La un an dupa demararea serviciilor de vanzare de publicitate in presa locala, ARBOmedia anunta ca numarul publicatiilor locale cu care colaboreaza a crescut de la 11 la 30.

Succesul inregistrat de acest serviciu - lansat in urma cu un an - este demonstrat de cresterea veniturilor nete ale publicatiilor locale partenere ARBOmedia in perioada ianuarie – octombrie 2004 cu o medie de aproximativ 70% fata de aceeasi perioada a anului 2003.

In urma cu un an, ARBOmedia anunta extinderea serviciilor sale de vanzare de publicitate pentru presa locala din Romania si lansa pe piata de publicitate un pachet compus din spatiul publicitar al 11 publicatii locale.

Lansarea noului serviciu a marcat o premiera, fiind pentru prima data cand o regie de publicitate a convenit cu presa locala reprezentarea in conditii de exclusivitate in relatia cu clientii nationali.

„Proiectul vanzarii de publicitate nationala in presa locala a fost o provocare pentru noi si am fost bucurosi sa constatam ca a fost primit cu o deschidere ce a intrecut asteptarile noastre, atat de catre clientii de publicitate, cat si de reprezentatntii presei locale.

Cea mai mare satisfactie o reprezinta insa faptul ca beneficiile estimate de noi s-au transformat in realitate”, a afirmat Silviu Ispas, New Business Director al ARBOmedia si coordonatorul proiectului.

Rezultatele pozitive confera validitate argumentelor care au sustinut oportunitatea unui astfel de proiect si care, anterior lansarii pe piata a serviciului, au constituit subiectul a numeroase dezbateri intre reprezentantii presei locale, ai agentiilor de publicitate si ai institutiilor de media specializate.