Alaturi de doua autocare si un microbuz, Mircea Sandu a luat si o limuzina pentru nevoi personale.

Faptul ca echipa nationala a ratat calificarea la ultimele doua mari turnee finale (Mondialul din 2002 si Europenele din acest an) nu pare sa fi slabit forta financiara a Federatiei Romane de Fotbal. Recent, institutia pastorita de Mircea Sandu a achizitionat doua autocare, un microbuz si o limuzina, toate nou-noute, marca Mercedes.

Intelegerea s-a facut direct intre seful FRF si Ion Tiriac (dealer Mercedes pe tara), iar Nasu’ sustine ca a iesit in cistig. Suma tranzactiei a fost de aproximativ 450.000 de dolari, bani pe care FRF i-a platit pe loc, cash.

Autocarul cumparat pentru transportul lui Mutu si Chivu este un Mercedes Turismo, model 2004, si are toate facilitatile pe care le poate asigura in acest moment un astfel de mijloc de transport (aer conditionat, minibar, televizoare, DVD, toaleta, dormitor pentru soferul de schimb). Pretul acestui mastodont, care consuma 26 de litri de motorina la suta de kilometri, a fost de 180.

000 de dolari, chiar daca pe piata germana costa cu 35.000 de dolari mai mult. Cel de-al doilea autocar, care va servi pentru deplasarile nationalei de tineret, este la fel de bine utilat, dar are un gabarit mai mic. Pentru acesta, FRF a scos din seif 160.000 de dolari.

Conducatorii si alti apropiati ai federatiei de fotbal vor folosi un microbuz, model Vito, cu 20 de locuri, luat la numai 23.000 de dolari. Incintat de discountul facut de Tiriac, negociatorul Mircea Sandu a decis ca n-ar fi rau sa cumpere pentru nevoi personale si o limuzina. Nasu’ a ales un model mediu, din clasa Elegance, pe care a platit in jur de 58.000 de dolari.

“Am negociat bine cu Ion Tiriac, iar el ne-a facut o reducere considerabila. A contat si faptul ca am pus toti banii jos. Nu ne incurcam cu leasing sau cu rate, pentru ca aceste instrumente financiare nu sint rentabile”, a spus Nasu, mindru ca in parcarea institutiei se gasesc doar masini de import.