asocierea Confort-MonteAdriano-Viaponte Projectos e Consultoria de  Engenharia. Pentru acest lot au luptat opt consortii,

Rezultatul pentru lotul 2 din tronsonul Timisoara-Lugoj a fost contestat  de consortiul Tehnologica Radion-Gabriel Couto-Amandio Carvalho-Lena  -Rosas-Arcadis. Acest lot a fost castigat de asocierea Tirrena Scavi SpA  – Societa Italiana per Condotte d’Acqua SpA – Cossi Costruzioni SpA. La  aceasta licitatie au participat noua consortii.

Tot consortiul format din Tehnologica Radion-Gabriel Couto-Amandio  Carvalho-Lena -Rosas-Arcadis a depus contestatie si in cazul licitatiei  organizate pentru lotul 1 din tronsonul Orastie-Sibiu. Acesta a fost  castigat de compania austriaca Strabag. Pentru acest lot au fost depuse  trei oferte.

De la Orastie-Sibiu au mai fost contastate rezultatele pentru loturile 2  si 4. Lotul 2 a fost castigat de asocierea Straco Grup SRL -  Studio  Corona SRL Civil Engineering, insa asocierea Max  Boegl-Geiger-Tancrad-Primacons nu a fost multumita cu acest rezultat.  Aici au fost depuse opt oferte.
Rezultatul pentru lotul 4 a fost contestat de J&P Avax dupa ce a fost  declarata castigatoare asocierea Astaldi SpA – Euroconstruct Trading '98  SRL – Astalrom SA. Aici au fost depuse sase oferte.

In ceea ce priveste tronsonul Timisoara-Lugoj, a fost contestat  rezultatul pentru lotul 2 care a fost castigat de asocierea Tirrena  Scavi SpA – Societa Italiana per Condotte d’Acqua SpA – Cossi  Costruzioni SpA. In aceast caz, contestatia a fost depusa de SCCF  Iasi-Colas-Egis. SCCF Iasi este o societate la care Colas este actionar  majoritar. Aici au fost depuse noua oferte.

In cazul singurului lot scos la licitatie din tronsonul Lugoj-Deva a  fost depusa o contestatie din partea asocierii Aktor-Shapir. Acest lot a  fost castigat de asocierea tot de Tirrena Scavi SpA – Societa Italiana  per Condotte d’Acqua SpA – Cossi Construzioni SpA. Aici au fost depuse opt oferte.

  • UPDATE Aktor-Shapir si-a retras cotestatia, informeaza CNADNR. Astfel, au mai ramas in derulare sapte contestatii din opt pentru trei tronsoane din patru.
"Urmatoarele proceduri nu au fost contestate: Proiectare si executie  autostrada Orastie-Sibiu (lotul 3), Proiectare si executie autostrada  Nadlac-Arad (loturile 1 si 2)", a precizat CNADNR.

CNADNR a anuntat pe 12 aprilie castigatorii licitatiilor pentru mai multe loturi din tronsoanele de autostrada Nadlac-Arad, Timisoara-Lugoj, Lugoj-Deva, Orastie-Sibiu. Printre castigatori se afla Grupul Romstrade (controlat de omul de afaceri Nelu Iordache), Spedition UMB si Tehnostrade (companii detinute de Dorinel Umbrarescu, unul dintre oamenii de afaceri supranumiti si "regii asfaltului), Strabag (care are numeroase afaceri cu statul si care se mai ocupa deja de constructia unui alt tronson de autostradă din Coridorul IV Paneuropean) si Astaldi (se ocupa, de asemenea, de un alt tronson de autostrada).


Citeste mai multe despre   












Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

5111 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    e bine asa! (Joi, 28 aprilie 2011, 15:40)

    airamerica [utilizator]

    E bine asa! Stim cel putin cand se vor incepe lucrarile: niciodata! Cat despre terminarea lor.....
  • 0 (0 voturi)    
    _ (Joi, 28 aprilie 2011, 16:16)

    v [anonim]

    Intrebare pt redactie:
    Unde s-au depus contestatiile: la CNADNR sau in instanta? Daca prima, atunci: se poate depunde si in instanta?
    • 0 (0 voturi)    
      | (Joi, 28 aprilie 2011, 16:36)

