Banca Comerciala Romana (BCR) pune la dispozitia clientilor, incepand cu data de 5 iulie, un centru unic de informare telefonica de tip Call Center – INFO BCR.

De serviciile INFO BCR poate beneficia orice persoana care doreste sa afle informatii despre produsele si serviciile bancii destinate populatiei.

Numarul de telefon al INFO BCR, taxabil la tarif de convorbiri locale, indiferent de locul din tara de unde este apelat, este 0801.0801.227, (0801 0801 BCR). Numarul poate fi apelat in reteaua ROMTELECOM.

Seviciul INFO BCR functioneaza de luni pana vineri intre 8:00 - 20:00 si sambata intre 8:00 - 12:30.

In prima etapa, INFO BCR va furniza clientilor informatii despre produsele de creditare si cardurile destinate persoanelor fizice, dobanzile la depozite si certificate de depozit cu discount, reteaua de unitati si ATM - uri, cursul valutar practicat de casele de schimb ale BCR, produse / servicii nou lansate, etc.

Lansarea INFO BCR face parte dintr-un proiect amplu de implementare a Centrului de Contact BCR avand ca scop oferirea, prin telefon, fax, email, de informatii despre produsele si serviciile bancii clientilor existenti sau potentiali, precum si preluarea oportunitatilor de vanzare si directionarea lor catre forta de vanzare.

In urmatoarele 3 luni, aria de produse / servicii despre care INFO BCR va furniza informatii va fi extinsa, pana la finalizarea proiectului de implementare a Centrului de Contact.

Corneliu COJOCARU

Purtator de cuvant al BCR