Grupul de Presa Hiparion si-a marit portofoliul prin achizitionarea titlului Caminul. Acesta va trece sub noua bagheta editoriala incepand cu data de 1 noiembrie 2004.

Revista era edita de Eurohiparion. Potrivit noilor editori, prezenta de 8 ani in presa romaneasca de amenajari interioare si decoratiuni, si cu un un tiraj de 25.000 de exemplare (auditat BRAT), noua revista “va intregi si se va alatura cu succes proiectelor editoriale dezvoltate in prezent de Hiparion in acest domeniu prin Domus, Casa Mea, Util si Planul Casei Mele”.

“Initiativa se inscrie in strategia de consolidare a pozitiei Grupului Hiparion pe piata, estimandu-se astfel obtinerea unei cifre de vanzari de 75% din totalul presei romanesti de amenajari interioare, amenajari exterioare, arhitectura si decoratiuni”, declara Adrian Rus, Directorul General al Grupului de Presa Hiparion.

Dupa cum mai afirma reprezentantii Hiparion, revista are un target de cititori cuprinsi intre 25-55 ani, din mediul urban, cu studii si venituri medii si superioare.

Revista nu este inca in Studiul National de Audienta (SNA) dar editorii au confirmat ca au initiat deja catre departamentul SNA din BRAT demersurile pt a obtine datele cat mai curand posibil. Tariful lista (Rate card) pentru o pagina de publicitate in Caminul este de 2,200 EUR.

Pe langa revista Caminul, grupul Hiparion mai detine in prezent sase titluri din domeniul amenajarilor interioare, exterioare, decoratiuni, arhitectura si constructii: Domus, Casa Mea, Util, Planul Casei Mele, Revista de Unelte si Echipamente si Lemn Expert.

Din portofoliul grupului de presa mai fac parte si titlurile Totul despre sex, Superkeff, Romania Etno Dance, Vedete in Romania, radicand la un total de 11 numarul revistelor detinut de Hiparion.