Festivalul Ad Print are un nou site, lansat in data de 29 septembrie 2004 de catre agentia Millenium Communications, pentru a oferi in primul rand suportul pentru inscrierea la acest festival de publicitate, care are loc in Poiana Brasov, in perioada 2-5 decembrie.

Site-ul www.adprint.ro se va constitui in principala platforma de comunicare cu publicul tinta, si va oferi orice informatie necesara atat participantilor, jurnalistilor dar si publicului larg. Echipele de creatie din intreaga Europa vor fi invitate sa acceseze site-ul festivalului pentru a-si inscrie lucrarile in concurs, incepand cu data de 15 octombrie.

Pe langa completarea formularelor de concurs, la www.adprint.ro vor fi incarcate si lucrarile ce ulterior vor putea fi vizualizate in galeria virtuala a festivalului. La sfarsitul perioadei de inscrieri website-ul va gazdui componenta online a expozitiei Ad.

Print, iar toti cei interesati in fenomenul publicitatii din Romania si Europa vor putea sa o viziteze si sa faca pronosticuri asupra echipelor de creatie care vor urca pe podium. La construirea noului site au colaborat echipele Asociatei de Comunicare Ethos si ale Blue Leaf Multimedia.

Ethos este responsabila de comunicarea online a festivalului iar Blue Leaf, o companie cu experienta in domeniul designului grafic si al aplicatiilor new media, raspunde de realizarea tehnica a site-ului www.adprint.ro. Experienta festivalurilor pe care le-am coordonat pana acum ne-a aratat cat de important este website-ul unui astfel de proiect in logica generala a organizarii.

Am mizat in primul rand pe bogatia continutului si a usurintei de utilizare pentru a face din website-ul Ad.Print punctul central al comunicarii festivalului si in principal al comunicarii cu participantii din Europa", a explicat Dragos Dehelean, Presedintele Asociatiei de Comunicare Ethos. "Ne-am propus prin implicarea in realizarea site-ului www.adprint.

ro sa demostram ca un festival de publicitate din Romania se poate impune pe piata europeana prin intermediul Internetului.

Am incercat sa respectam unul dintre cele mai importante principii care ne caracterizeaza pe noi ca organizatie: folosirea tuturor posibilitatilor tehnice actuale pentru realizarea unui produs original si in acelasi timp eficient", a declarat Vald Ivan, Managing Partner Blue Leaf Multimedia.

Cea de-a sasea editie a Ad.Print aduce cu sine o serie de transformari substantiale ce s-au aratat a fi necesare o data cu deschiderea festivalului catre intreaga Europa. In acest sens, Millenium Communications impreuna cu Merlin Advertising au realizat o noua identitate a marcii.

De asemenea, Poiana Brasov este noua locatie a festivalului, aceasta fiind aleasa tocmai pentru a raspunde cel mai bine extinderii Festivalului in intreaga Europa. Organizatorii isi doresc transformarea Poianei pentru o saptamana in capitala europeana a publicitatii. Aici, intre 2 si 5 decembrie, Ad.

Print European Festival va gazdui seminarii si workshop-uri care sa faciliteze schimbul de experienta si know how dintre scolile de publicitate ale continentului, dintre curentele si abordarile specifice fiecarei tari.