      Florin [anonim] i-a raspuns lui v

      La CNSC, dupa cum se vede in imaginea atasata. Nu stiu cum e cu justitia, stiu ca s-a schimbat ceva pentru a scurta durata contestatiilor.
    • 0 (0 voturi)    
      raspuns (Joi, 28 aprilie 2011, 16:52)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui v

      da!
    • 0 (0 voturi)    
      re (Joi, 28 aprilie 2011, 16:59)

      sasa [anonim] i-a raspuns lui v

      nu se poate depune in instanta decat dupa ce se publica decizia Consilului National de Solutionare a Contestatiilor
      • 0 (0 voturi)    
        Nu (Vineri, 29 aprilie 2011, 12:45)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui sasa

        Unul dintre contestatari poate merge direct in instanta, altul la CNSC. In unele situatii, acelasi contestator merge pe ambele solutii.

        In aceasta situatie CNSC trimite intreg dosarul in instanta.
    • 0 (0 voturi)    
      citand din clasici (Joi, 28 aprilie 2011, 17:02)

      matei II [anonim] i-a raspuns lui v

      Dupa ultimele modificari ale OUG nr. 34/2006, contestatiile de depun intr-o prima faza (pana la incheierea contractului) la CNSC. Unii chiar numesc acest organ administrativ *instanta de judecata*.
      Constitutia prevede facultativitatea judecarii pe cale administrativ jurisdictionala, insa, in opinia alesilor nostri, lucrurile capata o alta interpretare.

      Daca doriti sa aflati mai multe despre achizitii puteti accesa blogul:
      profesionist-achizitiipublice.
      • 0 (0 voturi)    
        blogul falnic al profesionistului (Joi, 28 aprilie 2011, 18:11)

        laura andresan [anonim] i-a raspuns lui matei II

        Pe super-blogul al al matale aflam si ce este "facultativitatea"?
        • 0 (0 voturi)    
          @laura andresan (Joi, 28 aprilie 2011, 18:51)

          matei II [anonim] i-a raspuns lui laura andresan

          Pe blog nu sunt elemente ce tin de interpretarea care se da caracterului facultativ al procedurii administrativ jurisdictionale, insa daca subiectul va intereseaza, puteti sa-mi scrieti. Voi incerca sa va transmit cateva decizii ale Curtii Constitutionale care trateaza acest subiect.
  • +2 (2 voturi)    
    propunere! (Joi, 28 aprilie 2011, 18:01)

    simplicius [anonim]

    ai contestat de trei ori si nu ai castigat vreo contestatie? timp de doi ani nu mai esti primit la vreo licitatie! ce ziceti?
    • 0 (0 voturi)    
      traiasca tov. lenin! (Joi, 28 aprilie 2011, 18:13)

      laura andresan [anonim] i-a raspuns lui simplicius

      Zicem ca ne-am cam saturat de comunisti. Justitia e accesibila tuturor, durata procedurii de judecata nu e vina justitiabilului, stimate tovarase secretar de partid...
    • 0 (0 voturi)    
      @simplicius (Joi, 28 aprilie 2011, 18:42)

      matei II [anonim] i-a raspuns lui simplicius

      Propunerea are la baza o idee interesanta: sanctionarea contestatorilor de profesie. Iar in Romania intalnesti astfel de specimene la tot pasul.
      Insa:
      1. S-a mai incercat crearea unei liste negre si aplicabilitatea practica a cazut in derizoriu datorita impedimentelor de ordin tehnico-juridic.
      2 CE nu vede cu ochi buni restrictionarea aceesului unor operatori economici la o procedura pentru un comportament abuziv legat de o alta procedura.

      Cred ca adaptarea la specificul national ar trebui sa conduca la descurajarea unor abuzuri, iar primul pas ar fi un comportament corect tocmai din partea unitatilor achizitoare (institutii si autoritati publice).
  • 0 (0 voturi)    
    e ok (Joi, 28 aprilie 2011, 18:43)

    minny [utilizator]

    Important e ca se incepe Nadlac - Arad ca eram rusinea Europei. Asa vom aveam in 2 ani autostrada pana la Timisoara:
    • 0 (0 voturi)    
      e ok (Vineri, 29 aprilie 2011, 10:05)

      pinyin [anonim] i-a raspuns lui minny

      cei 2 ani sunt formați din zile lucrătoare sau calendaristice??? în romania avem 4 luni de iarna în care constructorii nu vor lucra dacă mai adăugam și stilul nostru de a muncii vom merge pe asfalt la...
      E un început !


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri