Ringier Romania lanseaza la inceputul lunii noiembrie, pe piata revistelor glossy pentru femei un nou titlu 100% romanesc. Revista Bolero va aparea lunar, intr-un tiraj de 100.000 de exemplare si va avea 148 de pagini. Tariful lista (rate card) pentru o pagina de publicitate va fi de 3.500 euro.

„Cea mai trendy revista pentru femei”, dupa cum se defineste revista chiar pe coperta, va beneficia de o campanie puternica de promovare care va incepe in noiembrie pe tv, radio, print, publicitate exterioara (outdoor) si interioara (indoor).

Reprezentantii Ringier Romania - Magazine Division afirma ca publicul tinta al revistei Bolero il reprezinta femeile tinere si dinamice cu varsta cuprinsa intre 18 si 25 de ani, din mediu urban, interesate de moda, beauty, staruri si relatii interpersonale.

Editorii mai spun ca aceasta femeie tanara isi petrece timpul cu prietenii ei, prefera produsele de marca si ii place sa calatoreasca si ca Bolero este un titlu local care raspunde nevoii de schimbare a femeilor tinere din Romania si dorintei lor de a se distra si a se bucura de tinerete.

Revista completeaza cu inca un titlu portofoliul Ringier Romania - Magazine Division care mai detine pe piata romaneasca inca 7 reviste: Bravo, Bravo Girl, Capital, Lumea femeilor, TV mania, TVSatelit si Unica. Divizia de ziare a trustului Ringier Romania are in portofoliu cotidianele Libertatea, Evenimentul Zilei si ProSport.