Unora le merge binisor, altii au dat chix si si-au vazut de treaba lor, inchizånd pravaliile. Altii sunt consecventi si persevereaza chiar daca lumea nu se inghesuie sa le testeze produsele. Majoritatea insa nu realizeaza ca un nume cunoscut nu garanteaza succesul in afaceri.

Anda Adam s-a implicat si ea in afaceri, gandindu-se ca muzica nu-i va oferi mereu siguranta zilei de maine.

A inceput cu un salon de frumusete pe care l-a numit “By Anda Adam”, anticipand ca il va umple astfel de clienti. N-a fost sa fie, caci dupa vreo doi ani, proprietara a fost nevoita sa-l inchida.

Intre timp, mai deschisese unul, dar a renuntat si la acesta, declarand ca nu mai are timp sa se ocupe de afaceri. Si-a gasit insa vreme pentru un alt proiect: o scoala de dans, despre care spune ca este un business legat de domeniul care a facut-o celebra.

Pe langa orele de dans pe care cativa profesionisti le ofera doritorilor, Anda inchiriaza sala si vedetelor care vor sa exerseze coregrafia pentru videoclipuri si concerte.

Irinel Columbeanu este om de afaceri dinainte sa devina vedeta alaturi de sotia lui, Monica. Numai ca celebritatea i-a adus profit si in afaceri. Fiul lui Ion Columbeanu, demnitar in Guvernul Romaniei pe vremea lui Gheorghe Gheorghiu-Dej, a demarat un business in domeniul telecomunicatiilor in 1994.

Ulterior, prinde firul unei surse financiare consistente si devine actionar majoritar al companiei Alcatel Lucent Romania. In paralel, desfasoara afaceri in zona imobiliara, dar se implica, de cativa ani, si in afaceri din domeniul materialelor de constructii.

Dupa ce postul B1TV i-a ridicat considerabil popularitatea, Columbeanu a lansat pe piata un “ciment revolutionar”, pe care l-a botezat dupa faimosul sau nume: columbeanit.

Sigur, la prezentarea pe piata a produsului, presa a relatat constiincios, iar cimentul-minune al lui Columbeanu a devenit la fel de cunoscut ca si creatorul sau. Oare daca l-ar fi inventat altcineva, ar fi auzit lumea de el?

Un articol de Corina Stoica

Integral in Gardianul