80% dintre internautii romani intentioneaza sa cumpere produse aflate la promotie de Black Friday, barbatii fiind dispusi sa cheltuiasca mai mult decat femeile, arata un sondaj realizat pentru evoMAG de iVox, platforma online de sondare a opiniei publice.

Sumele pe care le aloca romanii pentru achizitia de produse in Black Friday s-au majorat in ultimii ani, ca urmare a cresterii nivelului de trai.

Astfel, 26% dintre respondenti spun ca vor aloca anul acesta peste 1.000 de lei pentru achizitia de produse in Black Friday. Ponderea celor care si-au bugetat cumparaturi de peste 1.000 de lei de Black Friday este si mai mare in mediul urban, ajungand la 28%.

Aproape 35% dintre romani vor aloca anul acesta de Black Friday cel mult 500 de lei, iar 20% intentioneaza sa cheltuiasca intre 500 si 1.000 de lei.

Barbatii sunt dispusi sa aloce sumele cele mai mari, 30% dintre acestia intentionand sa cumpere produse a caror valoare cumulata depaseste 1.000 de lei. La polul opus, doar 20% dintre femei sunt dispuse sa cheltuiasca peste 1.000 de lei de Black Friday, 45% dintre femei optand pentru cumparaturi cu o valoare de sub 500 de lei.

Sondajul a fost realizat pentru evoMAG in interviul 14 octombrie - 15 octombrie, pe un esantion de 2.446 de persoane, de iVox, platforma online de sondare a opiniei publice.