Fashion Days, retailerul cumparat in 2015 de eMAG, a avut vanzari de 17 milioane lei vineri, dublu fata de editia de anul trecut a Black Friday, Peste 55% dintre vanzari au venit de aplicatiile de mobil, ceea ce inseamna de trei ori mai mult decat anul trecut.

Fashion Days, rezultatele de Black FridayFoto: Fashion Days

Cei mai activi cumpărători au fost femeile, cu o pondere de 60% din total comenzi. Față de ediția precedentă, publicul masculin a crescut cu zece procente. Cel mai scump produs a fost o geantă Prada în valoare de 6.500 de Lei.

Categoriile cu cele mai multe comenzi au fost: haine, încălțăminte (teniși, cizme), genți, produse pentru copii, si ceasuri.

Ediția de anul acesta a însemnat o creștere semnificativă și în ceea ce privește traficul cumulat, desktop, mobile și aplicații, în shopul Fashion Days: de 2,5 ori mai mare față de ediția precedentă. Interesant este faptul că, în timp ce 77% din traficul total a venit de pe desktop și variantele mobile ale siteului, 56% din vânzările totale au fost realizate din aplicațiile mobile. Mai mult, vânzările prin intermediul aplicațiilor mobile au crescut de trei ori față de ediția precedentă.

Varianta iOS a adus 60% din vânzări, în vreme de varianta Android, 40%.