Biroul Permanent al Camerei Deputatilor a adoptat un memorandum intern prin care se specifica masurile privind incetarea si inceperea exercitari mandatului de deputat.

Conform instructiunilor, deputati care nu mai candideaza pentru un nou mandat de deputat (inclusiv cei care candideaza pentru Senat) trebuie sa-si predea autoturismele in perioada10 noiembrie - 15 decembrie 2004, iar deputati care au candidat si nu au fost alesi vor preda autoturismele imediat dupa comunicarea rezultatelor alegerilor.

In cazul deputatilor realesi, acestia isi vor putea mentine autoturismele cu conditia ca pana la 25 decembrie sa intocmeasca un nou proces-verbal pentru primirea lor.

Deputati sunt obligati sa dea socoteala la plecare si asupra bunurilor detinute. Ei au obligatia de a depune la Cabinetul secretarului general al Camerei Deputatilor, in termen de 15 zile de la incetarea mandatului, o noua declaratie privind averea pe care o detin la momentul respectiv.

In ceea ce-i priveste pe deputati alesi in noua Camera, cei care nu au domiciliu stabil in Bucuresti pot cere cazare la hotel, incepand cu ziua premergatoare intruniri vitorului Parlament. Ei vor primi si telefoane mobile, dar abia la 3 ianuarie 2005.