Pentru anul 2005, managementul bancii a stabilit un set de prioritati strategice si a aprobat planul de actiuni si proiecte ce urmeaza a fi derulate in scopul valorificarii depline a oportunitatilor de dezvoltare la nivel de Grup.

Unele dintre principalele zone de interes asupra carora ne vom concentra toate eforturile vizeaza:

  • Continuarea cresterii performantelor financiare, cu accent pe mentinerea unei rentabilitati ridicate a capitalului si controlul strict al costurilor non-personal.

    Investitiile facute de banca, mai ales in ultimii doi ani, incep sa dea rezultate in ceea ce priveste eficienta prestatiilor noastre, managementul relatiilor cu clientii si gestionarea riscurilor.

    Tintim pentru acest an un profit net consolidat (IFRS) de peste 165 milioane euro, in ciuda constrangerilor induse de scaderea marjelor de dobanda.

  • Extinderea portofoliilor de afaceri pe toate segmentele de produs si de clienti pentru mentinerea pozitiei de lider de piata. Grupul BCR va continua sa se dezvolte odata cu pietele financiare pe care actioneaza.

    Ne asteptam ca subsidiarele noastre sa aiba un cuvant din ce in ce mai greu de spus in zona lor de activitate. La randul sau, banca va urmari cresterea volumului de credite corporate si retail printr-un mix de politici care sa raspunda in mod corespunzator atat exigentelor proprii cat si celor ale partenerilor nostri.

    Vom incuraja in continuare finantarile in lei, dar vom dezvolta in egala masura si o oferta generoasa de produse in valuta.

  • Cresterea satisfactiei clientilor – unul dintre cele mai dificile obiective ale oricarei banci, dar principalul catalizator al prestatiilor BCR care functioneaza de cativa ani in sistemul calitatii.

    Suntem preocupati de proiectarea unor produse noi de creditare si economisire, de extinderea serviciilor la care clientii au acces prin canale alternative de distributie si de imbunatatirea permanenta a parametrilor produselor deja existente.

    Piata romaneasca este foarte dinamica si noi suntem pregatiti sa tinem pasul cu toate schimbarile care se produc extrem de rapid. Pentru acest an, ne propunem sa ne extindem prezenta in Bucuresti si in tara prin deschiderea unui numar de circa 60 de unitati.