In urma cu un an, ARBOmedia anunta extinderea serviciilor sale de vanzare de publicitate pentru presa locala din Romania si lansa pe piata de publicitate un pachet compus din spatiul publicitar al 11 publicatii locale.

Lansarea noului serviciu a marcat o premiera, fiind pentru prima data cand o regie de publicitate a convenit cu presa locala reprezentarea in conditii de exclusivitate in relatia cu clientii nationali.

La un an dupa demararea serviciilor adresate presei locale, numarul de publicatii locale cu care ARBOmedia colaboreaza a crescut de la 11 la 30.

Cel mai important indiciu al reusitei proiectului este acela ca in perioada ianuarie – octombrie 2004, veniturile nete ale publicatiilor locale partenere ale ARBOmedia au crescut in medie cu aproximativ 70% fata de aceeasi perioada a anului 2003.

„Proiectul vanzarii de publicitate nationala in presa locala a fost o provocare pentru noi si am fost bucurosi sa constatam ca a fost primit cu o deschidere ce a intrecut asteptarile noastre, atat de catre clientii de publicitate, cat si de reprezentatntii presei locale. Cea mai mare satisfactie o reprezinta insa faptul ca beneficiile estimate de noi s-au transformat in realitate.

” a afirmat Silviu Ispas, New Business Director al ARBOmedia si coordonatorul proiectului.

„Observator Aradean va multumeste pentru colaborare: sunteti un partener de incredere, asa cum greu poti gasi in domeniul in care muncim. Suntem mandri ca facem parte din echipa dumneavoastra si va dorim sa ramaneti in continuare la fel de prompti si de corecti cum sunteti si acum.” a declarat Dl.

Andrei Ando, Director General al cotidianului Observator Aradean, cu ocazia aniversarii unui an de functionare a proiectului publicitate nationala in presa locala, initiat de ARBOmedia.

Rezultatele pozitive confera validitate argumentelor care au sustinut oportunitatea unui astfel de proiect si care, anterior lansarii pe piata a serviciului, au constituit subiectul a numeroase dezbateri intre reprezentantii presei locale, ai agentiilor de publicitate si ai institutiilor de media specializate.

„Locul regiei ARBOmedia nu este acela al unei verigi in plus in acest lant, misiunea noastra este de a facilita relatia intre media si agentie prin aceea ca daca agentia stapaneste necesitatile clientului, noi, regia, le stapanim pe cele ale canalului de media.

Intre cumparator si vanzator se creeaza astfel un limbaj comun si de aici valoarea adaugata pe care ARBOmedia, in calitate de vanzator, o furnizeaza intr-o astfel de relatie. De aici posibilitatea cresterii veniturilor de publicitate ale publicatiilor locale.” explica Serban Ciusca – Director General ARBOmedia, in cadrul uneia dintre aceste dezbateri, in iunie 2003.

„Desi in Romania regiile de publicitate au intrat mai greu, peste tot in lume, prin interfata pe care o asigura intre piata cumparatorilor de publicitate si suporturile media, au adus cresteri de venituri acestora din urma.” a punctat, cu aceeasi ocazie, Alin Teodorescu, presedinte IMAS.