Presa, in cautare de sefi, abonamente si bani

de     HotNews.ro
Vineri, 10 iunie 2005, 0:00



Pentru mass-media, saptamina a inceput cu anuntul presedintelui Traian Basescu, conform caruia Antena 1 si OTV au dezinformat in timpul crizei ziaristilor.

Trustul lui Voiculescu a trecut imediat la atac, iar CNA a spus ca nu e dezinformare. Tot CNA a acuzat insa OTV ca a luat bani de la Vadim, iar parlamentarii acuza Radioul ca a folosit banii publici pentru propaganda PSD.

Tot de propaganda si manipulare tin si zvonurile care-i dau ca siguri pe Brindusa Armanca si Andrei Dimitriu drept viitori sefi la TVR si SRR, iar lupta pe abonamente intre "Gindul" si "Adevarul" tine deja de lupta de gherila a presei.

Tendinte: media
  • CNA scoate la concurs frecvente pentru statii locale de putere mica de radiodifuziune si televiziune
  • Ralu Filip: Antena 1 si OTV nu au incalcat nici o regula
  • Seuleanu a folosit banii publici pentru propaganda PSD
  • „Adevarul" si „Gindul" se bat pe abonamentele „Scinteii"
  • CNA acuza OTV ca a luat bani de la Vadim
  • Brindusa Armanca si Andrei Dimitriu, viitorii sefi ai SRTv si SRR
  • Flux TV, televiziunea de la etajul 5






  • Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


    78 vizualizari


    Abonare la comentarii cu RSS

    ESRI

    Top 10 articole cele mai ...



    Hotnews
    Agenţii de ştiri

    Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

    Aici puteti modifica setarile de Cookie

    hosted by
    powered by
    developed by